Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
dimitrio 25 січня 2022, 16:13
Ребята крайне не рекомендую пользоваться этим банком так как сейчас у меня большая проблема. Я поехал за границу и при проведении первого же платежа ПриватБанк блокирует мне мою карточку. На данный момент сижу за границей без денег. Оператор в чате ничем помочь не может говорит звоните. Чтобы дозвониться нужны деньги когда пополнил на несколько минут счёт дозвонился, но робот говорит что вы в линии на линии всё занято ожидайте ожидал 3 минуты всё равно дозвониться не смог короче ни карточки ни денег друзья если у кого-то есть желание ехать за границу то только не с картами ПриватБанка потому что будете сидеть и кусать локти что вы взяли деньги на карте ПриватБанка
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 18:35
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
nika1982 25 січня 2022, 14:27
Это последнее мое посещение этого отделения!
Не соблюдают карантинные меры!
Нет охраны посетители ведут себя нагло лезут без очереди и ни кто это не контролирует.
А самое главное сидит один оператор!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 15:37
Добрий день!
Нам шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Дозвольте зазначити, що більшість операцій ви можете провести дистанційно.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги, тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
У випадку, якщо у вас є невирішені питання з банком — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Микола Матвіїв 25 січня 2022, 13:18
Мене дивує сама логіка банку, це коли я звернувся до консультанта через додаток і запитав коли мені повернуть гроші на рахунок які магазин повернув 2 дні назад — а консультант розібрався і пише через 2 дні!!! Потім після подав заявку на розглянення питання щодо повернення коштів на сайті Приватбанку — мені відповіли що розглянуть питання і кошти повернуть через 3 дні!!! От тепер для клієнтів банку — вам не здається що нас на***ють!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 16:00
Добрий день!
Як ми вже зазначали раніше, дійсно, трапляються випадки, коли після повернення коштів магазином — вони тимчасово знаходяться в резерві. В такій ситуації, сума стає доступною на картці в найближчі дні.
Якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
katiaborsch 25 січня 2022, 13:09
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 36
Продавала товар в інтернеті. Покупець скинув посилання на отримання коштів по чеку про оплату.
Натискаю на посилання і мене перекинуло на сайт privat-24bank.site (до речі сайт так і працює і продовжує грабувати), оформлений дуже схоже на програму Приват24 (я взагалі подумала, що відкривається моя програма). Далі, як завжди, введіть логін і пароль, дзвінок від банку підтвердіть вхід у Приват24 і відкривається мій кабінет. Перевіривши відсутність надходження суми, звичайно ж, чекаю кілька хвилин і заходжу і перевіряємо знову (процедура та ж: логін, пароль, дзвінок-підтвердження) і ось воно сповіщення: на рахунку встановлено кредитний ліміт в сумі 16 800 без смс, дзвінка з додатковими питаннями, уточненнями"
Після встановлення ліміту в проміжку 10 хвилин було здійснено списання всіх коштів декількома платежами. Призначення платежів: «Оплата на ігрових сайтах QIWI BANK, 8−800−707−77-» та «Розваги:EPAY,KYIV». Списання пройшло без надходження смс-повідомлень про списання, та без підтверджуючих кодів.
Побачивши списання, зайшла в додаток щоб заблокувати карту, але як повідомив оператор на гарячій лінії, шахраї зразу ж її розблокувати і списали решту коштів.

Зателефонувала на гарячу лінію і прошу: «Блокуйте платежі та картку!», а оператор: «так, бачу, що за Вашою карткою проводиться операції, чи будете їх підтверджувати?!», говорю: «блокуйте!», після цього лише заблокували карту.
Оператор гарячої лінії сказала, що «підозра на шахрайські дії, тому що відмічено код 3dSecure», кажу «не може бути, не було ніяких підтверджень від мене».
Склали заявку № 1823949 з формулюванням: «повернення коштів, у зв’язку з шахрайськими діями.»
Статус даної заявки «Ухвалено рішення» — «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.
Оператор порекомендувала звернутись на відділення для перевипуску карти та зміни паролю у додаток.
У відділенні м.Львів, проспект Червоної Калини 36 порекомендували не перевипускати карту щоб не було знову шахрайських дій і дали сфотографувати виписку (навіть не роздрукували). Менеджер зверхньо себе поводила і наголосила що це мої проблеми і потрібно погасили кредитний ліміт. На прохання заморозити нарахування відсотків до моменту вияснення обставин, то відмовилась і сказала що такого ніхто не зробить, хочете виясняти йдуть в кіберполіцію. Звернулась в кіберполіцію і написала заяву, також там повідомили що це не перше таке звернення щодо Приватбанку. Тобто захист від шахраїв Приватбанк не надає, адже сам із ними співпрацює.

В цей ж день знову звернулась на гарячу лінію, щоб уточнити можливість блокування відсотків та щодо повернення коштів. Оператор теж не могла нічого сказати, ще й заявила що я не є людиною, за якою закріплений даний фінансовий номер. Задала уточнюючі питання, щодо ідентифікації але після цього видала фразу «На питання Ви відповіли правильно, але я всеодно не впевнена «. Це просто жахливо, обслуговування на нулі. Видно що працівники банку задіяні у шахрайських діях.

Чому не було такої строгої ідентифікації під час встановлення кредитного ліміту?? Чому не було розгляду чи смс щоб підтвердити встановлення???
Чому по безпеці не заблокувало однотипні платежі?
Як працює безпека Приватбанку, чи вони заодно з шахраями???
Чому клієнти мають платити кошти за шахрайські дії?
Прошу обробити дану скаргу і прийняти міри щодо Приватбанку!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 15:30
Добрий день!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та тим паче вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявки на оспорювання операцій, однак, на жаль, вони не можуть бути оскаржені, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при їх здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
vollga 25 січня 2022, 12:24
Всем доброго дня, кроме работников банка!!! Мошенники сняли с кредитной карты 25 500,00, 8.12.2021 г., была подана заявка в банк и в полицию, но и по сей день проблема не решена, банк присылает сообщения о погашении долга, на вопрос :«Почему?»-отвечают:«Вы должны погасить".Судя по всему ПРИВАТБАНК заодно с мошенниками, так как суммы снимались по 500,00 грн, и никто не требовал подтверждения, а спокойно списывал с моей карты деньги.Призываю здравых людей-НИКОГДА не имейте дело с ПРИВАТБАНКОМ!!! Вас обманут и не раз!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 15:08
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій, однак для проведення оплати в інтернеті, крім введення одноразового паролю 3D Secure, котрий банком відправляється в мобільний додаток Приват24 або на фінансовий номер клієнта, також необхідно ввести дані картки, котрі відомі лише її власнику. Бачити код 3D Secure може лише той, у кого знаходиться фінансовий номер телефону.
Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та тим паче вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням, були сформовані заявки на оспорювання платежів. З нашого боку, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб повернути кошти нашим клієнтам, однак в таких ситуаціях не все залежить від нас. Оскарження операцій проводиться чітко по правилам міжнародних платіжних систем.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Kostek 25 січня 2022, 12:06
Банкомат не выдал деньги, но со счета списал…купюра уже выезжала, потом перезагрузка банкомата и на этом всё…ВЫ владельцы или управляющие должны высылать инкасатора на место невыдачи…и возвращать деньги моментально…
Хочу в суд подать, я не один попал в такую ситуацию, нтак другие люди страдают, ПБ как будто не для людей, а если и для них то Им глубоко на них плевать.
Кредиты они сразу забирают и проценты накрутят, а у меня может сделка сорвалась вчера, и кто мне компенсирует потери + ожидание

Подскажите как оформить заявление, и куда нести?
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 14:35
Добрий день!
Нам шкода, що трапилася така ситуація. Просимо вас звернутися в підтримку банку, що обслуговує картку, для подачі заявки на повернення коштів. Вона буде розглядатися в рамках правил міжнародних платіжних систем. Після надходження в банк відповідного запиту, ми зробимо все можливе, щоб провести перевірку в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Tatianaandrea 24 січня 2022, 19:50
Перевели мне по Вестерн Юніон аж 130 евро. Их не зачислили на карточку, сославшись на:
«У здійсненні переказу відмовлено згідно з пп. 1.1.3.2.6 та 1.1.6.7 Умов та правил банку. pb.ua/terms — можете ознайомитись з даним пунктом для перевірки інформації»
Потребовала разъяснение этих пунктов. Дали ссылку на общие положения. Когда я настояла, прислали следующее:
1.1.3.2.6. Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку:

витребовувати документи та/або відомості/інформацію, необхідні для виконання вимог законодавства України, яке регулює відносини у сфері запобігання та протидії, вимоги FATCA, питання валютного законодавства та іншу інформацію чи документи відповідно до вимог законодавства України, умов Договору та внутрішніх документів Банку;

відхилити переказ коштів в разі відсутності даних про платника (ініціатора переказу) та/або отримувач та/або недостатності/некоректності інформації, якою повинна супроводжуватися фінансова операція з переказу коштів у випадках, передбачених статтею 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;

зупинити здійснення підозрілої фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від проведення підозрілої фінансової операції, а також застосувати інші застережні заходи.

1.1.6.7. Банк не здійснює зарахування або переказ коштів, надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій з активами клієнтів у разі, якщо хоча б одна зі сторін — учасників фінансової операції та/або вигодоодержувач та/або країна походження товару та/або територія транзиту товару/послуги має відповідну реєстрацію, місце проживання, місцезнаходження, місцепоходження або є територією держави, що:
— включена до переліку держав (територій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однієї зі сторін — учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому в зазначеній державі (території);
— підтримує терористичну діяльність, підпадає під санкції, ембарго або аналогічні заходи відповідно до резолюцій Ради Безпеки ООН, Європейського Союзу, Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC) та законодавства України;
— має стратегічні недоліки у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення відповідно до заяв Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF);
— визнана Банком високоризиковою державою (територією) відповідно до ризик-орієнтованого підходу.
Перелік таких країн (територій) розміщений на офіційному сайті Банку у мережі Інтернет.

Полный бред, так как я постоянно получаю периодически небольшие суммы по Вестерн и если возникали какие-либо вопросы, то просили предоставить паспорт отправителя, например… Насчет подозрительных стран — это Испания. Какие страны группы риска?

В итоге я обратилась в Монобанк. Оказалось, что отправитель просто написал Tatiana вместо Tetiana!

Оцените уровни сервисов:
Приватбанк:
На жаль ні, по даному переказу відмова згідно з цими пунктами договору, тому документи надати можливості немає.

В даному випадку згідно з цими пунктами переказ було скасовано

Монобанк:
Ваші дані як одержувача були невірно вказані при переказі (відправник допустив помилки в ім'ї)

Надалі буде необхідно використовувати прізвище та ім'я з ваших реквізитів, як для СВІФТ платежів, які є в меню «Поповнити свою карту» — «SWIFT». Зараз ми тимчасово одноразово змінили дані в нашому банку і просимо вас спробувати отримати переказ. Після отримання переказу дані змінимо назад.

И я спокойно получила перевод. При этом в Привате мне даже когда-то предлагали стать Вип-клиентом (то есть понимаете обороты). Приват, я больше не хочу быть клиентом вашего банка! Прощайте
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2022, 13:55
Вітаємо!
На жаль, в даній ситуації ви отримали відмову без можливості підтвердження джерела отримання коштів через помилку співробітника.
Ми не залишмо без уваги дану ситуацію та проведемо відповідну роботу.
Вибачте нас, будь ласка, за даний інцидент :(
Сподіваємось, що ця прикра ситуація не призведе до припинення вашої співпраці з банком.
ConstantineM 24 січня 2022, 12:42
Получил карту «пакунок малюка» часть потратили, часть решили на Годик, что-то купить… Деньги исчезли без смс, без предупреждений, без каких либо оповещений!
Просто потом увидел такую транзакцию

{{DID=PB_EN_BZICFTP0000000097957}}N-SMS ПОВЕРНЕННЯ КОШТ_В 6515345&YEAR=2022 СПИСАНИЕ С КАРТОЧНОГО СЧЕТА.

Это как вообще! Временные деньги? Быстро трать только в определенных магазинах, а нет так удалим деньги и все!!!

НЕ СОВЫЕТУЮ!!! ДОВЕРИЯ НОЛЬ!!! Деньги пропадут Вам даже не напишут!!! (((
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 14:15
Добрий день!
Використання коштів за програмою «Пакунок малюка» здійснюється згідно умов встановлених державою. Невикористані пртягом 12 місяців з дати зарахування кошти перераховуються назад до держави.
Згідно умов та правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку:
п.п.2.1.3.6.1.3. В разі, якщо після спливу 12 місячного строку від дати зарахування на рахунок компенсаційних виплат, ці кошти або їх частина не будуть використані, Клієнт доручає Банку здійснити перерахування залишку таких коштів на рахунок Міністерства соціальної політики України.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alevtina2022 24 січня 2022, 10:56
На горячей линии, в чат боте и на отделении банка в г. Черноморск отказали в пополнении валютного счет третьему лицу. Согласно Постановлению НБУ 163 от 27 декабря 2019 года в подпункт 1 пункта 118 внесены изменения: «унесення власником рахунку або його довіреною особою» замінити словами «унесення на рахунок».
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 12:05
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Поповнення валютного рахунку клієта третьою особою можливе за наявності довіреності. Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 січня 2022, 19:22
Отзыв не засчитан (на 26.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Проблема вирішена
Олег Науменко 24 січня 2022, 9:48
В bank id відображається адреса, якої нема в місті Києві: на запитання: — звідки взята адреса? Відповідь — …ви вказали…(Якщо зможете то довести то подайте на мене до суду за надання завідомо неправдивих персональних данних?!? :))) Зможете довести?) — Вибачаюсь, але не брешіть самі собі. Я, в намаганні вирішити помилку банку, та активізувати документи через додаток пофотографувавши чітко фото і щоб інформацію було видно (чотири спроби робив) — відповідь мене приголомшила, оскільки якість фото неподобається. 20 років тому таке фото було і я ніічого з тим не можу вдіяти, та й наразі чомусь іншим банкам все підходить. P.S: якщо подобається Приватбанку те що я проживаю в дитячому садку то хай так і буде — ще один мінус для банка для того щоб користуватись іншим банком, де таких проблем не існує. Навряд чи щось зміниться від того що я тут це написав але картина реальна. А раніше ПриватБанк поважав клієнтів і навіть повертав незаконно списані кошти при користуванні pay pass в метрополітені. Дякую за порозуміння.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2022, 11:33
Добрий день!
Банк має лише ті дані, котрі були раніше надані клієнтом при проходженні актуалізації. Адреса, про яку йде мова, була вказана при заповненні анкети-заяви про приєднання до умов і правил банківського обслуговування. При заповненні такої анкети клієнтом ставиться дата і підпис, в знак погодження, що вказані в ній дані є актуальними. Ми уважно ставимось до зауважень клієнтів та ретельно перевірили інформацію надану вами. Як бачимо, фото документів наданих вами при ідентифікації були забраковані не помилково. При деяких спробах фото були нечіткі, засвічені, з повністю нечитаємим текстом, в інших випадках, фото були обрізані так, що на них не видно значної частини документу. Ми поважаємо наших клієнтів і завжди готові піти на зустріч, якщо мала місце помилка або недопрацювання з нашої сторони. В даному ж випадку, після надання нових коректних фото, дані в банку були успішно актуалізовані, а згадана адреса видалена з бази банку.
alexanderg85 23 січня 2022, 18:51
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 52-А
Сьогодні в неділю в 16:49 прийшло повідомлення, що я більше не можу знімати кошти, мене навіть НЕ попереджали раніше, а просто по факту ввели обмеження в неробочий день. Також зазначили, що потрібно звернутись у відділення банку та надати документи про походження коштів, які саме не уточнюють, мабуть хочуть щоб я два рази ходив у відділення, хоча в мене відкритий у них ФОП і всі мої кошти, які надходять на карту фіз осіб проходять через рахунок ФОП, в якому зазначені всі договори, за якими я отримую кошти, це все проходить через податкову і банк має інформацію про це.
До оператора дозвонитись не можливо, замість цього пропонують вибрати «інше питання».
Це вже прямо якийсь фінансовий тероризм, в мене немає слів.
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2022, 20:37
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Для з'єднання з оператором в голосовому меню необхідно натиснути нуль.
Costiantyn 23 січня 2022, 13:06
Открытие дополнительной карты на доверенное лицо через сайт возможно только если это карта со спецдизайном (то есть платная), но для реализации своего права на оформление 3-х бесплатных карт (в рамках оплаченных ранее услуг пользования основной картой) для совместного использования счёта — нужно физически приходить в отделение и стоять в очередях. Получается банк искусственно создаёт препоны в реализации бесплатных прав, что бы вынудить клиента воспользоваться платными услугами. Добавить выбор бесплатного типа карт в уже существующий интерфейс не стоило бы никакого труда. Стыдно это всё!
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2022, 15:12
Добрий день!
Сторінка для замовлення карток — https://carddesign.privatbank.ua/ призначена для замовлення саме платних карток з фото чи індивідуальним дизайном. Додатковою є опція замовлення картки на довірену особу. За даним посиланням не здійснюється замовлення безкоштовних карток незалежно від того, чи вона оформлюється на своє ім'я, або ж на іншу людину.
Можливість замовити платну картку з фото або індивідуальним дизайном через сайт не виключає можливості клієнта отримати безкоштовну миттєву картку оформлену іншим способом. Вибір між оформленням безкоштовної чи платної картки залишається за клієнтом.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 січня 2022, 8:49
Отзыв засчитан (на 24.01.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
45414541 23 січня 2022, 8:34
З 15 Листопада по 31 Грудня 2021 року проходила акція:«Кешбек 5% за перекази з кредитних коштів по Україні« Реєструюсь в акції, провожу три перекази на рахунок іншої картки іншої особи цього ж банку за рахунок кредитних коштів 27 Листопада 2021 року (Всі 3 перекази на суму більше 500 грн) Чекаю кешбеку. Спочатку змінився термін виплати кешбеку, ну Бог з ним, всеодно чекаю. Декілька раз звязувався з спеціалістами банку, ну це вже зовсім інша історія. Крайній термін виплати був 21.01.2022 І ось настав цей день, а кешбеку всеодно немає. Знов звязуюсь з спеціалістом, спочатку мені повідомляють що кешбек вже був виплачених, а потім, що ніякого кешбеку не буде, бо я не виконав умови акції. Які саме:»Надішліть щонайменше один переказ від 500 грн із картки «Універсальна» або «Універсальна Gold» за рахунок кредитних коштів на картку будь-якого українського банку.» Ну для мене будь який, це і Приват втому числі. Як виявилось, що Приватбанк це не банк, і він участі в переказі не бере. Короче умови акції в стилі банківського кредиту 90х років. Основний меседж який я б хотів донести: якщо Ви так будете дурити людей, то не те щоб у Ваших акціях ніхто не буде брати участь, а й самих клієнтів банку у Вас поменшає. Кешбек можете залишити собі на каву.
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2022, 11:55
Добрий день!
Ми перепрошуємо за те, що вийшло непорозуміння через надану вам в підтримці інформацію. З фахівцем буде проведена робота з метою недопущення подібного в майбутньому.
Згідно умов акції не враховуються лише платежі між своїми рахунками. Ваші платежі були враховані, кешбек за них був нарахований та виплачений на картку раніше. Ви можете побачити зарахування кешбеку у виписці по картці. У разі виникнення питань, будемо раді відповісти на них в приватному повідомленні.
Ostap Kucheruk 22 січня 2022, 22:10
Історія:
1. Підприємство обслуговується у Приватбанку
2. Підприємство пройшло фінмоніторинг Привата у 2021 та сплатило девіденди засновнику у 2021 році (далі — Кошти) на рахунок у Приваті. Без фінмоніторингу виплатити девіденти неможливо
3. Кошти у 2021 були покладені на депозит в Приваті, та повернуті на рахунок у Приват у 2021
4. Кошти не залишали Приват
5. При спробі за Кошти придбати ОВДП — відмова, та вимога пройти фінмоніторинг

Приватбанк-2022 підозрює Приватбанк-2021 (і мене як спільника) у злочинному відмиванні коштів?

Лист-відмова Приватбанку:
«Доброго дня.
Ви подали заявку на купівлю ОВДП і проходили процедуру фінансового моніторингу, відповідно висновку якого Ваша заявка анульована.
Рекомендовано —
Надати повний пакет під заявку: покупка ЦП реально іде за рахунок виплати дивiдендiв за 2017−2018р (сума) на яку 23/11/2021 були відкриті депозити які зараз виплачені. Надайте протокол загальних зборів учасників з рішенням про виплату дивідендів; — фінансова звітність юридичної особи, зокрема — Баланс (форма1) і Звіт про фінансові результати (Форма 2) за період виплати дивідендів, з позначкою контролюючого органу про їх отримання; — документи, що підтверджують сплату податків
З повагою,
Євгеній (Призвище)
Управління цінних паперів
АО КБ „ПРИВАТБАНК“»
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2022, 10:41
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Хочу повідомити наступне, що АТ КБ «ПриватБанк» порушив мої права. 04.10.2010 року між мною, та АТ КБ «ПриватБанк» був укладений договір про надання банківських послуг. У зв’язку із тяжким матеріальним становищем та відсутністю роботи, у мене не було можливості повернути отримані кошти. Банком було подано позов до Косівського районного суду про стягнення коштів, який судом було задоволено. Всі кошти згідно рішення суду № 347/952/15 від 06.07.2015 року було стягнуто з моєї пенсії по інвалідності. Станом на 30.12.2020 виконавче провадження закрито у зв’язку із повним виконанням рішення суду. Однак банк вимагає від мене погашення заборгованості. З діями банку я не згідний, оскільки з мене була стягнута вся сума грошей, а приват банк починає нагліти і писати, щоб я здійснив перед ним погашення заборгованості, яку я вже сплатив.
Ось такий хитрючий приват банк, не личить так робити.
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2022, 10:33
Добрий день!
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
marika8857 22 січня 2022, 15:16
Являюсь клиентом ПБ с 2008 г.Пользуюсь и картой для выплат и универсальной.Расплачиваюсь картами в магазинах, в интернетмагазинах, оплачиваю комунальные услуги через Приват24, пользуюсь сервисом оплата частями, имею депозит, покупаю билеты и в поездках тоже пользуюсь картами.Всегда можно получить консультацию, позвонив по номеру 3700 или своему персональному банкиру.Не понимаю, откуда у людей столько претензий к банку?
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2022, 16:29
Добрий день.
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
westernmen 22 січня 2022, 11:41
бешеная комиссия за все в приват24
в отделения нечего не могут объяснить
на горячей линии нечего не могут объяснить
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2022, 12:52
Підкажіть, будь ласка, що саме сталось, щоб ми могли допомогти?
Нам шкода, що у вас склалась така думка про нас:(
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 січня 2022, 18:34
Отзыв не засчитан (на 24.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
GrugoriyHoland 22 січня 2022, 9:45
Надеюсь, что сейчас «самопровозглашенные «эксперты и «гуру» банковского дела смогут прокомментировать сложившуюся ситуацию! Многие пишут о том что заемщики нарушают условия договоров с банками и потом не выполняют решение судов и т. п.. А вы задали вопрос — а сам банк при вынесении Судом решения спешит его выполнять? Отвечу НЕТ. Будучи клиентом «Привата» с 2011 года, пользовался услугами банка (и все время без проблем) до мая 2020 года, когда этот банк перестал выполнять свои обязательства по отношении к клиентам, которые были указаны в договоре который я подписывал еще в далеком 2011 году! (самое смешное что в Суд банк отправил «приложение с условиями» к анкеты клиента без даты и на русском языке, что соответственно нарушение …вимоги статей 6, 14 Закону України «Про засади державної мовної політики», оскільки докази по справі викладені російською мовою, а текст та редакція не відповідає вимогам статті 15 КАС України… ну это об уровне юристов этого банка) Так вот банк обратился в Суд первой инстанции с иском ко мне, Судья рассмотрев дело принял решение удовлетворить требования банка частично! Ну и соответственно мне необходимо рассчитаться с банком (но замечу решение Суда меня полностью устраивало, а моя позиция была связана с тем что вся «возня» с судебным иском осталась на «Привате») «Приват» в апелляции Решение Суда не обжаловал. После получения Исполнительного листа, я соответственно в течении пяти рабочих дней произвел все необходимые платежи и через один день получил на руки Постановление о закрытии исполнительного производства! Ну кажется все должны быть довольны. а нет через два дня в выходной день в 5.00 — 5.15 утра мне поступило два звонка с т номера юр отдела банка с угрозами и «пожеланиями» рассчитаться полностью (в нарушение решения Суда), ну я конечно в первый рабочий день собрал все документы и обратился в полицию, и сообщенил о уголовном преступлении (передбаченого ст. 182 (Порушення недоторканності приватного життя), ст. 189 (Вимагання), ст. 355 (Примушування до виконання чи невиконання цивільно-правових зобов’язань), Стаття 382. (Невиконання судового рішення), ст 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.) Ну и конечно обратился в банк и по поводу обращения было «сформировано» две заявки. И вот по одной заявки (касаемо решения Суда)я получил ответ. И понял, что уровень и адвокатов по таким вопросам и уровень Судьи это полное дно, по сравнению с уровнем (этот гражданин поставил свою подпись под ответом на заявку) Головний спеціаліст з навчання та розвитку персоналу Департаменту по роботі зі скаргами ГО О. О. Григоренко который ответил следующее -Згідно з п. 1 ст. 265 ЦПК України рішення суду складається з вступної, описової,
мотивувальної та резолютивної частин. Висновок суду про задоволення позову чи про
відмову в позові повністю або частково щодо кожної з заявлених вимог зазначається у резолютивній частині рішення (п. 5 ст. 265 ЦПК України).
Зауважимо, що у резолютивній частині рішення…
…відсутні будь-які приписи щодо списання заборгованості, припинення зобов’язань за Договором, укладеним між Вами та АТ КБ «ПриватБанк» Ну и моя любимая часть этого письма — Статті 598−609 Цивільного кодексу України передбачають, що зобов’язання
припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або
законом. Зобов’язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
З урахуванням вимог чинного законодавства України та умов Договору, просимо
здійснити погашення заборгованості, яка існує у Вас перед Банком…
Вот такое «зазеркалье»! Ну конечно сейчас, «эксперты» все мне дурню обьяснят, но замечу что вопрос перешел в плоскость принципа и я не остановлюсь в этом вопросе. Да и уважаемые эксперты, прежде чем писать свои «спичи» хорошо подумайте, что бы не выглядеть идиотом
Спасибо за понимание!
С уважением!
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2022, 10:51
Добрий день.
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
krassav4yck 21 січня 2022, 18:55
При отмене предавторизации суммы на запревке, банк заморозил сумму, на что было оформлено обращение. По происшествию нидели банк подкорректировал выписку так, как-будто он вернул деньги. В балансе сумма отображается, но денег не добавилось…
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2022, 9:22
Добрий ранок!
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:

1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. Так як сума не списувалась з картки, у виписці ви не побачите відповідного поля.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 січня 2022, 10:19
Отзыв не засчитан (на 23.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Ha241185zaa 21 січня 2022, 18:32
Давно пользуюсь услугами банка, но когда возникла с возвратом Свифт перевода проблема, то представители банка не спешат помочь решить её. 23 декабря ПриватБанк вернул отправителю отправленный мне Свифт перевод и который до 21 января не был доставлен обратно. На мои неоднократные обращения отвечают стандартными фразами и советуют что бы банк получателя искал деньги. После того как я добилась что бы банк подал на розыск перевода создаются только заявки которые не рассматриваются в обещанный срок. Операторы банка только отправляют дополнительные запросы в банки-кореспонденты и таким образом только отодвигают сроки решения проблемы.
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2022, 9:14
Добрий ранок!
Згідно вашого доручення, банк виконав повернення даного платежу, підтвердженням чого слугував відправлений вам на пошту протокол здійснення переказу, як доказ, що кошти були відправлені.
Нами було створено запит на пошук даного платежу з проханням уточнити дату кредитування. Поки що, на жаль, відповіді ми не отримали. Очікуємо разом з вами.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝