Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Trisach45 12 травня 2022, 10:17
Вчера без каких-либо уведомлений заблокировали зарплатную карточку. Причины никто не поясняет. Банк видимо готовится к закрытию окончательно.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2022, 11:51
Добрий день!
Банк продовжує свою діяльність і обслуговування клієнтів в рамках чинного законодавства. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Владислав Крупка 12 травня 2022, 8:35
Вчера заблокировали зарплатную карту, при этом не пояснили причины и не уведомили надлежащим образом согласно закона.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2022, 9:33
Доброго ранку!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
losthope 11 травня 2022, 22:12
Сьогодні були заблоковані картки банку без попередження. Але оператор каже, що вчора було повідомлення, але це брехня.

При спробі з’ясувати, чому заблокували картки, відповідь вразила, що нібито є неприємна інформація щодо власника картки. Я клієнт банку довгі роки і все було гаразд, поки я не опинилась в окупації. Зараз всім і так важко, але такі вчинки демонструють, що люди нікому не потрібні і я залишилась сам на сам зі своєю проблемою. Мені порекомендували звернутися до поліції за роз’ясненням, але в окупації це неможливо.

Хто досі є клієнтом банку, зверніть увагу, що якщо ти навіть член голд клубу, це не є гарантією того, що тебе почують і підтримують. Тому думайТе, чи варто довіряти!
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2022, 10:14
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Інформування у вигляді смс, про яке говорив співробітник підтримки буде відправлено найближчим часом. Ми проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0963097610 11 травня 2022, 16:16
Дедушке 78 лет, инвалид, лежачий больной, заблокировали карточки, диджитал и пенсионную, заблокировали вход в приват 24, заказать перевыпуск карточки, как советовпл специалист через приват 24 не получается, т.к.нет доступа.Посетить отделение нет возможности, т.к. идут акьивные боевые действия.Дедушке помирать с голоду, т.к. пенсию не получить?!В конце концов…Связаться с живым оператором не получается, а если и получается, отфутболивают друг к другу, что это за плрядки такие в военное время и что за отношение к лежачему инвалиду?Т.0963097610 Ренкис Николай Петрович
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 16:54
Добрий день!
Виходячи з відгуку, автор не є власником картки. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці за зверненням третіх осіб. Наші колеги в онлайн чаті на сайті банку pb.ua залюбки допоможуть клієнту, якщо він звернеться самостійно. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Роман Королев 11 травня 2022, 12:34
Сегодня заблокировали долларовую депозитную карту. Никаких уведомлений, никаких пояснений. Нагло и бесцеремонно. Пора переходить в другой банк.
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 13:14
Добрий день!
Виходячи з даних вказаних в заявці до відгуку бачимо, що раніше на ваш відгук https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/284112/ залишений з іншого облікового запису була надана відповідь.
Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
marena777111777 11 травня 2022, 10:59
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 9/7
ОБВОРОВАЛИ меня нагло на деньги!, вот заявка 15659759

Пришел мне аванс от человека на смартфон, приличный аванс, пришло уведомление что он есть, отправил наложку на остаток, клиент забрал наложку, и ТУТ У МЕНЯ БАН СНИМАЕТ ЭТИ ДЕНЬГИ!!! типо мы их не получили от отправителя и изымаем у тебя,

в итоге банк отобрал у меня деньги, вернуть морозится, заявку они рассматривают 45 дней (,
а у меня война сейчас, завтра Украины может не быть,
клиент морозится, мол не его проблемы, да чём он платил) если товар забран

кароч банк кинул, клиент послал, деньги сворованы банком, клиент Я = г0вно (
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 11:54
Добрий день!
На жаль, нам не вдалось вас ідентифікувати за даними вказаними у відгуці, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації. Не знайдено заявок з вказаним вами номером у яких би розглядалось питання описане у відгуці. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані.
Сегодня заблокировали мои все счета, на горячей линии 3700 так и не сообщили, на каком основании, сказали что свяжутся и что проводится какая то проверка. И это голд клуб Приватбанка! Зарплатная карточка!
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 11:42
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується чинним законодавством та нормами НБУ. Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті https://privatbank.ua/, банк має право обмежити рахунки клієнта у випадках, коли це необхідно для дотримання чинного законодавства у сфері фінансового моніторингу або інших випадках передбачених умовами договору чи діючим законодавством. Обслуговування ваших рахунків призупинено у зв`язку з п. 1.1.3.2.6 Умов та Правил. Після перевірки з Вами зв’яжеться співробітник банку.
Проблема вирішена
Jaruzlew 10 травня 2022, 22:50
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 41
я клиент другого банка, 07.05 так вышло что воспользовался приват-терминалом пополнить карту. Терминал 5000 скушал, а потом говорит, операцию не выполню обратись на гарячу линию для возрата средств.
1. Мне нужны деньги сейчас, заказать лекарство и еду домашней живности.
Никак нельзя пополнить мою карточку, ибо другой банк. На этом начинается ад.
2. Мы можем вернуть тебе деньги, но не вернем)) ты должен стать клиентом привата (я не хочу, я уже второй день это выпытую по несколько часов клещами)
Могли бы вернуть тысячу, но 5000 это уже может быть финансирование чегото там, отмывание чегото там, ужас. На этом ад начинается
3. Пытаюсь сделать диджитал карту, чтобы не идти в очередь в отделение, от которых я сильно огорчаюсь (очередь, хамство, пенсия, и т. д.) меня игнорят 2 дня. Долблю чаты, потом звоню. Оказывается девятого числа что у меня когда-то была карта привата на старом телефоне, и он финансовый. Меняю номер телефона, приват не открывается.
Пишу в онлайн чат, говорят ок меняем финансовый номер.
Слава небесам, поменяли. (Пришлось фотаться с паспортом))
И что вы думаете, вернуть деньги меня футболят, жди 24 часа ибо риски, вдруг это не ты фоткался с паспортом??)))
Обращаюсь 10.05 и что вы думаете?)))))
Я не могу войти в приват ибо мой номер не поменяли. Надеюсь в 22 м году я увижу свои деньги!
Сразу же хочу закрыть приват, и никогда, ни под каким предлогом не приближаться к нему.
Другой банк, решает такие проблемы за 7минут!!!
Отделение указал для галочки*
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 9:17
Доброго ранку!
Повернення коштів за операцією в терміналі самообслуговування здійснюється на картку ПриватБанку або на номер телефону яким було здійснено авторизацію (якщо внесена сума до 500грн), щоб впевнитись в тому, що кошти будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. У вашому випадку, достатньо оформити безкоштовну картку в будь-якому зручному відділенні ПриватБанку. Як альтернатива, ви можете оновити персональні дані онлайн через Приват24 та після цього оформити віртуальну картку в меню «Гаманець» — «Додати картку». Після оформлення картки можна звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для подачі заявки на повернення коштів.
Наші колеги перевірили ваші звернення в онлайн підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
32328089 10 травня 2022, 20:08
Уважаемые господа банкиры! Я понимаю, что с юридической точки зрения, Вы абсолютно правы. Тем не менее, поделюсь своей ситуацией. Я потерял 15073 гривен на курсовой разнице. Случился ургентный случай — отец неожиданно попал в больницу. Клиника потребовала оплатить депозит — 500000 бат. Платить можно было только картой. В результате конвертации 22 апреля банк продал мне 500 тыс бат. по курсу 0,8903 грн/бат за 445153,15 грн. После прохождения лечения, 6 мая, клиника вернула мне большую часть (75% от суммы) депозита — 372474 бата, а банк откупил у меня те же баты по 0,8498 грн/бат за 316543,28 гривен. Разница курсов составила 0,0405 грн./бат. Умножив на 372474 бата получится что я потерял 15073 гривны и страховая не возместит мне эти расходы.
Прямо сейчас у Вас курс доллара 29,2549/32,0512, т. е. курсовая разница составляет 8,7%. Не много ли?
Приватбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 9:19
Доброго ранку!
Ми передали інформацію колегам, щоб вони зв'язались з вами щодо вашого питання.
Проблема вирішена
Таня Дорогань 10 травня 2022, 18:34
Звернулись до відділення за адресою: Київська обл. м. Миронівка, вул. Соборності для перевипуску карти. Операціоніст відмовилась видати пластикову карту, без пояснень та запитання чи підійде вона в приват24 зробила перевипуск карти на Digital. Тепер можливості розраховутись картою в магазинах немає, Paypal в телефоні відсутній. Хотілось щоб керівництво відділення звернуло увагу на погане обслуговування даного працівника. Доведеться переходити на інший банк який видає необхідні карти.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 19:53
Добрий вечір!
Приносимо вибачення, що після відвідування відділення у вас залишився негативний осад. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців, за результатом вам зателефонує наш співробітник.
Зверніть увагу, що Digital картка — це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні), в банкоматах інших банків, які підтримують NFC, або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Stas Sultanov 10 травня 2022, 17:36
Пытаюсь вывести USD с PayPal на карту PrivatBank USD.

При данной операции:
1. PayPal конвертирует USD по своему курсу в UAH и отправляет в PrivatBank.
2. PrivatBank по своему курсу конвертирует UAH в USD.
3. PrivatBank взымает комиссию за данную операцию.

В итоге теряется около 10% от суммы и зависит от курса PayPal и PrivatBank.

Потеря 10% делает безсмысленной всю работу с PayPal.

Нигде в пресрелизах и пользовательском соглашении я не нашел информации о том что вывод средств с PayPal будет работать таким образом.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 18:07
Добрий вечір!
Якщо PayPal здійснює запит на зарахування в гривневій валюті, а не в валюті картки, банк конвертує операцію за курсом на момент проведення операції.
Більшість сайтів визначає валюту переказу в залежності від країни емітенту картки. Можливо це вплинуло на дане рішення.
Зі сторони ПриватБанку все проведено коректно.
Timochka 10 травня 2022, 17:17
Так вже сталось, що стала жертвою шахраїв і одразу звернулась до служби безпеки банку. Допомогли, кошти заблокували і наразі чекаю повернення їх на карту. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 17:24
Беремо і допомагаємо!
Проблема вирішена
Maia1962 10 травня 2022, 15:03
Уже второй месяц служба безопасности блокирует оплату комунальных услуг (хочу отметить, что в апреле заблокировали платеж в 26 грн.в этом месяце не проведен платеж за комунальные услуги в 1200 грн.Хочу получить ответ на каком основании второй месяц не проводятся мои платежи на такую маленькую сумму.Хочу отметить, что в апреле мне удалось провести платеж в 26 грн.в отделении банка за, что банк взял плату за банковские услуги, а 31 грн.Что происходит?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 17:19
Вітаємо!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Дійсно, в цілях безпеки платежі можуть потрапляти на перевірку та вимагають додаткової інформації. Для успішного проведення ваших оплат, радимо вказати в призначенні дату народження особи, за яку здійснюєте платежі.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Ковтун 10 травня 2022, 14:11
Найгірше обслуговування яке зі мною сталося, це приватбанк.

Вже писав відгук, але як показує практика, це хоч якийсь спосіб звернути на себе увагу. Банк розірвав зі мною відносини і заблокував рахунки і повідомив що я можу забрати кошти, звернувшись в відділення.

Я написав заяву вже 4 РАЗИ! Я потратив купу часу щоб забрати кошти які, налезать мені і банк замість того щоб допомогти бортуж мене до різних спеціалістів, які не знають в чому причина.

Не знає оператор, не знає час в аппці, не знає конс'єрж сервіс, не знає працівник відділення, не знає інший працівник відділення, не знає керівник відділення. Це у вас так принято, знущатись з людей? Ще й в такий час, коли заробітку майже ніякого?

Я написав 4 заяви, останній раз писав в пятницю, коли приїздив, то думав що нарешті все, але коли приїхав, то дізнався що працівники до сих пір не знають що треба робити. Я знову написав заяву, перевірив 10 разів, все чітко. А сьогодні знову дізнаюсь що не вистачає даних. Яких даних вам не вистачає??? Я писав українською, потім англійською щоб пройшов SWIFT, а вам вседно щось не так?

Я не знаю куди звертатись, мене загнали в коло, з якого я не можу вибратись
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 15:12
Вітаємо!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваше питання було розглянуто нашими профільними фахівцями та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець, який озвучив рекомендації для подальшого врегулювання питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andy2106 10 травня 2022, 10:12
У жены кредит в приватБанк снимает половину и с аванса и с зарплаты, если деньги остались на карте на следующий день тоже снимет, и так повторяется пока не снимет всё.гнилая программа или банк?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:50
Добрий день!
Для перевірки інформації щодо описаної вами ситуації, радимо вашій дружині особисто звернутися нашу службу підтримки, де наші фахівці з радістю допоможуть після ідентифікації.
З повагою, ПриватБанк.
SuAuru 10 травня 2022, 9:26
Банк, конечно, ответит, что решения принимает система на основе каких-то алгоритмов, но мне не очень интересно, кто и что принимает решения, в результате которых я осталась без всего, что заработала за месяц, и, соответственно, без средств к существованию. Просто отлично! Особенно в это время, когда каждая копейка на счету. Но банк просто взял и уменьшил кредитный лимит, «сожрав» при этом все деньги, которые зашли на карту. Теперь я, видимо, должна месяц жевать пластик карты, потому что продукты купить не за что, за коммуналку заплатить нечем. Спасибо за поддержку в трудное время, дорогой Приватбанк!
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:45
Вітаємо!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Підвищення кредитного ліміту поки що недоступне, але ви можете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
В подальшому, для отримання бажаного вами ліміту кредитних коштів, радимо накопичити позитивну кредитну історію не менше, ніж за 6 місяців, відкрити депозит від 10000 гривень, або мати цільову картку з оборотом не менше, ніж 3000 гривень в місяць.
З повагою, Приватбанк.
alboshiy 9 травня 2022, 23:29
Добрго вечора. Маю універсальну картку Приват Банку з лімітом 75000 грн. Я діючий ФОП завжди користовувався цією карткою як для особистих потреб так і для свого бізнесу. Рух коштів постійний. Завжди вчасно роблю всі платежі та слідкую щоб не виникало заборгованості. Ці кошти періодично допомогали зробити закупки матеріалів, якщо не вистачало особистих коштів. І саме зараз коли ми підприємці під час війни намагаємося почати працювати та запустити економіку країни! Приват просто без пояснень зменшуе мені ліміт до 13420 грн.! Ви знущаетеся? Саме в той момент коли на ці кошти я мав розрахунок! Велика Вам подяка за таку підтримку в такі складні для України часи :(
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:30
Вітаємо!
Справа в тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Нам шкода, що його зменшення спричинило вам незручності. Система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників, таких як: наявність простроченої заборгованості, недостатній оборот по картці, негативна кредитна історія та інші.
Картка « Універсальна» оформлюється фізичним особам, які можуть оплатити комунальні та інші рахунки, поповнити мобільний телефон, купити необхідні товари або оплатити послуги, зняти готівку в банкоматі та багато іншого. Для ФОП у нас існує окрема кредитна лінія.
Наразі, кредитний ліміт та можливість користуватись кредитними коштами відновлені в межах встановленого ліміту. Підвищення кредитного ліміту поки що недоступне, але ви можете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
dimalunyaka 9 травня 2022, 21:53
Кредиты закрывались досрочно. Перед войной закрыл рассрочку. Кредитный лемит был 50 т. Мне его увеличивали и увеличивали было приятно, заработал доверие, как бы не так. Решил пока не трогать до важного момента карту уневерсальную и вот момент настал, нужна наличка. И мне в мой 1 выходной когда нужно заберать семью, нужны деньги, за день до с 50тыс ставят лимит 2 т. КАРЛ!!! Дозавонится оператору не могу там эта робот Алла с пятью алгоритмами ответа, чат тоже глухо. Мол комьютер все опеределяет и ничего мы сделать не можем. Увеличить лимит нельзя, мол пользуйтесь этим, а там мы посмотрим через месяц на ваше поведение и может увеличим. А до этого разве я честно не заработал этот кредитный лимит и держал его для нужного момента. Низкий вам поклон приват, вы молодцы!!! Какой я был дурак, держа одну карточку вашего банка и хваля вас знакомым мол вы не подводите, не подводили это правда. До этого момента и еще так… подо*рали хуже некуда.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:39
Вітаємо!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Підвищення кредитного ліміту поки що недоступне, але ви можете користуватись коштами в межах наявного ліміту.
В подальшому, для отримання бажаного вами ліміту кредитних коштів, радимо накопичити позитивну кредитну історію не менше, ніж за 6 місяців, відкрити депозит від 10000 гривень, або мати цільову картку з оборотом не менше, ніж 3000 гривень в місяць.
З повагою, Приватбанк.
Проблема вирішена
dismay 9 травня 2022, 21:00
Заблокировал карту так как мошенники узнали CVV, пришел в отделение приват банка что бы перевыпустить карту, сказали нужно заплатить 100 гривен за карту. Я сказал что пусть снимут с карты, мне сказали нет, так как карта заблокирована, в итоге снял деньги в банкомате и дал на руки 100 гривен. Класный сервис, продать кусок пластика за сотку. В монобанке за 50 гривен отправили новой почтой в красивом конверте.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2022, 10:09
Добрий день!
Наші клієнти можуть отримати без обмежень до 6 карток миттєвого випуску на рік. При оформленні 7-ї картки встановлюється обмеження та наступну картку можна оформити тільки платну.
Обмеження діє протягом 1 року (365 днів) з моменту оформлення першої картки з останніх шести, що були враховані при розрахунку.
З повагою, ПриватБанк.
makssss 9 травня 2022, 16:20
с декабря по 18 февраля проходил новогодний квест. За его прохождение должны были 200 грн дать. Не дали. Сказали из-за военных действий заморожено. Кидалы приватбанк. Кучу времени убито на прохождение и даже 200 грн зажали.
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2022, 17:19
Добрий день!
На жаль, зв'язку з воєнним станом в Україні, виплати за акцією «Новорічний квест» тимчасово призупинені. Як тільки ситуація стабілізується, кошти будуть зараховані на вашу картку. Дякуємо за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝