Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Вадим Шавырин 10 червня 2024, 16:07
Сегодня долгожданный день, день который ждет каждый пенсионер и инвалид.
Так и я, ждал. Хотелось поскорей купить вкусненького и фруктиков чтоб поболовать маму. Она инвалид, тяжелая форма диабета. Отрезали одну ногу, на второй начали пальцы отрезать. Все бы ничего, но ко всему она ослепла. Год назад я офорил инвалидность, и одновремен, должен быть нищим или чтоб доход не привышал пару тысяч в месяц. Соцслужба отказывается помогать бесплатно так как у мамы пенсия выше среднего. Вообщем мы багачи, начали уже в матрасе собирать на похороны.
Но и тут засасада. Сегодня как пришла пенсия, через пару часов произошло списание денег с карты. Карта была только для пенсии, никаких других операций.
Когда дозвонился в банк начали по кругу одни и теже вопросы задавать, сказали что карту мы заблокировали, если хотите можете в полицию обратиться. И ненаписано куда и что. Просто деньги списаны. Вот что делать. И так все почти уходило на еду и лекарства. Я понимаю что на фоне нынешних проблем которыми наградила война, моя, это так…капля в море. Вот что еще заставляет задуматься, две недели назад был перерасчет пенсии и я не знал какая будет сумма., а снято было с первого раза сумма такаяже как и пришла на карту. Почему в других странах если происходят такие проблемы, бан сам возвращает деньги оттуда куда они ушли, а нам парят идите в полицию если хотите. Незнаю, наврное прийдется идти с табличкой под отделение банка и колядовать, а так как безногую и слепую маму нельзя оставлять одну, захвачу ее с собой. А пенсия моя по инвалидности, хожу плохо, правельней очень больно ходить.Очень.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 10 червня 2024, 16:42
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlionaShkolik 10 червня 2024, 12:29
ФОП Ілінчук Надія сидить в Польщі і у воєнний час бере гроші за товар, але не надсилає його. Одного разу ви навіть можете отримати замовлення, але вдруге, наврядчи, особливо якщо воно не на дрібну суму.
Для відводу очей, вона може навіть щось надіслати, але не те або не все що ви замовляли!
Не рекомендую псувати свої нерви.
5169 3305 3014 6627
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 10 червня 2024, 14:18
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Марія Уварова 8 червня 2024, 18:39
Я ФОП, веду діяльність з 2016 року. Сплачую податки, (а це зараз вкрай необхідне для нашої економіки). 05.06.2024 отримала в додатку повідомлення про те, що банк блокує мої рахунки та розриває стосунки. За декілька хвилин вже не працював мій додаток, всі кошти заблоковані і з ФОП рахунку та приватні.
Я дуже шокована діями банку, як можна блокувати рахунки без попередження, та ще й ФОП?
І це не нові рахунки, я співпрацювала з цим банком багато років.
На гарячій лінії мені не повідомили причину блокування.
Онлайн кошти перевести тепер не можливо, чому тоді всі дії можна робити онлайн, а гроші онлайн я забрати не можу?
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2024, 9:18
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Galunash 8 червня 2024, 13:38
Вкотре стикаюся з шахрайством від ПриватБанку, навіть коли платила за додаткову безпеку це зовсім не допомогло.
Цього разу у мене з рахунку зник депозит, пише що він переведений на мою стару картку яка була заблокована через шахрайство і заблокована.
Я вже незнаю де ділись гроші і вкотре переконалась що пора закривати рахунки в цьому банку
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2024, 14:22
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити і розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
odisseysparta 7 червня 2024, 17:11
Являюсь військовослужбовцем, доброволець з початку війни, учасник бойових дій. Переведений в тил за станом здоров’я, постійне лікування, проходження ВЛК, зп 20к. Не маю змогу сплачувати кредитні зобов’язання в повному обсязі (20к борг), маю сплачувати аренду житла сім'ї і якось утримувати. Заносив документи в банк що я військовий на службі, та видно їм всеодно, настирно дзвонять нагадуючи про борг, пропонують мені взяти кошти у своєї сім'ї (яку я маю утримувати) аби тільки їм заплатити. Я плачу скільки можу (500−800грн в місяць), але вони кожен день вимагають сплату в повному обсязі. Маю вже підтверджені психічні розлади, адже допомоги від держави нуль (звертався за фін.допомогою у різні органи). Зробив висновок, допоки воюєш — ти красавчик, а потім ти вже списаний матеріал. Нещодавно помітив, сума заборгованості стала більша, хоча руху чи списань будь-яких сум не відбувалось, цифру як намалювали. Мабуть більше нічого платить не буду, а зроблю судовий позов, адже записи всіх цих розмов я маю.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2024, 19:41
Вітаємо. 
Дякуємо за вашу сміливість та відданість! ПриватБанк цінує та поважає всіх, хто зараз захищає нашу країну. Згідно з п. 15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» штрафні санкції, пеня за невиконання зобов'язань перед Банком, а також проценти за користування кредитом не нараховуються. При цьому пільгове обслуговування не звільняє від погашення тіла кредиту, обов'язкові платежі, які розраховані по договорам кредитних карток для мобілізованих клієнтів підлягають сплаті. Зі своєї сторони, банк має обов’язки перед вкладниками, а також має підтримувати економіку держави, тому погашення заборгованості за кредитними картками є важливим чинником, який дозволяє банку працювати.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 червня 2024, 16:29
Доброго дня.
Пропонуємо ознайомитись з редакційною статтею https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-berezen/, в якій висвітлюються поради НБУ та юристів, як правильно скористатись правом на пільги військовослужбовцям та нюанси колекторської етики при контактах зі споживачами, що належать до захищених категорій.
Юлія Кондратюк 7 червня 2024, 14:11
В січні цього року мені надійшла допомога від благодійного фонду в розмірів 64750 грн. Через два дні в мене було знято 56000грн двома платежами на імя невідомого мені користувача Одинець В. С. операція провелася без мого відома. Помітила через дві години і відразу звернулася до чату підтримки Все що зміг зробити банк це заблокувати карту. Поліція безсильна. Багатодітну родину залишили без коштів на існування в окупації
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2024, 15:12
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Zuzanna123 6 червня 2024, 21:42
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Грушевського, 61
Приват банк просто разорвал договор и прекратил обслуживание моих карт, ничего не обьяссняя. Являюсь клиентом банка около 20 лет. скриншоты происхождения моих денег есть, обратиться не к кому. горячая линия робот твердит что мы с вами разорваали договор. и все. что за обращение такое к клиентам? почему без обьяснений, почему не дает возможность показать происхождение денег на счету? это вы так цените своих клиентов? что за свинское отношение к людям?
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2024, 9:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
LiquidStorm 6 червня 2024, 11:42
Намагався придбати електростанцію, на двох різних сайтах, де оплата картою та/або GPay організована через liqpay.ua — вводив як реквізити карти, так і обирав з гаманця Гугла, отримував запит ID Check від Мастеркард — вводив номер з СМС, операція не проходить «перевищено ліміт». Написав в онлайн-чаті у підтримку, сказали треба підтвердження, що картка — моя, фото з картою і паспортом. Але нюанс в тому, що карта — віртуальна, нема як зробити фото. Відповіли що треба довідку з банку, що карта — моя. Ок, пішов у відділення банку, отримав довідку, повторив спробу оплати, знову відмова, відкриваю чат і разом із номером карти відразу надаю довідку + фото себе із паспортом. Мені відповідають, що довідка їм не підходить, оператор вже був інакший, ніж у першому зверненні. Думаю спробую подзвонити по номеру 3700 що на сайті — попадаю в підтримку Привату, які виявляється не мають доступу до liqpay і нічим допомогти не можуть. Все, фініш.

Банк-імітент гроші мені довірив, Мастеркард операцію авторизував, а «прокладка» між мною і магазином-отримувачем платежу обмежила мені право скористатися коштами на мій розсуд. Просто нема слів, жодна інша система (пейпел, аліпей, розеткапей) себе так не вела, як ско***.
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2024, 13:02
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 липня 2024, 9:30
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/07/19/131202072/
Проблема вирішена
denyssuprunenko 5 червня 2024, 13:34
Заблокували рахунки ФОП та фізичної особи і розірвали договір в односторонньому порядку без пояснень. Являюсь платником податку другої групи 3467305154 та маю фіскальний номер каси 4000841957 та діючу касу у роздрібному магазині квітів тобто всі кошти які заходять на мій рахунок, виключно, від наших клієнтів та всі чеки фіскалізовані у податковій!
Чому така неповага до клієнтів? без пояснень відразу блокувати рахунку, я не зміг розрахуватись із постачальниками так як обмежили доступ до приват 24 також магазин дав збій так як клієнти не змогли оплатити на наші реквізити які ви заблокували! ЯКЩО ЦЕ ОСТАННІ кошти та я в іншому місті що мені тоді робити??? а ви взяли і заблокувати все без підстав

Невже неможливо дати запит або зателефонувати щоб я підтвердив ту чи іншу операцію? навіщо робити головний біль клієнту та приносити стільки незручностей. Ніяких заборгованостей у банку небуло, давно являємось клієнтами вашого банку разом із дружиною! Невже співпраця з вами оцінюється такими вчинками які ви робите?

просто тотальна неповага до бізнес клієнта! Дуже помилився мабуть що вибрав ваш банк для співпраці! Нікому не рекомендую відкривати будь які рахунки тут так як їх можуть заблокувати
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2024, 15:14
Добрий день. У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення» Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Вашу ситуацію додатково проаналізують наші профільні фахівці та по результату Ви будете сповіщені.
Николай Поддубняк 5 червня 2024, 12:13
30.05.2024 я здійснив платіж на суму 1414 грн, вказавши при цьому некоректний реквізит pb.ua/4474. Звернувся до служби підтримки Приват 24 і одержав кваліфіковану допомогу. Гроші повернуто на карту 05.06.2014. Вдячний співробітнику банку, з яким відбувалась комунікація, за професіоналізм, оперативність і ввічливість до клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2024, 13:18
Вітаємо. Ми обов’язково передамо оператору ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
aboria 5 червня 2024, 11:33
Моя свекровь клієнт банка як пенсіонер, їй надали ще і кредитну карту на якій без її попередження підняли лімит до 75 тис. грн. 16.03.2024 з кредитної карти знімають 1514 євро, за еквівалентом 64700.85 грн. Свекровь додатково оплачувала страхування карток від шахраїв. Після звернення в відділення банку, їй запропонували звернутися до поліції, в поліції прийняли заяву. А в банку після письмового звернення нарахували відсотки для щомісячного погашення і знімають суми з пенсійної карти. Приват24 у сверкрові відсутні, карткої інші особи не користувалися і вона дані не передавала. У виписці з банка вказано що зняли гроші на сайті eu.store.bambulabe.com. Чому служба безпеки не чого не робить? Навіщо страхувати картки від шахраїв, якщо гроші можливо зняти без відома хазяїна???
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2024, 12:11
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити і розібратись в обставинах.
Для уточнення контактних даних, звернулись до вас у приватні повідомлення.
Юлия Сырова 4 червня 2024, 0:08
Спитала у оператор, як створити електронний гаманець. Він мені все зрозуміло пояснив. Щиро вдячна за допомогу
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2024, 9:04
Вітаємо.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Sanay 3 червня 2024, 8:55
Здравствуйте. Хочу поделиться опытом работы с Приват банком. В конце прошлого года получилась очень плохая, и очень странная ситуация. В конце прошлого года оплачивали квартплату, через приложение Приват24. Оплата производилась по ранее созданному шаблону. По этому шаблону всегда оплачивали нормально, менялась только сумма. И вот, в один «прекрасный» день оплаты, также по ранее созданному шаблону оплатили, НО потом как выяснилось оплата ушла не по назначению, а именно в Донецкую область, тоесть в оккупированную Россией территорию. Было обращение в Банк, с вопросом, как в приложении мог поменяться шаблон с ранее введеными реквизитами? В банке всю вину переложили на меня, типо вы сами, ваша ошибка. Деньги не вернули. И тут возникает Вопрос. ПриватБанк работает на Россию? Пожалуйста помогите вернуть деньги. Для меня сумма большая 1800 гривен. Помогите пожалуйста разобраться и вернуть деньги. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2024, 10:13
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що у Вас немає відповідних оплат у зазначений період. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Владислава Навроцька 2 червня 2024, 23:12
Ще 07.05.2024 року знімали кошти в банкоматі ПриватБанку. Кошти з карти списало, а банкомат не видав. Хвилин 20 чекали, і не дочекавшись, зателефонували оператору. Оператор сказала почекати хвилин 30 ще, кошти повинні повернутись на карту. Але нічого не змінилось. 08.05.2024 була написана заява про повернення коштів. На сьогоднішній день, 02.06.2024, заява, я так розумію, розглянута ще не була, так як кошти повернуті не були.
Я розумію, що це не за день робиться, але пройшов майже місяць часу і єдине, що кажуть в відділенні — «чекайте, ви маєте розуміти, що це все довго».
Скільки ще чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2024, 9:51
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитро Степаненко 2 червня 2024, 5:02
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 77
Privat 24, на мою думку найкращий та надійніший банк, скоро вийде оновлення стане ще більше зручним та надійним сервісом України, користуючись ти на всі 100 % відчуваєш безпеку, завжди швидко та ефективно працює ❤️🤝
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2024, 12:27
Добрий день. Ми вдячні вам за відгук. Він дає нам зрозуміти, що ми на правильному шляху. Дякуємо, що ви з нами!
vitaly1987 1 червня 2024, 20:36
Доброго дня! ПриватБанк повністю повернув помилково списані кошти за заявкою 28590511.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2024, 12:13
Доброго дня! Ми поруч і завжди раді допомогти!
OksOlef 1 червня 2024, 19:17
Доброго дня! Дуже вам дякую за ваш сервіс. Ваші працівники дуже сумлінно відносяться до своїх обов’язків. Дуже дякую Яні, яка мене проконсультувала і зробила все можливе і здавалось не можливе, щоб мені допомогти. Ми змогли з анульованою сім картою, закінченим терміном дії і забутим мною пін кодом, зробити нову картку і зберегти всі мої кошти. Браво! Щиро вам дякую за вашу працю!

P. S. Налаштуйте, будь-ласка, відправку фізичних карт до Сполучих Штатів Америки, не лише до Европи.
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2024, 12:11
Вітаємо. Наш оператор Яна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Ми поступово розширюємо географію послуги міжнародної доставки платіжних карток й оновлену інформацію публікуємо на офіційному сайті банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
victor victor 1 червня 2024, 17:00
ПриватБанк нормальный адекватный банк и Служба пидтримки приватбанку отличные позитивные добрые общительные специалисты подержку говорят добрые слова говорить специалисты приватбанка могут даже одну и ту же смс отправлять сейчас всем клиентам приватбанка поставили замок на универсальную кредитную карту чтобы люди не могли тратить деньги банка потому что отдать деньги банка не могут, а некоторые люди могут отдать весь долг банку, но банк сказал нету гарантии что снимут замок с карточки разморозить карточку приватбанка клиентам в приложении нормальное меню приватбанка нету притензий к приватбанку даже есть в приватбанке заказать любую карту банка по новой почте кредитную универсальная и даже карту для выплат и золотую карту ПриватБанка вип премиум карту универсальная заказать можно рекомендую ПриватБанк
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2024, 18:09
Вітаємо. Ми дякуємо, що ви знайшли час на відгук та поділилися з нами своєю думкою.
Робимо все і навіть більше, щоб ви і всі наші клієнти отримали найкращий сервіс.
Стосовно обмеження на використання кредитних коштів, яке банк встановлює аналізуючи інформацію по картці Універсальна/Універсальна Gold, хочемо зауважити, що особисті кошті доступні для використання при відсутності заборгованості. При прийнятті банком рішення про скасування обмеження клієнта додатково повідомляють.
Якщо у вас є питання ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Ще раз дякуємо за ваш відгук та підтримку!
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 червня 2024, 11:28
Відгук не зарахований (на 07.06.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Олексій Люлін 1 червня 2024, 13:07
Це жахлива контора, яка знайде тебе де завгодно, коли їм потрібні від тебе гроші. Але, якщо в тебе якісь проблеми з авторизацією, чи питання по рахунку, — не можливо ні додзвонитися, ні дописатися! Нащо ви робите всі ті чат боти, верифікації, актуалізації, якщо я, елементарно не можу зайти у приват24 з нового телефону, закінчився термін картки, селфі верифікація теж не проходить, знаходжусь зараз за кордоном, змоги відвідати відділення немає. На спроби додзвонитися — всюди електронний голос, плюс потрібно мати немало коштів на телефонному рахунку, бо це не дешево
прослухати оту всю …ю. Виходить, якщо ти не зайшов у приват24 — ти не клієнт банку, залишайся без коштів. Навіщо мені таке обслуговування, приїду і завершу всі відносини з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
1 червня 2024, 14:07
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви отримали неприємний досвід при зверненні до підтримки.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні до чату Допомога-онлайн, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Якщо відповідь не знайдена, радимо покроково описати ваше питання короткими виразами та далі діяти по підказкам автопомічника для підключення профільного спеціаліст.
Наші оператори поруч 24/7!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vitaly1987 31 травня 2024, 11:36
29.05.2024 орієнтовно о 19:30 я намагався зняти гроші (7500 грн) з рахунку. В процесі функціонування банкомату було чутно як він відраховує необхідну суму, далі на екрані відобразилось повідомлення Out of service і банкомат перезавантажився. Кошти він НЕ ВИДАВ але з рахунку вся сума була списана. Відразу звернувся за номером 3700, створили заявку 28590511 на повернення коштів. Чекаю 2-й день. Нічого немає. Банкомат знаходиться за адресою Тростянецька 1А. Буду обходити його стороною. По результатам напишу пізніше, але який рівень обслуговування вже зрозуміло.
Приватбанк
Відповідь банку
31 травня 2024, 12:09
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомата. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми зробимо все для повернення ваших грошей та повідомимо результати протягом 14 днів у смс повідомленні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝