×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
банкомат завис, сотрудники не чинят , уже сутки не возвращают деньги
номер заявки 25871083
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (6)
Обслуглвування Приватбанк.
Коментарі (1)
Подяка керівнику відділення 66 Дніпро
Обов’язково передамо Богдану Олеговичу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Видача готівки
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності.
Коментарі (2)
банк кидає на гроші 100 usd
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)
на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)
я звернувся через чат у додатку приват24
1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень
3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.
4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.
5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.
6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.
7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.
8) 2022−11−25
отримав відповіть від банка про те що пони отримали відповідь від НБУ про те що
«Згідно акту НБУ купюра визнана значно пошкодженою (має забруднення, плями, колір яких контрастує з кольором навколишнього зображення або навколишньої незадрукованої ділянки банкноти, внаслідок забруднення має свічення під дією ультрафіолетових променів по всій площині банкноти).»
за посилання фото курюри
та акт нбу
https://drive.google.com/file/d/1CBTQfjCPr2D8b_ZhwSAK0sXlx0Nop8ao/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1gpitOYsHNeztvG1ZXlMxcadRA45K4qJB/view?usp=share_link
банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
вони так наполегливо хочу мене кинути що я цілком допускаю що і бруд був нанесенний їми самими навмисно.
прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв`язок.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (8)
Платёж по сервису «Оплата частями»
N 15639323.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, п.2.7.1.3.4:
Для погашення заборгованості за Кредитом Клієнт доручає Банку встановити регулярний платіж шляхом здійснення щомісячного списання грошових коштів з кредитної картки у розмірі платежу та в строки, що зафіксовані у чеку (здійснювати договірне списання). При цьому Клієнт зобов'язується підтримувати на кредитній картці залишок, достатній для виконання такого договірного списання, шляхом внесення коштів на рахунок кредитної картки до дати, зазначеної в чеку.
Коментарі (53)
Відмова видачі допомоги від ООН (Вестерн Юніон)
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Коментарі (6)
Професійні і ввічливі касири
Написати коментар
Банкомат списав кошти з картки але не видав їх!
Перепрошуємо за незручності. За результатом обробки заявки ми інформуємо клієнта. Радимо перевірити сповіщення в своєму Приват24, щодо вашої заявки і повернення коштів.
Коментарі (5)
Банк вводит в заблуждение о сроках и издевается
Банк сказал, что не видит операцию.
В приват 24 было написано, что все проверят и решат проблему в течение 1 дня, а если нужна будет инкассация — то течение 3 дней. Уже через день, при проверке статуса заявки, было написано о 14 днях. Сообщение о трех днях чудом исчезло. Прошло ещё 4 дня, теперь уже написано ещё о 14 РАБОЧИХ ДНЯХ. Скажите пожалуйста, сколько ещё вы будете издеваться? Верните мне мои деньги, по камерам должно быть прекрасно видно, что я клала деньги в банкомат! Не видела никогда ещё более хамского отношения к клиентам от банка!
Благодаря банку мне теперь не что жить до зарплаты!
Перепрошуємо за незручності. Наразі заявка на повернення коштів в роботі. Ми очікуємо проведення та звірки результатів інкасації. Це дасть змогу перевірити суму внесених коштів. Прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішення питання якомога швидше.
Коментарі (4)
При поповненні своєї карти в терміналі видало помилку і гроші не зарахувались
20 хвилин простояла біля цього термінала, намагалась додзвонитись, що теж ще той квест. Потім зайшла у відділення, яке поруч, звернулась до консультантки. Поки вона намагалась створити заявку пропало світло. Сказала чекати дзвінка. Не дочекалась… З 100500 спроби і очікування добилась зв’язку з оператором. Прийняли заявку. Сьогодні прийшла відмова, і повідомлення, що факт збою за моєю заявкою не підтверджено. Знов година часу на те, щоб додзвонитись і пів години на те, щоб пояснити проблему. Знов прийнята заявка, тепер очікування до 14 днів!!! Сказати, що я в щоці, це нічого не сказати…
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (2)
хто каже правду і несе відповідальність за достовірність інформації ???
https://biz.today.ua/pryvatbank-zaprovadyv-suvori-obmezhennya-na-znyattya-gotivky-v-bankomatah-staly-vidomi-prychyny-2/
У банку на гарячій лінії ТАКЕ заперечують
Хто має нести відповідальність за надання неправдивої інформації ???
Це неправдива інформація, ПриватБанк не обмежував зняття готівки, а навпаки встановив єдині ліміти отримання готівки в мережі банкоматів банку з карток ПриватБанку та інших українських банків на рівні 20 000 грн.
Всі деталі є тут: https://privatbank.ua/news/2022/11/24/1809
Написати коментар
Дополняю отзыв
За перевіреними даними бачимо, що подані вами заявки у Банку ще у обробці. Також варто зазначити, що у випадку, якщо інтернет ресурс проведе списання повторно, Банк по поданим раніше заявкам продовжить проводити необхідні дії для повернення коштів.
Коментарі (1)
Скарга. Забрали дитячі гроші.
Перепрошуємо від імені банку за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (6)
Скарга. Незрозумілий борг.
Мені прийшло повідомлення, що у мене є борг перед банком.
18 листопада я зателефонував на гарячу ліні, де мені повідомили що я маю борг перед банком — це судовий збір. В 2020 році я мав певні проблеми з виплатою по кредитній картці і банк подав на мене в суд, з метою відшкодувати борг. В 2021 році я погасив картку і вона була закрита в особистому кабінеті. Після закриття карти до тепер ніхто претензій не виставляв. Ваш оператор повідомила мене, що суд своїм рішенням призначив мені виплату боргу і судового збору. Я повірив інформації вашого оператора і погодився погасити борг до 25.11.2022 року, сума виплати — 2110 грн.
Я вирішив перевірити правдивість інформації наданою вашим оператором.
У відкритому доступі мені вдалось знайти мою справу в Єдиному державному реєстрі судових рішень (Єдиний унікальний номер справи — 183/6998/20).
По справі винесено 3 рішення:
Рішення № 93852293 від 21.12.2020 року — справу повернуто на доопрацювання.
Рішення № 94908475 від 15.02.2021 року — справу повернуто.
Рішення № 102013360 від 20.08.2021 року — Головному управлінню Державної казначейської служби України в Дніпропетровській області повернути Акціонерному товариству Комерційний банк «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570) сплачений при подачі до суду позову до ОСОБА1 судовий збір в сумі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок згідно платіжного доручення № PROM9B6418 від 29 жовтня 2020 року.
У мене виникає питання — чому банк вимагає від мене повернення судового збору, якщо судовий збір повернуто і виходить, що у мене немає заборгованості?
Мені дуже не приємно, що ваші фахівці надають клієнтам неправдиву інформацію.
З повагою, Віктор Шептак.
Коментарі (1)
Банкомат не видав готівку через відключення світла. Служба підтримки не допомогла
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Вже перевіряємо інформацію. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (4)
Вкрали гроші, а Приватбанк підвищує % ставку!!!
Тут у відгуках я прочитала коментар від Приватбанку, що у них індивідуальний підхід до кожного клієнта і вони розглядають процентну ставку по кредиту для кожного клієнта індивідуально. Це повністю суперечить той відповіді, яку я отримала в листі від банку раніше.
Питання до Приватбанку: чи готові ви до лояльності до клієнта, який постраждав від шахрайських дій за допомогою приват24, а відділ безпеки спрацював тільки коли всі гроші були виведені з усіх рахунків чи будете продовжувати заробляти % ставки за «користування кредитом «на своїх постійних клієнтах?
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Банком було прийнято рішення повернути стандартні умови щодо платежів для погашення заборгованості за кредитними картками для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Описані дії могли бути проведені тільки при володінні доступом до вашого Приват24. Якщо факт шахрайства буде підтверджено — Банк може переглянути нарахування відсотків, які були нараховані на заборгованість.
Коментарі (5)
Не корректные сотрудники и сам банк
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (3)
Блокування карти
15 років ми були разом, але напевно треба прощатись.
Чуєш Приват, ти був в топі років з 10 тому, але зараз вже не твій час.
банк взяв та заблокував мені карту, з якої я зняв готівку за кордоном, зняття було ще два тижні тому (це було друге зняття готівки за 15 років)
Сьогодні прийшло СМС «Просимо надати фото з карткою, або її буде заблоковано»
Цікаво, а яким чином зробити фото з карткою протягом години, якщо вона вдома? ти працюєш до 17.00 і додому треба доїхати…
на годиннику було 15:20…
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Щоб повторно отримати посилання для підтвердження операції, ви можете звернутись в чат «Допомога Онлайн».
Коментарі (5)
ШАХРАЇ
В повідомленні при вході в сервіс написали, що отримувач платежів знаходиться в небезпечній зоні. Я знаходжусь у м. Умань, у відділенні банку підтвердили своє місцезнаходження.
Змінили місце діяльності, перевідкрили рахунки, в банку запевняли, що такі дії змінять червону зону на зелену але нажаль нічого не змінилось!
Спілкування в чаті крім стандартних відписок нічого не дає. Неприємно бачити таку «підтримку» малого бізнесу зі сторони державного банку. А як бути тим, хто залишився в Харкові та вирішив не виїжджати?
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок.
Якщо наразі у вас залишились невирішені питання, напишіть нам в приватні повідомлення, щоб ми допомогли розібратись.
Коментарі (1)