×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Мошенники
При проходженні фотоідентифікації, важливо, щоб на фото інформація відображалася чітко та в повному обсязі. На жаль, надані вами фото не відповідали вимогам безпеки. В чаті вам повідомили, на що саме потрібно звернути увагу для позитивного вирішення вашого питання.
Дана процедура направлена на протидію шахрайства.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Коментарі (7)
Кредитный лимит
— для кредитной линии необходимо предоставить справку о доходах, я обратилась на горячую линию, с уточнением, какую справку я должна предоставить как ФОП, который у них обслуживается, а мне говорят — такой справки не существует! Оставила жалобу, мне перезвонили и сообщили, что необходимо обновить свои данные. Я потратила время, пошла в банк, обновила данные, специально открыла новую карту, мне сотрудник КЦ сообщил, что я могу подать заявку повторно, что я и сделала, обещали со мной связаться, но второй день ни ответа не привета.
— Еще один безумно смешной момент. Мене не дают кредитный лимит из-за того, что я его ранее отключила данную услугу и банк «обиделся и не даёт кредит повторно! Хотя раздают его на каждом углу!
Ах да, мне говорили больше пользоваться их услугами. Детский сад просто!
Лучше уже закрыть все счета и карты и открыть все в нормальном банке!
Нам сумно від того, що ви оцінюєте весь банк та якість послуг, які ми надаємо, лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи оформленні купівлі в Оплату частинами, але в майбутньому це рішення може бути змінено.
Вам телефонував наш співробітник та надав пояснення стосовно того, що рішення приймається на загальних умовах. Факт надання додаткової інформації значно підвищує шанси на отримання кредитного ліміту, однак рішення приймається, також, на основі багатьох інших показників.
Ви отримаєте сповіщення, коли банк вам зможет надати кредитні кошти. А поки ви можете оцінити переваги та зручність інших наших сервісів і послуг, які кожного дня перетворюють рутинне банківське обслуговування на прості кліки мишки, або декілька хвилин роботи в мобільному додатку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (8)
Несколько операторов за звонок
Вибачаємось, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації детальніше.
Коментарі (1)
Допомога онлайн
Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Написати коментар
Хотела закрыть кредитка умершего отца и мне отказали. Предложили решение через суд
Взяла свидетельство о смерти и пошла в отделение. Его не попросили, сказали только через 6 месяцев они увидят что-то. Но мой вопрос могут решить только на горячей линии 3700
И вот 6 операторов. Переключали из отдела в отдел. Всем рассказывала историю. Говорила данные и меня снова и снова переключали. Задолженности нет и они не видят и не могут посмотреть.
Последний оператор сказал что только через нотариуса. Тесть мне надо платить нотариусу, чтоб вступить в права наследства кредитной карты?
Я не хочу платить нотариусу, вступать ни в какие права мне не надо. Я просто хотела закрыть вопрос.
Мне сказали что не скажут сколько мне надо платить, только нотариус или через суд будут искать родных.
Но вот Я! Просто хочу заплатить, а банк мне не дает. Запугивают судом.
Просто ужас.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Банк має змогу надати інформацію по рахункам померлого у відповідь на запит нотаріуса особі, котра вступила в права наслідування.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення інформації, щодо вашого звернення в підтримку.
Коментарі (9)
ПриватБанк-самый удобный и надёжный банк!
Коментарі (1)
Помощь в поиске данных по счёту
Написати коментар
Помилково перекинув кошти на іншу карту
Обов’язково передамо Наталії вашу подяку. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Коментарі (2)
Зневага до клієнтів та повна відсутність професіоналізму
Однак навіть після цього банк не дає можливості здійснювати підприємницьку діяльність. Мої платежі з підприємницького рахунку іншого банку на рахунки юридичних осіб у Приватбанку незаконно блокуються.
Я повністю законослухняни громадянин, який є пенсіонером правоохоронних органів, а зараз займається законною підприємницькою діяльністю. Дуже прикро за непрофесійні рішення співробітників Приватбанку і зневагу до клієнтів.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. В описаній вами ситуації співробітник банку зв'язується, щоб отримати необхідні документи, які допоможуть прийняти рішення про проведення платежу.
Коментарі (4)
Плохая работа
Первое — это обеденный перерыв! Конечно, сотрудники банка имеют право обедать. НО. Можно определить график ухода сотрудников на обед. В основном, клиенты банка могут прийти в отделение именно в обеденный перерыв, т.к. это связано с их графиком работы. Думаю, что на это следует обратить особое внимание. Иначе свою миссию Вы не выполняете: «частным клиентам — осуществлять мечты, предоставляя финансовые услуги высочайшего качества»! Услуг «высочайшего качества» очень даже не хватает!
Второе, была проблема с оплатой коммунальных услуг, деньги уходили на другой адрес, причем он был удален ранее. Спасибо трем сотрудникам отделения, проблему решили)))
Ну и последнее. Меньше года назад проходила верификацию. Консультант сфотографировал мой паспорт и сказал, что все ОК, вы свободны. А сегодня столкнулась с проблемой, что оказывается верификация не прошла?! Как такое может быть??? В результате карты я не поменяла, т.к. с собой не было паспорта (я была уверена, что все есть в базе). Теперь снова нужно отпрашиваться с работы (т.к. обеденный перерыв совпадает с графиком банка, ЭТО ЖЕ ВСЕ ДЛЯ КЛИЕНТОВ!). Т. е. в прошлый раз я зря потеряла время, сегодня. Это же очень просто человеку уйти с работы! И снова делать то на что уже потрачено время.
Прошу рассмотреть график обеденного перерыва. Вашим клиентам будет удобнее если они не увидят на входе «ТЕХНІЧНА ПЕРЕРВА» и в любое рабочее время смогут войти в банк. Ну и решить проблемы верификации клиентов, думаю, что такое возникало не только у меня. Возможно все можно решить онлайн. И верифицироваться и заказать новую карту.
Ми постійню працюємо над тим, щоб обслуговування було максимально комфортним для клієнтів. На нашому сайті https://privatbank.ua/map можна переглянути не тільки графік роботи відділення разом з перервою, а й спланувати свій візит орієнтуючись на інформацію про погодинну завантаженість обраного відділення.
Що ж до актуалізації даних, наші колеги перевірять інформацію за вашим зверненням у відділення та додатково зв'яжуться за результатом.
У разі необхідності оновлення даних, в особистому кабінеті Приват24 з'являється підказка з посиланням на онлайн актуалізацію.
Коментарі (1)
Задоволена
Написати коментар
Блокировка счета по липовому документу
В документах, которые были переданы на исполнение в банк через частного судебного исполнителя, присутствуют неверные данные. В частности, адрес проживания, адрес прописки, город и сумма, которую взяли из воздуха.
НБУ Украины отказывается принимать меры и не отвечает на письменные запросы.
Буду вынужден обратиться в правоохранительные органы с целью решения проблемы.
Блокування рахунків банком при надходженні запиту від виконавчої служби є обов'язком банку в такій ситуації, що регламентовано діючим законодавством. Ви можете дізнатись дані виконавця та інформацію по провадженню на сайті міністерства юстиції, а у разі, якщо не згодні з накладеним арештом, оскаржити його у встановленому законом порядку. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22.
Зазначимо, що при знятті арешту, не будуть зняті обмеження, котрі встановлені банком через інші причини, наприклад, якщо, клієнтом було проігноровано необхідність проходження ідентифікації.
Звернувшись з листом на адресу банку: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна, ви можете отримати бажану відповідь в письмовій формі.
Коментарі (2)
Оператор Иван
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Коментарі (14)
По кроково
Онлайн допомогою в прват24 активувала нову картку.
Все було зовсім заплутано. Я й до банкомату біжала, бо по інструкціям був такий спосіб… поки не зв’язалась з фахівцем в приват24. Мене покроково провели по пунктам і вже за 3 хвилинки я активувала нову карточку 🌸🤟 супер! Дякую!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Коментарі (1)
Все супер
Ми поруч 24/7 :)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Помощь в борьбе с недобросовестными поставщиками
Коментарі (2)
Блокируют карты
Месяц назад была в банке все сверяли с паспортом и было все норм.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за вашим зверненням.
Написати коментар
Если вы перестанете пользоваться Приват банком, то вам начнут блокировать платежи, которые как-либо связаны с их банком.
Но после того, как я закрыла все свои карты, начали происходить не приятные вещи. Звонков стало ещё больше. 3! 3 раза при попытке положить деньги на Монобанк через терминал Привата мне блокировали платёж, на что на горячей линии сказали «это машина, когда она даст сбой, мы не можем знать» Но! Мои друзья, которые пользуются двумя картами разных банков, без проблем кладут и снимают деньги. Каждый раз как платёж которые шёл на карту монобанка — блокировали. Но могли они вернуть деньги только на карту ПРИВАТБАНКА. Я шла в Приват, мне оформляли новую карту, переводили платёж, я его снимала и ломала карту. После 3 раза я поняла, что это не случайность и это не сбой машины.
Так же однажды после всего этого мне не могли отправить платёж на карту монобанка, через терминал Привата, сказали что только с моим платежом была такая проблема.
Сейчас столкнулась с ситуацией. Когда вывожу деньги с Payoneer. Вывод был
сделан 4.05 на карту монобанка. Приват банк — посредник. Платёж затерялся. В Монобанке сообщили, что платёж им не приходил. У меня есть подтверждение, что
платёж с payoneer был успешно выведен.
Мои деньги у Приват Банка. После обращения к ним в банк, консультант сказала, что у неё нет информации по моего платежу и чтоб я обращалась в сам
payoneer, но так же рекомендовала мне
начать пользоваться Приват 24, проводить платежи там и отследить свои финансы и скинула мне в Вайбере ссылку на приложение. 🥲
Так же второй платёж с payoneer был
выведен вчера, на почте от самих payoneer сообщение о том, что он «придёт сегодня».
В итоге, до сих пор сижу без двух платежей.
С этих пор не рекомендую никому Приват
Банк! Но если хотите вечной телефонной назойливости, трепание нервов и воровства ваших средств, то будь ласка, користуйтесь.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк не має наміру завдавати незручностей клієнтам, при цьому має відповідати всім нормам законодавства.
У разі, якщо ви бажаєте відмовитись від рекламних повідомлень, достатньо повідомити про це нашу підтримку.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за переказом.
Коментарі (7)
Не компетентная поддержка
Заказ товар в рассрочку (оплата частями), товар в итоге не пришел.
Банк говорит что вернуть первый платеж + ответить контракт смогут только после возврата средств от магазина.
Магазин вернул средства, (кто не знает процесс кредитования выглядит следующим образом, банк за вас платит полную сумму магазину, и снимает с вашей карты ежемесячно равными частями сумму.)
Соответственно магазин вернул банку всю сумму поступившую за мой заказ, а банк вернул мне первую сумму платежа на 40% меньше.
Контракт закрыт, а менеджер банка говорит что сумма меньше из-за того что магазин вернул меньше денег.
Что за бред?
Это не вяжется с логикой кредитования.
Перевіривши інформацію, можемо зазначити, що банком була повернута саме та сума коштів, що була перерахована торговою точкою в банк.
Для уточнення суми повернення ви можете звернутись до підтримки торгової точки.
Також, нами буде перевірена інформація за вашим зверненням до підтримки банку.
Коментарі (4)
Захист від шахрайства
Нам дуже прикро, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Страхування «Захист від шахрайства» надає захист у разі протиправного використання вашої картки шахраями, скімінгу, фішингу, фармінгу, вішингу, соціального інжинірингу.
Детально ознайомитись з інформацією за послугою, а також шаблоном договору, ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/strahovaniye/zakhyst-vid-shakhraystva у розділі «Поширені питання», якщо ж кошти були переказані самостійно власником картки, то на жаль, в даному випадку ми обмежені в своїх можливостях.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (19)