×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Swift перевод
Написали вам в приватні повідомлення, щоб детальніше перевірити інформацію щодо переказу, і розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Обнулили оплату частями,за что?не понятно?! (вопрос решен 24.07.20)
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Коментарі (11)
Обнулен кредит оплаты частями
Коментарі (14)
Незаконно о нулевые мою карту кредитную
Коментарі (2)
Заблокували пенсійну картку
Написали вам в приватні повідомлення.
Коментарі (12)
Благодарность
В банкомате маме выдали сумму на 3000 грн меньше. Она очень расстроилась, чек не получила, но обратилась в отделение. Если честно, читала на форумах, что бывали случаи, когда деньги не возвращали. Но… через два дня пришло сообщение о начислении средств, все пришло! Спасибо Вам за добросовестное выполнение обязательств работы банка!
Написати коментар
актуализация каждый год.
и после отправки сканов паспорта, претензия привата в том что паспорт не изменился а сканы все те же. а что может случится с паспортом за год? мне как то дорисовать что нибудь, чтобы поверили что сканер тот же и файлы всегда будут теже, пока я их не изменю механически.
Коментарі (9)
Как заработать на чарджбеке.
Коментарі (4)
Шахрайські дії, некваліфікований пенсонал, низька якість послуг, ненадійний банк
Протягом більше, ніж 3 років співпраці у нас не змінбвався ані учасник компанії, ані бенефіціар, ані керівник. Всі документи ми надавали та ідентифікацію ми проходили при відкритті рахунку.
Проте в 2020 році до нас звернувся Банк для проведення повторної ідентифікації. І нашою компанією надано усі необхідні документи до відділення ддя такої повторної ідентифікації. Проте як виявилось пізніше, таку ідентифікацію Банком не проведено.
Тому через два місяці до мене повторно звернулись представники відділення з вимогою тих самих документів. Я неодноразово наголошувала, що усі документи вже надані, проте мені телефонували багато разів з відділення та вимагали надати знову з тим, що документи загублені.
Я знову надала усі документи та підписала заяву. Але Банк почав вимагати додаткові документи, начебто з тим, що у нас номінальний бенефіціар (без будь-якого пояснення та обгрунтування) і почали вимагати трастові договори (навіть не розуміючи, що це судячи з розмови).
Я надавала численні пояснення, що у мене немає такого документу (адже у нас бенефіціар не номінальний, а реальний). Проте Банк стояв на своєму і просив ті документи, яких у мене немає. Ми додаткова надали 17.07.2020 року доадткові документи по бенефіціару.
Не дочекавшись актуалізації та без будь-якого попередження нам 22.07.2020 р. заблоковано рахунки, внаслідок чого, чи втратили будь-яку можливість здійснювати господарську діяльність.
Ми плануємо звернутися зі скаргою до НБУ та до суду для відшкодування втраченої вигоди, та моральної шкоди.
Нікому не раджу це банк. Ми йдемо з нього, а також порадимо зробити те саме усім клієнтам, яких ми привели туди за три роки.
Тетяна
Ваше питання прийняте до роботи.
Ми додатково повідомимо вас приватним повідомленням після вирішення питання.
Коментарі (10)
Не возвращают мои же деньги мне на карту! Нарушают правила карантина.
При обращении на 3700, мне задают уточняющие вопросы, на которые я отвечаю якобы не правильно. Один из вопросов — это место жительства, собственно на него я и отвечаю не правильно. У банка существует виртуальная анкета, ответы в которой не понятно какой давности… то есть, ответы по паспорту банка не устраивает.
Человек, который 10 раз переезжал должен угадывать, что же там указано в анкете… паспорт для банка уже не документ…
при обращении для актуализации данных, меня отправляют в отделение банка. Я не могу по состоянию здоровья посетить отделение банка, к тому же в стране карантин, почему я должна подвергать себя риску и идти в отделение ?! Возможности актуализировать данные в онлайн режиме у банка не существует.
Ни один оператор не смог урегулировать вопрос и предложить мне альтернативу в решении вопроса. Кроме операторов, каналов связи с банком нет… не возможно ни с юристами связаться, ни с кем из руководства, кто уполномочен решить подобный конфликтный вопрос…
мною подана жалоба…
При актуализации паспорта в отделении, анкетные данные менеджер не актуализировал, в связи с чем теперь я не могу вернуть свои же деньги на свою же карту.
Автоматически деньги не возвращаются на карту, не понятно почему.
Ми ретельно проаналізували Ваш випадок. На жаль, Ви назвали неточні дані при ідентифікації вас як клієнта, тому в цілях вашої фінансової безпеки спеціаліст був змушений здійснити дані дії.
Ви можете звірити дані і провести їх актуалізацію в найближчому відділенні банку.
Що стосується інформації по руху коштів, то власник картки може ознайомитись з нею в виписці, зайшовши до свого акаунту Приват24.
Коментарі (14)
Терминал съел деньги
Вопрос: как долго мне ждать возврата моих денег и почему через какой-то непонятный сбой терминала я должна оставаться без оплаты и каких либо подтверждающих документов?
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Как в недоразвитом банке получить зарубежный перевод
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції, а також застосувати інші застережні заходи за наявності підстав, передбачених: Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Законом України «Про банки і банківську діяльність»; Законом України «Про санкції»; нормативним актом Національного банку України, що регулює здійснення банками фінансового моніторингу; внутрішніми документами банку з питань здійснення фінансового моніторингу або іншими нормами чинного законодавства України та міжнародних договорів України.
В даному разі, клієнт може вирішити питання виплати переказу надавши ідентифікуючий документ, який буде заповнено в міжнародному форматі.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Коментарі (7)
ПриватБанк , повернув гроші на картку!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено, та водночас приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився негативний осад. У випадку, якщо у Вас є додаткові запитання – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Пусть каждый сам оплачивает свою комиссию при перечислении денежных средств.
Ми щиро прагнемо того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій. Дозвольте зазначити, що дана процедура існує для зручності проведення платежів та комісія залежить від типу картки. У випадку, якщо дана опція буде відсутня – тип картки платник може визначити залежно від комісії за відправку платежу.
Існування цієї опції не надає платнику дані про статус клієнта.
Усі тарифи знаходяться у відкритому доступі. Побачити Ви їх можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Коментарі (2)
Не рекомендую
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Коментарі (1)
Грубость охраны.
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути Ваш випадок та розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (2)
Сброс финансового номера по вине банка
Недавно нужно было воспользоваться услугой ПриватБанка, клиентом которого являюсь уже 7+ лет.
Но при заходе в личный кабинет Приват24 оказывается, что был сброшен мой финансовый номер и мне предлагают сходить к банкомату, чтобы подтвердить свой финансовый номер. Конечно в час ночи я этого делать не стал и начал переписываться в чате с представителем ПриватБанка о том, как это так вышло, что финансовый номер который уже давно действует, вдруг перестает быть финансовым.
После получасового разговора в чате с представителем, проблему не решил, т.к. меня все отправляли в банкомат в ночное время ради подтверждения номера. Конечно создали заявку присвоили ей номер и сказали, что будет решен вопрос в течении 1-2 дней.
Через 2 дня мне позвонил оператор. Оператор утверждал, что моя вина и мне звонили, но я поставил переадрессацию на другой номер, а номер был переадресован на интернет-магазин!!! Я объяснил, что такое невозможно, что этим номером постоянно пользуюсь, что не могу поверить в то, что оператор мне рассказывал. В результате я узнал дату и время совершения звонка и позвонил оператору для уточнения того, как такое могло произойти.
О чудо, оператор мобильной связи подтвердил, что никакой переадрессации звонка у меня не стоит и в то время, когда якобы мне звонил оператор банка — НЕ БЫЛО никаких звонков.
После попытался позвонить, но как всегда все операторы заняты — вы можете оставаться на линии или оставить заявку, чтобы вам перезвонили и я конечно оставил заявку на звонок, но спустя сутки так никто и не перезвонил. Написал опять в чате и меня опять «послали» в банкомат и даже слышать не хотят, что банк виноват и была какая-то вина банка, что клиент пострадал :(
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
Коментарі (5)
Как компетентные сотрудники восстанавливают репутацию банка и помогают вернуть деньги
В течение двух следующих дней я заблокировала карту, оставила заявку на возврат в онлайнчате, отправила письмо почтой на главный офис Приватбанка, заполнила онлайн заявление в Киберполицию и написала заявление на открытие уголовного дела по статье «мошенничество» в полицию.
21.07.2020, т.е. спустя 7 календарных дней!!!, я получила свои деньги обратно на счет и я как никогда уверена, что это благодаря работе сотрудника банка Караховского Романа. Редко встречаешь, особенно среди сотрудников банка, особенно в вопросах возврата денег;), таких профессионалов, все по делу, оперативно и в интересах клиента.
Спасибо огромное!
Для всех, кто боится попасть в такую же ситуацию, мои советы: 1) уберите возможность восстановления сим-карты финансового номера телефона без вашего личного присутствия в офисе мобильного оператора с паспортом и кодом; 2) для оплаты в интернете используйте виртуальную карту; 3) если вы как и я, используете кредитную карту, то после каждой оплаты ставьте лимит на оплату в интернете 0грн; 4) избегайте покупок в неизвестных и подозрительных интернет-магазинах; 5) не теряйте бдительности и в случае возникновения подобной ситуации выполняйте те же действия и пусть вам попадется такой же компетентный сотрудник как и мне
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написати коментар
Блокують рахунки без попереджень !!!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (2)
Служба поддержки умеет только обещать
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
https://privatbank.ua/ru
Коментарі (2)