×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
рекламные звонки
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та відключити вам усі непотрібні дзвінки.
Написати коментар
Плохое о ПриватБанке
Я военнослужащий и на данный момент нахожусь в зоне оос.
Это мой единственный доход и способ проживания.
Как и за что жить человеку в подобной ситуации.
На жаль, банк змушений призупинити операції по ваших рахунках, згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Сьогодні Приват банк зробив для мене все можливе і в найкоротші строки!
Написати коментар
Приватбанк безпідставно блокує платіж вже 2 тижні (питання вирішено 01.05.2021)
При цьому на жаль, платіж про перерахування коштів на рахунок учасника з поверненя йому вкладу Банк блокує вже два тижні, пояснюючи це тим, що рахунок учасника неправильний.
При цьому при зверненні до банку у відділення та на гарячу лінію надають інформацію, що рахунок учасника активний та правильний.
Ми залишили декілька звернень та скарг у Приватбанк, при цьому жодного вирішення нам не надали та повторюють то одну, то іншу інформацію.
Врешті-решт ми не маємо змогу перерахувати кошти та витратили близько 10 годин на з’ясування цього питання з Приватбанком.
Питання досі не вирішене. Спіробітники кол-центру не зацікавлені у вирішенні питання, а відповідають формально та некомпетентно.
Наші колеги вже аналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
На мою думку, відгук на цьому сайті працює дуже ефективно.
Коментарі (2)
Деньги со счёта списались, но не выдались банкоматом.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Банкомат не выдал деньги, но списал их!
26.04.21 в городе Киев, около 15 часов дня, снял 6000грн. Да так снял, что деньги списало, а денег не выдало. Банкомат начал считать банкноты, но когда пришло секунд 20, а он все считал и считал, я понял что что-то не так. Затем банкомат написал «Помилка. и кнопка снятия наличных стала недоступна.
Я являюсь клиентом категории ГОЛД (думаю это 80% всех клиентов) Так вот. раньше проблем связаться с оператором не было, а в приложении было удобно связаться со своим менеджером. СЕЙЧАС — нужно прилично попотеть!
Так вот оператор зарегистрировал заявку на возврат денег. НО, ждать решение нужно до 14ти дней! Вы серьезно?
Тут же мне пришлось потрать пол часа по номеру 3700 чтобы меня наконец перекинуло на «живого» оператора. В процессе выбора цифр, автоответчик 2 раза просто так скидывал звонок.
Уважаемые представители банка, а что делать если эти 6тыс были жизненно необходимы? Мне кредит взять? Проценты Вы отдадите?
Номер заявки 21783187.
Можно ускорить процесс возврата средств?
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі та очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що готівка не була видана банкоматом та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (1)
Люблю ПриватБанк — иногда за сервис, иногда вопреки ему
Остаюсь клиентом несмотря на периодические косяки и крайне несвоевременную необходимость обновления данных. Причина? Служба поддержки и персонал на местах. Сотрудницы отделения всегда делают всё возможное для того, чтобы решить проблему. Операторы (именно линия 3700, с чатом у меня опыт так себе) тоже помогают, особенно если сразу чётко указать проблему.
Не очень понимаю их стремление убирать кассы из отделений, но как говорится, их бизнес — их дела.
Дякуємо, що ви з нами :)
Можете бути певні, що кожен з наших колег у підтримці в будь-який момент готовий прийти на допомогу.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Обращение
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Постоянно названивают с коммерческими предложениями
В связи с этим я решил прекратить сотрудничество с банком и обратился в поддержку с просьбой удалить мой номер телефона из их базы, но не тут то было! Сотрудник службы поддержки «порадовал» меня, что они буду хранить мой номер телефона и звонить на него с коммерческими предложениями в течение пяти (!) лет и единственный способ отказаться от этого — обращаться к ним раз в пол года с просьбой исключить меня из их «спам списка». Аргументировал это тем что они обязаны хранить мои данные в течение пяти лет в соответствии с каким-то законом о борьбе с отмыванием денег и терроризмом, но объяснить каким образом этот закон мешает им исключить мой номер из «спам списка» навсегда он не смог.
В целом не рекомендую этот банк как по ценам за обслуживание так и по уровню сервиса.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та вимогами регулятора. Що ж до дзвінків на ваш номер та інших комунікацій рекламного характеру — вони відключені успішно. Дійсно, технічно є змога їх відключити на пів року.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити більш детальну інформацію, щодо платежів, про які йде мова.
Коментарі (1)
Просто отказали в обслуживании социальной карты
І тут мені кажуть що Вам відмовлено в обслуговувані! І це Державний Банк відмови обслуговувати людині з інвалідністю. Питаю, а чому? Стандартна фраза … Банк залишає за собой право не розьянювати чому відмовили в обслуговувані. Я був шокований.
А додаток приват 24 робить гарно в них і без збоїв.
Відкрив у другому Банку рахунок так там і ставки по переводом нищі ніж у ПриватБанку. За поповнення мобілки гроші не беруть зовсім.
А прива мин. 2 просить.
Наші колеги проаналізують дану ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
Коментарі (1)
Поставились серйозно до такого незначного питання
Беремо і допомагаємо!
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Онлайн от приватбанка с элементами совка
но с отделения (відділення «Столичне № 11», м. Київ, вул. М. Цвєтаєвої, 13
) написали что нужно подписать заявление и передать в архив. Немного смешно, но в онлайн поддержке сказали что этого делать не нужно. И сообщения можно игнорировать. Получается правая рука не знает что делает левая.
Перепрошуємо, інформування про необхідність підписання заяви було помилковим. Колеги в підтримці надали актуальну інформацію.
У разі чого, ми 24/7 поряд та готові відповісти на ваші питання.
Коментарі (1)
Смс-чат дуже зручний для вирішення питань!
Вдячні вам за такі теплі слова. Аліна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
3000грн съел банкомат и не хотят засчитывает на карту
Обещали 24ч, прошло почти 4 дня и так ничего нет, о каком результате мне хотят сообщить в смс, если у меня есть доказательство, что мои деньги в банкомате? Ждать пока их прикарманят?
Мне нужны срочно деньги на счету, что делать? Менять банк?
Никому больше не посоветую Приват банк и буду писать отзывы везде по 100 раз пока не получу свои 3000грн!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що операція не була успішна та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (3)
Наверно и у ПриватБанка короновирус
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів індивідуально за кожним клієнтом.
Згідно з Умовами та Правилами надання банківських послуг, банк має право змінити суму кредитного ліміту.
Зменшення ліміту не означає, що для вже використаних коштів пільговий період відміняється.
В подальшому банк може змінити своє рішення та збільшити ліміт. Зі своєї сторони ви можете подати заявку на збільшення в Приват24.
Коментарі (1)
Ставлю 5 из 5 оператору Станиславу
Станіслав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Восстановили возможность получения карты
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Банк всеми способами выжимает деньги из людей, пользуясь тем, что государственный
Скоро и до депозитов доберуться. Им же нужней.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Варто розуміти, що погашення заборгованості є запорукою успішних відносин між банком та клієнтом.
Щоб уникнути утворення простроченого платежу з вашої картки може бути списана сума на погашення поточного платежу за кредитним договором картка Універсальна. Нагадуємо вам, що, згідно з умовами договору, необхідно погашення щомісяця, до 25 числа, в розмірі 5% (але не менше 100 грн) від залишку заборгованості на картці.
Інформація у виписці по картках оновиться автоматично.
Коментарі (11)
Ужасное обслуживание банка
Мою просьбу передать им в электронном варианте заявление на закрытие карты — было проигнорировано.
Я не хочу идти в отделение, а темболее указывать другой номер, так как не планирую обслуживаться у вас.
При обращении, сотрудник спросил мои данные, а после начал что-то рассказывать, что закрытие карты это рисковая операция и что её можно сделать только через п24.
Не понимаю, в чем рисковость данной операции.
Прошу посодействовать в закрытии карты в этом злополучном банке, так как БАНК НАМЕРЕННО ХОЧЕТ ЧТОБЫ Я ШЕЛ В ОТДЕЛЕНИЕ ПОДВЕРГАЛ СЕБЯ РИСКУ ЗАБОЛЕТЬ, а так же имел мои новые данные, чтобы рекламировать свои услуги.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
Коментарі (3)
Обман при оформлении депозита
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (1)