Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
VictorR 17 лютого 2022, 23:02
Возникла необходимость открыть сыну карту Юниора. Пошли в отделение до закрытия отделения полтора часа. Ждем. Перед нами несколько человек тоже пришли за услугой получения карты и что меня удивило каждого обслуживали минут по 20−25, кажется что тут сложного выдать карту. Я понял что сложного когда час и 15минут простоял в очереди с сыном, а потом сел за столик к работнику банка.
Как оказалось вместо того чтобы оказать услугу за которой человек пришол, они начинают навязывать свои услуги: кредитные карты, страховки и т. д. И как выяснилось в моем случае без согласия на выдачу мне кредитки мне карту Юниора для сына не выдадут. Дикий маркетинг, неужели кто-то думает что после того как мне что-то агресивно навязали я буду этим пользоватся? Ладно скрипя зубами соглашаюсь. Девушка начинает оформлять карту при этом рассказывать мне что я могу этой картой расплатится в магазине, а могу оплатить комуналку. Я ей отвечаю что знаю об этом не нужно на это тратить время до закрытия 10минут, она игнорирует мои просьбы, не тратить время на то что я и так знаю читает с планшета стандартные фразы мол у нас разговор пишется я не могу по другому. Ок, жду выслушивая этот бред, почему бред потому что эти фразы расчитаны на любого клиента и бабушку которая этого может и не знать это ладно вот ей то это и рассказывайте, а я вежливо (тогда ещё ответил) что не нужно на это тратить время мне это всё известно.
Итог, остаётся три-четыре минуты до закрытия отделения и она мне заявляет за картой Юниора приходите завтра, сегодня я её выдать не успею! Приват банк вы издеваетесь?! Мало того что впарили мне кредитку которая мне не нужна так ещё и не выдали ту карту за которой я пришол!!! Кто вАм дал право воровать время людей, во первых в очереди которая могла, разсосаться, втрое быстрее если бы вЫ работали нормально, а не впаривали то что людям не нужно так ещё и издеваетесь (я подругому это отказываюсь понимать) когда рассказываете свои стандартные фразы.вы же видите что перед вАми не бабуля. я это все и сам знаю. Где моя карта за которой я стоял в очереди полтора часа!!! Приходите завтра…
Крайней точкой цинизма считаю то что когда я оставил жалобу на горячей линии на сам банк то мне отказались предоставлять обратную связь по рассмотрению моей жалобы.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 10:31
Добрий день!
Вибачте, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Для отримання картки «Юніора» наявність « Універсальної» картки у батьків — є обов’язковою умовою, про що ми зазначили на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-juniora
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно ситуації, з якою вам довелося зіткнутися у відділенні та по результату ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Blotska 17 лютого 2022, 18:43
13 лютого з моєї картки ввечері було переведено 25600грн на невідомий номер карти.
Того ж дня я звернулась до відділення поліції і написала заяву про зникнення грошей.
14 лютого звернувшись до відділення банку мені відмовили у прийнятті заяви аргументуючи це тим що вони цим не займаються.А хто займається?
Поясніть будь-ласка куди я можу звернутись за допомогою?
25 березня даний кредит потрібно закрити.Як заморозити його на період розслідування?
І ще питання -до січня місяця цього року на картці був ліміт 15000грн.Без попередження його підняли до 50000грн.Кредитну карту я тільки змінила.Я вже зверталась з питання шахрайства вашими співробітниками.На це питання відповіді внятної не отримала.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 20:19
Добрий вечір!
За вашим зверненням було створено заявку на опротестування платежу, яка буде розглянута згідно правил міжнародної платіжної системи. За результатом розгляду ми додатково вас проінформуємо.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Ми завжди радимо звертатись до правоохоронних органів у подібній ситуації та зі своєї сторони надаємо всю необхідну інформацію для проведення розслідування. Якщо ви вже звернулись до правоохоронців із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування та рішення суду на основі якого банк матиме підстави та можливість здійснити перерахунок заборгованості.
Що ж до кредитного ліміту, банк підняв його раніше проаналізувавши історію користування картки та інші фактори. Збільшення ліміту банком передбачено умовами договору і за бажанням його можна зменшити самостійно в особистому кабінеті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nikols999 17 лютого 2022, 15:39
Являюсь 'Gold' клиентом банка 20 лет. При поступлении на гос.службу (врач-невропатолог) 5 лет назад 'навязали' зарплатную карту. При её получении, специалист Приват банка с открытой улыбкой сообщила, что банк дарит мне, как 'золотому' клиенту, ещё и кредитную карту. А именно, год без оплаты обслуживания и по ней до 9000 грн. с копеечными процентами. Чувствуете, это ж не банк — радость для обывателя. Пользуйся на 9000, проценты незаметные и сами с зарплатной карты списываются, в общем стабильность и уверенность.
Апофеоз истории.
В этом году, на Крещение Господне, поздравительное смс от приватбанка:
«Уважаемый (наш 'золотой') клиент. Банк пересмотрел Вашу кредитную карту и теперь Ваш лимит 0 грн. 00 коп. Следовательно, с Вас причитается всё что не хватает. И не как кредитные средства с минимальными процентами, а как Просроченная Задолженность по 3,4%. Считать будем с Вашего расчётного числа, а именно с 20-го (напомню: смс пришла 19.01). И, кстати, через месяц, Ваша Задолженность Приватбанк пересчитает как 'Несвоевременно оплаченную' и добавит Вам к 3,4% ещё и Пеню. … Хорошего Вам дня, наш Уважаемый.»
Развязка.
Сами понимаете, доктору поликлиники 9000 отдать, что 'жуку ногу оторвать'… Сумму удалось за 3 недели оплатить (Проценты (!) начислялись). Дополнительно, по словам специалиста приватбанка, из 'Золотого клиента', для Банка, теперь являюсь 'ненадёжным обывателем'. Но это уже другая история…
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 17:10
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Встановлення ліміту по картці не означає, що він не може бути переглянутий в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при розрахунку ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
Зазначимо, що заборгованість рахується простроченою в тому разі, якщо ви своєчасно не внесли хоча б мінімальний щомісячний платіж. Якщо картка раніше вийшла з пільгового періоду то відсотки, які нараховувались і раніше також, списуються саме з Універсальної картки на яку рекомендується своєчасно вносити мінімальні платежі. Інформація про заборгованість та відсоткову ставку по якій здійснюється нарахування доступна в вашому Приват24 при натисненні на кнопку «Розрахувати» по картці Універсальна.
Радимо ознайомитись з умовами користування карткою: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Lyubov19 17 лютого 2022, 12:40
Я очень давно являюсь клиентом банка. И было всякое. Но это уже предел. Я никогда не расглашала личные карты. Никогда не посещала фишинговые сайты и пользовалась картой только я.
16.02.2022 в 23.00 проснулась от того, что приходят СМС уведомления с банка о списании приличных сум с карты. Всего три платежа, на 11200 грн. Но мне никаких кодов подтверждений не приходили, карта была со мной и я никаких операций не совершала. Удалось заблокировать карту когда она была почти пустой. Позвонила сразу на 3700 что б отменить платежи, а мне оператор сообщает что заявка на разсмотрении будет до 120 дней. На вопрос как так произошло, что смс с кодом подтверждения не пришел получила ответ, что вводился CVV код. Вопрос мой это не закрыло, поскольку я никому данные карты не разглашала. Сейчас читаю в интернете что по аналогичной ситуации очень много людей пострадало. По вине банка. Который не сидит что б не было утечки данных клиента. И не позаботился о безопасности совершения платежей. Так как в моем случае, не приходил код подтверждения (хотя раньше такого не было). На эти суммы были совершены покупки на итальянском сайте. Мои попытки с ними связаться, закончились безуспешно т.к. на сайте есть только номер телефона горячей линии, а компания находится в Италии. Конечно я буду бороться за возврат средств. Для меня это очень большая сумма средств. А так же задумаюсь о дальнейшем пользовании услугами банка. Банк не заботится о сохранности личных данных клиентов (а попросту работают не компетентные люди, которые не могут позаботится о сохранности данных клиентов). Очень жаль что нас таких кинутых много
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 13:39
Добрий день!
Здійснити подібну оплату можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки. Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Заявки на оскарження платежів вже створені та за результатом їх розгляду в платіжній системі ми вас додатково проінформуємо. Якщо ви певні, що не передавали дані картки, велика вірогідність повернути кошти по цим платежам. Ми ж зі свого боку зробимо все для цього.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YuriiAnt 17 лютого 2022, 11:16
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Моніторна, 10
Моя бабушка исправно платит за коммуналку в этом отделение, в частности за газ, за последние два месяца по 1600гр, но квитанции сразу не выдают!? бабушке 83 года с очень плохим зрением, когда отдали квитанции в них оказалось платеж всего по 100гр, а бабушка их и рассмотреть не могла, я ее внук и вся эта неприятность сейчас обнаружилась, Бабушкина пенсия пошла кому-то в корман.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 12:04
Добрий день!
Банк суворо дотримується політики нетерпимості до будь-яких видів шахрайства. Виходячи лише з даних у відгуку немає змоги підтвердити чи спростувати ваше твердження про дії співробітника відділення. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
nvvua 17 лютого 2022, 11:09
Ще 2 доби тому поповнив депозит готівкою через термінал. Гроші не надійшли досі. Звязатися з оператором немає ніякої можливості, бо вільних операторів тепер не буває.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 11:58
Добрий день!
Ми бачимо операцію поповнення вашого вкладу через термінал самообслуговування два дні тому. Радимо перевірити зарахування у виписці по депозиту. Якщо ви здійснювали декілька поповнень і мова йде про іншу операцію ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті для подачі заявки на повернення коштів. Наші колеги будуть раді допомогти.
dronies 17 лютого 2022, 8:13
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 150
В прошлом году декабря месяца решил снять деньги в г. Черкассы картой банку партнером Укрсиббанк, в банкомате приват, надо было снять 2000 так как стоит ограничении до 1000, пришлось разделить на 2 снятия, по 1000 гр.Первое снятие выдал, а на втором на процесе выдачи денег завис, и денег не выдал, а смс пришло что произошло снятие.После долгих звонков на приват и свой банк Укрсиббанк приняли заяву, и уже прошло 2 месяца ни кто ничего не собираеться делать.Укрсиббанк говорит запрос отправили и все тишина, ссылаються на сроки от 60 до 120 дней.Это просто ужас как вернуть деньги клиенту и за их проблемного банкомата так все морозяться. А как не бой просрочишь выплату то армия операторов доведут тебя до нервного срыва.Когда же наконец то наступит справедливость, и измениться у привата отношение к людям.Это было в банкомате на бул. Шевченко 145 Трц Плазма Gotivka: CACS9096 23.12.2021 09:10:16. Kartka 535432****6557. Suma 1000.00UAH. Dostupno 30.00UAH.Detali: my.ukrsibbank.com
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 10:54
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності спричинені некоректною роботою банкомату.
Згідно правил встановилених міжнародною платіжною системою в такому випадку банк, що видав картку, має створити запит на оскарження операції, який може розглядатись до 120-ти днів. Зі своєї сторони при отриманні запиту ми завжди прагнемо його розглянути та надати відповідь у найкоротші строки. На жаль, нам не вдалося знайти запит на оскарження по картці та банкомату, які ви вказали у відгуці. Для уточнення стану заявки ви можете звернутись до свого банку.
Проблема вирішена
Martex2313 16 лютого 2022, 20:52
Я на даний момент працюю за кордоном, в Іспанії. З певних причин передавав гроші другові на Україну щоб він через банкомат зачислював їх мені на карту. Ніколи проблем не було, але сьогодні він як і завжди поклав гроші на мою картку 4691 грн. З не відомої мені причини доступ в приват 24 закрили, пише *підтвердіть номер телефону через банкомат ПриватБанку. Як мені це зробити? Картки в мене, сім картка в мене, я в Іспанії. Доступ до карток телефону і тд ніхто окрім мене не мав. Причин блокувати не бачу. Якщо можна шановні працівники Приват банку, відновіть мені доступ до моїх коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 12:51
Добрий день!
По картці проводилась ризикова операція. За сукупністю показників було визначено, що доступ до фінансового номеру могли мати треті особи. Щоб запобігти можливим шахрайським діям зі сторони третіх осіб і була заблокована картка та знято ознаку фінансового з вашого номеру. Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua для розблокування картки та встановлення закордонного номеру фінансовим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nataliku 16 лютого 2022, 19:10
Потрібно було провести платіж, але не вистачало певної суми. Звернулась до оператора. Оператор пояснив що треба ще 3 відсотки від суми. І порахував, не дивлячись на те, що в чаті оператори не рахують, а лише надають інформацію! Ніяких проблем після не виникло. Дякую оператору Юлії
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 20:18
Добрий вечір!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 лютого 2022, 19:25
Відгук не зарахований (на 18.02.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sashko12 16 лютого 2022, 17:26
Підключили ми оплату частинами на наш сайт, сайт знаходиться на промі. Оплата частинами одразу включилась у тестовий режим, а тестовий режим це — клієнти надсилають кошти, пром сповіщає вас що кошти надійшли, а насправді вони залишаються у клієнта! І добре що трапились адекватні клієнти, а в нас дуже часто бувають клієнти у віці які б сказали нічого не знаю — я надіслав кошти і повідомлення було про успішну транзакцію! Вважаю таку шахрайську поведінку вкрай неприйнятну. У першу чергу потрібно повідомляти нас, клієнтів, що додаток працює в тестовому режимі і кошти не надходять.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 20:28
Добрий вечір!
При підключенні сервісу клієнт має змогу одразу вимкнути тестовий режим. Це можна зробити після додавання послуги «Оплата частинами» на етапі налаштування сервісу.
А у разі виникнення питань наші колеги в онлайн підтримці завжди готові прийти на допомогу.
Дана інструкція також допоможе в налаштуванні та підключенні сервісу: https://payparts2.privatbank.ua/ipp/admin/faq?lang=uk
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 лютого 2022, 19:25
Відгук не зарахований (на 18.02.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
0638199291 16 лютого 2022, 13:36
Оплатила послугу через додаток Приват24 і неможу роздрукувати квитанцію. В банку мені ніяк не допомогли сказали писати в онлайн чат, але і там нічим не допомогли. Дзвонила на гарячу лінію вони також неможуть дати мені квитанцію. Обслуговування жахливе! Або поверніть мені гроші з оплати, або вишліть квитанція!
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 15:26
Добрий день!
Платіж був проведений на сторонньому сайті, а не через сервіси банку. В такому разі квитанцію має надавати сервіс через який проводилась оплата. Зі своєї сторони ми маємо змогу надати вам чек POS-терміналу. В ньому відображатиметься інформація в стислому вигляді, яка була надана в банк сервісом, на якому проводилась оплата. Для отримання чека ви можете звернутись в онлайн підтримку. Також чек можна отримати в Приват24, зайшовши у виписку по картці та натиснувши на потрібну операцію — «Чек POS-терміналу».
На жаль, не бачимо вашого звернення до фахівців онлайн підтримки. Щоб оператор приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання необхідно написати своє питання в стрічку для вводу тексту та обрати пункт «Мого питання немає в списку» або написати «Оператор».
freeswag 16 лютого 2022, 11:44
Першу карту отримав Укрсиббанці, для виплат, щоб отримати стипендію, я тоді був неповнолітнім. У відділенні замість мене та інших неповнолітніх ставили «галочки» у договорі, для безлічі незрозумілих послуг. Саме тому я швидко змінив банк на інший. Отримував кошти на карту для виплат від Приватбанку, проблем не виникало.
За ці роки все збільшується необхідність в банках. Я відкрив депозит, отримав валютний рахунок, відкрив карти у валюті. Зараз користуюсь безконтактною оплатою замість готівки. Банк завжди вирішував швидко всі проблеми з платежами, замовлення іноземної готіки проходило за 1−2 дні.
Голд-клуб коштує 20 гривень, та не всім він потрібен.
Додаток один з найкращих серед конкурентів, з переказами, навіть іноземними проблем не було.
Вважаю його лідером серед банків. Проте є мінус: програма «Бонус-плюс» вже застаріла, потрібно змінювати програми з кешбеку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 12:47
Добрий день!
Ваш відгук мотивує нас бути кращими і надавати ще більш зручні сервіси. Дякуємо, що ви з нами :)
Окрім Бонус+ у нас також є купа акцій https://newpromos.privatbank.ua/ та знижки для власників карток Gold (та VIP) рівня https://discount.pb.ua/.
Проблема вирішена
gerta2015 16 лютого 2022, 2:15
Ребёнок получил уличную травму — повреждения связок голеностопа. Страховая отказала, ссылаясь, что это не страховой случай. Перечитала договор — не нашла, что повреждение связок голеностопа является не страховым. В Договоре чётко указано, что повреждение конечностей — страховой случай, а разрыв связок в коленкой чашечке — нет. Но у нас не колено, а голеностоп и не разрыв связок, а растяжение. Более того, страховой менеджер указала, что не предоставлена выписка с Фио, датой травмы и оьращения, причине, диагноз, лечении. У неё явно плохо или со зрением или с мышлением, т. к. в справке с травмпункта все это указано. Ещё барышня сказала, что пока идёт лечение — дело на рассмотрении и мне ещё нужно предоставить сканкопия свидетельства о браке, а также выписку по окончании лечения. Сегодня зашла подгрузить свидетельство, а дело моё закрыто и никто даже не предупредил и не дождались выписки о пройденном лечении. В итоге, я закрыла страховки по всем членам семьи и жду активного участия банка в этом интересном вопросе. Желания сотрудничать с Приватом все меньше и меньше!
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:44
Доброго ранку!
Попередня заявка по страховому випадку закрита. Ви можете подати нову заявку, яка буде розглянута профільними фахівцями. Страхова компанія може переглянути своє рішення про відмову в компенсації за наявності підстав для виплати та всіх запитуваних документів.
garysters 16 лютого 2022, 0:35
Оформив 2 тижні тому покупку Оплата частинами від даного банку. Сьогодні зайшов в мобільний застосунок, щоб отримати виписку по договору і випадково натиснув в списку дій закрити договір, хоча хотів отримати просто виписку яку була наступним пунктом. І заявка автоматично відправилась на опрацювання і одразу була виконана і гроші з картки були списані. А оскільки грошей власних не вистачило, ще й додатково списали комісію за кредитні кошти. Одразу написав оператору, щоб скасували дану операцію, на що отримав відповідь з розряду сам дурак і нічого не зробимо. Довго все пояснював, але як об стіну горохом.
Неадекватність банку просто зашкалює:
— якщо хочеш закрити депозит треба по декілька раз підтверджувати, потім декілька днів чекаєш на гроші;
— хочеш замовити готівку в касу, давай підтвердження і чекай два-три дні
— хочеш оплатити по договру якусь велику покупку неси купу підтверджуючих документів, щоб пройти контроль.

А тут просто раз випадково натиснув і пішов ти подалі. Гроші ми списали, комісію додаткову повісили і до побачення. По суті послугою не скористався, адже до кінця договору було ще 2,5 місяці з 3.

І не треба потім казати не шановний банк, що ви про таке не знаєте чи не можете мене верифікувати як клієнта яким я являюсь більше 10 років.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:02
Доброго ранку!
За сервісом «Оплата частинами» передбачена можливість дострокового погашення і для цього реалізована окрема кнопка. Робота додатку є коректною, адже натиснення кнопки дострокового погашення передбачає, що клієнт бажає провести погашення залишку заборгованості та закрити договір.
У разі подачі клієнтом заявки на дострокове погашення за договором, здійснюється списання залишку заборгованості з картки Універсальна. Відмінити заявку немає змоги. Умови погашення, в тому числі дострокового, описані в Умовах та Правилах надання банківських послуг на сайті банку pb.ua.
Ashatanrellet 15 лютого 2022, 22:26
7.02 в 22.13 случайно увидела смс о снятии 335 евро с карты, позвонила на 3700, и только минут через 10 смогла заблокировать карту. Из-за блокировки карты, номер был не подтвержден и мне не смогли ответить какой баланс на моей карте и кто снимал деньги.
На след день обратилась в отделение банка, получила новую карту и опешила от того, что с карты было снято 27000 грн. Милая барышня с ехидной ухмылкой сообщила мне: «Хорошо, что у вас кредитный лимит отключен, а так бы ещё и кредит взяли бы на вас». Оставила заявки на возврат денег. Обратилась в полицию с заявлением. Кстати, за выписку с банка с моего счета, на котором осталось 138 грн., сняли 100 грн за официальную выписку с печатью.
Вечером 8.02 мне перезвонили с банка и подробно всё расспросили о моих
платежах, где, когда и сколько я снимала деньги, когда обнаружила пропажу денег и т. д. Мило рассказали о сроках возврата денег, а, ещё сообщили с какого устройства был заход в мой личный кабинет. Пообещали держать меня в курсе, на том и распрощались.
Я в полной уверенности, что все ок, решила 10.02 проверить статус заявок и каково же было моё удивление, что вечером 8.02 после 19.00 мне отказали в претензионной работе. Расстроенная я стала изучать и этот сайт, и нашла инфо, о том, что можно обратиться на сайт, на который были перечислены деньги. В моём случае это была известная криптобиржа. Я туда обратилась ночью, получила ответ, что обязательно проверят информацию. Но сегодня 15.02 я получила ответ, что тк финансово операция была проведена верно, с введением cv кода и т. д. они мне ничем не помогут, а, и деньги уже выведены с этого аккаунта. Но… по официальному обращение от правоохранителей, они готовы предоставить информацию о аккаунте, который украл с моей карты деньги и оплатил покупку на их бирже.
Поэтому кто также стал жертвой взлома кабинета, уточняйте у этого недобанка куда переведены деньги, вдруг вам там помогут.
А что касается моих заявок, то я до сих пор не получила никакого официального ответа, хотя писала свои запросы на email, который уточнила на 3700
Резюмирую, ужасный банк, совершенно не отвечают за сохранность денег своих клиентов. И это я была в клубе Золотых карт. Персональный банкир-просто на бумаге, на горячей линии абсолютно некомпетентные сотрудники.
Что ж буду продолжать борьбу за свои деньги. Тем более сегодня прочитала новость, что в Харьковской области «накрыли» группу мошенников
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:34
Доброго ранку!
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Ми робимо все, щоб не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням було проведено ретельну перевірку за результатами якої банк має підстави вважати, що вами було передано персональні дані третім особам і самостійно здійснено підтвердження входу в акаунт, що і дало можливість третім особам здійснити шахрайські дії.
Платежі з картки були проведені в інтернеті з підтвердженням одноразовим кодом (3-D Secure). Згідно правил міжнародної платіжної системи такі платежі не можуть бути оскаржені, як шахрайські.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SlawaS 15 лютого 2022, 21:31
Судя по новостям в интернете, 15 февраля 2022 Приват24 подвергся массированной ДДОС-атаке. Интернет-банкинг не открывается. Вместо него висит сообщение:
Error
This page can’t be displayed. Contact support for additional information.
The incident ID is: N/A.
Отпишитесь, у кого подобная проблема.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:30
Доброго ранку!
Після вчорашньої кібератаки всі системи та канали банку працюють у штатному режимі. ПриватБанк і надалі робитиме все можливе для захисту інтересів своїх клієнтів.
Проблема вирішена
Alexandro7 15 лютого 2022, 21:24
Сегодня в течение дня пытался связаться с оператором ПриватБанка, но безрезультатно! Ожидал по 15 минут, но все операторы заняты! Это я звонил с номера, который не зарегистрирован в ПриватБанке. А когда звоню с номера, который зарегистрирован, меня отсылает в чат на pb.ua на который невозможно зайти. Вчера я смог дозвониться и оставил жалобу, но со мной никто не связался. Сегодня днём нажал цифру 1, чтобы ко мне перезвонили, но никто конечно не перезвонил. Ни, а одном банке такого бардака нет. Не зря люди уходят в другие банки. Нет слов, оно негодование!!! Желаю, чтобы ваши вопросы решались как вы решаете мои!
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:54
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми перевіримо, чому могли виникнути труднощі з дзвінком в підтримку. Що ж до онлайн підтримки на сайті банку, вона працює цілодобово. На даний момент не бачимо спроб звернення до чату з вашої сторони. Ймовірно, що не було описано питання при зверненні в чат, через що оператор не приєднався до діалогу. Своє питання можна написати в стрічку для вводу тексту, щоб до чату приєднався фахівець і допоміг у вирішенні питання. Якщо питання актуальне, будемо раді допомогти в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Webazex 15 лютого 2022, 19:24
Сегодня в 18*10 был украден финансовый телефон, с Privat24 на борту. Практически сразу я набрал 3700 с запасного телефона, с целью заблокировать приложение, карты. Сейчас 19:17, а я всё ещё слушаю: Вибачте, зараз немає вільних операторів. Притом чтобы к оператору дозвониться, сначала нужно выслушать впаривание инфы о том что я звоню не с финансового номера «да, ладно, не может быть, а я не знал», затем ещё пару минут потратить на объяснение тупейшей Яне, нейронка которой, обучена, видимо на стандартные запросы по шаблону, что тебе нужен оператор, так как украден финансовый номер. Когда писал эту строку, на часах уже 19:21, говорилка твердит то же самое.

Огромное спасибо команде поддержки привата, что спустя почти полтора! (sic) часа, не отреагировали на экстренный случай.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 19:53
Добрий вечір.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному застосунку. Ваш акаунт на номер телефону заблоковані в банку. Дякуємо за ваше терпіння. Ми обов'язково станемо краще.
Проблема вирішена
Ivava 15 лютого 2022, 19:02
Будучи на больничном потратив кучу денег на лекарства, оформил все справки, чеки в соц страхе (а ето более 10бумажек)получил выплату на расчётный счёт! И сдесь самое интересное получить я их не могу уже 2 месяца, носил копии квитанций об уплате налогов2раза, приносил справку из налоговой об отсутствии задолженности раз, в банк ходил 5раз со всеми бумагами, но увы послали меня далеко и на долго, буду менять банк
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2022, 9:37
Добрий день.
Бачимо, що ви надавали документи за інші періоди. Необхідно додати документ про сплату ЄСВ за період виплати лікарняних.
Проблема вирішена
zzzzz1 15 лютого 2022, 13:03
У моей матери 1937 г.р. инвалида 1 группы в марте заканчивается срок действия карты, я обращалась на гарячую линию и мне сказали, что мама должна сама им позвонить и без проблем сделают заявку на доставку курьером. Мы позвонили, другая девушка оператор беседовала с бабушкой, потом передали трубку мне и — отказ, лежачему человеку курьерская доставка не положена. НЕ ХОДЯЧИЙ инвалид это человек который сильно ограничен в свободе передвижения, она с нашей помощью может дойти до ванной комнаты, обеденного стола и кресла. Ответьте мне пожалуйста для кого нужна курьерская доставка. Вам пенсионеры определенной категории и возраста не интересны, они не берут кредиты, операторы гарячей линии абсолютно не компетентны и дают взаимоисключающие и полностью противоположные консультации. По поводу нотариально заверенной доверенности — я лучше потрачу эти деньги на лишние пару килограмм мяса и фруктов для мамы а таких услуг Приватбанка лучше откажемся.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 16:37
Добрий день,
Доставка картки проводиться дієздатним клієнтам, які зможуть самостійно завірити копії документів, заповнити та підписати анкету і сфотографуватися з карткою в руках; Якщо мама не зможе користуватись карткою самостійно, довіреній особі потрібно звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки. Банк завжди готовий до співпраці, та в зазначеній ситуації це не є примхою банку, основою співпраці має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝