×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Комісія за оплату комісії
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Написати коментар
ПриватБанк не виконує рішення суду
Апеляція https://reyestr.court.gov.ua/Review/118496852
Сплата мною після Рішення суду Апеляційної інстанції 08 травня 2024 року, неодноразовий арешт рахунків вже після сплати мною заборгованості і зараз, не зважаючи що я після сплати не користувалась жодними коштами, чекала закриття рахунку, Приватбанк вимагає від мене сплати відсотків, які скасовані Апеляцією. Їх не ціуавить рішення суду. Поки в мене була можливість оскаржити їх дії — були обіцяки здійснити перерахунок до 01 серпня 2024 року, проте 22.08.2024 вони надіслали лист з вимогою про сплату. ПриватБанк хоч офіційно і став Деравною фінустановою — по факту керується власними правилами, поза законом.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Ґешефт в стилі ПриватБанка
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (2)
Розірвали відносини без адекватних пояснень!
Прокидаюсь зранку і бачу повідомлення що банк розірвав зі мною стосунки.
Зайти в Приват24 не можу, ніяких запитів напередодні, ніяких звернень від банку.
Дзвоню в тех.підримку ніхто нічого не знає кажуть вам прийде лист з причиною.
Пишу в чат там кажуть що я місяць не надавав їм документи про походження коштів.
На мої аргументи що банк в мене не запитував такі документи оператор в чату попросив привести докази!!! А їм маю наводити докази що банк не запитував документи!
Ок. Питаю:
— Які б докази вас влаштували б?
— Скріншот повідомлень в Приват24
— Так я заблокований в Приват24 я не можу туди зайти.
— Потрібно було робити скріншоти раніше до того як вас там заблокували
— !!!
Я такого свиньского ставлення ніколи не бачив!!!
Ок я ж не здаюсь.
— Зверніть увагу на мої депозити які були розміщенні в банку рік назад у банка не виникло питання про походження коштів тоді. А як закінчились і я їх почав виводити з банку то у банка виникло таке питання раптом?
У висновці теж зїхала на лист.
Приходить лист там прописано аж 5 причин мого блокування:
1) встановленням неприйнятно високого рівня ризику (ок, це внутрішні документи, дуже секретні, можливо приоткриють завісу тільки в суді, там і поспілкуємось)
2) ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей (яких саме? 24 роки я з вами все що питали все надавав)
3) неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (коли лежали депозити то питань що я власник не було, як їх вивів то на залишки вже їм це неможливо, так це хіба мої проблеми? Запитайте як щось не зрозуміло!)
4) подання недостовірної інформації (де? коли? якої?)
5) подання інформації з метою введення в оману Банк. (де? коли? якої?)
Ще раз наголошую в мене нічого не запитували і я нічого не подавав!
Не одна з них не відповідає дійсності! (можливо окрім першої бо це ж велика таємниця, вас судять але не можуть сказати за що, ви покарані але то секрет за що саме)
Ну ок є інші банки відкриваю рахунок в А-банку і пишу заяву на переведення коштів туди. Десь через 2−3 тижні мені приходять кошти на А-банк і ті відразу його блокують просять знову писати заяву вже на третій банк. Ага щоб там далі заблокували?
В думаєте на цьому все закінчилось? Куди там! Приват банк став блокувати всі перерахування на мої рахунки в іншому банку, тепер я не можу надавати послуги клієнтам ПриватБанку бо вони елементарно не можуть платити на мої рахунки ФОП в іншому банку! Тобто Приват банк без ніякого рішення суду без взагалі якось пояснення перешкоджає моїй законній підприємницкій діяльності на території України!
Звязатись з Приват банком можливості були відсутні листи по емейлу блокують в телефоні коллцентр не відповідає. Добре що хоч чат працює. В чаті порадили всі питання надсилати на пошту м. Дніпро вул. Набережна Перемоги 30 =))) «сучасний банк» на пошту Карл! на звичайну укрпошту!
Що це за свавілля банків? Що це за беззаконні діяння? Та що за порушення моїх прав?
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (6)
Блокують гроші пенсіонерів
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (2)
Хотите быть обманутым, вам сюда.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок. Також надіслана офіційна відповідь від банку в канал який Ви зазначили.
Коментарі (7)
Депозит
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками.
Коментарі (1)
Не підтримують військових
Ліміт за сервісом Оплата частинами може бути встановлено банком у разі наявного кредитного ліміту по картці Універсальна. Зазначимо, що це два окремих ліміти і наявність ліміту по картці не обов'язково означає, що на таку ж суму буде встановлено ліміт Оплати частинами. Якщо у вас вже є ліміт на картці ви можете користуватись ним. В подальшому банк може переглянути своє рішення і надати ліміт по оплаті частинами також.
Коментарі (5)
Всі питання вирішили
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написати коментар
Обмеження рахунків
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Коментарі (3)
Голосовий помічник створив проблему, або як я поповнив мобільний…
Замість простого користування простою банківською послугою як поповнення мобільного, я отримав необхідність витрачати час на вирішення більш складних питань, як то під час війни шукати найближче відділення, які постійно зачинені через тривалі повітряні тривоги. Не кажучи про те, що першопричина всього — без мого відому підвищений кредитний ліміт.
Вибачте за незручності. Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого.
Ми збільшили вам ліміт, тому що довіряємо вам та впевнені у поверненні коштів в разі їх використання. Також додамо, що наявність ліміту не змушує вас платити нам якість кошти чи непрозорі комісії. Водночас у вас є сума, яка може знадобитись в будь-який момент, а знизити ліміт ви завжди можете в Приват24.
Яна віртуальний помічник, котрий допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або з мобільного застосунку. Вибачте за створені незручності!
Написати коментар
Відгук про ПриватБанк
Поперше: Банк не має права без рішення суду називати шахраєм
Подруге: Банк плює на ришення від правоохоронних органів
Потретє: Банк не має законних підстав без арешту коштів не давати ім користуватись.
Наразі створено позов до суду, ще додано відшкодування моральних збитків в оцінкою 1 000 000 грн.
Не рекомендую користуватись цим банком. Є багато комерційних банків, де ви будете впевнені що ваші кошти будуть доступні вам 24/7.
PS Служба безпеки банку — іі там взагалі немає. Залишилось пару шахраїв, які мають доступ до ваших даних. Саме з них починаються незаконні проблеми.
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Коментарі (2)
Подяка оператору колл-центра на ім'я Анна робочий номер є388
На жаль, не можу залишити схвальний відгук з приводу розгляду моїх звернень Головним фахівцем з вдосконалення бізнес — процесів та технологій обробки звернень клієнтів й держорганів ГО панною Чорною Г. В.
З повагою, клієнт «ПриватБанку», Гушанський Вадим Веніамінович.
Написати коментар
Підтримка. Комісії
Теперь за підтримку банка. Годину очикував з'єднання з оператором, а щоб з ним зв’затись треба пройти 7 кргуів пекла. І досить брати у підтримку жінок з ринку.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Написати коментар
втрачені кошти
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Заблокировали карту,
Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Написати коментар
Кредитний ліміт
Приносимо вибачення за такі незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Коментарі (2)
LiqPay
НЕ РЕКОМЕНДУЮ Эту платежку!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
у харкові другий день не працюють усі відділення приватбанку.
Під час повітряної тривоги та артобстрілу, затверджено чіткий порядок дій співробітників. Як тільки починається повітряна тривога, клієнтам рекомендується пройти до найближчих бомбосховищ для безпеки та збереження життя.
У відділеннях ПриватБанку працівники зачиняють двері та діють згідно правил та рекомендацій для населення під час «Повітряної тривоги», про які постійно повідомляє Державна служба України з надзвичайних ситуацій по радіо та телебаченню, а також на офіційних державних інформаційних каналах.
Більшість банківських операцій ви можете провести без відвідування відділення, а саме: за допомогою Приват24, банкоматів, терміналів самообслуговування, а також за зверненням до клієнтської підтримки.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Разом з тим, ми хочемо, щоб наші клієнти не наражали себе на небезпеку, тому просимо не залишатися на вулиці під час сигналу «Повітряної тривоги». Подбайте про себе та своїх рідних!
У разі виникнення будь-яких питань стосовно послуг банку для отримання консультації можливо звертатися цілодобово до підтримки банку за номером 3700 або pb.ua/chat.
Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (5)
Качество работы
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Коментарі (2)