Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Korch07 4 листопада 2022, 17:07
Відділення за адресою: Львів, вул. Гайдамацька, 9-А
Розірвали договір в одностороньому порядку, без пояснення причин. Заблокували рахунки. Жодних заборгувань чи кредитів немаю. Ще маю 1 депо в доларах.
І порадили звернутись в відділення з документами.Вже більше 6 місяців приймаю участь в зоні бойових дій, і немає змоги поїхати щоб розібратись.
Неочікувано і дуже неприємно за таке відношення, ще й під час війни до військового.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 18:02
Добрий вечір!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Vitaliy92 4 листопада 2022, 5:20
02 листопада 22року при спробі обміняти долари через термінал ПриватБанк, стався збій, а саме, вніс купюру в 100$ (робив це не однократно, завжди все получалось)вибрав на яку карту конвертація відбудеться,і вауля, справа внизу екрана є кнопка «Обміняти», і вона просто не нажималась.на місці до операторів не дозвонився, пізніше вечером зв’язався з ними через чат в приват24, створили заяву на повернення грошей у випадку якщо інкасація ніби то «підтвердить«що вони там дійсно внесені.
Отак от я попав, читаючи ваші відгуки, думаю це на довго…
3дня пройде, якщо не повернуть гроші, подаю в суд, я всіх на ноги поставлю.
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2022, 9:02
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
Якщо ви вже подали заявку на повернення коштів то за результатом її розгляду ми вас проінформуємо. Іноді для опрацювання заявки може знадобитись проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою повернути кошти.
sergeyhh465 3 листопада 2022, 19:15
Прочитав коментар Игорь Молодовский, та вирішив написати також. Ситуація та сама.
Банк просто плюнув у лице відповідальним клієнтам, знизивши ліміт до також 5000 гривень. Причину не називають, а шлють шаблонні відповіді.
Обьективної причини зниження ліміту мені, так само, як в описі Игорь Молодовский з попереднього коментара, не має.
Дохід в двічі більший (>100к) ніж у Игорь Молодовский, який він вказав у своєму коментарі. Дуже часто мандрую. Користувався кредитним лімітом та карткою часто, із останніх нещодавно у Сінгапурі та інших країнах ЮВА, кредитний рейтинг більше 520, вищій ніж у 95% українців (за інфо УБКІ). Звичайно завжди гасив все вчасно.
Довіру підірвано, край не рекомендую користуватись послугами банку, і сам почав зводити тепер це до мінімуму. У банку почались якісь проблеми чи глобальні внутрішні зміни, тільки цим можна пояснити урізання лімітів платіже-спроможним клієнтам.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 19:54
Добрий вечір!
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно.
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту.
Активно користуйтесь послугами ПриватБанку та зберігайте гарну кредитну історію вашої картки. Це врахує алгоритм в подальшому.
Kaizer777 3 листопада 2022, 11:35
Відділення за адресою: Вінниця, вул. В. Чорновола, 29
Якось цікаво проходить продаж валюти в відділенні Приватбанку. Стою в черзі біля каси, перед мною дві людини взяли валюту без проблем, а остання людина ще й зробила замовлення на 1000 $ і назвала касиру свій номер телефону та сказала що зайде через годину касир Ковальчук Юлія відповіла згодою. Підійшла моя черга Я запитав чи можу я купити валюту даже не вказуючи суму і тип валюти, та мені було відмовлено, типу, ви ж бачете вже 11 година ранку все продано. Біля каси після мене черги небуло. Цікава позиція банку з цього питання.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 13:10
Добрий день!
Продаж валюти здійснюється за наявності готівкової валюти в касі. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sogrezo 3 листопада 2022, 2:08
Почти не пользовался кредиткой последнее время, уже с другими банками имею дело в основном, т.к. с февраля закрыли оплату частями, да и сама карта просрочена, не пропускает в интернете. А новую их сотрудники не выдают, ездил пару раз, сказали через полгода только, за месяц даже рано. Ну и зачем она тогда, если у меня большой объем платежей в кредит был на сайтах?
По универсальной был давно лимит сотка. Тут на тачку не хватало, на прошлой неделе вспомнил про приват, вытащил с кредитки 41к. Сегодня снизили лимит до 40, так что в минус карта ушла. Спасибо, конечно, что не -40 сделали.
Чем дальше, тем хуже все у нас с этим приватом.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 10:56
Добрий день!
Рішення про збільшення чи зменшення ліміту банк приймає аналізуючи велику кількість факторів, саме тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу і впливає на кінцеве рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення і збільшити ліміт.
Що ж до перевипуску карток, зазначимо, що швидко і безкоштовно можна перевипустити свою картку в Приват24 на віртуальну. При бажанні отримати саме пластикову картку можна звернутись в будь-яке зручне відділення. Якщо при зверненні у відділення вам відмовили у перевипуску картки, будь ласка, опишіть нам в приватному повідомленні деталі цієї ситуації.
Проблема вирішена
Игорь Молодовский 2 листопада 2022, 21:49
Являюсь активным клиентом Привата с 2006 года. Активно пользовался кредитными инструментами банка, в том числе «оплатой частями», не допускал просрочек. Две карты gold, «для выплат» и «универсальная». Кредитный лимит по последней карте ранее регулярно самостоятельно повышался банком и достиг 200000 грн. С началом войны досрочно погасил все кредиты без каких-либо просрочек, хотя как и все граждане нашей страны понятия не имел, что будет в ближайшее время, но счёл необходимым закрыть обязательства перед банком. Имею ежемесячный стабильный доход в 50000−70000 грн. и хорошую кредитную историю. Летом неожиданно обнаружил, что «оплата частями» мне не доступна, так как я нахожусь в Харькове. Удивился такой политике, но особо не задело меня это. Сегодня я получил сообщение, что мой кредитный лимит по карте уменьшен с 200 до 5(!) тыс. грн. На обращение к оператору мне сообщили, что решение принято потому, что я недостаточно активно пользуюсь кредитной картой, поэтому мне установлен такой лимит. То есть, своему добросовестному стабильному клиенту, который не допускает просрочек и не имеет задолженности, банк сознательно уменьшает кредитный лимит аж до 120 баксов? И что я смогу купить на эти «огромные деньги» в случае реальной надобности? Бак бензина? Смешно просто… Завтра звоню бухам, буду просить перевести мою зарплату в другой банк. Достало унизительное отношение Привата ко мне, как к клиенту
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2022, 10:46
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, однак це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. В подальшому банк може переглянути своє рішення та підняти ліміт.
NPro 2 листопада 2022, 13:47
Хочу залишити позитивний відгук про роботу працівників відділення м.Кропивницький, вул.Степняка Кравчинського, 1.
28.10.2022 Отримала повідомлення, що з моєї карти було списано кошти (2995 грн) без мого відома. Я звернулася до відділення і працівник (нажаль ім'я не знаю, така гарненька білявочка)) мені роз’яснила, що це за списання (це було списання за якусь підписку, якої я не робила) і допомогла оформити повернення коштів. Оперативно замінила картку на нову, і порадила що треба зробити в таких випадках. Також допомогла дозвонитись на службу технічної підтримки, щоб залишити заяву на повернення коштів. Станом на сьогодні, 02.11.2022 року, мої кошти поверненні в повному обсязі! Дякую за турботу і оперативність!
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 15:35
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Проблема вирішена
TemaW12 2 листопада 2022, 10:09
1 ноября 2022 года по ул. Щербаковской в банкомате Приватбанка я снимал 1000 грн с карточки Ощадбанка. Вставил карту, ввел пин-код, выбрал услугу, выбрал сумму и нажал дальше. Банкомат начал отсчитывать внутри себя купюры (люблю этот шелестящий звук), но тут внезапно пропал свет. И мне выехала только карта. Деньги остались в банкомате. Так как причина невыдачи денег, по большому счету произошла по вине агрессора, Приватбанк я не считаю виноватым. Однако, позвонив в колл-центр Приватбанка я узнал, что мне нужно обращаться в отделение банка-эмитента карты, т. е. Ощадбанк. Ближе к вечеру, я написал заявление в Ощадбанке о возврате средств. Будем ждать…
P. S. Аналогичный отзыв напишу Ощадбанку, может это поспособствует скорости решения вопроса.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 11:08
Вітаємо.
У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. При наявності деталей запиту, зможемо прискорити відповідь.
Владислав Рожовський 2 листопада 2022, 1:43
Добрый день! В 2006 году я познакомился с Приват Банком. С тех пор у меня были только наилучшие впечатления от работы с этим учереждением. Всегда отмечал что Приват Банк был на шаг впереди своих конкурентов по продуктам и креативу. Последние годы стал замечать что качество услуг и сотрудников несколько ухудшилось, но все равно остаётся в первых рядах в своей нише. Радует колличество банкоматов, отделений ИТД. В он-лайне тоже порядок.

Но! Мне сегодня урезали лимит в ноль! В ноль Карл!
Первый «звоночек» был когда лимит уровняли с суммой задолженности. Я конечно совсем не расстроился, а поспешил выплатить эту задолженность что-бы посмотреть что будет дальше. А дальше- Ноль- Зерро! Ваш кредитный лимит ноль! Всем спасибо!

Спасибо что помогаете избавится от кредитной зависимости. Вы мне даёте «толчёк» на построение новой модели своего бюджета. Просто не пойму за какие «заслуги»? Я вроде все платил вовремя… Ну может где-то и забывал на день-два вовремя закинуть обязательный платеж… Вообщем такие дела! Продолжаю пользоваться вашей картой, теперь уже дебетовой, и немного удивлён.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 9:46
Вітаємо.
Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників. Щоб мати змогу збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо карткою Універсальною.
Проблема вирішена
Gorokhova0609 1 листопада 2022, 23:13
Я користувалася картою Універсальною в приват банкі, я погасила усю суму заборгованості, Окей! Вони знімали на якусь скарбничку — Якої в мене нема, Окей — обов’язковий платіж знімали. Але! ЧОМУ! За використання кредитної картки універсальної знімають 200 гривень або 70 гривень, це буде завжди так знімати? Чи один тільки раз? Я закрила карту ще зверху було 20 гривень, і мені ще зняли! Процентів великих не було, але я хочу закрити карту і забути! А не я постійно плачу гроші, тому що колись там я користувалася цією карткою, як це розуміти? Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 9:46
Вітаємо.
Якщо в жовтні у вас була заборгованість не в пільговому періоді — за кожен день цього періоду нараховувалася комісія.
Коли борг був погашений, відповідно, нарахування % припинилося, але за умовами користування карткою — списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду.
Знімається та сума, яка була нарахована до дати погашення. pb.ua/karta
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
Відключення або підключення умов накопичення по Скарбничці також завжди вам доступне в Приват24. Це дуже легко зробити в меню Сервіси — Депозити — Скарбничка — Джерела накопичення.
З моєї кредитної картки 29 жовтня 2022 року, без мого відома було знято за шахрайською схемою кредитні кошти.
При спробі зайти до особистого кабінету потребувалася повторна авторизація, що свідчить про вхід до мого особистого кабінету з іншого пристрою, чого я не робила. При перегляді залишків по картам виявила списання коштів з кредитної картки (якою жодного разу не користувалася з моменту отримання). Я одразу звернулася по телефону до представників банку (на гарячу лінію). Там мені повідомили, що було несанкціоноване списання коштів шахраями, після чого оператор заблокував мої картки, оскільки шахраї якимось чином заволоділи моїми даними для входу в особистий кабінет банку та оформила звернення щодо шахрайства, яке розглядатимуть до 120 днів.
Наступного дня я звернулась до відділення банку, для отримання виписки з рухом коштів по моєму рахунку. У наданій довідці, яка коштує 100 грн., не було вказано жодної інформації щодо отримувача та призначення платежу. Також мені повідомили, що нарахування відсотків буде виконуватися не дивлячись на звернення до банку про шахрайство, та написання заяви до поліції, і щомісячно до 25 числа я маю сплачувати цю заборгованість, інакше мені будуть нараховуватися штрафи.
Звертаю увагу, що свої персональні дані, логін і пароль свого особистого кабінету, данні карти нікуди не вказувала і третім особам не надавала.
Жодного підтвердження транзакції, попередження про зняття коштів, чи повідомлення про вже зняті кошти мені не приходило. Сума викрадена у мене є великою і я не розумію чому система безпеки банку дозволила без мого погодження здійснити переказ кредитних коштів на невідомий, і напевне, сумнівний рахунок. Виникає відчуття, що банк зацікавлений в подібних шахрайських схемах за для свого збагачення.
Чи вправі Банк мені нараховувати проценти, на кошти які були списані несанкціонованим шляхом?
Хотілося б, щоб Банк більш уважно ставився до захисту персональних данних клієнтів, та забезпечив не можливість списання коштів з рахунків Клієнтів без підтвердження здійснення переказу, а також розібратись в ситуації що склалася.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 9:31
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Bennett 1 листопада 2022, 16:09
Сьогодні намагалась зняти кошти в банкоматі. 4000 тисячі гривень в Київі на вул.Будівельників 40, гроші списалися банкомат не видав, сам банкомат написав помилка, а по факту 0.
Створили заявку і сказали очікувати 14 днів, у мене маленька дитина як мені прожити без грошей !? Що я дитині скажу ??? Не їж бо в приват банку сталась помилка ???
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2022, 17:06
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема вирішена
Л К 1 листопада 2022, 14:52
Незаконно заблокировал доступ к моим деньгам, пользуясь тем что люди с временно оккупированных территориях не могут приехать на Украину.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2022, 16:55
Вітаємо.
Ми заблокували картку з метою збереження ваших грошей.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galunash 31 жовтня 2022, 17:55
Вже третій раз виникає проблема з банком
Цього разу мені заблокували картку через те, що я забула яке місце роботи вказувала під час оформлення, коли підтверджувала платіж.
Зараз я не можу вирішити питання онлайн, бо мені ще й заблокували номер телефону і вказується що він не зареєстрований в платіжній системі, через банкомат також не можу розблокувати.Відділення працюють тільки до 17.30.
Як мені вийти з цієї ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 19:00
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для підтвердження номеру телефону дистанційно, ви можете звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
123Antosik123 30 жовтня 2022, 19:22
Банкоматы не выдают наличные! Там даже пропала такая функция! Приходится переводить деньги на карточку другого банка, чтобы обналичить их!
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 9:51
Вітаємо.
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб своєчасно наповнювати банкомати грошима там, де немає загроз для здоров’я й життя співробітників та клієнтів. Хочемо підказати, що зняти готівку до 6000 грн на 1 чек ви можете і в торгових точках через POS-термінал, зробивши покупку на будь-яку суму.
Сервіс зняття готівки працює по всій мережі магазинів в різних містах: Сільпо, Fozzy Group, Клевер Сторс, Аптеки 911.
Працює не по всій мережі, але географія постійно розширюється: Варус, Подорожник, Мед Сервис, АНЦ, Новус, Апельмон, Розетка
Кількість магазинів регулярно збільшується.
Проблема вирішена
Stragass 30 жовтня 2022, 16:21
Более 20 лет обслуживался в привате.
Кредитная история отличная.
Вот уговорили оформить через них выплаты, но когда попробовал оформить «оплату частями» (на два! Платежа) — отказали. Не нравится прописка (Харьков).
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2022, 18:35
Вітаємо.
Банк приймає рішення про розмір ліміту за послугою і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Проблема вирішена
DaryaMatr 28 жовтня 2022, 15:02
25.10 после снятия наличных без карты на балансе остаток был 1268.90 грн
26.10 в 04:24 округление остатка на копилку списание 8.90грн
Балан остаток 1260грн
В этот же день в 19:36 покупка на сумму 22,69грн и баланс пишет 1012,30грн.
Где делась разница в сумме 225.01???

Сегодня 28.10 в 12:04 в выписке (без какого-либо уведомления) появляется транзакция на сумму 225,01 грн с назначением «Вітаємо! Вам зараховано кешбек за акцією.»
Это как вообще у вас там все работает?
Вы списываете средства, а потом их жевыставляете как акционный кэшбэк? Типа «Вітаємо! Ми зняли Ваші кошти з рахунку просто тому, що нам так закортіло і тепер повертаємо Вам їх начебто Ви переможець! З перемогою Вас!»???
Это что за акция такая???
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 16:09
Вітаємо.
У виписці в графі «Залишок після операції» відображений загальний баланс карти. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, не відображає заблокованих на картці сум (Це кошти, які були вами витрачені, але ще не списані банком).
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки потрібно орієнтуватися на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
Ви можете отримати виписку за весь період користування карткою в веб Приват24, в меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
У разі, якщо ви не згодні з якимись операціями, повідомте про це до підтримки банку.
Проблема вирішена
35miellook 28 жовтня 2022, 14:19
Багато років тому взяла кредит в Приваті. Була за кородоном, не погасила. В результаті чого з 4тис наросло 19 з хвостиком. Місяць тому влаштувалася офіційно на роботу з зарплатним проектом у приваті. Все ніби нічого, але я звернулася в банк як провести реструктуризацію, щоб і жити було на що і щоб кредит погашати. Мені пообіцяли до кінця місяця це питання владнати. Результат на сьогоднішній ранок: в кабінеті вичистили всю історію за цей місяць — що списувалося з карти для виплат в рахунок погашення кредиту — не зафіксовано, а списують майже щодня не від суми доходу, а від залишку — є 3 гривні, спишуть і 3. Тобто варіантів у мене немає, за що жити. Друге питання — в понеділок я оплатила рекомендовану суму в касу банку — і чудо, вони зайшли лише сьогодні в 10.55. А третє чудо з чудес прямо — був борг 19 ще позавчора, а сьогодні вони виписку подають по заборгованості і по погашенню лише з двома операціями, при тому, що залишок боргу був на вчорашній день 34 тисячі! Крута реструктуризація. В кабінеті чистять інформацію — нічого офіційно не показано. З карти для виплат списували в рахунок боргу, а по карті заборгованості — ніяких зарахувань не проведено. 2 операції ніби оплаченого боргу, при тому, що зі списанням автоматичним їх мало б бути близько 8−10. Знайте наших «героїв»! Диверсія у воюючій країні!
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 15:50
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Ruslan19950603 28 жовтня 2022, 14:03
Ситуація така, є магазин, він приймає оплату відправляючи посилання на next.privat щось типу нової платформи приватбанку. І при цьому відкривається додаток приват 24, але зависає. Якщо відкрити у анонімній вкладці браузеру хром, то все ок і відкриває у браузері. Вводжу номер замовлення, реквізити своєї картки приватбанку. І тадам! Платіж блоковано, рахунок мій блоковано, бо платіж підозрілий. Розблокував рахунок. Наступного дня те саме! Ви знущаєтесь? Ваша система безпеки найпараноідальніше що я бачив, а той хто її вигадав дурень, той хто її прийняв ще більший дурень
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 15:50
Вітаємо.
Ми розуміємо, що, на жаль, інколи може бути невдоволення від сервісу, в той же час, безпека рахунків клієнтів є одним із пріоритетних завдань банку. Процедура направлена на протидію шахрайства. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти. Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації. Бачимо, що ви успішно вирішили питання в чаті.
Проблема вирішена
Vagant 28 жовтня 2022, 13:26
Заблокували swift переказ у євро
В підтримці сказали, що заблоковано згідно з Постановою правління Національного банку України «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24 лютого 2022 року № 18 із змінами, унесеними постановою Правління від 24.02.2022 № 21.

Спочатку я надав копію посвідки на постійне проживання відправника. Але це не допомогло.
Виявилось що у реквізитах відправника була помилка. У адресі замість країни ЄС була росія. Банк відправника виправив реквізити, та відправив корегування переказу.

Після надходження коригування до Приватбанку, мені знову сказали, що переказ заблокований згідно з Постановою № 18.

Відправник проживає в країні ЄС, переказ зроблений з європейського банку, у відправника є посвідка на постійне проживання. Але в нього є паспорт громадянина росії.
Згідно з постановою № 18 забороняється здійснювати будь-які валютні операції:
1) з використанням російських рублів та білоруських рублів;
2) учасником яких є юридична або фізична особа, яка має
місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації
або в Республіці Білорусь;
3) для виконання зобов’язань перед юридичними або фізичними особами,
які мають місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській
Федерації або в Республіці Білорусь.

Переказ у мене в євро, відправник не проживає, та не є резидентом росії. Давно та постійно проживає у країні ЄС. Переказ не попадає під дію постанови. Але у банку відмовляються його розблокувати.
В останній розмові з підтримкою, мені сказали що окрім постанови в них є внутрішня політика банку. Я так розумію своєю політикою вони і керуються

Вирішив перевірити, що скажіть інші банки, про таку ситуацією. Чи будуть блокувати? Їх підтримка сказала, що не бачить підстав для блокування swift переказу, тому відправник може робити переказ через їх банк.
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2022, 17:19
Вітаємо.
На підставі Постанови НБУ від 24.02.2022 № 18 повністю закрито можливість здійснювати операції, учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
За наданим документом виявлено, що відправник резидент РФ.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝