×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Анкета — як договір на розкриття банківської таємниці (не кешбек)
Оновив додаток, авторизувався і почав проходити процедуру актуалізації даних. Верифікувався за допомогою закордонного паспорту через ДІЮ. Заповнив всі анкетні дані котрі від мене вимагали та наче все добре. Але щоб цю анкету відправити на перевірку треба підписати 2 документи:
«Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи» та «Договір про використання простого електронного підпису».
Якщо по договору використання електронного підпису питань не виникло, то ось стосовно анкети належної перевіри клієнта є ряд питань.
На початку цієї анкети чітко сказано про банківську таємницю і так далі (приклад: «Вся інформація, надана Вами в Анкеті, набуває статусу банківської
таємниці та не підлягає розголошенню третім особам.»). Але після списку анкетних даних іде «ДОЗВІЛ НА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КЛІЄНТА» в якому чітко сказано про те, що я підписуючи цей документ надаю дозвіл на розкриття банківської таємниці:
«Клієнт надає Банку дозвіл на підставі запитів Отримувачів, здійснювати розкриття
Отримувачам інформації, яка становить собою банківську таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, (далі
„Інформація“), яку отримав Банк в процесі обслуговування та надання послуг Клієнту».
Весь текст можно прочитати в документі банку «Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи».
Мені ось цікаво, чому я як клієнт повинен надавати такий дозвіл банку?
Я звернувся до оператора з вимогою змінити текст документу або прийняти його без додаткового підпису (нащо він потрібний якщо це анкетні дані та була пройдена верифікація через ДІЮ?) на що була спочатку надана шаблона відповідь кілька разів (до оператора претензій нуль, він не може все знати). Але потім були вже інші відповіді, котрі надавались профільними співробітниками про кориспондентські рахунки та інше, але остання відповідь просто вбила (далі цитата): «Це не можна відмінити або змінити. Для всіх клієнтів договір один». Який до біса договір? Це АНКЕТА, а не договір! Чому в анкеті я повинен підписувати якісь додаткові вимоги?
Ну і на кінець я запитав чому ця вимога не знаходиться в основному договорі та чому я повинен підписувати анкету з додатковими вимогами окремо від договору? Відповідь була така: «рішення дане приймається банком».
Можливо так і є, я не юрист, але мені здається що тут є порушення моїх прав як належного клієнта банку? Чому я повинен підписувати в АНКЕТІ дозвіл на розкриття банківської таємниці?
Необхідність підписання анкети викликана тим, що анкета — це невід'ємна частина актуалізації даних про вас у Банку. Банк, згідно Закону України забов'язаний регулярно оновлювати ваші дані. Стосовно пункту дозволу на розкриття інформації клієнтів — такий дозвіл отримується від клієнтів, незалежно від податкового резидентства, для забезпечення безперешкодної роботи Банку з банками з місцем реєстрації в США, в яких ПриватБанк має кореспондентські рахунки.
Дозвіл на розкриття інформації про клієнта може бути застосований лише у разі отримання офіційного запиту від таких банків в межах вимог Закону США про боротьбу з відмиванням грошей.
Коментарі (1)
Скарга на оператора
Одразу після цього я звернулася на гарячу лінію ПриватБанку з проханням скасувати операцію та заблокувати картку. Оператор наполягав на блокуванні картки, і я погодилася на це, однак я не була детально проінформована про наслідки цього рішення. Оператор не пояснив, що внаслідок блокування всіх моїх карток я втрачу доступ до частини своїх коштів. Я не надавала дозвіл на блокування всіх карток, але це було зроблено поспішно, без уточнення з моєї сторони, які картки потрібно блокувати.
У результаті я залишилася без доступу до своїх коштів на деяких картках, і відновити їх було неможливо. Я втратила кошти, що знаходилися на цих картках, і не отримала належної консультації, щоб правильно оцінити наслідки цього рішення. Якщо б мені надали детальнішу інформацію, я могла б обрати більш обґрунтовані дії, наприклад, змінити пароль або пінкод, що дозволило б заблокувати доступ до шахрайських дій, не блокуючи мої картки, і зберегти доступ до своїх коштів.
Змушена підкреслити, що це сталося через поспішне і недостатньо обґрунтоване рішення оператора, яке призвело до втрати моїх коштів та завдало мені значних незручностей.
Коментарі (1)
Шокуюче свавілля та безвідповідальність з боку ПриватБанку!
Це не лише абсурдний і безпідставний наклеп, але й грубе порушення моїх прав. Окрім того, банк заблокував будь-які транзакції, де відображається мій ідентифікаційний код. Це означає, що:
— Жоден інший користувач банку, не може здійснити транзакцію навіть в інші банки по реквізитах, де фігурує мій ідентифікаційний код!
— Це не лише створило хаос і порушило мої фінансові зобов’язання, але й завдало моїм партнерам незручностей і додаткових проблем, спричинивши серйозні репутаційні втрати.
Блокування рахунків без попереднього інформування клієнта — це не лише неприпустимо, але й порушує законодавство України, зокрема Закон «Про банки і банківську діяльність».
ПриватБанк своїми діями поставив під загрозу мою фінансову стабільність і репутацію, і своїм свавіллям унеможливив навіть звичайні банківські операції. Раджу всім дуже уважно подумати, перш ніж довірити цьому банку свої кошти, адже завтра ви можете опинитися в такій же ситуації!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
Коментарі (3)
Кредитний ліміт і депозитні ставки
Однак ситуація з кредитним лімітом розчарувала. Спочатку мені встановили кредитний ліміт у розмірі 1 000 грн, а згодом знизили його до 940 грн. Це виглядає дивно, враховуючи мою фінансову історію та наявність депозиту.
Також відзначу, що депозитна ставка в ПриватБанку нижча, ніж у багатьох інших банках. Це зменшує привабливість їхніх депозитних продуктів.
Якщо вам потрібен кредит чи вигідний депозит, раджу звернути увагу на інші банки, які можуть запропонувати більш лояльні умови.
Приносимо вибачення за такі незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
Коментарі (1)
Банкомат не видав кошти, з картки вони списались
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Коментарі (3)
Зимова підтримка ,але для аферистів
Як і інші картки на підставі виконавчого провадження відкритого за безпідставним написом нотаріуса.на контакт банк не йде
Скоріше за все банк поділить державні кошти разом з аферистами, так званими приватними виконавцями
Чужі кошти, а також державної підтримки кошти
Банк вважає своїми і, може контролюючі органи їм підкажуть правила цивілізованої поведінки
Банк керується затвердженою Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
Коментарі (16)
Щодо отримання 1000 гривень за програмою «Зимова єПідтримка» особами 80+
Мене вислухали, зрозуміли сенс мого питання і відповіли шанобливо, відчувалося, що мені намагаються допомогти, а не відфутболити. В ході нашого спілкування я отримала рекомендації від ПриватБанку саме у тому ключі, який мені дуже зручний і я можу його використати з користю. Упевнена, що ця розмова дасть можливість отримати моїй мамі цю 1000 гривень за програмою «Зимова єПідтримка».
Дякую цій співробітниці, була б вдячна, якби її якось відмітили, бо саме така форма спілкування клієнт/банк має бути.
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
Коментарі (9)
Мошенник карта 5168 7451 3748 9313 Франко Ева Дмитриевна
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Написати коментар
Відсутність реакції банку на звернення.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (2)
Банкоматсписав гроші и не видав готівку привідключенні світла!!!
Вибачте за створені незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (2)
Година очікування в контакт центрі
Жахливий банк, жахливий сервіс
Питання не вирішено, осадочок залишився,
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
У випадку необхідності блокування голосовий помічник пропонує натиснути 3, без підключення оператора.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Коментарі (3)
Самовільне списання грошей
04.12.2022 с карты 51…92 сумма 3318 грн
Днепрод.ТЭЦ UA90305290000029090050423443
код отримувача 2872003248
30.01.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01
28.02.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01
28.03.2024 с карты 51…92 сумма 199,00 на карту 88**01
29.10.2024 с карты 41…80 сумма 504,35 на карту 88**01
29.10.2024 с карты 41…80 сумма 249,70 на карту 35**88
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Банк і його гаряча лінія не реагує на звернення ,щодо
На гарячу лінію додзвонитись дуже не легко, постійно автовідповідач, натисніть те та йдіть туди…дочекавшись при багатьох дзвінках різних операторів та повідомивши про ситуацію, жоден з них не надав ніякої допомоги, навіть не запитали який термінал …і про повернення коротко повідомили чекати на розслідування до 180 днів.Це шахрайство! У вашому терміналі буде надлишок суми після інкасації, чому ви відмовляєтесь її повернути відразу? У вас же ці всі операції фіксуються!!!
Чому ви відмовляєтесь приймати будь які скарги щодо роботи цього терміналу і відправляєте з усіма питаннями в свій банк?
Чому з боку вашого банку та гарячої лінії ніхто не хоче навіть слухати нічого, не те що зафіксувати чи прийняти дану інформацію в вигляді скарги, чи звернення, чи претензії щодо повернення?
Коментарі (6)
Проблема при внесенні грошей через банкомат самообслуговування
Я терміново звернувся на гарячу лінію банку, але мені запропонували чекати 5 діб.
Оскільки це був останній кредитний день я змушений був о 18.20 внести додатково 9000грн.
Всі мої заявки на повернення коштів були відхилені.
Цей термінал самообслуговування знаходиться за адресою Хрещатик 26.
29.11.24 об 11.40 була проведена інкасація цього терміналу номер TS207170. Операція проводилась дуже швидко, однією людиною за 2 хвилини.Гроші складались інкасатором в карман.
Коментарі (10)
Шахрайські дії, зписання з карти
У моєї мами, яка є клієнтом приват банку, були списані кошти з картки на якій був встановлено кредитний ліміт, списані кошти були 3-ми особами.
У неї в банкоматі зажувало картку. Вона після цього звернулась до відділення банку неподалік, та перевипустила картку. Після чого менеджер приват банку попередила, що мамі буде телефонувати придставник банку, та треба буде пройти оцінювання обслуговування. І дійсно після цього протягом години- півтори, подзвонили з гарячої лінії приват банку +380730250023, та менеджер на лінії провела опитування стосовно оцінювання обслуговування в відділенні, потім пропоновула безвідсоткове зняття з карти та кеш бек, та ще деякі продукти, такі як підвищення ліміту, то збільшення оплати частинами, на що отримала відмову. Але пропозиція кеш беку та безвідсоткове зняття грошей пропозиція стала цікава. Менеджер поцікавилась чи є кредити в інших банках, на що їй відповіли що немає, вона сказала що зараз їй зателефонують із служби безпеки приват банку для підтвердження цієї інформації. Протягом декількох хвилин, передзвонили з цієї служби, був жіночий голос. Та підтвердила що дійсно немає більше кредитів в інших банках. Після цього поцікавилась яка сума була потрачена з кредитки, назвавши номер нової карти, на що мама назвала не вірну суму. Представник виправила та сказала коректно суму яка була відсутня на картці до копійки. Після цього, знов передзвонила менеджер яка дзвонила перший раз з того ж номеру, та сказала що для підтвердження відсоткового зняття та кеш беку треба зайти в приват 24, та підтвердити ці дії. Наголошую, що не перейти за посилання, не натиснути в телефоні чи банкоматі, а саме підтвердити в приват 24. Після чого почались зняття коштів в розмірі приблизно 150 тис.грн + комісія.
Перерахунок коштів відбувався третіми особами в Пріреус банк, де видно номер рахунку і-бант та іпн отримувача, також була засвічена картка в цьому банку на яку намагалися перевести кошти. Смс повідомлення про зняття коштів не надходили, лише на 3й день, коли і було виявлення цих дій.
Звернувшись на гарячу лінію приват банку 3700 та сповістивши їх про несанкціоноване зняття, співробітник навіть не заблокував ні рахунок ні картку з якою відбувалось списання. Хочу наголосити, що в поліцію було написано заяву, та поліція признала шахрайські дії саме з приват банком, та базою даних. Всі смс повідомлення, всі дзвінки були з ліній приват банку.
Заяву в приват банк намагаємся подати, але за місцем де це сталося, вони не змогли зареєструвати, бо банк виявився в момент відключення світла без генератора та допоміжних акумуляторів. Цікаво як у вас тоді охороняється дипозитарій, та каса? Виявляється, що кошти клієнтів не в безпеці.
Тому обурена діями приват банку фразою «такого бути не може» та не сприяють розслідуванню в середені банку стосовно цих дій, а пристижують мою маму фразою «якщо це все ви самі, то вам буде соромно, коли почнеться рослідування».
Я обуренна, та засмучена такими віднощенням і діями. Мені власноруч треба було при мамі, заходити до додатку, змінювати їй паролі, а це одразу не виходили, бо видавало помилку при зміні паролю, але згореп попалам змогли це зробити. Та самостійно заблокувати карту.
Коментарі (2)
ПриватБанк не відповідає на запит нотаріуса
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Доступ людини з вадами зору до банківських послуг.
Коментарі (26)
Банкомат взял деньги, а на счет не поклав
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої вам буде відправлено сповіщення. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (5)
Самый *** банк,нет уважения к Украицам
Дозвониться и решить проблему нереально только музыка в ответ, чат отмороженный.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
Написати коментар
Банк неможе розблокувати картку, яку я ж заблокував.
До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
Коментарі (3)