×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
заявление наше пропало на закрытие расчетного счета, банк отказал в обслуживании по неведомой причине. деньги с расчетного счета на новый расчетный счет не перевели.
заявления дублированы заказным письмом, потом — суд…
приватбанк — полное… (думаю из переписки без комментов)
подскажите, подавали заявление 10.02 на закрітие
каак нам добится закрытия счета?
Віталій
можете закрити самостійно
у нас нет доступа в приват 24
Віталій
Закрити рахунок можете в меню 'Каталог послуг — Закриття рахунку — Підключити — Відкрити'.
Заповніть дані та підпишіть заявку ключем ЕЦП.
Заявку на закриття рахунку можна подати:
— при нульовому залишку коштів на рахунку (в день закриття рахунку не повинно бути оборотів за рахунком);
— не повинно бути заборгованості по РКО.
При наявності вихідних операцій в поточному місяці, при закритті рахунку буде стягнуто комісію згідно тарифів на обслуговування
подавали 10.02 заявление в банк на перечисление денежных средств и закрытие р/сч подскажите на какой стадии процесс рассмотрения этих заявлений?
Віталій
Пару хвилин, будь ласка
Верифікація пройдена успішно!
Ви успішно пройшли верифікацію
Віталій
на жаль, відмова, так як немає підпису керівника
підкажіть, що саме не виходить при вході в Приват24 для бізнесу?
покажите мне фото, где там нет подписи
Віталій
потрібно у кінці документу, а не на шапці, поставити підпис
підкажіть, що саме не виходить при вході в Приват24 для бізнесу?
а у меня есть фото того что мы подавали)))))
хотите сброшу?
не на какой шапке там ничего не ставили!
а ваш менеджер заяву принял и поставил нас в игнор
Віталій
по зверненню, на жаль, відмова, так як, немає підпису кервника
покажите где?
Віталій
на документі
а что на всех заявлениях неправильно подписи поставли?
Віталій
відмова, тому що немає підпису керівника
и на заявлении о переводе денежных средств и на заявлении с просьбой прислать банковскую выписку?
Віталій
Ви можете закрити рахунок самостійно
уточніть, що саме у Вас не виходить при вході у Приват24 для бізнесу
подскажите, мы заполняли заяву по указке менеджера
где там не стоит печать
почему нас не предупредили, а вместо этого нас менеджер поставил в игнор
и что с отсальными заявками?
о переводе средств на другой счет
и получение банковских выписок
Віталій
Пару хвилин, будь ласка
нам банк отказал в обслуживании счета в декабре
сказали нас уведомят письмом
Віталій
Ви не відповіли на питання стосовно входу
могу переписку с мендежером показать
забыли пин код от карты
нужно восстанавливать
вы ответьте на счет заявлений
Віталій
у Приват24 для бізнесу можете увійти за допомогою логіну та пароля від Приват24 для бізнесу
также там не возможно войти
Віталій
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Коментарі (3)
Полный беспредел!!!
Перевіряємо інформацію за вашою скаргою. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (2)
Проблеми з виплатою страхівки
Не рекомендую оформляти стрхівки через Приватбанк. Через посередника (банк) добитися виплати значно важче!
Ми завжди робимо все можливе для якомога швидшого вирішення питання.
Перевіривши інформацію за вашим питанням, можемо зауважити, що питання було передано нещодавно та, не дивлячись на це, ми обробимо ваш запит позачергово, про що вас буде додатково повідомлено.
Надалі ж, у разі виникнення питань, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням або до підтримки банку за захищеними каналами.
Коментарі (4)
Отзыв о работе банка
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Написати коментар
Валютный перевод
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Поддержание отличной репутации Банка.
Дякуємо вам за відгук та перепрошуємо за те, що при першому зверненні не було надано коректну консультацію.
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написати коментар
Звонки с самого утра, в выходные и по ночам
Сейчас, в 23.45, звонок мужу, электронный голос сообщил, что для него готова карта, которую он не заказывал. На днях был звонок с предложением получить карту-спасибо, не надо.
Все номера проверили -все приватовские.
Как может государственный банк вести себя, как шарашкина контора?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
4149 4390 4002 7983
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (19)
Переказ коштів в Укргазбанк
Менеджер порадила карту універсальну.
Тепер, коли я маю необхідну сумму на картці, і зібралася робити платіж, виявляється, що коміссія з карти універсальної 367 грн, а з платіжної 0 грн. Я була обурена такою ситуацією, і звернулася в онлайн допомогу Приват 24, де менеджер мені пояснив:
Я перевірив інформацію по вашому платежу. У вас на карті Універсальна сума менше, ніж сума платежу, і система автоматично розраховує комісію з урахуванням кредитних коштів
Однак на картці у вас немає кредитних коштів і оплата в будь-якому випадку не пройде. Вкажіть суму платежу щоб вистачало коштів на карті Універсальної, і комісія буде однакова, і по карті для виплат і по карті Універсальна
Комісія при платежі з карти Універсальної з особистих коштів і по карті для виплат однакова, проте поповнення карти Універсальної без комісії. Тому вигідніше оплачувати з Універсальної
Дякуємо за ваш вибір :)
Написати коментар
Безпредел от Приват банка, блокируют личные счета, без пречин на неведомый никому срок
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Блокування рахунку ФОП за штраф ПДД
Серйозно? За нтраф фіз особи на 200 грн. блокувати рахунок підприємства? О_о
Даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. В документі виконавець повинен чітко вказати, на які рахунки має бути накладено арешт. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Додатково, ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Смешно
комиссию за получателя, так ещё и с получателя сняли деньги за поступление денег на карту. В банкоматах вечно только по 200 грн купюры меньше редко бывает. Неудобная система входа в Приват24. Банкоматы тормозят вечно, в другом городе хотел снять наличку и банкомат потух и карточка естественно там осталась. Позвонил в банк, там сказали что сразу карту не достанут. Когда сказал что я в другом городе и нет денег, то просто сказали (извините). Хорошо что знакомый жил не далеко на его карту деньги перевёл и снял с его помощью. Короче я очень недоволен этим банком хоть и его клиент 🤦♂️
Нам шкода, що у вас виникло таке враження.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Рекомендуємо вашому брату особисто звернутися в нашу підтримку, щоб ми змогли більш детально розібратися в ситуації.
Номінал банкнот залежить від місця розташування банкомату, в залежності від запитів клієнтів та наявності певного виду купюр в касі, з якої кошти надходять до банкомату.
Зазвичай, завантажуються від 50 до 500 грн (в окремих випадках від 10 грн).
На жаль, вилучені банкоматом або терміналом картки не повертаються, однак картки з фото, картки з індивідуальним дизайном, іменні картки перевипускаються за рахунок банку, якщо їх було вилучено в результаті технічного збою.
Ви завжди можете звернутися до будь-якого відділення банку з паспортом та ІПН і наші співробітники за 10–15 хвилин випустять вам нову картку, або можете оформити за кілька кліків віртуальну в Приват24, яка виконує ті ж функції, але без фізичного пластику. Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб перевірити інформацію стосовно здійсненого вами переказу на картку одержувача.
Коментарі (4)
Самый *** банк
Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Для вирішення вашого питання, вам не обов'язково йти у відділення. Напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті: pb.ua/chat, де наші фахівці вам з радістю допоможуть після ідентифікації.
Якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання –зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Проблема з оплатою сервісу You Tube Music
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Двойное списание 2
Із зрозумілих причин не маємо змоги надати інформацію персонального характеру публічно. Ми надали інформацію за даним питанням у відповідь на ваше звернення в особистих повідомленнях.
Коментарі (8)
Некорекна система верифікації
Я здійснював поповнення своєї банківської картки карткою Приватбанку для виплат.
Замість отримання коду підтвердження, я отримав повідомлення про блокування транзакції (ок, нехай, security, все таки).
Повідомлення запропонувало звернутись в онлайн чат. Зайшов у свій Приват24 профайл написав у підтримку. Щоб підтвердити цю онлайн операцію, спеціаліст мені відправив форму, де треба було заповнити свої ПІБ, дату народження, дату зняття готівки з картки (якого милого?! Я ж онлайн транзакцію роблю, а не знімаю гроші і взагалі я навіть не пам’ятаю, наскільки давно я знімав паперові гроші з картки, бо вона в мене для онлайн транзакцій, а не для кешу) і суму останнього зняття. Цього я не знав, бо це могло бути і півроку тому, а я таким сміттям свою голову не забиваю.
Я веду до того, що та форма була некоректною, треба використовувати більш точні і точно відомі лише для клієнта верифікаційна дані, як от кодове слово та інші персональні дані, а не дату і суму останнього зняття готівки.
Як наслідок мені було незаконно, на мій погляд, відмовлено у користуванні моїми ж, бляха, грошима, які я не подарував банку, а довірив у тимчасове зберігання.
І запропоновано відвідати відділ для верифікації особі. Нафіга я, зайнята людина, повинен їхати у якесь відділення і витрачати на дорогу і черги свій дорогоцінний час, ще й ризикувати заразитись коронавірусом у відділенні, якщо я можу пройти швидку верифікацію по телефону по аудіо чи відео зв’язку?
Ми піклуємось про кошти наших клієнтів та в деяких випадках, коли система вважає операцію ризиковою, просимо додатково підтвердити платіж. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Що ж до питань, то при ідентифікації ми уточнюємо лише ті дані, що можуть бути відомі лише клієнту власнику картки. Питання з сумою та датою останньої операції по картці теж відносяться до таких, адже ніхто інший не може знати цю інформацію окрім вас.
Перепрошуємо, якщо наше бажання вберегти ваші кошти доставило незручності.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Коментарі (1)
Платежная система Приват 24 комуналка
Проводити оскарження операції може банк емітент картки за вашим зверненням в підтримку даного банку, якщо до відправленого платежу є претензії. Умови та правила оскарження операцій встановлені платіжною системою.
Що ж до самої оплати, на жаль, вказаних у відгуку даних недостатньо, щоб ми могли знайти дану операцію. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та перевірити дані за платежем.
Коментарі (4)
Витратьте 500 грн інакше вашу карту буде заблоковано
Перепрошуємо за незручності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
Коментарі (6)
Надоедливые звонки Приватбанк
Звонки беспрерывные и днем и ночью.
Подскажите, кому можно пожаловаться на НАВЯЗЫВАНИЕ услуг?
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити номер телефону та відключити дзвінки на нього.
Коментарі (2)
Возврат денежных средств
Ми завжди раді допомогти.
Дякуємо, що ви з нами :)
Коментарі (1)