×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Почему повысилась процентная ставка по кредиту в Приватбанке.
Ми розуміємо цю ситуацію та хочемо зазначити, що повернення до стандартних умов дозволить ще більше підтримувати кредитування наших клієнтів та економіку України. Дозволить створювати нові можливості в кредитуванні нашим клієнтам. При цьому наш Банк один з небагатьох, який пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів по кредитній картці, а зараз ми повертаємося до стандартних умов.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Злив персональних даних приват банк
АТ КБ «ПриватБанк» — є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають подібним ситуаціям.
Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Стосовно оформлення digital картки для отримання пенсійних виплат
Стараємось для Вас!
Написати коментар
Банкомат не выдал деньги
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Двічі списали кошти за покупку у розетці
У виписках у веб кабінеті, чітко видно, що списання відбулося двічі. Я скинув скріншоти саппорту банка, а мені раз за разом повторювали, що це нормально і списання відбулося лише раз.
Єдине що мене збентежило, так це те, що доступна сума, яку я мав на картці була зменшена двічі.
28-го серпня і 2 вересня, ті ж самі суми.
Сума доступна до мого використання, зменшувалася двічі, на одну і ту саму величину: 2 973.00
В підтримці, мені запропонували сформувати виписку по рахунку та зробити селфі аби її отримати, я відмовився, бо вже був дуже розчарований.
Потім виявилося, що цю виписку я сам можу сформувати в кабінеті але з того документа взагалі нічого не зрозуміло.
Це стало останньою краплею.
В мене таке враження, що держ сектор як Медуза Горгона, на що не подивиться, то все камінням стає, нажаль, так само і з приватом.
Нікому не раджу ставати клієнтом цього банку. Рано чи пізно подібна ситуація торкнеться і Вас.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Пользование приват банком из-за границы.
Банк надає можливість увійти в Привати24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати інший спосіб". Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті з радістю допоможуть вирішити питання.
Коментарі (1)
ВОРЫ АФЕРИСТЫ МОШЕННИКИ
700 грн!!!((((
Пополняли с приват терминала карту ощад.
Деньги пропали.
Сейчас шантажируют что вернут только на мобильный. Я столько за год не трачу ((((
Либо заставляют шантажем открывать у них карты чтоб получить свои деньги обратно (((!!!
Решили нагнать клиентскую базу и заработать на пополнении мобильных!(((
Позор!!!
Мошенники Аферисты Воры!!!
Требуем перевести деньги по назначению!!!
Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення даного питання радимо оформити картку банку, щоб ми могли повернути кошти ідентифікованій особі.
Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Скарга
Сьогодні зранку завітала у відділення Приватбанку біля Т Ц Гермес у м.Біла Церква.
Майже підійшла моя черга до каси, коли співробітниця, яка сиділа весь цей час поруч, побачила мій самокат, який стояв під стіною і нікому не заважав — сказала що не можна з самокатом. Я вибачилась, сказавши що зараз пару хвилин і вже виходжу. На вулиці на пів години я ніяк не можу його залишити, це не автомобіль і не велосипед, а їхала я до вас з іншого району, щоб встигнути швидко на роботу. В загалом мене — вашого клієнта вже багато років попросили вийти зі словами — «Надо было ещё на дельтоплане залететь, на двери написано, что нельзя на велосипеде и самокате сюда заезжать…»
Я людина терпляча, але вийшовши на вулицю я прочитала те оголошення- «До відділення Приватбанку не можна заходити з велосипедом, самокатом, дельтапланом і байрактаром»!!!
Скажіть будь ласка, в країні де йде війна чи можливо таке формулювання оголошення???
До того ж співробітник українського банку який розмовляє російською мовою!!!
В час, коли завдяки цим самим байрактарам вона має тепле місце, та спокійний сон, і здається зовсім не цінує тихого комфортного життя в нашому місті. Напевно ця невдоволена життям жіночка стала автором того самого фамільярного оголошення.
В даній ситуації можливо я не права що зайшла до відділення з самокатом, зайшла — не заїхала, бо на вулиці його залишити просто неможливо, та найбільше неприємно відношення співробітників до ситуації в нашій державі…
Бажання зайти тепер до того відділення не має і не буде …
P.S. Довелось зайти в інше відділення Приватбанку, оголошення при вході що в середину не можна з самокатом та байрактаром відсутнє, співробітники розмовляють українською мовою.
Робіть свої висновки, але такі індивідууми дуже псують репутацію закладу, в якому працюють.
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести перевірку стосовно даної ситуації.
Коментарі (8)
шо з долларом?
Дійсно, наразі є тимчасові складнощі у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку на отримання валюти. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
Коментарі (1)
Банкомат не выдал деньги
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо з боку банку, що обслуговує вашу картку була подана заявка на оскарження операції — просимо очікувати на результат її розгляду. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Дійсно, виставлення фінансової претензії — це тривалий процес, у зв´язку з тим, що Міжнародна Платіжна Система дає час кожній стороні зібрати і надати необхідну інформацію.
Сподіваємося на позитивне для вас рішення по заявці.
Коментарі (4)
Відмінна робота операторів
Беремо і допомагаємо!:)
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Проблемы с наличной долларовой банкнотой
Заявка на замовлення готівки може бути скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
Коментарі (1)
***
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (4)
Найкращий банк, щоб залишитися без грошей
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
Коментарі (35)
Під час військового стану здирають відсотки з добровольців
Реєструють послугу «страхування кредитного ліміту» і не пропонують скористатись цією послугою в скрутний час.
До оператора додзвонитись нереально, відповідав на запитання пів години якщо не більше.
Інформацію щодо страхування та списання відсотків по вашій картці було надано за вашим зверненням в підтримку. У разі настання страхового випадку клієнт може подати заявку в Приват24, адже страхова компанія і банк не можуть знати про настання страхової події, якщо сам клієнт про це не повідомить.
Також зазначимо, що банк надає кредитні канікули військовослужбовцям, для цього у відділення чи в чат на сайті https://privatbank.ua/ можна надати документи, що підтверджують проходження військової служби.
Коментарі (1)
Как приват банк игнорирует обращения на 3700
Виртуальный помощник Яна не понимает слово безопасность ни на русском ни на украинском. Это новая схема отгородиться от клиентов.
Перепрошуємо за можливі незручності. При зверненні в підтримку по телефону ви можете озвучувати голосовому помічнику питання більш розгорнуто, щоб система могла більш точно визначити якого фахівця підключити до діалогу. Окрім того ви завжди можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Якщо у вас є невирішені питання, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Коментарі (1)
Повернення базових відсотків по кредитній карті Універсальна
Розуміючи всю складність ситуації банк з самого початку приймав ті чи інші рішення, які були покликані знизити кредитне навантаження на клієнтів і полегшити погашення заборгованості. Також наш банк пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів та зменшену відсоткову ставку по кредитній картці. Приймаючи непросте рішення щодо повернення до стандартних умов ми матимемо змогу ще більше підтримувати кредитування наших клієнтів та економіку України.
Коментарі (26)
Приватбанк не видає долари навіть при попередньому замовленні
В касі кажуть, що готівкових доларів немає, але вони є. І в касі їх було не мало. Попереднього разу, коли замовляла валюту, просила касира зняти більшу суму, ніж замовляла, але мені відмовили, хоча я прийшла в кінці робочого дня, і наступного клієнта касир не встигла б прийняти. Це стосовно попереднього замовлення. Міняти по грабіжницькому курсу банка я не збираюсь. Більше не планую користуватись посугами даного банку. Та нікому не раджу. Йде війна, а цей банк наживається на людях, та приймає неправомірні дії по відношенню до клієнтів.
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
При замовленні і доставці певної суми готівки на відділення вона резервується за клієнтом. Касир має змогу видати саме ту суму, яку замовив клієнт. Якщо в касі є інша наявна готівка, яка замовлена іншими клієнтами, вона за ними зарезервована і недоступна для розпорядження касиру, окрім, як для видачі тим клієнтам, які її замовили.
Написати коментар
Отключена услуга оплата частями
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Коментарі (4)
не можу відновити доступ до приват 24
Ви можете звернутись в онлайн чат на сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною фінансового номеру. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Коментарі (1)