×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Выплата зарплаты
иногда можно писать — б/бухгалтера, а иногда — не передбачено (тут уж как повезет) и отправляют к первоисточнику как заполнить справку-расчет. Заполнил справку как нужно, пришел отказ т.к. в шапке указан «Начальник Київського управління ГУ ДПС у Харківській області» Грушева В.В., " а банк требует чтобы написано было «КЕРІВНИК ОРГАНУ ДОХОДІВ І ЗБОРІВ Грушева В.В.» А в налоговой говорят, мы такую справку не утвердим, нужно чтобы керівник был персонифицирован как «Начальник Київського......», а не просто «КЕРІВНИК.....» Как разорвать этот порочный круг? Выход по всей видимости один. Менять банк! Надоели эти квесты. Если раньше можно было прийти в отделение и отдать оригинал справки персональному менеджеру и она отправляла скан ч/з свою учетную запись и все вопросы решались. Специалисту был важен сам факт переплаты единого взноса, а не то что запятая стоит в другом месте. Печально, что банк все больше напоминает Сберкассу времен СССР. Формализм и бюрократия наше всё!
Дозвольте пояснити, що, на жаль, через те, що надана довiдка — розрахунок не вiдповiдає вимогам дiючого законодавства, платіж не може бути здійснено.
Ознайомитись з роз'ясненням по заповненню Ви можете в Приват24 для бізнесу, меню: «Документи корпоративного бiзнесу». Переоформiть, будь ласка, документ, або додайте документ про сплату ЕСВ в папку контроль податкiв.
В інструкції за посиланням вказані всі вимоги, яким повинна відповідати довідка-розрахунок для проведення платежу — https://pb.ua/short?2VV
Написати коментар
Фінмоніторинг+
Довелось брати поворотню фіндопомогу в засновника. Нарешті погані часи скінчились і підприємтво почало отримувати прибутки.
Вирішили повернути запозичені кошти і… наштовхнулись на моніторинг.
Вже другу добу ми тільки те й робимо що надаємо папірці: -звідки засновник взяв кошти, на які цілі вони були витрачені, економічне обгрунтування в необхідних коштах. І це все лише для того, щоб повернути кошти їх власнику! Мабуть самим абсурдним є те, що підприємтво при поверненні з свого розрахункового рахунку коштів повинно пояснити джерела надходження коштів у позикодавця!!! Тобто, коли держава бере чергові кошти за позикою питає у держави партнера(позикодавця): а звідки ви їх взяли? Серйозно?
Доопрацювання необхідних документів до раніше наданих-доба! це для того щоб переглянути один папірець до раніше наданих? тобто якщо нам 20 разів протягом місяця будуть повертити наші документи на доопрацювання, ми будемо змушені просити позикодавця зачекати місяць?
Окремою темою є кол-центр, який до «фінмоніторингу» ніякого відношення не має, а як висновок і допомогти нічим не може. проте як вічливо при цьому запитують: чим ми ще можемо допомогти.
Отак, по камінчику ви руйнуєте віру в самий найкращий банку в Україні!
В звязку з цим можу зробити один єдиний висновок: подальша співпраця з ПриватБанком стає не можливою, оскільки сприяє підриву репутації підприємства з партнерами по бізнесу.
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Коментарі (4)
Мошенники!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Написати коментар
друг познается в беде
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (3)
ужасная поддержка
Полчаса пытаюсь дозвониться до оператора чтобы выяснить в каком из них меня обманывали — слышу лишь «зараз немае вiльних операторiв»
Не могу зайти в интернет-кабинет, пишет «Невiрный крок авторiзацii»
И это еще суток не прошло как я решил открыть счет в этом банке.
Худший сервис из всех что я видел (а я был клиентом АльфаБанка, между прочим).
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (18)
Уже три недели не поступают деньги на карточку
Дозвольте зазначити, що раніше Ваше питання було розглянуто і з Вами зв'язувався співробітник банку та повідомив інформацію щодо платежу.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись з квитанцією за платежем до банку-отримувача.
Написати коментар
Платеж по номеру карточки
Никаких действий они больше не предпринимают. Дали еще номер ARN.
Так что в плане переводов по номеру карточки будьте очень осторожны. Систему надежной не назовешь, и приватбанк мало чем может помочь, увы.
Дозвольте зауважити, що за ARN переказу, банк-отримувач може знайти переказ.
Також, при оплаті Вам надається квитанція щодо успішності платежу, яка є підтвердженням переказу.
В разі, якщо отримувач стверджує, що оплату не отримано, просимо надати нам в особистих повідомленнях деталі платежу та виписку по картці отримувача, що Вам надано для підтвердження факту ненадходження коштів.
Коментарі (1)
Отримання залишку з пенсiйноi картки померлоi мами
Цiкаво, а за яким законом банк бiльше нiж пiвроку КОРИСТУВАВСЯ ГРОШИМА ПОМЕРЛОI ЛЮДИНИ, взагалi не маючи свiдоцтва про спадщину??
Вже зрозумiло, що грошi залишаться банку, отож не робiть таких помилок, не тримайте бiльшу частину грошей на картцi.
Дозвольте пояснити, що після смерті вкладника його вклад видається спадкоємцям, які пред´явили нотаріальне свідоцтво про право на спадщину за вкладом або рішення суду.
У цьому документі обов´язково повинні бути вказані дані по депозитах (карткам) померлого клієнта: рахунок або референс договору, сума і т.д.
Зазвичай це свідоцтво видається через 6 місяців після смерті людини. При оформленні Свідоцтва про право на спадщину за вкладом нотаріус має право використовувати дані з заповіту, оформленого вкладником в банку.
Коментарі (10)
Новые факты к моему комменту «Ребята вы какие то мелочные и «жадные до чужого добра»!»
И я все о той же сотрудницы и ее сыне-алкаше.
Исходя из того, что сынуля пропивает всю свою пенсию, мать забрала у него пенсионную карточку и паспорт, носит с собой.
И вот вчера на его карточку кинули пенсию, этот урод идет отделение ПБ снимает пенсию и в течении полудня ее всю пропивает. Дома скандал пъяный дебош.
Теперь вопрос к вам товарищЧИ банкиры: Как в вашем банке можно снять деньги без карточки и паспорта. Просто со слов назвав номер карточки, у вас шо, так можно???
На карте города Харьков по Салтовскому шоссе 256 находятся два то ли отделения то ли пункта ПБ, какое из них не знаю, но при диком желании можно узнать какое из них и устроить грандиозный скандал!
Так что граждане банкиры, разберитесь и накажите виновных, вплоть до увольнения, это шо за бардак у вас творится.
Жду ответа, следующий шаг жалоба в НБУ, може вы НБУ и не боитесь, но нервы они вам попортят. А самое главное что украинцы прочитают этот коммент, и задумаются стоит ли с вашим банком связываться?
С пламенным приветом Харьков!
В першу чергу, варто розуміти, що в разі, якщо власник картки звернувся до банку з запитом на отримання своїх коштів, то банк задовольняє прохання клієнта.
Хочемо зазначити, що в банку є достатньо способів дистанційного використання картки.
У разі, якщо у клієнта виникли питання при використанні банківських послуг, просимо звернутись до нас особисто.
Коментарі (19)
Разочарована
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Написати коментар
Приват вже не той, що раніше
Дозвольте зауважити, що змін у регламенті проведення міжбанківських платежів не було внесено і він може становити до 3 днів.
Також, ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
Коментарі (8)
Працівники банку зливають інформацію про ваші Заощадження
Для чого працівники розголошують цю інформацію своїм друзям?
Краще б занялись своїм персоналом.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку. Щодо зауваження по розшуку зловмисників, то варто розуміти, що є діюче законодавство та відповідні органи, яким надані повноваження для такого роду розслідувань та затримки зловмисників. Ми вдячні, що Ви не залишаєте без уваги ситуацію та допомагаєте нам донести інформацію до якомога більшої кількості клієнтів щодо можливих шахрайських методів.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
Написати коментар
Шахраї ОЛХ
5168 7573 7881 6740 Смоковенко Вадим Вікторович — шахрай.
Цікаво чи може приватбанк заблокувати його карту?
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (2)
Наследство
Поэтому как здравомыслящий человек ответил сначала верните мои деньги!
Но отзыв не об этом: Оказывается «приват банк» может распоряжаться Вашим наследством ели у Вас не погашенный долг… Вы спросите как да очень просто, если наследство на счетах «приват банка», забрать Вы его можете только открыв счет в «приват банке» из этого следует что как только денежка поступит на Ваш счет приватбанк спишет его в счет долга,,,, Ну не г… ы!!!
Коментарі (6)
Баги банка при оплате Apple Pay
Кстати, сегодня 72 день, как я жду обещанный кешбек за покупку на али экспресс)) Напомню, что в банке на сайте написано выплата до 40 дней, а не один из трех консультантов, к которым я обращалась, не знает когда он придет и вообще сроки изменились, но на какие тоже не знают. Вы бы перед тем как рассылать кучу своего непонятного спамного мусора на почту с разных адресов, Вайбер, приват 24, научились бы сдерживать условия своих же акций.
Короче, вот такой надежный банк)) пришло время искать альтернативу, мало ли что завтра выкинут))
Коментарі (1)
Блокировка карты по настроению оператора
Это вторая история первая примерно такая же, его заставили в разгар карантина идти в Банк что бы разблокировать карту и заново подтвердить финансовый номер.
Отправлял платеж через онлайн кабинет, попросили подтвердить по телефону, он перезвонил малолетние *** оператор начел допрос как в СБУ, после того как все данные, кодовое слово да просто все до прописке,,, После этого он ему сказал а немного по быстрей нельзя,… Этот *** по ходу просто обиделся и заблокировал все входы в онлайн кабинеты и удалил финансовый номер!!! После этого все звонить не куда только поход в этот сранный банк… Бегите из этого Банка без оглядки если не хотите остаться без денег!!!
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що Ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
Коментарі (4)
Навчіть співробітників ділового етикету спілкування з клієнтами.
Написати коментар
Не выдает требующиеся справки..
P.S.других источников дохода в период карантина кроме арестованой карты для Государственных поступлений у меня нет! И ваш банк не имеете права распоряжаться Государствеными выплатами которые вы заморозили и теперь не даёте подтверждения (справки)о этой карте частнику.
Коментарі (26)
Не зачисляют страховое возмещение пострадавшему лицу
Коментарі (4)
Приват банк при транзакции подменял карты
До этого поступали звонки с номера +380567335040 с просьбами пользоваться кредитной картой, так как там нет комиссии при оплате через интернет и прочие «плюсы». Разговоры автоматически были записаны. Кредитную карту удалить нельзя.
Это ужасно, вы воры и обманщики на побегушках.
Ждём в комментариях корпоративных оправданий в стиле «Нет, Вы не правы...»))
Коментарі (3)