Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kolian 5 листопада 2020, 23:45
Пять дней назад, Приват заблокировал мою интернет карту при попытке пополнить счет MTS RUS на 50 рублей. Что я только не услышал за эти 5 дней… Вкратце, всё сводилось к тому что банк молодец, а я сам дурак и они получше меня понимают, как мне распоряжаться МОИМИ денежками. Ну и конечно вызовом негодника(меня) пред ясны очи в ближайшее отделение. Оное между прочим, находится в 40км от моего порога.
Звоню, прошу- разблокируйте.
-нельзя и всё… никак нельзя…
Адрес и фамилию раз 30 спросили, и кодовое слово, а затем вообще начали изгаляться, вы сфотографируйтесь с паспортом на перевес… я и так, и так фоткался(ну знаете как девушка с веслом;) — нет, нельзя! Я уж побрился и свитерок прикинул -нет, нельзя! я и кота сфоткал- думал, — а чё, может пролезет… но кто-то там не дремлет -нет, нельзя!
Какие я только доводы не приводил, ответ один, -в целях безопасности карта заблокирована, с вашей карты проводилась подозрительная операция! Это они о переводе в 50 рублей. Объясняю, -так это Я САМ ЛИЧНО хотел перевести эти несчастные 50 рублей(ну если пропадут, что бы не жалко было) Я, ЛИЧНО, СВОИ ЛИЧНЫЕ деньги, Нет- не слышат меня.
Написал об этом сюда и «о, чудо!» меня начали слушать.
Сначала Консультант Настя табельний номер 290335, дала мне подсказку об открытии новой интернет карты и списании средств из заблокированной, спасибо ей огромное. А сегодня мне позвонила из Приват банка Оля номер 43747 и после нескольких вопросов, типа, -так это вы сами пытались перевести деньги, никому данные не доверяли, в акциях не участвовали, и кодовое слово?? Огласила приговор.
ЧЕРЕЗ 5 МИНУТ ВАША КАРТОЧКА БУДЕТ РАЗБЛОКИРОВАНА.ИЗВИНИТЕ!
Господа, я удивлён, я обезоружен! и сказать честно, да мне нечего сказать… Эта МАШИНА меня услышала, самого обычного клиента, с вкладом в пару тыщёнок и пошла мне на встречу. Так что и такое бывает. Ведь всё просто, этой машиной управляют ЛЮДИ. Спасибо вам, за то, что вы ещё есть!

Спасибо minfin.com.ua/, спасибо PrivatBankQM, спасибо работницам Приват Насте и Оле(они молодцы)
Всем удачи, здоровья, развития. С уважением, Николай.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 12:14
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ми завжди поряд і раді допомогти :)
Проблема вирішена
mashynya 5 листопада 2020, 23:20
Приват банк хочется спросить вы вообще обнаглели. Вы звоните моей 7 дочери предлагая ей карту голд и всякую дрянь. Звоните нагло в 8 утра, 9 вечера. Если эти звони не прекратятся я напишу на вас заявление в полицию и прокуратуру за то что вы терроризируете несовершеннолетнего ребенка.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2020, 11:14
Добрий день!
Такі дзвінки здійснюються виключно на номери, яких немає в базі даних банку та відповідно ми не мали змоги знати, що телефонуємо неповнолітній дитині. Щоб відключити такі дзвінки нам достатньо знати номер, на який вони надходять. Для цього вже звернулись в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
vsv1966vsv 5 листопада 2020, 16:18
Бардак.Город Кривой рог уже пол года как закрылось на карантин отделение банка по улице Лисового 11.Теперь в радиусе 10 км отсутствует отделение Приватбанка и жители 3-х микрорайонов с населением 200 тысяч не имеют возможности пользоваться услугами Приватбанка. Аотделения других комерческих банков работают.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 17:36
Добрий вечір!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Зазначене відділення зачинено на постійній основі. Ми передали ваше зауваження колегам.
Банк, піклуючись про здоров'я клієнтів під час пандемії, зробив все для того, щоб ви могли обслуговуватись віддалено, не відвідуючи відділення банку.
Для здійснення операцій ви завжди можете скористатись Приват24, лінією платежів 3700, банкоматами або ж терміналами ПриватБанку.
У разі необхідності актуалізувати дані, ця можливість реалізована у веб-версії Приват24.
При необхідності перевипуску картки, ви можете перевипустити картку на digital за допомогою Приват24.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Проблема вирішена
Ярослав Васильевич Квасница 5 листопада 2020, 14:13
Там вечные ремонты… когда же оно будет работать?
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 15:19
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
На даний час відділення закрито з технічних причин.
Ми зробимо все можливе для того, щоб вже на наступному тижні відділення працювало.
Для актуалізації даних ви можете скористатись веб-версією Приват24.

Банк самостійно ініціює збір документів дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт, у Вас з´являється повідомлення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням.
Інструкція — https://pb.ua/short?3W1.
Проблема вирішена
Zots 5 листопада 2020, 12:39
При оформлении карточки, уговорили оформить страховку ребенка. Ребенок заболел ветрянкой.в поликлинике выписали бланк 027 ( для страховки), поставили число когда я обратилась 29.10. Страховка начала действовать с 01.11, т.е. ребенок ещё болеет и будет болеть ещё недели полторы. Мне позвонили и сказали выплата не положена. Т.е. я должна опять идти в поликлинику с больным ребенком, в период карантина. Взаимопонимания ноль, лояльности ноль. Не рекомендую страховаться.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 13:52
Добрий день!
Згідно п.6.2. Не визнаються страховими випадками захворювання, які були вперше виявлені у Застрахованої особи до вступу в дію Договору.
Це значить, що згідно умов договору компенсація проводиться в тому разі, якщо захворювання були вперше виявлені після вступу в дію договору.
В іншому порядку подій, страхова компанія відмовляє у виплаті.
ПриватБанк завжди сумлінно виконує умови договорів, в яких є однією із сторін, тому звертаємо вашу увагу на те, що рішення про страхову виплату приймає страхова компанія, з якою укладено ваш договір страхування. ПриватБанк в цьому випадку — лише страховий агент і в наших повноваженнях тільки укладення договору та деякий документообіг.
Якщо ви маєте додаткові питання, напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Natalina7 5 листопада 2020, 12:24
Некомпетентність співробітників і банку.
Ніколи не задумувалася про співпрацю з будь-яким іншим банком, окрім ПриватБанку! Ви що! Це ж найкращий, найдоступніший, найпоширеніший і просто найулюбленіший банк на всій Україні!.. Так було ДО… До того моменту, коли мені знадобилася допомога від мого улюбленого банку. Знаєте, це, наче дружити із кимось, але цей хтось дружить з тобою заради вигоди і не те що не допоможе при скрутному становищі, а навіть не попередить про небезпеку, яка чекає попереду. Точнісінько так само вийшло і з ПриватБанком. Сталося так, що в мене в березні 2020 року померла подруга. Вона(як виявилося через півроку мною ж) брала в ПриватБанку кредит і вказала мій номер телефону, як контактної особи. Я пам'ятаю єдиний випадок, коли мені зателефонували в березні через тиждень після її смерті і почали питати чи я знаю цю особу. Я пояснила ситуацію, а співробітник сказав, щоб хтось із її родичів звернувся до ПриватБанку. БІЛЬШЕ МЕНІ НІЧОГО НЕ БУЛО СКАЗАНО. І даремно. Тому що через півроку, коли я хотіла підвищити кредитний ліміт в улюбленому банку, тому що в мене виникли певні труднощі — мені відмовляли раз за разом. Згодом виявилося:
1) мій номер телефону прив'язали до іншої особи без мого дозволу, навіть не повідомивши
2) мене не повідомили, що я тепер у чорному списку ПриватБанку, оскільки я прив'язана номером телефону до особи, яка не сплачує кредит — І ЇМ ВСЕ РІВНО, ЩО ЦЯ ОСОБА ПОМЕРЛА — СУХІ ПРАВИЛА
3) мені довелося САМІЙ зв'язуватися із родичами померлої особи і просити, щоб вони надали ОРИГІНАЛ свідотства про смерть і тоді лише мене буде викреслено з чорного списку.
ТОЖ, постає питання, чому Я САМА маю вирішувати проблеми створені мені ПриватБанком, про які мене навіть не попередили?!?! Чому я маю витрачати свій вільний час і ресурси на пошуки оригіналу свідотства про смерть, коли мене навіть особисто про таку ситуацію не повідомили, і дозволу не запитали, щоб взяти мій номер телефону контактним… І на вирішення цього питання я витратила кілька місяців. Але досі, здається, в чорному списку банку, тому що спеціаліст ПриватБанку мав перетелефонувати стосовно вирішення мого питання ще місяць тому, але безрезультатно…
Р.S. Комісії за зняття готівки — звісно є; комісії при поповненні, при переказу будь-куди — більше не буває; кешбек — мізерний; спеціалісти, що в банку, що на гарячій лінії виголошують інформацію, яку я і так знаю, а стосовно відповіді на моє питання — ухиляються і починають «лити воду».
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 13:31
Добрий день!
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Займаємось вашим питанням. За результатами вас буде проінформовано.
Lib 5 листопада 2020, 11:05
Есть потребность в долларовом депозите. Оформил для него долларовую интернет-карту, но столкнулся с тем что при пополнении депозита взымают 1%(!) комиссии. Это при том, что самая высокая ставка по депозиту за 12 месяцев в ПБ по долларам — 1%. То есть, необходим год(!) чтобы просто покрыть комиссию, и это без учёта инфляции.

Решил что возможно это из-за интернет-карты. Пошёл в отделение банка, чтобы узнать как без процентов пополнять депозит. Пообщался с двумя консультантами, у всех своя информация:
1-ый утверждал, что комиссия будет в любом случае, но всего лишь 0.5% и предложил завести карту для выплат.
2-ой утверждает, что комиссия будет только(!) при закрытии депозита любого типа менее чем через месяц — 1%. Пополнение любой картой.

Сегодня попробовал вновь пополнить депозит — сняло 1%, и комиссию сняло в «обычном режиме», то есть сразу. Депозит я не закрывал.
Ну и при пополнении долларовой карты дебетовой — берет 0.5% комиссии.

В общем ни 1-ый, ни 2-ой не были правы. А платить за это комиссию приходится мне.

Есть ещё ряд мелких недочётов в удобности функционалов депозита, но это мелочи по сравнению с такими кабальными условиями по валюте. Это при том, что другой банк(не знаю можно ли упоминать) без комиссий спокойно даёт гонять валюту по депозиту, картам туда-сюда без комиссий. В ПБ решил перенести часть, чтобы не держать все в одном.

Надеюсь представитель банка даст чёткий ответ:
У меня есть гривны. Я хочу без любых комиссий купить доллар и пополнить депозит. Это возможно сделать, если да — то как? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 12:06
Доброго ранку!
Щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання звернулись в особистому повідомленні.
Klavbuh 5 листопада 2020, 10:32
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 27-А
Ми є громадська організація, яка працює в сфері інфекційного контролю. З нами уклав угоду госпіталь із м. Базель Швейцарія. Ми маємо надати їм ряд послуг. Про це складено контракт.
27.10.20 в межах контракту в Приватбанк надійшли кошти, але на рахунку не з«явились.Причиною називають відсутність номера рахунку в платежі, що робить не можливою ідентифікацію нашої установи.На мій запит про причини незарахування коштів відповіли, що зробили запит в Швейцарію, проте станом на 05.11.20 кошти не зараховані. Співробітники Приватбанку пропонують нам звернутись в Швейцарський банк, але така можливість відсутня. Прошу допомогти в вирішенні цього питання.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 11:31
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Patriarh 4 листопада 2020, 21:02
4 рік являюсь клієнтом банку. Цей рік банк вийшов за берега.

Шановний клієнт!

У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.

На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.

Для актуалізації даних Вам не обов'язково відвідувати наше відділення.

Керівництво банку, втратило ще одного клієнта. Я з радістю очікую цього закриття. Інший банк буде заробляти на комісіях від моїх транзакцій.
Придумали некоректні запитання, на які я не збираюсь відповідати. Тепер простий громадянин України, апріорі Осама бен Ладен, і повинен пройти перехрестний допит, у відділенні банку або онлайн. Скоро будуть запитання:
— Де знаходиться Ваш сейф, та його код?
Схема дуже проста. Одразу ж всіх не заблокують, розуміють, що зазнають колосальних збитків. Спочатку блокуємо кожного 1000… потім кожного 100… потім кожного 10, і потім кожного!

Ці проблеми вирішуються дуже швидко, масовим переходом на послуги інших банків.
Якщо всі почнуть відказуватися від послуг банку, банк (можливо) осознає, що
-банк створений для клієнтів, а не клієнти для банку.
Принципи Магатма Ґанді вічні.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2020, 9:57
Добрий день!
Необхідність актуалізації даних є вимогою законодавства, уникнути якої банк не може.
Для вашої зручності та безпеки в умовах пандемії, нами реалізована можливість здійснення актуалізації за допомогою Приват24, без відвідування відділення.
Сподіваємось, що дотримання банком законодавства не вплине на наші відносини.
Проблема вирішена
Vi Zhu 4 листопада 2020, 19:21
2.11.в Банк пришло официальное письмо от Исполнительной службы, что все ок-Разблокировать счет.Сегодня (4.11)звоня на 3700 консультируюсь в чем задержка.Мне оператор сказал все супер письмо есть, что сегодня последний 3й день у банка как он должен разблокировать счет.Но, увы, банк обманул.Зачем тогда пишете что 1-3 дня для разблокирования счета.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2020, 20:34
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
У мене підходила до завершення картка. Я зробив замовлення картки через кур'єрську службу(безкоштовно), картку доставили до самої квартири, сфотографували з карткою і все-сервіс без черги та нервотріпання. І не потрібно стояти в чергах у відділенні банку. Але у мене була неординарна ситуація: мені привезли не той тип картки. Зв'язався з КолЦентром за номером 3700, зафіксував звернення і його розглянули, признали помилку, вибачилися та замовили мені ту картку яку потрібно та надали ряд переваг від банку та подарунків(це не обман, я правду пишу). Сервіс сподобався. Рекомендую однозначно найкращий банк України.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2020, 18:48
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
pollux2008 4 листопада 2020, 15:48
29 октября приватбанк посредством электронной почты(!) сообщил что по моей карте ограничены операции. Позвонила на 3700, операторы сказали что это мол временно, в течение 5 дней служба безопасности проверит всё и мне сообщат, мол подозрение на мошенничество и т.д. Ничего конкретного не ответили, что именно им «не понравилось». Это зарплатная карта, иногда покупаю-продаю в интернете (не заоблачные суммы), комуналку плачу, в общем как обычный человек.
На следующий день пришла смс что ко мне не дозвонились. У меня киевстар подвязан и бывает, что не дозваниваются.Я сама набрала горячую линию и сказала что не дозвонились.Оператор сказала что ничем помочь не может, ждите звонка. Итого 3 раза за день ко мне приходили смс-ки о недозвоне.Каждый раз я перезванивала сама и мне так же отвечали «ждите».Вечером этого дня я сменила финансовый телефон на лайф дабы точно дозвонились.Снова перезвонила на 3700, где сказали что проверка идет в течении 5 дней, ждите звонка, а если не дождетесь набирайте сами на 5й день. Терпельво ждала, никто не позвонил! 03.11. позвонила сама и мне сообщили что карту не разблокируют и средствами я не могу своими пользоваться!!! То есть при заблокированной уже карте туда зашла моя зар.плата, которую я не могу теперь забрать! На все мои многочисленные просьбы назвать конкретную причину блокировки никто ни разу не ответил ничего конкретного, звучали слова «жалобы », «подозрение в мошеннических действиях» и больше ничего… Отвечают, что средства «можно попытаться забрать через суд».
Вот так банк по сути меня ограбил, оставив без средств! Я не понимаю, как без объяснения причин такое можно делать??? Даже если где-то возникло какое-то подозрительное движение по карте, банк обязан связаться со мной и выяснить ситуацию.
Писала на их эл.почту с просьбой пояснить, ответили что« не могут из соображений безопасности таким путем отвечать, звоните на 3700»!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2020, 18:42
Даного рода процедура проводиться в зв'язку з надходженням коштів, які мають шахрайський характер.
Якщо ви згодні повернути кошти відправнику, напишіть нам, будь ласка, ми постараємося якнайшвидше допомогти із вирішенням ситуації.
Ви також можете звернутись до правоохоронних органів для врегулювання питання із заявником.
Проблема вирішена
Yanasha 4 листопада 2020, 13:58
Мне уже 8 раз за год блокирует карты, при чем за то что я сама себе пополняю.счет. объясняют тем что сработала безопасность)))
На просьбу розблокировать шлют в Банк.
Я с маленьким ребенком одна, оставлять не скем. Живу в селе дорого туда и назад 100 грн. За последние перевыпуск заплатила 100 грн. Утром хотела пополнить счёт, опять заблокировали. Опять ехать в банк. И карта на которую получаю детские. В селе банкоматов нет, естественно денег на дорогу не всегда есть. Буду подавать в суд. Ужасный банк.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2020, 15:32
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Alisa272727 4 листопада 2020, 0:44
Приватний Банкир не отвечает, в приват24 не могу войти, потому что в другой стране, номер телефона давно утерян.

Также прошу заметить, что давно еще общалась с сотрудником, абсолютно некомпетентным, пришлось даже запрашивать переписку, где-то она у меня есть. Банк будто издевался и не давал войти, там тот еще цирк, может позже напишу об этом подробнее.

Закройте мою карту и мой долг!
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2020, 9:43
Якщо у вас були транзакції по картці за кордоном, то можна через чат на сайті банку підтвердити номер. Потрібна буде веб-камера і паспорт.
Що стосується листування зі співробітником, запросили деталі в особистому повідомленні, щоб розібратися в ситуації.
orlovsergey 3 листопада 2020, 23:33
Многие ФОПы торгуют товарами через интернет. Как известно, ФОПы не имеют права принимать оплату на карты физ.лиц. Но большинство делает именно так. Почему? Да потому что оплата на карту физ.лица обычно проходит в течение минуты. А вот оплата на карту-ключ проходит день-два-три. Причем когда сотрудникам банка задаешь вопрос, «почему так?», они делают большие глаза и делают вид, что первый раз слышат об этой проблеме. Покупатели сейчас очень избалованы, и никто не будет ждать 2-3 дня, пока пройдет платеж. Вы собираетесь что-то делать со скоростью прохождения платежей по картам-ключам? Вы понимаете, что вынуждаете ФОПов нарушать законы?
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2020, 9:28
Дійсно, міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів (Закон «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», п 8.4). Це крайні терміни, зазвичай платежі проходять швидше. Внутрішньобанківський платіж зазвичай проходить миттєво. В окремих випадках до 1 дня.
Kapavl 3 листопада 2020, 18:32
Була здійснена оплата за підписку на онлайн сервісі Oll.tv, хоча зарахована одна, гроші було знято за дві
Питання через консультанта банку було вирішено за пару хвилин.Гроші повернули за 3 хвилини після закінчення розмови.
З представниками сервісу oll.tv виясняли протягом десяти днів, хоча результату не було не кажучи вже про хамство.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 20:18
Раді, що ваше питання успішно вирішено.
Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
cju5 3 листопада 2020, 16:04
Здравствуйте, приват заблокировал счета. По причине поступление на счёт, якобы ворованных денег, которые я получил за продажу цифрового товара. Мне позвонил сотрудник службы безопасности и в хамской форме со мной общался, требовал чтобы я вернул деньги, и сказал чтобы в следующий раз при продаже просил фото карты, чтобы себя обезопасить, если будут отказываться давать фото карты, то это не безопасная сделка. Как СБ банка может давать такие рекомендации? Так как я ничего не воровал, сотрудник СБ получил отказ, после чего он бросил трубку. У меня нету технической возможность проверить происхождение денег, пусть этим банк занимается или соответствующие органы. У Вас нет законных оснований блокировать мои счета на неопределенный строк. Предоставьте решение суда или исполнительной службы.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 16:58
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб розібратися в ситуації більш детально.
sailor82 3 листопада 2020, 15:50
Звонит робот предлагает оформить голдовую карту, позвонил в банк сказал, что я не когда не был их клиентом и чтоб больше не звонили мне, сказали хорошо больше не будут. Сейчас опять звонит робот, может хватить навязывать свои услуги??? И сделаете что-то что мне не звонили больше???
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 16:39
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pavel Herasimov 3 листопада 2020, 10:30
Спасибо Ярославу за профессионализм!
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 11:16
Добрий день!
Ми завжди поряд і раді допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anton Stryzhavchuk 3 листопада 2020, 9:09
Цілком задоволений якістю обслуговування. На всі питання завжди якісно і доступно відповідають.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2020, 10:06
Добрий день!
Дякуємо, що оцінили наші старання. Нам приємно отримувати такі коментарі :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
5 листопада 2020, 15:30
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.11.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.75 41.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.75 41.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝