×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Приватбанк працює по чорному.
Призначення платежу: оплата за бакдослідження.
Сплачувала у касі. Касир Шостка Валентина Олексіївна.
Гроші за вищезазначену послугу зазвичай повертає мені підприємство де я працюю після надання мною документу з банку.
Але той документ, що мені надала касир не є платіжним документом згідно роз’яснень НБУ:
https://news.dtkt.ua/finance/bank-system/60674
На підприємстві відмовилися повернути мені гроші за неплатіжним документом — квитанцією 0.0.2159593889.1
Тобто… приватбанк працює, як нелегальні контора з хімчистки одягу чи ларьок з ремонту взуття не видаючи клієнтам легітимні чеки за сплачені послуги, тобто,
Іншими словами, приватбанк
уникає сплати податків.
Біля мого дому на лотках продають овочі та фрукти. Можна розрахуватися безготівково через касовий апарат і одержати фіскальнй чек.
… що відбувається?
У мене два питання до приватбанку:
1).Чому я не отримала платіжний документ у касі вищезазначеного відділення приватбанку і хто у цьому винний?
2). Як владнати питання за рахунок винного та повернути мені мої 156 грн.01 коп. за сплачену послугу та 15 грн за комісію банку, які також, зазвичай, повертає мені підприємство?
17.06.2021. Саламатіна Н.Г.
Банк працює згідно із діючим законодавством України та інструкціями НБУ.
Після здійсненні операції в касі, клієнт ставе підпис на планшеті та співробітник запитує, чи потрібен чек за платежем.
Також, ви можете ознайомитись з інформацією про прибуток банку, з усієї суми якого завжди сплачується податок за посиланням: https://privatbank.ua/news/2021/4/19/1417
Коментарі (13)
Деньги не пришли
Прошу разобраться, где пропали мои деньги!
Звернулись до вас приватним повідомленням для надання консультації за питанням.
Коментарі (6)
Как у ребенка приват банк украл деньги
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (9)
Звонок на нефинансовый номер с целью мошенничества
Дзвінок для підтвердження авторизації свідчить про те, що номер було введено на сайті Приват24. Ми не можемо обмежити введення номеру, адже це буде означати, що при зміні номеру або пристрою наші клієнти не зможуть увійти до аккаунту.
Якщо ви не проводите операцію, то достатньо її не підтверджувати.
Що стосується запобіжних мір, то з метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Ваші платежі та операції можуть попадати на додаткову перевірку, що убезпечить від небажаних наслідків.
Коментарі (8)
Сотрудники сами пытаются красть деньги с карт
Не підтверджуйте операцію, якщо ви її не проводите.
На жаль, ми не можемо знати мотивів того хто вводив ваш номер для входу — це може бути як помилка в цифрі, якщо у клієнта схожий номер, так і спроба заволодіння аккаунтом.
Ви можете змінити номер телефону та зняти ознаку номеру як фінансового, щоб убезпечити ваш аккаунт.
Спроба зміни паролю говорить про те, що третя особа не знала його.
З нашої сторони для перевірки інформації щодо розголошення співробітниками Банку банківської таємниці відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин, попередження та виявлення внутрішнього шахрайства. Цьому аспекту приділяється значна увага в діяльності банку.
Також нами було перевірено звернення до нашої підтримки. Перепрошуємо за те, що наш співробітник не зміг донести до вас цю інформацію. Нами буде проведено роботу з колегою, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з такою ситуацією.
Не забувайте слідувати заходам безпеки. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей( деталі та рекомендації доступні на сайті https://privatbank.ua/safeness).
Коментарі (2)
Допомога 8000грн
ситуація наступна, при першій заявці на отримання допомоги в 8000грн кошти отримали, при другій ні.
Причина Приватбанк змінив без згоди IBAN рахунок, просто пояснивши що по всіх краіні рахунки міняють!!! дзвонивши в різні державні
органи, зрозумів що переводять стрілки один на одного, буду писати заяви щоб редагували, вказали коректний рахунок!
P.s хто опинився в такій ситуаціі,і знає як діяти напишіть в коментарі, будь ласка.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Термінал «з`їв» 100 $ і не зарахував на картку. Кошти не зарахували!!!
Коментарі (6)
Приват игнорирует нотариальные запросы
Кто сталкивался, стоит ли обратиться с жалобой в Нацбанк либо есть другие способы получить ответ из Приватбанка?
Все материалы есть на руках
Коментарі (6)
Спасибо за оперативное реагирование
Большое спасибо за оперативность, внимание к сигналам клиентов, реагирование и приятный бонус в виде возвращенных средств
Написати коментар
оплата частями
Звернувшись до нашої підтримки за офіційними каналами вам зможуть підказати рекомендації для перегляду ліміту.
Коментарі (3)
Все хуже и хуже
Інший цікавий варіант – послуга накопичення «Скарбничка». Вона дає можливість автоматично зараховувати частину коштів на накопичувальний рахунок під час зарахування або витрат коштів за картками. Якщо ці накопичені кошти вам знадобляться – їх можна отримати зі «Скарбнички» в будь-який момент.
Ми використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів. Що стосується блокування рахунку, це можливо у разі, якщо при додатковому підтвердженні платежу платник відмовляється від підтвердження особи, або не проходить верифікацію, що наражає на ризик втратити кошти.
Коментарі (1)
Найпаскудніший банк в Україні. Черги, відсутність підтримки.
У відділеннях черги до каси, черги до менеджерів. Зі всіх столів працює один.
Це можливість зняти готівку на касі (за терміналом) торгової точки, попередньо здійснивши купівлю товару чи послуги. Не треба шукати банкомат і чекати в черзі.
Ви можете зняти до 500 грн готівкою під час проведення купівлі за картками Visa та Mastercard незалежно від суми купівлі. https://privatbank.ua/hotivka-na-kasi
Також зняття готівки в банкоматах інших банків проводиться без додаткової комісії.
Написати коментар
Не рекомендую
Якщо мама буде користуватись карткою самостійно, вона може замовити доставку картки, зателефонувавши на гарячу лінію, або звернувшись в Чат-онлайн.
Коментарі (5)
Зачисление средств на карту «ключ до рахунку»
В 13:00 позвонил в службу поддержки уточнить, почему так получается. Сказали, что средства с карточного счета зачисляются на расчетный в течение 24ч. Очень странно, но в 2017—2018году это происходило на протяжении 5−15мин и приходило СМС уведомление.
Создаётся впечатление, что с каждым годом ПриватБанк безсовестно использует средства в своих целях до их зачисления на счёт.
Пора менять банк.
Регламент зарахування в деяких випадках може становити до 2 х робочих днів але ми робимо все можливе, для проведення зарахування миттєво.
Написати коментар
В отделении банка отказались менять валюту, в комерческом обменнике поменяли без проблем проблем
Банк суворо виконує закони та підзаконні акти, включаючи ті, що вимагають виконання противірусних заходів.
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. В першу чергу аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми.
Коментарі (9)
Отличный отзыв
Очень доступно и быстро давалась необходимая информация и консультация! Это способствовало принятию важного решения о покупке жилья!
Желаю Приватбанку и его сотрудникам процветания и хороших клиентов! Очень приятно быть Вашим клиентом! БОЛЬШОЕ ВАМ СПАСИБО!
Коментарі (1)
Работа терминала — одни нервы
Я люблю ПриватБанк и долго в нем обслуживаюсь, но бывают моменты, когда нервов не хватает. Надеюсь, что специалисты прочитают отзыв и мне помогут.
Коментарі (38)
Работа терминалов самообслуживания
Коментарі (14)
Доступно
Побольше таких высококлассных специалистов умеющих педагогически объяснять.
Спасибо и благодарность Юрию Моцкалец 👍
Коментарі (1)
Игнорирование закона по отмыванию денег, пособничество в проведении незаконных операциях, бездействие службы чарджбэк!
Читая отзывы о блокировках и разрыва договорных отношений в одностороннем порядке, хочу описать абсолютно противоположную ситуацию которая имеет место в работе Приватбанка.
В периуд с 15.03.20 по 10.04.21 с моей карты ПриватБанка было осуществено более 800 запрещенных транзакций, на общую сумму 2640900грн. Все эти средства были переведены на счет незаконных онлайн казино (roxcasino.vavada.joycasino) которые безпрепятственно принимают игроков из Украины благодаря содействию банков в часности банка JSC JSCB Concord, так как именно этот банк является экваэром принимющим мои платежи из ПраватБанка. Но о нем я отдельно напишу, сейчас про Приват.
Да я гемблер (игрок) это мой порок и мое проклятие, я это признаю. Но такого оборота средств можно было бы избежать если бы Приват действовал в рамках закона, но судя повсему для него закон не писан как в прочем и для Конкорд банка, ведь за такие переводы банки получают уж очень щедрые чаевае от казино. Учитывая суточный трафик игроков (до 5000) и количество лишь мною сделаных депозитов (в некоторые дни они привышали 100тыс. грн) И за весь периуд моей (карьеры), а это 14 месяцев банк не задавал вопросов, куда уходят деньги и откуда они у меня. Все сводилось к бональному обновлению личной информации, и ни слова о проведении подозрительных, рисковых транзакциях на сумму 2,6млн грн. Конечно если все переводы шли с кодировками МСС Visa 7994,7993,7841 (оплата аварийно комунальных услуг, покупка видео игр, видеопрокат и т. д), впросов не будет. но сумм 2,6 млн уже сама по себе дожна вызвать подозрения! Если проходит с карты для выплат физ лица. По моему мнению основываясь на законе о предотвращении и противодействии легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и первичном финансовом фрод-мониторинге, такую сумму денег 2,6млн невозможно пропустить без сговора внутрибанковской системы.
Так же опишу работу отдела чарджбек ПриватБанка которая оказалась обсольтно безграмотной и (слепой)в отношении транзакций на счита незаконных казино. якобы сделая все возможное для возврата платежей. Начну пожалуй с того что данная процедура проходит согласно пунктам правил международных платежных систем visa, а не придуманным правилам привата что бы минимализировать притензионные работы. Это касательно количества поданых мною заявок, по словам (специалистов банка) их количество не должно привышать 35шт в год. А с чем это связано никто не разьяснил и документального подтверждения этому в МПС VISA я тоже не нашол. Скорей всего это ложь со стороны банка. Так как ограничения есть только по срокам, а не по количеству. Я подал 35 заявок на возврат с общей суммой 520000грн в которых описал и конкретизировал что транзакции данного типа незаконны во всех случаях и соответствуют коду оспаривания. Коды причин возвратных платежей Visa 57,62,76.Так же отправил всю подтверждающую информацию относительно того что деньги переводились на счет незаконных казино и все транзакции носят мошейнический характер *мискодинга* это отдельный вид мошенничества в банковской эквайринговой сети, которое заключается в подмене назначения платежа.
На что банк сделал такой вид что ВООБЩЕ не понимает о чем я говорю. Ну разумеется что все (шито крыто).Заявки все же приняли учитывая сумму. Но то что произошло потом ошарашило меня, пошли отказы со стороны банка экваэра с ответам.По заявке на возврат средств провести претензионную работу невозможнно, данные по транзакции противоречат комментариям к поданной заявке. Конечно не отрицаю кто признается в том что он содействует и переводит деньги незаконным образом на счита нелегальных казино. Но банк что бы успокоить меня решил самостоятельно подать несколько заявок на арбитраж в МПС Visa. Не знаю что было написано в них, но точно не то что я писал изначально когда подавал заявки в банк. Деньги вернули только по 4 м заявкам из 35. С интересной подписью. По вашей заявке мы получили подтверждение сбоя. Средства будут возвращены вам на карту в кратчайшие сроки.
О каком сбое идет речь, если факт мошейнической схемы на лицо! Я поросил банк направить мне обращение Visa по выиграному спору что бы посмотреть о чем идет речь и соответствует данное обрщение фактичиски протизаконным действиям описаным мною ранее. Банк отказался мне предоставить данную информацию, что свидетельствует о искажении информации и покрытии незаконно проводимых операциях.
В общем только после того как я начал задавать банку неудобные для него вопросы и выяснять кто является банком экваэром, и с какими МСС кодами были проведены все платежи с моей карты и заниматся процедурой возврата платежей, а так же собирать информацию относительно работы всей этой темной деятельности, которая способствует развитию сверхприбыльного незаконного бизнеса который невозможен в сети онлайн без участия финансовых организаций. Спустя 14 месяцев игры и переводе на счита казино 2,6млн.грн Банк все-таки принял решение разорвать со мной договор в одностороннем порядке, так как счел меня потенциально опасным, для своей деятельности. Попросту умыв руки.
Что бы далее осуществлять на межбанковском рынке незаконную, приступную деятельность. Переступая через все, ради наживы.
Оскарження та проведення платежів в мережі інтернет здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (67)