Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
losthope 10 червня 2022, 7:21
Уважаемые пользователи этого банка. Если, не дай бог, у вас есть сбережения в этом заведении, рекомендую забрать их как можно скорее. Лучше уж хранить деньги в 3х литровой банке, нежели у них. Беспощадно обокрали людей находящихся в оккупации. Вменяемого ответа вы не получите ни через день, ни через неделю, ни через месяц. Нас просто кинули.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:18
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. На жаль, з вашого відгуку невідомо, про що саме йде мова. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasia199607 10 червня 2022, 6:44
Доброго ранку, подавали заявку на виплату 6500, заявку подана успішно зарахування коштів досі немає, як вирішувати це питання куба звернутися???
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:14
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Grafvij 10 червня 2022, 0:32
Искал подробности и отзывы про лизинг от Привата, а вот и сам пишу про то как сам заварил кашу.
Ну что же сам и разхлебываю.
Осознанно выбирал именно лизинг понимая, что может быть в конце…(не было больше средст для обслуживания вечно ломающего Ланоса 2002 года).
Лизинг на три года (машине по окончании срока лизинга не должно быть старше 15 лет).
Подобрал авто, продавец согласен, оценка по цене в среднем по рынку.
Минимальная сумма кредитования 100 т.
Первоначальный взнос, согласие жены, траты при оформлении, КАСКО не нужно было только ОСАГО. GPS датчик.Составлен график платежей и…вперёд: каждый месяц чуть больше чем по обязательному платежу (чем больше выплачивал, тем меньше % оставался).
Раз в год показывал по требованию авто для осмотра и контроля наличия страховки ОСАГО.
И тут война…(с…ка СПЕЦОПЕРАЦИЯ ОТ ПОБРАТИМОВ).
БЫЛА ВОЗМОЖНОСТЬ ВЫПЛАТИТЬ ОСТАТОК ДОЛГА.
Долг погашен И…
Началось…
ЕСЛИ У ВАС МНОГО ВРЕМЕНИ И НЕРВОВ- то как бы все ХОРОШО И ВОВРЕМЯ!!!

Условно 04.04 был погашен кредит.
+ 2 дня со мной созвонились и поблагодарили за досрочное погашение.
+ 4 дня документы запустили в работу при этом было согласовано место получения пакета документов.
+ 9 дней операторы 3700 начали «плавать» про статус и готовность документов (хотя от привата в чате я уже получил в электронном виде почти все документы 06.04 кроме одного: ДОВІДКИ з Военкомату про зняття з обліку.
Прошли многострадальные 14 рабочих дней- документов нет, где они неизвестно- ожидайте.
В течении уже 30 дней получите.
Все что указано по срокам в договорах, все просроченно.
Фиксировали мои обращения- ответ один ожидайте!!!
Жду!!!
И тут долгожданный звонок.(+36 дней от погашения долга).
Привезли ваш пакет с документами.
После обеда в 15:00 я получил все документы и в тотже день в сервисный центр (он же МРЕО- работает до 18:00).
Начало обработки моего заявления в 16:55.
Пакет документов от банка (доверенность, Договор купли продажи, Довідка з Военкомату, акт про відсутність долга и прием и передачи авто) + оригинал договора лизинга.
Был страх об аресте на машине, но он был снят ещё в самом начале +2 дня от погашения долга).
В 17:40 авто на новых номерах и у законного владельца.
Всё…
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 9:10
Добрий ранок!
Нам шкода, що Вам довелося зіткнулися з такими незручностями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Круговая коррупция. Тихо под шумок в г. Кривой Рог, пролоббировали свой банк и теперь Незаконно заставляют всех сотрудников детских садов, школ и других ком. учреждений заключать зарплатные договора с Приват Банком. Законы видимо для вас не писаны. Господа вас уже ждём по всем закладам, все разговоры запишем и заснимем, как вы заставляете людей делай то чего они не хотят и не обязаны делать. Не смотря на войну, вам никто не давал такого права! Все ваши действия опубликуем публично на ютуб и телеграмм каналах. Ви зрадники нашого Народу і Країни!
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2022, 10:04
Вітаємо!
Кожен громадянин має право самостійно обирати банк, в якому він бажає отримувати заробітну плату. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності, тому в жодному разі не нав’язує зарплатні проекти підприємствам та організаціям.
З повагою, ПриватБанк.
Toughness 9 червня 2022, 19:24
Банк, який запросто зніме 50% від пенсії в рахунок простроченої заборгованості, не зважаючи на те, що це є єдиним джерелом доходу на зараз. Воєнний стан, вимушене переселення та існування на 50% пенсіі, а саме 900+ грн. цілий місяць. До того ж, провели без мого відома судове засідання та намагаються стягнути борг і с зарахувань на карту і за допомогою суду. Тобто, згідно постанови суду, про котрий я навіть не знав, я повинен ще й заплатити якомусь виконавцю, та таку ж саму суму банку. Ви там себе нормально відчуваєте? Постанови про тимчасове припинення стягнень на період воєнного стану — не для них. У них є свій, власний регламент, та всі інші закони грунтуються на ньому, а не навпаки. Постанови КМУ, закони президента — та ладно, в ПБ про це не знають.
Я був з цим банком багато років і багато років жодного разу не прострочив виплати по Універсальній. Але було достатньо опинитися в скрутній ситуації і пару раз не внести проценти — Суд, погрози. Вам треба на росію йти. Там Вам буде дуже комфортно, адже закони та люди для вас — ніщо. Дно, а не банк.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 20:22
Добрий вечір!
Списання коштів для погашення простроченої заборгованості здійснюється згідно з умовами договору через тривале порушення кредитних зобов'язань. За вашим зверненням раніше банк надав інформацію щодо питання законності подібних списань.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnyAnnet 9 червня 2022, 16:47
Не кваліфіковані працівники кол центру, з якими годинами не можливо вирішити питання. Постійні нескінченні перевірки і довжилезні очікування! Вже не перший раз зтикаюсь з негативним досвідом у приватбанку!!! Сама буду переходити до обслуговування в інший банк і іншим раджу те саме!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 17:48
Добрий день!
Щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 червня 2022, 9:35
Відгук не зарахований (на 11.06.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SviatoslavH 9 червня 2022, 10:56
В приват24 было отказано в зачислении средств при переводе с карты другого: «вашу операцію скасовано банком з метою безпеки «. Поддержка причину указать не может
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 11:57
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності. Дана операція була визначена, як ризикова і не могла бути проведена з міркувань безпеки. Провести таку операцію можна через альтернативні канали.
Проблема вирішена
Євгеній Дз 8 червня 2022, 22:48
При купівлі товару на сайті ОЛХ на суму 4555грн використав для оплати картку Приватбанк. Отримав повідомлення «8 червня 2022 р. о 19:07 Вам не вдалося оплатити онлайн-покупку (OLX_DOSTAVKA_UAPAY) Вашою карткою (4149****50) на суму 4 555.0 UAH через перевищення інтернет-ліміту». Добре, змінив ліміт в приват24, купую далі той самий товар на ОЛХ. Отримую наступне повідомлення «Підозрілі операції за Вашою карткою», пропонують дзвонити на номер 3700. Дзвоню на цей номер, проходжу тест-допит як мене звати, де прописаний, де народився. Після чого оператор приймає рішення заблокувати повністю мій телефон доступу в приват24, картку. Скажіть будь ласка за що? Я є постійним клієнтом приватбанку вже багато років. Випускав не одну картку і замінював її по закінченню терміну, при цьому у мене був незмінний номер телефону, я нікуди не переїзджав. Я маю при собі паспорт, картку, телефон. Навіщо мені тепер їхати у відділення і доказукати що я — це я. Дуже розчарований і вважаю що мати грошу в Приватбанку — це ризиковано.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2022, 11:23
Добрий день!
Картка була заблокована з міркувань безпеки, адже при підтвердженні платежу деякі дані вказані вами відрізнялись від тих, що ви раніше залишали в банку. Блокування картки було вимушеною мірою в даній ситуації, адже ми піклуємось про ваші кошти. Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для розблокування картки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hvasyl 8 червня 2022, 16:47
Вже півтора тижні банк не зараховує swift переказ. В контакт центрі говорять що немає переказу по вині банка-кореспондента. Невідомо яка причина, ніяких пояснень. Написав іноземному банку відправнику, нічого. Таке враження що кошти просто вкрали.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 17:21
Добрий день!
Щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію по переказу ми звернулись в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Eva5555 8 червня 2022, 13:53
17.05.2022 года я перечислила с польской карты деньги на карту ПриватБанка. Денег и по сей день нет. Ссылаются либо на занятость операторов, либо что вопрос рассматривается. Сделала запрос в польский банк и он подтвердил отправку денег, предложив выяснить у моего банка причину задержки. ПриватБанк! Верните мне мои деньги!
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 15:08
Добрий день!
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення даних.
Полезный комментарий
Eva5555 10 червня 2022, 19:14
После обращения в Минфин деньги вернули
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 червня 2022, 18:36
Отзыв не засчитан (на 10.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
veronbelozub 8 червня 2022, 12:35
Снимала наличные деньги в банкомате Польши, банкомат отклонил транзакцию и не выдал средства, ПриватБанк в свою очередь заблокировал деньги. Заявку на возвращение оформляла целый день, поддержка не отвечает. С тех пор как оформила заявку прошел месяц, банк все так же игнорирует любые вопросы отвечая, в онлайне что «мы делаем все возможное, ждите смс», возврат в средств, возможно, обещают через 120 дней. Дозвонится до поддержки чтоб прояснить ситуацию не могу уже месяц, хотя для другим клиентам (звонила с телефона мамы) отвечают. Как минимум интересует вопрос: На каком основании деньги были сняты и банк «не заметил», что транзакция отклонена, почему поддержка не отвечают и кто должен за это нести отвественность? Почему меня с двумя детьми банк оставляет без моих заработанных денег, являюсь ВИП-клиентом, оплачиваю все их услуги, 10001 голд карту, а со своей стороны ПриватБанк просто игнорирует любые вопросы?
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 14:08
Добрий день!
Шкодуємо, що банкомат закордонного банку спрацював некоректно і не видав готівку. В свою чергу ми отримали запит на проведення операції від банку, який обслуговує даний банкомат. Повторного запиту про відміну операції через збій в роботі банкомату не надходило, тому ми вимушені були провести операцію.
За вашим зверненням банк створив заявку на оскарження операції. Ми вже сформували та відправили необхідний пакет документів в міжнародну платіжну систему за правилами якої і відбувається оскарження. Регламент до 120 днів не є примхою банку, він також встановлений платіжною системою.
Що ж до ваших звернень в підтримку ми бачимо, що при спробах перетелефонувати на ваш номер в деяких випадках банк зтикається з перешкодами, які від нас не залежать. Дзвінок відхиляється через те, що номер знаходиться поза мережею. У разі виникнення питань альтернативою є звернення в онлайн підтримку на нашому сайті. Вам немає необхідності витрачати час на звернення в підтримку, якщо питання стосується заявки на повернення коштів, адже після отримання відповіді від платіжної системи ми самі вас проінформуємо.
Проблема вирішена
darkboy44 7 червня 2022, 22:57
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Мечникова, 10-Б
Решил сегодня 07.06.2022 в 16:00 специально внутри отделения снять наличные, что бы точно все было хорошо и во время снятия перезагрузился банкомат и не выдал мне деньги, но с карты списалось. Сотрудница банка видела всю ситуацию и всем чем смогла мне помочь, это сказала набрать 3700 и всё!
Спустя минут 20 дозвонился оператору, что бы оформить возврат или выдачу неполученных средств, сказали ждите до 14 дней. Почему по их вине и глюченному банкомату, я должен страдать и быть без денег? Почему сотрудники банка не задокументировали, то что банкомат завис и перезагрузился???
Раньше подобную проблему мне решали за 15 минут онлайн, и я был счастливым клиентом, теперь до 14 дней без денег в такое военное время…
В свое оправадание представители банка говорят :«Нам дуже шкода! Допобачення!", никому не интересно решить мою проблему как можно быстрее…

Номер заявки 24818069
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 10:01
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Gembel 7 червня 2022, 21:12
07.08.2022 року вирішив здійснити покупку, на біду свою вибрав оплату через Liqpay.com, після оплати отримав «прекрасне» повідомлення про необхідність підтвердження платежу, а далі ще шикарніше роботи безтолковий який надасть ссилку якусь, але її нема, намагання з'єднатися із оператором, що тоже мимо. Коли треба Приватбанк нічого не робить для безпеки, коли не треба заї. на рівному місці.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2022, 9:46
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Users 7 червня 2022, 19:32
03.06.2022 в приложение приват24 пришло увидомление чтоб я обновил свои данные. После обновления данных их подтвердили. Вечером нужно было воспользоваться приват24 при попытке перевести P2P выскачило «Помилка Шановний клієнте, рекомендуємо змінити параметри платежу або зробити транзакцiю в будь — якому альтернативному каналі самообслуговування: банкомат, ТСО .» С начало нюподумал может приват сново лагает, но при звонке в 3700 было сказало что со мной был разорвал договор и вам отправлено письмо. При этом заблокированы средства на всех картах, не ожидал такого от банка :(с банком сотрудничал более 15 лет.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2022, 20:24
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
towara1398 7 червня 2022, 17:43
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
Ваш банк взял и без причины заблокировал мне доступ в приват24, лишив меня всех моих денег. Ни менеджеры на отделениях, ни операторы, ни «прекрасная» девушка из какой-то комиссии не смогли (а точнее не захотели) мне помочь. Клиентоориентированность просто на высшем уровне. В стране война, а вы взяли и отжали у клиента все деньги и посылаете *** (а точнее на какую-то комиссию, длительностью 180 дней), что, по сути одно и тоже.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2022, 19:25
Вітаємо.
Бачимо, ваше питання вже було розглянуто профільними фахівцями з врахуванням всіх наданих вами даних та за результатом проведено зворотній зв'язок.
20 років я є клієнтом приватбанка. за весь час жодного просроченого платіжу по кредитам… жодної затримки з оплатою по оплата частинами або кредиту! щодня я активно користуюсь універсальною картою для сплати в торгових точках та оплаті в інтернеті. Маю стабільний щомісячний дохід зарплату бо працюю я в Укрзалізниці. За лояльність до банку, банк відмовляє мені в послузі оплата частинами це при тому що я активно завжди користувався цією послугою вже 10 років! Без жодних пояснень банк відмовляє мені в оплаті частинами та ще при цьому рекламує цю послугу активно! Хіба це не принизливо?
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2022, 13:10
Вітаємо.
Розмір ліміту встановлюється для кожного клієнта індивідуально. Є низка критеріїв, які впливають на можливість відновлення кредитування.
Банк переглядає ліміти щодня. Якщо за вашою карткою буде рішення про збільшення ліміту, ми відразу відправимо повідомлення.
Проблема вирішена
Kushnir7788 6 червня 2022, 21:08
Сьогодні намагалась отримати гроші шляхом зняття готівки з банкомату, однак операція по зняттю коштів була відхилена. Однак гроші з рахунку було списано. Після численних звернень до приватбанку мені було повідомлено, що заявка на повернення коштів буде розглянута лише через 5−7 днів, однак рішення про повернення заблокованої суми можлива тільки в разі не отримання товару, послуги. Однак на прохання надати реквізити, на які було списано мої кошти, мені було відмовлено. Окрім того, мені було зазначено, що якщо не буде вирішено заявку в це регламент, переведуть в статус заявки на чарджбек та регламент буде 120 днів. Що за відношення до клієнтів банку, гроші списані у невідому напрямку, ніякої конкретної інформації не надається, гарантії повернення коштів ніякої! Прошу відреагувати на таку поведінку банку!
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2022, 9:34
Вітаємо.
У разі, якщо кошти списані з картки, оскарження операцій здійснюється за правилами платіжної системи. В даній ситуації заявка на повернення коштів подається клієнтом в банку, що видав картку.
Ви можете бути певні, що ми завжди прагнемо якомога швидше надати інформацію і за наявності збою повернути кошти, коли до нас надходить відповідний запит на оскарження операції.
Сегодня на кассе АТБ с терминала у нас сняли суму за товар, потом что-то пошло у них не так и чек не даёт, а у нас сняли деньги, кассирша обнулила кассу и всё ждите деньги вернутся.Мы потребовали чек обнуляции и пошли в сам банк, чтобы нам розяснили и вернули деньги, а они говорят что такое вопросы они не решают. ЕТО как??? Онлайн консультант говорит что ждите 100дней.Мы что в древнем веке живём.Как снять так быстро, а вернуть деньги ждите.Мне чем детей теперь кормить.плохо что никого это не волнует.
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2022, 16:23
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
IIttaalliiyy 6 червня 2022, 10:24
З 30.05 на тимчасово окупованій Херсонщині нема зв’язку! Через це виникла проблема зі входом у додаток Приват24, оскільки не приходить дзвінок з банку та смс. У допомозі онлайн мені пропонують пройти селфі верифікацію, але проблема у тому що власник картки стара хвора ліжача людина яка майже не розмовляє! Я учора пів дня бентежив хвору людину щоб зробити селфі, більше 11 спроб, то погане фото, то людина повинна сама робити селфі, тощо. Хоча по фото гарно видно і паспортні дані і що людина дуже хвора! На ранок Приватбанк взагалі заблокував вхід у приват 24 і пропоную підтвердити номер телефону (ЗВ'ЯЗКУ НЕМА) у банкоматі (ЯКИЙ НЕ ПРАЦЮЄ) або відвідати відділення (ДО ЯКОГО МОЖНА НЕ ДОЇХАТИ).Чому Приватбанк нічого не робить для таких випадків? Чому під час війни Приватбанк залишає таких людей без грошей? Робіть вже щось!
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2022, 11:02
Добрий день!
Безпека наших клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку.  При здійснені процедури фотоідентифікації, нам потрібно розуміти, що звертається саме власник рахунку, а не третя особа. Фотографія має бути чіткої якості, текст на документі повинен бути читабельним, руки повністю повинні бути на фото, не обрізані, щоб точно було зрозуміло, що документ тримає саме клієнт.
У випадку, якщо клієнт при зверненні в підтримку надає особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку, або звертається від імені клієнта третя особа — банк приймає усі необхідні міри для протидії шахрайству.
Радимо оформити довіреність, щоб не виникало подібних випадків.
Ми звернулися в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розглянути цю ситуацію більш детально.
Gilysag 5 червня 2022, 18:11
01.06.2022 отримав заробітну плату в розмірі приблизно 29000 гривень. Після чого попросив дружину зняти готівку в розмірі 20000 гривень в банкоматі через мій застосунок приват 24 (я надав доступ до застосунку та пінкод попередньо їй). Після чого о 14:23 вона прийшла до банкомату по вул. Грецькій в місті Одесі та безпосередньо спробувала зняти готівку в сумі 20000 гривень. В результаті даних дій, банкомат видає, що сталась технічна помилка, звісно гроші списуються з рахунку, а готівку не видано. Після цього я зрозуміло, зразу почав дзвонити в приватбанк (пишу з малої букви на велику не заслуговує) по номеру 3700. Поговоривши з надзвичайно вічливим оператором мені повідомили, що моя заявка на повернення коштів сформована (№ 24779313). Далі починається черговий квест з приватбанком- чекаю день і отримую смс «типу необххідна інкасація строк розгляду заявки 14 днів» зрозуміло, що я подзвонив оператору знову спросити якого біса я повинен чекати свої законні гроші 14 днів.В телефонній розмові мені повідомили, що необхідно інкасувати банкомат, бо ніби то я міг гроші зняти, і від того що мені нічим більше зайнятись, я вирішив дзвонити в пропуканий приват на протязі кожної години. Далі проходить 5 -й день в активному режимі посилання мене операторами в напрямку російського корабля, мені повідомляють, що все-таки інкасація відбулась, я подумав Алілуя, але я приходить смс «Уточнення даних необхідно 14 днів» і я знову думаю «яке б.ть уточнення». Загалом грошей поки, що я не бачу.Банк для використання не рекомендую взагалі. Банк повинен страждати від технічних збоїв їхнього обладнання, а не клієнт. Оцінка моя банку — ДНО ПОВНЕ, і їх робота більше схожа на схему шахрайства повёязану з триманням в обороті коштів, а в окремих випадках попросту віджимання коштів простих нас з Вами громадян.
Нехай загалом всі знають, що я думаю про приват банк. Слава Україні!!! Ганьба приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2022, 10:18
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝