Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Polishaod 23 липня 2020, 19:40
Добрый день, давно пользуюсь вашими услугами, но последнее время swift переводы идут с Франции 2-3 недели. Наверное надо менять банк.
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 20:16
Добрий вечір.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше перевірити інформацію щодо переказу, і розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lekaya 23 липня 2020, 13:32
Всегда пользовалась этой услугой-оплата частями, удобно очень и при мизерных зарплатах есть возможность купить необходимые товары! Последние 2 кредита заплатила досрочно, нужно было взять еще один велик, который в карантин решил бы не одну проблему с передвижением(.Выбрала товар и сделала заказ, НО заказ не офформилсяОт банка пришел отказ, я начала звонитб на 3700, у вас оплата частями 0 нулевая, говорят там! Как? За что? Пенсию и соц выплаты все приходит на приват и дополнительный доход тоже каждый месяц кладу на кредитку! Просрочек не было! Карантин внес свои коррективы, буду переходить в другой банк,20 лет любви окончено., достали!
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 15:07
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Полезный комментарий
lekaya 24 липня 2020, 10:15
Да,почти)Во всех невзгодах я даже не думала о том,чтоб ы уйти,было время,когда все снимали наличку опустошали банкоматы,я всем говорила-эй,вы что паникуете,все будет нормально!Даже тогда лояльнее банк относился .чем сейчас!Есть хорошая новость-Аллиллуя!Оплату часмтями включили!!ЧВсем спасибо!астично,но все же
papadedsashko 23 липня 2020, 11:25
Являюсь пока клиентом Приватбанка. Еще с начала 90-х всегда был исправным клиентом. Кредитная история идеальная, так мне всегда отвечали в колл-центре (3700). Ни одной просрочки по кредитам за все это время не допускал. Было не менее десятка карт: и зарплатные и кредитные, которые перевыпускались по мере окончания сроков. Но вот сегодня зашел в личный кабинет Приват24 и не увидел предлагаемого кредита по оплате частями. Информации ни через СМС, ни в вайбере нет. Указанной услугой (оплата частями) пользовался если не регулярно, то не менее 2-х раз за последний год. Теперь УВЫ!!!.. 20 грн. каждый месяц высчитывается за членство в Голд.клубе, хотя никаких от этого благ не испытываю. Карту Голд. клуба банк навязал дет 5 назад принудительно при перевыпуске очередной кредитной карты. Никаких преференций мне эта карта не дает. Сейчас пользуюсь картой в основном для оплаты коммуналки. Причем за оплату каждой отдельно взятой коммуналки + 1 грн. снимает банк. Это еще не менее 25-30 грн. в месяц в пользу банка. Итого около 45-50 грн. каждый месяц плачу банку. Наверное банку этого мало. Ведь пени и штрафов за просрочку банк от меня не получает и я, видимо, ему стал невыгодным клиентом. Других вариантов обнуления мне кредита оплаты частями не вижу. Как можно гнобить порядочных клиентов? Не исключаю, что за этот отзыв банк в отместку может еще уменьшить или вообще обнулить мне кредитный лимит по карте. Вопрос: на хрена мне стал этот банк? Ведь получаю предложения от других банков стать их клиентом на таких же, если не лучше условиях. А я как бы соблюдаю верность что ли Приватбанку. Или просто привык к нему. Пора поменять привычку и найти другой банк. Уверен, что в ответ (если будет) банк пришлет стандартную шаблонную отписку с соплями и мыльными пузырями в качестве аргументов. Судя по отзывам здесь других, таких же как и я клиентов, нас таких уже сони, если не тысячи. Чего добивается банк? Глобального оттока клиентов? Ну, это дело банка.
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 12:10
Ми розуміємо, що зміна ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Lyubchenko1988 23 липня 2020, 9:59
я просыпаюсь на следующий день приходит мне смс от ПриватБанка ваш кредитный карта аннулирован у меня ни одной полосочки по кредитной карте у меня на карте била кредитный лимит размер 1500 гривен сейчас у меня 0 кредитный лимит по мой карты
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 12:16
Встановлення суми на кредитній карті залежить від певних факторів, таких як: позитивна кредитна історія клієнта, рівень підтверджених доходів, а також відсутність раніше прострочених кредитів. Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку.
Sergij1960 23 липня 2020, 1:50
Сьогодні з невідомих причин заблокували пенсійну картку. Номер телефону також змінили. З картки платив лише за квартиру. А сьогодні незміг. Подзвонив у банк, сказали що не надають інформації про блокування.
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 12:06
Давайте ми допоможемо розібратися в ситуації.
Написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
fesenko013 22 липня 2020, 21:22
Хочу выразить благодарность банку за оперативную работу и реакцию сотрудников!
В банкомате маме выдали сумму на 3000 грн меньше. Она очень расстроилась, чек не получила, но обратилась в отделение. Если честно, читала на форумах, что бывали случаи, когда деньги не возвращали. Но… через два дня пришло сообщение о начислении средств, все пришло! Спасибо Вам за добросовестное выполнение обязательств работы банка!
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 9:49
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
pavliukov 22 липня 2020, 20:00
не могу пройти актуализацию. каждый год это норма? я хочу прочитать это положение где нужно проходить ежегодно.
и после отправки сканов паспорта, претензия привата в том что паспорт не изменился а сканы все те же. а что может случится с паспортом за год? мне как то дорисовать что нибудь, чтобы поверили что сканер тот же и файлы всегда будут теже, пока я их не изменю механически.
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 9:06
З метою забезпечення реалізації вимог Закону України 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення', відповідно до статей 7, 55, 56 Закону України 'Про Національний банк України', статті 63 Закону України 'Про банки і банківську діяльність', Банк зобов´язаний забезпечити у своїй діяльності застосування ризик-орієнтованого підходу та вжиття належних та ефективних заходів, спрямованих на мінімізацію ризиків використання послуг банку для легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму, вчинення інших злочинів, також, що здійснюються із використанням інформаційно-комунікаційних технологій, здійснення ризикової діяльності, також стосовно клієнтів, з якими віддалено встановлено ділові відносини.
odessit255 22 липня 2020, 19:42
Ну вот казалось — как можно нагреть клиента на чарджбеке? Оформил заявку на чарджбек за невзлетевший самолет, почти через три месяца пришел положительный ответ. Однако, ознакомившись со своими счетами выяснилось, что деньги вернули не на еврокарту (откуда и совершен платеж), а на гривневую, и сумма где-то на 15% меньше. Переписка в чате ничего не прояснила, оператор спросила данные и пообещала перезвонить. Перезвонила, и сказала, что транзакция оплаты была через украинский сервис, поэтому возвращать валютой они нем могут (хотя списывают отлично!), и вернули гривной по январскому курсу. Короче, содрали 15% комиссии за чарджбек, и как в том анекдоте — все правильно, все по закону.
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 9:05
Необхідно розуміти, що списання проводиться не в рахунок банку, а компанії-отримувача, через термінал якої проводиться операція. Так само і повернення. Дійсно, розрахунки всередині країни проводяться виключно в національній валюті, у зв`язку з чим вам повернута сума покупки в гривні.
Проблема вирішена
tayakov 22 липня 2020, 17:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 80
Наша компанія обслуговувалась у м. Києві у відділенні на Олімпійській, керівник — Попова Валерія, менеджер — Анатолій Лопата.

Протягом більше, ніж 3 років співпраці у нас не змінбвався ані учасник компанії, ані бенефіціар, ані керівник. Всі документи ми надавали та ідентифікацію ми проходили при відкритті рахунку.
Проте в 2020 році до нас звернувся Банк для проведення повторної ідентифікації. І нашою компанією надано усі необхідні документи до відділення ддя такої повторної ідентифікації. Проте як виявилось пізніше, таку ідентифікацію Банком не проведено.
Тому через два місяці до мене повторно звернулись представники відділення з вимогою тих самих документів. Я неодноразово наголошувала, що усі документи вже надані, проте мені телефонували багато разів з відділення та вимагали надати знову з тим, що документи загублені.

Я знову надала усі документи та підписала заяву. Але Банк почав вимагати додаткові документи, начебто з тим, що у нас номінальний бенефіціар (без будь-якого пояснення та обгрунтування) і почали вимагати трастові договори (навіть не розуміючи, що це судячи з розмови).

Я надавала численні пояснення, що у мене немає такого документу (адже у нас бенефіціар не номінальний, а реальний). Проте Банк стояв на своєму і просив ті документи, яких у мене немає. Ми додаткова надали 17.07.2020 року доадткові документи по бенефіціару.

Не дочекавшись актуалізації та без будь-якого попередження нам 22.07.2020 р. заблоковано рахунки, внаслідок чого, чи втратили будь-яку можливість здійснювати господарську діяльність.

Ми плануємо звернутися зі скаргою до НБУ та до суду для відшкодування втраченої вигоди, та моральної шкоди.
Нікому не раджу це банк. Ми йдемо з нього, а також порадимо зробити те саме усім клієнтам, яких ми привели туди за три роки.

Тетяна
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 9:32
Добрий ранок!
Ваше питання прийняте до роботи.
Ми додатково повідомимо вас приватним повідомленням після вирішення питання.
Проблема вирішена
Kliklikklik 22 липня 2020, 14:54
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 19
В связи с неправильными реквизитами, мой платёж отклонён банком, но не возвращён мне на карту.
При обращении на 3700, мне задают уточняющие вопросы, на которые я отвечаю якобы не правильно. Один из вопросов — это место жительства, собственно на него я и отвечаю не правильно. У банка существует виртуальная анкета, ответы в которой не понятно какой давности… то есть, ответы по паспорту банка не устраивает.
Человек, который 10 раз переезжал должен угадывать, что же там указано в анкете… паспорт для банка уже не документ…
при обращении для актуализации данных, меня отправляют в отделение банка. Я не могу по состоянию здоровья посетить отделение банка, к тому же в стране карантин, почему я должна подвергать себя риску и идти в отделение ?! Возможности актуализировать данные в онлайн режиме у банка не существует.
Ни один оператор не смог урегулировать вопрос и предложить мне альтернативу в решении вопроса. Кроме операторов, каналов связи с банком нет… не возможно ни с юристами связаться, ни с кем из руководства, кто уполномочен решить подобный конфликтный вопрос…
мною подана жалоба…

При актуализации паспорта в отделении, анкетные данные менеджер не актуализировал, в связи с чем теперь я не могу вернуть свои же деньги на свою же карту.

Автоматически деньги не возвращаются на карту, не понятно почему.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2020, 17:15
Добрий день!
Ми ретельно проаналізували Ваш випадок. На жаль, Ви назвали неточні дані при ідентифікації вас як клієнта, тому в цілях вашої фінансової безпеки спеціаліст був змушений здійснити дані дії.
Ви можете звірити дані і провести їх актуалізацію в найближчому відділенні банку.
Що стосується інформації по руху коштів, то власник картки може ознайомитись з нею в виписці, зайшовши до свого акаунту Приват24.
Проблема вирішена
AnnaChernova 22 липня 2020, 14:53
Добрый день. Сегодня пополняла карточку в терминале. Авторизировалась через номер телефона. Положила 350 грн. (номинал 200, 100 и 50 грн.), потом нужно было оплатить комиссию, мою купюру принимать не захотело и пока я достала другую купюру в 10 грн. терминал меня спросил «тут ли я еще». Ответила «Да» и после этого меня выбросило в главное меню без какого либо подтверждения или квитанций. Сразу же на месте связалась с оператором через 3700 где мне подтвердили что никаких переводов нет, и всё что сделали это приняли заявку и дали ее номер. На вопрос как долго может решаться вопрос был ответ что всё зависит от инкассации, от 1 до 14 рабочих дней.
Вопрос: как долго мне ждать возврата моих денег и почему через какой-то непонятный сбой терминала я должна оставаться без оплаты и каких либо подтверждающих документов?
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2020, 16:41
Добрий день!
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Azer Rafailov 22 липня 2020, 14:49
Пришли средства через Western Union около 390 долларов из ДАЛЬНЕГО зарубежья, через платежную систему, с новыми правилами не смог получить перевод, банк запросил документы отправителя в международном формате, у этого человека подобных документов нет, и предоставлять документы для требований он отказался, прислал примитивно фотографию водительского удостоверения. Банку фотография была предоставлена, банк в получении перевода отказал, в получении моих личных Денежных средств при переводе сторонней платежной системы. Отличный банк, отличная страна, крепитесь.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2020, 18:04
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції, а також застосувати інші застережні заходи за наявності підстав, передбачених: Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Законом України «Про банки і банківську діяльність»; Законом України «Про санкції»; нормативним актом Національного банку України, що регулює здійснення банками фінансового моніторингу; внутрішніми документами банку з питань здійснення фінансового моніторингу або іншими нормами чинного законодавства України та міжнародних договорів України.
В даному разі, клієнт може вирішити питання виплати переказу надавши ідентифікуючий документ, який буде заповнено в міжнародному форматі.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuliuscom 22 липня 2020, 14:08
15.07.20 поповняв власну карту в терміналі Львів CALV9571 Dnipro термінал гроші взяв, перерахував, відключився і не зарахував на мою карту. Видав чек на якому написано «ваші кошти залишились в банкоматі». Почав обривати телефон 3700, говорили за годину зарахують… потім за добу…16.07 відповіли пишіть заяву в поліцію!!! Про цю подію написав негативний відгук 16.07.20.15.07 була оформлена заявка на повернення коштів. Незадоволений службою підтримки 3700, сталась така ситуація, поясніть людською мовою як відбувається процедура повернення грошей, я собі місця не знаходив. Велика подяка менеджеру відділення на Джорджа Вашингтона, 5-5а, не записав її прізвища, яка 21.07 все мені роз'яснила, і заспокоїла. Сьогодні, рівно 7 календарних днів, гроші зарахували на карту. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2020, 16:37
Добрий день!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено, та водночас приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився негативний осад. У випадку, якщо у Вас є додаткові запитання – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
00723951 22 липня 2020, 14:03
Считаю логичным оплачивать каждому за себя комиссию при перечислении денежных средств от физ.лица другому физ. лицу. Убрать опцию оплаты комиссии за получателя в настройках. Во первых это является защитой персональных данных: зачем кому-то знать владельцем какого статуса банковской карты является получатель. Я перечислил положенную сумму, оплатив комиссию банку, а получатель пусть уж сам решает какую карту ему заказать в банке.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2020, 15:55
Добрий день!
Ми щиро прагнемо того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій. Дозвольте зазначити, що дана процедура існує для зручності проведення платежів та комісія залежить від типу картки. У випадку, якщо дана опція буде відсутня – тип картки платник може визначити залежно від комісії за відправку платежу.
Існування цієї опції не надає платнику дані про статус клієнта.
Усі тарифи знаходяться у відкритому доступі. Побачити Ви їх можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
buzovskaya 21 липня 2020, 21:38
Около месяца назад хотела взять кредит наличными, небольшую сумму, в приложении после того как подала запрос написано быдо ожидать смс, разумеется никто кредит не дал, соответственно и смс не было, я так поняла отказали, но после этого через несколько дней перезвонил автоответчик и сообщил что я ранее подавала запрост на кредит наличными и мне типа одобрена сумма 5000 и сказано было что если согласна нажмите клавишу 1, я нажала, после этого ответили ожидайте сообщение с посыланням, но это посылання их всё никак не придёт.Зачем обманывать людей? Сами же перезвонили и сообщили что одобрили, это по вашему уважение к клиентам и не считается обманом, для вас это норма???
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2020, 10:06
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexST 21 липня 2020, 20:27
Отделение банка в г. Краматорск ул. Катеринича 16. Зашёл в банк снять деньги с карты. До «Санитарного часа» оставалось 6мин. Охранник начал ПРЕПЯТСТВОВАТЬ мне подходить к банкоману, обосновывая это тем что сей час (через 5мин!!!) банк закроется и нужно всем покинуть банк. Такого тупого и твердолобого охранника я ещё не встречал. Понадобилось минут 10, чтобы ему вдолбить в голову, что я зашел в банк в рабочие часы и выйду из него только после снятия денег. Вы там объясняйте охране, что она может: говорить, просить, но никак не препятствовать.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2020, 8:43
Добрий ранок!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути Ваш випадок та розібратися в ситуації, що склалася.
iseoshnik 21 липня 2020, 18:20
Случилась очень неприятная история!!!

Недавно нужно было воспользоваться услугой ПриватБанка, клиентом которого являюсь уже 7+ лет.
Но при заходе в личный кабинет Приват24 оказывается, что был сброшен мой финансовый номер и мне предлагают сходить к банкомату, чтобы подтвердить свой финансовый номер. Конечно в час ночи я этого делать не стал и начал переписываться в чате с представителем ПриватБанка о том, как это так вышло, что финансовый номер который уже давно действует, вдруг перестает быть финансовым.

После получасового разговора в чате с представителем, проблему не решил, т.к. меня все отправляли в банкомат в ночное время ради подтверждения номера. Конечно создали заявку присвоили ей номер и сказали, что будет решен вопрос в течении 1-2 дней.

Через 2 дня мне позвонил оператор. Оператор утверждал, что моя вина и мне звонили, но я поставил переадрессацию на другой номер, а номер был переадресован на интернет-магазин!!! Я объяснил, что такое невозможно, что этим номером постоянно пользуюсь, что не могу поверить в то, что оператор мне рассказывал. В результате я узнал дату и время совершения звонка и позвонил оператору для уточнения того, как такое могло произойти.

О чудо, оператор мобильной связи подтвердил, что никакой переадрессации звонка у меня не стоит и в то время, когда якобы мне звонил оператор банка — НЕ БЫЛО никаких звонков.

После попытался позвонить, но как всегда все операторы заняты — вы можете оставаться на линии или оставить заявку, чтобы вам перезвонили и я конечно оставил заявку на звонок, но спустя сутки так никто и не перезвонил. Написал опять в чате и меня опять «послали» в банкомат и даже слышать не хотят, что банк виноват и была какая-то вина банка, что клиент пострадал :(
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2020, 19:38
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shusha22062014 21 липня 2020, 17:25
14.07.2020 в 03:30 без каких-либо паролей-подтверждения с моей кредитной карты был перевод в пользу EasyPay*Vodafone в размере 4999,00 гривен.
В течение двух следующих дней я заблокировала карту, оставила заявку на возврат в онлайнчате, отправила письмо почтой на главный офис Приватбанка, заполнила онлайн заявление в Киберполицию и написала заявление на открытие уголовного дела по статье «мошенничество» в полицию.
21.07.2020, т.е. спустя 7 календарных дней!!!, я получила свои деньги обратно на счет и я как никогда уверена, что это благодаря работе сотрудника банка Караховского Романа. Редко встречаешь, особенно среди сотрудников банка, особенно в вопросах возврата денег;), таких профессионалов, все по делу, оперативно и в интересах клиента.
Спасибо огромное!
Для всех, кто боится попасть в такую же ситуацию, мои советы: 1) уберите возможность восстановления сим-карты финансового номера телефона без вашего личного присутствия в офисе мобильного оператора с паспортом и кодом; 2) для оплаты в интернете используйте виртуальную карту; 3) если вы как и я, используете кредитную карту, то после каждой оплаты ставьте лимит на оплату в интернете 0грн; 4) избегайте покупок в неизвестных и подозрительных интернет-магазинах; 5) не теряйте бдительности и в случае возникновения подобной ситуации выполняйте те же действия и пусть вам попадется такой же компетентный сотрудник как и мне
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2020, 18:19
Доброго вечора!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Проблема вирішена
poligrafirst 21 липня 2020, 16:19
Заблокували розрахунковий рахунок без попереджень. Пояснили, що банк має право…
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2020, 19:03
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Проблема вирішена
Lenticular 21 липня 2020, 16:18
10-го июля я обратился в поддержку Приват24 с элементарной просьбой — убрать из моего приложения давно устаревшую карту. Специалист оформила заявку, сказала что в течении 24-х часов будет сделано. Прошло три дня — ничего не изменилось. Обращаюсь опять, называю номер заявки, мне приносят извинения, говорят «теперь точно сделаем» и оформляют новую заявку. В ответ на негативный отзыв в Приват24 мне даже звонит специалист (вероятно, следующего уровня), еще раз приносит извинения, и говорит что сделают за 3-5 дней. Это было 7 дней назад, 14-го июля. По-прежнему ничего не изменилось. Заявки №27676014 и №27699508.
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2020, 18:10
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Полезный комментарий
Sasha33 21 липня 2020, 17:09
Через веб версию можно удалить старую карту.
https://privatbank.ua/ru

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝