Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Янина Сухонос 17 квітня 2022, 17:37
Здравствуйте! 5.04.22 вечером на карту моего сына была перечислена сумма 2100 грн, это пособие по инвалидности, сразу после перевода с карты была снята вся сумма 3- мя платежами, но узнали мы об этом только 15.04 вечером, так как никаких смс от банка не было, ни о том что деньги поступили на карту, ни о том что они были сняты в неизвестном направлении! Мы думали, что пособие задерживается, после узнали что они были выплачены, и начали искать в приват 24 в истории транзакций, там было указано что деньги были отправлены якобы за какие-то «розваги», сын сразу позвонил в банк, карту заблокировали, но оператор сказал что вернуть деньги вряд-ли получится (Хотели пойти написать заявление в банк лично, но суббота, воскресенье выходные дни. Завтра утром мы конечно пойдём заявление напишем и наверное нужно обращаться в прокуратуру, так как многочисленные отзывы клиентов говорят о том, что это такая мошенническая схема в ПриватБанке стала нормой (Очень жаль, что банк не уведомив клиента о поступлении средств, также позволяет списывать со счетов деньги на подозрительные ресурсы без каких либо смс и подтверждений!!! Теперь в такое нелёгкое время, сын остался без средств на преобретение медикаментов для поддержания состояния здоровья!
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 18:43
Добрий вечір!
Виходячи з відгуку по картці була проведена оплата на сторонньому сайті. Для проведення подібної оплати на сторонньому сайті необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику, а також підтвердити операцію за допомогою 3D Secure (ввівши код з смс, яке відправляється на фінансовий номер клієнта).
За зверненням власника картки в підтримку можна подати заявку на оскарження платежів. Заявки розглядаються за регламентом та правилами міжнародної платіжної системи. Із зрозумілих причин за зверненням третіх осіб ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи даним платежам. У разі виникнення питань власник картки може звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
Valeria888 17 квітня 2022, 11:25
Получила платёж в дол США, при помощи приват 24 провозвещать попытку принять деньги на свою карту в долл сша, система выдала ошибку, связанную с реквизитами платежа. Проверила платёж в системе WU — платёж к получению готов, повторила несколько раз — ошибка, пробую вместо валютной карты указать гривневую и о чудо — платёж к получению готов. Но мне то деньги пришедшие в $ нужны на дол карте, связываюсь с операторами, ответ одним — у вас неправильные реквизиты указаны. То есть для валютной карты неправильные, а для гривневой правильные. Но зачем мне продавать по курсу банка валюту, чтоб потом ее снова купить и при этом понести потери. ПРИВАТ БАНК — стыдно должно быть зарабатывать на гражданах своей страны в военное время.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2022, 9:32
Доброго ранку!
Відправник при відправці переказу вказує валюту отримання у якій отримувач може отримати відправлені кошти. У разі, якщо відправник вказує валюту отримання Долари США або Євро, переказ можна отримати, як на валютну картку, так і на гривневу з автоматичною конвертацією. Якщо ж відправник вказав при відправці валюту отримання Українська гривня, як було у вашому випадку, то переказ можна отримати лише на гривневу картку. Ви можете звернутись до відправника для уточнення, чому він вказав саме таку валюту отримання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
anna1902 16 квітня 2022, 22:13
Мій чоловік оформив е підтримку на картку Приватбанку, дія пише що кошти зараховано, а банк їх тупо не нарахував на картку. Будемо назавжди прощатись з приват банком. Вони завжди дурять людей.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 10:09
Добрий день!
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Юлия Марченко 16 квітня 2022, 20:12
Я являются клiэнтом банку вже декiлька рокiв. Хотiла вiдкрити рахунок скину по вул. Сергiя Нiгояна. Простояли в черзi чотири години, так нас i не приняли. Хоча в черзi перед нами було двоэ людей. Робота преривалася сигналами тривоги. Людей виганяли на вулицю. Чи це законно виганяти людей пiд час тривоги на вулицю? Чи маэ банк якiсь норми щодо обслуговування клiэнтiв?
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 10:08
Добрий день!
Ми стараємось, щоб всі клієнти могли скористатись послугами банку та отримували якісне обслуговування, в тому числі, в цей непростий час. Окремо зазначимо, що для відкриття картки не обов'язково йти до відділення. В Приват24 є можливість оформлення віртуальної картки, яка за функціоналом не поступається пластиковій.
Додатково для уточнення деталей ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Гера Залупа 16 квітня 2022, 19:58
На данный момент нет очередей в банкоматах, деньги в банкоматы завозят своевременно единственный минус постоянно крупные купюры ну это в наше время терпимо. Сотрудникам Привата огромная благодарность! г. Днепр
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2022, 10:01
Добрий день!
Будемо і надалі робити все і навіть більше, щоб наші клієнти отримали найкращий сервіс.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IrinaDrebezgova 16 квітня 2022, 14:08
Подала заявку на выплату 6500 30.03.2022.16.04 в Дие появилась выконано, кошти зараховано, а денег на карте нет.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 15:18
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elenaisaeva 16 квітня 2022, 13:41
Подавала заявку на 6500грн, заявку приняли, спустя три недели денег нет, а в дии появилось сообщение «средства перечислены». Номера телефонов Минфина и Ощадбанка не выходят на связь
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 15:17
Вітаємо!
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування. Ми зарахуємо кошти відразу після їх надходження від Держави.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kirlina 16 квітня 2022, 11:24
Добрий день. Оформляла 6500 на єпідтримку ще 24 березня. В Дії пишуть що кошти зараховано, але грошей досі немає. Було сказано якщо міністерство перерахує кошти в банк то вони одразу надійдуть на рахунок. Вже минуло 22 дні досі нічого немає. Я б хотіла дізнатися вони взагалі прийдуть чи ні?
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 12:17
Добрий день!
У випадку якщо написано «кошти зараховано» — потрібно очікувати зарахування. Є невелика затримка у виплаті через навантаження на систему ДІЯ та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NataliaMeow 16 квітня 2022, 10:51
Доброго дня! Оформила єПідтримку ще 30 березня, у Дії пише, що «Віконано/Кошти зараховано.», але на карту так нічого і не надійшло. Кошти повинні були бути зараховані ще 3−4 дні тому. Скільки ще мені очікувати? Вони вже мали бути зараховані. Чекати? Я чекала. Сьогодні я перший раз звернулась до онлайн Допомоги ПриватБанку. Ось, що мені відповіли:
«У випадку якщо написано „кошти зараховано“ та ще не пройшло 10 робочих днів, або є невелика затримка у виплаті через велике навантаження на систему та додаткові перевірки. Статус у застосунку змінився, через те, що програма прийняття заяв по 6500 вже закрита і треба було підвести підсумки. Тож, якщо статус схвальний, то очікуйте, кошти повинні надійти.»

Та чи ци є відпоідь? 10 робочих днів вже пройшли, та навіть більше.

Через війну я втратила роботу, остання заробітня плата мені так и не надійшла, ці 6500 остання надія на покращення стану, остання надія на виживання. Що мені робити? Як бути? Чекати? Знов? Доки з голоду не помремо???
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 12:09
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
Проблема вирішена
Jullllia 16 квітня 2022, 9:22
12.04.22 робила з мобільного переказ з картки для виплат (на хвору дитину) привата на картку привата через приват24 для сплати за ліки. Постійно спливало вікно з червоним написом про збій операції. Через десяток невдалих спроб, перейшла в стару версію приват 24, відкрилось друге віконечко з даними отримувача, внесла призначення платежу «кортексин». Через пару спроб платіж пройшов. Звичайне вікно, жодних додаткових повідомлень. Скрін відправила в аптеку. Отримала ліки. Через 2 дні отримую повідомлення від привату, що на рахунку немає грошей для регулярного переказу. Я жодних регулярних переказів не встановоювала ніколи! Система чому вирішила списувати з моєї картки таку суму в 3000грн щоночі!!! Звернення до онлайн-чату і на 3700 безрезультатні. З тебе роблять ідіота, який начебто сам встановив регулярний платіж. Хто, маючи 5000грн на місяць поповнень і збирабчи 2 місяці на курс лікування дитині, встановлюватиме регулярні ЩОДЕННІ перекази у 3000грн???
Що вони людей за дибілів мають?! Іх глючна система не працює адекватно, а робить що їй заманеться.
Всі відповіді тільки звертатись до того, хто отримав. В аптеці, на щастя, порядні люди, що самі були раді дізнатись чиї ж грощі до них ночами йдуть без жодних реквізитів, відправили назад мої 6000, з яких банк зняв 25грн комісії. І по ночах знімав по 1грн.
Результат: нерви витріпали, хвору дитину обікрали на 27грн своєї с@чої комісії і навіть не вибачились! Буду змінювати банк для отримання соцвиплат.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 10:22
Добрий день!
Наші профільні фахівці вже розглядають вашу ситуацію. По результату перевірки вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katerina198 16 квітня 2022, 1:33
Мого чоловіка мобілізували в березні місяці, перед відїздом відкрив карту в ощад банку, але вже в військовій части наполягли щоб відкрив у приваті так як працюють тільки з ним, чоловік дуже довго непогоджувався але врешті став клієнтом цього нікчемного банку.Сьогодні прийшла йому заробітна плата і він хотів пепекинути кошти родині на карту іншого банку через приват 24, але не вийшло карту заблокували.Він почав дзвонити на гарячі лінії але його навіть не зьєднували з оператором (весь час говорив робот).Через деякий час таки дозвонились до нього, де оператор почав запитувати: чи ви дійсно хотіли перевести кошти? назвіть свої данні, чаша карта заблокована, ЗВЕРНІТЬСЯ У ВІДДІЛЕННЯ БАНКУ.Люди вдумайтесь «У ВІДДІЛЕННЯ».Він знаходиться на лінії фронту резикує своїм життям незавжди має звьязок щоб подзвонити мені і саазати що живий, має доказувати по тел.що він це він і немає жодної відповіді чому вийшла така сітуація, його навіть не стали слухати, не маючи часу з ними (представниками цього ганебного так називаємого банку) говорити, він нічого не добився.Напротязі дня я дзвонили куди тільки можна, також нічого, мені порадили щоб чоловік відкрив віртуальну картку і приєднав до отримання коштів, а кошти з цієї карти звісно тютю…Я мати двох дітей залишилась без роботи, мій чоловік на війні має вибивати свої кровні кошти, невідомо по якій причині, в мена просто крик душі.ЛЮДИ ЗАДУМАЙТЕСЬ ПЕРЕД ТИМ ЯК СТАТИ КЛІЄНТАМИ ЦИХ ШАХРАЇВ.Раніше теж були проблеми з цим банком, але зараз у такий складний час для всіх в голові не укладається.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 9:18
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого чоловіка у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити його від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти вашого чоловіка та детальніше розібратися в ситуації.
Andry22 15 квітня 2022, 22:08
В данному відділенні замість того щоб допомагати клієнтам (була ну дуже велика черга) працівниця банку листає ІНСТАГРАМ
При зауважені почала кричати і говорити що по роботі,
Нацальниці відділеня було все рівно, тільки посміхнулась коли їй повідомили таку ситуацію
Скаргу залишав ще 3 тижня назад на гарячій лінії, но зворотнього зв’язку не було, но обіцяли
Зверніть увагу на відділенні данне, працівників і особливо начальник данного відділення мають людей за СКОТ, навіть не рахують клієнтів за людей, спілкуються як з бидлом
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2022, 9:48
Вітаємо!
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Khersones 15 квітня 2022, 19:08
Звонят в Херсон, — Здрасте мы Приветбанк…
Назовитесь
Мы Что-то сообщим.

Русский корабль…
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 19:39
Вітаємо!
Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення, якщо маєте питання до банку.
Alexander111123 15 квітня 2022, 11:03
тзывы
Разрыв договора в одностороннем порядке
lenovo2020
26 мая 2021, 14:27
Закончился срок действия карты для выплат. Долгое время не пользовался картой. Сегодня был в отделении и хотел получить новую. Оператор сказала что банком мне отказано. Причина ей не известна. Списался в приват24 с поддержкой сказали, что банк разорвал со мной договор в одностороннем порядке. По какой причине, для меня большая загадка. Кредитов не брал. Никто со мной не связывался, никто не уведомлял о таком решении. И это учитывая, что в моем кабинете, в приват24 еще привязана пенсионная карта матери. Теперь только писать бумажное письмо и ждать ответ. Вот такое отношение к клиентам банка. Ничего не сообщив, взять и разорвать договор. Очень странный банк, очень.
Приватбанк
Ответ банка
26 мая 2021, 15:26
Добрий день!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии — 2
+0lenovo2020
lenovo2020
27 мая 2021, 13:36#
Сегодня позвонил сотрудник банка и сказал, что по решению службы безопасности банка, мне оказано в праве перевыпускать карту. На вопрос по какой причине, сотрудник сказал что СБ имеет какую-то информацию от третьей стороны. Кто эта загадочная третья сторона и какая это информация, он ответил что не может сказать.

Меня больше интересует кто эта сторона и какая информация. У меня нет возбужденных уголовных дел, я не брал кредиты и т. п. Я вообще этой картой пользовался пару лет назад как картой для выплат. А последнее время получаю по второй карте, оформленной на мать — соц.выплаты. И теперь я вынужден, т. к мать парализована и не ходит, снова открывать счет в другом банке, снова относить бумаги в пенсионный фонд и снова проходить всю эту процедуру идентификации клиента. У кого есть лежачий родственник, то меня поймет.

Итог: Если вы собираетесь иметь отношения с этим банком, держите в уме, что вас в любой момент могут заблокировать или разорвать в одностороннем порядке договор. Притом без предупреждения и по информации как-то мифической третьей стороны. Кстати, это, а третья сторона указана в договоре?
ответить
0Alexander111123
Alexander111123
15 апреля 2022, 8:20#
Я Русанов Александр Юрьевич. Пишу о приват банке, был клиентом более десяти лет. Буквально вчера заморозили мои счета. Как они мне пишут «что разорвали со мной договор в односторонним порядке». Без моего ведомства и причины! Обратился в приват24 службу поддержки, на мой вопрос «почему так?», они мне просто ответили «что мы не хотим чтобы вы были нашим клиентом банка»… От приват банка я не ожидал такого поворота. На моих кошельках осталось чуть больше 100000 тысяч гривень. Я считаю что это просто мошенничество! Пишу им «разблокируйте мои карты, чтобы перевести мои же деньги на другой счёт», они упираются и говорят приедьте в отделение банка. Я на данный момент нахожусь в селе под Северо-Донецком где идут бои, что приехать не могу. На что это и получается приват банк присвоил мои деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 11:53
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації, що склалася.
Katerina1q 15 квітня 2022, 9:50
Я мати дитини-інваліда, отримуємо виплати по інвалідності у ПриватБанку, живемо у м. Харків, де зараз ведуться бойові дії. У березні все було гаразд, а вже у квітні з соціальної виплати дитини на картку була знята КОМІСІЯ банку. Звичайно сума невелика, але обурює те, що зараз у всіх ЗМІ країни пишуть, що у містах, де ведуться бойові дії нарахування соціальних виплат відбувається централізовано, не за такою системою, яка була до війни, а банк цим користується. При зверненні на лінію 3700 мені пояснили, що через те, що зарахування відбувається так, комісія буде зніматися й надалі.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 11:47
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися у вашій ситуації.
Проблема вирішена
Tatiana409 14 квітня 2022, 23:55
Узв’язку з війною в Україні, була вимушена покинути країну разом з двома дітьми і вже більше місяця знаходжуся на території Польщі. Молодшій дитині 5 місяців, старшому сину 6 років, але він має тяжку інвалідність, дитина потребую постійного догляду. У зв’язку з цим отримую соціальні виплати. При спробі скористатися отриманими коштами Приватбанк кожного разу блокує картку, фінансовий номер та приват24. Телефонуючи на гарячу лінію 3700 мені пропонують звернутися до найближчого відділення (ви давно в Польщі відкрили відділення?). Після довгих та непродуктивних розмов запропонували звернутися до онлайн чату, де знов почалося все спочатку. Таким чином я витратила два дні намагаючись розблокувати картки та фінансовий номер, бо довелося переписуватися не з одним оператором, безліч разів прикріплювала своє фото с паспортом, як цього вимагали оператори. Витративши купу часу та нервів мені нарешті розблокували картку та відновили фінансовий номер. Коли сьогодні мені було необхідно перевести кошти на свою картку іншого банку мені знов заблокували картку та фінансовий номер. Скільки днів мені цього разу треба витратити щоб розблокувати картку та фінномер? Також виникає питання, Приватбанк щоразу блокуватиме картки та доступ до Приват24, при кожній спробі користування власними коштами? На якій підставі, за якими критеріями ці дії з коштами підпадають під так звані «підозрілі операції»? Де визначення? Де роз’яснення що це за такі «підозрілі операції»? Чому я маю витрачати час на непрофесійних операторів Приватбанку кожного разу коли маю намір використати кошти як вважаю за необхідне для своїх дітей замість того, щоб проводити цей час із ними, оскільки вони й так психологічно травмовані через вимушений від'їзд з дому?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2022, 10:16
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про вашу фінансову безпеку у вас залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку. Це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснюєте саме ви, а не третя особа і цим самим захистити вас від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження ваших коштів.
Для вирішення вашого питання просимо звернутися в нашу підтримку чата, де наші фахівці з радістю вам допоможуть.
Якщо у вас виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
1377 14 квітня 2022, 17:19
Здравствуйте я пенсионер у меня в феврале месяце мошенники похитили с кредитной карты 20000грн.
Я естественно сообщил в банк и в полицию.
Мне пообещали разобраться, но понимал что возврат похищенных средств практически невозможен.
Сегодня 14 апреля мне вернули эти украденные средства все на карту.
Хочу поблагодарить банк о большой проделанной работе по возвращению мне средств которые были похищены с карты.
Даже в такое время банк работает для клиентов.
Давно сотрудничаю и дальше буду сотрудничать с ПриватБанком.
Благодарю.
Удачи банку во всем.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 18:16
Добрий вечір!
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Gideon555 14 квітня 2022, 16:04
Внимаение! Ниже предоставленно много текста с доводами и фактами, если Вам лень читать то вкратце — выбирайте другой банк как клиент и как работник!

Являясь клиентом и сотрудником Помойного банка далее именуемого как ПБ, могу уверенно сказать что ПБ — абсолютно не вменяемый банк как для клиентов, так и для сотрудников.
Со стороны кл вы уже видели гневные коментарии: Невозможность дозвонится к операторам, сложность прохода IVR меню, некорректная работа интернет банкинга, комиссии и т. д.
От себя добавлю что раздражает комиссия за всё! Пополнить телефон, пополнить карту, снять средства, перевести средства на карту другого банка ещё пол беды, и на другую карту ПБ окей, но когда я в приват24 перевожу средства между своими же картами и у меня берут комиссию, обожаю этот момент. А вы знаете куда идут эти комиссионные??? На погашение львиной доли займов которые берут и не отдают уроды.
Со стороны работника картина маслом. Поверхностное обучение сотрудников которые знают информацию поверхностно, а как только любой вопрос требует углубленного анализа, проверки и ответа, что бывает очень и очень часто у сотрудников как правило возникает ряд вопросов, а где всё это было на обучении? Сотрудники как и супервайзер дают поверхностный ответ, если вообще помогут, а не проигнорят.
Высокий уровень подлизывания к клиентам, если человек где-то не прав так укажите ему на это, почему так произошло и как в следствии это исправить, вместо этого сотрудники ОБЯЗАНЫ разыгрывать клоунаду по типу ой возникло недопонимание, это не ваша вина (особенно когда не знают в кредитах о обязательных платежах и не вносят их, или же когда оформляют подписки на грёбаных сайтах знакомств, киноплощадках и т. д. и не читают что оформляя данный «пробный период» Вы соглашаетесь с дальнейшими автоматическими списаниями в полную сумму услуги.). Как правило они садятся на шею ведь им говорят что они не виноваты, что они прям ми ми ми и вообще на сисю малыш, а потом начинают высказывать сотрудникам претензии что это мы виноваты, что наша вина, действительно, мы зарегистрировали их на сайте знакомств, подвязали карту и сделали оплату, всё на благо клиентов так сказать.
Нравится как НАРУШАЕТСЯ закон о Военном положении и сотрудники которые во время обстрелов/воздушных тревог покидали рабочие места в последующем обязаны были отрабатывать это время, ну действительно, что бы не работать попросили Вову покидать на нас бомбы и освободить от приват банка.
Очень ловко сделали в марте процентную ставку 0,00001 процент что бы люди воспользовались казалось бы хорошим предложением, когда многие потеряли работу воспользуйся кредиткой и по факту отдай то что взял, но вот когда новость разлетелась и многие воспользовались данной функцией вышло нововведение о процентах 1.7 с 01.04.2022 года, это конечно не много, но всё же свою часть они поимеют.
Также насколько я знаю сотрудников горячих точек загнали в долг случайно выплаченными материальными помощами:
Руководство выпустило спец сообщение о том что сотрудникам которые работают в филиалах Киева Харькова и так далее пологается выплата — 20000 грн на каждого как мат помощь. Зачислили, пользуйтесь на здоровье, многие конечно рады, кто выехал с города кто заплатил за квартиру, кто-то помог родным и близким, через несколько дней руководство сообщило что бы деньги не тратили ибо будут решать снимать ли с некоторых сотрудников эти 20000, в итоге с половины сотрудников сняли эти 20000 грн тем самым загнав их в долг ибо зарплата им не выплачивается, а сразу списывается на погашения долга по случайно выплаченной материальной помощи, это настолько смешно, настолько нелепо, настолько по тупому что просто нету слов.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 18:10
Добрий день!
Шкодуємо, що знаючи всі переваги і зручність сервісів, всі кроки для допомоги співробітникам і клієнтам в цей нелегкий час ви зважились на публікацію недостовірної інформації та акцентуванню уваги на комісіях, частину з яких банк відмінив або значно зменшив з початку повномасштабного вторгнення. Що ж до кредитних канікул, якщо ви дійсно є співробітником банку, маєте розуміти, що кредитні канікули передбачають можливість клієнту не сплачувати мінімальні платежі та відміняють штрафи за їх несплату, а відміна відсотків в березні та подальше зменшення % ставки вдвічі в квітні та травні по кредитним карткам є окремим і свідомим рішенням банку, яке спрямоване на підтримку клієнтів.
Якщо у вас є конкретні побажання, які допоможуть нам покращити якість обслуговування клієнтів або дадуть змогу вдосконалити робочий процес і полегшити роботу колег в підтримці ви можете їх надіслати через призначені для цього внутрішні канали банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Uma1330 14 квітня 2022, 14:49
Заявка була подана ще 25 березня, на сьогодні маємо вже 14 квітня. Чому немає грошової допомоги? Ніде ціеї інформації знайти не можу, всім знайомим надійшли гроші а мені ні
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 15:53
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ксения Козинда 14 квітня 2022, 12:57
Відділення за адресою: Харків, пр-т Льва Ландау, 12
Заявка на 6500 грн (єПідтримка) была оформлена 24−25 марта 2022 г. Сегодня уже 14 апреля 2022, даже если вычесть выходные дни, 10 рабочих дней уже прошли, в течении которых банк должен был начислить эту денежную помощь.
Знакомые давно уже получили. Почему мне Приватбанк не хочет перечислять государственную денежную помощь — я не понимаю и нигде не могу найти ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2022, 13:21
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Державна податкова служба після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝