×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
ПриХватизація фахВівців
Придумують байки Мітяя, що блокірує оператор (в цей час як до оператора звертався особисто в абонентський відділ PLEY.
Потім пропонують перезавантажити телефон, в цей час як навіть сімка мінялась в інший телефон.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (2)
Не висилає веріфікаційний код для входу в кабинет
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Нами було перевірено ваше звернення та буде проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
Коментарі (3)
Не возвращают деньги за авиабилеты
Авиакомпания деньги за билет может вернуть только через компанию, в которой покупался билет, т. е. через Приватбанк.
Приватбанк каждый раз предлагает связаться попозже в течение нескольких месяцев.
авиабилет/рейс: WQ5PYW
являюсь клиентом Приватбанка более 20 лет, номер карты: 4731 *** 2508
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (7)
Заблокировали карту заграницей, оставив меня без средств.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Написати коментар
Несанкціоноване списання коштів Приватбанком
На жаль, не дивлячись на те, що банком було вжито всіх необхідних заходів і можливих зусиль, змушені повідомити, що справа програна, нам надійшла відмова в поверненні коштів.
Варто розуміти, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Зазначимо, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжною системою.
У разі, якщо проти вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно співпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
Для того, щоб отримати повний пакет документів, а також відповідь, яку ми отримали від сторони, що приймає платіж, надішліть запит на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки.
Коментарі (2)
Списання грошей з картки
Не зневажайте правилами безпеки під час проведення онлайн сплати! Приват банк, ваша система безпеки на надання допомоги — на високому рівні! Дякую за роботу!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написати коментар
Терминал Приватбанка деньги взял, завис и ничего не пришло (((
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (5)
Коли виграє і споживач і бізнес
Написати коментар
Банкомат взял купюры, но зачислил не всю сумму
Подскажите пожалуйста, могу ли я запросить видео с этого терминала?
Как мне решить этот вопрос с банком?
Коментарі (6)
Закрыли обслуживание в банке всех карточных счетов
Причину блокировки сотрудники банка на горячей линии 3700, объяснить не могут.
«Робот приват 24» — написал текстовое сообщение в чате банка, и посоветовал открыть карту в другом банке и «приват» переведет туда мои средства.
Вывод:
С учётом сложивщейся ситуации «Всемирный Локдаун из-за Ковида» и тем, что я являюсь добропорядочным гражданином Украины и за последние 20лет, я не нарушил законов Украины и правил пользования картой в Приват Банке и других банках Украины, рекомендую не держать денежные средства на карте Приват Банка, так как Вас в любой момент могут лишить доступа в приват 24 и заблокировать все Ваши счета. Просто потому, что банку этого захотелось…
Сотрудники банка по горячей линии 3700 посоветовали мне написать письмо в офис «привата» г. Днепр, и в течении 7 рабочих дней я получу какой-то ответ. Интересно, что мне делать в течении этих 7 рабочих дней, если я сейчас нахожусь на самоизоляции, так как мои друзья, с которыми я был в контакте заболели «Ковидом»…
Ясно, что «дохнуть» в четырёх стенах квартиры, я не буду и мне придётся нарушить режим самоизоляции по пути следования в отделение «Привата» и открытия карточного счёта в другом банке, какое количество людей, возможно, я смогу заразить «Ковидом» и какое количество возможно от моего путешествия умрёт от осложнений — это очень «филосовский вопрос».
P. S.
Сегодня пятница 23.01 и моя электронная финансовая жизнь остановилась, как минимум на два выходных дня. Постараюсь для себя открыть что-то новое за эти выходные и попытаться прожить эти 2 дня без электронных денег…)
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається змога надання реквізитів для перерахунку залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (4)
Благодарність консультанту Олені горячої линії 3700
З повагою, Марія Василівна, Черкаська область
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написати коментар
Благодарность
Беремо і робимо все, щоб ви завжди отримували якісне обслуговування :)
Написати коментар
Онлайн консультант
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Загадка Приватбанку: Різниця між обідом і технічною перервою?
Нам шкода, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад, та в свою чергу, хочемо звернути вашу увагу на те, що графік роботи та час перерви відображається на нашому сайті: https://privatbank.ua/. Рекомендуємо перевіряти дану інформацію перед походом до відділення, щоб не виникало незручностей та непорозумінь. Достатньо обрати потрібне відділення та натиснути «час роботи».
До речі, для перевипку картки вам не обов'язково йти до віддлення. За кілька кліків та секунд ви можете перевипустити вашу картку на віртуальну. Це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
У випадку, якщо у вас є невирішені питання с банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (1)
ПриватБанк чихает на вашу безопасность.
В цей непростий період ми просимо наших Клієнтів якомога рідше звертатися до відділень та неодноразово наголошували на тому, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші фахівці готові допомогти цілодобово.
Ми перевіримо дії наших співробітників щодо даної ситуації та по результату вам зателефонуємо.
Написати коментар
Отказ в обмене мелких купюр на крупную гривну
У всіх касах ПриватБанку приймаються кошти для проведення платежів і переказів. На жаль, касир не може обміняти їх на більш великі купюри.
Є спеціалізовані відділення, які обміняють купюри без обмежень в сумі і без комісії при наявності суми в касі. При зверненні в нашу підтримку, фахівці зможуть вам підказати найближчі для вас адреси таких відділень.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Большие очереди, ложь сотрудников.
Вибачаємось, що після звернення у віддлення та спілкування з нашим спеціалстом у вас залишився неприємний осад. Не забувайте, будь ласка, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та ретельніше розглянути ситуацію, яка описана у відгуці.
Коментарі (1)
Украли 2 раза по 236,25 грн в сумме 472,50грн
Ми дуже стурбовані тим, що виникла така неприємна ситуація та мусимо констатувати, що операції були проведені на сайті, де, ймовірно, ви підключили платежі.
По відомим причинам, ми не можемо підказали адресу сайту та повідомити ваші особисті дані публічно. Наш сапорт в чаті та на 3700 залюбки підкаже адресу, на яку здійснювалися ці оплати. Достатньо написати або ж зателефонувати.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Обслуживание банком инвалидов
Дійсно, деякі платежі можуть розцінюватись як ризикові, і тому нам потрібно розуміти, що операцію проводить саме Клієнт. Дана процедура існує не тому, що хочемо спричинити незручності, а тому що хочемо захистити Клієнтів від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
У випадку, якщо Клієнт не взмозі проводити платежі самостійно – є можливість оформити додаткову картку за довіреністю та користуватися нею.
Вже розглядаємо дане питання. По результату ми зателефонуэмо власнику картки.
Коментарі (3)
Помогите решить вопрос с заблокированной картой
Передали ваше питання колегам, щоб знайти шляхи його вирішення.
Будь ласка, очікуйте дзвінка від співробітника банку.
Коментарі (1)