Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
snegor 10 червня 2022, 15:23
у меня карта Gold уже очень давно, никогда не брали оплату членских взносов, но сегодня у меня сняли деньги за членские взносы, все бы ничего, но дело в том что банк даже не удосужился предупредить, что возобновляет ежемесячную плату за использования карты Gold. это что за прикол от банка такой? нищеброды стали или как? мне не нужна эта карта, вы сами мне ее втюхали давно уже в знак уважения! вообщем не Банк, а Жлобы какие то. кстати никаких привилегий в этом клубе нет. персонального банкира дали, но дозвониться к нему никогда нельзя. операторов свободных нет. теперь надо перевыпускать карту идти ((Зачем мне персональный банкир??? который есть, но его нет? и зачем мне ваш Gold-клуб??? шарлотаны!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 16:42
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію.  Відбулось некоректне списання внеску за участь у GOLD-клубі. Просимо вас очікувати повернення некоректно списаної суми.
З повагою, ПриватБанк.
Алена Гевчук 10 червня 2022, 14:44
Я зламала ногу 3.06.2022, заяву і звід лікаря та знімки ноги здала 6.06.2022, гроші получила на слідуючий день, сума виплати 2480 гр, я читаю договір та написано перелом кінцівка від 1% до 100% я получила 5 % від суми, я вже зробила операцію де мені вклали металеві скоби -пластини, це коштувало 38000гр, я купую милиці-ходунки+1000 гр., не враховуючи реабілітацію -ліки, вітаміни. Я є підприємець який 60 днів не може стати на ногу і ще 60 днів вчитись ходити, а нарахування в такій сумі 2480. Я повністю розчарувалась в страхових не тільки життя алей по страховій на машину (але то метал) а я … Всі. Раджу уважно читати страхові договори бо хоть сума внеску місячний не великий але виплати смішні, а бігати збирати ті бумаги -це смішно.Я сьооодні відмінила всі страховки в Привіті на всю родину.Всім бажаю здоров‘я та миру.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 16:20
Добрий день!
Дозвольте звернути вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
0983859783 10 червня 2022, 14:41
Сьогодні вночі о 3:33 з моєї карти для виплат (на яку приходять виплати на дитину) зняли 503грн «Покупка»
Я телефонувала у Приват банк, (хоча таке враження, що у офіс президента, бо всі дуже зайняті) щоб дізнатись що то за «покупка» була здійснена мною, коли я спала. Але відповіді так і не отримала, бо телефонують до мене вже 2 год.
Бажання співпрацювати з банком рівняється 0.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 16:37
Вітаємо!
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки, що мають бути відомі лише її власнику. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. У випадку прив'язки картки до сайту, її власник тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Рекомендуємо перевірити оплати, які були здійснені раніше на цьому сервісі. Для цього вам потрібно проглянути виписку по картці за минулі періоди в Приват24.
По зрозумілим причинам, ми не можемо публічно вказати інформацію стосовно руху коштів по вашій картці. При звернені на захищенні канали підтримки ( 3700, чат-онлайн ) вам з радістю підкажуть про який сайт йде мова та якщо даний сервіс вам незнайомий і ви не маєте відношення до цієї операції — наш фахівець сформує заявку в міжнародну платіжну систему для оспорювання операції.
У випадку, якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Проблема вирішена
Alex9322 10 червня 2022, 11:18
Сегодня утром получено уведомление о том, что Банк списал с меня 20 грн с комментарием «плата за членский взнос за 05.2022». Это что за нововведения, еще и без предварительного уведомления Клиента об изменениях в тарифах на обслуживание??? Тем более снятие произошло с моей субсидии, которая зачислена на карту вчера! Вывод прост — Банк в тихую решил по чуть-чуть красть деньги со счетов клиентов ни за что! Нужно ж в квартальном отчете нарисовать о том, что у них прибыль и заработать себе на премию…
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 12:55
Добрий день!
Банком буде проведена перевірка стосовно коректності даного списання. У разі, якщо воно було відбулось помилково — банк поверне вам ці кошти.
Проблема вирішена
Sivervv1 10 червня 2022, 9:44
Доброго дня. Шановиний банк, розблокуйте мені карту, або добавте операторів. Не реально вирішити проблему. З додатку немає кожний день в любий час. Звоню на 3700, говорять через 3хв подзвонять і ніхто не звонить.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 11:13
Вітаємо!
Нам шкода, що при зверненні в підтримку ви зіткнулися зі складностями. В подібних випадках, картка блокується в цілях протидії шахрайству.
Бувають ситуації, коли недобросовісні особи отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців. Вам зателефонує співробітник банку для якнайшвидшого його вирішення.
Okeksandr11000 10 червня 2022, 7:45
Есть такая услуга как оплата частями.
В связи со сложившейся ситуацией в стране некоторое время она была отключена, вот недавно её включили и это очень хорошо!
Но получается такая ситуация, со всех сайтов, смс, сообщений менеджеров и страниц магазинов техники заголовки пестрят рекламой о том что ты можешь уже сейчас купить понравившуюся технику по услуге оплата частями!
Если только не одно но, допустим что раньше имея кредитный лимит более 60000 грн. сумма оплаты частями была 25000(примерно) то теперь эта сумма 13000 а с недавнего времени 11000.
Так подскажите как я могу купить технику которая стоит больше 11000 грн.
Я не понимаю зачем заманивать рекламой людей если эта услуга не работает? Операторы приватбанка рассказывают о том что возможность внести большой первый взнос что бы остаток остался 11000 и потом сработает оплата частями, но такого нет!(
Что с этим делать?
Кредитный лимит не уменьшался.
Попытка увеличения не увенчалась успехом!
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:38
Добрий ранок!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Для покупки потрібно мати картку 'Універсальна' з доступним лімітом по 'Оплаті частинами', більшим за суму покупки. Оплатити першу частку можна з кредитних коштів, комісії немає.
На встановлення ліміту за послугою «Оплата частинами» впливають наступні фактори:
— ліміт за кредитною карткою;
— кредитна історія;
— наявність депозиту;
— надходження на зарплатну картку;
— поточне кредитне навантаження.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити надану вам консультацію в підтримці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
losthope 10 червня 2022, 7:21
Уважаемые пользователи этого банка. Если, не дай бог, у вас есть сбережения в этом заведении, рекомендую забрать их как можно скорее. Лучше уж хранить деньги в 3х литровой банке, нежели у них. Беспощадно обокрали людей находящихся в оккупации. Вменяемого ответа вы не получите ни через день, ни через неделю, ни через месяц. Нас просто кинули.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:18
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. На жаль, з вашого відгуку невідомо, про що саме йде мова. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasia199607 10 червня 2022, 6:44
Доброго ранку, подавали заявку на виплату 6500, заявку подана успішно зарахування коштів досі немає, як вирішувати це питання куба звернутися???
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:14
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Grafvij 10 червня 2022, 0:32
Искал подробности и отзывы про лизинг от Привата, а вот и сам пишу про то как сам заварил кашу.
Ну что же сам и разхлебываю.
Осознанно выбирал именно лизинг понимая, что может быть в конце…(не было больше средст для обслуживания вечно ломающего Ланоса 2002 года).
Лизинг на три года (машине по окончании срока лизинга не должно быть старше 15 лет).
Подобрал авто, продавец согласен, оценка по цене в среднем по рынку.
Минимальная сумма кредитования 100 т.
Первоначальный взнос, согласие жены, траты при оформлении, КАСКО не нужно было только ОСАГО. GPS датчик.Составлен график платежей и…вперёд: каждый месяц чуть больше чем по обязательному платежу (чем больше выплачивал, тем меньше % оставался).
Раз в год показывал по требованию авто для осмотра и контроля наличия страховки ОСАГО.
И тут война…(с…ка СПЕЦОПЕРАЦИЯ ОТ ПОБРАТИМОВ).
БЫЛА ВОЗМОЖНОСТЬ ВЫПЛАТИТЬ ОСТАТОК ДОЛГА.
Долг погашен И…
Началось…
ЕСЛИ У ВАС МНОГО ВРЕМЕНИ И НЕРВОВ- то как бы все ХОРОШО И ВОВРЕМЯ!!!

Условно 04.04 был погашен кредит.
+ 2 дня со мной созвонились и поблагодарили за досрочное погашение.
+ 4 дня документы запустили в работу при этом было согласовано место получения пакета документов.
+ 9 дней операторы 3700 начали «плавать» про статус и готовность документов (хотя от привата в чате я уже получил в электронном виде почти все документы 06.04 кроме одного: ДОВІДКИ з Военкомату про зняття з обліку.
Прошли многострадальные 14 рабочих дней- документов нет, где они неизвестно- ожидайте.
В течении уже 30 дней получите.
Все что указано по срокам в договорах, все просроченно.
Фиксировали мои обращения- ответ один ожидайте!!!
Жду!!!
И тут долгожданный звонок.(+36 дней от погашения долга).
Привезли ваш пакет с документами.
После обеда в 15:00 я получил все документы и в тотже день в сервисный центр (он же МРЕО- работает до 18:00).
Начало обработки моего заявления в 16:55.
Пакет документов от банка (доверенность, Договор купли продажи, Довідка з Военкомату, акт про відсутність долга и прием и передачи авто) + оригинал договора лизинга.
Был страх об аресте на машине, но он был снят ещё в самом начале +2 дня от погашения долга).
В 17:40 авто на новых номерах и у законного владельца.
Всё…
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:10
Добрий ранок!
Нам шкода, що Вам довелося зіткнулися з такими незручностями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Круговая коррупция. Тихо под шумок в г. Кривой Рог, пролоббировали свой банк и теперь Незаконно заставляют всех сотрудников детских садов, школ и других ком. учреждений заключать зарплатные договора с Приват Банком. Законы видимо для вас не писаны. Господа вас уже ждём по всем закладам, все разговоры запишем и заснимем, как вы заставляете людей делай то чего они не хотят и не обязаны делать. Не смотря на войну, вам никто не давал такого права! Все ваши действия опубликуем публично на ютуб и телеграмм каналах. Ви зрадники нашого Народу і Країни!
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 10:04
Вітаємо!
Кожен громадянин має право самостійно обирати банк, в якому він бажає отримувати заробітну плату. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності, тому в жодному разі не нав’язує зарплатні проекти підприємствам та організаціям.
З повагою, ПриватБанк.
Toughness 9 червня 2022, 19:24
Банк, який запросто зніме 50% від пенсії в рахунок простроченої заборгованості, не зважаючи на те, що це є єдиним джерелом доходу на зараз. Воєнний стан, вимушене переселення та існування на 50% пенсіі, а саме 900+ грн. цілий місяць. До того ж, провели без мого відома судове засідання та намагаються стягнути борг і с зарахувань на карту і за допомогою суду. Тобто, згідно постанови суду, про котрий я навіть не знав, я повинен ще й заплатити якомусь виконавцю, та таку ж саму суму банку. Ви там себе нормально відчуваєте? Постанови про тимчасове припинення стягнень на період воєнного стану — не для них. У них є свій, власний регламент, та всі інші закони грунтуються на ньому, а не навпаки. Постанови КМУ, закони президента — та ладно, в ПБ про це не знають.
Я був з цим банком багато років і багато років жодного разу не прострочив виплати по Універсальній. Але було достатньо опинитися в скрутній ситуації і пару раз не внести проценти — Суд, погрози. Вам треба на росію йти. Там Вам буде дуже комфортно, адже закони та люди для вас — ніщо. Дно, а не банк.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 20:22
Добрий вечір!
Списання коштів для погашення простроченої заборгованості здійснюється згідно з умовами договору через тривале порушення кредитних зобов'язань. За вашим зверненням раніше банк надав інформацію щодо питання законності подібних списань.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnyAnnet 9 червня 2022, 16:47
Не кваліфіковані працівники кол центру, з якими годинами не можливо вирішити питання. Постійні нескінченні перевірки і довжилезні очікування! Вже не перший раз зтикаюсь з негативним досвідом у приватбанку!!! Сама буду переходити до обслуговування в інший банк і іншим раджу те саме!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 17:48
Добрий день!
Щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 червня 2022, 9:35
Відгук не зарахований (на 11.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SviatoslavH 9 червня 2022, 10:56
В приват24 было отказано в зачислении средств при переводе с карты другого: «вашу операцію скасовано банком з метою безпеки «. Поддержка причину указать не может
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 11:57
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності. Дана операція була визначена, як ризикова і не могла бути проведена з міркувань безпеки. Провести таку операцію можна через альтернативні канали.
Проблема вирішена
Євгеній Дз 8 червня 2022, 22:48
При купівлі товару на сайті ОЛХ на суму 4555грн використав для оплати картку Приватбанк. Отримав повідомлення «8 червня 2022 р. о 19:07 Вам не вдалося оплатити онлайн-покупку (OLX_DOSTAVKA_UAPAY) Вашою карткою (4149****50) на суму 4 555.0 UAH через перевищення інтернет-ліміту». Добре, змінив ліміт в приват24, купую далі той самий товар на ОЛХ. Отримую наступне повідомлення «Підозрілі операції за Вашою карткою», пропонують дзвонити на номер 3700. Дзвоню на цей номер, проходжу тест-допит як мене звати, де прописаний, де народився. Після чого оператор приймає рішення заблокувати повністю мій телефон доступу в приват24, картку. Скажіть будь ласка за що? Я є постійним клієнтом приватбанку вже багато років. Випускав не одну картку і замінював її по закінченню терміну, при цьому у мене був незмінний номер телефону, я нікуди не переїзджав. Я маю при собі паспорт, картку, телефон. Навіщо мені тепер їхати у відділення і доказукати що я — це я. Дуже розчарований і вважаю що мати грошу в Приватбанку — це ризиковано.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 11:23
Добрий день!
Картка була заблокована з міркувань безпеки, адже при підтвердженні платежу деякі дані вказані вами відрізнялись від тих, що ви раніше залишали в банку. Блокування картки було вимушеною мірою в даній ситуації, адже ми піклуємось про ваші кошти. Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для розблокування картки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hvasyl 8 червня 2022, 16:47
Вже півтора тижні банк не зараховує swift переказ. В контакт центрі говорять що немає переказу по вині банка-кореспондента. Невідомо яка причина, ніяких пояснень. Написав іноземному банку відправнику, нічого. Таке враження що кошти просто вкрали.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 17:21
Добрий день!
Щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію по переказу ми звернулись в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Eva5555 8 червня 2022, 13:53
17.05.2022 года я перечислила с польской карты деньги на карту ПриватБанка. Денег и по сей день нет. Ссылаются либо на занятость операторов, либо что вопрос рассматривается. Сделала запрос в польский банк и он подтвердил отправку денег, предложив выяснить у моего банка причину задержки. ПриватБанк! Верните мне мои деньги!
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 15:08
Добрий день!
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення даних.
Полезный комментарий
Eva5555 10 червня 2022, 19:14
После обращения в Минфин деньги вернули
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 червня 2022, 18:36
Отзыв не засчитан (на 10.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
veronbelozub 8 червня 2022, 12:35
Снимала наличные деньги в банкомате Польши, банкомат отклонил транзакцию и не выдал средства, ПриватБанк в свою очередь заблокировал деньги. Заявку на возвращение оформляла целый день, поддержка не отвечает. С тех пор как оформила заявку прошел месяц, банк все так же игнорирует любые вопросы отвечая, в онлайне что «мы делаем все возможное, ждите смс», возврат в средств, возможно, обещают через 120 дней. Дозвонится до поддержки чтоб прояснить ситуацию не могу уже месяц, хотя для другим клиентам (звонила с телефона мамы) отвечают. Как минимум интересует вопрос: На каком основании деньги были сняты и банк «не заметил», что транзакция отклонена, почему поддержка не отвечают и кто должен за это нести отвественность? Почему меня с двумя детьми банк оставляет без моих заработанных денег, являюсь ВИП-клиентом, оплачиваю все их услуги, 10001 голд карту, а со своей стороны ПриватБанк просто игнорирует любые вопросы?
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 14:08
Добрий день!
Шкодуємо, що банкомат закордонного банку спрацював некоректно і не видав готівку. В свою чергу ми отримали запит на проведення операції від банку, який обслуговує даний банкомат. Повторного запиту про відміну операції через збій в роботі банкомату не надходило, тому ми вимушені були провести операцію.
За вашим зверненням банк створив заявку на оскарження операції. Ми вже сформували та відправили необхідний пакет документів в міжнародну платіжну систему за правилами якої і відбувається оскарження. Регламент до 120 днів не є примхою банку, він також встановлений платіжною системою.
Що ж до ваших звернень в підтримку ми бачимо, що при спробах перетелефонувати на ваш номер в деяких випадках банк зтикається з перешкодами, які від нас не залежать. Дзвінок відхиляється через те, що номер знаходиться поза мережею. У разі виникнення питань альтернативою є звернення в онлайн підтримку на нашому сайті. Вам немає необхідності витрачати час на звернення в підтримку, якщо питання стосується заявки на повернення коштів, адже після отримання відповіді від платіжної системи ми самі вас проінформуємо.
Проблема вирішена
darkboy44 7 червня 2022, 22:57
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Мечникова, 10-Б
Решил сегодня 07.06.2022 в 16:00 специально внутри отделения снять наличные, что бы точно все было хорошо и во время снятия перезагрузился банкомат и не выдал мне деньги, но с карты списалось. Сотрудница банка видела всю ситуацию и всем чем смогла мне помочь, это сказала набрать 3700 и всё!
Спустя минут 20 дозвонился оператору, что бы оформить возврат или выдачу неполученных средств, сказали ждите до 14 дней. Почему по их вине и глюченному банкомату, я должен страдать и быть без денег? Почему сотрудники банка не задокументировали, то что банкомат завис и перезагрузился???
Раньше подобную проблему мне решали за 15 минут онлайн, и я был счастливым клиентом, теперь до 14 дней без денег в такое военное время…
В свое оправадание представители банка говорят :«Нам дуже шкода! Допобачення!", никому не интересно решить мою проблему как можно быстрее…

Номер заявки 24818069
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 10:01
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Gembel 7 червня 2022, 21:12
07.08.2022 року вирішив здійснити покупку, на біду свою вибрав оплату через Liqpay.com, після оплати отримав «прекрасне» повідомлення про необхідність підтвердження платежу, а далі ще шикарніше роботи безтолковий який надасть ссилку якусь, але її нема, намагання з'єднатися із оператором, що тоже мимо. Коли треба Приватбанк нічого не робить для безпеки, коли не треба заї. на рівному місці.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 9:46
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Users 7 червня 2022, 19:32
03.06.2022 в приложение приват24 пришло увидомление чтоб я обновил свои данные. После обновления данных их подтвердили. Вечером нужно было воспользоваться приват24 при попытке перевести P2P выскачило «Помилка Шановний клієнте, рекомендуємо змінити параметри платежу або зробити транзакцiю в будь — якому альтернативному каналі самообслуговування: банкомат, ТСО .» С начало нюподумал может приват сново лагает, но при звонке в 3700 было сказало что со мной был разорвал договор и вам отправлено письмо. При этом заблокированы средства на всех картах, не ожидал такого от банка :(с банком сотрудничал более 15 лет.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2022, 20:24
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝