Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
pikachu92 1 вересня 2021, 11:54
Відділення за адресою: Харків, пр-т Юрія Гагаріна, 167
В августе заблокировали универсальную карту и я не могу с нее переводить деньги на другие карты. Якобы привышен лимит в 100 операций в месяц, о котором, конечно, никто не предупреждал (конкретно этот вопрос я уточняла у оператора). Обещали разблокировать 1 сентября. Уже общалась с 2 операторами, чатом поддержки — нифига. Я по прежнему не могу распоряжаться своими средствами. При этом все 3 человека из поддержки говорили совершенное разные вещи! Понабирали неквалифицированных сотрудников, которые не помогают решить проблему!
Приват Банк, к вам очень большие вопросы. Ушла от вас после национализации, потому что уровень обслуживания сильно упал. В этом августе решила вернуться. Видимо зря я так погарячилась…
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 12:59
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
На даний час з вами зв'язались наші фахівці та повідомили про вирішення питання.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Проблема вирішена
Graf91 1 вересня 2021, 9:38
в прошлом месяце Приват заблокировал мне переводы с карты на другую карты из-за превышения так называемого лимита в 100 переводов. Сказали что с нового месяца переводы будут доступны. Но уже первое число нового месяца, а блок не сняли, мол из-за тех проблем, и когда решаться этот вопрос не понятно. У меня зависла на счете немаленькая сумма
Позиционируете себя как главный банк, но проблем с обслуживанием выше крыши
Монобанк или Пумб намного лучше работают
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 10:39
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами вас буде додатково проінформовано.
nochka11 1 вересня 2021, 7:50
Хочу оставить отзыв о приват банке. Вчера наблюдала картину, как инвалид полз по ступеням в отделение. Полз, это буквально! Так как отделение не оборудовано пандусом, ему пришлось слезть с коляски и на четвереньках ползти по ступеням! Нет слов! Мало того, что он ждал в очереди, так как нет ни одной вывески, что инвалидам без очереди! Приват, вы серьезно? Самый крупный банк, и у вас не то что пандуса нет, нет даже возможности выйти к человеку, провести процедуру фотографирования на улице? Или прислать своего сотрудника на дом? Или оформить карту онлайн, без унизительного похода в отделение? И вас не смущает, что вы нарушаете закон о правах инвалидов? И еще об очередях. Я простояла в очереди к специалисту вторая, на улице, на жаре 1,5 часа!!! 1,5 часа, блин! Я все понимаю, короновирус и вход по одному, но! А очередь в кассу вообще была 30 человек! И это в основном пенсионеры, которым тяжело стоять на жаре! Неужели нельзя поставить хотя бы лавочку для них, я уже молчу про какой нибудь кулер с водой! Отделение, в котором работает одна касса и один специалист пожилого возраста. Естественно о скорости приема речи не идет. На днях была в другом банке, время приема 10минут. Посидела в отделени, подождала пару человек. Никаких проблем, все в масках. Тут же даже в отделении убрали лавочки! Мою проблему не решили, сегодня иду снова в это «чудо «отделение.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 10:11
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість здійснення майже всіх операцій віддалено.
Банком надається можливість доставки картки кур'єром, за зверненням до підтримки банку, або ж випуску/перевипуску картки на digital за допомогою Приват24.
Для вирішення майже всіх питань банківського обслуговування, ви завжди можете скористатись Приват24, банкоматами та терміналами ПриватБанку, а також нашою службою підтримки.
У разі, якщо у вас виникли додаткові питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
corzza 1 вересня 2021, 7:23
Добрый день. История продолжается. Банк опять загнал зарплатую карту в овердрафт. Вчера на карте утром были деньги, а в обед уже минус. Отключены все платежи, что интернет, что бесконтактные. К вечеру на карту пришла зарплата. Вывел в ноль, остальное перевёл на карту другого банка. Сегодня утром проверяю баланс — опять минус! От первой линии поддержки клиентов банка добиться ничего не получается. Звонил на 3700, сотрудник Тарас — угрожает и требует гасить украденное банком. Бред полный. Вопросы решить нельзя. Откровенно — банк мошенник и вор. Связываться с ним категорически не рекомендую!
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 9:53
Добрий день!
При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).

Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. На поточний момент сума зарезервована на картці і очікує підтвердження списання від отримувача. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на баланс вашої картки.

Також, нами буде перевірено інформацію за вашим зверненням до підтримки банку, за результатами додатково зателефонуємо вам.
kredyt12 31 серпня 2021, 21:40
Найкращий банк. Всім іншим треба прагнути дорости до цього сервісу. Але завдяки працівникам, які працюють в банку і зливають бази місцевим (дніпровським) колекторам мінус за все. І це все перекриває Ваші всі плюси. Ці паразити, як ложка дьогтю, всі Ваші досягнення зводять на нанівець. І, що цікаво, Ви в кулуарних бесідах, це розумієте. І знаєте скільки це коштує.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2021, 9:06
Добрий ранок!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою прикрою ситуацією.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Безпека особистих даних наших клієнтів є головним пріоритетом банку та банк не надає інформацію третім особам.
Банк не може контролювати та нести відповідальність за дії сторонніх організацій щодо здійснення їх ідентифікації клієнтів.
Для вирішення питання радимо дотримуватись рекомендацій правоохоронних органів.
OleksandrPikhur 31 серпня 2021, 15:16
Пару лет уж как не пользовался услугами данного банка, но приложение оставадлсб и нужно было срочно взять дополнительный микро кредит. У приложения приват24 появилась новая вещь как актуализация данных клиентов. Ну милости прошу посмотреть на этот бред. Хотелось бы конечно прикрепить это лучше скриншотами.

-Добрый день
Мне пришёл отказ в потверждении актуализации. Хотелось бы как-то уладить это.
Проходил по инн, отправил фотографию копии, не прошло. Как мне выйти с положения. Нахожусь в Польше. С собой внутрених документов не брал. Повязки с дией нету.

-*Добрий день, Олександре!
Ви зможете оновити дані після повернення або якщо Вам можуть надіслати якісне фото оригіналу, зможемо провести актуалізацію через чат.

-Нету возможности, приеду не скоро.
Услугами вашего банка хочу пользоваться сейчас
(повторно прикрепил фотографию инн)
-*На жаль, дане фото не підійде, потрібно оригінал

-Ок, я могу скинуть цифровой вариант документа с дии
Приват банк является комунальным банком.
По сути отказать вы мне не можете.

-*З дії Ви можете пройти актуалізацію у відділенні. У Приват24 потрібно надати сканкопію або чітке фото оригіналу.

-Девушка посмотрите изменения в налоговом кодексе внесённые законом Украины номер 786-ix от 14.07.2020 и постановление кабинета министров Украины номер 278 от 15 апреля 2020 года.
Вы говорите абсолютно противоположные вещи. В физическое место я должен прийти с электронным инн, а в электронную банковскую систему я должен фотографировать документы. Печатные. Оригиналы.

-*Декілька хвилин, будь ласка, перевіряю інформацію
Мені шкода, на жаль, актуалізацію за допомогою додатку Ви можете виконати тільки у відділенні. У Приват24 необхідно завантажити саме фото або скан документа

-Всё как всегда в общем. Ладно спасибо за консультацию, услугами вашего банка я Пользоваться не буду. Только один маленький нюанс — как может Дія подтягивать документы при первичной регистрации с BankId приват24, а в обратную сторону никак?) Всего доброго.

Как-то так у нас работает государственный банк, при том что частные работают отлично, и регистрация в одном крупном банке Украины через Дию у меня заняла 5 минут. Счёт у меня в Привате Больше 5 лет существует. Сегодня последний день. У меня всё.
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2021, 16:30
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Dmytro13 31 серпня 2021, 13:40
Я тут читаю коменти і бачу що не тільки я тут один такий, кому зрізали ліміт до нуля, без усяких причин.І тут банк усім відповідає заученою фразою:«Ми б хотіли мати змогу попереджати про таке, проте ліміт залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення, однак ліміти переглядаються регулярно і в майбутньому ви можете отримати бажану суму."
Але це далеко не так… лиш тільки відмазка
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2021, 14:35
Для доступності Оплати частинами банк рекомендує накопичити позитивну історію не менше 6 місяців або відкрити депозит не менше 10000 гривень, або мати цільову зарплатну карту з оборотом не менше 1000 гривень на місяць. При цьому, ліміти переглядаються щодня, банк в будь-який момент може переглянути розмір доступного ліміту по сервісу. Рекомендуємо вам не допускати прострочень по кредитній карті і перевіряти доступність послуги в Приват24.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Spaceman 31 серпня 2021, 11:22
30−08−21 случайно отправил с карты Монобанка небольшую суму на карту Приват. Попросил службу Монобанка помоч решить вопрос с возвратом этой сумы. Но в данном случае, раз получатель является клиентом Приватбанка, посоветовали обратиться в службу поддержки данного банка. Специалисты-операторы Владимир и Яна долго пытались что-то сделать, но ничего на протяжении 2 часов у них не вышло. Однако когда подключили Дениса, вопрос сдвинулся с мёртвой точки. Заполнил необходимый формуляр на возврат денежных средств и уже к концу рабочего дня деньги вернулись ко мне на карту Приват.
Выражаю свою благодарность!
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2021, 12:46
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Денис буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 вересня 2021, 20:00
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 02.09.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Dmitro14 30 серпня 2021, 21:30
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 293-А
27.08.2021 в 10.00 мной было внесено в терминал Приватбанка 29000 грн., для погашения кредитной задолженности. Деньги не были зачислены в следствии ошибки терминала. Я обратился в службу поддержки, где меня заверили, что в течении суток деньги будут зачислены. В течении суток деньги не были зачислены, при обращении в службу поддержки оператор обозначила новый срок — в течении 14 суток. На настоящий момент (30.08.2021 21−00) Банк средства не зачислил, и продолжает начислять мне проценты по кредитному договору.
Номер заявки 22930332 от 27.08.2021
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2021, 8:08
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема вирішена
Vityaba 30 серпня 2021, 18:06
В одном из отделений банка без причины отказали в выдаче карты для выплат… без какой либо причины при том что я никогда не был клиентов банка ПриватБанка или какого-либо другого!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2021, 19:52
Добрий вечір!
Вже займаємось вашим питанням. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Проблема вирішена
Tatara 30 серпня 2021, 15:52
Уже несколько дней и НОЧЕЙ подряд кто-то пытается снять средства на 178грн (видеопрокат Л П Днепр, набережная 30)
К счастью, на карте нет денег.
С уверенностью могу сказать что никаких услуг на подобных сайтах подключено НЕ БЫЛО!!!
ПОЭТОМУ делаю вывод, что сотрудники банка сами воруют деньги или «сливают» данные мошенникам!!!
Операторы всегда переводят стрелки на других!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2021, 16:57
Добрий день!
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може означати лише одне — дані картки відомі третім особам.
Отримати такі дані може лише власник картки, отже рекомендуємо провести перевипуск картки, якщо її скомпрометовано.
При вашому зверненні в підтримку, наш фахівець підказав вам назву сервісу, до якого була підключена картка.
Ви можете перевірити у виписці за червень інформацію щодо першої авторизації та прив'язки картки, можливо це допоможе згадати хто саме міг провести операцію та додати картку на сайті.
Medic2 30 серпня 2021, 8:59
Відділення за адресою: Харків, пр-т Московський, 250
Являюсь клиентом Приватбанка уже более десяти лет. Всегда пользовался картами банка довольно активно. Весной этого года Приватбанк в одностороннем порядке отменил начисление процентов на остаток денег на карте. Взамен было обещано, что летом будет внедрён кэшбэк + 30 мая я получил рекламное сообщение, о 50% скидке за оплату на проезд в гор. транспорте, которая заканчивыалась на следующий день. Эти два момента мне очень не понравились. Ну да ладно, решил пока притормозить оплаты картами этого банка. Но Приватбанк сделал недавно контрольный выстрел- снизил лимит на оплату частями до… 900грн (было 49000). И это при том, что у меня есть дебетовые валютные карты на которых есть живые деньги, зарплатная карта и пенсионная карта. Вопрос. А зачем мне нужен такой банк, который делает всё, чтобы я от него ушёл?
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2021, 10:07
Добрий день!
Дозвольте звернути вашу увагу, що ми запропонували гідну альтернативу депозитній властивості, яка нещодавно припинила свою дію. Ви можете оформити Приват-вклад, що дасть вам можливість легко накопичувати, отримувати щомісяця дохід і вільно користуватися своїми заощадженнями. При цьому, кошти можна зняти в будь-який час частково або ж повністю всю суму. Зняття проводиться без комісії та зниження ставки за вкладом. Гроші можна отримати готівкою у відділенні або ж зарахувати на картку.
Деталі за посиланням: https://privatbank.ua/depozit
Ми робимо все, щоб обслуговування наших клієнтів було не тільки вигідним, але й цікавим та різнобарвним. Банк проводить безліч акцій, з якими ви можете ознайомитися на сайті: https://newpromos.privatbank.ua/ та прийняти участь в різноманітних розіграшах.
Вибачте, якщо зміна ліміту по 'Оплаті частинами' була несподіваною. Ми б хотіли мати змогу попереджати про таке, проте ліміт залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення, однак ліміти переглядаються регулярно і в майбутньому ви можете отримати бажану суму.
Сподіваємося на ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimonchik7777 29 серпня 2021, 19:32
4731 1856 0649 3838
4731185606493838
Федотенков Максим Сергеевич
мошенник на олх, осторожно
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2021, 8:31
Добрий ранок!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства, є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
Yuliia83 28 серпня 2021, 20:56
На картці для виплат (зарплатна) 21.08.2001 знаходилось на рахунку 207, 34грн. Цього ж дня о 17:24 год стан рахунку змінінився на — (мінус) 80,06 грн, тобто, безслідно з рахунку зникли кошти (двічі відбулось списання коштів на суми 53,5 і 233,9 грн)! У виписці в системі Приват24 дані транзакціїї не відображаються! Дана ситуація була виявлена мною 27.08, при перегляді додатку, я звернулась на гарячу лінію Приватбанку, де оператор повідомив, що дійсно карта в мінусі, на мої запитання, що відбулось, відповіді не отримала, оператор нічого не змогла пояснити, крім того, що протягом доби питання буде вирішено і кошти повернуть на рахунок! 28.08 на свою електронну адресу я отримала листа від підтримки Привату про те, що мою заявку прийнято для розгляду і вони зроблять все можливе для вирішення питання на мою користь, але!!! Регламент розгляду заявки становить 120 днів з моменту її реєстрації для того, аби всі залучені до оскарження сторони мали час збирати потрібні документи!!! Карл! В державному банку зникла частина моєї зарплати і, 1/3 року вони будуть збирати документи, щоб виправдати крадіжку моїх грошей з мого рахунку. Крім того, ніхто з підтримки банку не гарантує, що при отриманні 01.09 заплати, вона безслідно не зникне на чергові 120 днів! Залишаю за собою право звернутись в правоохоронні органи із відповідною заявою про вчинення кримінального правопорушення тощо… Далі буде…
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2021, 10:49
Добрий день!
При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).

Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. Як правило це займає 2-3 дні, в окремих випадках і більше.

На даний час кошти доступні на вашому рахунку. Перевірити інформацію за карткою ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksifusion 28 серпня 2021, 20:21
После актуализации не корректно отображалась информация, оператор Алексей очень быстро помог решить вопрос
Без моих нервов и стресса 😃
Спасибо большое ☺️
Приватбанк
Відповідь банку
29 серпня 2021, 10:06
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Олексій — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 серпня 2021, 18:08
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 30.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
berdy 27 серпня 2021, 19:16
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 49-А
Банк пропонує «Отримувати виплати з GOOGLE AdSense» https://privatbank.ua/google-adsense але не хоче видавати готівку в касі банку.

Коротко спробую пояснити звідки з’являються кошти. Програмісти та розробники онлайн сервісів маючи свою інтелектуальну власність можуть розміщати рекламні оголошення від Google AdSense. Взамін Google AdSense згідно публічного договору (https://www.google.com/adsense/localized-terms), а саме пункту 5 пояснює як відбувається формування коштів.

Після двох днів спілкування з службою підтримки як онлайн так і по телефону питання не вирішилося. Консультанти у відділенні сказали що не мають повноважень займатися фінансовим моніторингом і далі кажуть дзвонити на службу підтримки. Служба підтримки відмовляється приймати публічний договір, звіти по swift платежах, квитанції з особистого кабінету google adsense без пояснень чому це не підходить.

Якщо читати онлайн ресурси банку https://privatbank.ua/uslugi-freelanseram то там знають про «підключилися до публічного договору» а коли спілкуєшся з службою підтримки їм це не документ.

якщо ознайомлюватися з службою підтримки google adsense
https://support.google.com/adsense/answer/6025222?hl=uk
там є відповіді на ці питання:

У банку просять надати документ, у якому вказано призначення платежу. Який документ я можу надати?
Ви можете надати банку примірник Умов використання AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms). У розділі 5 («Платежі») зазначено призначення вашого платежу.

У банку просять надати примірник договору, укладеного між мною та Google. Де взяти цей договір?
Щоб отримати примірник договору з Google для представлення своєму банку, відвідайте сторінку Умов використання Google AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms).

Чи існує офіційне підтвердження платежу AdSense?
Так, ми надаємо квитанцію про оплату як офіційне підтвердження платежу. Щоб переглянути її, натисніть посилання про автоматичний платіж на сторінці Історія платежів.

Висновок:
Якщо брати все в сумі то згідно https://pb.ua/short?240 відповіді ПриватБанку я підпадаю під пункт «10. документи, що підтверджують отримання винагороди від використання інтелектуальної власності (авторські гонорари, винагороди тощо);»

згідно публічного договору від AdSense та зазначенню SWIFT платежу
70: Remittance Information
HONORARIUM (тобто як вказано в пункті 10 це і є авторський гонорар)
я повинен надати ПриватБанку документ про походження грошей. Якщо логічно думати то в самому SWIFT платежі вже все це вказано і одного звіту по свіфт платежі мало б бути достатньо. А публічний договір і квитанції банк приймати не хоче.

Питання не вирішене і банк відмовляється пояснювати як мені його вирішити.
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2021, 20:20
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
2013Aleks 27 серпня 2021, 18:26
Внес деньги на карту голд приватбанка в терминале, на немалую сумму, и мне выдало, что операция не может быть проведена. И больше никаких действий со стороны терминала, деньги банкомат сьел, и все. Карта моя не пополнилась. Позвонил на 3700, чтобы попонили личную приватовскую карту, говорят ждите, после инкасации в течении двух недель, или в течении суток рассмотрим заявку. Деньги нужны сейчас для оплаты кредита в другом банке. Терминал в г. Харькове, администрация в Днепре, Киеве, куда обращаться не знаем. Звонили операторам, ничего не знают, ждите. ездили на Отакара Яроша, 18 отделение банка, тоже ничего не знают. Мы за это (терминалы) не отвечаем, куда обратиться сейчас не знают. Не могу свои личные деньги вернуть на свою карту привата, что делать???
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2021, 19:31
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема вирішена
Lord888 27 серпня 2021, 16:50
Снимал деньги в банкомате приватбанк и банкомат Приватбанка не выдал деньги, но быстренько списал со счета. Прошли сутки, а в ответ полная тишина
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2021, 17:26
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Grey978 27 серпня 2021, 11:06
Начну с того, что клиентом Приватбанка являюсь где-то с 2003 года. Получал там зарплату будучи военнослужащим. С сентября 20-го года вышел на пенсию, но продолжаю пользоваться приложением Приват24. Привязал туда свою пенсионную карту Ощада, т. к там гораздо понятнее и приятнее, да и привычнее интерфейс самой программы и сохранены все шаблоны по оплате всех коммунальных и нескольких кредитов, которые я взял до увольнения в 2020 году.
Если с коммуналкой все ясно и прозрачно, то вот с оплатой кредитов картой Ощада через приват24, как оказалось есть от чего под… еть.
Поясню: шаблон оплаты кредита в приложении введен по РЕКВИЗИТАМ банка получателя (ОТП), введены все необходимые данные (ЕГРПОУ, IBAN) и т. д. Так вот при совершении оплаты происходит соответственно списание средств с учетом комиссии Приватбанка в размере 3 грн. После этого приходит оповещение в Вайбер от Ощада о списании суммы с учетом комиссии Привата. Выглядит вполне очень даже не плохо и логично.
НО, как оказалось, Приватбанк именно по этим операциям дает информацию в Ощад, что был совершен перевод с КАРТЫ на КАРТУ другого банка и Ощад с чистой совестью снимает 1,5 процента +5 гривен своей комиссии (при этом никакого оповещения не про дополнительное снятие не делает!, про что будет дополнительный отзыв об Ощаде).
И как решился вопрос — да никак)
Сделал заявку через 3700 06.08.2021, в течении пары дней названивали представители главного офиса (устал описывать одно и тоже). И до 26.08 никаких результатов никто так и не предоставил, пока я сам не позвонил и не напомнил о себе. В этот же день со мной опять связалась представительница, сказала, что в ситуации разбираются и попросила прислать скриншоты из Ощада, где видно снятие дополнительной комиссии, обнадежив при этом, что возможно удастся вернуть средства. Но надежда прожила только до 9 часов утра 27.08., когда опять та же сотрудница позвонила и сказала, что оплата по реквизитам через систему приват24 проходит как перевод с карты на карту и это ПОЛИТИКА платежной системы Мастеркард (хотелось бы узнать какие пункты и какие статьи и какие правила это предусматривают — думаю сделать письменный запрос).
И как вывод для себя — ленивый платит дважды)
С привата однозначно буду уходить
Приватбанк
Відповідь банку
27 серпня 2021, 12:45
Нам дуже шкода, що для вирішення питання знадобилося більше часу, ніж ви розраховували. У деяких випадках аналіз ситуації, збір інформації займає деякий час.
Дійсно, за інструкціями і вказівкам платіжної системи ми не маємо права вказувати подібний платіж на рахунок іншого банку як комунальний або за реквізитами. Даний платіж розцінюється як платіж на рахунок фіз. особи, інакше платіжна система може виставити штрафні санкції.
Проблема вирішена
Alenka1425 26 серпня 2021, 15:25
Доброго дня, хочу поділитися своїм гірким досвідом, роботи Приватбанку…
28.07.21 я закрила своій кредит, (було просрочення кредитки). Але я все оплатила, штрафи і кредит, в загальній сумі 5138 грн.
30.07.21 відкрила новий рахунок, все ніби добре, але 04.08.21 наклали арешт рахунків, банк подав заяву про стягнення з мене 2858 грн. Вони не замітили що кредит закритий вже. Я поїхала в Міністерство юстиції, 05.08 там сказали звернутися до Приватбанку, щоб надіслав їм відмову про стягнення. В нашому відділенні банку, таку відмову не надають сказали, в юстиції дали номер Приватбанку в Дніпрі. Я зателефонувала, там відповіли що заявку подадуть. Але 12.08.21 в мене арештували на Ощадбанку цю суму, поїхала в Міністерство юстиції, там сказали що провадження ще відкрите, відмови не було, гроші арештовані, а якщо не прийде відмова, то вони їх повністю знімають собі. Зателефонувала до Приватбанку, виявилось що заявку не подали, оформили нову ніби, дали номер заявки, потім 18.08 я зателефонувала щоб перевірити чи дійшла заявка, а вони її знов доповнювали, тому що вона не відправлена, так як там недостатньо інформації. До сьогодні не можу повернути свої кошти, заявку на відмову так і не надіслали. Я вже втомилася від усього цього, я не знаю що робити до кого звертатися.
Будьте обачні, не кредитуйтесь у Приватбанку, все життя будете розраховуватись і потім ще й гроші з других карток будуть списувати. А у відповідь :«Звертайтеся до Міністерства юстиції", а в юстиції кажуть до Приватбанку. Ось так розводять разом людей, тянуть час, щоб потом зняти ті кошти потім собі(((😭
Приватбанк
Відповідь банку
26 серпня 2021, 16:04
Добрий день!
Розглядаємо вашу ситуацію. Зробимо все можливе, з нашого боку, для якнайшвидшого врегулювання питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝