Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Ирина Гулевская 26 листопада 2022, 23:13
25.11.22 банкомат не выдал деньги, перегрузился и всё, 1000грн снял, но не выдал (в г. Киев, магазин Метро, ул. Закревского, позвонила, приняли заявку, прошли сутки, в ответ не было инкассации, серьёзно? если б я банку должна была, то уже б комиссия, пеня б была, а тут, ну извините, это мои деньги, на основании чего до сих пор не приехал инкассаторы проверит терминал, который на глазах потом раз 5завис, или это норма?(а потом ой, простите, зачем мне их простите, пусть и неустойку платят, как те кто вовремя не отдают (
номер заявки 25871083
Приватбанк
Відповідь банку
27 листопада 2022, 10:54
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Николай N13 25 листопада 2022, 23:20
Хочу розпочати з того, що з Приватбанком працюю близько п’яти років. Нещодавно трапилося наступне, при знятті готівки з терміналу несподівано вимкнули електропостачання та термінал дав збій, кошти банкомат не видав, а списання пройшло. Я відразу зробив заявку про повернення коштів, та мене повідомили про те що повернення коштів відбудеться після інкасації. Сума була не малою, але відразу після інкасації на протязі трьох діб мої кошти було повернуто))) Тому хочу подякувати працівникам Привабанку, перш за все що Ви виконуєте свою роботу сумлінно та добросовісно)))
Приватбанк
Відповідь банку
26 листопада 2022, 8:41
Вітаємо. Завжди раді допомогти якнайшвидше вирішити питання клієнтів :)
Андрій Селегей 25 листопада 2022, 14:54
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Науки, 7
Хочу подякувати керівнику відділення № 66 м. Дніпро, що знаходиться за адресою Пр. Гагаріна 7 Торопу Богдану Олеговичу за професіоналізм та комплексний доброзичливий підхід до клієнтів. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 17:03
Вітаємо.
Обов’язково передамо Богдану Олеговичу. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Проблема вирішена
SERJIO011 25 листопада 2022, 12:18
25 листопада 2022 року у м. Києві по Гната Юри у Велмарті, знімав кошти через банкомат. Банкомат кошти не видав, з картки списав. Звернувся до чат бота. Приват кошти повернув і при розмові підтвердив збій. АЛЕ. Але прийшло повідомлення, що приватбанк заявку прийняв в роботу. І рішення буде через 14 днів. І якщо, увага, збій не підтвердиться, то кошти приватбанк буде змушений повернути собі, а мене зробити боржником. Отакої. Банк тепер і мене винуватим зробить. Вся операція була при свідку, який підтвердить, що кошти банкомат не видав.Прошу зафіксувати заявку про махінації приватбанка.
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 13:37
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
antonlynnik 25 листопада 2022, 10:54
ситуація:
13/05/2022
у відділенні Приват Банку
за адресою м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20
вносив кошти через термінал Ts212114
при внесенні, 100 доларів застрягли у терміналі.(та не були зараховані мені на картку)
я одразу звернувся до співробітників банку.
один із співробітників намагався її вийняти та порвав її.
(банк підтверждуе наявність відео на якому видно як співробітник віділення намагаеться вийняти НОЖИЦЯМИ купюру)

на що далі мені було рекомендовано звернутися за номер 3700 та залишити заявку
(нехай самі спробують залишити заявку на 3700)

я звернувся через чат у додатку приват24

1) було зареєстрована заява 24674333
на яку прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень

2)я зареєстрував ще одну заяву 24682653
на яку теж прийшла відмова, нібито інкасація не показала порушень

3)я звернувся ще раз
і знову прийшла відмова.

4)з четвертого звернення вони таки знайшли 100 дол.

5)далі банк мені розповідає що чекають експертизу НБУ на протязі 70 днів.
при цьому співробітник називає мені номер заяви: 32936119
яку я взагалі не бачу у реєстрі заяв.

6)я звернувся до НБУ с проханням допомогти
після чого я отримав декілька дзвінків від банка.

7)31/05/2022 — я отримав дзвінка від співробітника банка.
який сказав що банк знайшов якісь сліди плісняви на купюрі.
та я можу їхати у Білу Цервку (вносив кошти у Фастові, так між словом) та забирати свою ПОРВАНУ БАНКОМ купюру.

8) 2022−11−25
отримав відповіть від банка про те що пони отримали відповідь від НБУ про те що
«Згідно акту НБУ купюра визнана значно пошкодженою (має забруднення, плями, колір яких контрастує з кольором навколишнього зображення або навколишньої незадрукованої ділянки банкноти, внаслідок забруднення має свічення під дією ультрафіолетових променів по всій площині банкноти).»

за посилання фото курюри
та акт нбу
https://drive.google.com/file/d/1CBTQfjCPr2D8b_ZhwSAK0sXlx0Nop8ao/view?usp=share_link
https://drive.google.com/file/d/1gpitOYsHNeztvG1ZXlMxcadRA45K4qJB/view?usp=share_link

банк цілеспрямованно шукає привід кинути кліента на 100 дол.
три рази взагалі заперечували наявність проблеми.
далі починають шукати якісь варіанти відмовити.
(при тому що є ВІДЕО яке вони підтверджують)
вони так наполегливо хочу мене кинути що я цілком допускаю що і бруд був нанесенний їми самими навмисно.

прошу допомогти знайти управу на цю структуру.
куди звертатися, що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 11:30
Вітаємо.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв`язок.
Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
buban31 24 листопада 2022, 21:55
Платёж по сервису «Оплата частями» должен производиться не позднее 24 числа. 23.11.2022 г. (в результате обстрела Украины) в 14.30 мы остались без света и связи Киевстар. Как позже выяснилось свет отключили на сутки. Спасибо Киевстар возобновил работу 24 числа после обеда. Сразу пришли уведомления о зачислении пенсии и проведении платежа по сервису «Оплата частями» с кредитной карты с начислением 4%. Кредитную карту пополнил в 15. 24 полностью. Вопрос: почему Приват банк снимает плату 00.32, а не в 23.59 и за какие труды с меня поимели 79.95 грн когда деньги на кредитную карту поступили 24.11.2022 г. в 15.24. Кстати сейчас 21.50 и мы до их пор сидим без света. Звонок на 3700 вопрос не решил. Оператор сказал что платёж прошёл и ничего уже сделать нельзя. Интересно 4% вернут или нет. Оператор оформил заявку
N 15639323.
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 9:26
Вітаємо.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, п.2.7.1.3.4:
Для погашення заборгованості за Кредитом Клієнт доручає Банку встановити регулярний платіж шляхом здійснення щомісячного списання грошових коштів з кредитної картки у розмірі платежу та в строки, що зафіксовані у чеку (здійснювати договірне списання). При цьому Клієнт зобов'язується підтримувати на кредитній картці залишок, достатній для виконання такого договірного списання, шляхом внесення коштів на рахунок кредитної картки до дати, зазначеної в чеку.
sansic 24 листопада 2022, 21:46
Відмовляють в видачі коштів допомоги від ООН. Вимагають отримувати у них картку та переводити до них виплату пенсії/допомоги
Приватбанк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 9:06
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
10sasha 24 листопада 2022, 17:26
Відділення за адресою: Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 25-Є
Хочу висловити подяку касирам відділення Приватбанку, що знаходиться за адресу м. Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 25-А, а особливо Наталії Пришляк за професіоналізм, оперативність і доброзичливість.
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 18:12
Вітаємо! Наші колеги завжди раді прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами!
Проблема вирішена
RussellUA 24 листопада 2022, 6:51
Вже 12 років є клієнтом клятого банку, але чим далі, тим гірше він стає! Вчора в банкоматі ПриватБанк, відбувся збій в ТЦ Токіо, м.Ужгород, о 18:57, кошти не видали, а з картки списали 10000! Ледь подав заявку про дану ситуацію через клятого, тупого робота, який назвав термін вирішення даної ситуації протягом від 1 до 14 днів (у кращому випадку), номер заявки 25861677! З живим оператором нереально зв’язатися оскільки це масовий збій по всій країні і черга до оператора колосальна! Виходить я протягом цього часу буду без грошей! Сьогодні вранці додзвонився до клятого, живого оператора і скажу, що той на краще за робота, просив нормально, щоб розібралися протягом 24 годин, інакше буду фіксувати усе заявою до поліції з вилученням відеоспостереження та подавати до суду на них і буду вимагати компенсації за завдання моральної шкоди мені, витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу також на них, щоб суд зобов’язав їх відшкодувати мені ці витрати! Чесно, я є клієнтом ще декількох банків і скажу, що ПриватБанк, йде поступово на дно!
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 11:11
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. За результатом обробки заявки ми інформуємо клієнта. Радимо перевірити сповіщення в своєму Приват24, щодо вашої заявки і повернення коштів.
Полезный комментарий
RussellUA 24 листопада 2022, 17:07
Щойно повернули кошти! Дякую за оперативність! Банкоматів буду тепер остерігатися)
Проблема вирішена
vasilissunny 24 листопада 2022, 5:09
При пополнении карты через терминал выключилась электроэнергия, платеж не прошел.
Банк сказал, что не видит операцию.
В приват 24 было написано, что все проверят и решат проблему в течение 1 дня, а если нужна будет инкассация — то течение 3 дней. Уже через день, при проверке статуса заявки, было написано о 14 днях. Сообщение о трех днях чудом исчезло. Прошло ещё 4 дня, теперь уже написано ещё о 14 РАБОЧИХ ДНЯХ. Скажите пожалуйста, сколько ещё вы будете издеваться? Верните мне мои деньги, по камерам должно быть прекрасно видно, что я клала деньги в банкомат! Не видела никогда ещё более хамского отношения к клиентам от банка!
Благодаря банку мне теперь не что жить до зарплаты!
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 10:44
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наразі заявка на повернення коштів в роботі. Ми очікуємо проведення та звірки результатів інкасації. Це дасть змогу перевірити суму внесених коштів. Прикладаємо всіх зусиль, щоб вирішення питання якомога швидше.
Проблема вирішена
Julivaleeva 23 листопада 2022, 22:08
22.11.2022 поповнювала рахунок на терміналі Приват, той що видає і приймає. Авторизувалась з допомогою карти, обрала цю ж карту для поповнення. Поклала суму 12300 грн, потім обрала додати готівку і поклала 20000, купюрами по 200. Апарат перерахував кошти, що було чути, потім подумав. Видав помилку на екран про неможливість операції. Віддав мою карту і чек з моїми даними, і написом -неможливо здійснити операцію. Ваші кошти залишились в банкоматі. Очікуйте автоматичного повернення коштів протягом 15 хвилин.
20 хвилин простояла біля цього термінала, намагалась додзвонитись, що теж ще той квест. Потім зайшла у відділення, яке поруч, звернулась до консультантки. Поки вона намагалась створити заявку пропало світло. Сказала чекати дзвінка. Не дочекалась… З 100500 спроби і очікування добилась зв’язку з оператором. Прийняли заявку. Сьогодні прийшла відмова, і повідомлення, що факт збою за моєю заявкою не підтверджено. Знов година часу на те, щоб додзвонитись і пів години на те, щоб пояснити проблему. Знов прийнята заявка, тепер очікування до 14 днів!!! Сказати, що я в щоці, це нічого не сказати…
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 9:57
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
оооо оооо 23 листопада 2022, 19:18
ПриватБанк запровадив суворі обмеження на зняття готівки в банкоматах: стали відомі причини — інормація від 22.11.2022
https://biz.today.ua/pryvatbank-zaprovadyv-suvori-obmezhennya-na-znyattya-gotivky-v-bankomatah-staly-vidomi-prychyny-2/
У банку на гарячій лінії ТАКЕ заперечують
Хто має нести відповідальність за надання неправдивої інформації ???
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 11:02
Добрий день!
Це неправдива інформація, ПриватБанк не обмежував зняття готівки, а навпаки встановив єдині ліміти отримання готівки в мережі банкоматів банку з карток ПриватБанку та інших українських банків на рівні 20 000 грн.
Всі деталі є тут: https://privatbank.ua/news/2022/11/24/1809
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vlada45 23 листопада 2022, 14:06
14 ноября с моей карты мошенники украли 7188, 4 платежа по 1797грн за розваги эпл. Вообщем банк писал «заявка в работе «на возврат средств ждите от 45 до125 дней). Я так же обратилась в поддержку эпл на возврат средств. Не знаю сработал ли оперативно эпл или приват, но деньги вернули сегодня 23 ноября на карту. Спасибо) и кстати рекомендую людям снизить лимит оплаты в интернете до 0. Мой cvc я не знаю как узнали мошенники ибо карта лежит дома., может как-то рандомно подобрали
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2022, 15:22
Вітаємо.
За перевіреними даними бачимо, що подані вами заявки у Банку ще у обробці. Також варто зазначити, що у випадку, якщо інтернет ресурс проведе списання повторно, Банк по поданим раніше заявкам продовжить проводити необхідні дії для повернення коштів.
Проблема вирішена
0638465555 22 листопада 2022, 17:39
Відділення за адресою: Харків, пр-т Аерокосмічний, 20-А
Знімала гроші в банкоматі. Банкомат наче відраховував гроші, але нічого не видав. Кошти списались з рахунку. Ці гроші я отримала як ВПО на себе та двох малолітніх дітей. Наступний раз я щось отримаю в середині грудня. Оператор сказав чекати, вони розбираються. В мене питання як пояснити дітям, що їсти нема чого через помилку банку. Куди звернутися щоб мене почули?
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 18:34
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема вирішена
WiktorSz 22 листопада 2022, 13:49
Доброго дня.

Мені прийшло повідомлення, що у мене є борг перед банком.
18 листопада я зателефонував на гарячу ліні, де мені повідомили що я маю борг перед банком — це судовий збір. В 2020 році я мав певні проблеми з виплатою по кредитній картці і банк подав на мене в суд, з метою відшкодувати борг. В 2021 році я погасив картку і вона була закрита в особистому кабінеті. Після закриття карти до тепер ніхто претензій не виставляв. Ваш оператор повідомила мене, що суд своїм рішенням призначив мені виплату боргу і судового збору. Я повірив інформації вашого оператора і погодився погасити борг до 25.11.2022 року, сума виплати — 2110 грн.
Я вирішив перевірити правдивість інформації наданою вашим оператором.
У відкритому доступі мені вдалось знайти мою справу в Єдиному державному реєстрі судових рішень (Єдиний унікальний номер справи — 183/6998/20).
По справі винесено 3 рішення:
Рішення № 93852293 від 21.12.2020 року — справу повернуто на доопрацювання.
Рішення № 94908475 від 15.02.2021 року — справу повернуто.
Рішення № 102013360 від 20.08.2021 року — Головному управлінню Державної казначейської служби України в Дніпропетровській області повернути Акціонерному товариству Комерційний банк «Приватбанк» (ЄДРПОУ 14360570) сплачений при подачі до суду позову до ОСОБА1 судовий збір в сумі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок згідно платіжного доручення № PROM9B6418 від 29 жовтня 2020 року.
У мене виникає питання — чому банк вимагає від мене повернення судового збору, якщо судовий збір повернуто і виходить, що у мене немає заборгованості?
Мені дуже не приємно, що ваші фахівці надають клієнтам неправдиву інформацію.

З повагою, Віктор Шептак.
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 15:28
Вітаємо. Ваше питання передане відповідним фахівцям, за результатами розгляду якого з вами вийдуть на зв'язок.
Проблема вирішена
klimmo 22 листопада 2022, 10:51
15.11.2022 проводив дві операції по зняттю готівки з картки приватбанку. Коли виконував друге зняття, банкомат почав відраховувати готівку, проте відключили світло і банкомат не видав готівку, повернув лише картку. З рахунку списали 10 000 грн + 100 грн коміссії! Після того, як я залишив заявку на повернення коштів — було написано, що термін розгляду 1 день, за необхідності інкасації — 3 дні. Відповідь надійшла через 7 днів, і у відповіді сказано «На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат „Допомога Онлайн“.» Якщо б це було 200 чи 500 грн, я би навіть заявку не залишав, але по факту приватбанк вкрав в мене 10 000 грн та ще й коміссію за це взяв.
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 11:46
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Вже перевіряємо інформацію. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
IrynaNik 22 листопада 2022, 10:22
Була постійним клієнтом Приватбанку протягом 15 років, користувалася всіма послугами, мала декілька рахунків у евро, доларах та в гривні. Але 6 червня шахраї вкрали всі гроші з рахунків, включаючи і кредитні кошти в розмірі 30 000 грн., було відкрито кримінальне провадження.Я відразу написала листа до Приватбанку з проханням не нараховувати проценти по кредиту, оскільки гроші вкрали (додала всі документи на підтвердження), щоб я змогла повернути кошти без процентної ставки банку за користування кредитом)))) Але банк повідомив мені, що не може цього зробити, оскільки мають бути рівні умови для всіх клієнтів банку. І у жовтні місяці підіймається процент за користування кредитом на 3.5 відсотка, а був 1.7. Оскільки фінансова ситуація наразі дуже складна у кожного українця, я не можу відразу закрити кредит з вкраденими грошима, щоб не переплачувати більший процент.
Тут у відгуках я прочитала коментар від Приватбанку, що у них індивідуальний підхід до кожного клієнта і вони розглядають процентну ставку по кредиту для кожного клієнта індивідуально. Це повністю суперечить той відповіді, яку я отримала в листі від банку раніше.
Питання до Приватбанку: чи готові ви до лояльності до клієнта, який постраждав від шахрайських дій за допомогою приват24, а відділ безпеки спрацював тільки коли всі гроші були виведені з усіх рахунків чи будете продовжувати заробляти % ставки за «користування кредитом «на своїх постійних клієнтах?
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 12:28
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Банком було прийнято рішення повернути стандартні умови щодо платежів для погашення заборгованості за кредитними картками для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Описані дії могли бути проведені тільки при володінні доступом до вашого Приват24. Якщо факт шахрайства буде підтверджено — Банк може переглянути нарахування відсотків, які були нараховані на заборгованість.
dmitry19882022 21 листопада 2022, 20:18
18.11.2022 года в Днепре выключили свет по улице Яворницкого, я засовывал деньги в терминал, что бы пополнить счет, но выключили свет!!.. Оставил заявку вечером около 17 — 00 часов. после пришло уведомление в в приват 24 что решиться в течении суток. Через время продлено рассмотрение до 72 часов. На третий день продлили до 14 суток. Звонил на горячую линию некомпетентно ответили и думаю может и не получу деньги слава богу записал разговор и есть определенное образование, что бы подать иск в суд и выложить это в социальные сети! Жаль, что данный банк относиться к клиентам не компетентно это ухудшает его репутацию. Просто из-за таких случаем и его поносят не корректно и всех сотрудников и это
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 9:02
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Newvol 21 листопада 2022, 15:25
Ну що ж «коханий» Привабанк, ти в черговий раз пробив дно…
15 років ми були разом, але напевно треба прощатись.
Чуєш Приват, ти був в топі років з 10 тому, але зараз вже не твій час.

банк взяв та заблокував мені карту, з якої я зняв готівку за кордоном, зняття було ще два тижні тому (це було друге зняття готівки за 15 років)

Сьогодні прийшло СМС «Просимо надати фото з карткою, або її буде заблоковано»
Цікаво, а яким чином зробити фото з карткою протягом години, якщо вона вдома? ти працюєш до 17.00 і додому треба доїхати…
на годиннику було 15:20…
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 16:51
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Щоб повторно отримати посилання для підтвердження операції, ви можете звернутись в чат «Допомога Онлайн».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Татьяна жолоб 21 листопада 2022, 13:05
ФОП, перемістились з Харкова до Умані, у відділенні банку підтвердили нове місцезнаходження, але кошти так і не почали надходити від нерезидентів. При тому, що рахунок робочий, по ньому є рух у гривні.
В повідомленні при вході в сервіс написали, що отримувач платежів знаходиться в небезпечній зоні. Я знаходжусь у м. Умань, у відділенні банку підтвердили своє місцезнаходження.
Змінили місце діяльності, перевідкрили рахунки, в банку запевняли, що такі дії змінять червону зону на зелену але нажаль нічого не змінилось!
Спілкування в чаті крім стандартних відписок нічого не дає. Неприємно бачити таку «підтримку» малого бізнесу зі сторони державного банку. А як бути тим, хто залишився в Харкові та вирішив не виїжджати?
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 17:27
Добрий день!
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок.
Якщо наразі у вас залишились невирішені питання, напишіть нам в приватні повідомлення, щоб ми допомогли розібратись.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝