×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ І ХАМСЬКЕ ВІДНОШЕННЯ ДО КЛІЄНТІВ
Що ви думаєте, після свого звернення я отримала кошти в сумі 2500$, хоча заявки на схвалення коштів я так і не отримала, мабуть маю ловити зв’язок з космосом, тому що співробітники банку так і не додумались, що потрібно повідомити про схвалення заявки, аби я отримала кошти. Хоча, про що я, вони в цьому не зацікавлені.
Після отримання коштів, я взалась оформлювати заявки на наступні дні, аби забрати нарешті свої кошти і назавжди розпрощатися з цими БРЕХУНАМИ! Але при оформленні заявки було написано: «ЧЕРЕЗ ТИМАСОВІ ТРУДНОЩІ З ДОСТАВКОЮ ВАЛЮТИ І ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ ВЕЛИКОЇ КІЛЬКОСТІ КЛІЄНТІВ МАКСИМАЛЬНА СУМА ЗАКАЗУ СТАНОВИТЬ 1000$. ВИ СОБІ ЦЕ УЯВЛЯЄТЕ!!! Якого дідька ви тоді приймаєте перекази і списуєте з них комісію в 0,5%, якщо ви не можете їх видати!!!
Ок, телефоную на гарячу лінію 3700, запитую чим передбачено зниження ліміту на видачу готівки в валюті, на що недолугий співробітник банку не може дати мені відповідь. Мовить, що «це питання потребує більше часу.» ЩООООО??? Ви там зовсім з глузду з'їхали?! Чи вам запит по АРМА вислати?! Мої дорогенькі, ваше САМОвправство переходить всі межі!!!
Ви хочете хайпу на тому, як в такі тяжкі часи знущаєтесь над українцями і заробляєте на самовільно привласнених коштах!!! Так я принципово доведу цю справу до кінця! Ваша халатність просто немає меж!
Чекаю на реквізити нормативного документу, яким зумовлено зменшення ліміту на видачу валюти.
ГАНЬБА вам, вашому цинічному відношенню і відсутності компетентності ваших співробітників!
Перепрошуємо за незручності. Сповіщення про успішність минулого замовлення готівки не надійшло з технічних причин. По новим заявкам сповіщення має надходити.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Коментарі (2)
Креативный отказ в снятии валюты с карточного счета!
Описані вами дії не пов'язані з наявністю чи відсутністю валюти на відділеннях. Замовлення готівки доступне не лише через Приват24, а й за зверненням в підтримку. Банк піклується про безпеку коштів клієнтів і тому могла виникнути необхідність після дистанційної зміни ПІН-коду скористатись карткою з її фізичною присутністю і введенням ПІН-коду. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що картка знаходиться на руках у клієнта і користується нею саме її власник, а не треті особи.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
SWIFT ПЛАТЕЖИ ПОЧЕМУ-ТО У БАНКА СТАЛИ ТЕРЯТЬСЯ
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями. За результатом з вами було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію по питанню.
Коментарі (8)
черговий відгук
Добре що ви не одні, і можна взяти аналогічно в іншому банку, але це не дуже зручно. Ну й нехай буде:)
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту за сервісом «Оплата частинами». Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
На даний момент банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично. Якщо наразі на картці встановлено кредитний ліміт, а за сервісом «Оплата частинами» його немає, то в такому разі ми радимо очікувати. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому.
Коментарі (1)
Відмовили у відкритті рахунку аргументуючи нечітким кодом
Зайвий раз переконуюсь, що Приватбанк найгірший банк зі сторони ставлення до клієнтів.
Щоб мати можливість оформити картку клієнту банк має його ідентифікувати, як того вимагає чинне законодавство. У разі, якщо ідентифікуючий документ нечитабельний банк не може належним чином ідентифікувати людину. Якщо ж з документом все в порядку, можна спробувати повторно пройти процедуру ідентифікації і заново сфотографувати документ.
Коментарі (4)
Не працює система SWIFT платежей
На наше підприємство два місяці тому відправлені кошти з Молдови, весь цей час кошти знаходяться на рахунку нашого банку-корреспонденту, ПриватБанк, клієнтами якого ми являємося, ані як не сприяє вирішенню цієї проблеми, тільки намагається розвести на платний розшук (розшук вже замовляв наш контрагент), при цьому попереджує, що не факт, що в результаті ми отримаємо причину, по якій затримано кошти. Таким чином, банк вже два місяці безоплатно ганяє наші кошти, заробляє на операціях розшуку, зриває нам контракт, що викликає значні фінансові втрати для підприємства. Таким чином, якщо ситуація не буде вирішена в найближчий час, то її доведеться вирішувати в судовому порядку. Проблема так і не вирішена…
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. За отриманою від вас інформацією банк здійснював пошук платежу, однак такий платіж не було знайдено зарахованим на наші рахунки. Ймовірно, що кошти можуть знаходитись на рахунках банка через який проходив платіж.
Якщо ваше рішення зміниться і ви будете готові надати нам swift-протокол, який допоможе нам розшукати платіж за встановленою процедурою, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
Коментарі (6)
Тримають клієнтів за ІД**ТІВ
І замість адекватної відповіді та на надання пояснень, проігнорувавши поставлені запитання просто відповів що треба створити нову заяву!
Найгірший банк в УКРАЇНІ ПО КЛІЄНТООРІЄНТОВНОСТІ!
Максимальна неповага!!!
Додаю сам лист
23.08.2022 р. бухгалтер нашого підприємства зателефонувала валютному менеджеру, щоб уточнити що необхідно зробити для передачі валютної виручки до іншого банку, післячого менеджер повідомила про те що не обхідно скористатися шаблоном в ПРИВАТ 24 для бізнесу та додати цей документ у розділ довідки, якщо щось не зрозуміло то зателефонувати на 3700.
Бухгалтер скористалася чітким шаблоном та створивши документ зателефонувала на 3700 щоб уточнити куди саме додати докумен. В кінці дня менеджер зателефонувала і сказала шо документ не туди доданий і взагалі не правильно складений і потрібно переробити змінити слово «просимо» на слово «надаємо дозвіл» та слово «перевести», а не «передати». Наше підприємство співпрацює з іншими банками України де також використовується схожий шаблон у якому також вказується інформація про те що ми простимо один банк перевести валютну виручку до іншого банку на валютний нагляд. Озвучити підставу та надати пояснення по який причині є необхідність коригування даного листа валютний менеджер не зміг.
Директор нашого підприємства з наступного дня був увідпустці. Тому відкликати деректора з відпустки чере якісь не зрозумілі та без підставні вимоги працівника Приват Банку, можливості не має.
Просимо розглянути наш лист про певедення валютної виручки до іншого банку який додаємо до цього листа. Або надати обґрунтування якими нормативними документами так конкретними пунктами цих документів регулюється написання даних заяв, та на якій підставі банк відмовляє у прийнятті нашої заяви та по якій причиті ми маємо здійснювати редагування заявий яка була зроблена згідно шаблону.
Профільними фахівцями було детально розглянуто вашу скаргу та надано зворотній зв'язок. При контакті з вами валютний менеджер озвучив інформацію про варіанти вирішення вашого питання і так, як ви відмовились від одного з них була запропонована альтернатива і одразу надана інформація про необхідність змінити певні поля в завантаженому шаблоні.
Коментарі (5)
неполный возврат срудств по несовершенной сделке
Повернення коштів за заявкою відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. При поверненні за заявкою зарахування коштів відбувається з конвертацією по курсу на день оплати. Якщо б повернення було ініційовано і проведено сайтом/магазином то конвертація йде по курсу на день зарахування коштів на картку.
Коментарі (5)
Так і не вдалося зробити переказ
ПРИВАТ БАНК ЛЮБИТЬ ВІШАТИ ВАМ НА ВУХО ЛАПШУ
Вони тільки вигляд роблять що працюють!
Жах
Як бачимо, під час останнього контакту від профільних фахівців зазначено, що ви повідомили, що питання втратило актуальність.
Ми успішно відправляємо платежі та банк отримувач відхиляє їх на своїй стороні. Всі необхідні дії для відправки платежу виконуються, однак, успішність операції також залежить від банка отримувача, який має зарахувати кошти на картку отримувача, чого у вашому випадку не відбувається.
На жаль, ми не можемо вплинути на рішення банка отримувача не зараховувати кошти за платежами, тому вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
Коментарі (2)
Не банк — жах
Так, колись був сервіс, а зараз…
Оформив карту рівня vip.
Віртуальна (Digital)
Два тижні поки виготовили і доставили пластик — користувався.
Коли на відділенні отримав пластик — на наступний день «банк відмовив Вам у vip обслуговуванні»
Звичайні шахраї!
НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЬ З ЦИМ БАНКОМ!!!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (1)
Спасите мою семью
На валютной картке Приватбанка находятся валютные средства, которые не могу снять в валюте. 2 сентября 2022 заказывал деньги на 5, 6, 7 сентября в отделении Приватбанка Синельниковского района в пгт Васильковка. Получал СМС о том что заявка отменена, (Вашу заявку на замовлення готівки в сумі ______ USD було скасовано. Ви можете створити нове замовлення на іншу дату або на інше відділення у Приват24). Подал заявку на 8,9, 12 сентября в отделениях г. Днепр. Заявка отменена. Подал заявку на 14, 15, 16 и так до бесконечности. Спасите мою семью.
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Разом з тим просимо клієнтів не дублювати заявки на замовлення валюти та слідкувати щоб сума заявки відповідала наявній сумі валюти на рахунку клієнта доступній до зняття. У іншому випадку заявка може бути відхилена банком як така, що не може бути задоволена.
Окремо зазначимо, що з валютних карток доступне зняття в гривні в касі і банкоматах ПриватБанку та інших банків.
Коментарі (35)
Проблема отримати валюту .
Від імені банку приносимо вибачення за спричинені незручності. По даній ситуації ми проведемо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
Коментарі (4)
Мошенница на олх
Получила деньги, товар не выслала Будьте осторожны 5169 1551 2658 4315 Юрченко Юлія Романівна, телефон после оплаты не отвечает, с другого номера — отвечает. Продает газовую печь Бош, из Сумской области. В гетконтакте указана как Юля Козлова, архитектор. Дрянь.
Вказана вами картка у відгуці належить іншому банку.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства, є обов'язком правоохоронних органів. Радимо звернутися до них.
Коментарі (4)
не позволяют снять пенсию за пол года.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (13)
Не выдают валюту
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. Дійсно, заявка на замовлення готівки може бути скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. В такому випадку, радимо подати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
Коментарі (1)
Это не баг, а фича
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (12)
Одною рукою даю, іншою забираю | Оплата частинами
Як тільки ліміт зміниться, вам надійде повідомлення.» (08/09/2022 17:07). І друга: «Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників."(08/09/2022 17:13). Зрозумівши, що толку нуль — закрив чат. На пряме питання: як так, що за цирк — отримав два шаблони. Так тримати! Беремо і робимо ©
У вас використана вся сума ліміту за сервісом «Оплата частинами», яку для вас розрахував банк на даний момент. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому. У разі дострокового погашення однієї з угод доступність послуги буде переглянута протягом 3х днів.
Інформацію про зменшення доступного ліміту за сервісом «Оплата частинами» було одразу відправлено вам сповіщенням в Приват24. Відповідно до умов договору банк може змінювати суму ліміту, який може надати клієнту в користування. Розрахунок ліміту відбувається автоматично з урахуванням великої кількості факторів.
Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб в подальшому не виникало непорозумінь та якість консультації була на вищому рівні.
Коментарі (1)
Зникли грошові кошти з кредитної картки
Дуже дякую.
Відверто був розчарований спочатку, але зараз вдячний.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Коментарі (2)
не можу зробити переказ на зарубіжну картку
За півтора місяці не вирішити питання по переказу з карти на карту, про що розмовляти !?
Зі своєї сторони ми успішно відправляємо кошти на рахунки банка отримувача за створеними вами платежами, однак банк отримувача відхиляє платіж і тому гроші повертаються назад на вашу картку. Така операція проходить в кілька етапів.
Списання коштів з картки (відправка платежу), якщо на цьому етапі є обмеження або ліміти від нас, то платіж відразу буде забраковано без списання. Якщо ж операція (списання) проходить, то на нас чекає наступний етап — запит на зарахування до банку отримувача.
Якщо отримувач підтверджує це і проводить зарахування на свою картку — то кошти отримано на кратку адресату.
В іншому ж разі, коли банк не приймає оплату, то кошти повертаються на картку відправнику.
Я даній же ситуації, банк отримувач по своїм причинам не приймає оплату та повертає її до банку відправника.
На жаль, ми не можемо вплинути на це рішення і вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
Також цю інформацію ви можете бачити в своєму Приват24 зайшовши в архів платежів.
Щодо ситуації, яка склалась при ваших зверненнях до підтримки, ми обов'язково розглянемо та приймемо необхідні заходи.
Коментарі (4)
Банк далекий от понятия диджитализация.
Мы с дочерью переселенцы, сейчас находимся далеко от города, в небольшом селе. Сейчас в цифровое время, когда ты можешь стать клиентом банка и получить виртуальную карту не выходя из дома это упрощает жизнь, но данный банк считает иначе, он не настроен на упрощение жизни клиента, бюрократия и наплевательское отношение банка к своим клиентам у них в приоритете.
При всем этом у банка есть возможность проводить эту процедуру без посещения отделения, но лучше чтобы клиент отстоял в огромной очереди, не дай Бог попасть под Сирену и чтобы РЕБЕНОК в незнакомом ему городе бежал в поисках укрытия. Наверное, так клиенты более покорные получаются.
Мы с дочерью эвакуировались из города, который находится по сегодня под обстрелами, недалеко от нас прилетали грады, ребенок сейчас на нервах, а банк заставляет её лишний раз подвергаться нервным напряжениям. Ужасный банк, который не думает за безопасность своих клиентов.
Наразі можливість віддалено стати клієнтом ПриватБанку зареєструвавшись в Приват24 і пройшовши відеоверифікацію існує для осіб, яким вже виповнилося 18 років. Можливість оформлення картки у відділенні для неповнолітніх доступна, як і раніше. На сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти найближче до себе відділення, переглянути його графік роботи та найменш завантажені години, щоб спланувати свій візит.
Коментарі (22)