Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Tatiana1965 18 березня 2021, 12:18
Ситуація склалася так, що потрібні були кошти терміново.
Написали заявку до банку. кредитна історія — чудова.
Але був відкритий один поточний кредит. Менеджер банку запропонувала погасити поточний і взяти наступний. Ми погодились. В терміналі Приватбанку у відділенні Приватбанку повністю погасили кредит, навіть переплатили пару копійок.
Назавтра банк виставляє борг 729 грн!
На наши запитання: звідки взялась ця сума? Відповідь безглузда — начебто ми не попередили менеджера і вона не натиснула якусь кнопку.
За те, що менеджер не натиснула кнопку Я повинна заплатити гроші?
Ау, люди, ви при здоровому глузді? Борг погашен в повному обсязі!
Обманом та хитрощами заробляєте.
Позор!
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2021, 13:02
Добрий день!
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
RMRM 18 березня 2021, 11:29
Близько року не міг використовувати повну версію Приват24, чим створював собі деякі незручності. Періодично звертаючись за допомогу до знайомих, друзів більш менш компетентних в деякихподібних питаннях (а також до працівників банку☝), відповіді знайдено не було. І ось нарешті, дякуючи СПЕЦІАЛІСТУ онл. чату -Андрію! Болюче для мене питання нарешті вирішено! Щире дякую Андрій, ти справжній фахівець своєї справи ☝!
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2021, 11:59
Добрий день!
Наші колеги завжди онлайн та готові прийти на допомогу :)
Проблема вирішена
Misha Bernik 18 березня 2021, 10:19
У мене було питання чи можу я оплатити заборгованість іншого клієнта банку приват якщо я надам всі дані клієнта в якого виникла заборгованість, на що менеджер зразу відповіла, що це неможливо і навідріз відмовлялася хоча би спробувати.
Я перетелефонував в службу підтримки.Оператор відповіла, що менеджер повинен надати номер рахунку в касу (якщо я надам ІПН і ПІБ клієнта в якого виникла заборгованість)і там я зможу оплатити заборгованість на що менеджер у відділенні мені відповіла «Нехай тоді служба підтримки вам це зробить!!!«Таке нахабство недопустиме) Таким єхидним голосом що все бажання пропало дальше вести діалог» Менеджер навіть не спробувала прикласти хоча би трохи зусиль для вирішення мого питання!!! Що правда пішов у інше відділення і там за 10 хв оплатив.
А ще раніше я пересилав з Універсальної на Карту для виплат власні кошти (5000 тисяч грн) Комісія склала 13 грн з карти універсальної і 13 грн з карти для виплат!!!
Користуюся 1,5 роки Моно і за цей період не відбулося жодного інциденту, щоб хоч трохи зрушити моє захоплення ними!
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2021, 11:20
Добрий день!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Наші колеги детально її проаналізують та зв'яжуться з вами після проведення перевірки.
Що ж до комісії, то її наявність та розмір залежить від карток, між якими здійснюється платіж. Наприклад, переказуючи особисті кошти між картками Універсальна, комісії не буде.
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій та розмістили декілька порад, що допоможуть вам в цьому — https://privatbank.ua/kak
Проблема вирішена
lkail 18 березня 2021, 7:43
16.03.2021 сделал покупку, при которой списалась сума два раза. Обратился сразу за помощью через чат. Помощник принял мою заявку 1463636 и заморозили списаную суму. Сказал что нужно немного подождать. Сегодня проверяю статус моей заявки и что я вижу? Именно — На превеликий жаль, нам не вдалося повернути ваші гроші. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем (Visa, Masterсard) операція не підлягає поверненню.
Хоть сума и не большая, всего 139.8 но это плевок от банка. Пора с ним прощаться. 10 лет сотрудничали, но такие фокусы не прокатит больше.
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2021, 8:21
Доброго ранку!
Зазначимо, що запит на списання відправляє саме торгова точка, в якій здійснюється оплата. Банк здійснює оскарження та проведення платежів в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Як бачимо, питання повернення коштів за дублююче списання вже вирішено. Радимо перевірити виписку по картці в своєму Приват24.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oiv2890 17 березня 2021, 23:12
Можливість онлайн консультації о 22:50 у середу просто приголомшила! Та ще й з приводу не простого питання. Вдячний оператору під нікому Валерія за чіткість і оперативність.
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2021, 8:11
Доброго ранку!
24/7 до ваших послуг :)
Дякуємо, що ви з нами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 березня 2021, 11:17
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 21.03.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olenarudenko 17 березня 2021, 17:36
Моя неповнолітня донька здійснила переказ коштів зі своєї картки юніора для оплати замовлення товару який вибрала на сторінці в інстаграмі. Товар не вислали, майже через місяць після переказу коштів я звернулась на гарячу лінію банку, того ж дня зі мною зв’язалися працівники служби безпеки банку і наступного дня банк повернув кошти. Дякую співробітникам Приватбанку за швидке реагування і повернення коштів. Вражена швидкістю вирішення питання, навіть не сподівалася що вдасться повернути гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 18:28
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Проблема вирішена
Владимир Бутко 17 березня 2021, 13:32
Невнятно. Глухой с немым. Объяснил: код приходит в 3 цифры, а форма открывается в 4. И всё по кругу.
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 14:21
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію за вашим зверненням.
Проблема вирішена
WTFX 17 березня 2021, 9:33
Сегодня оплачивал таможенные услуги сумма платежа 43500 грн в описании платежа указана комиссия 200 грн. Так как срок окончания депозита еще не подошел (дата окончания депозита 17.03.21) и платеж необходимо было сделать сегодня 17.03.21 года решил оплатить кредитными деньгами. В итоге в выписке увидел списание на 45011 грн. с указанной ранее комиссией 200 грн.
Теперь внимание вопрос куда делись 1311 грн. Скрины и квитанцию в случае необходимости предоставлю
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 10:21
Добрий день!
При здійсненні платежу вказується комісія за його здійснення.
Додатково може стягуватись комісія картки в залежності від її типу та коштів, що використовуються (особисті або кредитні).
Детально ознайомитись з тарифами за здійснення платежів ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Проблема вирішена
Katrina Mashkovcka 16 березня 2021, 22:00
І знову приватбанк заблоковував мої цільові зарплатні рахунки 16.03.2021за виконавчим провадження, з яким ще я не ознайомилась, дуже довго не могла дозвониться, тільки автоматично ідуть посилання, як жити в цій беззаконній країні хаосу і закон діє тільки для тих у кого є багато грошей, а зарплату не треба отримувати, може… вже більше не має слів буду знову подавати до суду. Адля кого

Тоді пишуть закони іменем України?
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 10:00
Добрий ранок!
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Підстави для накладення арешту описані в постанові, копія якої має бути відправлена виконавцем на адресу боржника. Відсутність у клієнта копії постанови не дає банку право ігнорувати вимогу виконавця та не блокувати рахунки.
tomusik99 16 березня 2021, 15:34
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 10/1
Мною було написано заяву на повернення коштів з моїх карточних персональних рахунків та розрахункових рахунків фоп. Але станом на 16.03.2021р мою заяву розглянуто: але не виконано: закриття рахунку та повернення коштів!

перша заява була ще написана 19.02.2021р. через техпідтримку виявилось що мені видали не вірну заву на повернення коштів! написала нову заяву по фоп 4.03.21р. і теж виявляється: що я десь зробила помилку в реквізитах! але у своїй заявці на повернення коштів (уважно перевірив усе) я такої помилки не знайшла! де правдва і як отримати свої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 16:11
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Оксана Кудрявцева 16 березня 2021, 15:26
С 2018 года прошлом четире суда за моей инициативой с Приватбанком, за решение последнего суда от июня 2020 года мои обящательства перед банком анулировани. И вот три дня назад мне приходить смс от банка что если я не виплачу долг на меня подадуть в суд. Обратившись на гарячую линию я узнаю о долге в 170 тисяч гривень.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 16:11
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luprikon 16 березня 2021, 15:13
Працівники приватбанку продовжують телефонувати колишній дружині, яка немає жодного відношення до мого кредиту, навіть після написання мною скарги на сайті мінфіну. При цьому банк відмовляється надати документи які підтверджують наявність кредиту і суми нарахування.(немає договору з моїм підписом, і обгрунтованого розрахунку заборгованості).
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 16:08
Для припинення дзвінків колишній дружині необхідно надати рішення суду про розірвання шлюбу.
1.1.3.2.4. Банк має право будь-яким чином доводити до відома третіх осіб інформацію про заборгованість Клієнта за Договором, а також про наявність (відсутність) і стан майна, переданого у забезпечення виконання зобов'язань, у разі порушення Клієнтом будь-якого із зобов'язань за Договором, а у разі виїзду Клієнта за межі території України – з моменту підписання сторонами Договору.
https://privatbank.ua/terms
Отримати довідку, виписку по рахунку ви можете в особистому кабінеті Приват24, меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок'.
Отримати копію підписаної анкети ви можете через захищений канал в нашому чаті на сайті банку.
Проблема вирішена
RytsarRoman1998 16 березня 2021, 14:11
Добрий день. Я є користувачем ПриватБанку протягом 5 років і хочу заявити обслуговування приватбанку жахливе. Протягом двох років я не маю можливості відновити свої рахунки оскільки банк потребує довідку про доходи, документи про публічного діяча (яким я не являють), оскільки я не працюю і не працював на Україні офіційно ніколи!!! Я з документами бігаю що тижня у відділення Приватбанку і результатів ніяких.Тому шановний ПриватБанк прошу вернути мені мої кошти які я заробив не шахрайським способом і закінчити співпрацю з вами так як ви є жахливий банк. Банк обідив клієнта не один раз.І я думаю не тільки мене
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 15:17
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Valentyna94 16 березня 2021, 12:49
Если мои счета заблокированы в банке, по пречине не подтверждены платежей, лет 8 назад. (все 8 лет не пользовалась приватбанком, пользовалась другими банками-успешно).
Как быть в такой ситуации, если предприятие (на которое я устроилась) заключила с вашим банком зарплатный проект, получить зарплатню карту я не могу!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 13:23
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
mementomore 16 березня 2021, 12:05
«Уважаемый» банк, может быть Вы перестанете автоматически обзванивать клиентов с вашим «Шановний клієнт, ради повідомити вам приємну новину…» в 19:20, 20:20. Нормальные люди в вечером отдыхают и не хотят слушать вашу информацию о возможности взять кредит.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 13:17
Вибачте, якщо ми вам набридли. Ми запросили в особистих повідомленнях ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше вас не турбувати.
Проблема вирішена
samasta 16 березня 2021, 8:25
Хочу написать отзыв о Приват банке, мне не понятно за что с меня сняли такой большой процент с моих личных средств за оплату электроэнергии, мне это очень не приятно, Пытаюсь связаться чтобы выяснить и никто мне не отвечает, вот платеж Одержувач: Запоріжжяелектропостачання, −2 003.54 грн комиссия
39.29 грн
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 11:27
Розмір комісії залежить від умов договору з одержувачем.
При створенні платежу через сайт постачальника комісія відображається в кошику https://picua.org/image/snimok.dXA0p3
Мінімальна комісія встановлена ​​в Приват24. Рекомендуємо використовувати безпосередньо даний канал для оплати комунальних та інших послуг.
Проблема вирішена
Gleb Yarenko 16 березня 2021, 0:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 80
Очередной раз убеждаюсь в низком качестве обслуживания…

Открыл счет в банке несколько месяцев назад в отделении в Киеве (отделение на Большой Васильковской 80). Естественно все документы были отсканированы и предъявлены оператору в Банке (в т.ч. справка переселенца)
Хотел открыть депозит… получил уведомление в приложении:

«Увага! Згідно Указу Президента України № 875/2014 від 04.11.2014 р. призупиняється обслуговування рахунків, відкритих на територіях в районі проведення АТО. Відновлення обслуговування можливе після підписання Вами „Заяви про проживання поза зоною АТО“ із зазначенням нової адреси проживання. Для підписання Заяви зверніться будь ласка в будь-яке відділення ПриватБанку.»

Меня смутило… после долгой переписки (и моих комментариях о том, что менеджер в отделении видел мое фактическое проживание в справке и копировал ее) — меня все-таки вынудили ехать еще раз.

Я приехал второй раз. Отсканировали справку.
Депозит открыл.

Прошло несколько месяцев. Депозит был пролонгирован автоматически банком…

Я решил вчера открыть новый. В итоге получают опять то же самое уведомление в приложении…

Пишу в чат — зачем еще раз справка (3й раз уже).
Ответ — «фото документа не было сохранено»

Так, при мне менеджер делал фото и скан копию… вы издеваетесь???
Депозит главное пролонгировали без проблем…
Сколько раз мне ездить? Лучший мобильный банкинг в карантин?

Короче, последний банк в который нужно обращаться…
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 10:27
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Татьяна Козырева 15 березня 2021, 20:40
Оператор помог быстро и оперативно. Спасибо большое за скорость и приятное обслуживание.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 9:08
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Беремо і робимо!:)
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 березня 2021, 19:08
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pri111 15 березня 2021, 16:07
Користуюсь приватом вже понад 10 років, регулярно картами і універсальна і отримувала зп на карту для виплат. Нещодавно вирішила змінить роботу, 2 місяці не отримувала виплат на карту (але при цьому справно виплачувала техніку в оплату частинами по карті універсальна), коли виплатила хотіла взяти іншу техніку (чоловік працюємо і ми можемо справно виплачувати), тим не менш відмовили, поїхала в банк, на що мені сказали «банк прийняв таке рішення, банк в праві вирішувати кому давати, а кому ні, хочете можете зняти з кредитки готівку і виплачувати просто киедит на карту, пільговий період 60 днів». Тобто, я вважаю, безпідставно, навіть не пояснивши чому, але я здогадуюсь, що через те що не користувалась картою для виплат 2 місяці. Отак приват втрачає клієнтів, більше не бажаю в цьому банку обслуговуватись, буду користуватись надалі послугами іншого банку.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 17:08
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Важливо пам'ятати, що банк дає можливість користуватися коштами без відсотків не 60 днів, а до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно. З детальною інформацією можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
Alex9322 15 березня 2021, 14:20
Відділення за адресою: Суми, вул. Козацький Вал, 1
Недавно получил уведомление о том, что Банк мне и моей маме одновременно аннулировал кредитные лимиты на оплату частями. Рекомендовали актуализировать данные (хотя я никаких уведомлений об этом не получал). Сделал это в отделении. Без толку. Обслуживанием в отделении также не был доволен (сотрудница рассказывала мне что угодно и о чем угодно, вместо того, чтоб отвечать на мои вопросы!). Не пойму каким принципом руководствуется Банк при снижении лимитов, если мой рейтинг в УБКИ (который принадлежит ПриватБанку) составляет 487, ежемесячно плачу за страховки, которые мне давным-давно навязали, а моя мама получает выплаты через этот Банк. Поэтому, если Приват не пересмотрит решение о лимите на ОЧ (которым весной планировали воспользоваться), в апреле оба прекратим обслуживание в этом учреждении, так как Банки-конкуренты нас наперегонки приглашают к сотрудничеству, а Приват только отталкивает от себя Клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 15:18
Добрий день!
Вибачаємось за можливі незручності. Дійсно, ліміт встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах, оформити депозит від 10000 гривень, або мати цільову картку з обігом не менше, ніж 3000 гривень в місяць. В такому разі, шанси на отримання бажаного вами ліміту значно збільшаться.
Сподіваємося на ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝