Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лилия Макаренко 31 січня 2021, 13:11
Вкрали кредитку, що помітили лише через добу. За 18 годин, здебільшого вночі, було проведено більше 110!!! безконтактних розрахунків (до 500 грн., які не потребують пін-коду). Деякі розрахунки здійснювалися з проміжком в 2−5 хв. по 3−5 в одному місці. Питання: скільки таких транзакцій мало відбутися, щоб служба безпеки помітила крадіжку коштів з рахунку??? Ні блокування розрахунків, ні запиту пін-коду, — нічого!!! Довіряєте кошти Приватбанку, вони залюбки спостерігають як вас грабують!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 15:44
Добрий день!
Нам прикро, що сталася така неприємна ситуація. ПриватБанк завжди гарантує збереження коштів Клієнтів. В свою чергу, ми просимо бути пильними та при втраті або викраденні картки відразу сповіщати банк. Детально описали інформацію на сайті: https://privatbank.ua/safeness
В даному випадку, радимо власнику картки звернутися в підтримку банку для того, щоб розглянути можливість подання заявок на оспорювання операцій.
У разі додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Harakternyk 31 січня 2021, 13:10
Доброго дня. На жаль, банк абсолютно не дбає про своїх клієнтів. У мене вже 3 роки обмежено картку універсальну. Історія користування, поточний стан чудові, прострочки відсутні. На численні звернення в службу підтримки, відповідь одна, чекайте, можливо колись, років через 10000 її розблокують, а може й ні, ми нічого не знаємо. Дякую за «підтримку» ПриватБанк, вам всеодно на своїх клієнтів!
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 15:16
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації детальніше.
Andrew Fox 31 січня 2021, 13:00
29 січня 2021 року, о 16:02, Я проводив банківську операцію в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (відділення в м. Івано-Франківську, пл. Ринок, 14), а поповнення картки іншого банку через термінал ПБ в сумі 4500,00 грн.
Після того, як гроші були внесені в термінал, — система показала на екрані текст: «На жаль, не можливо виконати операцію. Для повернення коштів, будь ласка зверніться до служби підтримки за телефоном 3700 (безкоштовно з мобільного)».
Зателефонувавши до служби підтримки за телефоном 3700, пояснив ситуацію консультанту Вікторії, яка склалась, вказав дані своєї банківської картки, яку намагався поповнити через термінал (Розділ меню: поповнення картки іншого банку) та отримав відповідь, що для того, щоб я зміг отримати кошти назад, які вона бачить в системі, я ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ оформити картковий банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК», так як відповідв на її запитання, чи являюсь я клієнтом АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що ні.
За її словами, це єдиний спосіб ідентифікувати мою особу, а саме оформивши банківський рахунок в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Я відмовився від оформлення рахунку, так як в мене існує право вибору, заявивши, що не маю бажання бути клієнтом даного банку, я користуюсь послугами іншого банку (БАНК АТ «Універсал Банк"/картка MonoBank) на рахунок якого намагався внести кошти.

Як і коли може провестись переказ моїх коштів в розмірі 4477,50 грн (з 4500.00 грн з мінусом комісії БАНК АТ «Універсал Банк»).
Картка, на яку я вносив кошти: 5375414124217893;
IBAN: UA 98 322001 00000 2620 7310 1499 54;
БАНК АТ «Універсал Банк»;
код ЄДРПОУ 21133352
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 15:14
Добрий день!
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід, однак просимо звернути увагу на те, що в подібних випадках картка потрібна для того, щоб ми змогли ідентифікувати особу, яка здійснювала операцію та перерахувати кошти саме їй. В подальшому, ви можете не користуватися карткою та відразу її закрити.
Якщо у вас є додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Проблема вирішена
olga31012021 31 січня 2021, 11:51
4 день без адекватных объяснений от банка не зачисляют мне на карту перечисленные от юридического лица средства. Перезвонили только на 2 сутки задержки платежа и то только после моего звонка в службу поддержки. Персональный банкир вообще не берет телефон- Винник Наталья Валерьевна. Деньги возвращаются по «Предварительному договору приобретения имущественных прав». Банк-отправитель выпустил деньги без дополнительных вопросов. В Приватбанк были предоставлены сканы договора от 2018 года и заявление на возврат. На четвертые сутки оператор по телефону ответил — что кое-кто написал в моей Заявке (мы ее сформировали вместе на 3 день) — что документы не соответствуют «джерелу походження». И все. Никто не может пояснить мне, человеку с экономическим образованием и опытом работы в финансах 25 лет, какой же такой документ будет являться подтверждением джерела походження для платежа с назначением «Возврат денежных средств по Предварительному договору… согласно заявления от …» как не оригинал договора и не оригинал заявления на возврат. ААААА, вместо этого начинают нести охинею про баланс юридического лица, про декларацию физического лица, а еще интересней — все документы должны быть не старше 2019 года. То есть мне настоящий договор сейчас порвать и пойти к нотариусу сделать новый договор от 2019 года и тогда все будет замечательно??? Есть кто-то с вменяемыми мозгами в департаменте финмониторинга? АУ?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 12:35
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Димасик Яворский 30 січня 2021, 23:22
Хоч і в суд Ви подали. Але надіюся на Вашу лояльність. Я запропонував мирне вирішення моєї справи, шляхом підписання договору реструктуризації на 4 роки. Я згоден платити по 1.100 грн кожного місяця. Ваш клієнт, Дмитро😏
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 10:46
Добрий день!
Ми звернулися до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VladimirN 30 січня 2021, 21:20
Знову телефонує робот від Приватбанку з пропозицією «картки голд». Минулого року звертався на сайт Мінфіну зі скаргою на постійний телефонний САПМ від Приватбанку (гаряча лінія приватбанку взагалі по таких питаннях не з'єднує), в Приватбанку обіцяли вирішити проблему. Тепер спамер дзвонить знову.
Як так? Як можна нарешті вирішити цю проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 10:43
Добрий день!
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Проблема вирішена
Eduard1205 30 січня 2021, 19:16
27.01.2021 г. сказали, что вернут платёж 200 грн в течении суток и на 30.01.не вернули, наверно в Привате проблемы!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 10:39
Добрий день!
Нам прикро, що виникла такая ситуація. Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Novy 30 січня 2021, 18:58
Я работаю в Польше, в приложении приват24 подключена карта иностранного банка. При оплате коммунальных услуг через приват24 с этой карты второй месяц подряд не проходит платёж за отопление. Причём все остальные коммунальные платежи осуществляются без проблем. Месяц назад, после общения с сотрудником банка, мне удалось оплатить ком. услуги. А в этом месяце, пообщавшись с представителем банка, я все равно не могу этого сделать. Система отказавается проводить платёж на сумму чуть больше 2-х тыс. гривен. Как написал сотрудник «платіж був заблокований автоматичною системою запобігання шахрайства» и предложил «В даному випадку, його можна зробити більш безпечним способом, наприклад: в терміналі самообслуговування, касі.» Но это не возможно т. к. я нахожусь за границей. Вопрос: как мне оплатить коммуналку по адресу своей прописки находясь за рубежом?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2021, 11:00
Добрий день!
Розуміємо ваші емоції, однак, хочемо повідомити, що, дійсно, з метою безпеки платежів і захисту коштів на рахунках, ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі онлайн. Вибірково платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками Відділу Моніторингу.
В даному випадку, радимо вам скористатися рекомендаціями, які вам були запропоновані нашим оператором в чаті.
Вибачаємось за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
50164947 30 січня 2021, 15:53
Встряв в халепу, мав переказати невеличку суму у долярах до США для покриття боргу, відкрив Приват24, побачив там «переказ на картку будь якого банку світу», купив по дурному курсу ПриватБанку доляри, зробив, що від мене було треба, та прочитав… «переказ заборонено із метою безпеки». З’ясував, так, дійсно, заборонено, і дійсно із метою безпеки (не розумію тільки із якої), але повернути ці непотрібні мені доляри знову у гривню — зась, тільки запропонували їх продати із збитком на обмінному курсі. Що важко було про те, що ця опція не працює, чи має обмеження, написати?
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 16:18
Добрий день!
Ми звернулися до вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити ваш номер телефону та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0119 30 січня 2021, 13:53
Хочу поблагодарить специалиста Саида, за то что быстро и эффективно справился с проблемой! Вообще когда-либо плохой работы от специалистов данного банка я не встречала, по крайней мере до сегодняшнего дня все проблемы были решены. Благодарю за успешную работу, и решения моей проблемы!
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 14:56
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. У разі чого — 24/7 до ваших послуг :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 січня 2021, 10:30
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 31.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Basillius 30 січня 2021, 13:44
Ситуация такая, я более года пытался изменить свой финансовый номер поскольку нахожусь за границей и не имел доступ к старой сим, не мог сделать это самостоятельно, обращался в чат, мне толком никто не мог помочь, но вот сегодня прекрасная и умная девушка оператор по имени Алина помогла, объяснила все как для дедушки который ничего не понимает в интернете, По шагово доступно, до вела процесс до результата. Приятно иметь дело с такими людьми, с профессионалами своего дела, спасибо огромное Вам))))цените такие кадры))))
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 14:50
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова на адресу Аліни. Завдяки вашому відгуку, ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямі. Будемо робити все можливе, щоб обслуговування в нашому банку було максимально комфортним для вас.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розібратися, чому вам не змогли допомогти при попередніх зверненнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Redmi1988 30 січня 2021, 13:20
у меня днем были списали деньги из мой карты для выплат я был на работы когда были списаны деньги из моего счета когда я узнал магазины когда я после работы я зашло магазин скупится купить продуктов деньги на карте не было по карты не каких операций не проходила Приват Банк Ворует деньги из карты
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 14:27
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації детальніше.
Мінфін
Відповідь адміністратора
31 січня 2021, 10:28
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 31.01.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
eopertp 30 січня 2021, 2:01
Являлся VIP клиентом этого банка, счет открыл 14 лет назад.
За все эти года нареканий на работу банка не было. Но, ситуация изменилась в этом году. Мы семьей отправились путешествовать в Европу, взяли с собой некоторую сумму денег, остальные решили положить в банк, для безопасности, что бы потом иметь возможность перевести деньги на свой счет в европейском банке.

Пришли в отделение ПриватБанка, где менеджер нам любезно рассказала, что можем спокойно положить деньги на счет, и в будущем с помощью SWIFT платежа перевести на свой счет в европейском банке. Честно предупредила о лимите в 400 тыс. грн для SWIFT платежа. т. е если сумма перевода в год будет меньше никаких проблем у вас не будет, так было сказано!

Но на деле все обстоит совершенно иначе. В прошлом году перевел 5 тыс на свою карту без лишних вопросов. В январе попытался перевести еще 5 тыс, и тут получаю отказ. В причине указано, предоставьте справку о доходах на сумму 10 тыс у. е… Пишу в поддержку, на что хамоватый сотрудник по имени Александр говорит, вы же в прошлом году перевели 5 тыс, вот за них теперь и отчитайтесь мне.

На что я ответил, что никаких отчетов давать не намерен, вы Банк, а не налоговая, что бы я перед вами отчет держал, вы когда мои деньги брали, вы не спрашивали где я их взял и обязаны по первому требованию клиента отдать его деньги!

На что получил ответ, что ничего они мне не отдадут, пока я не предоставлю справку о доходах. Приватбанк не выполнять свои обязательства перед клиентами, любыми способами уговаривают положить деньги в их банк, а потом вам же не отдают ваши деньги! Перевел деньги в другой банк, и без проблем провел SWIFT платеж. Жена тоже не смогла перевести деньги, на первый же запрос получила такой же ответ.

Так вот, Не уважаемые владельцы привата, вы благодаря своей алчности, или некомпетентности сотрудников, лишились двоих VIP клиентов… хотя для вас это похоже пустой звук.

P. S. При открытии счета в европейском банке, нас не заставляли фотографироваться со своими картами. Видимо для владельцев привата любой клиент априори мошенник! Думай-те
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 10:47
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bogdanimous 30 січня 2021, 0:01
Доброго дня! Брав іпотеку в Приватбанку. Все було ідеально. Чудове обслуговування. Зручна оплата в терміналах без комісії. Все було прозоро і нічого зайвого не нараховували. Але коли я все виплатив і хотів забрати оригінали документів на квартиру, мені на гарячій лінії сказали, що я маю звернутись виключно до керівника якогось із відділень і написати заяву. Одного дня приїхав на відділення, що знаходиться в 3 км від мого офісу, вистояв в черзі півгодини, і як виявилось, керівника немає на робочому місці. Другого дня поїхав вже на інше відділення Приватбанку. Знову черга в півгодини — так склалось, що на відділенні немає керівника в принципі…Що мені далі робити? Продовжувати пошуки керівника по всій Вінниці??? На дворі 2021 рік. Я можу заяву написати в електронній формі і підписати ключами ЕЦП (які безкоштовно видають в цьому ж банку) та надіслати в Головний офіс. Але так не можна. Я розчарований цією ситуацією.
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 10:59
Добрий день!
Ми звернулися до вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації, що склалася.
LanaR 29 січня 2021, 21:29
Я багато років є клієнтом ПриватБанка, без проблем користуючись кредитною карткою «Універсальна». Мені подобаються умови кредитування, наявнсть пільгового періоду до 55 днів, а головне, що банк, турбуючись про своїх клієнтів, завчасно надсилає електронні повідомлення про суму залишку боргу, яку потрібно внести, щоб залишитись у пільговому періоді. Але, нещодавно у мене виникли питання стосовно повноти погашення суми боргу та виходу з пільгового періоду. Звернувшись за роз’ясненнями до контактного центру ПриватБанка, мене уважно вислухав співробітник Ярослав, який надав повну інформацію стосовно мого запитання, допоміг скористуватись чат-сервісом та сформував заявку для розгляду звернення на більш високому рівні. Вже наступного дня мене повідомили про позитивне вирішення заявки, за що, я щиро вдячна всім працівникам банку, які приймали участь у вирішенні мого питання. Я впевнилась, що ПриватБанк зацікавлений у своїх клієнтах, тому і надалі віддаватиму перевагу ПриватБанку та рекомендуватиму його своїм друзям.
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2021, 11:08
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук та теплі слова на адресу Ярослава. Ми пишаємося тим, що обслуговування в нашому банку викликає у вас справжнє емоційне піднесення. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди:)
Беремо і робимо!
Оксана Кожемякина 29 січня 2021, 17:47
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24
Мала незрозумілу грошову активність на своїй картці Приватбанку. Звернувшись за допомогою у відділення, мені запропонували задати питання в чат-сервіс. Я оперативно отримала відповіді на всі свої питання, операцію підтвердила, ще й поспілкувалась з приємною людиною) Дякую щиро ПриватБанку та фахівчині пані Ірині)
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2021, 18:35
Добрий вечір!
Якщо виникнуть питання наші колеги в чаті будуть раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами :)
Наступного разу не потрібно йти у відділення, ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або через Приват24 в якому також можна самостійно переглянути операції по картці.
igorgor73 29 січня 2021, 17:04
В 2017 году открыл депозит «Плюс строковий». Условия меня удовлетворяли полностью. В 2020 году процентная ставка была 14,5. В 2021 банк сделал пролонгацию депозита с процентной ставкой 3% на 12 месяцев. В связи с болезнью (инвалид войны 2 гр., атошник) не смог закрыть депозит вовремя (опоздал на три дня), перевести деньги на другой депозит (более выгодный) этого банка невозможно, банк отказался пойти на встречу и предложили ждать год (предупредили, что если и через год опоздаю, денег не увижу). Даже руководство не может принять решение о досрочном прекращении договора (три дня опоздания, смешно, но это так). Честно говоря не ожидал такого от «ПриватБанка», думал что это лучший из украинских банков., но «втихую» поставить 3% годовых — это смешно.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2021, 18:29
Добрий вечір!
Для зручності клієнтів є можливість розірвання чи переоформлення вкладу по строку через Приват24, що дозволяє провести потрібну вам операцію дистанційно та без звернення у відділення. Оформлюючи строковий вклад ви отримуєте підвищену відсоткову ставку. Вказаний вами депозит був виведений з лінійки актуальних вкладів та по ньому діє менша відсоткова ставка, ніж по актуальним вкладам, які можна знайти на нашому сайті — https://privatbank.ua/depozit
Щоб уточнити деталі та перевірити інформацію за вашою ситуацією ми звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Miramarina2 29 січня 2021, 15:09
Мошенники орудуют под предлогом интернет магазина одежды в инстаграмм! Говорят что работают по дропшиппингу, и отправляют только по предоплате. После оплаты блокируют Не отвечают, соответственно не отправляют! Прошу отреагировать как-то на данный факт!!! И обратить внимание на карту мошенников с целью блокирования. В милицию уже обарщались!!!
4731 1856 2024 7624 Дробич Виктория страница магазина https://instagram.com/meggga_booom?igshid=1semp5cjp3y4p
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2021, 15:46
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Якщо ви є клієнтом іншого банку та відправили кошти, радимо додатково звернутись в свій банк, який має зафіксувати ваш сигнал та передати його нам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TEREZA1973 29 січня 2021, 12:59
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 1
По перше сайт на російській мові! Закон є виконання НЕМАЄ!!! Сьогодні 29.01.2021 мала змогу оцінити сервіс приатбанку у всій красі. Відділення на Шевченка 1 м. Полтава перерва з12.30 до 13.30 але в 13.40 відділення не відкрилося і працівник, що зайшов на робоче місце в 13.40 годин зачинив за собою двері відділення на ключ. Обслуговування на ВИСОТІ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2021, 13:52
Добрий день!
На офіційному сайті банку, як і в Приват24, інформація розміщена українською. Ви можете переконатись в цьому самостійно зайшовши на сайт — https://privatbank.ua/ та https://www.privat24.ua/
Що ж до роботи відділення, то наші колеги проведуть перевірку та зв'яжуться з вами за її результатом.
Проблема вирішена
ilonas1979 29 січня 2021, 10:41
В ноябре месяце банк заблокировал все карты, на протяжении двух месяцев ответ был один ждите проходит проверка карт согласно пункта1.1.3.2.6 на вопрос что это ответ один заходите на сайт и читайте разьяснение, на вопрос когда в конце концов вы разблокируете мои карты ответ был что может быть что их не разблокируют, ждите с вами свяжеться ктото из сотрудников банка после проверки карт. Прошло 3 месяца, но банк со мной не связался и карты не разблокировал, причину я незнаю до сих пор. Но пародокс в другом у меня есть кредит в привате и по кредиту банк требует с моей стороны оплаты, на вопрос почему вы требуете оплату с меня при этом на карте другой у меня заблокированы деньги мне не ответили. Но по кредитной карте звонят и в выходные и поздно вечером и рано утром, так вот у меня вопрос почему я должна платить кредит банку который заблокировал мои счета? Почему Вы не дали ответ до сих пор по какой причине заблокировали карты? Что это вообще такое чтоб невозможно было ни у кого из операторов узнать что это за пункты статьи, что за проверки? Неужели у клиента банка нет никаких прав? Почему банк разрывает с клиентом договор в одностороннем порядке и даже не сообщает об этом?
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2021, 11:43
Добрий день!
Як ми бачимо, ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями та надана інформація про умови відновлення обслуговування. Якщо ви готові вирішити питання з поверненням коштів, будь ласка, повідомте нас в особистому повідомленні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝