×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Шахрайство, як Приват Банк мене врятував)
Завжди раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами :)
Коментарі (1)
Возврат денежных средств на карту при отмене платежа!
При здійсненні оплати в інтернеті на закордонних сайтах запит на оплату надходить у валюті. У разі оплати з гривневої картки здійснюється автоматична конвертація по картковому курсу продажу дійсному на момент проведення операції. Даний курс можна переглянути на нашому сайті pb.ua. Коли за такою операцією відбувається повернення коштів, сума надходить у валюті і конвертується по курсу банку для купівлі валюти. Курс купівлі менший ніж курс продажу, тому виникає ситуація, при якій в гривні сума повертається менше. Це не забаганка банку, таким чином працює оплата і повернення коштів на закордонних сайтах. Банк дотримується правил міжнародної платіжної системи.
Повна сума могла повернутись в тому випадку, якщо б сайт не запитав суму до списання, а лише зарезервував її на картці. Таким чином, якщо на момент повернення гроші ще знаходяться в резерві, а не списані за запитом сайту, сума платежу в повному обсязі знов стала б доступна на картці.
Коментарі (8)
Допомога 6500
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування.
Коментарі (10)
Незаконно и без пояснения блокируют более двух недель заработную карту…
Банк обслуговує клієнтів керуючись чинним законодавством та нормами НБУ. Банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством.
Для отримання офіційної відповіді ви можете направити запит на адресу банку для кореспонденції.
Коментарі (3)
Без пояснения блокируют незаконно счета связанные с заработной платой — твари как с вами говорить, просто устал стучать в закрытую дверь. . Верните мне мою зарплату верните средства к существованию, разблокируйте карты — жду больше двух недель…
Коментарі (9)
Банк блокирует карты
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством банк був зобов'язаний заблокувати ваші рахунки за рішенням державного фінансового моніторингу. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (8)
банк давит чтоб совершил СУИЦИД !!!
люди прошу бегите с банков тк они все про нас знают и потом у нас проблемы откуда??? и видят сколько денег у нас и потом…
За вашим зверненням профільними фахівцями була проведена перевірка відносно комунікації, яку з вами проводив співробітник. Порушень чи грубого спілкування зі сторони співробітника не було виявлено. Контакт був з метою нагадування про наявність заборгованості та уточнення можливості її погашення. Шкодуємо, що замість діалогу ми отримуємо безпідставні звинувачення. Оператор порекомендувала вносити платежі, якщо ви маєте таку можливість.
Коментарі (22)
Самый беспредельный банк !!!
Делаю вывод, банку глубоко начхать на своих клиентов, ему глубоко пох на тех кто выехал (если бы я не был в Украине доступ к привату я бы не восстановил и остался бы без денег).Поддержка вечно рассказует что-то невнятное, ответов на вопросы так толком и не дают.По сравнению с западными банками приват далеко позади.
Для нас важливо, щоб у цей непростий час співробітники, як і клієнти, знаходились в безпеці, тому оператори прямують в укриття, якщо в їх місті було оголошено повітряну тривогу. В такому разі в чат можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу.
Безпека коштів клієнтів для нас не пустий звук і ми робимо все, щоб вберегти ваші кошти. Банк застосував міри безпеки, щоб зберегти ваші кошти, так як мав підстави вважати, що картка використовується третіми особами, а не її власником, що ви не заперечуєте. З вашої сторони мала місце передача картки до рук третіх осіб, що не дає нам змоги бути певними в захищеності коштів, а також є порушенням умов договору (п. 2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам).
На жаль, при зверненні в підтримку вами не була пройдена ідентифікація, тому підтвердження номеру фінансовим можливе у відділенні або через віддалені канали (банкомат і термінал самообслуговування).
Коментарі (1)
Скарга на шазрайські дії приватбанку
Нам шкода, що з вами трапилася така ситуація. Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом. Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами, однак, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв.
На жаль, з боку платіжної системи оскаржити ці операції немає можливості, так як при оплатах були введені паролі для їх підтвердження (3DS). Для цього необхідно мати доступ в Приват24, який може бути лише у власника рахунку.
В даному випадку, радимо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми, в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню після офіційного запиту поліції.
Додатково, ваше питання було розглянуто нашими фахівцями та по результату вам телефонував на співробітник, щоб надати інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (14)
Не возвращают средства ,которые мне не выдал банкомат другого банка.
Мало того что регламент был нарушен, так еще и обратившись в службу поддержки повторно мне на протяжении 4-х часов предоставляли ответ по моей заявке, которую я составила 24 февраля, не по письму, как я просила.И вот, спустя 4 часа ожидания, сотрудник отправляет на мою почту ответ, который мне должен был прислать банк в течении 3-х рабочих дней (хочу уточнить, что данное письмо я писала 14.05.2022, сегодня 26.05.2022). Мне прислали непонятную «бумажку» без подписей, печатей и каких-либо заверений, где написано что средства якобы выданы, хотя в теле письма я просила предоставить так же видео доказательства (приват банк должен был их потребовать у «Пивденного» и просмотреть, чтобы убедиться, что клиент (я) получил/не получил деньги, а не присылать файл с непонятной и неправдивой информацией) того, что я «сняла успешно» средства 3 раза по 1000 грн (так мне посоветовал сделать банк «Пивденный»), чего я соответственно и не получила. Подскажите пожалуйста, каким образом я могу опираться на данную «бумажку», и подскажите как она доказывает не только мне, как клиенту, а и Вам, как банку что средства были успешно получены, а Вы со своей стороны успешно списали их с моего счета.
Судя по Вашему письму\отношению\работе сотрудников — банк наплевательски относится к клиентам, некачественно проверяя информацию, не вникая в проблему клиента и позволяет списывать средства с их счета сторонним банкоматам (не проверяя и пытаясь добиться правды, как честный банк), которые из-за неизвестных причин не выдают средства, а на запрос честного возврата придумывают сказки о том, что после инкасации излишков не обнаружено и просто закрывают на это глаза.
Так же хочу отметить работу оператора, который не предложил сформировать повторный запрос на получение видеоматериала, который я просила ранее, и на мой вопрос «Каким образом я могу полагаться на данный документ и как этот документ доказывает то, что средства были выданы» оператор, после 15ти минут молчания в диалоге, ответил что это окончательное решение. Исходя из всего вышеперечисленного, любой клиент, в том числе и я с таким же успехом могу взять кредит в приват банке и не возвращать его, а по вопросу коллекторов, и самого банка — По какой причине я не погашаю кредит\ свою задолженность — я предоставлю им такую же «бумажку» и на ней напишу от руки что я банкрот и это мой окончательный ответ!
Скриншоты прилагаю:
1.Мое письмо на почту приват банка: https://imgur.com/a/6BjBP1G (моя почта gavrilenkodarina99@gmail.com, а номер заявки указан в письме)
2. Тот самый «документ»: https://imgur.com/a/mIstOAv
3. Ответ поддержки на мой вопрос «как этот документ доказывает то, что средства я не получила?»: https://imgur.com/a/vyxZIZb
И теперь табельные номера сотрудников, от которых я 4 часа ждала ответ и получила -« окончательное решение» — 288115, 49275.
(Обращалась в чат онлайн в 10:09 утра 26.05.2022, ответ по поводу «окончательного решения» я получила ааааж в в 14:30, при том, что операторы молчали по 40 минут, это без объявления о воздушной тревоге)
Получается банки не могут между собой разобраться, а я должна вам за это подарить 1000 грн? За какие такие заслуги?
Я требую вернуть мои 1000 грн на счет!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці, по результату перевірки ви будете сповіщені.
Коментарі (3)
Кредитная задолженность
В ответ получила советы 1.воспользоваться приложением приват 24, которое у меня выдает ошибку
2. Позвонить по телефону, который не отвечает
3. Воспользоваться чатом на сайте, который у меня выдает ошибку
Вопрос — банк не заинтересован в погашении задолженности???
И не в курсе, что в стране война?
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. В цілях вашої фінансової безпеки інформація персонального характеру може бути надана лише на захищених каналах підтримки. Ви можете отримати консультацію, звернувшись в наш чат на сайті: pb.ua/chat, де наші фахівці вас ідентифікують та з радістю підкажуть.
У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Банк не отдает зарплату
Ваше питання наразі розглядають наші профільні фахівці. Зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
Коментарі (3)
Списание заработной платы военнослужащих
Приносимо вибачення, що після звернень в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проаналізуємо ваші діалоги з нашими операторами для покращення якості обслуговування.
Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці, за результатами якого ви будете сповіщені.
Коментарі (2)
Проблемы за границей
«на жаль, дистанційне обслуговування неможливе. Під час минулого звернення ви надали особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку. Будь ласка, зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку та разом зі співробітником відділення оновіть дані — це забере 5 хвилин. Закон України зобов’язує нас оновлювати інформацію. Вибачте за незручності!»
Ближайшее отделение находится в 5000 км, у меня на руках есть необходимые документы, карта банка и хорошая камера.
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. Для успішного проходження процедури фотоідентифікації важливо, щоб фотографія була чіткої якості, текст на документі повинен бути читабельним, руки повністю повинні бути на фото, не обрізані, щоб точно було зрозуміло, що документ тримаєте саме ви. На жаль, надане вами фото не відповідало цим вимогам.
У випадку, якщо клієнт при зверненні в підтримку надає особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку — дійсно, в цілях безпеки, дистанційне обслуговування неможливе.
Ми передали ваше питання колегам, які його розглянуть та по результату вам зателефонують.
Коментарі (1)
Приват выдумывает собственные ограничения
По ссылке скриншот ответа сотрудника в чате поддержки — https://ibb.co/9ggR4vd
Нам шкода, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Наші колеги проаналізують детальніше ваш випадок та по результату вам зателефонують.
Коментарі (13)
Банк нарушает закон
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (2)
Наигрались уже в стабильность банковской системы?
Я так понимаю зеленых даже ядерный удар не исправит и они будут продолжать врать до последнего? :) У нас же ликвидная система, самая ликвидная во вселенной, зачем же вам скрытые запреты на снятие? :))
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (5)
Техпідтримка просто жах
Це вже не перша ситуація, коли Приват веде себе як маленька контора з декількома співробітниками.
Нам шкода, що ви відчули незручності. Наші фахівці підтримки повинні уточнювати інформацію для якнайшвидшого вирішення питань. На жаль, ви не надали даних для перевірки при ваших зверненнях.
Вашу ситуацію детально розглянуть наші колеги та по результату вам зателефонують.
Коментарі (1)
Не надёжный банк
Занавес!
Нам шкода, що ваша дружина зіткнулася з такою неприємною ситуацією. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій, однак для проведення оплати в інтернеті, необхідно вказати реквізити картки, які можуть бути відомі лише її власнику.
На жаль, в описаній вище ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Оскарження платежів проводиться за правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (9)
Ситуація з видачею готівки не змінилася. Приват блокує видачу в Любліні навіть 100 злотих в банкоматі
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (2)