×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
украли пенсию
Так и я, ждал. Хотелось поскорей купить вкусненького и фруктиков чтоб поболовать маму. Она инвалид, тяжелая форма диабета. Отрезали одну ногу, на второй начали пальцы отрезать. Все бы ничего, но ко всему она ослепла. Год назад я офорил инвалидность, и одновремен, должен быть нищим или чтоб доход не привышал пару тысяч в месяц. Соцслужба отказывается помогать бесплатно так как у мамы пенсия выше среднего. Вообщем мы багачи, начали уже в матрасе собирать на похороны.
Но и тут засасада. Сегодня как пришла пенсия, через пару часов произошло списание денег с карты. Карта была только для пенсии, никаких других операций.
Когда дозвонился в банк начали по кругу одни и теже вопросы задавать, сказали что карту мы заблокировали, если хотите можете в полицию обратиться. И ненаписано куда и что. Просто деньги списаны. Вот что делать. И так все почти уходило на еду и лекарства. Я понимаю что на фоне нынешних проблем которыми наградила война, моя, это так…капля в море. Вот что еще заставляет задуматься, две недели назад был перерасчет пенсии и я не знал какая будет сумма., а снято было с первого раза сумма такаяже как и пришла на карту. Почему в других странах если происходят такие проблемы, бан сам возвращает деньги оттуда куда они ушли, а нам парят идите в полицию если хотите. Незнаю, наврное прийдется идти с табличкой под отделение банка и колядовать, а так как безногую и слепую маму нельзя оставлять одну, захвачу ее с собой. А пенсия моя по инвалидности, хожу плохо, правельней очень больно ходить.Очень.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
Коментарі (2)
5169 3305 3014 6627 шахраї!!!
Для відводу очей, вона може навіть щось надіслати, але не те або не все що ви замовляли!
Не рекомендую псувати свої нерви.
5169 3305 3014 6627
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (1)
Заблокували рахунок ФОП без попередження
Я дуже шокована діями банку, як можна блокувати рахунки без попередження, та ще й ФОП?
І це не нові рахунки, я співпрацювала з цим банком багато років.
На гарячій лінії мені не повідомили причину блокування.
Онлайн кошти перевести тепер не можливо, чому тоді всі дії можна робити онлайн, а гроші онлайн я забрати не можу?
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (3)
Зникнення депозиту
Цього разу у мене з рахунку зник депозит, пише що він переведений на мою стару картку яка була заблокована через шахрайство і заблокована.
Я вже незнаю де ділись гроші і вкотре переконалась що пора закривати рахунки в цьому банку
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити і розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Написати коментар
Війна не в Україні
Дякуємо за вашу сміливість та відданість! ПриватБанк цінує та поважає всіх, хто зараз захищає нашу країну. Згідно з п. 15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» штрафні санкції, пеня за невиконання зобов'язань перед Банком, а також проценти за користування кредитом не нараховуються. При цьому пільгове обслуговування не звільняє від погашення тіла кредиту, обов'язкові платежі, які розраховані по договорам кредитних карток для мобілізованих клієнтів підлягають сплаті. Зі своєї сторони, банк має обов’язки перед вкладниками, а також має підтримувати економіку держави, тому погашення заборгованості за кредитними картками є важливим чинником, який дозволяє банку працювати.
Пропонуємо ознайомитись з редакційною статтею https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/, в якій висвітлюються поради НБУ та юристів, як правильно скористатись правом на пільги військовослужбовцям та нюанси колекторської етики при контактах зі споживачами, що належать до захищених категорій.
Коментарі (9)
Шахраї вкрали гроші
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Коментарі (2)
Разорвали договор в одностороннем виде
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (1)
Найгірший досвід онлайн-платежів за 15 років
Банк-імітент гроші мені довірив, Мастеркард операцію авторизував, а «прокладка» між мною і магазином-отримувачем платежу обмежила мені право скористатися коштами на мій розсуд. Просто нема слів, жодна інша система (пейпел, аліпей, розеткапей) себе так не вела, як ско***.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Коментарі (4)
Заблокували рахунки ФОП та фізичної особи і розірвали договір в односторонньому порядку без пояснень.
Чому така неповага до клієнтів? без пояснень відразу блокувати рахунку, я не зміг розрахуватись із постачальниками так як обмежили доступ до приват 24 також магазин дав збій так як клієнти не змогли оплатити на наші реквізити які ви заблокували! ЯКЩО ЦЕ ОСТАННІ кошти та я в іншому місті що мені тоді робити??? а ви взяли і заблокувати все без підстав
Невже неможливо дати запит або зателефонувати щоб я підтвердив ту чи іншу операцію? навіщо робити головний біль клієнту та приносити стільки незручностей. Ніяких заборгованостей у банку небуло, давно являємось клієнтами вашого банку разом із дружиною! Невже співпраця з вами оцінюється такими вчинками які ви робите?
просто тотальна неповага до бізнес клієнта! Дуже помилився мабуть що вибрав ваш банк для співпраці! Нікому не рекомендую відкривати будь які рахунки тут так як їх можуть заблокувати
Згідно закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Вашу ситуацію додатково проаналізують наші профільні фахівці та по результату Ви будете сповіщені.
Коментарі (4)
Повернення коштів
Написати коментар
Списання з кредитної карти
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити і розібратись в обставинах.
Для уточнення контактних даних, звернулись до вас у приватні повідомлення.
Написати коментар
Електронний гаманець
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Написати коментар
Очень расстроен.
За результатом перевірки бачимо, що у Вас немає відповідних оплат у зазначений період. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Коментарі (5)
Дуже довго не приходять кошти !
Я розумію, що це не за день робиться, але пройшов майже місяць часу і єдине, що кажуть в відділенні — «чекайте, ви маєте розуміти, що це все довго».
Скільки ще чекати?
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
500грн за найкращий коментар
Коментарі (3)
Результат на відгук «Банкомат списав кошти з рахунка, але не видав їх»
Коментарі (4)
Позитивний відгук для Служби Підтримки ПриватБанку
P. S. Налаштуйте, будь-ласка, відправку фізичних карт до Сполучих Штатів Америки, не лише до Европи.
Ми поступово розширюємо географію послуги міжнародної доставки платіжних карток й оновлену інформацію публікуємо на офіційному сайті банку.
Коментарі (2)
Мнение Про ПриватБанк
Робимо все і навіть більше, щоб ви і всі наші клієнти отримали найкращий сервіс.
Стосовно обмеження на використання кредитних коштів, яке банк встановлює аналізуючи інформацію по картці Універсальна/Універсальна Gold, хочемо зауважити, що особисті кошті доступні для використання при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження клієнта додатково повідомляють.
Якщо у вас є питання ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Ще раз дякуємо за ваш відгук та підтримку!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Privatbank
прослухати оту всю …ю. Виходить, якщо ти не зайшов у приват24 — ти не клієнт банку, залишайся без коштів. Навіщо мені таке обслуговування, приїду і завершу всі відносини з цим банком.
Нам дуже шкода, що ви отримали неприємний досвід при зверненні до підтримки.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні до чату Допомога-онлайн, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Якщо відповідь не знайдена, радимо покроково описати ваше питання короткими виразами та далі діяти по підказкам автопомічника для підключення профільного спеціаліст.
Наші оператори поруч 24/7!
Написати коментар
Банкомат списав кошти з рахунка, але не видав їх (питання вирішено 01.06.2024)
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомата. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми зробимо все для повернення ваших грошей та повідомимо результати протягом 14 днів у смс повідомленні.
Коментарі (1)