Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Нововолинськ, вул. Дружби, 15
Адреса:
Волинська область, Нововолинськ, вул. Дружби, 15
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, без вихідних
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
14 червня 2022, 11:09
Вітаємо!
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вона була розглянута на користь клієнта.
Ваше питання було раніше розглянуто та вам телефонував наш співробітник, щоб надати інформацію.
Додатково, на вашу пошту банк відправив офіційну відповідь щодо зазначеної ситуації.
Очікуємо на результат розгляду заявки разом з вами.
Дана операція могла пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявку на оспорювання платежу в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявки встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вона була розглянута на користь клієнта.
Ваше питання було раніше розглянуто та вам телефонував наш співробітник, щоб надати інформацію.
Додатково, на вашу пошту банк відправив офіційну відповідь щодо зазначеної ситуації.
Очікуємо на результат розгляду заявки разом з вами.
Сьогодні швидко оформила комунальний платіж і оплатила, в тому числі за жек. Через 5 хвилин чоловік сказав що ми відповились від жеку, а приєдналися до ОСББ. В онлайн підтримці оператор швидко розповів як можна повернути кошти, заповнивши таблицю в онлайн-форматі. Та через 10 хвилин вони були у мене на рахунку)
Написати коментар
Ответ банка
9 травня 2021, 13:17
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Сьогодні, 26.02.2020р. моя мама прийшла у це відділення, щоб замінити карту для виплат так як в неї закінчився термін дії. Менеджер Галина, шляхом надання неправдивої інформації і залякуванням змусила маму взяти кредитну картку, від якої вона наполегливо відмовлялась. Менеджер Галина, сказала, що мама не може відмовитись від кредитки, так як умови тут ставить банк, що вона не зможе розраховуватись карткою для виплат у магазинах, якщо не візьме кредитку. Що вона повинна обов'язково здійснити покупку розрахувавшись кредиткою до 25.03.20р. Мені здається, що це вже шахрайство, для виконання плану по кредитам.
Коментарі (3)
Ответ банка
27 лютого 2020, 9:37
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ваша мама стикнулась з такою ситуацією.
Дозвольте пояснити, що описана Вами ситуація не є позицією банку.
Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію, просимо Вашу маму особисто звернутись до нас приватним повідомленням, або за будь-яким офіційним каналом комунікацій, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua
Також, Ви можете надати приватним повідомленням контакти Вашої мами, щоб наші співробітники змогли зв'язатися з нею та перевірити ситуацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Нам дуже шкода, що Ваша мама стикнулась з такою ситуацією.
Дозвольте пояснити, що описана Вами ситуація не є позицією банку.
Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію, просимо Вашу маму особисто звернутись до нас приватним повідомленням, або за будь-яким офіційним каналом комунікацій, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua
Також, Ви можете надати приватним повідомленням контакти Вашої мами, щоб наші співробітники змогли зв'язатися з нею та перевірити ситуацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Повідомляю, що вказаний платіж я не здійснювала.
Більш того ні у додаток приват24, ні у звичайних повідомленнях на мій номер телефону Приватбанком не було направлено мені смс щодо підтвердження списання вищевказаної суми коштів. Аналогічно, мені жодна особа з Приватбанку не телефонувала для уточнення, чи дійсно цю операцію я замовляла.Я звернулася у відділення на заморозку транзакції, через 10 хвилин, але цього не відбулося.Наразі відкрито кримінальне провадження.