×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Приват банк опять ошукуэ клієнтів
Користуватися карткою, в тому числі знімати з неї кошти, має лише її власник. Перевірку щодо наявності залишків банкнот у пристрої, у випадку збійної операції, мають проводити інкасатори, згідно графіку та інструкції.
Якщо власник картки не погоджується з рішенням розгляду заявки на повернення коштів — радимо даному клієнту особисто звернутися в підтримку для більш детального аналізу ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Банкомат Приватбанку вкрав гроші : не видав 19000грн, а з картки Приватбанку списав 19190 грн.
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Найкращий оператор Приват Банку
Хотілось щоб всі оператори були такі ж привітні і намагались допомогти як Олена❤️
Робимо все, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс :)
Беремо і допомагаємо!
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (3)
Платеж по ипотеке засчитан в тело кредита.
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш актуальний номер телефону. Наші профільні фахівці перевірять інформацію стосовно вашого випадку та по результату вам на нього зателефонують для надання детальної консультації.
Коментарі (2)
Эта девушка решила все мои вопросы за 5мин!!!
Вдячні вам за такі теплі слова. Наталія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Коментарі (4)
Банк не зараховує грошовий переказ MoneyGram
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваша заявка на розблокування переказу MoneyGram, що був заблокований системою, оброблена та можете вже його отримати у Приват24; — через термінал самообслуговування або банкомат ПриватБанку; — зателефонувавши на номер 3700; — у будь-якому нашому відділенні.
Якщо виникнуть труднощі чи додаткові запитання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Прошу расторгнуть банковский договор
Ваше питання ще в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Коментарі (9)
Унаследованная задолженность
И, тут новость — оказывается банк подал в суд.
С этого момента начался квест, как отозвать дело из суда при военном положении…
Заявление про отзыв дела, с отделения ПРИВАТБАНКА отправили в главный офис. После этого не единожды звонила на горячую линию ПРИВАТБАНКА, и в юридический отдел, и отдел документооборота, составили как минимум два обращения/заявления про отзыв дела из суда… Но, никаких изменений. Дело до сих пор открыто в суде.
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними співробітниками та по результату перевірки вам телефонував наш фахівець з наданням інформації та рекомендацій.
З нашого боку, було сформовано та відправлено запит до суду для відхилення позову, однак, на жаль, відповіді ми не отримали. Радимо вам, також, звернутися до суду для уточнення інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Не предупреждают о дополнительных комиссиях при оплате интернет заказов
Згідно тарифів Інтернет картки, карток для виплат та Універсальна відсутня комісія за оплату товарів і послуг у торгових точках та Інтернеті. Оплата з подвійною конвертацією може пройти по картці, якщо клієнт встановив в Приват24 відповідний дозвіл. В іншому ж випадку така оплата буде відхилена за умовчанням.
Більш детально про подвійну конвертацію ми розповідаємо на нашому сайті: https://privatbank.ua/conv
Коментарі (2)
Почему не пришел Swift перевод?!что ьза наглое мошенничество
Джон (поддержка Kraken)
23 июня 2022 г., 02:31 PDT
Здравствуйте, Лилия,
снова Джон.
Это означает, что ваш банк ответил на запрос банка Frick об отзыве, они сказали, что ваши средства являются их внутренним банковским счетом и не могут быть возвращены. Они подтвердили, что у них есть ваши средства.
Сейчас это вне нашего контроля, поскольку они отклонили наш запрос на отзыв и подтвердили, что ваши средства заблокированы у них. Пожалуйста, свяжитесь с вашим банком, чтобы они могли дать вам лучшее объяснение.
Не стесняйтесь распечатать/переслать приведенную ниже информацию и предоставить ее в свой банк.
как это все понимать и что за наглое вранье это на какой то грабеж похоже!
В банк надходив лише запит на розшук переказу. Рекомендуємо відправити запит на повернення платежу, після чого банк зможе повернути відправнику переказ.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (32)
Хочу выразить благодарность сотруднику банка.
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (2)
Транзакции
Ответ банка шокировал, причём после того как они решили разобраться и создали заявку, а ответ поступил от оператора по истечении 24-х часов такой (банк посчитал, что транзакции не нужны и удалил их). Это нужно было сутки на то, чтобы догадаться до такого высказывания в адрес клиента.
Операція по картці, яка спочатку була відображена у виписці не була фактично успішно проведена тому була видалена з виписки для більш коректного відображення інформації. Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями і за його результатом наданий зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Виплати лікарняних ФОП за себе, рахунок 2604 в Приватбанке. ТІЛЬКИ НЕ ПРИВАТБАНК!!!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (3)
Заблокировали приват 24
Рахунки були заблоковані з метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері фінансового моніторингу. З вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (2)
Кража денег под видом уменьшения кредитного лимита
Дозвольте звернути увагу, що зменшення кредитного ліміту і як наслідок зменшення доступної для користування суми на картці передбачено умовами договору по картці. Важливо розуміти, що коли банк зменшує кредитний ліміт він не забирає ваші особисті кошти, а зменшує суму кредиту, якою ви можете користуватись. При внесенні коштів на картку в першу чергу погашається заборгованість. Якщо б на картці не було використаного кредиту, це були б ваші особисті кошти. У даному випадку, мова йде про кредитні кошти надані банком.
Коментарі (14)
Банкомат не выдаёт деньги, но списывает средства со счёта — это как?
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Написати коментар
Менеджмент та ФОП послуги просто ЖАХ
Питання передане в роботу профільним фахівцям. З вами додатково зв'яжуться.
Написати коментар
Кража
Фахівці перевірять інформацію та зв'яжуться за результатом розгляду питання.
Коментарі (5)
геноцыд населения
Банк в жодному разі не прагне ускладнити вам доступ до своїх рахунків. Саме тому ми даємо змогу звернувшись в підтримку змінити спосіб підтвердження і увійти в акаунт, навіть, якщо немає змоги отримати смс/дзвінок через відсутність зв'язку чи інші причини.
Зі сторони банку повідомлення відправляються на ваш номер. По більшій частині повідомлень ми отримуємо звіт про доставку смс. В даній ситуації радимо звертатись до мобільного оператора для вирішення питання з коректною доставкою повідомлень на ваш номер.
Коментарі (6)
Некомпетентность оператора и не налаженная система внутри банка
Саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми написали вам в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації щодо вашого звернення в підтримку, а також, щоб перевірити чи надходила до нас заявка від вашого банку.
Коментарі (2)