Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Яків Івахненко 20 серпня 2022, 22:16
Якщо чесно зіпсувався давним давно. Колись була проблема з оплатою частинами з якою перестав боротись перейшовши на монобанк.
Так тепер нове. ПриватБанк є дестриб’ютором продажу колекційних монет НБУ. Мало того що банк почав продавати монети самим останнім (в серпні). Коли почав продаж монети «В єдності сила» та «Червона калина» були тільки звичайні монети, срібних монет не має. Постає питання де срібні монети? На це питання відповідь дати банк не може. Так щей до цього банк визначив перелік відділень що продають. Так вони щей обмежують продаж монет для простих людей. Тому що в переліку визначено відділення для простих та «premium» клієнтів. Так щей є міста в яких є тільки 1відділення для продажу і то «premium» в якому прості люди купити не можуть. Якась дискримінація виходить. Шкода що такий банк продає монети
Приватбанк
Відповідь банку
21 серпня 2022, 11:18
Добрий день!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату ви будете сповіщені.
Проблема вирішена
avdeeva86 20 серпня 2022, 14:03
Качество работы банка сильно просело. Список недостатков весьма велик. Например, сегодня я трижды пыталась перевести деньги внутри банка с карты на карту. Деньги нужно было отправить в течение 15 минут. В итоге я провозилась около 40 минут и не смогла сделать перевод. Банк помимо обычной авторизации (логин и пароль) затребовал звонок. И тут началось. Номер 3700 был недоступен. Мы в окупации, связи нет. Начали звонить на мобильный в роуминге. Нас соединили с роботом. Мы выслушали лекцию и ответили на вопросы. Потом соединили с оператором, который всего задал больше 10 вопросов. Пока я отвечала на них связь оборвалась. Все. Я потратила не только время, но и не перевела деньги. Из-за этого сорвалась договоренность с людьми. Вторая попытка с другим человеком привела к аналогичному результату. Чтобы избежать часовых бредо проверок системы безопасности я решила перевести деньги на свою другую карту. Прошла третий раз процедуру надуманной авторизации и заплатила 54 гривны комиссии (ибо банк отличался) за отвратительный сервис. После чего за минуту перевела людям деньги с моно банка. Если так дело будет идти дальше, я откажусь от испозования карты привата. Негодный сервис. В чате банка вообще уже полгода нет операторов. Жалко. Был хороший банк раньше
Приватбанк
Відповідь банку
20 серпня 2022, 16:24
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку коштів клієнтів та приносимо свої вибачення, якщо дана ситуація доставила вам незручності. Операція потребувала додаткового підтвердження з міркувань безпеки. При дистанційному обслуговуванні, в тому числі при підтвердженні платежу по телефону, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається. Таким чином ми можемо впевнитись в тому, що звертається саме власник картки.
Olga64219 20 серпня 2022, 2:48
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 84
Мала намір відкрити карту для виплат ,інші карти та послуги банку не цікавили. На моє прохання відкрити цю карту менеджер категорично заявила, що неможливо видати карту для виплат без кредитки. Хоча, на гарячій лінії банку 3700 мені чітко і ясно сказали, що я маю повне право не брати кредитки, але менеджер у цьому відділенні у грубій та агресивній формі відмовила мені в обслуговуванні (бо ж не вдалося «впарити» кредитку).Свавілля такого ще не зустрічала.
Приватбанк
Відповідь банку
20 серпня 2022, 9:53
Доброго ранку!
Ми запросили ваші контактні дані в приватному повідомленні, щоб провести перевірку по описаній вами ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Khakimov 19 серпня 2022, 20:56
Я 2007 року е клієнтом приват банку. Був завжди шановний Михайло Юрійович. А зараз у в зв’язку з тим що находжусь на окупованій території і території банк заблокув мені вхід до приват банку 24 і до моїх карток! Щоб зробити верифікаціюи мені після операції треба проїхати через росії до України 2800 км, що я не взмозі зробити, тільки до росії е виїзд, але це не входить до моїх планів. Що робити? Щоб доїхати до Європи беруть 30000 гроші перевізника, а грошей у мене немає. І я такий не один в окупації і без грошей бо приват банк іх вкрав! Скажіть будь ласка що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
20 серпня 2022, 9:50
Доброго ранку!
Питання розглядають профільні фахівці. З вами додатково зв'яжуться.
Porutski 19 серпня 2022, 17:58
Після моєї скарги на роботу співробітниці у відділені Приватбанку за адресою: місто Київ, вул.Шептицького,10 — Долгової Людмили, співробітники Приватбанку влаштували на мене справжнє цькування. Так, 18.08.2022р. я звернувся у відділення по вул. Сверстюка з приводу отримання переказу Western Union, попередньо замовивши гроші. Касир відділення — Мазур Олена, заявила, що номер переказу вказан некоректно. Те саме підтвердила і менеджер відділення. Після цього, я звернувся у відділення Іншого Банку, де за цим же номером переказу моє питання було вирішено без проблем. Я є клієнтом вашого банку багато років, але, якщо Приват Банк відмовляється від співпраці зі мною, то прошу надати мені з цього приводу офіційне повідомлення. З повагою, Олексій Поруцький.
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 18:15
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності. Вже передали інформацію колегам для перевірки за ситуацією. З вами додатково зв'яжуться.
fixerlt 19 серпня 2022, 17:26
Нахожусь за границей, для попупки онлайн здесь необходимо «позвонить по указанному бесплатному номеру для подтверждения». Номер в итоге платный, при звонке отвечают «вам перезвоним», сбрасывают, не перезванивают. Спросил у оператора в чате, которого нужно ждать ~10 минут, чтобы узнать, что по-другому подтвердить оплату невозможно. Раз говорят «перезвоним» — почему бы сами не набрали?
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 18:10
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bondarnik 19 серпня 2022, 13:48
В Херсоне нет украинской мобильной связи. Помогите войти в приват24 с компьютера через пин код. Я хочу погасить кредит и заплатить коммунальные
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 15:31
Добрий день!
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Проблема вирішена
Pavlo Kulagin 19 серпня 2022, 10:29
Неуважаемый мной и миллионами украинцев Приватбанк. Вы уже много раз пробивали дно, казалось бы, куда уже ниже, но этот новый факап — это нечто, нарушение всех известных норм действующего законодательства, Декрета КМУ О Расчетах в национальной валюте ЗУ О банках и банковской деятельности и многих других. Так 18 августа с удивлением узнал, что все терминалы самообслуживания перестали принимать купюры номиналом свыше 200 грн!!! Вот готовлю в НБУ жалобу, пусть проверят ваш лицензионных условия, раз вы сами решили, что купюры свыше 200 грн уже не актуальны!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 13:10
Добрий день!
Ми проводимо технічні роботи для збереження можливості надалі приймати купюри номіналом 500 та 1000 грн. Ви можете виконати операцію в ТСО та АТМ ресайклінгового типу купюрами менших номіналів (50, 100, 200) у будь-якому пристрої. Купюри номіналом 500 та 1000 можна використовувати при операціях у касах нашого банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
patriot70 18 серпня 2022, 20:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 36
Обратился в Минфин, как в последнюю инстанцию. Банкомат выдал меньшую сумму, чем была заказана. Смс пришла о получении заказанной суммы. Приватбанк долго морочил голову, на две заявки ответил, что «серьезных нарушений в работе банкомата не выявлено». После вмешательства Минфина еще раз «включил дурака» — ой, а вы подробнее опишите… Потом выждал время и отчитался Минфину о том, что «ваша проблема из заявки #56457 была рассмотрена и решена.» Как решена?
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 9:39
Добрий день!
Інформацію по описаному вами питанню та заявкам ми маємо змогу надати лише власнику картки. ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не може надати інформацію по карткам/операціям клієнта за зверненням третьої особи.
Власник картки може самостійно звернутись в підтримку через авторизовані канали для отримання інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вячеслав Докукін 18 серпня 2022, 18:32
День добрый! хочу обратить внимание сотрудников Минфин и Приват банка в том …что в отделении Приват Банка в г. Харьков по адресу пр. Героев Сталинграда 150б сотрудники отделения.а именно менеджер Алина и управляющая Евсюкова Юлия Вячеславовна отказываются перевыпустить мне карту Социальную для выплат…в контракте которой указано выпускаются бесплатно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 18:56
Добрий вечір!
Раніше ми зверталися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести перевірку стосовно даної ситуації, однак, на жаль, ви не відповіли. Просимо вас надати зворотний зв’язок.
Проблема вирішена
Viktorija1991 18 серпня 2022, 17:22
12.06.2022 близько о 23:00 год. з крединої картки яка невикористовувалась, небула привязана до жодної платіжної системи окрім приват 24 та фізично знаходилась вдома, невідома особа рівними частинами списала грошові кошти на загальну суму 12000 гривень. Звернулись в представництво, сказали чекати, картку заблокували однак кожного місяця за кредит потрібно сплачувати суму.
Як бути?
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 18:35
Вітаємо!
Подібні операції могли пройти тільки при володінні інформацією про номер картки, СVV коду і терміну дії. Ці дані мають бути відомі лише її власнику. Реквізити картки шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
В подібних випадках, за зверненням клієнта в підтримку, ми можемо подати заявки на оспорювання платежів в міжнародну платіжну систему, що ми і зробили у вашому випадку.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Просимо звернути увагу, що терміни розгляду заявок встановлені не банком, а міжнародною платіжною системою. Ми виступаємо в ролі заявника і завжди докладаємо максимум зусиль для того, щоб вони були розглянуті на користь клієнта. За результатом їх розгляду ви будете сповіщені додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Вячеслав Докукін 18 серпня 2022, 16:25
День добрый!
Хочу обратить внимание на управляющего Евдокимова Юлия Вячеславовна…по моей просьбе открыть Дубликат Карты для выплат через Приват 24 -наотрез получил отказ…тем более русофобным[русским) языком …что нарушает 30 статью Украины и вводит в мошенничество клиентов банка открывая пля клиентов только Карты Универсальные…
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 18:16
Добрий вечір!
Описана вами ситуація потребує ретельної перевірки. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Strangers 18 серпня 2022, 13:46
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Маршала Жукова, 13
Отделение банка по этому адресу
Не работает
Дажэ банкомат на улице
Забронирован
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 серпня 2022, 14:56
Спасибо, что обратили наше внимание. Правки внесены.
Проблема вирішена
alex6765 18 серпня 2022, 9:52
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Добрый день. Сотрудники Приватбанка видимо нарочно не присылают официальный ответ на мое обращение от 8 августа, только в чате написали короткий ответ, но мне нужен официальный email (такие и ранее присылали) или обычное письмо. Могу подойти в отделение. 16 августа в чате создал заявку № 6220706.
Сегодня чат отвечает «Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори.»
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 15:28
Вітаємо!
З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте іноді, дійсно, потрібно трохи зачекати. Вибачте за ці незручності.
Ми отримали ваш письмовий запит та вже готуємо на нього відповідь у термін, який не перевищує регламент розгляду звернень громадян, згідно вимогам чинного законодавства України. Ми докладемо максимум зусиль, щоб ви отримали листа найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
ukrainkairysua 18 серпня 2022, 8:41
Добрий день, хочу поскаржитись на систему цифровізацію приватбанку та про співпрацю з клієнтами.
Приватбанк все зробив, щоб з спеціалістом не розмовляти, розмовляешь з роботом і свої питання вирішити неможливо (((Мені перерахували кошти в валюті із-за кордону. Ще 12.08.22, сьогодні уже 17.08.22 я не можу не добитись, не відслідкувати, де кошти.На рахунок вони не прийшли.Що це за неподобство. Писала в чаті про цю проблему, мені скинули підсказку, як їх знайти, але немає.Поспілкуватися з спеціалістом, по 3700, не можна.Що ж це таке твориться, вже терпець уриваеться, невеликі кошти та ті не можливо отримати.Добре що кврадені кошти, депутатів, олігархів одразу переводят на соломонові острови (((. Не зв’язуйтесь з бандітским банком (((.
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 10:07
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Halia 17 серпня 2022, 23:22
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Небесної сотні, 28
Дуже задоволена обслуговуванням відділення в ТЦ Аладдін. Ірина Заєць вирішила усі мої проблеми) З усмішкою, дуже позитивна дівчина. Дякую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 9:45
Вітаємо!
Ірина — справжній профі. Ваш відгук її ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі:)
Беремо і допомагаємо!
Проблема вирішена
frank007 17 серпня 2022, 21:20
16.08.22 пришел в отделение, снять заказанную ранее валюту в кассе банка. На весь город Богуслав всего одно отделение банка, с одной кассой. Очередь огромная, юрлиц пропускают без очереди. Процедура у меня заняла практически 2 часа. Приватбанк, вы считаете такое отношение к клиентам это нормально?
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 9:56
Добрий ранок!
Приносимо вам свої вибачення за доставлені незручності. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко та якісно. Ми дуже вдячні за ваше звернення, воно прийняте до уваги.
До речі, ми додали на сайті інформацію стосовно завантаженості відділень. Збираючись відвідати банк, можна перевірити, чи не доведеться вам стояти в черзі.
За посиланням https://privatbank.ua/map обирайте потрібну локацію, переходьте на вкладку «Завантаженість відділення» та плануйте свій час.
Детальніше у відео — https://www.youtube.com/watch?v=8HG8TWKKMrw
Якщо у вас залишилися невирішені питання з банком — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Завжди раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lasttrain1864 17 серпня 2022, 17:32
ПИШУ ПОВТОРНО, ЧТОБЫ НЕ ПОВТОРИЛИ МОИХ ОШИБОК. Имел неосторожность оформить кредит под названием — оплата частями. После получения кредита появляется на карточке надпись «кредитный лимит» и «задолженность». При чем кредитный лимит включает не только кредитный средства, но и твои личные деньги. Заметьте я о кредитном лимите не просил и ДОГОВОРА о таком кредитном лимите не подписывал. Но оказывается с этого момента банк подменяет понятие зафиксированное в договоре «кредит» на понятие «кредитный лимит», чего нет ни в договоре, ни в рекламных условиях, ни на сайте, то есть по сути рекламируется лживый продукт, который затягивает на шее человека кредитную удавку без его ведома.
Ни на сайте, ни в договоре об этом ни слова, то есть потенциальная жертва, которая хочет взять кредит по этой схеме получает неполную, неправдивую, а попросту лживую информацию. При выдаче этого кредита — оплата частями — вам никто ничего не объяснит, что понятие кредит будет заменено на понятие «кредитный лимит» и погашение вами кредита, ни в коем случае не есть выполнение условий договора. Выполнением условий договора будет погашение именно кредитного лимита.
Стоимость пользования кредитом это и есть сумма кредитного лимита. Деньги за покрытие лимита снимаются непрозрачно в выписке отсутствуют полностью, в моем случае 23 000грн.
С себя вины не снимаю. Но информация, предоставленная этим гадюшником под названием Приватбанк и некомпетентность сотрудников, которые все оформляли — зашкаливает. Никто ничего не поясняет. Почему не написать правдивую информацию на сайте, чтобы потенциальный клиент понял, что взяв 50000 грн. кредита и выплатив проценты по этому кредиту, у клиента все только начинается, поскольку понятие кредита полностью перекрывается понятием «кредитный лимит», которого нет ни в договоре, ни на сайте. Об этом термине молчат сотрудники банка.
БАНК ССЫЛАЕТСЯ НА УСЛОВИЯ ПОЛУЧЕНИЯ КАРТОЧКИ, НО ЭТИ УСЛОВИЯ НЕ ЯВЛЯЮТСЯ ДАЖЕ ЧАСТЬЮ ПОДПИСАНОГО ДОГОВОРА, ТО ЕСТЬ ЭТО И ЕСТЬ СКРЫТАЯ КОМИССИЯ БАНКА, о которой заемщие даже не догадывается. Более того есть решения Верховного суда, что условия получения карточек и заявления на получение кредитов — НЕ ЯВЛЯЮТСЯ ДОГОВОРАМИ И СУДАМИ ВО ВНИМАНИЕ НЕ БЕРУТСЯ.
Суть поста — не делайте моих ошибок, не берите ничего в этом банке- он нечистоплотный и это я на своей шкуре испытал по полной мере.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 18:53
Добрий вечір!
Як ми вже вам повідомили раніше, Оплата частинами — це споживчий кредит, що надається клієнту у разі придбання товару/оплати послуги в торгово-сервісних підприємствах та/або інтернет-магазинах.
Процентна ставка становить 0,01% на місяць від загальної суми договору.
Перший платіж у момент оформлення кредиту «Оплата частинами» – без процентів.
Виходячи з вашого відгуку, мова йде не про Оплату частинами, а про інший вид кредитування. Ми завжди радимо клієнтам ознайомитись з умовами кредиту, який плануєте взяти, ще до його оформлення, щоб в подальшому не виникало хибної думки щодо наших тарифів та послуг.
Що ж до картки Універсальна, то такий тип картки за умовчанням в Приват24 має інформацію про доступний баланс і розмір кредитного ліміту, якщо ліміт відсутній буде вказано «кредитний ліміт 0грн».
Якщо у вас вже був використаний кредитний ліміт на картці на момент оформлення іншої кредитної угоди це не означає, що ці два кредити є або стали одним кредитним договором. Адже кредитний ліміт на картку, Оплата частинами та Кредит готівкою це різні кредитні програми.
На нашому сайті прозоро описані всі умови кредитування по всім продуктам банку, а у разі виникнення питань фахівці в онлайн підтримці завжди радо нададуть консультацію.
На жаль, ми так і не отримали від вас зворотного зв'язку для перевірки вашого випадку, то ж будемо вдячні, якщо ви надасте цю інформацію.
050319 17 серпня 2022, 13:02
15.08.22 о 11:47 мені зателефонували з номеру Приватбанку 056−797−60−10, та в автоматичному режимі було запропоновано підтвердити списання 7246,05 грн. Після натискання 0 для відмови о 11:48 все одно відбулося списання цієї суми в форматі переведення на карту невідомої мені людини.
Потім о 11:51 відбувається ще один дзвінок із зазначеного номеру, та пропонується підтвердити ще одне списання тієї ж суми. Після натискання 0 для відмови, одразу починається списання коштів кілька разів по 816,42 грн (10 списань) у бік сервісу Steam. Після дзвінку у банк ці 10 платежів були повернені.
Далі я переводжу гроші, які залишились, на свою іншу карту Приват. Але після зарахування грошей на цю карту о 11:54 далі починається неодноразове списання грошей у бік сервісу Apple, яке позначене у сповіщеннях як операція у терміналі Twiterm. Загалом за 5 платежів було списано 17462,82 грн.
У той же час з першою карткою, яку я заблокувала при дзвінку у банк, відбувається її розблокування.
Уся схема виглядала би банальним шахрайством, якби не кілька незручних питань до Приватбанку:
— Яким чином після відмови від платежу 7246,05 грн по телефону відбувається списання коштів?
— Яким чином відбувається розблокування заблокованої картки?
— Чому банк спочатку вирішує повернути 2 вкрадених суми 2014,55 грн мені на картку 15.08.22, а сьогодні 17.08.2022 гроші зникають з картки, і в історії транзакцій ці операції зникають?
— Чому банк не може надати мені інформацію, на який обліковий запис Apple були зроблені платежі? З цією інформацією я би могла звернутися в українське представництво Apple.
Усі ці питання наводять на мисль, що у схемі можуть бути задіяні співробітники банку.
До речі, це не перший випадок з Приватом. Приблизно аналогічний випадок описаний:
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/156347/
При цьому, банк обмежується загальними фразами у відповідь, і не видно результату його дій.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 15:18
Добрий день!
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24, який має бути лише у власника рахунку. Спробуйте згадати, чи не надавали ви доступ до вашого особистого кабінету третім особам.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Наші колеги проведуть додаткову перевірку стосовно вашої ситуації, по результату якої вам зателефонує наш фахівець.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rinvaleri 17 серпня 2022, 12:07
В установках двойная конвертация отключена. Но банк продолжает снимать деньги с двойной конвертацией? Что происходит вообще? На горячую линию и в чат нельзя достучаться сутками
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2022, 12:44
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝