×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Повторне зняття готівкі
Поверніть мені гроші!!!
Шкодуємо, що сталась така ситуація. На поточний момент є проблема при оплаті картками ПриватБанку у різних торгових точках та мережі інтернет у зв'язку з відмовою у проведенні транзакції та автоматичним реверсом.
Вирішенням проблеми ще займаються профільні фахівці.
Перепрошуємо за виниклі незручності.
Коментарі (2)
Банкомат«съел» деньги и не зачислил на карту
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для її відпрацювання ми чекаємо на результати інкасації. Ми зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Некоректна робота онлайн переказів на карту Приватбанку
На жаль, інформації у відгуці недостатньо, щоб розібратися про який саме переказ йде мова.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та провести перевірку.
Написати коментар
Отказ платежа по карте Приватбанка в магазине
На горячей линии Голд-клуба Приватбанка минут 15 ждал соединения с оператором — не дождался! Территория Бердянска является временно оккупированной, цены высокие, работы нет, дохода нет. Наличные деньги закончились и снять их с карты невозможно. Теперь ещё и карту не принимают. Гуманитарку тоже получить нереально, её продают, за наличные!!!
На жаль, виникла аварійна ситуація з каналами зв'язку, через що зараз можна зіткнутися з тимчасовими затримками в роботі сервісів банку, мережі банкоматів та оплати картками покупок через торгові термінали. Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння!
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Повідомити, в якому банкоматі наразі є кошти, на жаль, немає можливості. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
Коментарі (15)
Предпраздничный день и не работают ни терминалы на кассах, ни терминалы для пополнения, ни банкоматы
Вибачте за тимчасові незручності. Наші фахівці роблять все можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння.
Написати коментар
Самый *** банк из всех которым я вообще имел дело!!!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. Банк не підключає послуги та не оформлює продукти без згоди клієнта. Це являється грубим порушенням.
Інформація по тарифи банку знаходиться в публічному доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Стосовно зарахувань коштів від держави, просимо звернути увагу, що міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
У випадку, якщо на поточний момент у вас є невирішені питання з банком — просимо написати про це приватним повідомленням. Будемо раді допомогти.
Коментарі (9)
Мошенничество
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (4)
Власні кошти заблоковані і не відображаються в балансі.
Поповнив картку власними грошима.
Частина кошів не відображається в приват 24 вже другу добу В тех підтримці вчора і сьогодні в обід реєструвати звернення клієнта відмовилися. У відділенні, фізично, теж не надають ніякої інформації. Як результат, зареєстрували звернення через два дні витраченого часу. Результат — проблему до тепер не вирішено, власні кошти заблоковано. Дуже не задоволений роботою.
Нам сумно, що ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором для покращення якості обслуговування. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатом якого ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
6500
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Коментарі (4)
Банк знахабнів
Наші фахівці вирішили проблему та прикладають всіх зусиль, щоб правильні баланси відобразились в Приват24 якомога швидше.
Коментарі (1)
Допомога
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Коментарі (3)
Приват банк прощёлкать и пытается снять с себя ответственность
В 22:30 моим номеров завладели мошенники
В 23:00 я дозвонился до банка, сообщил что моим номером овладели мошенники и оператор банка заблокировала мой счёт.
В 01:00 мошенники сняли 70 тыс с моей карты (которую мне заблокировал сам оператор банка пару часов назад)
Сегодня пришла смс от Приват банка что мои 70 тыс не вернут потому что приходила смс подтверждение на разблокировку.
ТАК Я ЖЕ СООБЩИЛ ВАМ ПАРУ ЧАСОВ НАЗАД ЧТО МОИМ НОМЕРОМ ОВЛАДЕЛИ МОШЕННИКИ, ПОЧЕМУ ВЫ ПРОЩОЛКАЛИ???
Профільні фахівці детально розглянули ваш випадок та на жаль, не змогли з вами зв'язатись для надання зворотного зв'язку.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (18)
Не приходять смс для входу приват 24
Луганська область.
Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації та уточнення ваших контактів.
Коментарі (2)
Шахрайські дії
Вами було введено дані для входу в акаунт Приват24 та дані картки на сторонньому сайті, що ви не заперечуєте і самостійно повідомили звернувшись в підтримку. В даній ситуації попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях, особливо у випадку, коли клієнт самостійно надав доступ до свого акаунту та дані картки шахраям. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми зафіксували інформацію та будемо оскаржувати платіж згідно правил міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (7)
Открытие дебетного счета
Перепрошуємо за незручності. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей, щоб наші колеги могли провести перевірку відносно описаної вами ситуації.
Коментарі (1)
Разочарована официальным сотрудничеством государственногоПриват Банка с мошенниками в лице Страховой компании Кредо
13.01.2022 у нас случилось ДТП. У виновника ДТП была страховка Кредо, будь она неладна. Составили европротокол.
23.01.2022 эксперт от страховой Кредо задокументировал все повреждения нашего авто и передал в страховую (номер страхового дела 3003361).
30.01 позвонили в Кредо, уточнить, приняли ли акт эксперта, на какую сумму выплаты рассчитывать. Тогда еще горячие линии страховой с горем пополам работали. В телефонном режиме сотрудник страховой сообщил, что европротокол и акт эксперта приняты в работу, нужно написать запрос по электронной почте о сумме, которая нам полодена к выплате, они ответят письменно.
02.02.2022 в 12:09 нами с электронной почты был отправлен запрос, подписанный при помощи Дия подпись, на электронную почту credo@credo.zp.ua.
❗❗❗По сегодняшний день НЕТ даже ответа о сумме, которую нам насчитали к выплате, не говоря уже о самой выплате.
❗❗❗Ни с по одному из номеров телефонных линий Кредо связаться и получить информацию. Номер 0800500206 — о чудо, автоответчик любезно переадресовывает на номер ❗❗❗3700 государственного ПриватБанка для оформления свеженьких их *** -страховок. То есть, страховки мы вам с удовольствием руками банка продадим. Но в случае страховых выплат хрен вы кому дозвонитесь.
Номер 0800500301 — берут трубку сотрудники страховой, которые блеют, что они всего лишь принимают заявки о свежеслучившихся ДТП, но никакой другой информацией не владеют и доступов к страховым делам и суммам выплат у них нет.
Я неоднократно звонила в Приват, сообщала им об этих случаях и просила у них работающие контакты Кредо, раз уж они решили замарать еще больше свою репутацию и стать представителями мошенников:
Сотрудник Привата любезно дал мне номер 08005000801 — ❗по этому номеру оказалась страховая Инго, к Кредо не имеющая никакого отношения🙈
Инго в свою очередь дала номер 067 523 40 90, указали, что это офис Кредо по выплатам — дозвониться также не представилось возможным (звонила каждый день в течение трех недель).
В общем, плохо все это. Приват банк прекрасно знает о действиях (бездействиях) этой страховой, о многочисленных случаях мошенничества со стороны Кредо, но страховочки продолжает толкать.
Зі своєї сторони банк надає сервіс, який дозволяє зручно сплачувати страхові внески та оформлювати договори страхування з компаніями, що вказані на офіційному сайті банку — https://privatbank.ua/strahovaniye. Важливо розуміти, що проведення виплати за страховим випадком та визначення суми компенсації здійснюється страховою компанією на основі умов договору страхування, який укладено між нею та клієнтом. По питанням виплати компенсації ви можете звертатись до страхової компанії, контакти якої можна знайти на їх сайті.
Коментарі (7)
Исчезли деньги
Наші фахівці вирішили проблему, правильні баланси відобразяться протягом двох днів.
Написати коментар
Произвол банка с моей ипотекой
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Коментарі (1)
Странная ситуация
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Коментарі (2)
Несанкціоновані списання з картки. Реакції 0
Тимчасові труднощі стосуються саме відображення деяких операцій у виписці по картці. При цьому коректний поточний баланс картки доступний для перегляду в Приват24. Для проведення платежів з картки, як і раніше, необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику (для оплати на сторонніх сайтах), оплати через термінал проводяться з фізичною присутністю картки і введенням ПІН-коду.
Наші фахівці вже працюють над якнайшвидшим вирішенням питання, щодо коректності відображення інформації в особистому кабінеті.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцем, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Коментарі (1)