×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Незаконно воруют деньги людей в оккупации
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. На жаль, з вашого відгуку невідомо, про що саме йде мова. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення деталі ситуації.
Написати коментар
Виплата 6500
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Написати коментар
Проект Финансовый лизинг
Ну что же сам и разхлебываю.
Осознанно выбирал именно лизинг понимая, что может быть в конце…(не было больше средст для обслуживания вечно ломающего Ланоса 2002 года).
Лизинг на три года (машине по окончании срока лизинга не должно быть старше 15 лет).
Подобрал авто, продавец согласен, оценка по цене в среднем по рынку.
Минимальная сумма кредитования 100 т.
Первоначальный взнос, согласие жены, траты при оформлении, КАСКО не нужно было только ОСАГО. GPS датчик.Составлен график платежей и…вперёд: каждый месяц чуть больше чем по обязательному платежу (чем больше выплачивал, тем меньше % оставался).
Раз в год показывал по требованию авто для осмотра и контроля наличия страховки ОСАГО.
И тут война…(с…ка СПЕЦОПЕРАЦИЯ ОТ ПОБРАТИМОВ).
БЫЛА ВОЗМОЖНОСТЬ ВЫПЛАТИТЬ ОСТАТОК ДОЛГА.
Долг погашен И…
Началось…
ЕСЛИ У ВАС МНОГО ВРЕМЕНИ И НЕРВОВ- то как бы все ХОРОШО И ВОВРЕМЯ!!!
Условно 04.04 был погашен кредит.
+ 2 дня со мной созвонились и поблагодарили за досрочное погашение.
+ 4 дня документы запустили в работу при этом было согласовано место получения пакета документов.
+ 9 дней операторы 3700 начали «плавать» про статус и готовность документов (хотя от привата в чате я уже получил в электронном виде почти все документы 06.04 кроме одного: ДОВІДКИ з Военкомату про зняття з обліку.
Прошли многострадальные 14 рабочих дней- документов нет, где они неизвестно- ожидайте.
В течении уже 30 дней получите.
Все что указано по срокам в договорах, все просроченно.
Фиксировали мои обращения- ответ один ожидайте!!!
Жду!!!
И тут долгожданный звонок.(+36 дней от погашения долга).
Привезли ваш пакет с документами.
После обеда в 15:00 я получил все документы и в тотже день в сервисный центр (он же МРЕО- работает до 18:00).
Начало обработки моего заявления в 16:55.
Пакет документов от банка (доверенность, Договор купли продажи, Довідка з Военкомату, акт про відсутність долга и прием и передачи авто) + оригинал договора лизинга.
Был страх об аресте на машине, но он был снят ещё в самом начале +2 дня от погашения долга).
В 17:40 авто на новых номерах и у законного владельца.
Всё…
Нам шкода, що Вам довелося зіткнулися з такими незручностями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Нарушают конституционные права и пост. кабмина
Кожен громадянин має право самостійно обирати банк, в якому він бажає отримувати заробітну плату. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності, тому в жодному разі не нав’язує зарплатні проекти підприємствам та організаціям.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Порушують закони.
Я був з цим банком багато років і багато років жодного разу не прострочив виплати по Універсальній. Але було достатньо опинитися в скрутній ситуації і пару раз не внести проценти — Суд, погрози. Вам треба на росію йти. Там Вам буде дуже комфортно, адже закони та люди для вас — ніщо. Дно, а не банк.
Списання коштів для погашення простроченої заборгованості здійснюється згідно з умовами договору через тривале порушення кредитних зобов'язань. За вашим зверненням раніше банк надав інформацію щодо питання законності подібних списань.
Коментарі (3)
Просто жахлива робота і обслуговування
Щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написати коментар
Ограничение в пополнении карты
Перепрошуємо за можливі незручності. Дана операція була визначена, як ризикова і не могла бути проведена з міркувань безпеки. Провести таку операцію можна через альтернативні канали.
Коментарі (20)
Заблокували за купівлю на ОЛХ
Картка була заблокована з міркувань безпеки, адже при підтвердженні платежу деякі дані вказані вами відрізнялись від тих, що ви раніше залишали в банку. Блокування картки було вимушеною мірою в даній ситуації, адже ми піклуємось про ваші кошти. Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для розблокування картки.
Написати коментар
Не зараховано swift переказ
Щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію по переказу ми звернулись в приватному повідомленні.
Написати коментар
Перечисление денег
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення даних.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Блокировка средств: ожидайте 120 дней
Шкодуємо, що банкомат закордонного банку спрацював некоректно і не видав готівку. В свою чергу ми отримали запит на проведення операції від банку, який обслуговує даний банкомат. Повторного запиту про відміну операції через збій в роботі банкомату не надходило, тому ми вимушені були провести операцію.
За вашим зверненням банк створив заявку на оскарження операції. Ми вже сформували та відправили необхідний пакет документів в міжнародну платіжну систему за правилами якої і відбувається оскарження. Регламент до 120 днів не є примхою банку, він також встановлений платіжною системою.
Що ж до ваших звернень в підтримку ми бачимо, що при спробах перетелефонувати на ваш номер в деяких випадках банк зтикається з перешкодами, які від нас не залежать. Дзвінок відхиляється через те, що номер знаходиться поза мережею. У разі виникнення питань альтернативою є звернення в онлайн підтримку на нашому сайті. Вам немає необхідності витрачати час на звернення в підтримку, якщо питання стосується заявки на повернення коштів, адже після отримання відповіді від платіжної системи ми самі вас проінформуємо.
Написати коментар
Банкомат приватбанка не выдал деньги, но списал со счета
Спустя минут 20 дозвонился оператору, что бы оформить возврат или выдачу неполученных средств, сказали ждите до 14 дней. Почему по их вине и глюченному банкомату, я должен страдать и быть без денег? Почему сотрудники банка не задокументировали, то что банкомат завис и перезагрузился???
Раньше подобную проблему мне решали за 15 минут онлайн, и я был счастливым клиентом, теперь до 14 дней без денег в такое военное время…
В свое оправадание представители банка говорят :«Нам дуже шкода! Допобачення!", никому не интересно решить мою проблему как можно быстрее…
Номер заявки 24818069
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (19)
Нехай весь світ зачекає
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Написати коментар
Приват банк после обновления данных просто разорвал
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Верните мне мои деньги!
Бачимо, ваше питання вже було розглянуто профільними фахівцями з врахуванням всіх наданих вами даних та за результатом проведено зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
не лояльне ставлення до клієнтів
Розмір ліміту встановлюється для кожного клієнта індивідуально. Є низка критеріїв, які впливають на можливість відновлення кредитування.
Банк переглядає ліміти щодня. Якщо за вашою карткою буде рішення про збільшення ліміту, ми відразу відправимо повідомлення.
Коментарі (2)
Мошенничество, игнор клиента
У разі, якщо кошти списані з картки, оскарження операцій здійснюється за правилами платіжної системи. В даній ситуації заявка на повернення коштів подається клієнтом в банку, що видав картку.
Ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швидше надати інформацію і за наявності збою повернути кошти, коли до нас надходить відповідний запит на оскарження операції.
Коментарі (4)
Добрый день
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (6)
Ліжачим хворим людям не до селфі верифікації !!!
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. При здійснені процедури фотоідентифікації, нам потрібно розуміти, що звертається саме власник рахунку, а не третя особа. Фотографія має бути чіткої якості, текст на документі повинен бути читабельним, руки повністю повинні бути на фото, не обрізані, щоб точно було зрозуміло, що документ тримає саме клієнт.
У випадку, якщо клієнт при зверненні в підтримку надає особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку, або звертається від імені клієнта третя особа — банк приймає усі необхідні міри для протидії шахрайству.
Радимо оформити довіреність, щоб не виникало подібних випадків.
Ми звернулися в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути цю ситуацію більш детально.
Коментарі (13)
Банкомат не видав гроші
Нехай загалом всі знають, що я думаю про приват банк. Слава Україні!!! Ганьба приватбанку.
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (7)