Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Den36 25 грудня 2021, 15:34
Давным давно закрыл себе кредитный лимит на карте приват банка.решил его опять открыть, просто чтобы был удобно иногда перехватиться.кредитная история читая, отношусь серьезно к финансам, так они мне его не дают.притом в моно банке мне его только увеличивают. Уже 90000.культурных слов у меня нет на счёт этого недобанка, закрыл карту и в жизни не открою больше.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 16:32
Добрий день!
Нам сумно від того, що ви вирішили закрити картку і оцінюєте весь банк лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, банк може в односторонньому порядку як збільшити, так і зменшити ліміт. Він встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
romlain 25 грудня 2021, 15:33
Є клієнтом банку більше 20 років, точніше вже напевно був! Вирішив на свою голову купити ОВГЗ в доларі через цей «дурдомний» банк, перед цим зателефонувавши підтвердили можливість такої операції співробітники відділу. А далі почалося, приніс готівку покласти на картку через касу-плати комісію!!! -дурість!!! Починаю висіти на терміналі, впираюсь в еквівалент 300000грн більше не дає покласти- фін.мон зверніться в відділення! Звертаюся, надаю декларації за минулі року з 3 кратним перевищенням рівнем доходів-чекайте Ваше звернення сформованно.
Минує день знову в відділення, знову кладу до 300000грн -знову звернення і так 5 днів поспіль-необхідну суму поклав ну думаю зараз нарешті куплю свої ОВГЗ:)) — сформував ордер на купівлю, через 6 годин дзвінок з банку ми не можемо провезти Вашу операцію більше ніж на 1млн грн:(((((!!! Чому питаю??? Ви дробили суми- задаю питання, а як можна було по іншому? ніхто не каже-документи підтверджуючи надано раз 10 за цей період і самостійно і з відділень- кажу поверніть кошти-відповідь не можемо без комісії!!! Так що люди тікайте з цього банку поскоріше, з любим питанням будете чекати днями і так відповіді Вам не дадуть! А сам відповідь знайшов перевів їх в гривню і перевів платіжкою на рахунок брокерської компанії з подальшою купівлею ОЗДП!!! А тепер питання до керівництва Приватбанку. яка в цьому логіка?- Ви не хочете самі заробити з цієї операції, а це комісія під 5000грн, мурдуєте людей-де логіка???
Сам я покидаю цей банк і з нового 2022 року там не буду обслуговуватись і ще буду «рекомендувати» знайомим і рідним бігти від нього подалі!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 16:16
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NatalyaBoiko93 25 грудня 2021, 10:12
После моего обращения о мошенничестве, в течении суток вернули деньги мне на карту, спасибо большое сотрудникам банка за работу, и оператору за приятное общение))
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 10:37
Добрий день!
Раді, що ваше питання успішно вирішене:)
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 грудня 2021, 16:22
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 27.12.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Mariya1967 25 грудня 2021, 8:01
22 грудня у м. Херсоні у маршрутці в мене викрали телефон. Я зразу звернулася в поліцію із заявою, заяву взяли, але сказали, що шукати його не будуть. Поки я була в поліції шахраї через Приват24 буквально за допомогою одного дзвінка зняли всі мої кошти. Коли я користувалася Приват24 з мене вимагали пароль, пінкод. Я думала що паролі, коди, цифровий підпис відомі тільки мені. Служба безпеки Привату так і не змогла пояснити мені як це сталося. Зате пояснили, що повернути кошти на кредитку, які вони віддали в руки шахраям доведеться мені. Я вже не кажу про свої кошти, які я довірила цьому «банку». Як ви думаєте — це справедливо?
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 10:35
Добрий день!
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми завжди наполегливо просимо наших клієнтів бути пильними та при втраті чи крадіжці телефону — відразу повідомляти про це будь-яким з альтернативних способів в підтримку. Паролі та пін-коди від карток має знати лише клієнт. Цю інформацію не можна надавати третім особам.
Ми склали декілька простих правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Deman123 24 грудня 2021, 20:46
В мене викрали кредитну картку Приватбанку і телефон з додатком Приват24, шахраї взломали вхід в в приват 24, заволодівши моїми особистими коштами на суму 29090 гривень на картці для виплат.Потім змінили кредитний ліміт на моїй картці універсальна з 4000 тисяч гривень до 50000 тисяч і все зняли ,і плюс до цього оформили на мене по картці універсальна оплату частинами на суму 26480 гривень.Я написав заяву у Голосіївське відділення національної поліції в місті Києві за фактом крадіжки телефону і кредитної картки, повідомивши при цьому гарячу лінію Приватбанку, ніяких повідомлень не отримував, крім тих що я повинен виплачувати кредит Приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2021, 10:07
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Зі своєї сторони, ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ми неодноразово наголошували про те, що, у разі втрати смартфону та карток — необхідно відразу звертатися в нашу цілодобову підтримку для їх блокування.
Ось тут 👇 є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства — є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
AlexeyLy 24 грудня 2021, 15:42
Ну так бывает, когда вся очередь к менеджеру по физлицам, а менеджер по юрлицам свободна, но никого из физиков не принимает.
Риали?
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 16:33
Добрий день!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Фахівці відділення, які обслуговують юридичних осіб не надають консультацію щодо обслуговування фізичних осіб, і навпаки, так як це різні вектори банківського обслуговування.
Не варто забувати, що отримати консультацію ви можете без відвідування відділень, звернувшись в нашу цілодобову підтримку чата, або зателефонувавши по номеру 3700.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо вирішення ваших питань.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olgapi999999 24 грудня 2021, 13:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 46-А
Доброго дня. Ми, Центр позашкільної освіти співпрацюємо з ПБ вже декілька років. Імідж будь — якої компанії створюється завдяки роботі конкретних людей. Для нас прикладом професійності та компетентності ПБ є працівник банку -Юлія Онуфрієва, яка працює на даний момент у флагманському відділенні на Хрещатику. Юлія не одноразово допомагала нам своїми професійними порадами та діями. Вона завжди з ставить для себе мети вирішити проблему клієнта та надати компетентну консультацію та досягти результату. Юлія — взірець продуктивності та результативності. Побільше б таких професіоналів у кожній сфері життя. Дякуємо, Юліє за співпрацю!!!
З повагою, Ольга. Фінансовий директор.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 14:24
Добрий день!
Вдячні вам за такі теплі слова. Юлія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Ekoservise 23 грудня 2021, 22:45
Обратился на 3700 и в отделение банка по вопросу допущеной мною ошибки при проведении платежа. Специалист отделения составил и отправил на головной офис мою заявку.
На утро мне перезвонили из головного офиса, ещё раз уточнили суть проблемного перевода, попросили продублировать копии квитанций.
Через 2 ЧАСА!!! деньги вернулись на карту.
Через 30 мин. перезвонили из главного офиса и уточнили: Решена ли проблема?
Мой ответ был: Я очень благодарен за оперативность и внимание к клиенту.
Оказывается в ПБ есть ответственные сотрудники, которые по делу решают проблемы.
Кстати, пролистал отзывы других людей. Был удивлен. В моем конкретном случае все было хорошо.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2021, 9:12
Добрий ранок!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
Figaroo 23 грудня 2021, 18:49
Сегодня 23,12,2021 моей недееспособной матери выдали кредитную карту надеясь что старушка наберет кредитов побольше. Нет у вас ни совести, ни чести! Раздаете кредиты слабоумным старикам которые не в состоянии их осилить!
Ради денег таким занимаетесь.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 19:32
Добрий вечір!
Наявність кредитного ліміту в жодному разі не зобов'язує клієнта до його використання. Клієнт може змінити ліміт в своєму Приват24, якщо виникають питання чи складнощі, наші колеги в підтримці завжди готові прийти на допомогу.
Три літри 23 грудня 2021, 17:58
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 250
Думаю врядли кто будет оспаривать что Приват любит втюхивать клиентам ненужные им карты. Хотя не люблю я их не только за это: имею дооолгую историю отношений с Приватом и как результат держусь от банка подальше. Что не мешает банку периодически названивать мне с предложением открыть у них карту.

И вот понадобился мне кредит. Переложил все заботы по оформлению на других людей, а они по каким-то своим соображениям выбрали Приват. Ну О К.

Звонят мне из банка и говорят удивленным голосом «вы наверное очень давно были нашим клиентом, у нас нет о вас актуальных данных, не могли бы вы подойти в отделение и актуализировать данные». Зачем актуализировать то что было передано вместе с заявкой на кредит — фиг его знает. Ну ладно, это ж Приват, чего ещё ждать.

Иду в отделение, после небольшого ожидания попадаю к одному из сотрудников. Актуализация оказывается заполнением с нуля всей анкеты клиента или как оно там называется: опять сделаны копии паспорта и кода, опять сотрудник спрашивает у меня о месячном доходе хотя с заявкой были переданы декларации, опять уточняет профиль деятельности хотя свидетельство так же было в заявке. И тут ещё всплывает другая традиция Привата — отказ системы в которой хранятся данные клиентов и как результат невозможно сохранить мои данные. Ладно, то всё мелочи съевшие около двух часов моего времени. В итоге данные актуализированы, вроде всё ОК.

Смешной момент — пока я ждал что в Привате починится их система мне перезвонил ещё один представитель Привата и задал вопросы о кредите:
* действительно ли я хочу взять кредит
* на что я хочу взять кредит
* какую сумму я собираюсь внести
Погодите, а в заявке разве этого нет? Погодите, а вот тот сотрудник в отделении с которым я общался — он тогда для чего и зачем я вообще пошёл в то отделение? По телефону пообещали результат через пол часа, но конечно же никто через пол часа не перезвонил.

И вот примерно около пяти вечера перезванивает работник отделения и … он ещё во время заполнение анкеты как-то внезначай обронил что возможно потребуется оформление карты. И да, оказывается Приват не может открыт мне кредит если у меня нет их суперпупер универсальное карты.

Всё меняется, а желание Приватбанка впарить свои карты — вечно.

Я могу поверить что банк не доверяет посредникам и хочет убедиться что я действительно подаю заявку на кредит — и потому «вызывает» меня в отделение. Не понятно почему визит не сводится к простой верификации личности и надо заполнять всё что уже было в заявке.

Я могу поверить что написанная ещё Гороховским инструкция продолжает действовать и банк упёртно хочет впарить мне вместе с кредитом свою карты. Но на дворе 2021 год и Приват уже давно не лидер оторвавшийся от пелетона. Фигвам, товарищи. Тем более что и в 00-х как-то вот обходится без вашей чудесной карты.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 18:34
Добрий вечір!
Ми не стоїмо на місці та постійно працюємо, щоб клієнти отримували лише кращий сервіс. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в приватних повідомленнях, що допоможе нам краще розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Fedor7777777 23 грудня 2021, 16:31
Доброго дня.
Щойно дзвонив оператору дізнатись чьому Приват Банк не перераховує 1000 від держави Україна, і почув відповідь, що маю чекати 10 РОБОЧИХ дніх, хоча в додатку вказано «10 днів». То завдяки «швидкості» ПБ, на жаль, не зможу скористатись перевагами, та, наприклад, купувати залізничні білети до НГ.
Інші банки перераховують данні кошти в лічені хвилини.
Маю робити висновки на майбутне -)
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 17:19
Добрий день!
Так сталося що різні банки виплачують кошти у обраний ними спосіб. ПриватБанк виконує умови Постанови і чекає на фінансування з боку держави.
Зарахування коштів впродовж 10 робочих днів після подачі заявки на отримання допомоги.
Цей час потрібний на обробку заявки та отримання коштів від Мінекономіки через основний банк, який розподіляє кошти на всі інші рахунки будь-яких банків.
babayan 23 грудня 2021, 14:36
по якобы долгу с 2012 года, решению суда которое я в глаза не видел от 2018 года, мне на днях арестовали пенсионный счёт в авале (я знаю эту норму закона). Первоначально Приват выставил иск в 220−25 тыс.грн. Гос. исполнитель дважды отклонял иск за неимением информации о происхождении и сумме. В дальнейшем в хамской форме смелянское отделение Привата потребовало 50 тыс.грн. Теперь сменился исполнитель, наложен арест минус 16 тыс.грн. на мою пенсию 2,3 тыс. Списаны даже 300 грн. что были на карте. Глава исполнительной службы сказал что обязан, хотя счёт «защищённый». Пенсионный фонд знает о ситуации, мол я не первый, это проблема в законодательстве, надо переходить на получение пенсии через почту.
я на инвалидности, из дома не выхожу, просто не ходячий. Ни в суд, ни к нотариусу не попасть. Дия извинилась что не поможет. Я также извиняюсь, что жалуюсь.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 14:58
Добрий день!
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію, щодо заборгованості. Йдемо в приватні повідомлення.
Pave 23 грудня 2021, 13:59
Сім років, а може більше користуюсь карточкою Приват банка але в цьому році на початку листопада 2021року стався для мене неприємний випадок з Приват банком, який довів, що своїх клієнтів він не цінує і вони йому просто не потрібні.
На початку Листопада 2021 приватний виконавць, маючи на меті власну наживу, наклав арешет своєю постановою на мої банківськи картки (не повідомляючи мене).
Приват банк теж мене не повідомляє, а повідомляє про арешт тільки тоді, коли на мій рахунок зашли кошти на банківську картку!
Півтора місяця я чекав ухвалу суду, щоб скасувати це беззаконня та щоб розблокувати банківську карту!!! Мені багатодітньму батьку заблокували незаконно на півтора місяці банківську картку з коштами, з халатності суду та з приватного виконавця який хотів як скоріше заробити собі грошей!
Але це не все: поки я очікував півтора місяці на ухвалу від суду, яка повинна видаватися за два-три дні, Приват банк своєю цинічностю пішов ще далі у мене за ці роки поступову накопилось 50 000 кредитних коштів від Приват банку, на які я як багатодітний батько міг купити щось в кредит на оплату частинами але Приват банк неділю назад обнулив мені безпідставно ці 50.000 гривен, які були в мене на картці.
Хочу подякувати Приват банку за співпрацю і закрити картку, щоб не працювати з цім банком ніколи.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 14:54
Добрий день!
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ. Банк обмежує рахунки клієнта при надходжені постанови про арешт від виконавця, як того вимагає законодавство. У разі незгоди з накладенням арешту необхідно звертатись до виконавця або оскаржувати арешт у встановленому законом порядку, адже банк не має змоги зняти обмеження з рахунків за власною ініціативою, не маючи відповідної постанови про зняття арешту.
Що ж до кредитних коштів, зазначимо, що згідно умов договору банк має змогу змінювати суму ліміту, який надається клієнту в користування. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому та збільшити ліміт.
MorozUA 23 грудня 2021, 13:06
Супер *** банк із совковим світоглядом. По своїй вині зняли в мене кошти з рахунку і годують обіцянками, що скоро повернуть. Таким компаніям не місце на ринку.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 17:46
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці працюють над вирішенням питання та прикладають максимум зусиль, щоб пришвидшити його.
irina20212213 23 грудня 2021, 9:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Дніпра, 21
Из кассы 21.04.2021 ВЫДАЛИ ДОЛЛАРОВЫЙ ДЕПОЗИТ МЕЧЕННЫМИ КУПЮРАМИ, которые отказались принять в пяти обменках. На следующий день 22.04.2021 с этим вопросом вернулись в указанное отделение, где КАТЕГОРИЧЕСКИ отказались принять обратно валюту, хотя там она была выдана днём ранее. Сложилась проблема, куда деть 500 долларов. Деньги так и приняли ни в одном банке.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 10:36
Добрий день!
При здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний рахувати гроші не відходячи від каси.
Усі купюри проходять перевірку. У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
7Lydmila 23 грудня 2021, 8:43
В ноябре оформила договор оплаты частями на покупку бытовой техники на 10 месяцев по 400грн. В декабре пришло уведомление о том, что нужно оплатить 400грн. 22.12 зашла в «приват 24» посмотреть, где погасить эти деньги. Дальше начались чудеса:
— в 12−28 с кредитной карты списано 3743,48грн. в качестве досрочного погашения по договору без уведомления.
— около 15−00 увидела списание и набрала оператора по телефону 3700. Объяснила ситуацию, сказала что не подавала заявку на досрочное погашение, попросила аннулировать, если произошла ошибка (в раздел досрочного списания я заходила, пыталась изменить сумму 3743,48 на 400грн., система заругалась, я вышла из этого раздела). Молодой человек с радостью сообщил, что заявку аннулировать невозможно, и вообще никаких подтверждений не требуется, договор будет закрыт.
— в 17−56 пришло сообщение в «приват24» о том, что я подала заявку на закрытие договора.
— в 22−57 пришло сообщение на вайбер о подаче заявки о досрочном погашении договора и что договор будет закрыт в течении суток.
Из всего вышеописанного сделала вывод: чувствую себя лохушкой, которую развели. Приватбанк, вы вроде бы как считаетесь солидным банком, даже на перевод 20 грн. требуете подтвердить транзакцию, потому что можно просто ошибочно нажать любую кнопку. А на списание 3743,48 никаких требований и подтверждений нет и не нужно! Молодцы!!! Так держать!
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 10:15
Добрий день!
Інформація по сервісу «Оплата частинами» та активним угодам клієнта доступна в Приват24 меню «Гаманець» — «Кредити» — «Оплата частинами». При перегляді інформації по вашому активному кредиту є можливість здійснити дострокове погашення натиснувши на відповідну кнопку. Для погашення планового платежу достатньо внести необхідну суму на картку, списання з картки відбувається автоматично у встановлену дату.
Заявка на дострокове погашення подається клієнтом в особистому кабінеті Приват24, доступ до якого має лише сам клієнт, що виключає можливість подачі такої заявки третіми сторонами. При створенні заявки відображається інформація про умови дострокового погашення погодившись з якими клієнт може подати заявку. Після подачі заявки клієнтом, банк проводить списання залишку суми боргу з картки. Якщо клієнт не бажає проводити погашення достроково, достатньо вносити на картку суму щомісячного платежу вказану в умовах діючого договору. У разі виникнення питань завжди можна звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті для отримання консультації. Наші колеги 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 грудня 2021, 14:52
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 23.12.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
rrusl 22 грудня 2021, 21:27
вчера с 18−00 до 18−30 терминал сожрал 600 у.е и написал «помылка» звоните 3700. был звонок оператору девушка обещала что за 24 часа решат проблему. на следующий день рассказывают что нужно ждать 3 дня. через три дня будут рассказывать еще чтото. денег нет до сих пор.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2021, 9:25
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Регламент опрацювання подібних заявок до 3х діб. Ми завжди прагнемо опрацювати заявку якомога швидше та інформуємо про результат. Щодо вашого звернення в підтримку, наші колеги перевірять коректність наданої консультації та зв'яжуться за результатом.
Проблема вирішена
bru 22 грудня 2021, 16:45
Добрий день!

Я є власником банківської картки для виплат Приват банку. Я перебуваю на лікуванні за кордоном і у вересні 2021 року намагалася купити ліки, але банк заблокував мою картку. Я намагалася розблокувати картку в чаті банку та за телефоном гарячої лінії, але отримала відмову, щоб розблокувати картку банк вимагає з’явитись у відділення. Я хвора на рак, потребую постійного лікування та медичного нагляду. Я на хіміотерапії з усіма її побічними ефектами дуже слабка, мені важко зробити сто кроків, не те що переліт в Україну. Мій рак не виліковний, за словами лікарів мені залишилося жити близько двох років і, швидше за все, я вже ніколи не повернуся до України.
Будь ласка, підкажіть, що робити, мені дуже потрібні мої гроші.

З повагою,
Руснак Броня Григорівна
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2021, 17:46
Добрий день!
По картці проходила ризикова операція, а її блокування було викликано бажанням зберегти ваші кошти. Виникла необхідність отримати підтвердження, що карта на руках у клієнта, а операції по ній здійснюються її власником, а не третіми особами.
Для розблокування не обов'язкове звернення до відділення. За умови, що ви підтверджуєте операції по картці наші колеги в онлайн підтримці можуть розблокувати картку після успішної ідентифікації вас, як власника картки.
Ми написали в приватні повідомлення для уточнення інформації, щодо вашого звернення в онлайн підтримку. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Эдуард Бойко 22 грудня 2021, 13:43
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 26/14
Пользуюсь все время этим банком, широкий функционал, отличная тех поддержка. Есть все для хороших условий работы. Кредитами не пользовался, думаю как и везде.
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2021, 14:28
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
yuriysaliy 22 грудня 2021, 12:56
Оператор ПриватБанка утверждал, что при закрытии счета остаток средств на закрываемой карте зачисляются на другую карту ПриватБанка БЕЗ КОМИССИИ!!!
В процессе закрытия карты оказалась комиссия 102,37 ГРН, о которой меня никто не предупредил!!!
Я бы мог деньги снять в любом банкомате ПриватБанка БЕЗ КОМИССИИ перед закрытием карты!!!
Но оператор и сотрудник ПриватБанка меня уверил, что комиссии не будет.
Разговор с оператором банка, а также с работником ПриватБанка записан.
Если ПриватБанк не вернет мне мои деньги 102,37 ГРН, я сниму видеосюжет о работе ПриветБанка, о том, как ПриватБанк у меня украл 102,37 ГРН!!! И выложу видеоролик в Ютуб, чтобы люди знали, что ПриватБанк — ВОРУЕТ ДЕНЬГИ!!!
Прошу принять соответствующие меры.
Юрий 0672860770
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2021, 14:24
Добрий день!
Наші колеги детально перевірять інформацію, щодо вашого звернення в підтримку та консультації наданої фахівцем. За результатом з вами зв'яжуться.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝