Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ella83 23 квітня 2022, 17:27
Робили покупки в магазині оплата пройшла але незабаром банк знову зняв тіж самі кошти коли ми вже були вдома. Додзвонитися до банку неможливо, як це розуміти?
Поверніть мені гроші!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 20:40
Добрий вечір!
Шкодуємо, що сталась така ситуація. На поточний момент є проблема при оплаті картками ПриватБанку у різних торгових точках та мережі інтернет у зв'язку з відмовою у проведенні транзакції та автоматичним реверсом.
Вирішенням проблеми ще займаються профільні фахівці.
Перепрошуємо за виниклі незручності.
Проблема вирішена
Halyna74 23 квітня 2022, 13:54
Сегодня,23 апреля, в городе Ужгород по адресу Легоцкого19а (торговый центр Токио)Номер терминала TS210291, я хотела пополнить свою карточку на 30 тысяч гривен. Внесла 29000 и банкомат погас. Потом началась перезагрузка и ВСЕ! Деньги естественно на счет не поступили и чека соответственно у меня нет. Дозвониться по номеру 3700 нереально, с живым человеком не поговорить. Ближайшее Отделение банка было закрыто. Как мне вернуть свои деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 14:59
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для її відпрацювання ми чекаємо на результати інкасації. Ми зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Юрій Бевзюк 23 квітня 2022, 13:10
7.04.22 Мною було переказано суму в 2500 грн на карту Приватбанку яка виявилась перевипущеною, при зверненні до банку повідомили про це і сказали що гроші будуть повернуті відправнику протягом 3 х робочих днів в моєму випадку на карту Ощадбанку, на сьогодні 23.04 кошти не повернені і знаходяться вони в Приватбанку тому що при зверненні до Ощадбанку і зробленого ним запиту кошти надійшли Приватбанку. Гаряча лінія Приватбанку 3700 як завжди немає вільних операторів…
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 14:06
Добрий день!
На жаль, інформації у відгуці недостатньо, щоб розібратися про який саме переказ йде мова.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та провести перевірку.
Проблема вирішена
Алекс Ос 23 квітня 2022, 12:27
23 апреля 2022 года купил продукты на сумму 1378,60 гривен. Магазин № 177 в Бердянске по адресу пр. Восточный, 242. Кассир сообщила, что по картам Приватбанка платежи не принимает, по другим банкам без проблем. Всё же попробовал: отказ! Время 10:56.
На горячей линии Голд-клуба Приватбанка минут 15 ждал соединения с оператором — не дождался! Территория Бердянска является временно оккупированной, цены высокие, работы нет, дохода нет. Наличные деньги закончились и снять их с карты невозможно. Теперь ещё и карту не принимают. Гуманитарку тоже получить нереально, её продают, за наличные!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 13:05
Добрий день!
На жаль, виникла аварійна ситуація з каналами зв'язку, через що зараз можна зіткнутися з тимчасовими затримками в роботі сервісів банку, мережі банкоматів та оплати картками покупок через торгові термінали. Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння!
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serj1989 23 квітня 2022, 12:20
1000 раз делали технические работы.Скажите еще что нужно восстанивить полностью проценты по кредитам ато бедный банк 3,7 милиарда прибыли всего за первых 3 месяца.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 13:01
Добрий день!
Вибачте за тимчасові незручності. Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Герман Фредерих 23 квітня 2022, 10:32
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Велика Діївська, 32
Ну начнем с того что банк в наглую предлагает спектр ненужных услуг от которых отказатся вообще нельзя. Тебе все ровно впарят карту универсальсальная и с оплатой типо страховочки даже если тебе надо тупо карта для выплат от биржи труда. Комиссия за перевод между своими ПРИВАТОВСКИМИ картами от 33 до 60 грн??? Минимальная сумма пополнения чего не было минимум 100 грн с комиссией 33 грн??? Если терминал захавает деньги это вообще нечто их или тупо не вернут, а если и вернут то примеру 100 грн у меня захавало они 30 грн отяпают не за что типо за инкасацию. Про качество обслуживани молчу… Про карты Е-поддержка молчу вообще в кубе заявка была отправлена 2 месяца назад ДВА МЕСЯЦА НАЗАД, а регламент 14 рабочих дней. На монобанке я получил ковидную 1000 за четверть дня.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 11:30
Добрий день!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Банк не підключає послуги та не оформлює продукти без згоди клієнта. Це являється грубим порушенням.
Інформація по тарифи банку знаходиться в публічному доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Стосовно зарахувань коштів від держави, просимо звернути увагу, що міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
У випадку, якщо на поточний момент у вас є невирішені питання з банком — просимо написати про це приватним повідомленням. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Луиза Левицкая 22 квітня 2022, 22:57
Здравствуйте. Сегодня, в районе часу дня, с моих карт были украдены мои деньги. С одной карты — 12000 гривен и с другой — 9000 гривен. Мне только пришло уведомление что была произведена какая то сомнительная покупка и город Днепр. Платеж был совершен через гугл пей. Но это невозможно по причине того, что сейчас я нахожусь во Франции. Никаких платежей и покупок сегодня я не совершала. Я не согласна с проведенной транзакцией, которая была проведена каким то странным образом с моих карт. Я не проводила никаких платежей, ничего не оплачивала и ничего не подтверждала. Более того, обычно приват банк присылает какие то подтверждения в приложение приват24, а в этот раз деньги были списаны моментально и никаких запросов на подтверждение платежа не было. Это явное мошенничество. И почему-то система безопасности приват банка это пропустила. Как такое вообще возможно, чтобы без моего подтверждения и согласия были списаны деньги? Я прошу заморозить мои деньги и не дать и списать мошенникам. Карты заблокировали и я сделала перевыпуск новых карт и сменила пароль и пин код к картам. Но меня волнует судьба моих денег, тем более это не маленькие суммы и я нахожусь в другой стране и осталась без средств к существованию. Куда мне обратиться и куда я могу отправить заявление, что я не подтверждала никаких платежей и ничего не покупала и категорически не согласна с этой транзакцией? В отделение подойти не могу, оператор сказала, что создала заявку, но ничего не обещает. А меня такое решение вопроса не устраивает категорически. Адрес банка указала по месту проживания, но по факту сейчас я во Франции и как решить проблему ума не приложу.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 10:11
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
Rusing 22 квітня 2022, 21:32
Слава Україні!
Поповнив картку власними грошима.
Частина кошів не відображається в приват 24 вже другу добу В тех підтримці вчора і сьогодні в обід реєструвати звернення клієнта відмовилися. У відділенні, фізично, теж не надають ніякої інформації. Як результат, зареєстрували звернення через два дні витраченого часу. Результат — проблему до тепер не вирішено, власні кошти заблоковано. Дуже не задоволений роботою.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2022, 10:20
Добрий день!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатом якого ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тетяна Стоянова 22 квітня 2022, 14:54
Кому надійшли кошти Є Підтримка 6500 якщо є можливість вкажіть дату зарахування! Цікавлюсь для того щоб знати очікувати гроші чи вже не варто!!! Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 15:36
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Проблема вирішена
11Taras 22 квітня 2022, 14:15
Вчора я не зміг розрахуватись в аптеці і купити ліки, тому що цей банк вирішив що в періол війни вони можуть списати кошти з карти для виплат в мінус, і сказати що це не вірно відоьражаеться баланс. Коли Украінців вбивають рашисти, своі ж структури заморожують кошти або списують бо мають доступ. Хто вам скоти ви безстижі дав право це робити??? Чому ви допускаєте такі помилки??? Чому страждають звичайні люди??? Чиі помилки той і платить!!! Але в мене баланс некоректний і, якби це не було низько, ви просто кажете: «Вибачте за незручності» Щоб вам не було що істи, я б подивився на вас. Смітник, а не банк. Ганьба!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 16:00
Добрий день!
Наші фахівці вирішили проблему та прикладають всіх зусиль, щоб правильні баланси відобразились в Приват24 якомога швидше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Medik1111 22 квітня 2022, 12:05
Чому не пришла допомога 6500? Заяву прийняли ще 23.03. Сказали чекають 10 днів, а вже як місяць чекаємо.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 13:35
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yuriy55555 22 квітня 2022, 12:04
Здравствуйте! 31 марта написал отзыв о том как мошенники сняли 70 тыс с моей заблокированой карты! Напоминаю ещё раз:
В 22:30 моим номеров завладели мошенники
В 23:00 я дозвонился до банка, сообщил что моим номером овладели мошенники и оператор банка заблокировала мой счёт.
В 01:00 мошенники сняли 70 тыс с моей карты (которую мне заблокировал сам оператор банка пару часов назад)

Сегодня пришла смс от Приват банка что мои 70 тыс не вернут потому что приходила смс подтверждение на разблокировку.

ТАК Я ЖЕ СООБЩИЛ ВАМ ПАРУ ЧАСОВ НАЗАД ЧТО МОИМ НОМЕРОМ ОВЛАДЕЛИ МОШЕННИКИ, ПОЧЕМУ ВЫ ПРОЩОЛКАЛИ???
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 13:35
Добрий день!
Профільні фахівці детально розглянули ваш випадок та на жаль, не змогли з вами зв'язатись для надання зворотного зв'язку.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
0505008864 22 квітня 2022, 10:22
Доброго дня, зіткнулася з проблемою — не приходять смс-підтвердження для входу в Приват24. Ця проблема існує вже 3 дні. Як її вирішити?
Луганська область.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 10:48
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації та уточнення ваших контактів.
Oksana4or 21 квітня 2022, 20:25
17.04.2022 о 22:30 год. шахрайськими діями (третіми особами) був здійснений переказ з моєї кредитної приватбанківської картки в розмірі 30000 грн. В результаті, швидко звернулася на гарячу лінію банку, мою карточку заблокували. Але мене цікавить, яким чином працює безпека банку, якщо до того часу при оплаті комунальних послух, банк весь час хотів підтвердження. Чому безпека банку не спрацювала? Але коли хочу з’ясувати яким чином був здійснений переказ і з якого пристрою, то представники банку, відповідають, що такої інформації не надають клієнтам, тільки можуть надати представникам правоохоронних органів, по їхньому зверненню. Зараз я намагаюся всіма силами повернути гроші на рахунок, але банк в цьому ані трохи не зацікавлений. І в результаті повідомили, що при не поверненні коштів, будуть нараховувати відсоток, тобто виходить гроші вкрали, ти маєш їх повернути, а якщо вчасно не повернеш, то будеш і відсоток платити. Як тут можна спокійно жити? Коли сам банк не зацікавлений в поверненні коштів, адже він сам з тебе ще більше може здерти, сил нема, де тут справедливість?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2022, 9:59
Доброго ранку!
Вами було введено дані для входу в акаунт Приват24 та дані картки на сторонньому сайті, що ви не заперечуєте і самостійно повідомили звернувшись в підтримку. В даній ситуації попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях, особливо у випадку, коли клієнт самостійно надав доступ до свого акаунту та дані картки шахраям. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми зафіксували інформацію та будемо оскаржувати платіж згідно правил міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valeriya25 21 квітня 2022, 17:46
Відділення за адресою: Дніпро, бул. Слави, 46
Обратилась в отделение открыть дебетный счёт, приват24, электронную подпись. Мне рассказывали, что я могу пользоваться услугами другого банка, в котором у меня есть счета, потом сказали, что мне электронная подпись не нужна, а когда я сказала:" Вы мне отказываете, не охотно они мне сказали тогда Вам надо положить 300 грн на карту. На вопрос почему 300 грн мне не ответили. Я не против была изначально открыть счёт и положить деньги, но убеждать в том что мне это не надо и я могу пользоваться услугами других банков это не правильно, сотрудники должны знать что электронная подпись есть только в Приват.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 19:05
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб наші колеги могли провести перевірку відносно описаної вами ситуації.
Mariia0410 21 квітня 2022, 17:39
Всем добрый день. Считаю недопустимым, чтобы государственный банк являлся официальным представителем Страховой Кредо, которые те еще ребята-мошенники.

13.01.2022 у нас случилось ДТП. У виновника ДТП была страховка Кредо, будь она неладна. Составили европротокол.
23.01.2022 эксперт от страховой Кредо задокументировал все повреждения нашего авто и передал в страховую (номер страхового дела 3003361).
30.01 позвонили в Кредо, уточнить, приняли ли акт эксперта, на какую сумму выплаты рассчитывать. Тогда еще горячие линии страховой с горем пополам работали. В телефонном режиме сотрудник страховой сообщил, что европротокол и акт эксперта приняты в работу, нужно написать запрос по электронной почте о сумме, которая нам полодена к выплате, они ответят письменно.
02.02.2022 в 12:09 нами с электронной почты был отправлен запрос, подписанный при помощи Дия подпись, на электронную почту credo@credo.zp.ua.

❗❗❗По сегодняшний день НЕТ даже ответа о сумме, которую нам насчитали к выплате, не говоря уже о самой выплате.

❗❗❗Ни с по одному из номеров телефонных линий Кредо связаться и получить информацию. Номер 0800500206 — о чудо, автоответчик любезно переадресовывает на номер ❗❗❗3700 государственного ПриватБанка для оформления свеженьких их  *** -страховок. То есть, страховки мы вам с удовольствием руками банка продадим. Но в случае страховых выплат хрен вы кому дозвонитесь.
Номер 0800500301 — берут трубку сотрудники страховой, которые блеют, что они всего лишь принимают заявки о свежеслучившихся ДТП, но никакой другой информацией не владеют и доступов к страховым делам и суммам выплат у них нет.

Я неоднократно звонила в Приват, сообщала им об этих случаях и просила у них работающие контакты Кредо, раз уж они решили замарать еще больше свою репутацию и стать представителями мошенников:

Сотрудник Привата любезно дал мне номер 08005000801 — ❗по этому номеру оказалась страховая Инго, к Кредо не имеющая никакого отношения🙈
Инго в свою очередь дала номер 067 523 40 90, указали, что это офис Кредо по выплатам — дозвониться также не представилось возможным (звонила каждый день в течение трех недель).

В общем, плохо все это. Приват банк прекрасно знает о действиях (бездействиях) этой страховой, о многочисленных случаях мошенничества со стороны Кредо, но страховочки продолжает толкать.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 19:05
Добрий вечір!
Зі своєї сторони банк надає сервіс, який дозволяє зручно сплачувати страхові внески та оформлювати договори страхування з компаніями, що вказані на офіційному сайті банку — https://privatbank.ua/strahovaniye. Важливо розуміти, що проведення виплати за страховим випадком та визначення суми компенсації здійснюється страховою компанією на основі умов договору страхування, який укладено між нею та клієнтом. По питанням виплати компенсації ви можете звертатись до страхової компанії, контакти якої можна знайти на їх сайті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Евгения Николаенко 21 квітня 2022, 14:19
На карте универсальная не было денег, зачислила с копилки 1800 грн, зачислилось 349 грн, а 1451 исчезли и нигде не отображаются? Где делись деньги и когда ожидать возврат?
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 15:27
Добрий день!
Наші фахівці вирішили проблему, правильні баланси відобразяться протягом двох днів.
66619605 21 квітня 2022, 10:25
Вчора випадково зайшов в дію… І опа… Ні з Тото ні з сього бачу за день до воєнного стану 24 лютого -23 лютого на мене відкритий виконавче провадження на мою квартиру яка в іпотеці цієї установи… Хоча мне ніяк не інформували… І більш того я все платив… Приходили листи що до червня пеня не нараховується… А відкрита вона за написом якогось там нотаріуса взагалі від 17.01. не через суд… … мабуть і ще заднім числом … Поспішали, схоже… може це пояснити із представників банку!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 10:59
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Wonderley1 20 квітня 2022, 22:18
Заблокировали человеку карту, воину из азова, экипирующего свое подразделение за свой счет. Деньги тратились исключительно на экипировку. Но разблокировать банк не торопится карту.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 10:24
Добрий день!
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Проблема вирішена
quokka2022 20 квітня 2022, 21:19
Сьогодні зранку з моєї картки відбулись несанкціоновані списання на близько 24000грн. Транзакції не відображаються ні в додатку ні в виписці а банк розводить руками що в них технічні збої. Лише бачу від'ємний баланс на рахунку. Картку заблокував. А прохання заблокувати транзакції і оскаржити списання просто ігнорують.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2022, 10:44
Добрий день!
Тимчасові труднощі стосуються саме відображення деяких операцій у виписці по картці. При цьому коректний поточний баланс картки доступний для перегляду в Приват24. Для проведення платежів з картки, як і раніше, необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику (для оплати на сторонніх сайтах), оплати через термінал проводяться з фізичною присутністю картки і введенням ПІН-коду.
Наші фахівці вже працюють над якнайшвидшим вирішенням питання, щодо коректності відображення інформації в особистому кабінеті.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝