Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Viktorbala 6 серпня 2024, 20:26
Часний нотаріуса яка немала ліцензії яку було анольовано міністерством юстиції видала напис незаконно для виконавця Голяченко Іван Павлович який з липовим написом получається заблокували мені рахунок в приват банк мало того що приват банк по липовому напису шо був зроблений нотаріусом що не має ліцензії зняли у мене 25тис грн так приват мені щей мінус зробив і щей грошей требує ні які документи не возможно допроситься я 2дня просив справку яку єлі видала гаряча лінія і то не повну самий хужий банк що тільки є в Україні приват твльг може з карт гроші знімати і мінуса робить по липових документах
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2024, 9:39
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
demax425 6 серпня 2024, 19:17
0981236692 представився Шевченко. В.І кинув на завдаток, і заблокував у вайбер і не відає на дзвінки. Це його номер карти приват: 4149499192942942. Люди будьте обережні, шахрай!
Приватбанк
Відповідь банку
7 серпня 2024, 9:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
ПриватБанк БЕЗ уведомления и объяснения причин заблокировал ВСЕ счета и доступ к приложению Приват24!
В один прекрасный день, а именно 06/08/2024 я не смогла зайти в Приложение Приват24 «из соображений безопасности».
Обратившись в онлайн-чат на официальном сайте абсолютно неожиданно для себя узнала, что ПриватБанк оказывается разорвал со мной отношения и просто заблокировал все мои счета со средствами. Без уведомлений и объяснений. Без возможности забрать свои деньги.

В качестве альткрнативной возможности получить оставшиеся на счетах средства мне было предложено прийти в отделение, заполнить тонну бумаг и ждать перевода средств на реквизиты другого банка.
Хочу уточнить, что я как и сотни тысяч женщин Украины сейчас нахожусь за границей с двумя маленькими детьми. И у меня нет ни малейшей возможности приехать и написать заявление на возврат своих средств. Что делать в такой ситуации? Неизвестно.
Какую оценку, в том числе и правовую, дать таким действиям руководства ведущего банка Украины? Это мошенничество? Откровенный грабеж? Пинок в сторону женщин из зоны боевых действий, вынужденных покинуть свои дома и теперь, по воле владельцев банка, лишиться своих скромных средств на жизнь???

В онлайн чате ПриватБанка операторы были не особо вежливы, общение не принесло результатов и ответа на вопросы: почему это произошло и как мне, не имея возможности приехать в Украину в ближайшее время, забрать свои средства.
Так может быть вы, руководство ПриватБанк сначала предоставите возможность забрать средства со счета, а потом будете разрывать договор??? Или на то и расчет, что многие, как и я, пока не могут приехать в отделение и написать заявление? А деньги остаются вам бессрочным и беспроцентным депозитом?
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2024, 19:26
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Загубила ввечері картку, помітила це зранку і одразу заблокували. Крадій знайшов її зранку і протягом двох годин, коли я ще спала встиг назамовлювати послуг у apple та steam на 15 000 грн. При цьому жодних запитів на підтвердження платежу не було (хоча зазвичай вони є). Двічі приходила смс про спробу змінити пароль (нічого не підтверджувала, я спала).

Реакція Приватбанку — ви самі в усьому винні. Дзвонила до гарячої лінії багато разів, лише один раз мені надали нормальну консультацію. Співробітниця у відділенні почала звинувачувати моїх дітей і мене у крадіжці, і головне нагло брехала в обличчя про те, що моя картка не застрахована. Якби я не знала про страхування і не наполягала, то мене б обдурили ще й тут (а ця послуга платна)

Навіть якщо я загубила карту, то чому не приходять повідомлення? Нащо я тоді плачу гроші за цю послугу?

До речі послуга «особистий банкір» теж не діє, дзвонити нікому, звертатись нікому, ніяких переваг не додаткових вона не дає, приймають в порядку черги (хоча при оформленні казали, що без черги)

Що найсмішніше та найстрашніше, банк не відправляв повідомлення про списання грошей на сайтах, зате дзвонив, щоб я збільшила ліміт на покупки в інтернеті, мабуть, щоб крадію було зручніше.

Відправили до поліції і першою же фразою поліцейських було «не треба писать заяву, Вам гроші не повернуть». Ще й почали перевіряти теоефон чи не співпрацюю я з руснею.

Це все відбувається вже більше року, з іноземними сайтами та покупками в інтернеті, але приват банк це ігнорує.

Зараз в черговий раз просить оновити данні про себе, збирає купу інфи від ІНН до номеру телефону та місця проживання. Але крадіям зняти гроші з моєї картки легше ніж мені(адже мені завжди приходив запит на підтвердження)
Приватбанк
Відповідь банку
6 серпня 2024, 15:21
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
demax425 5 серпня 2024, 14:51
+380965309347 Назар Глухой представився кинув на завдаток, і заблокував у вайбер і не відає на дзвінки. Це його номер карти пумб: 5355 2800 2778 6852. Люди будьте обережні, шахрай!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 серпня 2024, 15:27
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pokupatelonline 4 серпня 2024, 18:19
Працює без ФОП, продає речі в інстаграм та на інших платформах. Займається шахрайством.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 серпня 2024, 9:46
Вітаємо.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Elly13 3 серпня 2024, 18:46
01.08.24 і 02.08.24 з моєї карти приват банку було знято 44 USD. Було здійснено 6 транзакції за 2 дні. В приват24 дані транзакції зареєстровані як «Оплата послуг Facebook». Хоча в мене не підключено жодних підписок в соцмережах, оплати проводжу через NFC, на підозрілих сайтах оплати не робила, третім особам інфу не передавала. Після списання карту заблокувала. Після цього інциденту мною було подано запит в приватбанк № 3094869, № 3094871 № 3094870 на повернення коштів. Запитів робила 6, бо було 6 списано. Мені надіслали номери лише 3 запитів. Приват24 не запросив підтвердження як наприклад при покупці чогось в googl pay, не спрацювали ліміти встановлені для оплати в мережі, хоча це і є та ж сама оплата в мережі. Виходить, що безпека банку не спрацювала зовсім. Вважаю, що відповідальність за нелегальне списання лежить в першу чергу на стороні банку та шахраях, хочу щоб мені повернули кошти та провели модернізацію системи безпеки при проведенні онлайн переказів зв’язаних з підписками на якісь сервіси, покупки і тд
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 серпня 2024, 12:42
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Людмила Со 3 серпня 2024, 18:29
В конце июля с моего счета было осуществлено Стягнення коштів згідно постанови ✓ на сумму, которая превысила минимальные зарплата, то есть на сумму выше 14200 моей зарплаты за июль
А 1 августа у меня на счету было 8700 гривен из которых 3998 гривен ПриватБанк 1 августа у меня украл и оформил эту трансакции как обычный перевод с карты на карту ПриватБанка, а не как Стягнення згідно постанови. О том, что деньги ушли на счёт ПриватБанка, я узнала из переписки в чате поддержке ПриватБанка. Требую вернуть мне мои 3998 гривен так как они являются моей минимальной зарплатой за август месяц
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 серпня 2024, 11:41
Вітаємо
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Списання коштів по платіжній вимозі відбувається в розмірі тієї суми, яка зазначена виконавчим провадженням.
Проблема вирішена
kabelpol 3 серпня 2024, 17:07
Добрий день!
Сьогодні в 15:39 та 15:38 робив поповнення власної карти на суми 5000грн та 5000грн, одна Одна сума в розмірі 5000грн зарахувалась, а інша в розмірі 5000грн — не була зарахована! Зателефонував на 3700, сказали, що потрібно чекати, але не повідомили, чи є така сума, чи сталась якась помилка!!! Написав у підпритмку Приват -також нічим не допомогли, кажуть чекайте, не прийняли моє звернення, нічого не зафіксували! Гроші зникли, працівники нічого не розуміють і не допомагають! Поверніть мої кошти!

Термінал самообслуговування: М КИЇВ, ВУЛ. АРХІТЕКТОРА ВЕРБИЦЬКОГО, БУД. 1, ТЦ NEW WAY
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 17:22
Вітаємо.
Платіж знаходиться на проведенні. Регламент зарахування коштів на картку в деяких випадках складає до 24 годин. Разом з цим ми зробимо все можливе, щоб кошти потрапили на картку якомога швидше. Вибачте за створені незручності!
Dani1 3 серпня 2024, 15:13
Я являюсь клиентом банка более 10 лет, у меня в нем открыт счет компании, я плачу налоги и т. д. Неожиданно банк блокирует мой личний счет под предлогом того, что в мой адрес есть обвинение со стороны одного из клиентов, которого я даже не знаю, и несмотря на наличие всех доказательств, указывающих на то, что истец является мошенником, банк так и сделал, не брал в расчет бумаги… Понятно, что есть кто-то, кто наживается изнутри. Банк защищает и прикрывает этих мошенников… а когда узнали, что мы пойдем в полицию, закрыли все счета и начал придумывать разные истории)))) Ни совести ни веры, оставили меня и мою семью за границей без денег, без карточек…

Це була перша глава))))
Розділ другий. Коли ми почали листуватися у більш формальний спосіб електронною поштою та надсилати докази, відповідальні за це питання (ті, хто захищає шахраїв) покладалися на посилення тиску на мене, тому вони закрили решту рахунки, в тому числі валютні та рахунок компанії)))
Зауважте, що наявні там суми у багато разів перевищують суму, яка є предметом проблеми, і, що більш важливо, був зареєстрований запит, який ми подали онлайн, щоб отримати офіційну заяву з поясненням причини закриття основного рахунку для використання в поліція та прокуратура, тому вони скасували та стерли запит, і вони посилили та змінили правило надання нам цієї заяви, як спосіб тиску та зволікання.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 15:58
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 серпня 2024, 16:22
Відгук зарахований (на 03.08.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
MykolaMykolaL 3 серпня 2024, 6:55
Клієнт Приватбанку з лютого 2018 року.

Хочу подякувати професійній та ввічливій службі підтримки (Допомога Online) у додатку Приват 24. Швидко відповіли на моє питання у чаті та надали всю необхідну інформацію.

Раджу цей банк за професійних робітників та дуже зручний мобільний додаток.
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 9:41
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Дякуємо, що ви з нами.
Проблема вирішена
Phaha 2 серпня 2024, 20:10
Отже, маю картку «Ключ до рахунку» в Приваті. Забув пароль до акаунту Приват24 — пішов відновлювати. Просить вибрати картку та ввести пін й новий пароль. Все ввів, усе наче добре, але з’являється меседж — «Ваш пін був змінений, скористайтеся карткою в торговій мережі…». Пишу в підтримку, швидко розрулили, провели ідентифікацію (дані, відео дзвінки й т.д.) й кажуть: «Змінюємо ваш код на ІПН, тільки як залогінетесь — одразу змінюйте». Настанови я почув, й пішов змінювати. Такий самий шлях — картка → пін → новий пароль. Тільки тепер писало, що «Неможливо оновити пароль через міркування безпеки». Ок, пішов в підтримку знову, де мені запропонували оформити іншу картку. Тільки питання в тому, що я не хочу нову картку, а просто — змінити пароль до свого акаунту. Через довго суперечку з підтримкою хоч домігся заблокувати усі доступи до усіх акаунтів Привату за моїми даними. Просто цікаво, якщо вже мене ідентифікували й запустили в Приват24, на кой мені нова картка, щоб змінити пароль? А якщо хтось ще продукт якийсь оформить, то я буду за то відповідати?
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2024, 9:34
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Сергій НС 2 серпня 2024, 13:04
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 65
Я розмістив, депозит у USD. Після закінчення депозиту кошти були розміщенні на валютній карті. Через додаток замовив готівку на певну дату. Прийшов у відділення касир каже що по моїй заявці привезли купюри старого зразку. На питання як отримати купюри нового зразку касир порадила робити купу заявок і ходити до них у відділення поки не з’являться купюри нового зразку. Виходить клієнт розміщує депозит у Приваті а забрати його не може… Як могли по заявці привезти купюри старого зразку? Чому я повинен витрачати купу часу на заявки і чекати коли з’являться нормальні купюри? Навіть не надали відповідь коли зявляться нові купюри.
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 14:45
Вітаємо.
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можливо отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikkie 2 серпня 2024, 9:38
Відділення за адресою: Харків, пр-т Аерокосмічний, 20-А
У мене заблокували карту і мені сказали як це зробити я дуже вдячний за їхню роботу 🥰
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2024, 10:29
Вітаємо. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Недорого Отзывы 1 серпня 2024, 18:13
Весь Т Ц работает, а приват закрывается во время тревог. Через онлайн чат чего-то трудно добиться. Если нужно что-то узнать, то нужно на почту писать или в личку. Сегодня сотрудники сидели в коридоре под дверями и консультацию проводили, помогали с карточками. Вчера просто бегали туда сюда
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 серпня 2024, 18:44
Добрий вечір!
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя. Співпрацюючи з місцевою владою, поряд з відділеннями банку встановленні бетонні укриття, де клієнтам безпечно перечекати Повітряну тривогу.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Сподіваємось на ваше розуміння!
Бережіть себе.
VRPSL 31 липня 2024, 17:05
Дуже давній клієнт ПриватБанку. Коли він став державним перетворився на якесь жахиття. Спочатку мені по рішенню когось зі служби безпеки заблокували картку, бо йому не сподобався платіж. Тобто, йшов платіж на аліекспрес на 2 тис. — норм, а наступний на 200 грн. на пром не сподобався. Ок. Відкрив картку (10 хв) в монобанку. Розблокував в відділенні картку, перевів кошти в моно. Намагався не дуже користуватися приватом. Сьогодні падає повідомлення що кредитний ліміт заблоковано. І це зробила система автоматично, так як я майже не користуюсь карткою. Тобто банк мене примушує це робити? Коротше, якщо впродовж тиждня не знімуть це, то розтанусь з приватом назавжди. ПРИНЦИПОВО.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 липня 2024, 17:56
Добрий вечір.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого.
Згідно з умовами та правилами https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=uk, п. 2.1.1.2.5. сторони узгодили, що протягом строку кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як в сторону збільшення, так і в сторону зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності Клієнта в рамках розміру, зазначеного у абз.1 цього пункту, та не потребує додаткового погодження із Клієнтом.
Проблема вирішена
OlgaKireeva 31 липня 2024, 8:48
27.06.2024 року мені погоджено ПриватБанком кредит за програмою є-оселя у розмірі 1624320 грн. Для погодження кредиту я мала подавати документи разом з документами підібраної квартири. Тому 19.06.2024 року між мною і продавцем квартири було заключено угоду і мною проплачено продавцю аванс. Угода з продавцем діє до 02.08.2024, після того я можу втратити авансові гроші. Не дивлячись на те, що кредит погоджено було 27.06.2024 року, коштів і досі не має. Чому банк не попереджає про проблеми з надходженням до них грошей за програмою є-оселя? Як би мене попередили, я би прийняла умови Ощадбанку, у якого не має проблем і затримок з виплатами. Обирала приват банк з огляду на те, що я військовослужбовець і отримую зарплату в цьому банку. Неодноразове звернення на гарячу лінію приват банку результатів не дало. Відповідь одна «грошей не має, всі чекають і ви чекайте». Тому в Приват банку програма є-оселя не працює і спроби отримати погоджений кредит це лише втрачений час і гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 липня 2024, 11:28
Вітаємо!
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше була ініційована заявка, в результаті якої перевірили доступну інформацію та надали зворотній зв'язок. Для уточнення термінів отримання коштів рекомендуємо Вам звернутися безпосередньо до фонду, що займається виплатою коштів. Зі свого боку банк зарахує кошти відразу після надходження.
Natalialife 29 липня 2024, 9:42
Відкривала вклад в ПриватБанку по обміну валют. І зараз через 6 місяців вони мені повернули суму гривнями на кредитну картку! Ну гаразд, так, ви вже вирішили заробити на клієнтах хто не читає договір і повернули в гривні. Але повернути вклад на картку «універсальна», тобто щоб мені щоб забрати ці свої гривні треба ще заплатити. На гарячій лінії сказали якщо ви переведете одним платежем, то комісія у вас буде лише 50 гривень, але ще є одна комісія за перевод з карти універсальна — 300 гривень і взагалі я повинна заплатити 350 гривень!!! Щоб забрати свої гроші якими 6 місяців вони користувалися просто так!!! Так щоб отримати свої гроші я їм ще повинна заплатити! Будьте уважні з цим банком, краще зовсім не користуйтеся, обирайте адекватні банки. В цьому ти ще винен залишишся їм за те що відкрили у них депозит!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2024, 10:05
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
SavickiGL 29 липня 2024, 1:14
Відділення за адресою: Одеса, вул. Тираспольська, 19
Сьогодні, 28.07.2024 року під час перевірки балансу в застосунку Приватбанку виявив незаконне списання грошових коштів з моєї кредитної карти Приватбанку для оплати послуг Facebook Meta.
Списання грошових коштів із моєї картки здійснювалось різними платежами протягом 26.07.2024 — 28.07.2024.
Загалом за цей період по моєму рахунку було здійснено без мого на те дозволу 97 транзакцій!!! на суму більше 56000 гривень (орієнтовно 1366 доларів США) на користь Facebook Meta. Транзакції здійснювались в доларах та китайських юанях в перерахунку на гривню.
Всі платежі відбулись в рахунок кредитних коштів.
Будь-якими послугами чи підписками на таку суму я не користувався.
Більш того, я взагалі не маю бізнес акаунту у Facebook та моя банківська карта з якої відбулось списання не підв'язана до мого акаунту в Facebook.

Що більше всього шокує це те, що під час жодної із 97 транзакцій від банку мені не було надіслано жодного СМС щодо необхідності підтвердження платежу!!!

Я нікому не передавав дані своєї картки, не вводив на сторонніх сайтах номери, дату та cvv код своєї картки, із зловсисниками не спілкувався, не переходив за підозрілими посиланнями і т.п.

Тому з огляду на це розумієш, що твої рахунки в Приваті взагалі не захищені!!!

Одразу після виявлення незаконного списання грошей з мого рахунку заблокував свою картку через Приват 24 та подав заявку на повернення грошей.

Намагався дозвонитись за закріпленним менеджером банку, але без результатно.

Додзвонився лише на гарячу лінію Приватбанку, де мені зазначили, що зроблять все від них залежне для вирішення ситуації, подано запит на повернення. При цьому відповіді щодо повернення чекати до 120 днів.
На моє питання чи будуть до вирішення питання нараховуватись проценти за користування незаконно знятих грошей відповіли «ТАК» проценти будуть нараховуватись…або принесіть нам вирок суду, де буде встановлено факт шахрайства!

Тобто получається так, що банк, який не забезпечив належну безпеку грошей на моєму рахунку в результаті чого третіми особами незаконно, без мого відома та без підтвердження були списані кредитні гроші, ще й буде брати з мене як з потерпілої особи проценти нібито за їх користування. Взагалі нормально?

Може все-таки треба спочатку було забезпечити безпеку рахунку клієнта?

Чому коли щомісячно на протязі 10 років поповнюєш один й той самий рахунок мобільного телефона до тебе приходять СМС для підтвердження, а коли у тебе знімають гроші в доларах, юанях незрозуміло за що й ким, ніякі підтвердження банк не надсилає? Може державному Банку так вигідно? ще й проценти отримує…

Після виявленого також одразу була написана заява до Кіберполіції за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ст. 190 КК України «Шахрайство».

Одразу перетелефонував поліцейський та порекомендував звертатись до банку кожні три дні та вимагати, щоб повернули гроші.

Чекаю на адекватну відповідь банку та реальне вирішення ситуації із поверненням незаконно списаних грошових коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2024, 9:49
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.
У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (Смс на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу. За результатом розгляду заявок вам надійде повідомлення від банку.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2024, 10:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду https://minfin.com.ua/ua/2024/08/21/133196027/
DestinFly 27 липня 2024, 21:34
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Садова, 16/2
Обходите стороной этот банк! Я до сих пор в шоке! Я была клиентом этого банка не знаю сколько лет, у меня ФОП, плачу налоги ежемесячно, и тут просто так без предупреждения блокировка карт, денег и всего на счету с клеветой о том, что я мошенник, хотя все документы у меня есть на руках, и когда я сказала что могу их хоть сейчас отправить, их никто не захотел принимать! Никому не рекомендую к сотрудничеству, не храните там ваши деньги, останетесь без них, а захотите вывести в другой банк — еще куча проблем, учитывая тот факт что я не нахожусь в стране и вот так оставить человека без карт, денег, счета, без каких либо предупреждений, это еще надо совесть иметь! А главное, там вообще все равно есть у вас документы или нет, банк принял решение закрыть вам счет — с вашим мнением вообще никто считаться не будет, вот такое отношение к клиентам!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 липня 2024, 8:47
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝