Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
GusGorinich 28 квітня 2021, 15:16
+380732671819 — и снова робот-звонилка прибатбанка радует своими звонками. Ведь я так счастлив в 25й раз услышать ваше замечетельное предложение, уже прям бегу роняя тапки. Хотелось бы узнать: банк ворует/покупает базы или рандомом звонит всем подряд
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 15:51
Добрий день!
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та відключити вам усі непотрібні дзвінки.
vitalij5 28 квітня 2021, 14:03
Мне заблокировали счёт и зарплатную карточку.
Я военнослужащий и на данный момент нахожусь в зоне оос.
Это мой единственный доход и способ проживания.
Как и за что жить человеку в подобной ситуации.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 14:52
Добрий день!
На жаль, банк змушений призупинити операції по ваших рахунках, згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
lickea 28 квітня 2021, 12:26
Напередодні я зробила замовлення в одному так званому книжковому інтернет-магазині (Буква юа) на суму більше 600 грн. Для мене це велика сума, це мав би бути подарунок від батьків на мій день народження. Сплатила замовлення і все, більше мені не відповідали ні у вайбер, ні по телефону, ні по електронній пошті, ні у месенджер у фейсбуці, щоб розповісти, коли вони надішлють замовлення. Я почитала відгуки про цей інтернет-магазин і побачила велику кількість негативних відгуків про Букву юа, ці відгуки співпадали із моїм досвідом, тобто після оплати магазин не виходить на зв’язок та не надсилає замовлення. Я зрозуміла, що скоїла прикру помилку. Але мені було шкода грошей, мені подарували їх мої батьки-пенсіонери! У відчаї я написала у підтримку Привату із питанням, чи можу я скасувати операцію. Мені спочатку відповіли, що зазвичай розгляд таких питань займає до 120 днів, але, оскільки я постійний та надійний клієнт Привату, мені все повернуть сьогодні. І повернули майже одразу! Це було таке щастя, бо я насправді не сподівалась, що повернення грошей можливе! У ситуації була винна тільки я, але Приват банк пішов назустріч і допоміг! Дуже вдячна банку! Загалом можу сказати, що Приват банк завжди привітний, відкритий, завжди допомагає, в мене за багато років обслуговування не було конфліктних ситуацій, завжди все було швидко, надійно. Усім раджу користуватись послугами цього банку!
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 13:07
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
tayakov 28 квітня 2021, 11:40
ТОВ зменшило статутний капітал, і відповідно провело актуалізацію в Приватбанку з наданням необхідних документів.

При цьому на жаль, платіж про перерахування коштів на рахунок учасника з поверненя йому вкладу Банк блокує вже два тижні, пояснюючи це тим, що рахунок учасника неправильний.
При цьому при зверненні до банку у відділення та на гарячу лінію надають інформацію, що рахунок учасника активний та правильний.
Ми залишили декілька звернень та скарг у Приватбанк, при цьому жодного вирішення нам не надали та повторюють то одну, то іншу інформацію.

Врешті-решт ми не маємо змогу перерахувати кошти та витратили близько 10 годин на з’ясування цього питання з Приватбанком.
Питання досі не вирішене. Спіробітники кол-центру не зацікавлені у вирішенні питання, а відповідають формально та некомпетентно.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 12:35
Добрий день!
Наші колеги вже аналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Полезный комментарий
tayakov 1 травня 2021, 20:25
Питання вирішено протягом 24 годин з моменту написання скарги на цьому сайті. Дякую Приватбанку за оперативне вирішення питання. Добре, що Ви відслідковуєте коментарі та слідкуєте за репутацією.
На мою думку, відгук на цьому сайті працює дуже ефективно.
Проблема вирішена
Александр Золотухин 28 квітня 2021, 9:45
27 апреля в 5.40 утра снимал 8000 грн. Банкомат отсчитывал купюры несколько раз и не выдал. Деньги со счета списались 8080 грн. Звоню оператору: оператор говорит что произошёл сбой программы и принята заявка на возврат в течении суток. После суток ожидания деньги на счёт не поступили. Звоню уже сегодня оператору, говорят что поступления нужно ожидать до 14 дней. Что за шарашкина контора?
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 10:17
Добрий день!
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Aleksandr19943 27 квітня 2021, 19:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 164
Ранее никогда не было проблем. Был так сказать «адвокатом» этого банка. Но данная ситуация вывела меня из себя. И я всерьез задумался о закрытии счета.
26.04.21 в городе Киев, около 15 часов дня, снял 6000грн. Да так снял, что деньги списало, а денег не выдало. Банкомат начал считать банкноты, но когда пришло секунд 20, а он все считал и считал, я понял что что-то не так. Затем банкомат написал «Помилка. и кнопка снятия наличных стала недоступна.
Я являюсь клиентом категории ГОЛД (думаю это 80% всех клиентов) Так вот. раньше проблем связаться с оператором не было, а в приложении было удобно связаться со своим менеджером. СЕЙЧАС — нужно прилично попотеть!
Так вот оператор зарегистрировал заявку на возврат денег. НО, ждать решение нужно до 14ти дней! Вы серьезно?
Тут же мне пришлось потрать пол часа по номеру 3700 чтобы меня наконец перекинуло на «живого» оператора. В процессе выбора цифр, автоответчик 2 раза просто так скидывал звонок.

Уважаемые представители банка, а что делать если эти 6тыс были жизненно необходимы? Мне кредит взять? Проценты Вы отдадите?

Номер заявки 21783187.
Можно ускорить процесс возврата средств?
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 19:15
Добрий вечір!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі та очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що готівка не була видана банкоматом та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки ми додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mellamoale 27 квітня 2021, 16:44
Пользуюсь услугами ПриватБанка больше 10 лет. За это время «попробовал» три других и могу сказать, что по количеству и скорости предоставления нужных мне услуг Приват удобнее всех.

Остаюсь клиентом несмотря на периодические косяки и крайне несвоевременную необходимость обновления данных. Причина? Служба поддержки и персонал на местах. Сотрудницы отделения всегда делают всё возможное для того, чтобы решить проблему. Операторы (именно линия 3700, с чатом у меня опыт так себе) тоже помогают, особенно если сразу чётко указать проблему.

Не очень понимаю их стремление убирать кассы из отделений, но как говорится, их бизнес — их дела.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 17:00
Добрий день!
Дякуємо, що ви з нами :)
Можете бути певні, що кожен з наших колег у підтримці в будь-який момент готовий прийти на допомогу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 квітня 2021, 15:56
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Valery13 27 квітня 2021, 12:58
Обращался в банк уточнить вопрос мне очень хорошо помогли и все понятно объяснли спасибо очень рекомендую
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 14:28
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 квітня 2021, 14:35
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.04.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
veb123 27 квітня 2021, 12:41
Открыл счет в банке когда было необходимо вести внешнеэкономическую деятельность как ФОП так как по отзывам на тот момент это было легче и удобнее всего делать в Привате. В течение нескольких лет обслуживания выяснилось несколько неприятных моментов. Во-первых, банк требует процент как за довольно базовые операции которые бесплатны или дешевле у других банков (перевод на карточку другого банка — процент, а не фиксированная оплата, перевод на карту Привата другого физ-лица — тоже процент, некоторые транзакции которые бесплатны утром почему-то становятся платными после обеда (!) и так далее). Во-вторых, сотрудники банка постоянно названивают с коммерческими предложениями. Дошло до того что теперь звонят боты!

В связи с этим я решил прекратить сотрудничество с банком и обратился в поддержку с просьбой удалить мой номер телефона из их базы, но не тут то было! Сотрудник службы поддержки «порадовал» меня, что они буду хранить мой номер телефона и звонить на него с коммерческими предложениями в течение пяти (!) лет и единственный способ отказаться от этого — обращаться к ним раз в пол года с просьбой исключить меня из их «спам списка». Аргументировал это тем что они обязаны хранить мои данные в течение пяти лет в соответствии с каким-то законом о борьбе с отмыванием денег и терроризмом, но объяснить каким образом этот закон мешает им исключить мой номер из «спам списка» навсегда он не смог.

В целом не рекомендую этот банк как по ценам за обслуживание так и по уровню сервиса.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 14:26
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та вимогами регулятора. Що ж до дзвінків на ваш номер та інших комунікацій рекламного характеру — вони відключені успішно. Дійсно, технічно є змога їх відключити на пів року.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити більш детальну інформацію, щодо платежів, про які йде мова.
AndrewBL 27 квітня 2021, 11:08
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсона, 15
Я звернувся до менеджера у відділені м. Херсон по вул. 200 р. Херсону 16. Мені потрібно було замінити карту на нову. Так як термін дії карти вичерпувався.
І тут мені кажуть що Вам відмовлено в обслуговувані! І це Державний Банк відмови обслуговувати людині з інвалідністю. Питаю, а чому? Стандартна фраза … Банк залишає за собой право не розьянювати чому відмовили в обслуговувані. Я був шокований.
А додаток приват 24 робить гарно в них і без збоїв.
Відкрив у другому Банку рахунок так там і ставки по переводом нищі ніж у ПриватБанку. За поповнення мобілки гроші не беруть зовсім.
А прива мин. 2 просить.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 11:55
Добрий день!
Наші колеги проаналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Aneytis 27 квітня 2021, 11:06
Я не думала, що банк взагалі зверне увагу на мою проблемку. У мене все вийшло як у багатьох: оплатила рекламу в інтернеті, а мене вирішили кинути, перестали виходити на зв’язок. І чомусь я вирішила звернутись в банк. Миттєво відреагували, запропонували заповнити заяву про шахрайство, розказали як чинити далі, зв’язались з самим шахраєм. І вже в цей же день ввечері шахрай вийшов на зв’язок і повернув мені кошти. Так, рідко в таких ситуаціях трапляються хепі енди, але мені надзвичайно приємна реакція і дії банку. Дівчина Олена, яка вела мою заявку аж настрій мені піднімала своєю ввічливістю. Бажаю всім таких вирішень, і таких операторів.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 11:51
Добрий день!
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 квітня 2021, 13:52
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.04.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
AIUA 27 квітня 2021, 10:34
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександри Екстер, 13
Открыл счет в приват 24 для бизнеса (для ФЛП) полностью онлайн за 1 день. Выглядело очень круто по современному почти как в монобанке)
но с отделения (відділення «Столичне № 11», м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 13
) написали что нужно подписать заявление и передать в архив. Немного смешно, но в онлайн поддержке сказали что этого делать не нужно. И сообщения можно игнорировать. Получается правая рука не знает что делает левая.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 11:49
Добрий день!
Перепрошуємо, інформування про необхідність підписання заяви було помилковим. Колеги в підтримці надали актуальну інформацію.
У разі чого, ми 24/7 поряд та готові відповісти на ваші питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna3333 27 квітня 2021, 9:37
Сподобалось вирішення питань через смс-чат, дуже швидко зв’язались (допомога Аліни), надали коректну і повну інформацію! Вирішили всі питання! Рекомендую!
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 10:06
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Аліна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 квітня 2021, 15:55
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 29.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Iryna2254 27 квітня 2021, 0:42
23.04.2021 пришла положить деньги на карту: вставила карту, пачку купюр в купюроприемник (3500), после чего банкомат выкинул ошибку на экран, что там посторонний предмет и вернул 500грн, карту и чек на котором написано что мои деньги остались в банкомате (что является моим доказательством!). Деньги на счёт мне не пришли, по 3700 никто не перезванивал целый вечер. Оформила заявление онлайн, номер 21760587

Обещали 24ч, прошло почти 4 дня и так ничего нет, о каком результате мне хотят сообщить в смс, если у меня есть доказательство, что мои деньги в банкомате? Ждать пока их прикарманят?
Мне нужны срочно деньги на счету, что делать? Менять банк?
Никому больше не посоветую Приват банк и буду писать отзывы везде по 100 раз пока не получу свои 3000грн!
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 10:02
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що операція не була успішна та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
vasilyok1972 27 квітня 2021, 0:22
Услугами банка пользуюсь более 10 лет. Ни одного просроченного платежа, ни задолженности НИКОГДА не было. Более 3 лет назад сгорела микроволновка, хотела оформить оплату частыми и узнаю, что её сняли по неизвестным причинам. Я не расстроилась, заблокировала карточку и длительное время не пользовалась. Последний год регулярно названивали операторы, с различными предложениями, типа очень выгодными. И вот где-то около полугода я возобновила. Чуть больше недели назад мне нужно было помочь сыну с оплатой по ипотеке, я воспользовалась кредитными средствами, уплатив 4% за снятие по договору. И через пару дней сняли кредитный лимит, оставив только то что я должна. Хотя по договору я могу пользоваться этими деньгами до 25 мая. Я немного пополнила счета и эти деньги так же ушли со счета, так как тут же на них уменьшилась сумма кредитного лимита. Это была последняя попытка работать с этим очень ненадежным банком, который может подвести в любую минуту
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 9:58
Добрий день!
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів індивідуально за кожним клієнтом.
Згідно з Умовами та Правилами надання банківських послуг, банк має право змінити суму кредитного ліміту.
Зменшення ліміту не означає, що для вже використаних коштів пільговий період відміняється.
В подальшому банк може змінити своє рішення та збільшити ліміт. Зі своєї сторони ви можете подати заявку на збільшення в Приват24.
Katerin27 26 квітня 2021, 21:11
Хочу сказаться спасибо Станиславу, за то что помог разобраться с картой юниор. обращалась в отд там был один ответ нет не какой копилочки и не может быть, хотя видела что после покупок деньги все-таки списывались, Спасибо ему объяснил где я ее могу увидеть и что все-таки она есть и там даже есть еная сума денег. что очень порадовало)). Побольше б таких компетентных сотрудников, еще раз спасибо Станислав!
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 8:11
Доброго ранку!
Станіслав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 квітня 2021, 13:56
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 27.04.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir Umbetaliev 26 квітня 2021, 20:33
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтів, 23/1
Обновлял карту Привата, но мне отказали в получении карты. Обратился на горячую линию, вообще без всякой надежды, т.к. в сети очень много жалоб. Но в течении дня ко мне несколько раз звонили и сообщили в итоге что вопрос решен. Очень благодарен сотрудникам и оператору. Рекомендую обращаться, описать свою проблему, первый раз столкнулся с таким, и не ожидал что все так быстро и просто решается. Реальный факт.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 8:07
Доброго ранку!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 квітня 2021, 18:26
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.04.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
yuliyaalex 26 квітня 2021, 19:27
По условиям договора по кредитной карте, вносить мин. платеж нужно до 25-го числа, и в течение 5 дней после 25-го внести самостоятельно, чтоб не было просрочки. Теперь банк сам «забирает» эти деньги с других счетов. Даже, если у тебя никогда не было просрочек. Просто ворует с других счетов, обосновывая, что это правила банка. В такой кризис, когда везде кричат, что идут на уступки людям и пр. Этот банк, пользуясь тем, что государственный, обворовует. Ведь так получается? Если кто-то без моего ведома снимает мои деньги — это воровство. И я не подписывала таких условий договора, меня даже о них не предупреждали.
Скоро и до депозитов доберуться. Им же нужней.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 20:33
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Варто розуміти, що погашення заборгованості є запорукою успішних відносин між банком та клієнтом.
Щоб уникнути утворення простроченого платежу з вашої картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором картка Універсальна. Нагадуємо вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Інформація у виписці по картках оновиться автоматично.
Проблема вирішена
defenderoffate 26 квітня 2021, 17:30
Ужасный банк, ранее являлся клиентом данного банка, пока был студентом и получал там стипендию. СЛучилось так, что я заблокировал карту и сменил финансовый номер телефона. Услугами банка я не пользуюсь и карта у меня почти год была заблокирована. Но я понял, что пора закрыть карту. К сожалению столкнулся с проблемой, при обращении в чат, мне говорят, что закрыть карту можно только с п24, в который я не могу зайти так как у меня нет фин. номера, установить финансовым номер можно только через ТСО либо через отделение. Т. е. сервис в банке построен так, что если ты потерял карту и не хочешь дальше быть клиентом, то нужно обязательно идти в отделение, чтобы указать там новый номер телефона и после этого закрыть карту. 26,04,21 обратился в чат, с просьбой закрыть карту. на что получил ответ, что мне необходимо идти в отделение, чтобы указать номер финансовый. т. е. сейчас когда у нас КАРАНТИН и люди болеют, БАНК нелояльный и хочет максимально подвергнуть своих клиентов риску заболеть.
Мою просьбу передать им в электронном варианте заявление на закрытие карты — было проигнорировано.
Я не хочу идти в отделение, а темболее указывать другой номер, так как не планирую обслуживаться у вас.

При обращении, сотрудник спросил мои данные, а после начал что-то рассказывать, что закрытие карты это рисковая операция и что её можно сделать только через п24.
Не понимаю, в чем рисковость данной операции.
Прошу посодействовать в закрытии карты в этом злополучном банке, так как БАНК НАМЕРЕННО ХОЧЕТ ЧТОБЫ Я ШЕЛ В ОТДЕЛЕНИЕ ПОДВЕРГАЛ СЕБЯ РИСКУ ЗАБОЛЕТЬ, а так же имел мои новые данные, чтобы рекламировать свои услуги.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 18:43
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
Проблема вирішена
alexsd 26 квітня 2021, 16:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Чорнобильська, 4/56/268
Сегодня, 26 апреля 2021 года, я пришел для оформления депозита в отделение ПриватБанка отделение 29 (ул. Чернобыльская 24/56, г. Киев). Я пришел именно в отделение, чтобы оформить договор с живой подписью и печатью. Четко озвучил это требование сотруднику, который подтвердил что все сделает именно так после внесения суммы на депозит. Я внёс депозит, мне распечатали копии документа (Заява про приєднання SAMDNWFD0073023149000) от 26.04.2021. Сотрудник банка отказался поставить живые подпись и печать, сославшись на правила банка. Меня обманули и я требую немедленного возврата денег. В службе поддержки банка попробовали снова обмануть, начав процедуру разорвания депозитного договора. В настоящий момент я его ещё не оформил.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 18:07
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝