Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Movhan 6 липня 2022, 11:42
Банк відмовив у swift переказі. Заморозили переказ від відправника який має вид на проживання в Туреччині. Документ що підтвержу реєстрацію та вид на проживання, до уваги не беруть. Таким чином блокує кошти осіб що проживають в Туреччині, та заморожує їх рахунки.
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 12:59
Добрий день!
Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 встановлено, що уповноваженим установам забороняється здійснювати будь-які валютні операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь. Документом, який підтверджує резиденство іншої країни може бути посвідка на постійне(не тимчасове) проживання, яку, на жаль, ми не отримали від вас. Таким чином, щоб ми могли зарахувати переказ, відповідно до вимог чинного законодавства, просимо надати фото основної та зворотної сторінок посвідки на постійне проживання відправника.
nomid 6 липня 2022, 10:42
Категорично не рекомендую відкривати в Приватбанку діджитал-картки.

Після відкриття картки за неповні 2 місяці вже були 2 спроби шахрайського списання коштів через amazon. Після першої спроби (орієнтовно в середині липня 2022 року), однак, банк автоматично заблокував картку. Але це не допомогло. Сьогодні, 6 липня 2022 року була знову була спроба шахрайського списання коштів на суму $186.

Картку зовсім ніде не використовував, не вводив будь-які дані картки на жодному із сервісів. Яким чином дані картки потрапили до amazon на спробу списання, загадка…

Проблема ще в тому, що навіть немає даних про цю операцію в Приват24. На смартфоні було тільки пуш-повідомлення. Після чого зайшов у додаток, передивився виписку, історію операцій, та історію повідомлень в додатку — інформації про трансакцію немає. При тому, що це вже друга спроба шахрайського списання.

Співробітник кол-центру повідомив, що картка прив’язана до amazon. Ніколи ним не користувався, а дані картки зовсім ніде мною не використовувались. Ну, і просто відповідь на майбутнє запитання: так, смартфон надійно захищено від несанкціонованого доступу. На пристрої та обліковому записі встановлено всі можливі засоби захисту (надійний пароль, двофакторна автентифікація, відбитки та підтвердження всіх операцій).

По іншим карткам/банкам жодних подібних операцій ніколи не було. Тільки по діджитал-картці Приватбанку.

Також, що саме небезпечне, банк ніяк не може забезпечити безпеку коштів та/або відв'язати картку з amazon. Єдине, що порадили, закрити картку. Ось такий захист…
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 11:39
Добрий день!
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Віртуальна картка не є менш захищеною порівняно з пластиковою. Розуміючи, що в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад, що допоможуть клієнтам вберегти свої кошти:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Прив'язка картки на сторонньому сайті можлива лише в разі, якщо були введені дані картки: її номер, строк дії та CVV код, які доступні для перегляду в особистому кабінеті Приват24 її власнику.
У виписці відображаються успішно проведені операції, тому, якщо по запиту на оплату була відмова, то вона не буде відображена у виписці.
Платіжні системи (Visa та MasterCard) не вимагають, а лише рекомендують сайтам реагувати на запити банків про видалення підписок. Тому ми радимо клієнтам самостійно припиняти підписку, видаляти картку в особистому кабінеті сайту чи звертатись в підтримку сайту, щоб бути певними, що до банку не надійде новий запит на оплату. З міркувань безпеки картку можна заблокувати або закрити, щоб випустити нову, яка матиме вже нові реквізити.
Проблема вирішена
VeraE 6 липня 2022, 0:48
Добрый день.Мы из Мариуполя выехали в Польшу.Ситуация сложилась так, что нужно было свои наличные USD, положить на свою карту для безналичных расчетов. Открыли счет в РКО Polski и сделали 09.06.2022 Swift платеж на свой карточный счет в Приват. Экономили на расходах и думали, что надежно.Польский банк сказал 1-мах 3 дня, если сложные корсчета, комиссии до 5 дней, и деньги будут на счете.Тариф для украинцев -бесплатный. На второй день, денег не было, я сбросила в чат Привата переказ, сказали реквизиты все правильные ждите.До 15 денег не было, я каждый день в чате интересовалась, денег нет.Польский банк говорил все, ок отправлено. 15.06.2022 поняли, что то не так, Польский банк сказал, если у вас критическая ситуация, делайте возврат из Привата, должны в течении 2-х дней вернуть.28.06.2022 написала письмо в РКО Polski, сказали что дали запросы на розыск…И я так понимаю теперь, что Приват не зачислил нам деньги на наш карточный счет и сейчас так же не торопиться их возвращать назад. Скоро будет уже месяц, как у нас нет денег.Сначала у нас отобрали дом, теперь забрали деньги.ПриватБанк!, верните деньги, сделайте хоть возврат, как люди…
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 11:20
Добрий день!
На даний час в банку не знайдено переказу надісланого на ваше ім'я. Щоб впевнитись в тому, що переказ не був відправлений за помилковими реквізитами, через що ми можемо його не бачити, ми звернулись в приватному повідомленні і запросили додаткову інформацію.
Проблема вирішена
Merik075 5 липня 2022, 20:13
Дуже не приємна ситуація виникла з банкоматом та представником банку… Спробували в банкоматі зняти кошти, але на екрані вибило помилку, тому зняли на касі магазину, через хвилин 15 надходить сповіщення про зняття коштів і з банкомату, і з каси магазину. Тепер за помилку обладнання ми, В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО ЧАСУ коли кожна копійка на рахунку не зайва, залишились без вагомої частини коштів на період +/- 60 днів, до оператора по гарячій лінії спробуй ще попасти, також робітники кол центру просто відключаються. Не рекомендую користуватись послугами даного банку, тепер ще не відомо чи взагалі повернуть кошти, плюс як зняти кошти, так секунда діла, а як повертати так чекайте по два місяці, й то не факт що повернуть. Сказати що це дуже прикра ситуація, нічого не сказати😥
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 10:20
Добрий день!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Регламент оскарження операції проведеній в мережі іншого банку встановлений міжнародною платіжною системою. Зі своєї сторони ми завжди максимально оперативно відповідаємо на запити інших банків, коли їх отримуємо. Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки. Якщо вона вже була адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lents 5 липня 2022, 14:26
мошенник 5168757399953001 ГОРОШКО КРИСТИНА ЮРЬЕВНА шахрай
В объявлении на фото были духи Cartier — я заплатила 200 грн, в другом были Armani я заплатила еще 200 грн. Мне в посылке пришел просроченный крем с секонда.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 15:56
Добрий день!
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, в свою чергу, завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Bmira 4 липня 2022, 15:36
Нажаль, останнім часом дуже погано стала працювати майже вся система банку. Якщо раніше всі питання вирішувались дуже швидко і дійно вирішувались, то зараз дуже довго відповідають, довго перевярють інформацію, довго обслуговувають і на всі питання відповідають стандартними відповідями, мовляв, «зачекайте ще», «ми зробимо все, щоб прискорити цей процес», «нам важдива ваша думка» і все інше в такому жанрі, а по факту нічого не вирішується і я так розумію, що навіть не зацікавлені ані в утриманні старих клієнтів, ані у залученні нових клієнтів. Дуже шкода. Ставлю 2 зірочки тільки за те, що у період воєнного станного хоча б комісію для фіз.осіб спростували.
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 16:04
Добрий день!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження. З початком повномасштабного вторгнення, навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте, іноді, дійсно, потрібно трохи зачекати. Вибачте за ці незручності та якщо у вас, на поточний момент, є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам про це приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Staroverova 4 липня 2022, 13:59
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 81
Добрий день 28.06.2022 о15:33 годині. мій чоловік знімав кошти 10000грн в банкоматі DN00 за адресою м Запоріжжя пр соборний 81 з моєї картки монобанк. гроші банкомат не видав але ця сума була списана з моєї карти чоловік одразу підійшов до менеджера так як банкомат знаходиться в середині відділення банку.на питання що робити дівчина відповіла дзвоніть на 3700 мов ми нічим вам не можемо допомогти…
Я не є клієнтом Приватбанку і не можу зв’язатись з оператором ні по одному з їхніх телефонів і в чатах, ми повідомили свій монобанк про цю халепу в наш банк дав запит на що прийшла відповідь.приватбанк списав сумму остаточно і монобанк подав оскарження спорної транзакції в платіжну систему.слава богу що я не є клієнтом Приватбанку це однорукі бандити якісь
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 15:44
Добрий день!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Саме той банк, що випустив картку має створювати запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити, чи дійсно кошти списані. Якщо заявка була подана — необхідно очікувати на результат її розгляду.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasya2110 4 липня 2022, 0:03
В «Дії» прийшло сповіщення, що приват банк подав запит на перегляд моєї кредитної історії.
З якою метою?
Я не просила в них дати мені кредит.
Що відбувається?
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:29
Добрий ранок!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
ludmil4ik84 3 липня 2022, 22:05
13июня 2022 г хотела снять 1000грн с карты Конкорд Банка через банкомат Приватбанка. банкомат думал некоторое время, затем вернул мне карту назад, а на экране высветилось сообщение, что не возможно выдать деньги.При этом со счета у меня эта сумма списалась.Я сразу же позвонила в службу поддержки Конкорд Банка и они посоветовали мне подождать три дня, что может произойти автовозврат на карту.но в течение трех дней мне ничего не вернулось.Тогда я позвонила еще раз в службу поддержки Конкорд Банка, они зарегистрировали мою заявку и сказали, что свяжутся с Приватбанком и передадут мою заявку им. И как только будет результат по моей заявке, со мной свяжутся.Вот жду уже три недели, а реакции от банка никакой…
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 10:04
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
Anastasya2110 3 липня 2022, 19:26
Пришло смс в телеграме от Приват банка.
Потом после верификации заблокировали счет.
Почему?
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2022, 9:28
Добрий ранок!
На жаль, з вашого відгуку невідомо, про яке блокування рахунку йде мова. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
rerus 3 липня 2022, 15:58
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 20-А
01.07.2022 мне пополняли карту через терминал самообслуживания Приватбанка в Харькове, который принимает купюры пачкой.
В итоге терминал присвоил 73100 (!!!) гривень, и отключился!
Звонок на горячую линию не помог, лишь приняли заявку и пообещали «разобраться в течение 14 дней». То есть, даже если деньги найдут, то банк будет 14 дней ими пользоваться! А ведь они предназначались на закупку гуманитарной помощи.
Нет слов, воры, мошенники и аферисты.
Если отзыв читает кто-то из сотрудников Приватбанка. Вот номера заявок: 24981435 и 24981675. Требую СРОЧНО вернуть деньги!!! Также будем писать заявление в полицию по факту хищения средств в крупном размере.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2022, 19:28
Добрий вечір!
Зазвичай, в подібному випадку необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково повідомимо клієнта, котрий проводив операцію в терміналі.
1 липня 2022 року в 18.21 вносила готівку на рахунок в терміналі самообслуговування. Потрібно було перевести 14000. Коли вносила гроші, то термінал видавав дивні звуки і в кінці, взявши 500 і 100 грн, не зарахував їх. Внесла в термінал 14000, а видав квитанцію на 13400. А тоді з’явився надпис, що термінал не приймає готівку. Заледве дозвонился до оператора на 3700, і аж другий оператор прийняв мою заявку, зареєстрував під номером 24984995 і сказав чекати відповіді. Відповідь прийшла в неділю 03.07, що нічого не виявлено. От так працює Приват банк. Я дуже розчарована в чесності банку і працівників. Доводилось часто користуватися його послугами, а тепер? Довіри немає, доведеться переходити в інший банк.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2022, 15:56
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Віталій Кісельов 2 липня 2022, 20:42
Добрий день.
Я Кісельов Віталій Павлович
kristalik199@gmail.com

Я є клієнтом Банку понад 8 років, до цього часу в мене ніколи не виникало питань з обслуговування.

Два тижні тому я отримав повідомлення в мобільному додатку Приват24 про те що банк вирішив розірвати зі мною договір баньківського обслуговування.

За два дні до цього Банк без моєї згоди списав кошти з мого рахунку кошти для повного погашення кредиту КУБ.

В повідомлені від ПриватБанку було вказано що залишок коштів які знаходяться на моєму рахунку можно перерахувати в інший банк, але для цього мені потрібно звернутися у віділення.Но у мене немає змоги звернутися у віділення банку так як я знаходжусь на тимчасово окупованній території.

Якщо банк без моєї присутності може списувати без моєї згоди кошти, і блокувати рахунки.Чому не можно перерахувати кошти в інший банк без моєї присутності?

Прошу ПриватБанк підти мені на зустріч і допомогти у вирешені запитання.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2022, 10:40
Добрий день!
Фахівці зв'яжуться з вами після розгляду питання.
Alenka16 2 липня 2022, 14:59
Дуже хороший банк, завжди якісне та доступне обслуговування, все чітко та ясно, гарний курс.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2022, 16:22
Добрий день!
Стараємось для вас! Дякуємо, що ви з нами :)
С первых дней оформления карты «Универсальная» на своё имя (до этого имею опыт работы 8 лет с аналогичной картой ПБ оформленной на отца) у меня начались проблемы с невозможностью оплаты услуг через приват24, или выскакивает какая-то ошибка блокировки либо подозрительный платёж с блокировкой карты. За сутки я два раза ездил (4км к банку + 4 часа в очереди + 1час оператор банка) для разблокировки карты в банк. В конечном итоге платёж всё равно не проходит, в банке (Буча, ул. Б. Хмельницкого, 2-Г) ответили что ПБ не отвечает за посторонний сайт который не хочет принимать платежи и посоветовали обратится в службу поддержки 3700 (хотя те же платежи, в то же время с другой карты отца прошли без проблем за 10мин на 2500грн) 15!!! раз я звонил на 3700 только чтобы переключили на оператора!!! После переключения на оператора — 3,5 часа!!! я НЕПРЕРЫВНО слушал музыку (Гимн Украины) — но свободных операторов так и не появилось (01.07.22) На момент оплаты услуги через приват24 на сумму аж 75грн (на карте всего было 110грн!) банк заподозрил подозрительный платёж и опять заблокировал карту. Для прохождения верификации я отправил все данные (фото) но разблокировки не последовало, в 02:18 ночи я дозвонился в 3700 и оператор сообщил что в нерабочее время разблокировка карты длится очень долго (в рабочее время за 3,5 часа дозвона свободных операторов не оказалось!) После переписки до 4:00 утра в чате приват24 карту НЕ разблокировали с формулировкой — «банк заботится об сохранности ваших денег» пожелали спокойствия, доброй ночи и заблокировали чат переписки! Там всего 110грн!!! на карте. Зачем вообще блокировать суммы в несколько десятков гривен? Компетентность операторов «0»!!! ИТОГ: Карта заблокирована, впереди сб-вс выходные ПБ, в понедельник очередная изнурительная поездка в банк и это все за (пачку сигарет) оплату по приват24 на сумму в 75грн!!! Обслуживание, компетентность приватбанка постепенно деградирует, оценка- ОТРИЦАТЕЛЬНАЯ!
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2022, 14:56
Добрий день!
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли ідентифікувати вас і перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти.
Кирилл Руд 2 липня 2022, 13:33
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 128/2
Вопрос зачем мне кредит 26 т. если лимит по услуге которой я пользуюсь, а именно Оплата частями поставили 0.
Мне говорят что алгоритм сам решает какой лимит поставить, ОК, но смысл в таком алгоритме если он считает меня ненадежным пользователем услуги оплата частям что чвляее кредитом под конкретный товар, но готов мне выдать 26 т. не боясь что я просто не буду платить кредит так как получу живые деньги. Зачем такой алгоритм если он не принимает во внимание закрытых договоров больше чем на 100 т., Регулярные поступления на карту средств, регулярные платежи по договору даже в период каникул которые сделал банк. Как вы планируете поднимать экономику если банально не можите обеспечить клиентов услугой которая действительно сейчас необходима для востоновления оборудования которое пострадало.
Если есть возможность востоновления лимита на услугу Оплата частями прошу связаться и сообщить условия. Если нет, прошу не писать что вы понимаете и пытаетесь и т. д.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2022, 14:18
Добрий день!
Кредитний ліміт на картку та ліміт за сервісом Оплата частинами це два окремі ліміти, які банк розраховує для кожного клієнта індивідуально. Ви можете скористатись наявним лімітом на картці.
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasiliy0883 1 липня 2022, 22:37
Добрый вечер. Передайте это сообщение директору. Мой отец находится на оккупированной территории где не работает украинская связь. Вчера и сегодня он пытался через чат открыть доступ к приват24 с помощью пин-кода карты (стандартно предусмотренная возможность входа в приват24). Он прошел первичную верификацию и затем подал фото на Вашем сайте с картой. В конце концов ему заблокировали доступ и сказали идти в банкомат, терминал, отделение. Это что, насмешка? Издевательство? Вы в курсе, что у Вас на весь Херсон работает 2 отделения, ни одного банкомата и терминалы только в этих отделениях, в которые, чтобы попасть, надо выстоять очередь минимум в 6 часов. 71-летнему пенсионеру. Вы совсем не понимаете, что Вы делаете? Он в меру своих возможностей попытался выполнить, то, что Вы сказали и потом заблокировали. Куда ему ехать? На подконтрольную территорию через Крым? Или через Запорожье под ракетами? Что Вы делаете?
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2022, 9:25
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію щодо звернення клієнта в підтримку.
Проблема вирішена
vance 1 липня 2022, 19:39
Відділення за адресою: Львів, пр-т Свободи, 49
Була сьогодні (1.07.2022, 16:10), м Львів, проспект свободи ,49 у відділенні, з питанням чому не працює ліміт, коли буде карта (яку забрав термінал). Повідомила, що мені терміново потрібні кошти. Жінка (на вигляд 40+) за середнім столом, в окулярах, розпущене волосся. Бейжика в неї не було. Почала хамити, і відповідає «мені теж треба гроші, і що мені зробити? Причому тут я?».
Прошу взяти до уваги. Фото можу надіслати.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 20:31
Добрий вечір.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Обов`язково проведемо роботу зі співробітником, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково повідомимо.
Проблема вирішена
Irimag 1 липня 2022, 18:24
Моей дочери родственники отправили в июне три перевода — они три раза пытались отправить деньги — помочь в наше непростое время оплатить учебу. Ни один перевод Приватбанк не зачислил, два вернулись назад отправителю, а третий, который был самый первый от 3 июня до сих пор не вернулся, а на сайте написано 1−3 дня. Целый месяц эпопеи с этим банком закончился потерей 4000 долларов, истрепанными нервами и утешает только одно — закончить с ним навсегда. Деньги все-таки удалось отправить переводом RIA. Родственники просят разобраться и вернуть как-то деньги, но банк не идет на личный контакт, обещают перезвонить, но врут.
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 20:15
Вітаємо.
Інформацію щодо цього питання вже надано отримувачу.
Якщо у вашої доньки є додаткові питання, то наша служба підтримки зможе підказати деталі (із зрозумілих причин ми можемо повідомити деталі лише власнику рахунку).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Angelina1207 1 липня 2022, 16:04
Доброго дня.
Я виїхала в Німеччину, на час перебування тут, мою карту хотіли взламати, ПриватБанк заблокував мою карту, мені потрібно її розблокувати
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 19:36
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та допомогти розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝