×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Ігнорування пунктів договору про іпотечний кредит
Бачимо, що 20.06.2022 р. вам був дзвінок від банку з наданням умов по реструктуризації — і отримана категорична відмова від співпраці.
Якщо ви передумали і бажаєте провести реструктуризацію, необхідно звернутись до відповідального менеджера для підготовки всіх документів.
Додатково з вашого звернення вам буде направлена офіційна відповідь.
Коментарі (2)
Є підтримка
Сьогодні також проводяться виплати. Тож, якщо статус схвальний, радимо очікувати зарахування.
Коментарі (1)
Доверенность на получение средств
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Проаналізувавши діалоги, ми проведемо бесіду зі співробітниками по даному випадку і найближчим часом проведемо додаткове навчання, щоб уникнути повторення подібної ситуації.
Так, це можливо. Якщо в довіреності зазначені подібні повноваження.
Написати коментар
Банкомат не выдал деньги
Банкомат по адресу ул. Елены Пчилки, 2а не выдал 17000 гривен. Автоматически сформировалась заявка на возврат дс, оператор уверил, что деньги скорее всего будут в течении 3 дней (в форме заявки до 14 дней).
Банкомат не был заблокирован после моей неудачи, никакой гарантии того, что не будет ситуации «кто-то снимает деньги и обнаруживает в лотке лишние 17000» нет. Я понимаю неторопливость банка с выдачей денег до инкассации, но есть камера на банкомате — эти вопросы можно решать в пользу клиента значительно быстрее, уверен СБ в Приватбанке работает как надо.
Ради юмора задаюсь вопросом что будет с инфляционными издержками, которые я получаю? Это около 90 гривен в течении 2 недель:)
Было много хорошего при сотрудничестве напрямую и косвенно с банком, но есть и такие приколы, которых большинство банков себе не позволяет.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Банк украл деньги
Зачем блокировать когда я должен Вам 35тыс.гр или Вы не хотите, чтобы я Вам кредит вернул?
Получается я заработал 35тыс.гр, а Вы 5164.74.
Политика не в пользу банка.у меня 35тыс.гр в плюсе.Может разблокируйте и я буду вносить как обычно обязательный платёж, если нет буду пользоваться моно банком и положу туда Ваши 35тыс.гр.
Списання з Картки для виплат на погашення обов'язкового платежу здійснюється, згідно умовам договору.
Ваше питання стосовно блокування карток знаходиться в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб ви отримали відповідь якомога скоріше.
Коментарі (19)
Вкрали гроші
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Повернення плати за кредитні кошти зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни. За період з березня по травень діяли знижені відсоткові ставки та був відсутній мінімальний платіж, щоб ви могли адаптуватися до нових умов. Наразі, якщо ви вносите обов´язковий щомісячний платіж 5% від суми боргу (мінімум 100 грн), тоді ставка за користування буде 1,7% на місяць.
Якщо не внести обов´язковий мінімальний платіж, тоді ставка за користування буде 3,4% (для карток універсальна голд) та 3,5% (для карток універсальна), тобто в подібних випадках, відбувається договірне списання з Карток для виплат на погашення обов'язкового платежу.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (28)
закриття рахунку фінансовим моніторингом
Являюсь клієнтом приват банку, це єдиний банк де в мене відкритий рахунок на даний час. В мене є близька людина з якою до сьогоднішнього дня перебуваю в стосунках, він громадянин Америки, отримувала щомісячну фінансову підтримку через SWIFT перевод на протязі 2 років. Під час війни вилетіла за кордон, і фінансовий моніторинг запросив пояснення щодо моїх коштів. Банк вислав виписку про мої трати та зарахування і я пояснила всі транзакції та зарахування, також наголосила про додаткові методи через які я отримувала кошти, і наголосила в письмі що якщо виникнуть будь які додаткові питання щодо моїх кошті готова надати обширну відповідь. В результаті вчора отримана повідомлення від банку що мої рахунки заблоковані і щоб я приїхала у відділення банку написати заяву і вказати реквізити іншого банку куди вони переведуть мої кошти. Заблоковано біля До моменту поки банк не заблокував мої кошти я мала змогу забезпечувати 4 членів моєї сім'ї які залишились в Україні та 6 біженців з Харкова які декілька місяців проживали в нашому будинку.Так ось, як мені існувати без кошті за кордоном під час війни банк не знає. Сказали якщо хочу перевести кошти на інший рахунок, то потрібно з’явитись у відділені. В мене все.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (3)
выплата ВПО Вестер Юнион
Вестерн Юнион от международных организаций для ВПО. Сказали что мы обслуживаем только активных клиентов нашего банка… Очень крутой ДЕРЖАВНИЙ банк, все для людей. Потратили пол часа в очереди, потом пришлось идти в Ощадбанк, там обслуживают всех граждан Украины, а не активных пользователей.
Нам шкода, що після відвідування нашого відділення у вас залишився неприємний осад. Якщо ви не є нашим клієнтом, то для отримання переказу достатньо пред’явити у відділенні паспорт та ІПН для проходження ідентифікації. Детальніше ознайомитися з інформацією щодо процедури отримання коштів за переказом Western Union ви можете на сайті: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/western-union
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести перевірку щодо вашого звернення до відділення.
Коментарі (2)
Вигнали на вулицю під час повітряної тривоги та скидання ракет на Дніпро
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Не забувайте, що у нас цілодобово працюють дистанційні канали підтримки (чат-онлайн чи за номером 3700 ), де вам, також, завжди з радістю допоможуть та підкажуть.
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Банк-пособник террористов
Ваше питання ще в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Коментарі (7)
Заблокували картку, а потім не змогли ідентифікувати
Через декілька днів я скинула собі на картку 15 тис гривень щоб в подільшому відправити їх на картку закордонного банка. Все оформила в приват24, відправила. І тут, чисто випадково я бачу, що мою картку заблоковано, прийшов імейл в якому вказано, що «ми не змогли з вами звязатися за номером, який ви вказали», хоча мені ніхто не дзвонив! За яким номером вони звязувалися зі мною — мені не відомо. Почала я дзвонити в кол центр, вони відправили в приват24 заповнити форму, в чьому чаті я чекала мінімум по 10 хв на кожну наступну відповідь і вкінці кінців мені прийшло повідомлення, що я не пройшла верифікацію, що дані відрізняються від вказаних мною раніше, і останнє повідомлення «зверніться в банк».
Ми живемо в 2022 році, додайте аутентифікацію за допомогою Дія, селфі, чи фото документів, а не «зверніться в банк» бо оператору, недостатньо інформації я надала.
Перепрошуємо за незручності. Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки з яким ви спілкувались. Ви можете повторно звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті для вирішення питання щодо розблокування картки.
Коментарі (6)
Заблокировали счета без объяснения причины.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (6)
Отказ в доступе к Приват24, отключение финансового телефона
А сегодня еще и отключили мой финансовый телефон, так как после 4 — х часового чата и многократного заполнения форм что-то пошло не так. На телефоне поддержки из-за рубежа перестали соединять меня с оператором, так финансовый телефон надо повторно подтверждать в Украине, куда я не могу выехать по состоянию здоровья и военных событий. Последний раз я связывалась с оператором для помощи из-за рубежа 27.06.22, она сказала, что все документы у меня в порядке, надо дальше обращаться в чат, но и там меня отклоняют, а теперь уже и автответчик просит звонить с финансового телефона и не соединяет с оператором. Таким образом, меня лишили карточки, доступа в Приват24, и помощи оператора. Я постоянный клиент Банка со дня основания. Прошу Вас помочь.
Передали інформацію колегам, щоб з вами зв'язались та знайшли шляхи вирішення питання.
Коментарі (1)
Незаконно насчитывают проценты по кредиту
Внесення оплати доступне готівкою або переказом з картки іншого банку.
На даному етапі банк проводить перевірку, щодо можливості продовження обслуговування.
При виникненні спірних питань ви можете вирішити їх згідно законодавства України.
Коментарі (7)
Негатив від Банку
Виходячи з опису, вам надійшов лист про списання коштів за моніторинг не активних рахунків. Дане списання відбувається лише за рахунок власних коштів і у разі, якщо на картці немає власних коштів списання «в мінус» не відбувається. Таке списання передбачено умовами договору в разі, якщо клієнт більше року не користувався рахунками. Ми можемо запропонувати скористатись рахунком, щоб він знову став активним і комісія не списувалась. Зазначимо, що саме ви приймаєте рішення чи користуватись карткою і рахунками.
Коментарі (2)
Не рекомендую
Наші колеги зв'яжуться з вами для вирішення питання за одним із каналів комунікації, які ви залишали в банку. Також просимо залишатись на зв'язку на форумі, щоб ми могли знайти інші способи комунікації у разі необхідності.
Коментарі (1)
Е підтримка в ноль!!! Вже третій місяць!!!
На жаль, за даними з відгуку немає змоги вас ідентифікувати та розібратись в питанні. Щоб уточнити деталі та ваші контактні дані ми звернулись в приватному повідомлення.
Написати коментар
Отказываются возвращать мои деньги
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (11)
Невозможно забрать деньги по доверенности
Оператор делает заявку на выдачу денег на основании доверенности. Через день звоню, оператор говорит что нужно доказать родство.
Я не выдержал, обозвал, говорю девушка… Представьте себе, что это однофамилец, посторонний человек. Какое родство. У меня доверенность.
Уроды.
У меня мать без ног, ей с Германии крестная высылала пару раз по 100 евро на лечение.
Эти уроды глумятся. Сначала приходил узнать что нужно чтоб снять, говорили что нужно тащить к ним безногого человека или доверенность. Оформил доверенность, теперь ещё нашли причину. Всё для людей.уроды
Ваше питання в роботі у наших профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб розглянути його якомога скоріше.
Коментарі (2)
Невозможно достучаться до поддержки в чате!
Від імені банку приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. В цей непростий час дуже зросла кількість звернень, зокрема від українців з окупованих територій і які виїхали з районів бойових дій. Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори, тому іноді, дійсно, потрібно трохи почекати.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб допомогти вам у вирішені вашого питання.
Коментарі (5)