×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Спасибо приватбанку за «поддержку» в трудное время
Банк відміняє раніше введені тимчасові обмеження на користування кредитними коштами. Протягом доби можливість користуватись кредитними коштами буде відновлено в межах встановленого ліміту на картці. Підвищення кредитного ліміту буде недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
Коментарі (6)
Дякую, що підтримуєте геноцид українців!
Банк відміняє раніше введені тимчасові обмеження на користування кредитними коштами. Протягом доби можливість користуватись кредитними коштами буде відновлено в межах встановленого ліміту на картці. Підвищення кредитного ліміту буде недоступне, але ви зможете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
Коментарі (5)
ПриватБанк блокирует карты во время войны!
На универсальной у меня есть кредитный лимит в 2000, которым я практический никогда не пользуюсь. Так же, в ПриватБанке у меня открыт ФОП счёт, на котором уже долгое время хранится 15000 долларов.
Описываемая ситуация произошла утром 24.02, когда русские оккупанты начали бомбить мой город — утром я пошел в ближайший супермаркет что бы купить продукты первой необходимости. По ошибке я расплатился картой ПриватБанка, а не своей основной. Чек был на ~500грн, положительный остаток на счету ~250грн, таким образом было использовано ~250грн кредитного лимита. Вполне себе обычная ситуация, не так ли?
Как бы не так, отвечает нам ПриватБанк!
Зайдя на следующий день, т. е. сегодня в Приват24 я обнаружил, что без каких либо на то причин и уведомлений моя карта ЗАБЛОКИРОВАНА!!!
Я, конечно, в шоке. И нет, конечно, я не сильно пострадаю из-за этого, у меня достаточно денег как на картах других банков так и наличных. Но! А что если бы у меня их не было? ПриватБанк, во время войны, лишил бы меня средств к существованию, возможности купить продукты и медицинские препараты первой необходимости???
И скольких людей ПриватБанк поставил в подобную ситуацию по всей Украине?
SHAME ON YOU, PRIVATBANK!
Слава Збройним Силам України!
Банк не блокує всі картки, клієнти можуть здійснювати операції з власними коштами.
Через нестабільність ситуації і підвищений ризик неповернення коштів та невиконання кредитних зобов´язань, наразі зупинена можливість користування кредитними коштами для всіх клієнтів.
Коментарі (10)
Не пользуйтесь этим ужасным банком!!!
У деяких клієнтів в Приват24 відображається повідомлення про необхідність погашення заборгованості за карткою універсальна протягом 3 днів. Наші фахівці вже працюють над виправленням складнощів.
Умови погашення заборгованості залишаються стандартними – якщо в цьому місяці вже внесено необхідну суму, то наступний мінімальний платіж або суму платежу за пільговим періодом можна вносити до 25.03.2022.
Через нестабільність ситуації і підвищений ризик неповернення коштів та невиконання кредитних зобов´язань, наразі зупинена можливість користування кредитними коштами для всіх клієнтів.
Коментарі (3)
Перевод на свою карту другого банка — деньги с моей карты ПБ списаны, а на карту-получатель не пришли
Платіж (Р2Р) на картку іншого, в тому числі закордонного банку, за регламентом проводиться до 3х днів. Ви можете бачити статус платежу в архіві в своєму Приват24.
Як бачимо, фахівці підтримки надали інформацію по стану вашого платежу. У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь, будемо раді допомогти.
Інформація по тарифам та регламентам проведення таких платежів доступна на нашому сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
Коментарі (5)
Платіжний сервіс LiqPay
Сутність питань полягала у підключенні платіжної системи до мого чат-боту та її роботи.
Я знайшла відповіді на наступні питання:
1. Скільки відсотків від розміру оплати неообхідно сплачувати за користування сервісом?
2. Чи є додаткова комісія від банку, якщо людина вже сплачує комісію при користуванні сервісом?
3. Яким чином відбувається оплата за допомогою сервісу?
4. Де та як можна додати власну комісію при оплаті?
5. Деякі моменти з питань касового апарату.
Ще раз щиро дякую! Завдяки Анні я тепер мотивована впроваджувати саме цей метод оплати. Бажаю успіхів!
Написати коментар
Карта универсальная
Вот не могу понять, что за бред! Я банку плачу комиссию и вас это не устраивает, или использование универсальной карты таит в себе какие то подводные камни?
Всерьез задумалась о смене банка!
Ми лише хотіли розповісти вам про переваги карток. Картки відрізняються тарифами:
Поповнення Картки для виплат — 0,5% від суми поповнення, зняття особистих коштів в Україні без комісії.
Поповнення картки Універсальна — без комісії, зняття особистих коштів в Україні 1%.
Оплата в торгівельних точках та інтернеті без комісії обома картками.
Картка для виплат вигідніше при необхідності знімати кошти, якщо ви переважно проводите оплати карткою в магазинах — рекомендуємо використовувати «Універсальну».
Вся інформація про тарифи тут: https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Картка Універсальна також дає вам можливість користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами).
Коментарі (1)
абсурдна ситуація із обмеженням на зняття готівки
кілька слів про депозит, безподатковий,: він міг бути оформленний для отримувачів зарплати, пенсій та соцвиплат і лише на цільові кошти. тобто поповнювати його можна ЛИШЕ із зарплати або пенсії.
на початку 21го року прив’язав новостворену карту привата до організації, яка відноситься до ЗСУ. щомісяця клав свій місячний грошовий оклад на депозит безподатковий. (УСІ гроші, які приходили на карту, були зараховані однією і тою самою організацією ЗСУ. ніяких інших поступлень на карту не було. і навіть якби вони і були, то я все рівно не зміг би ними поповнити депозит «безподатковий». тобто весь мій депозит складався із моєї зарплати).
ще одна пікантна обставина: ЗСУ в стані підвищеної бойової готовності. я останній тиждень-два живу в полях. вільного доступу до штабу з фінансистами не маю. тому довідку виробтити на даний момент вельми проблематично і невідомо скільки це ще буде тривати. а гроші потрібні вже. бо зелений росте. і вся ця волокита забирає час, а разом з ним і фінансовий ресурс.
пояснював свою ситуацію та доводив аргументи через різні канали комуніації (онлайн чат привата, персональний менеджер, менеджер у відділенні, начальник відділення), але результат був один — відмова.
роблю висновок: приват — ненадійний партнер. хоть і зручний в багатьох аспектах. про те в майбутньому відкритвати в ньому депозити і навіть просто тримати кошти на рахунках не збираюсь
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Написати коментар
ПриватБанк — звичайні шахраї
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Проведення оплати в інтернеті можливе лише у разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Для 100% гарантії припинення списань рекомендуємо оформити нову картку.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних, правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Написати коментар
Дебетовая карточка для соцвыплат
На открытие потратила около 2-х часов (((Сначала отстояла очередь. Потом на мне перестала работать программа. И вот: документы оформлены, фото с карточкой сделано! И тут звучит фраза сотрудника Привата: «а теперь надо пополнить карту и расплатиться минимум на 150 грн. для активации карты». От карты я отказалась.
До моего отказа сотрудник улыбался, после начал грубить (ДНО
В смысле пополнить и расплатиться для активации? В каком сне вы это увидели?
А НБУ в курсе? Что за навязывание дополнительных действий за мои деньги?
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Поповнення картки не є обов`язковою умовою для активації картки. Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та розібратися в ситуації.
Коментарі (8)
Розрахунок карткою
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дивний спосіб розрахунку
Нам шкода, що ви відчули незручності. Процедура здійснення платежу з картки іншого банку в касі передбачає зняття з неї коштів та проведення оплати готівкою, де комісія за зняття грошей становить 3 %, а комісія за проведення платежу — 1% (min 25 грн, max 1 000 грн). З детальною інформацією про тарифи банку ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (4)
Золотой клуб остался без золотых карт.
Нам шкода, що ви відчули незручності. Для перевипуску карток вам не обов’язково звертатися до відділення. Ви можете отримати в Приват24 віртуальні картки за кілька кліків. Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
ПриватБанк не виконує Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»
а саме:
1) частину першу доповнити пунктами 12 і 13 такого змісту:
«12) е-паспорт — паспорт громадянина України у формі електронного відображення інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки, оформленому засобами Реєстру, разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом), а також інформації про місце проживання (за наявності);
Мій паспорт чомусь не сканується через ДІЯ на їхніх пристроях, я дзвонив на гарячу лінію нічого не дає.
Я багатодітний батько (5 дітей) і в нашій родині працюю я, ось уже 4 місяць ми залишені без засобів для існування бо мій зарплатний рахунок в ПриватБанку ЗАБЛОКОВАНИЙ…
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що виникла.
Коментарі (2)
Предупреждения о блокировке карты
Термін дії картки «Універсальна» — 4 роки. Ви можете здійснювати по ній операції, коли забажаєте протягом періоду її дії. Наші колеги вже перевіряють ваш діалог з нашим фахівцем та по результату вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
як забрати гроші? як додзвонитися до живого оператора?
Прошу відповісти на наступні питання:
1. як додзвонитися до живого оператора, не марнуючи час на непотрібну інформацію?
2. навіщо мені валютна картка, якщо я не можу нею користуватися?
В обігу знаходяться купюри доларів США, починаючи з 1928 року емісії, але критерієм якості є не рік випуску, а стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше. В наших відділеннях усі банкноти проходять ретельну перевірку, тому усі купюри відповідають стандартам якості.
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua. Для підключення оператора телефонної лінії — необхідно натиснути відповідну цифру, яку вам пропонує меню (зазвичай, це цифра 0). Якщо після цього в меню не буде озвучено питання, яке вас цікавить — для з’єднання з оператором потрібно натискати на решітку.
У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
Коментарі (8)
Жахливе ставлення до клієнтів
Замовляла попередньо готівку через приват 24 у сумі 200$.
Чекала чергу у касу, була з дитиною 2 роки.
Коли дійшла моя черга, переді мною закрили касу обгрунтовуючи це тим, що прийшли клієнти яких потрібно обслужити позачергово так як вони мали 30000 грн і щоб я чекала з дитиною.
На що я касиру (стажеру)Зінько Анні сказала, що я з дитиною і мені потрібно щоб в першу чергу обслужили мене, так як наскільки мені відомо, що без черги обслуговують не тільки тих хто має високу готівку, а й тих хто вважається інвалідом, вагітні жінки,і ті хто з маленькими дітьми.
На моє прохання вони не зреагували.Чекаючи поки відкриють те вікно у касі я була обурена.
Коли відкрилося вікно у касі я сказала дівчатам, а саме Зінько Анні (стажеру) та працівниці банку касиру яка навчала її, що так не робиться, щоб вони знали що повинні позачергово обслуговувати тих людей які мають маленьких дітей.Звичайно, що вони почали галопом пояснювати, що це така процедура банку і вони повинні обслужити в першу чергу тих хто має більше грошей, а не матусь з дітьми.
Після того як мені видали у касі мої гроші
Касир Зінько Анна побажала мені «Гарного дня!»
Я обернувшись відходячи від каси почула від її наставниці яка її стажувала: Я б не бажала їй гарного дня".
Мені залишилось відпости тим самим.
Я подала скаргу оператору! Скажу більше.просто так цього не залишу.
Приват банк навчіть будь ласка свій персонал спілкуватися,і з повагою відноситися до своїх клієнтів.
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Блокировка карты
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
У вашій ситуації — вам не обов’язково було звертатися до відділення. Розблокувати картку ви могли в чаті, про що вас сповістив наш оператор, однак, на жаль, ви відмовилися.
Бачимо, що ваша ситуація вже вирішена. У випадку, якщо у вас є додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Достал телефонный СПАМ
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми відключили комунікації рекламного характеру на номер, який ви вказали в заявці до відгуку. Наші колеги в онлайн підтримці також мають змогу за зверненням власника номеру відключити подібні дзвінки або надати консультацію з інших питань.
Коментарі (2)
списание денег
Списання регулярного платежу за договором страхування не відбулося у встановлену дату, так як на той момент баланс картки був недостатній для проведення платежу. Після надходження коштів на рахунок списання було здійснено згідно умов договору. Щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому достатньо поповнити картку перед датою на яку встановлено списання регулярного платежу.
Коментарі (1)