Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Ростислав Па 26 липня 2022, 13:05
Ні в якому разі не довіряйте свої кошти приват банку, і ні за яких умов не беріть нічого в кредит, вам будуть придумувати штрафи за все що завгодно, а от дізнатись за що штраф ви ніколи не зможете.
Оператори в чаті
— Відповідають через 20−30 хв, іто не завжди
— Після поставленого питання пропадають на 40−50 хв (а якщо ви не відповісте їх протягом 5 хв вони просто закриють та видалять час)
— Ніколи не відповідають на поставлене вами запитання, а відповідають наа рандомне придумане ними самими питання, до прикладу на питання«Чому у мене списалось 2700″ мені відповіли «У вас залишилось **** коштрів на рахунку»
— Якщо попробувати додздвонитись до банку, там ніхто ні за що не відповіддає, всі будуть вам розказувати про те що «Заявку передали», заявка це «фількіна грамота», в ній вам также будуть відповідати рандомними фразами які нематимуть ніякого відношення до реаальності.
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2022, 15:57
Добрий жень!
Обслуговування здійснюється згідно Умов та Правил надання банківських послуг, які розміщені на сайті банку. Окремо з інформацією про те, як працює банк та кредитування в умовах воєнного стану можете ознайомитись за посиланням: https://privatbank.ua/help
За вашим кредитом було надано кредитні канікули, які передбачали, що банк дає відстрочку на внесення обов'язкових платежів, а не відміняє їх зовсім. Тому, коли канікули закінчились необхідно було внести платежі. Через те, що не була внесена потрібна сума виникло прострочення. Питання розглядалось профільними фахівцями. Інформація про результат доступна для перегляду в вашому Приват24.
Що ж до спілкування в підтримці то зазначимо, що іноді наші оператори можуть бути особливо популярними та вони роблять все, щоб не залишити питання клієнта без уваги. Ми проведемо роботу з фахівцем для покращення якості обслуговування.
ARAFF 26 липня 2022, 13:03
Обратились для получения помощи по линии Красного креста.
Сотрудник Приватбанка в г. Днепр, ул. Калиновая, 72, Ирина — отказалась оформлять ее, в связи с тем, что клиент отказывается оформлять страховку.
После обращения на горячую линию — приватбанк ответил, что клиент отказался от оформления помощи. Рука — руку моет. Человек обращается за получением помощи, а ему навязывают дополнительные платные услуги. Мало того, был комментарий «чего я должна просто так отвлекать сотрудников». В оформлении помощи (без оформления страховки) — сотрудник приватбанка отказала. Спасибо приватбанку за то, что навязывает платные услуги своим клинетам в нарушение законодательства Украины.
Советую всем отказываться от этого барыжного банка.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 15:03
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kovalchuk1993 26 липня 2022, 7:17
Доброго дня. Відповідальний клієнт Приватбанку випадково заборгував оплату за лізинг. В той самий момент, коли дізнався про борг, коштів на рахунку не вистачало для його оплати. Протягом години всі кошти, які були необхідні для закриття боргу, уже були на розрахунковому рахунку клієнта. Але, оператор Привата сказала, що потрібно заплатити і за наступний місяць!, хоча строк до 18 серпня 2022р. Чи може змушувати оператор клієнта платити ті кошти, які не потрібно, згідно договору лізингу? Внутрішній арешт на рахунок накладено і оплату за лізинг Приват з рахунку зняти автоматично не може та і клієнту заплатити не вдається. Як результат, ростуть % за прострочений кредит. Скільки днів потрібно чекати, коли навіть начальник відділення Привата у нашому місті не вдається вирішити ситуацію? Думаємо про перехід в інший банк.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 9:55
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Проблема вирішена
Varag 25 липня 2022, 18:40
Мав сьогодні дуже неприємну ситуацію з банкоматом Приватбанку. Під час зняття готівки завис банкомат та не видав гроші(а сума не маленька-20000грн), але з карти їх списав. Після чого прийшло сповіщення у Приват24 про формування заявки на повернення коштів. Вирішив заїхати у найближче відділення уточнити що до чого, де мені було сказано що кошти буде повернено на протязі доби, однак через декілька годин в приват 24 прийшло уточнення про те що термін розгляду заявки до 14 днів. Особливо насторожує напис «ми зробимо все для повернення ваших грошей». Ви серйозно?!!! Мало того що я не маю доступу до своїх грошей на протязі двох тижнів то ви ще й припускаєте варіант не повернення мені їх?!!! Чому я як клієнт маю страждати від ваших збоїв?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2022, 19:32
Добрий вечір!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію. На даний момент, заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Добрий день. Хочу коротко розповiсти про звернення до Приват банку по № 3700. 01.07.2022 зареестровано заявку № 15678758 про повернення переказу коштiв з помилково вказаного рахунку. Заявку розглянуто в короткий час, вся сума зарахована на правильний рахунок. Дякую працiвникам Приват банку Вiльнянського вiддiлення Вайцеховськiй Ларисi, оператору колцентру 3700 Татьянi, спецiалiсту Ользi та iншим працiвникам якi приймали
участь щодо вирiшення заявки № 15678758. Дякую від щирого серця за розуміння, за добросердечність, чуйність, щирість, підтримку! Приємно знати, що такі люди є поруч. Бажаю процвітання, добра, благополуччя, гармонії і щастя!
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2022, 10:10
Добрий день!
Дякуємо вам за такі теплі слова:) Робимо все і навіть більше, щоб ви отримували тільки найкращий сервіс.
Беремо і допомагаємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasya140276 23 липня 2022, 13:28
снимал деньги в банкомате ПБ. Выдало квитанцию на тарабарском языке. На следующий день то же самое. Поддержка в приват24 не реагирует.
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2022, 14:11
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення інформації по банкомату.
Проблема вирішена
MilaVoitekh 23 липня 2022, 11:26
Не могу снять наличные с карты в евро, с карты 5168 7422 4494 5790
Прошу розсмотреть мое обращение и исправить ошибку!
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2022, 12:32
Добрий день!
Як бачимо на даний момент ви вже здійснили необхідні дії, щоб зняття готівки проходило успішно. У разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Dzedze 23 липня 2022, 10:34
Подозреваю Приват банк в пособничестве ворам и мошенникам т.к. клиентам банка выдают карточки NFC с антенной и клиент не может уменьшить или обнулить установленную сумму. После утери или кражи все преимущества прогресса превращаются в разочарование.
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2022, 12:24
Добрий день!
Банк не співпрацює з шахраями, а навпаки, робить все, щоб захистити кошти клієнтів. У разі втрати чи крадіжки картки ви можете одразу її заблокувати в своєму Приват24 і перевипустити на нову.
Євген Заваленко 22 липня 2022, 21:57
Не вдається додати картку для безконтактної оплати на новий телефон, пише що треба звернутися до співдробітників банку, або подзвонити, або написати через додаток в чат бот. В чат боті зв‘язатися не можливо, заявку залишити не можливо, треба писати самому кожен раз запит, але спочатку кожен раз пройти відповіді на уточнюючі питання. Дзвінки по 30 хвилин очікування і результату 0. Я вважаю що таке ставлення до своїх клієнтів нище плінтуса, банк котиться у прірву, менеджмент і управлінці банку явно не зацікавлені у наданні якісного сервісу. Слава богу що є конкуренти, підключусь до Моно, сервіс на висоті, і поважають своїх клієнтів. І всям вам рекомендую по можлиаості відключатися від цього дна
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2022, 10:44
Добрий день!
На даний момент не бачимо спроб зв'язатись з підтримкою з вашого номеру. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
BobKickass 22 липня 2022, 18:14
Приват має досить зручну послугу, яка полягає в миттєвому відкритті інтернет картки.
Але тепер, дана послуга для мене закрита, ПОЖИТТЄВО закрита. Як виявилося, банк має обмеження на відкриття даних карт у кількості 10 шт на одного клієнта, не на місяць, не на рік — на все життя. Історія була така, висіли в мене в приват24 штук 5 цих інтернет карт. Одного разу мені набрид довгий список із карток і їх закрив — виключно в естетичних цілях, все рівно думаю зможу відкрити в будь-який момент. Не вгадав, не зможу. Чому не вгадав? Та тому що обмеження інтернет карток в 10шт внутрішнє для приватбанку й вони його не вказують ні безпосередньо при відкритті, ні в заяві приєднання, ні в умовах та правилах надання послуг. Якби банк просто попередив про обмеження, я би не закривав картки й мав би можливість і надалі ними користуватись.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 18:59
Добрий вечір!
В п. 2.1.7.4.2 Умов та Правил надання банківських послуг, що розміщені на сайті банку https://privatbank.ua/terms зазначено: Банк має право встановлювати обмеження щодо кількості випущених карток одному Клієнту.
Якщо у клієнта раніше було оформлено 5 інтернет карток і вони були закриті то залишається можливість відкрити ще 5. Окрім того, альтернативою може бути віртуальна (digital) картка, яку також можна оформити через Приват24.
В оновленому Приват24 є можливість сортувати і приховувати картки, що допоможе зручніше ними розпоряджатись не закриваючи при цьому картку.
Вадим Ворлд 22 липня 2022, 11:54
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 34
Наш любимый государственный банк плевать хотел на решение Президента и на то что в стране ВОЙНА и многим хлеба купить не на что.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 13:13
Добрий день!
Списання з рахунків на погашення простроченої заборгованості відбувається згідно Умов та Правил надання банківських послуг розміщених на сайті банку https://privatbank.ua/terms
Так, згідно з пунктом 2.1.1.3.1. https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ru
Якщо до 25 числа (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, у якому було здійснено трати за рахунок кредитного ліміту, Клієнт самостійно не здійснить платіж в готівковій або безготівковій формі у розмірі Мінімального платежу на поточний рахунок, для якого відкрито кредитну картку, Клієнт доручає Банку при настанні термінів платежів здійснювати списання грошей у валюті кредитного ліміту з усіх рахунків Клієнта, відкритих в Банку, та рахунків, що будуть відкриті Клієнтом Банку в майбутньому, в розмірі заборгованості, яка підлягає сплаті Банку за цим Договором (здійснювати договірне списання).
Щоб уникнути такого списання достатньо своєчасно вносити щомісячні платежі та не виходити на прострочення.
Зі своєї сторони, розуміючи всю складність ситуації, банк йде назустріч клієнтам і вже переглянув деякі тарифи і зменшив відсоткову ставку по кредитним карткам. Більш детально про роботу банку в умовах воєнного стану на нашому сайті: https://privatbank.ua/help
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fixoil 22 липня 2022, 11:50
Три года пользовался Приват. Сейчас перешёл на Моно. Рад безгранично.
Приват своей жадностью достал.
Перевод с Привата на Приват — плати комиссию. Плати членский взнос за Gold карту, но в реальности привилегий 0. Плати за личного банкира (которого я даже телефон не знаю и не хочу знать). Плати страховку, которую тебе навязывают при оформлении карты.
Вообщем как содрать побольше денег.
А по факту: был кредитный лимит. Взяли и тупо сделали 0.
За что Вам платить то?
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 13:15
Добрий день!
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками й уникнути переплати за кредит: https://privatbank.ua/kak
Ви можете ознайомитись з актуальними тарифами на проведення платежів на нашому сайті та обрати для себе найбільш оптимальний варіант переказу коштів. Наприклад, при переказі з картки для виплат на Універсальну комісія відсутня. Якщо ви бажаєте замість картки Gold рівня мати звичайну, це також не проблема, адже картку можна перевипустити. Що ж до страховки, зазначимо, що її оформлення відбувається за згодою клієнта. При оформленні у відділенні банк відправляє код з смс на фінансовий номер, надавши код для оформлення клієнт підтверджує своє бажання оформити страхування. При цьому, клієнт в будь-який момент може розірвати страховку в своєму Приват24.
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення.
juliajj 21 липня 2022, 23:53
Поздно вечером пришло смс о том, что была попытка списания, но оно не прошло, так как на карте недостаточно средств. Это интернет карта, которой ни разу не пользовались и абсолютно нигде не светили.

При обращении к оператору был стандартный ответ «Вы передали данные, банк такие данные не разглашает». Однако, очевидно это не так, ведь как-то эти данные к мошенникам попали и точно не от меня.

Теперь не знаю, как пользоваться услугами банка, ведь нет абсолютно никакого способа обезопасить собственные средства. Очень огорчила работа службы поддержки.
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 10:02
Добрий день!
Для того, щоб здійснити оплату в інтернеті необхідно на сайті ввести дані картки, які відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Якщо по картці пройшла спроба оплати, яку ви не підтверджуєте радимо заблокувати картку. Перевипустити її можна в Приват24 (на віртуальну). Ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, щоб фахівці підказали на якому сайті був запит оплати і ви могли перевірити зі своєї сторони та згадати наявність оформлених раніше підписок на цьому сервісі.
68881284 21 липня 2022, 20:30
Зделали Свифт перевод 200евро на карту приват банка из этой суммы банк взял комиссию 12евро.
При переводе на моно банк вообще наберёт комиссию
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 10:24
Добрий день!
Ознайомитись з комісіями нашого банку за зарахування переказу можете за посиланням: https://privatbank.ua/peverodi-swift
*Зарахування
З 01.04.2022 до 30.09.2022 на Картку для виплат:
гривневу – 0%;
валютну – 0,5% від суми переказу.
На Інтернет-картку, картку «Універсальна» й поточний рахунок фізичної особи – без комісії.
Рекомендуємо перед відправкою ознайомитись з умовами та тарифами відправки з вашого банку та банків посередників, щоб у вас не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Комісія може бути утримана банком кореспондентом або відправник може відправити переказ зі сплатою комісії з тіла переказу, а не окремо. У вашому випадку, відправник вказав тип сплати комісії, при якому оплата комісій проводиться спільно. Відправник оплачує комісію свого банку, а комісії банків-посередників і банку-одержувача, пов'язані з платежами, оплачує одержувач.
Важливий також тип сплати комісії, що вибрав відправник, – можливо, частина коштів пішла на списання комісії:
• тип OUR – комісію сплачує відправник;
• тип SHA – витрати відправника платежу оплачує відправник, витрати одержувача платежу – одержувач;
• тип BEN – усі витрати за платежем оплачує одержувач.
В квитанції за платежем ви можете бачити, який тип сплати комісії обрав відправник.
Проблема вирішена
anastasiavoron 21 липня 2022, 18:35
Пару месяцев сделали карту брату в Привате. Номер раньше был мамин, которая сейчас находится на оккупованих териториях. Сегодня столкнулись с проблемой, которая светит матери ГОЛОДНОЙ СМЕРТЬЮ! А причина вот в чем. Когда мы делали карту для брата, используя номер, на который уже была зарегестрированная карта, работники банка НЕ ПРЕДУПРЕДИЛИ НАС О ТОМ, ЧТО НОМЕР ОТВЯЖЕТСЯ ОТ СТАРОЙ КАРТЫ, ПОСКОЛЬКУ НОВАЯ КАРТА ДЕЛАЛАСЬ НА ДРУГОГО ЧЕЛОВЕКА! Когда мама попыталась зайти в онлайн приложение банка, заплатив за 20 минут интернета 200 гривен, последних 200 гривен, приложение забанило карту моего брата. Пошли в банк, там нам сказали уже другие работники, что мамина карта отвязалась от ее старого номера и надо найти терминал, что бы подвязать новый номер, для того, что бы зайти в приложение и потом уже как-то попытаться обналичить деньги. В службе онлайн поддержки есть функция смены номера. НО! Нужны ваши данные, фото обладателя карты с паспортом или самой картой. Попытались поменять номер, но служба поддержки обрабатывала запрос больше чем ПОЛТОРА ЧАСА, но результатов не дождались, поскольку служба просто не отвечала. Поменять телефон можно только в личном кабинете, в который нет доступа, из-за того, что номер отвязался от карты, А НАС ОБ ЭТОМ В БАНКЕ НЕ ПРЕДУПРЕДИЛИ! Выходит, моей матери надо в ОККУПИРОВАННОЙ ТЕРИТОРИИ искать, на минуточку, рабочий банк Привата, или же зайти в приложение волшебным образом без подвязки к телефону. Скажите, вы серьёзно? Приват перестал работать там сразу же после оккупации! Моя семья была забита в угол голодной смерти своими же банковскими системами! Решайте эту проблему, вы глаза откройте, в стране ВОЙНА! А вы все усложняете! Поддержка вообще непонятно что часами рожает. Работники-молчуны, которые не сказали о нюансах ни слова. Проблемы с подвязкой номера. В общем, нет слов. Когда надо — безопасноть не работает. Когда не надо — не выкрутишься, голодай, система безопасности будет работать как у швейцарского банка. Просто ужас.
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2022, 20:25
Вітаємо.
Підтвердити номер для проведення фінансових операцій в банку мама може не відвідуючи відділення / термінал, це можна зробити через чат на сайті банку.
Для цього потрібна наявність:
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.
Проблема вирішена
olgamayer 21 липня 2022, 17:16
Уважаемые, ау! В стране ВОЙНА! Треть Украины без мобильной связи и терминалов, так нет же надо придумать проверку через 3700 чтобы сделать перевод денег даже самой себе на другую карту!
Я сегодня пыталась перевести деньги и вместо подтверждения через приложение мне вылезла табличка подтвердить личность через звонок на 3700.
Вы в своем уме? Здесь нет связи! Ни украинской ни международной и выехать отсюда я тоже не могу! И мне что, голодать теперь?
Причем проверку с паспортом через селфи я прошла! Сделайте хотя бы номер телефона на который можно позвонить через тот же Viber out и чтобы не нужно было ждать пока банк перезвонит, а связаться напрямую! Либо другие альтернативные каналы связи для таких проверок! Либо вообще оставьте только проверку через селфи! Слов просто нет, забота о согражданах прям на высшем уровне!
П. С. Оператор умничка, пытался помочь, понимает проблему только вот помочь не может. Оператору 5 звезд!
П.П.С я указала номер телефона так как это обязательное поле, но сразу говорю — мне дозвонится не возможно, так что просьба к представителям банка писать на емейл
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2022, 20:24
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
vsizov 21 липня 2022, 15:50
Я хочу чтобы вы знали что за годы работы с Приватбанком я постоянно имею проблемы с ФинМониторингом. То от меня требуют нотариально заверенный перевод контракта на 100 страниц то требуют документов которых не существует в природе. Вчера сделал перед на свой счет из-за границы для уплаты налогов. Показал декларацию, показал ВСЕ документы предоставленные мне Брокером по сделке по продаже ценных бумаг. От меня требуют непонятного, документы которых брокер не предоставляет. Платеж висит. Военное время, я плачу налог и не могу этого сделать. Нет слов.
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2022, 18:07
Вітаємо.
Відповідно до п. 1.1.3.2.6 Умов та правил надання банківських послуг (далі — Умови), які є невід’ємною частиною договору про надання банківських послуг і які розміщені в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms Банк має право в передбаченому чинним законодавством порядку зупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій), відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин) або проведення фінансової операції, а також застосувати інші застережні заходи за наявності підстав, передбачених: Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Законом України «Про банки і банківську діяльність»; Законом України «Про санкції»; нормативним актом Національного банку України, що регулює здійснення банками фінансового моніторингу; внутрішніми документами банку з питань здійснення фінансового моніторингу або іншими нормами чинного законодавства України та міжнародних договорів України. Банк не встановлює ділові відносини (не проводить валютно-обмінні фінансові операції, фінансові операції з банківськими металами, з готівковими коштами) з юридичними чи фізичними особами, яких включено до Переліку осіб, пов’язаних з провадженням терористичної діяльності або щодо яких застосовано міжнародні санкції. У разі зупинення видаткових фінансових операцій прибуткові фінансові операції не зупиняються. Для встановлення правомірності переказу еквайр за результатами моніторингу або в разі опротестування переказу держателем, емітентом або платіжною організацією платіжної системи, має право призупинити завершення переказу на час, передбачений правилами відповідної платіжної системи, але не більше ніж на дев'яносто календарних днів.
Згідно п. 1.1.6.7 Умов Банк не здійснює зарахування або переказ коштів, надання або отримання кредиту (позики), здійснення інших фінансових операцій з активами клієнтів у разі, якщо хоча б одна зі сторін — учасників фінансової операції та/або вигодоодержувач та/або країна походження товару та/або територія транзиту товару/послуги має відповідну реєстрацію, місце проживання, місцезнаходження, місцепоходження або є територією держави, що:
— включена до переліку держав (територій), що не виконують чи неналежним чином виконують рекомендації міжнародних, міжурядових організацій, що провадять діяльність у сфері боротьби з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення (в тому числі дипломатичне представництво, посольство, консульство такої іноземної держави), або однієї зі сторін — учасників фінансової операції є особа, яка має рахунок у банку, зареєстрованому в зазначеній державі (території);
— підтримує терористичну діяльність, підпадає під санкції, ембарго або аналогічні заходи відповідно до резолюцій Ради Безпеки ООН, Європейського Союзу, Управління по контролю за іноземними активами Міністерства фінансів США (OFAC) та законодавства України;
— має стратегічні недоліки у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму чи фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення відповідно до заяв Групи з розробки фінансових заходів боротьби з відмиванням грошей (FATF);
— визнана Банком високоризиковою державою (територією) відповідно до ризик-орієнтованого підходу.
Перелік таких країн (територій) розміщений на офіційному сайті Банку у мережі Інтернет.

З урахуванням зазначеного, Банком було запрошено надати повну виписку з видимим ПІБ власника, дебет/кредит рахунку з моменту зарахування до моменту вiдправлення коштiв до ПриватБанку.
Проблема вирішена
lorellea 21 липня 2022, 14:51
17,06,22 зайшовши на Приват24 (з комп’ютера), оформила та оплатила автоцивілку (поліс ОСЦПВ), кошти звісно з моєї карти списали, квитанцію про оплату маю, №полісу ОСЦПВ присвоїли, строк дії страхування, все як зазвичай.
Я абсолютно певна, що з дня наступного за днем оплати, маю автоцивілку і спокійно користуюся авто.
АЛЕ просто захотілось роздрукувати поліс ОСЦПВ, щоб покласти, а авто (в любий момент можна було підглянути строк діючої страховки) проте на електронці, я полісу не знайшла.
Я звернулась на гарячу лінію страхувальника «ТАС», де сказали, що оскільки оплата здійснювалась через Приват 24, то всі питання до банку.
18,06,22 я звернулася на 3700 з проханням вислати мій поліс на електронку. Уявіть моє здивування, коли виявилось, що моя страховка НЕ активна!
Кошти списані, №полісу ОСЦПВ я маю і повністю впевнена, що авто застраховане! А при виникненні страхового випадку, не дай Бог, страхова компанія «ТАС» мені б відмовила, оскільки договір не оплачений! Наголошу, що кошти з мого рахунку Приватбанк списав!
18,06,22 через гарячу лінію 3700 я зробила заявку на усунення цієї ситуації.

Виходить, що банк кошти списуює, і надає №полісу ОСЦПВ, строк дії страхування…, а на страхову компанію кошти не надходять! і люди їздять, і якщо не виникає страховий випадок, то клієнти Приватбанку і не здогадуються, що їх ошукали!

Повернусь до моєї заявки від18,06,22. Строк розгляду був до 20,06,22 до кінця робочого дня, як повідомили на 3700. Але ні відновлення балансу на карту, ні діючого полісу, я не дочекалась!
21,06,22 я знову зателефонувала на 3700 і мене знову «ОШАРАШИЛИ», що я ніби то, залишала заявку на якісь 240 РУБЛІВ і банк розглядав її, а заявок на 890грн, що з мене списані за автоцивілку, я не подавала. ЯКІ ВЗАГАЛІ РУБЛІ, ЯКЩО В МЕНЕ ГРИВНЕВА КАРТА І СУМА ОПЛАТИ ІНША!!!
І банк ще щось там «розглядав»…
А мені потрібна автоцивілка ще 18,06,22, а не в наступному житті!
21,06,22 я знову залишила заявку через 3700 на 890грн, що з мене списані за автоцивілку. Ввечері я отримала на свою електронку листа: «Прошу надати фото техпаспорту з двох сторін»
З якого дива? При оформленні полісу, жодних сканів прикріпляти в Приват24 не потрібно було, а тут на якусь незрозумілу адресу я маю вислати фото документів!!!
22,06,22 до мене почали телефонувати з невідомих номерів і мовчати. Я зателефонувала на 3700 і повідомила, що прийшов лист «Прошу надати фото техпаспорту з двох сторін» і отримую якісь підозрілі дзвінки, де мене запевнили, що і лист і дзвінки, то дійсно здійснював банк.

Але станом на вечір 22,06,22 я так і не мала діючого полісу, оплаченого ще 17,06,22, а лише якісь неприємності у вигляді мовчазних дзвінків! Надію отримати оплачену послугу я втратила! Через 3700 я відмовилась від заявки на автоцивілку і звернулась з вимогою повернення моїх коштів, оскільки послуга так і не надана. Мені сказали, що такі заявки приймають лише особисто у відділенні банку (факт списання коштів і ненадання послуги банк не заперечував і телефонувала я з фінансового номеру, навіщо їхати до відділення?).
Довелося їхати у відділення місто Кременчук, проспект Лесі Українки 142, де я вже в 10раз (на 3700 я встигла розповісти про свою халепу, певно вже всім співробітникам гарячої лінії за ці дні) розповідала про ситуацію.
Мене вислухали, але прийняти заявку відмовились, оскільки ще не була закрита попередня заявка від 21,06,22. Я наполягла, що автоцивілка вже мені не потрібна, оскільки я застрахувалась в іншому місці, а потрібно що мені повернули кошти.
Заявку на повернення коштів я написати не змогла, бо вона пишеться лише на певному бланку страхової компанії «ТАС», якого у відділенні не було, а зразок не грузився у співробітника банку, хоча співробітник при мені телефонувала іншим колегам, і намагалася знайти бланк, але без результатно і тех підтримка своєму ж співробітнику банку також не допомогла?! (хоча яке повернення, якщо договір не оплачений, отже кошти «ТАС» не отримав і що має повертати?)
Оскільки в мене з собою була роздрукована квитанція про оплату, то я написала листа на відміну транзакції, адже послуга не надана. Строк розгляду цієї заяви до 01,07,22. І я чекала.
11,07,22 я знову звернулася на 3700, адже ліміт по карті не поновили. Мені відповіли, що моя заява опрацьована і відхилена, оскільки має таки бути написана на бланку фірми «ТАС».
На мої заперечення, що у відділенні цього бланку не має і взяти його ніде, співробітник 3700 таки направив мене у відділення і сказав, що якщо бланк не знайдуть звертатись до керівника відділення і мені допоможуть. На мою вимогу надіслати цей злощасний бланк на електронку співробітник 3700 відмовив!

Але чому мене ніяк не повідомили, що заявка відхилена ні при вході в приват24 в нижньому правому кутку жодних повідомлень про відмову, ні на електронку, хоча в моєму профілі в приват24 вона зазначена, та і сама співробітник відділення, могла б зателефонувати.

12,07,22 я знову їду до відділення, але іншого: місто Кременчук, проспект Лесі Українки 54.
І вкотре пояснюю ситуацію, і знову «загвоздка» у бланку, який відсутній!!! Керівник відділення у відпустці, а його зам Олександр, взагалі ніяк не мене не звернув увагу і навіть і не намагався вирішити моє питання! Сказав звертатися до іншого співробітника!
Знаходячись у відділенні, я знову зателефонувала на 3700 і знову вся розповідь з 17,06,22 з початку! І мені знову сказали, що з цим питанням до відділення. Коли вже у мене терпець з цим пінг-понгом урвався, співробітник 3700 сказала, що банк ці кошти не вкрав же ж, і я безпідставно вважаю, що мені не намагаються допомогти! ДІЙСНО?
Закінчилось тим, що співробітник відділення сформувала заявку на те, щоб тех.підтримка банку знайшла бланк на повернення, яку знову колись розглянуть і лише тоді мені знову потрібно їхати у відділення і писати заяву.
Правда, треба відмінти, що цього разу співробітник банку зателефонувала, після того, як бланк таки знайшли. 20,07,22 я знову вимушена була завітати до відділення, де врешті написала заяву на повернення коштів. «Протягом доби заяву на повернення мають розглянути і якщо погодять, то кошти певернуть протягом місяця», — ці слава співробітника банку сильно- сильно «порадували»
Це може биту ще не кінець!

Поки залишилась під сильним враженням від роботи гарячої лінії 3700 і тех.підтримки банку! Я розумію, що бувають, збої, але так щоб 6днів розбиритись де зависли кошти і не змогти доробити автоцивілку?! Та і яка необхідність була у моїх багаторазових відвідинах відділення банку? Послуга не надана — просто поверніть кошти! Тим паче, що договір не оплачений і кошти зависли в банку!

Зіпсовані нерви від некомпетентності співробітників3700; марний час проведений в чергах у відділенні банку і з’ясуванні хто має вирішувати моє питання: відділення, в яких відсутній бланк на повернення і технічна неможливість його ніде знайти, чи 3700 які мають бланк, але не хочуть його надати клієнту і надали у відділення лише після обробки додаткового звернення; відсутні кошти; стійке враження, що це якась шахрайська схема!
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2022, 11:37
Вітаємо.
При проведенні оплати, списання коштів проводиться не в рахунок банку, а страхової компанії, послуги якої були обрані. Бачимо, що з вами зв`язувався представник страхової компанії. Якщо договір оформлюється із пільгою (50%), для перевірки правильності оформлення, може бути запрошено фото техпаспорту, щоб перевірити, хто вписаний у договір страхування. Оскільки пільга поширюється лише на власника авто, який надає підтвердження щодо пільгових умов. І лише якщо він за кермом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nek123456789 21 липня 2022, 13:35
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Небесної Сотні, 14-А
приват банк без согласия использует и передает на сторону другим лицам № телефонов которые получены В ихнем терминале, после пополнения своего № тел через терминал приватбанка, был «слит» мой № моб.тел мошейникам, через день мне позвоили из № +380951643719 як обы от имени службы безопасности приватбанка с целью узнать состояние моей банковской карты… по поводу этого от приват банка я никаках вразумительных розяснений неполучил… но я в этом банке необслуживаюсь и ни каках отношений никога не имел и не имею, мой № тел в этом банке не зарегистрирован. хотелось добавить, что мой моб тел для 4х людей и нагде небыл известен и зарегистрирован ин в банках ни в интернете, к нему нет ни вайбера воцапа интернета или чего-либо…
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2022, 15:15
Вітаємо.
Ми розуміємо цінність приватності та важливість захисту персональних даних. Зі свого боку не можемо прокоментувати, звідки у шахраїв ваш номер телефону, але точно можемо запевнити вас, що не передаємо дані третім особам.
Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Amicus 21 липня 2022, 1:09
Я знаходжусь за кордоном. Закінчився термін дії у картки на мою довірену особу до мого рахунку. Раніше я користувався чудовим сервісом https://carddesign.privatbank.ua/, але зараз він призупинив роботу.
Перевипустити замість такої старої фізичної картки Digital Приват24 не дає. Є ж купа варіантів вирішення, які не використані протягом декількох місяців:
1. Додати випуск Digital картки до сервісу carddesign.privatbank.ua
2. Додати можливість випуску Цифрової картки на довірену особу в Приват24
3. Відправляти картки Новою Поштою, як це робить Монобанк.
4. Ваш варіант.
Звернувся в підтримку- сказали, зробити Нову Довіреність :D це в 2022 році я маю з закордону летіти, щоб піти до нотаріусу при наявності цифрових підписів, Дії??? Тим паче раніше цього не потрібно було для цієї активності.
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2022, 10:04
Вітаємо.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Правовою підставою для оформлення додаткової картки на ім’я Довіреної особи є нотаріальна довіреність.
Вчинення нотаріальних дій за кордоном покладається на консульські установи та дипломатичні представництва України.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝