Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Михаил Kuleshov 6 вересня 2022, 13:23
Долларов нет, нигде. Уже неделю отменяют заявку на заказ валюты. И отменяют ее под вечер, и потом можно сделать заказ только на вторые сутки.
В Кременчуге нету, уже устал отказы ловить. Заказал на Полтаву, но судя по отзывам и там шляпа.
Это же не бесплатно, берутся проценты за зачисление.
Если баксов не можете завезти из-за границы, то сделайте курс адекватный, и вам баксы население принесет.
Берите пример с пумба, у них нет баксов, и они сделали курс 40,50 грн. Я уверен у них вечером будет много валюты. У вас же курс в Привате 39,50 грн, вы в адеквате ???
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 14:46
Вітаємо!
Ваші заявки на замовлення готівки були скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
aprol20 6 вересня 2022, 12:13
Купить доллары можно, а снять со счета нет.
Выводы:
Забота о клиентах только на словах, безответственное отношения к собственным обязанностям, действия только в сторону собственной выгоды и интересов
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 14:43
Вітаємо!
Заявки на замовлення готівки можуть бути скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Радимо подавати нову заявку на отримання готівки. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
KlavdiyaCh 6 вересня 2022, 9:01
Місто Полтава, тричі замовляла готівку в іноземній валюті ,і тричі банк скасовує, наразі замовила ще раз, очікую на повідомлення.Читаючи відгуки, розумію, що ця проблема виникає останнім часом у багатьох!!!
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:35
Вітаємо!
Ваші заявки на замовлення готівки були скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
KseniiaDP 6 вересня 2022, 8:55
Несколько дней подряд, накануне даты выдачи, приходит отказ в выдаче наличных долларов со своего счёта.
Стойкое ощущение, что ПриватБанк вынуждает клиентов переводить деньги на гривневые карты, тем самым клиенты теряют 10 % на разнице банковского и реального курса валют, а банк несомненно остаётся в плюсе.
Нашли спонсора заграницей для покупки машины военным из ВСУ, в итоге Приват крутится на деньги, которые могли бы помогать нашей стране. Кому война, кому мать родная.
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 14:41
Вітаємо!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. Дійсно, ваші заявки на замовлення готівки були скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Dmytrobank 5 вересня 2022, 21:07
Третий раз получаю отказ (в 20.00! Перед днём получения) в выдаче валютной наличности со своего счёта.
Поддержка говорит что временные сложности с логистикой наличности. При этом знаю что в отделениях приватбанка, в конце дня, есть очереди со «своих» людей, которые по выгодному курсу забирают остатки.
Прошу руководство разобраться с порядком на местах, и узнать, почему остатки не инкасируються должным образом, что бы дать возможность держателям валюты в привате, вывести СВОИ деньги со счетов в наличку.
В противном случае, я обещаю в течении 7 рабочих дней подать заявление в бюро экономической безопасности и национальный банк, на мошенничество со стороны приватбанка, и иницировать проверки регионального руководства на момент неправомерных обороток с остатками.

Создаётся впечатление, что приватбанк готовиться к чему-то нехорошему, позволяет устраивать бардак.
Рекомендую не заводить свифт платежи в приватбанк, так как вероятность снять их, напоминает на данный момент лотарею.
Приватбанк
Відповідь банку
6 вересня 2022, 9:34
Вітаємо!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. Дійсно, ваші заявки на замовлення готівки були скасовані по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. Бачимо, що ви вже сформували нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Letyk 5 вересня 2022, 19:12
Відділення за адресою: Полтава, вул. Шевченка, 1
Ганьба. Банк скасовує видачу переказу в іноземній валюті, яку було замовлено заздалегідь!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 19:58
Добрий вечір!
За вами на даний час не бачимо замовлень готівки. Якщо мова йде про іншого клієнта він може звернутись в підтримку банку на сайті pb.ua для отримання консультації.
Денис Самойленко 5 вересня 2022, 17:04
Сьогодні мені прийшло повідомлення в Приват24 «За вашими картковими рахунками фізичної особи відбулися нетипові операції. Просимо впродойвж наступних 7 днів надати документи про походження коштів за останні 3 місяці.». В розмові з банкіром в чаті Приват24 вияснилося що нетипова операція про яку йде мова це повернення депозиту, яке відбулося більше 2х місяців тому. Депозит був оформлений кілька років тому, періодично поповнювався і кілька разів автоматично продовжувався. Банкір в Приват24 так і не спромоглася пояснити мені що їм від мене потрібно…
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 18:23
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Якщо банк запитав документи про походження коштів ви можете надати їх одним із способів зазначених в повідомленні із запитом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svitlana2022 5 вересня 2022, 15:29
Ніколи з таким не стикалася спеціалісти просто некомпетентні це просто жах, поки не отримали прочуханки не зробили нічого…люди з вулиці підказали що потрібно подзвонити 3700…ви уявляєте не могли чек роздрукувати бо бокс не видав чек, а спеціалісти відділення не могли нічим допомогти сказали чекайте два дні…навіщо набирати таких некомпетентних спеціалістів … скільки заходила в Приват завжди були нормальні, адекватні, професійні спеціалісти… ПриватБанк, за що ви даєте зарплату таким людям які сидять і ні в чому не розбираються… відділення на вулиці Європейська 1 це просто жах…ніколи не зустрічала таких працівників
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 16:01
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми завжди прагнемо, щоб рівень обслуговування був на висоті. У разі виникнення питань чи труднощів наші колеги в підтримці 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу. Ми написали вам в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 вересня 2022, 13:29
Відгук не зарахований (на 08.09.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Зарегистрировали с женой ТОВ, решили открыть счёт в «ПриватБанке». Заполнил заявление через интернет, все данные и документы загрузил, результат — «успешно», даже номер счёта написали. Осталось только, как было написано на сайте, принести в отделение оригинал Решения о назначении исполнительного органа (жена — директор). В пятницу, 2.09, она приехала в отделение. Оказалось, что какие-то документы не загрузились и сразу предоставить ей доступ не смогли. Начальница отделения была очень внимательна, сама все документы отсканировала заново (хорошо, что я догадался все оригиналы документов ей дать с собой), оставила заявку в поддержку, сказала, что сроки обработки по заявке 24 часа. Сегодня понедельник, 5.09. Уже и 24 часа прошли, и 72 часа прошли. Жена снова заехала в отделение, результат — «заявка в обработке». Это нормально?!
Поставил бы оценку «1», поднял только за отношение начальницы отделения (она работает на честную «5»).
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 15:55
Добрий день!
З нашої сторони не було зафіксовано труднощів технічного характеру по поданим заявкам. Опрацювання заявок на відкриття рахунку відбувається в робочі дні. Радимо вашій дружині очікувати опрацювання заявки.
Із зрозумілих причин ми маємо змогу надати більш детальну інформацію лише клієнту по якому зафіксовано зв'язок з відповідним підприємством.
Vasykolesni 5 вересня 2022, 13:32
Намагаюсь хоч якось зняти власні валютні кошти з цього недобанку, приймають заявку на замовлення готівки і, о чудо о 23:00 її скасовують, при цьому рекомендують вибрати інше відділення, о 23:00!!!(замовлення на завтра можливе до 11:00), і таке на регулярній основі. Підримка онлайн це окрема розмова, від різних операторів — різні відповіді на одні й ті ж запитання.
Якщо хочете ще переживань як вигризати по копійці власні кошти в банку — вам сюди.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 15:37
Добрий день!
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
З фахівцем підтримки буде проведена відповідна робота, щоб покращити якість обслуговування в майбутньому.
Nika1965 5 вересня 2022, 12:51
Травму грудной клетки посчитали не страховым случаем. Об отказе не уведомили. Никому не рекомендую пользоваться данной услугой. Требуют большое количество документов, которые в условиях военного положения собрать очень сложно. Так же для отправки документов в электронном формате приходится заходить на старую версию сайта Приват24, без звонка в тех поддержку до этого дойти не получилось.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 13:24
Добрий день!
Рішення про виплату коштів за страховим випадком приймає страхова компанія на основі умов договору страхування. Результат розгляду заявки за страховою подією доступний для перегляду в Приват24. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Проблема вирішена
anna1958 5 вересня 2022, 12:40
3 вересня о 03:12 з моєї карти останні цифри 0970 (на цей час вона перевипущена було знятий інтернет платіж в користь AWS EMEA (aws.amazon.co) на суму 3558,21 грн. (95,36 дол).
Я даного платежу не здійснювала. Дані карти не передавала нікому.
Прошу пояснити мені, як з карти на якій закрита оплата в інтернеті та виключена подвійна конвертація відбулося списання?
04.09. звернулась у ваш чат. Де ваш співробітник обіцяв мені оформити заяву на повернення коштів. Але потім просто похамське заігнорив мене і все. Наступні спроби визвати оператора закінчилися ігнором.
Прошу розібратися в даній ситуації. І пояснити чому мене ігнорують. Та створити заяву на повернення коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 14:02
Добрий день!
Перепрошуємо за дану ситуацію. Ми проведемо роботу з фахівцем, щоб уникнути такого в майбутньому. Наші колеги зателефонують вам для подачі заявки на повернення коштів.
Що ж до оплати з картки, зазначимо, що така операція можлива лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені на сторонньому сайті.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників. Якщо оплата не є ризиковою інтернет ліміт для неї не потрібен і не буде задіяний при проведенні платежу.
Klasters 5 вересня 2022, 11:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 9
Депозит оформлений на пенсіонерів, яких фізично не було в країні й тим більше не було доступу до контактного номеру телефону. Тільки повернулися та незважаючи на військовий стан (срок депозиту був закінчений 27.08 та вже автоматично продовжений!) — депозит не віддають! Звернулися в банк, щоб забрати кошти — а в банку завили що вже депозит автоматично продовжено та забрати кошти можна тільки після закінчення нового терміну! Сьогодні тільки 6-ий робочий день після закінчення терміну!
Приватбанк
Відповідь банку
5 вересня 2022, 12:48
Добрий день!
Якщо у клієнта оформлено строковий вклад то умовами договору передбачено, що банк надає підвищену відсоткову ставку, при цьому розірвання вкладу доступно лише за строком. Подати заявку на розірвання такого вкладу можна протягом 5-ти днів з дати його закінчення. Це можна зробити в Приват24 в тому числі знаходячись закордоном. Якщо у клієнта є труднощі з доступом до фінансового номеру наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку залюбки допомагають зі зміною фінансового номеру на закордонний, що дає змогу клієнту проводити операції дистанційно будучи закордоном.
Проблема вирішена
IrinaShul29 4 вересня 2022, 16:57
Не могу уже 2,5 аса зайти в свой онлайн — банкинг!!! Сейчас заграницей, не могу связаться с оператором! Приходит смс — код так поздно, что пишет, он неверный, или же приходит быстро, но все равно пишет, что неверный!!! Вы что уже мои деньги там покрали, что я не могу зайти в банк??? ну и мошенники! не ожидала, что в войну родной банк запустит лапу ко мне в карман!!! Беспредельщики!
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2022, 18:26
Добрий вечір!
Банк одразу формує та відправляє смс на ваш номер. Радимо звернутись до мобільного оператора для вирішення питання зі швидкістю доставки повідомлень на ваш номер.
Наразі, на жаль, не бачимо спроб звернення в підтримку з вашого номеру.
Зазначимо, що підтвердити вхід в Приват24 можна різними способами. Ви можете зачекати при вході в акаунт доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті https://privatbank.ua/ радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Проблема вирішена
annpakhno1 4 вересня 2022, 16:11
Я сделал перевод на карту другого банка в сумме 1400.00, платеж прошел. Получатель мне написал что его карту ограничили 5 мин назад и он больше не может ею пользоваться, денег нету. Я сражу же набрал 3700, сказали что в течение 3 дней деньги вернут, прошло время, денег нету. Звоню снов, ответ «обратитесь в полицию». Обслуживание на «высоком уровне». Раньше были такие ситуации с платежами, деньги возвращали в течение 15 мин. Плюс ко всем пришлось открыть карту онлайн, бо старую заблокировали.
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2022, 18:19
Добрий вечір!
За вашим дорученням банк провів платіж, який ви створили, та відправив кошти на вказану вами картку. Кошти відправлені на картку отримувача. В подібній ситуації, банк не має правових підстав для примусового повернення платежу, а якщо це платіж на картку іншого банку, то й технічна можливість розпоряджатись цими коштами відсутня, адже вони в такому разі знаходяться на рахунках іншого банку і можуть бути повернені саме банком отримувача за його зверненням.
Наші колеги перевірять коректність наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом перевірки.
Проблема вирішена
RuslanDanylchuk 4 вересня 2022, 12:42
Знаходимося на окупованой території нам не платять другий місяць заробітню платню державна організація хоч ми працюємо, звернувся до банку щоб надали кредитні канікули банк відразу відреагував і списав всі кошти з дебітової картки, спілкуватися відмовляється виставив заборгованість на місяць вперед на списання. Мені соромно що Я обслуговувюся в такому національному банку.
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2022, 15:21
Добрий день!
Списання з рахунків на погашення простроченої заборгованості відбувається згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms. Щоб уникнути такого списання достатньо своєчасно вносити щомісячні платежі та не виходити на прострочення.
Розуміючи всю складність ситуації банк з самого початку приймав ті чи інші рішення, які були покликані знизити кредитне навантаження на клієнтів і полегшити погашення заборгованості. Також наш Банк пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів та зменшену відсоткову ставку по кредитній картці.
Проблема вирішена
Olcherkasov 4 вересня 2022, 7:19
Я моряк, работаю заграницей. Обслуживают в VIP. 3 раза заказывал валюту для снятия и 3 дня подряд подучил отказ. Приватбанк просто не выдает личные средства. Знаю много моих коллег давно перешли в другие банки, там и за обслуживание счетов и за обналичку процент ниже. Наверно мне прийдется последовать их примеру.
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2022, 12:11
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Наші колеги перевірять інформацію та зв'яжуться з вами.
Проблема вирішена
SerGor 3 вересня 2022, 19:21
Здравствуйте. 03.09.22 в 18:44 при обращении в Телеграмм -чат приватбанка с пожеланием по отображению курса £/грн в описании платежа при снятии наличных с гривневой дебетовой карты за рубежом (скриншоты переписки и платежей разных банков предоставлю ниже), оператор отказался принимать пожелания и посоветовал написать данное пожелание в чате приложении или настольного ПК.
Однако, в общении с НОРМАЛЬНЫМИ банками (А-Банк, МоноБанк и др.) в Телеграмм-чате все отлично принимается и решается.
БОЛЬШОЕ ПОЖЕЛАНИЕ приватбанку:
1) в описании платежа пишите реальный курс на момент выдачи наличных как это сделано в приложениях НОРМАЛЬНЫХ банках (МоноБанк, А-Банк — скрины имеются), а не заставляйте людей считать на калькуляторе Ваш курс. И не говорите, что это зависит от платежной системы (Виза, Мастер): А-Банк пишет курс в описании платежа как по Визе так и по Мастеру
2) Принимайте заявки на улучшение работы банка в Мессенджерах, в приложении и НПК (настольный ПК) версии, не ограничивая клиентов рамками уведомлений для улучшения работы и так не сильно качественного и не развивающегося банка (((. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
4 вересня 2022, 12:06
Добрий день!
Фахівець підтримки при вашому зверненні одразу наголосив, що через технічну особливість при зверненні з месенджеру фото/скріншоти завантажені вами не відобразяться в чаті оператору. Ми завжди відкриті для пропозицій клієнтів по покращенню наших сервісів і тому вам був запропонований варіант при якому ми зможемо отримати скріншоти, які ви навели в якості прикладу. Чат на нашому сайті або в Приват24 працює 24/7. За зверненням в чат фахівці мають змогу зафіксувати відповідну пропозицію по покращенню сервісу чи послуг.
Що ж до курсу, зазначимо, що він доступний у відкритому доступі на нашому сайті та в Приват24. Також на сайті pb.ua є конвертер, який дозволяє ще до проведення операції та без підрахунків з вашої сторони отримати необхідну інформацію ввівши суму та обравши валюту з якої і в яку необхідно здійснити конвертацію.
Проблема вирішена
pacmen01 3 вересня 2022, 12:35
Вчера у меня списало с дебетовой карты 27$. Без никаких подтверждений операций. На карте сейчас -800грн. Банк утверждает, что списание произошло по операции, которая была месяц назад.

То есть, как утверждает банк. Сначала было списание денег по операции (оплата счета в кафе), потом эта сумма вернулась, а через месяц деньги списались повторно. При этом:

1. Выписку предоставить не могут. Говорят, что выписка будет через 24 часа по данной операции. На запрос квитанции, ответили, что у них информации по этому платежу. Тогда откуда они узнали, что списание произошло по конкретной операции? А если знают, то почему не предоставляют квитанцию по просьбе клиента?

2. Утверждают, что по данным операциям (обычный счет в кафе) была резервация суммы, потом они вернули эту сумму и через месяц списали повторно. При этом без каких либо уведомлений. Просто -800 грн на счету.

3. В выписках по карте нет возврата этой суммы, на что я получил ответ, что возврат платежей не отображается в выписках. Это не так. По любым другим возвратам я могу увидеть инфо в выписках.

4. Ни один сервис не может списать с ДЕБЕТОВОЙ карты деньги загнав ее в минус. Всегда, когда сервис пытается снять деньги, а на карте не хватает денег, пишет, что операцию отклонено.

На следующий день разговариваю с подругой. У нее такая же история. Приват списал у нее 650 грн. загнав ДЕБЕТОВУЮ карту в минусовый счет.

Приват банк — мошенник. Обворовывает своих клиентов. Никогда и ни за что не пользуйтесь этим банком. Это стыдно, чтобы во время войны воровать у своих клиентов деньги. При этом оставаться безнаказанным.

Если с вами произошло подобное — освещайте такие истории в интернете, где только сможете! Пусть люди видят. Чем больше таких историй будет в интернете, тем быстрее справедливость восторжествует!
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2022, 14:40
Добрий день!
На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації, коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації, овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.
Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
Додатково, ваше питання було розглянуто та по результату ви були сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Alllex8585 3 вересня 2022, 9:38
Я-ФЛП, держу маленький продуктовый магазинчик, в Привате счет и услуга эквайринга.
01.09.2022 было 2 покупки на 10000.00, Приват посчитал эти операции, рисковыми, и не зачислил мне средства на счет.Вопрос: причем тут я??? Мне, что у всех теперь клиентов, которые расчитываются картой требовать происхождение средств??? За 02.09. тоже нет средств — теперь они даже не знают причины.Получается банк, прикрываясь финмониторингом просто украл у меня мои деньги.
P. S.02.09. в Сильпо покупал товар 10 одинаковыми чеками, почему тогда Сильпо не заблокировали, подозрительные ж операции.
Приватбанк
Відповідь банку
3 вересня 2022, 10:08
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝