Приватбанк вже не торт
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я є клієнтом ПриватБанку, напевно, близько 20 років. Завжди був задоволений сервісом, онлайн-банкінг взагалі був по за конкуренцією. Але час іде, конкуренти підтягуються, а ПриватБанк, як і годиться державному банку, «скочується». Сьогодні мав неприємність спробувати сплатити за послуги державної установи — оформлення паспорта. Звернувся у касу відділення банку і отримав відповідь — операція неможлива згідно внутрішніх правил банку. Рекомендовано виконати операцію у сервісі Приват24. Тобто, я, клієнт банку, працівник бюджетної установи, у якого немає жодних рухів по карткових рахунках крім невисокої заробітної плати в державній установі, не маю права згідно внутрішніх правил державного банку сплатити у касі за послуги держави??? Що це за такі внутрішні правила??? За якими ознаками відбувається така дискримінація??? Отож, відправили мене з каси до операціоністки. У додатку Приват24 зберігся оформлений платіж, то ж вирішили здійснити його через Приват24. Проте, отримали повідомлення — платіж потребує перевірки, яка триватиме до 3-х годин! Від мене люди чекаютьквитанцію про плату протягом 30хв, які 3 години?! Але ж у додатку Приват24 підсвічується опція «скасувати платіж». То ж, операціоністка запропонувала скасувати платіж, якщо немає можливості очікувати. Я погодився, платіж скасували. Неподалік, у відділенні Ощадбанку оплатив послугу без жодних запитань і затримок, отримав квитанцію і тут в Приват24 приходить сповіщення про здійснення операції по оплаті послуги! Тієї операції, яку ми скасували у відділенні! Отже, я витратив майже годину часу на процедуру, яка мала тривати не більше 10 хвилин, затримав людей та ще й двічі сплатив за одну й ту ж послугу! Але це ще не все! Зайшовши у супермаркет, здійснив оплату на касі карткою Приватбанку і о, диво! З картки кошти зняті, а касиру вони не надійшли! Таким чином, з незрозумілих мені причин, я двічі підряд втратив за 4 години близько 2 тис грн! Довелося дзвонити на гарячу лінію та виливати свої емоції дівчинці-консультанту. Я був максимально ввічливий і вона максимально намагалася допомогти з вирішенням проблем, але я ж розумію, що весь той негатив, який викликала ця ситуація, довелося пропустити їй через себе, адже я жадав відповідей на питання, які, по великому рахунку, вона не в силах була дати, бо ж усе зводилося до «внутрішніх правил банку», які «не можна розголошувати». То ж, залишив на розгляд заявку на повернення коштів з супермаркету, сподіваюсь, ПриватБанк знайде, куди вони пішли, чому не дійшлиі і, нарешті, поверне їх мені. Також, як і обіцяла дівчинка-консультант, отримав листа від приватбанку, складеного на адресу державної структури-отримувача коштів з проханням повернути повторно сплачені кошти за одну й ту ж послугу, але тут, мабуть, про повернення коштів можна забути — я маю сам звертатися до цієї структури з цим листом, але, схоже, це можна зробити тільки, нанісши їм особистий візит. А, оскільки це у іншому місті, то візит цей коштуватиме цілого дня і суми, рівної втраченій, то ж, сенсу пробувати повернути ці кошти не бачу. Але справа навіть не в коштах — справа у надійності банківської установи, у безвідмовності у наданні послуг, адже жодних законних підстав не прийняти від мене платіж у касі, чи не здійснити його одразу без «додаткових перевірок», крім «внутрішніх правил банку, які не можна розголошувати», у банку не було. Довіра клієнтів заслуговується роками, а втрачається за мить через безглузді «косяки», яких все більше з’являється у ПриватБанку. Я сьогодні отримав подвійний джекпот. Серйозно замислився про перехід на обслуговування до іншої банківської установи без «внутрішніх правил, які не можна розголошувати». Відгук написаний з метою інформування інших клієнтів про можливі «несподіванки» і тому, що пообіцяв, а обіцянки треба виконувати.
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- 0
-
- Shurik Linnik
- 29 січня 2025, 10:59
- #
Це дійсно так, приват зі своєю математично-алгебраічною моделлю скотився на саме дно.Люди що заснували цей банк зняли пінку та пішли геть. Тепер з метою продажу приватом користуються як брудною ганчіркою, яку вижинають до останньої каплі.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 29 січня 2025, 23:22
- #
Какая проверка? Что-то напутали в отделении.
Это делается в приват 24. Если нужна квитанция то её печатают на месте в отделении
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.99 | 44.99 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |