×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Непорядочное поведение банка
На момент получения помощи ВПО у меня была месячная задолженность по кредитной линии. В итоге банк, без моего ведома и поручения абсолютно незаконно перевел больше половины помощи по ВПО за два месяца на полное погашение процентов по кредиту и уплату обязательного платежа, тем самым оставив меня без средств к существованию. Хорошо, что сумма задолженности была небольшая, так бы Приватбанк незаконно и без моего ведома и поручения списал всю сумму помощи ВПО на погашение кредита. Думаю так бы произошло и с пенсионными выплатами, если б они поступали на счета Приватбанка.
Пишу это для тех несчастных людей, которые потеряли все и еще вынуждены отдавать последнее этому «банку». Не стоит доверять так называемому «государственному» банку. Переводите выплаты ВПО, социальные и пенсионные выплаты на счета других банков. Этому «самому прогрессивному» банку абсолютно безразлична трагедия людей и они готовы пойти на нарушения закона, списывая деньги без ведома и поручения клиента.
P. S. С техподдержкой банка разговаривать бессмысленно. Они не слышат клиента. Требуют конкретных сроков погашения кредитов. Не называйте в телефонном разговоре конкретных сроков. Все разговоры записываются и будут использованы против вас в дальнейшем в суде.
Списання з рахунків на погашення простроченої заборгованості відбувається згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms
Так, згідно з пунктом 2.1.1.3.1. https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
Якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Щоб уникнути такого списання достатньо своєчасно вносити щомісячні платежі та не виходити на прострочення.
Зі своєї сторони, розуміючи всю складність ситуації, банк йде назустріч клієнтам і вже переглянув деякі тарифи і зменшив відсоткову ставку по кредитним карткам, а у разі прострочення нараховує базову % ставку замість подвійних відсотків. Більш детально про роботу банку в умовах воєнного стану на нашому сайті: https://privatbank.ua/help
Коментарі (7)
Немає відповіді по заявці
Документи відправив, на безліч дзвінків відповів і тепер понад 5 днів тиша, жодних пояснень!
Заявка була розглянута профільними фахівцями. Як бачимо, ви звертались в підтримку де вам була надана відповідь щодо результату розгляду заявки та рекомендації щодо подальших дій. Якщо у вас виникли додаткові питання ви можете звернутись в підтримку через авторизовані канали.
Написати коментар
Отказали в обслуживании не понимаю причины…
Являюсь клиентом банка 7 лет. Пользуюсь всеми услугами. Зарегистрирован Фоп. Стоит эквайринг.
Сегодня прислали сообщение что банк принял решение о разрыве отношений.
Неделю назад предлагали кредит, зарплатный проект…сегодня все заблокировали…
Все попытки выяснить в чем причина результатов не дали…не 3700, не отделение, не онлайн помощь (везде говорят нет информации)
Как понять что не так…ничего не делал запретного…
Никто не даёт ответа …в чем причина???
Так же не бывает…
Чувствуешь себя не очень…работаешь, платишь налоги, банк вроде не частный…и не можешь добиться ответа…
Скажите хотя бы причину…кроме фразы банк может принять решение в одностороннем порядке…((((
Или скажите куда обратиться чтобы получить ответ…
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (9)
Операторы не отвечают
Хотите лучший банк? Выбирайте другой где больше выгоды, приватбанк больше не выгодный банк и к тому еще и дерёт деньги за воздух.
Курси для безготівкових операцій визначаються банками виходячи з поточної ринкової ситуації.
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками й уникнути переплати за кредит: https://privatbank.ua/kak
Іноді наші оператори можуть бути особливо популярними. Якщо у вас є невирішені питання ви можете написати нам в приватному повідомленні.
Написати коментар
Крадуть кошти з рахунка без пояснення
Оператори в чаті
— Відповідають через 20−30 хв, іто не завжди
— Після поставленого питання пропадають на 40−50 хв (а якщо ви не відповісте їх протягом 5 хв вони просто закриють та видалять час)
— Ніколи не відповідають на поставлене вами запитання, а відповідають наа рандомне придумане ними самими питання, до прикладу на питання«Чому у мене списалось 2700″ мені відповіли «У вас залишилось **** коштрів на рахунку»
— Якщо попробувати додздвонитись до банку, там ніхто ні за що не відповіддає, всі будуть вам розказувати про те що «Заявку передали», заявка це «фількіна грамота», в ній вам также будуть відповідати рандомними фразами які нематимуть ніякого відношення до реаальності.
Обслуговування здійснюється згідно Умов та Правил надання банківських послуг, які розміщені на сайті банку. Окремо з інформацією про те, як працює банк та кредитування в умовах воєнного стану можете ознайомитись за посиланням: https://privatbank.ua/help
За вашим кредитом було надано кредитні канікули, які передбачали, що банк дає відстрочку на внесення обов'язкових платежів, а не відміняє їх зовсім. Тому, коли канікули закінчились необхідно було внести платежі. Через те, що не була внесена потрібна сума виникло прострочення. Питання розглядалось профільними фахівцями. Інформація про результат доступна для перегляду в вашому Приват24.
Що ж до спілкування в підтримці то зазначимо, що іноді наші оператори можуть бути особливо популярними та вони роблять все, щоб не залишити питання клієнта без уваги. Ми проведемо роботу з фахівцем для покращення якості обслуговування.
Коментарі (1)
Отказ в оформлении документов. Вымогательство страховки для оформления помощи Красного креста
Сотрудник Приватбанка в г. Днепр, ул. Калиновая, 72, Ирина — отказалась оформлять ее, в связи с тем, что клиент отказывается оформлять страховку.
После обращения на горячую линию — приватбанк ответил, что клиент отказался от оформления помощи. Рука — руку моет. Человек обращается за получением помощи, а ему навязывают дополнительные платные услуги. Мало того, был комментарий «чего я должна просто так отвлекать сотрудников». В оформлении помощи (без оформления страховки) — сотрудник приватбанка отказала. Спасибо приватбанку за то, что навязывает платные услуги своим клинетам в нарушение законодательства Украины.
Советую всем отказываться от этого барыжного банка.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Коментарі (11)
Лізинг
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Написати коментар
Банкомат Приватбанку списав гроші і не видав
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію. На даний момент, заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Написати коментар
Про повернення коштiв
участь щодо вирiшення заявки № 15678758. Дякую від щирого серця за розуміння, за добросердечність, чуйність, щирість, підтримку! Приємно знати, що такі люди є поруч. Бажаю процвітання, добра, благополуччя, гармонії і щастя!
Дякуємо вам за такі теплі слова:) Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс.
Беремо і допомагаємо!
Написати коментар
Приват опять заглючило
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення інформації по банкомату.
Коментарі (1)
Не могу снять деньги с карты в евро
Прошу розсмотреть мое обращение и исправить ошибку!
Як бачимо на даний момент ви вже здійснили необхідні дії, щоб зняття готівки проходило успішно. У разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в приватному повідомленні.
Коментарі (1)
Приват банк является пособником ворам и мошейникам
Банк не співпрацює з шахраями, а навпаки, робить все, щоб захистити кошти клієнтів. У разі втрати чи крадіжки картки ви можете одразу її заблокувати в своєму Приват24 і перевипустити на нову.
Коментарі (2)
Дуже паганий сервіс
На даний момент не бачимо спроб зв'язатись з підтримкою з вашого номеру. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Коментарі (1)
Приховані обмеження по Інтернет картках
Але тепер, дана послуга для мене закрита, ПОЖИТТЄВО закрита. Як виявилося, банк має обмеження на відкриття даних карт у кількості 10 шт на одного клієнта, не на місяць, не на рік — на все життя. Історія була така, висіли в мене в приват24 штук 5 цих інтернет карт. Одного разу мені набрид довгий список із карток і їх закрив — виключно в естетичних цілях, все рівно думаю зможу відкрити в будь-який момент. Не вгадав, не зможу. Чому не вгадав? Та тому що обмеження інтернет карток в 10шт внутрішнє для приватбанку й вони його не вказують ні безпосередньо при відкритті, ні в заяві приєднання, ні в умовах та правилах надання послуг. Якби банк просто попередив про обмеження, я би не закривав картки й мав би можливість і надалі ними користуватись.
В п. 2.1.7.4.2 Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті банку https://privatbank.ua/terms зазначено: Банк має право встановлювати обмеження щодо кількості випущених карток одному Клієнту.
Якщо у клієнта раніше було оформлено 5 інтернет карток і вони були закриті то залишається можливість відкрити ще 5. Окрім того, альтернативою може бути віртуальна (digital) картка, яку також можна оформити через Приват24.
В оновленому Приват24 є можливість сортувати і приховувати картки, що допоможе зручніше ними розпоряджатись не закриваючи при цьому картку.
Коментарі (7)
Приват Банк во время войны списывает 50% социальных выплат и 100% с не социальных.
Списання з рахунків на погашення простроченої заборгованості відбувається згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms
Так, згідно з пунктом 2.1.1.3.1. https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
Якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Щоб уникнути такого списання достатньо своєчасно вносити щомісячні платежі та не виходити на прострочення.
Зі своєї сторони, розуміючи всю складність ситуації, банк йде назустріч клієнтам і вже переглянув деякі тарифи і зменшив відсоткову ставку по кредитним карткам. Більш детально про роботу банку в умовах воєнного стану на нашому сайті: https://privatbank.ua/help
Коментарі (42)
Сдулся Приват
Приват своей жадностью достал.
Перевод с Привата на Приват — плати комиссию. Плати членский взнос за Gold карту, но в реальности привилегий 0. Плати за личного банкира (которого я даже телефон не знаю и не хочу знать). Плати страховку, которую тебе навязывают при оформлении карты.
Вообщем как содрать побольше денег.
А по факту: был кредитный лимит. Взяли и тупо сделали 0.
За что Вам платить то?
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками й уникнути переплати за кредит: https://privatbank.ua/kak
Ви можете ознайомитись з актуальними тарифами на проведення платежів на нашому сайті та обрати для себе найбільш оптимальний варіант переказу коштів. Наприклад, при переказі з картки для виплат на Універсальну комісія відсутня. Якщо ви бажаєте замість картки Gold рівня мати звичайну, це також не проблема, адже картку можна перевипустити. Що ж до страховки, зазначимо, що її оформлення відбувається за згодою клієнта. При оформленні у відділенні банк відправляє код з смс на фінансовий номер, надавши код для оформлення клієнт підтверджує своє бажання оформити страхування. При цьому, клієнт в будь-який момент може розірвати страховку в своєму Приват24.
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
Коментарі (3)
Мошенничество и бездействие банка
При обращении к оператору был стандартный ответ «Вы передали данные, банк такие данные не разглашает». Однако, очевидно это не так, ведь как-то эти данные к мошенникам попали и точно не от меня.
Теперь не знаю, как пользоваться услугами банка, ведь нет абсолютно никакого способа обезопасить собственные средства. Очень огорчила работа службы поддержки.
Для того, щоб здійснити оплату в інтернеті необхідно на сайті ввести дані картки, які відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо по картці пройшла спроба оплати, яку ви не підтверджуєте радимо заблокувати картку. Перевипустити її можна в Приват24 (на віртуальну). Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, щоб фахівці підказали на якому сайті був запит оплати і ви могли перевірити зі своєї сторони та згадати наявність оформлених раніше підписок на цьому сервісі.
Коментарі (6)
Свифт
При переводе на моно банк вообще наберёт комиссию
Ознайомитись з комісіями нашого банку за зарахування переказу можете за посиланням: https://privatbank.ua/peverodi-swift
*Зарахування
З 01.04.2022 до 30.09.2022 на Картку для виплат:
гривневу – 0%;
валютну – 0,5% від суми переказу.
На Інтернет-картку, картку «Універсальна» й поточний рахунок фізичної особи – без комісії.
Рекомендуємо перед відправкою ознайомитись з умовами та тарифами відправки з вашого банку та банків посередників, щоб у вас не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Комісія може бути утримана банком кореспондентом або відправник може відправити переказ зі сплатою комісії з тіла переказу, а не окремо. У вашому випадку, відправник вказав тип сплати комісії, при якому оплата комісій проводиться спільно. Відправник оплачує комісію свого банку, а комісії банків-посередників і банку-одержувача, пов'язані з платежами, оплачує одержувач.
Важливий також тип сплати комісії, що вибрав відправник, – можливо, частина коштів пішла на списання комісії:
• тип OUR – комісію сплачує відправник;
• тип SHA – витрати відправника платежу оплачує відправник, витрати одержувача платежу – одержувач;
• тип BEN – усі витрати за платежем оплачує одержувач.
В квитанції за платежем ви можете бачити, який тип сплати комісії обрав відправник.
Коментарі (1)
Работники-молчуны
Підтвердити номер для проведення фінансових операцій в банку мама може не відвідуючи відділення / термінал, це можна зробити через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.
Коментарі (4)
Дурацке проверки во время войны в стране
Я сегодня пыталась перевести деньги и вместо подтверждения через приложение мне вылезла табличка подтвердить личность через звонок на 3700.
Вы в своем уме? Здесь нет связи! Ни украинской ни международной и выехать отсюда я тоже не могу! И мне что, голодать теперь?
Причем проверку с паспортом через селфи я прошла! Сделайте хотя бы номер телефона на который можно позвонить через тот же Viber out и чтобы не нужно было ждать пока банк перезвонит, а связаться напрямую! Либо другие альтернативные каналы связи для таких проверок! Либо вообще оставьте только проверку через селфи! Слов просто нет, забота о согражданах прям на высшем уровне!
П. С. Оператор умничка, пытался помочь, понимает проблему только вот помочь не может. Оператору 5 звезд!
П.П.С я указала номер телефона так как это обязательное поле, но сразу говорю — мне дозвонится не возможно, так что просьба к представителям банка писать на емейл
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Коментарі (2)