×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Надоедливая реклама
С одной стороны — это вроде бы немного, но…
Лимит «Оплаты частями» у меня ровно 0. При этом просто кредитный лимит есть, и меня полностью устраивает.
Поэтому, просьба — либо снимите крестик, либо оденьте бельё © старый анекдот.
Расшифровка — либо перед посылкой рекламы установите возможность пользоваться рекламируемой услугой, либо отключите посыл рекламы.
зы. Стандартный ответ «пользуйтесь чаще, автоматическая система» и т. д. — отвечать не нужно.
Ибо правильная автоматическая система сделала бы то, о чем я написал.
А так получается — недобросовестная реклама, однако.
Для уточнення ваших контактів та перевірки інформації йдемо в приватні повідомлення.
Написати коментар
ПриватБанк дурит, не выплачивает кэшбэк.
Я активировал участие в этой акции.
Кэшбэк обещался правилами быть выплачен в течение недели. Совершил покупку 11.11 на АлиЭкспресс. Прошла неделя. Нет кэшбэка. Звоню 3700. Поясняют, что дело в том, что акция эта длилась до 14.11., поэтому и неделю надо отсчитывать от 14го, то есть 21.11 до конца дня будет выплачен. Спасибо. 22.11 — нету. Звоню 3700. Разобрались. Проверили опять, правильно ли я зарегистрировался. Правильно. Вовремя ли я совершил покупку. Вовремя. Оформили заявку.31823966. С вами свяжутся завтра. Действительно, связались! Во вторник. Говорит, разобрались, всё в порядке, кэшбэк будет выплачен вам сегодня до конца дня … либо до конца недели. Спасибо. Но вот и неделя кончилась. Ничего нет. Решил уже написать сюда. Я понимаю, что ПриватБанк очень заботится о своей репутации. Иногда. А иногда и о клиентах. И бывают случаи, когда ПриватБанк даже выполняет свои обязательства. Поэтому, надеюсь, что мне повезёт.
Перепрошуємо за незручності. Кешбек буде виплачено на вашу картку. Наші фахівці вже займаються даним питанням. За необхідності додатково зв'яжемось з вами в особистому повідомленні.
Коментарі (4)
Банк сам собі псує репутацію
Загалом, пропозиції не погані. Пару десятків чи сотень гривень кешбеку за звичні покупки це звісно плюс.
Але тут є свої нюанси, взяв участь і на розпродажі з Алі експрес підключив кешбек (11%) від приват, на покупки витратив 800+ грн., тобто 70 грн. кешбеку чистими мало б повернутись. Згодом помітив, що мені нічого не нарахували, написав у підтримку — повідомили, що нарахують до 23.11. Насправді нарахували 20 гривень 26.11, здивувався і знову написав у підтримку. Оформили звернення- повідомили, що перерахують і виплатять до 23.12.
Вирішив також взяти участь в акції при оплаті картою віза в епіцентрі (там така фішка, якщо покупка за кредитні кошти то кешбек подвоюється і становить 10%, тобто 8% чистими), підключив і перейшов в меню картки для підвищення кредитного ліміту. І вперше за більш ніж 10 років користування послугами приват, мені відмовлено у підвищенні ліміту. За всю історію користування в мене не було жодного протермінування навіть на одну гривню, я вільно в декілька кліків змінював ліміт (банк завжди піднімав його більше ніж мені було потрібно, доводилось знижувати самостійно).
А тут відмовлено 5000, 3500 — ви серйозно???)))
Для прикладу- в дружини мастеркард від приват, з цікавості спробували -погодили ліміт на 5000 в декілька кліків.
Тут пазл і склався, система ретельно фільтрує і прораховує тих хто бажає скористатись акційною пропозицією тому відхиляє підвищення. Також могло вплинути те, що звернувся стосовно не доплати смішних 50 грн.
Це реально дивно.
Для мене це чудовий-стабільний банк, в мене не було притензій до нього раніше. Будь які питання вирішувались швидко. Чудовий інтернет-банкінг.
Дані пропозиції є привабливими, і можуть привернути увагу, та заохотити клієнтів вибрати саме приват.
Але таке виконання навпаки відлякує та псує репутацію.
Я особисто був за приват кращої думки.
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Як бачимо за останньою заявкою ліміт було збільшено.
Що ж до кешбеку, питання було розглянуто профільними фахівцями, кешбек буде зараховано на картку.
Коментарі (2)
Злочинці
Приват банк намалював мені кредит
Ваше питання розглядалося нашими фахівцями, однак, на жаль, ви не виходили на зв’язок, щоб уточнити необхідну інформацію. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб з’ясувати, про який кредит йде мова.
Коментарі (9)
мошенник и развод по интернету 4149 4991 2671 7956 КОЧ КАРИНА
после оплаты сразу же удаляет чат в телеграмме и ставит ЧС
в личной беседе в вк указала что карта левая, так что скорее всего производит незаконные действия с чужой картой.
доп информацию сама разместила на своей страничке https://vk.com/im?peers=634386219&sel=666542031
Telegram:@vsegda_online19
Telegram: +380986339008
WhatsApp: +380986339008
Skype:(ном.тел.) +380986339008
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
SWIFT платеж. Банк-кидала
Почему в этой ситуации финансовые потери должен нести я??? Почему не «Приватбанк», который получил от меня комиссию за услугу, но услуга не была выполнена? Почему не платежная система SWIFT, если это их вина? Почему не банк корреспондент, если к нему вообще приходили эти деньги? Крайних нет. Крайний я.
Закрою все счета и больше в банк ни ногой, и всем остальным не советую. А разбираться буду до последнего. Я это так не оставлю
Уточнюємо інформацію по вашому випадку. По результату перевірки — напишемо вам в приватні повідомлення.
Коментарі (16)
Встановлення лімітного кредиту без мого відома
Банк встановив вам ліміт як надійному клієнту. Це подяка за користування нашими послугами. Його можна прибрати в будь-який момент в Прива24, а або звернувшись в нашу підтримку, проте, погодьтесь, у житті бувають різні обставини, коли непогано мати фінансовий запас, який їсти не просить. Інформація про наявність та розмір ліміту відображається в Приват24.
Коли кредитний ліміт не використовується, це не тягне за собою жодних витрат для вас.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Ваши деньги с карты всё равно украдут! Это лишь вопрос времени…
История классическая коих тут полно. Ночью по карте начались списания:
02:27 Цифрові товари: GOOGLE TikTok Live, London -24.99
02:26 Цифрові товари: GOOGLE TikTok Live, London -24.99
02:26 Цифрові товари: GOOGLE TikTok Live, London -24.99
02:25 Цифрові товари: GOOGLE TikTok Live, London -269.99
02:20 Телеком послуги: DIVAN. TV6, KYIV -1.00
В 02:28 поступил звонок от приватбанка, когда на карте уже не осталось денег — видимо хотели спросить «что так мало?»). А в 02:30 пришло смс что карта заблокирована.
В отделение и чате-поддержке сказали написать в гугл — а вдруг вернут. И всё. Тоесть у них украли, но напишите в гугл…
Это коснется каждого!
Якщо ви не проводили прив'язку картки на сайті, то це зробив хтось інший, що в свою чергу може значити лише одне — дані картки відомі третім особам.
Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Якщо ви не підтверджуєте операції по картці, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему. Ми виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь Клієнта.
Ми завжди гарантуємо збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
увеличение кредитного лимита без согласия
Дійсно, розмір кредитного ліміту переглядається банком регулярно для кожного клієнта індивідуально, згідно умовам та правилам. Якщо даний ліміт вам непотрібний — можна подати заявку на його зменшення в Приват24, або звернувшись в нашу підтримку.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (5)
Если платите через Liqpay — ДЕЛАЙТЕ ЗАПИСЬ ЭКРАНА!!!
При этом всем — я не получил никакого дополнительного звонка из банка для подтверждения платежа — просто сняли и все. Я позвонил на 3700, оставил жалобу, записал номер и ждал неделю, но из банка никто не перезвонил. Когда я набрал сам мне сказали, что моей жалобы нет — ни по номеру телефона, ни по номеру жалобы ее найти не могут. Я оставил еще одну, по которой на слудцющий день позвонили и сказали, что по их данным ошибки в снрвисе ликпэй не зафиксировано. Естественно, что они еще могли сказать. Оператор посоветовал делать видео захват экрана при следующей оплате. Теперь мне надо забирать свои деньги из службы парковки через казначесйтво — заявления \ походы в службы \ трата времнеи и средств. А еще — деньги были списаны кредитные, то есть за них банк взял процент — 750 грн. Их, естественно, мне тоже никто не вернет,.верно?
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
Коментарі (1)
НЕ ВОЗРАЩАЮТ ДЕНЬГИ ЗА АВИАБЛЕТЫ БОЛЬШЕ ГОДА!!!
Розуміємо ваші емоції. З нашого боку, робимо все можливе, щоб кошти вам було повернуто в найкоротший термін.
Додатково, на ваше прохання, вам було надіслано листа з інформацією щодо даної ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Проблема с выдачей денег на банкомате
Наші колеги вже перевіряють дану ситуацію. За результатами перевірки вам зателефонує наш фахівець.
Написати коментар
Без предупреждения убрали возможность оплаты частями
Без каких либо действий с моей стороны (просрочек и т. п.).
«специалист» Дарья сообщила: «по решению приватбанка»
приатбанк — что хочу то ворочу.
Вибачте, якщо зміна ліміту по 'Оплаті частинами' була несподіваною. Ми б хотіли мати змогу попереджати про таке, проте ліміт залежить від загального кредитного ліміту картки. Система аналізує сотні показників і самотужки приймає рішення. Можливо, у вас є інший кредит, або компанія перейшла на отримання зарплати в інший банк… різні можуть бути причини. Перевіряйте, будь ласка, ліміт раз на декілька днів. Можливо, він збільшиться.
З повагою, Приватбанк.
Коментарі (8)
Зменшили кредитний ліміт
Дійсно, банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Рекомендуємо вам накопичити позитивну кредитну історію, відкрити депозит від 10000 гривень, мати на картці для виплат обіг коштів не менше, ніж 3000 гривень в місяць і погасити поточні кредитні зобов’язання в фінансових установах. Ці фактори значно підвищать шанси для отримання вами бажаної суми кредитних коштів.
Ліміти переглядаються регулярно. Ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Отказываются выдавать дебетовую карту.
Прихожу в отделение, прошу перевыпустить картку для выплат, так как срок действия старой истек. В ответ получаю отказ, потому что «если вы не получаете на карту стипендию, пенсию или зарплату» вам полагается только универсальная. Подумал «ничего себе новые правила у вас» и согласился. Придя домой, решил все же проверить, обратился в саппорт. Консультант мне сказал, что я был обманут, и карта для выплат выдается всем. В итоге подана жалоба, получен звонок от Привата со словами «сотрудник наказан, ситуация не повторится».
Через 2 месяца ситуация повторяется с моим отцом. Ему отказывают в выдаче дебетовой карты. Начали говорить о каком-то коде, который надо получить на работе и только потом они выпишут карту, а пока можно взять универсальная. То есть опять старая песня о том, что без привязки к зарплате картку для выплат получить нельзя.
Примите меры. Жалобы через саппорт не помогают, персонал продолжает нагло врать в лица клиентов.
Перепрошуємо за незручності.
Щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (3)
не законно зняли кошти з карти
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Заявки на оскарження даних операцій створені та будуть розглянуті згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (26)
Додаткові послуги без відому
Вважаю такі дії спеціаліста та банку шахрайськими! Будьте обережні!
Приносимо свої вибачення.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та провести перевірку відносно даної ситуації.
Написати коментар
Возврат средств на счет
-Банк є отримувачем, в даному випадку. На жаль, до банку, не надходив запит на повернення.
18:03
Рекомендую запросити платіжне доручення в магазині, де вказано на які реквізити і коли було здійснено повернення.
Прошу разобраться и ускорить возврат денег, потому что магазин уверяет меня, что именно банк затягивает процесс.
Проведення платежів здійснюється в рамках правил встановлених міжнародною платіжною системою, тому запит до списання суми з резерву не міг бути відхилений банком. В даному випадку ми можемо ініціювати повернення коштів зі своєї сторони подавши запит на оскарження даної операції за вашим зверненням в підтримку.
У разі, якщо торгова точка оформила запит на повернення та фактично провела повернення, відправивши кошти, ви можете запросити платіжне доручення по даному поверненню, щоб ми могли перевірити інформацію. В даній ситуації банк є отримувачем коштів та при їх отриманні на рахунки банку, автоматично здійснить зарахування цієї суми на вашу картку.
Коментарі (3)
Треш
Щоб розібратись в ситуації детальніше та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Написати коментар
Звонок на 3700 или как решить проблему, а не поскандалить.
Зависание платежа это у меня был первый случай.
После первого обращения в онлайн-поддержку, меня попросили подождать сутки со времени платежа.
Закрутился и вспомнил о платеже аж на четвертый день.
Но связываться в чате не очень то и хотелось, а хотелось хоть как-то показать свое фее.
Позвонил на 3700, и еле продрался через робота.
Где-то после 4 минут ожидания услышал живой голос.
По голосу понял, что молодой человек, хоть и устал, но не выгорел.
Я в который раз описал проблему, в ответ услышал что по выпискам проблем нет.
Я уже готов был начать скандалить, но услышал —
«Якщо Ви бачите проблему, Ми спробуемо її локалізувати та вирішити.»
И тут я понял, мне нужно самому для себя решить, чего я звоню — решить проблему или поскандалить и выплеснуть на неизвестного мне человека свой негатив.
Решив, что проблему надо решать, выдохнул и начал с начала рассказывать: что, где и как я делал в мобильном клиенте.
Минут за 15 мы с оператором, таки выясняли и локализовали этот платеж.
Потом оператор сделал запрос, несколько минут ожидания и платеж отменен.
Проблема решена.
Выводы просты — когда вы идете в банк/звоните в службу поддержки за решением проблемы, то постарайтесь не срываться на операторов. Они тоже люди и тоже могут чего-то не знать, не увидеть, пропустить да и тоже могут ошибаться.
А может вы в своем описании проблемы пропустили какую то, с вашей точки зрения, мелочь, но которая может очень помочь специалисту с точным определением что же произошло.
Проблему лучше исправлять, а когда с ней борются с обеих сторон, она исправляется быстрей.
П. С. Спасибо оператору, молодому парню, который хорошо делал свою работу — мягко и вежливо помогал клиенту с решением его проблемы.
Здоровья тебе и крепких нервов.
П.П. С. Хороший был бы девиз для сервисников:
«Якщо Ви бачите проблему, Ми спробуемо її локалізувати та вирішити!»
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу! Дякуємо, що ви з нами :)
Коментарі (1)