×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Заблокировали карту
Приват Банк, к вам очень большие вопросы. Ушла от вас после национализации, потому что уровень обслуживания сильно упал. В этом августе решила вернуться. Видимо зря я так погарячилась…
Перепрошуємо за завдані незручності.
На даний час з вами зв'язались наші фахівці та повідомили про вирішення питання.
Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що сталась.
Коментарі (4)
не могу распоряжаться своими средствами
Позиционируете себя как главный банк, но проблем с обслуживанием выше крыши
Монобанк или Пумб намного лучше работают
Перепрошуємо за завдані незручності.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами вас буде додатково проінформовано.
Коментарі (2)
Люди с ограниченными возможностями и Пытка-банк!
Нам дуже шкода, що у вас склалась негативна думка про банк.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість здійснення майже всіх операцій віддалено.
Банком надається можливість доставки картки кур'єром, за зверненням до підтримки банку, або ж випуску/перевипуску картки на digital за допомогою Приват24.
Для вирішення майже всіх питань банківського обслуговування, ви завжди можете скористатись Приват24, банкоматами та терміналами ПриватБанку, а також нашою службою підтримки.
У разі, якщо у вас виникли додаткові питання, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
Коментарі (1)
Воруют деньги со счёта
При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. На поточний момент сума зарезервована на картці і очікує підтвердження списання від отримувача. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на баланс вашої картки.
Також, нами буде перевірено інформацію за вашим зверненням до підтримки банку, за результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (3)
Про банк
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою прикрою ситуацією.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Безпека особистих даних наших клієнтів є головним пріоритетом банку та банк не надає інформацію третім особам.
Банк не може контролювати та нести відповідальність за дії сторонніх організацій щодо здійснення їх ідентифікації клієнтів.
Для вирішення питання радимо дотримуватись рекомендацій правоохоронних органів.
Коментарі (1)
Пробито очередное дно.
-Добрый день
Мне пришёл отказ в потверждении актуализации. Хотелось бы как-то уладить это.
Проходил по инн, отправил фотографию копии, не прошло. Как мне выйти с положения. Нахожусь в Польше. С собой внутрених документов не брал. Повязки с дией нету.
-*Добрий день, Олександре!
Ви зможете оновити дані після повернення або якщо Вам можуть надіслати якісне фото оригіналу, зможемо провести актуалізацію через чат.
-Нету возможности, приеду не скоро.
Услугами вашего банка хочу пользоваться сейчас
(повторно прикрепил фотографию инн)
-*На жаль, дане фото не підійде, потрібно оригінал
-Ок, я могу скинуть цифровой вариант документа с дии
Приват банк является комунальным банком.
По сути отказать вы мне не можете.
-*З дії Ви можете пройти актуалізацію у відділенні. У Приват24 потрібно надати сканкопію або чітке фото оригіналу.
-Девушка посмотрите изменения в налоговом кодексе внесённые законом Украины номер 786-ix от 14.07.2020 и постановление кабинета министров Украины номер 278 от 15 апреля 2020 года.
Вы говорите абсолютно противоположные вещи. В физическое место я должен прийти с электронным инн, а в электронную банковскую систему я должен фотографировать документы. Печатные. Оригиналы.
-*Декілька хвилин, будь ласка, перевіряю інформацію
Мені шкода, на жаль, актуалізацію за допомогою додатку Ви можете виконати тільки у відділенні. У Приват24 необхідно завантажити саме фото або скан документа
-Всё как всегда в общем. Ладно спасибо за консультацию, услугами вашего банка я Пользоваться не буду. Только один маленький нюанс — как может Дія подтягивать документы при первичной регистрации с BankId приват24, а в обратную сторону никак?) Всего доброго.
Как-то так у нас работает государственный банк, при том что частные работают отлично, и регистрация в одном крупном банке Украины через Дию у меня заняла 5 минут. Счёт у меня в Привате Больше 5 лет существует. Сегодня последний день. У меня всё.
Коментарі (1)
Банк порізав ліміт
Але це далеко не так… лиш тільки відмазка
Коментарі (8)
Возврат ошибочного перевода
Выражаю свою благодарность!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
терминал Приватбанка
Номер заявки 22930332 от 27.08.2021
Коментарі (10)
Отказали в выдаче карты
Вже займаємось вашим питанням. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Коментарі (2)
ПРИВАТБАНК ВОРУЕТ ДЕНЬГИ!!!
К счастью, на карте нет денег.
С уверенностью могу сказать что никаких услуг на подобных сайтах подключено НЕ БЫЛО!!!
ПОЭТОМУ делаю вывод, что сотрудники банка сами воруют деньги или «сливают» данные мошенникам!!!
Операторы всегда переводят стрелки на других!!!
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може означати лише одне — дані картки відомі третім особам.
Отримати такі дані може лише власник картки, отже рекомендуємо провести перевипуск картки, якщо її скомпрометовано.
При вашому зверненні в підтримку, наш фахівець підказав вам назву сервісу, до якого була підключена картка.
Ви можете перевірити у виписці за червень інформацію щодо першої авторизації та прив'язки картки, можливо це допоможе згадати хто саме міг провести операцію та додати картку на сайті.
Коментарі (4)
Изменение условий
Дозвольте звернути вашу увагу, що ми запропонували гідну альтернативу депозитній властивості, яка нещодавно припинила свою дію. Ви можете оформити Приват-вклад, що дасть вам можливість легко накопичувати, отримувати щомісяця дохід і вільно користуватися своїми заощадженнями. При цьому, кошти можна зняти в будь-який час частково або ж повністю всю суму. Зняття проводиться без комісії та зниження ставки за вкладом. Гроші можна отримати готівкою у відділенні або ж зарахувати на картку.
Деталі за посиланням: https://privatbank.ua/depozit
Ми робимо все, щоб обслуговування наших клієнтів було не тільки вигідним, але й цікавим та різнобарвним. Банк проводить безліч акцій, з якими ви можете ознайомитися на сайті: https://newpromos.privatbank.ua/ та прийняти участь в різноманітних розіграшах.
Вибачте, якщо зміна ліміту по 'Оплаті частинами' була несподіваною. Ми б хотіли мати змогу попереджати про таке, проте ліміт залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення, однак ліміти переглядаються регулярно і в майбутньому ви можете отримати бажану суму.
Сподіваємося на ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Мошенник осторожно!!! карта 4731 1856 0649 3838
4731185606493838
Федотенков Максим Сергеевич
мошенник на олх, осторожно
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства, є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (3)
Безслідне зникнення коштів з рахунку карти для виплат
При оплаті в магазинах, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
Кошти в резерві залишаються до того моменту, поки банк, що обслуговує торгову точку, не надішле запит на списання. Як правило це займає 2-3 дні, в окремих випадках і більше.
На даний час кошти доступні на вашому рахунку. Перевірити інформацію за карткою ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Коментарі (4)
Спасибо большое оператору Алексею
Без моих нервов и стресса 😃
Спасибо большое ☺️
Дякуємо вам за відгук!
Олексій — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Як надати підтвердження документів про походження коштів Google AdSense?
Коротко спробую пояснити звідки з’являються кошти. Програмісти та розробники онлайн сервісів маючи свою інтелектуальну власність можуть розміщати рекламні оголошення від Google AdSense. Взамін Google AdSense згідно публічного договору (https://www.google.com/adsense/localized-terms), а саме пункту 5 пояснює як відбувається формування коштів.
Після двох днів спілкування з службою підтримки як онлайн так і по телефону питання не вирішилося. Консультанти у відділенні сказали що не мають повноважень займатися фінансовим моніторингом і далі кажуть дзвонити на службу підтримки. Служба підтримки відмовляється приймати публічний договір, звіти по swift платежах, квитанції з особистого кабінету google adsense без пояснень чому це не підходить.
Якщо читати онлайн ресурси банку https://privatbank.ua/uslugi-freelanseram то там знають про «підключилися до публічного договору» а коли спілкуєшся з службою підтримки їм це не документ.
якщо ознайомлюватися з службою підтримки google adsense
https://support.google.com/adsense/answer/6025222?hl=uk
там є відповіді на ці питання:
У банку просять надати документ, у якому вказано призначення платежу. Який документ я можу надати?
Ви можете надати банку примірник Умов використання AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms). У розділі 5 («Платежі») зазначено призначення вашого платежу.
У банку просять надати примірник договору, укладеного між мною та Google. Де взяти цей договір?
Щоб отримати примірник договору з Google для представлення своєму банку, відвідайте сторінку Умов використання Google AdSense (https://www.google.com/adsense/localized-terms).
Чи існує офіційне підтвердження платежу AdSense?
Так, ми надаємо квитанцію про оплату як офіційне підтвердження платежу. Щоб переглянути її, натисніть посилання про автоматичний платіж на сторінці Історія платежів.
Висновок:
Якщо брати все в сумі то згідно https://pb.ua/short?240 відповіді ПриватБанку я підпадаю під пункт «10. документи, що підтверджують отримання винагороди від використання інтелектуальної власності (авторські гонорари, винагороди тощо);»
згідно публічного договору від AdSense та зазначенню SWIFT платежу
70: Remittance Information
HONORARIUM (тобто як вказано в пункті 10 це і є авторський гонорар)
я повинен надати ПриватБанку документ про походження грошей. Якщо логічно думати то в самому SWIFT платежі вже все це вказано і одного звіту по свіфт платежі мало б бути достатньо. А публічний договір і квитанції банк приймати не хоче.
Питання не вирішене і банк відмовляється пояснювати як мені його вирішити.
Коментарі (8)
Терминал сьел деньги при пополнении личной голд карты и ничего не выдал, не провел операцию
Коментарі (5)
Банкомат Приватбанка не выдал деньги, но списал со счета
Написати коментар
История о том, как Приват с Ощадом обувают хомяков
Если с коммуналкой все ясно и прозрачно, то вот с оплатой кредитов картой Ощада через приват24, как оказалось есть от чего под… еть.
Поясню: шаблон оплаты кредита в приложении введен по РЕКВИЗИТАМ банка получателя (ОТП), введены все необходимые данные (ЕГРПОУ, IBAN) и т. д. Так вот при совершении оплаты происходит соответственно списание средств с учетом комиссии Приватбанка в размере 3 грн. После этого приходит оповещение в Вайбер от Ощада о списании суммы с учетом комиссии Привата. Выглядит вполне очень даже не плохо и логично.
НО, как оказалось, Приватбанк именно по этим операциям дает информацию в Ощад, что был совершен перевод с КАРТЫ на КАРТУ другого банка и Ощад с чистой совестью снимает 1,5 процента +5 гривен своей комиссии (при этом никакого оповещения не про дополнительное снятие не делает!, про что будет дополнительный отзыв об Ощаде).
И как решился вопрос — да никак)
Сделал заявку через 3700 06.08.2021, в течении пары дней названивали представители главного офиса (устал описывать одно и тоже). И до 26.08 никаких результатов никто так и не предоставил, пока я сам не позвонил и не напомнил о себе. В этот же день со мной опять связалась представительница, сказала, что в ситуации разбираются и попросила прислать скриншоты из Ощада, где видно снятие дополнительной комиссии, обнадежив при этом, что возможно удастся вернуть средства. Но надежда прожила только до 9 часов утра 27.08., когда опять та же сотрудница позвонила и сказала, что оплата по реквизитам через систему приват24 проходит как перевод с карты на карту и это ПОЛИТИКА платежной системы Мастеркард (хотелось бы узнать какие пункты и какие статьи и какие правила это предусматривают — думаю сделать письменный запрос).
И как вывод для себя — ленивый платит дважды)
С привата однозначно буду уходить
Дійсно, за інструкціями і вказівкам платіжної системи ми не маємо права вказувати подібний платіж на рахунок іншого банку як комунальний або за реквізитами. Даний платіж розцінюється як платіж на рахунок фіз. особи, інакше платіжна система може виставити штрафні санкції.
Коментарі (37)
Арешт рахунків, після закриття кредитки (
28.07.21 я закрила своій кредит, (було просрочення кредитки). Але я все оплатила, штрафи і кредит, в загальній сумі 5138 грн.
30.07.21 відкрила новий рахунок, все ніби добре, але 04.08.21 наклали арешт рахунків, банк подав заяву про стягнення з мене 2858 грн. Вони не замітили що кредит закритий вже. Я поїхала в Міністерство юстиції, 05.08 там сказали звернутися до Приватбанку, щоб надіслав їм відмову про стягнення. В нашому відділенні банку, таку відмову не надають сказали, в юстиції дали номер Приватбанку в Дніпрі. Я зателефонувала, там відповіли що заявку подадуть. Але 12.08.21 в мене арештували на Ощадбанку цю суму, поїхала в Міністерство юстиції, там сказали що провадження ще відкрите, відмови не було, гроші арештовані, а якщо не прийде відмова, то вони їх повністю знімають собі. Зателефонувала до Приватбанку, виявилось що заявку не подали, оформили нову ніби, дали номер заявки, потім 18.08 я зателефонувала щоб перевірити чи дійшла заявка, а вони її знов доповнювали, тому що вона не відправлена, так як там недостатньо інформації. До сьогодні не можу повернути свої кошти, заявку на відмову так і не надіслали. Я вже втомилася від усього цього, я не знаю що робити до кого звертатися.
Будьте обачні, не кредитуйтесь у Приватбанку, все життя будете розраховуватись і потім ще й гроші з других карток будуть списувати. А у відповідь :«Звертайтеся до Міністерства юстиції", а в юстиції кажуть до Приватбанку. Ось так розводять разом людей, тянуть час, щоб потом зняти ті кошти потім собі(((😭
Розглядаємо вашу ситуацію. Зробимо все можливе, з нашого боку, для якнайшвидшого врегулювання питання.
Коментарі (12)