Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
avtolife2024 21 листопада 2024, 22:57
Оставлял ранее Заявка #83369
«Зачем тогда мне следить и создавать хорошую кредитную историю если банк в секунду обнуляет лимит к 0? Никогда не позволял себе просрочить платеж, с удовольствием пользовался сервисом. В знак благодарности приват обнуляет всё к 0 без объяснений, операторы скрипт пересылают про „цільові надходження“ и лепят что „мы ничего не знаем, банк забрал — ждите банк возобновит“ …а то что через терминал поступают ежемесячно суммы в 10-ки тысяч — для привата это не деньги.
Видимо привату нравиться обслуживать пенсионеров с „цільовим призначенням“ пенсии в 2 тыс грн. Удачи!!!»

Приват указывает «Проблема вирішена»
Это в каком месте, и у кого? У меня ничего не «вирішено».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shostak5278 21 листопада 2024, 18:39
Звернулася до банку за допомогою онлайн.Дуже сподобалась швидка відповідь, приємне обслуговування клієнта, весь час на зв’язку до поки не вирішиться проблема, що саме було приємне з приємних.🥰Всі питання які задавалися вирішувалися покроково та все детально розписано.♥️Завжди виходила з співрозмови онлайн з вирішенням проблем з якими звернулася🌹Дякую за вашу роботу, відмінно, молодці🥰😚
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 19:13
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Katyadof 21 листопада 2024, 14:00
5168 7574 2811 6786 Клієнт Приват Банка, який бере гроші і не відправляє товар.

5168757428116786
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 14:26
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Serg Dcuk 21 листопада 2024, 10:16
При поповнення терміналу в лоток вставлено 40 тис грн 200 купюр по 200 грн
стався збій, — після заявок очікувань понад 30 днів було повернуто 30 тис грн, а потім повідомлено що «… залишків коштів не вивлено»… Це банальні крадії, логи і відео не надають, будемо звертатися в поліцію, — а вссім СУВОРО НЕ РЕКОМЕНДУЮ — цю зграю наперсточників
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 11:32
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Євген Остапенко 20 листопада 2024, 23:49
Найжахливіший банк. Оператори 3700 некомпетентні, зухвалі, з клієнтом поводяться як з брудом під взуттям. В ситуації яка виникла з вини банку звинувачують інших людей. Відповідальність за свої помилки брати не хочуть. Виправили свої помилки після того як я їх попередив про скаргу до НБУ.
Звертаюсь до інших користувачів ПБ. Прошу всіх перевіряйте свої карткові рахунки, особливо при зарахуванні коштів (можливо не співпадіння суми зарахування з сумою на балансі картки ПБ) Як так вийшло «фахівці» 3700 пояснити не хочуть. Дійшло до того що менеджер відділення ПБ сам не зміг розібратися і був шокований зухвалістю «фахівців» 3700.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 листопада 2024, 9:13
Вітаємо.
Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Иван Хм 20 листопада 2024, 11:23
Чесно, це якийсь жах. В жодному банку такого не зустрічав.
Мало того що робот тобі повторює одну і ту саму інформацію, до оператора додзвонитись неможливо.
Тільки що чекав на лінії 45! хвилин
Це знущання над клієнтами
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 листопада 2024, 12:38
Вітаємо.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Також зазначимо що в банку є додатковий канал дистанційної консультації — чат Допомога онлайн, в який можливо звернутись в Приват24 або напряму за посиланням: pb.ua/chat
19581962s 19 листопада 2024, 23:10
Я неодноразово зверталась до колл-центру за номером 3700 з проханням проконсультувати мене щодо алгоритму повернення оригіналу документів на мою нерухомість, які знаходяться в банку так як іпотека сплачена в повному обсязі ще в липні 2024 року. На що оператори відповідали що я маю чекати дані папери на протязі чотирьох місяців в порядку черги так як банк має якісь проблеми з пересилкою. На листопад 2024р. документи банком не повернуті. Сьогодні оператор кол-центу відповіла що я мала б звернутись у відділення Приват банку та подати письмово прохання щодо повернення моїх документів на нерухомість. Коли я запитала чому мені про це не повідомили відразу (адже щодо алгоритму я дзвонила точно більше трох разів на 3700 і всі дзвінки записуються) операторка просто кинула слухавку без пояснень.
Стільки згаяного часу і все із-за некомпетентності співробітників банку. Я вже не говорю про те що в саме відділення попасти не реально через постійні та дуже затяжні тривоги в моєму регіоні.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 20 листопада 2024, 9:43
Вітаємо.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
MelnykAR 19 листопада 2024, 15:20
У 2020 році, мною був оформлений фінансовий лізинг на купівлю автомобіля, в жовтні 2024 року цей лізинг достроково був повністю погашений. ПриватБанком був наданий пакет документів для переоформлення автомобіля, але у сервісному центрі відмовили у переоформленні посилаючись на те, що Приват є боржником по 212 виконавчим провадженням. Я, як клієнт оплачував у війну кожен місяць, погасив завчасно і тепер не можу повноцінно користуватися своїм майном. Як так можливо??? При цьому як виявилось, такі проблеми вже давно у Привата, але жодного разу банк не повідомив мене, як клієнта про проблеми. Просто жахливо. Ніколи не звʼязуйтесь з цим банком ні по яким питанням, це шахрайство і порушення мого права користуватись майном.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 19 листопада 2024, 15:33
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Yatsiuk 19 листопада 2024, 13:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Братства тарасівців, 3
Створив «конверт» в додатку, набралась сума, вирішив повернути на свою ж діючу карту Приват. Зняли комісію 0.5 процента. Мотивують тим, що я змінив карту.
Дрібне шахрайство!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 19 листопада 2024, 15:20
Вітаємо.
Конверти — новий продукт Банку, який призначено для збору, накопичення коштів та керування власними фінансами.
Яка комісія за переказ коштів з Конверта на картку для виплат:
Переказ на картку для виплат власника Конверта в межах власних коштів — не тарифікується.
Переказ коштів на картку для виплат власника Конверта, які надійшли на Конверт понад суму власних коштів — 0,5%(комісія знімається з Конверта).
Переказ на картку для виплат третьої особи – 0,5% від суми(комісія знімається з Конверта).

*Власні кошти — ті кошти, що були переказані лише з картки для виплат власника Конверта(кошти переказані з інших карток власника не враховуються).
Ви можете побачити суму доступних коштів для переказу на свою КДВ в лічильнику, який знаходиться в Конверт — «Кошти без комісії».
Також усі умови та тарифи зазначені на сайті банку та доступні для ознайомлення за посиланням: https://privatbank.ua/envelopes-p24
Ірина Федорчук 19 листопада 2024, 12:48
08.11.24 я хотіла зняти зарплатні кошти в одному з банкоматів (а саме від Ощадбанку). Операцію було скасовано, грошей банкомат не видав, проте кошти було знято з моєї карти Приватбанку. У той же день сформувала дві заявки на повернення коштів. Подзвонивши до Ощадбанку мені сказали що відношення ніякого до цього немають. У Приваті на мої дві сформовані заявки сказали чекати і зателефонувати в Ощад для швидшого повернення коштів (сюр я вважаю). Сума не маленька, вже більше тижня я залишаюсь без зарплатні не маючи змоги навіть оплатити комунальні, не кажучи вже про інші потреби.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 19 листопада 2024, 14:15
Вітаємо.
Ваші заявки в роботі. Необхідно очікувати рішення платіжної системи. Регламент обробки заявки до 45-120 днів з моменту реєстрації. На жаль, ми не можемо прискорити обробку, терміни виставлені платіжними системами, не Банком. І разом з тим, ми зробимо все можливе для повернення ваших коштів. Як тільки Банк отримує інформацію від платіжної системи з вашого питання — ми відразу ж відправимо вам смс з результатами. Результат обробки заявки можна перевірити на сайті https://privatbank.ua/refund, вказавши номер заявки із смс.
Olchik777 18 листопада 2024, 13:05
Дуже вдячна онлайн підтримці, яка завжди якісно і професійно допомогає вирішити проблеми і питання. Приватбанк — ви найкращі!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 18 листопада 2024, 13:48
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 листопада 2024, 19:57
Відгук зарахований (на 18.11.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
avtolife2024 17 листопада 2024, 1:13
Зачем тогда мне следить и создавать хорошую кредитную историю если банк в секунду обнуляет лимит к 0? Никогда не позволял себе просрочить платеж, с удовольствием пользовался сервисом. В знак благодарности приват обнуляет всё к 0 без объяснений, операторы скрипт пересылают про «цільові надходження» и лепят что «мы ничего не знаем, банк забрал — ждито банк возобновит» …а то что через терминал поступают ежемесячно суммы в 10-ки тысяч — для привата это не деньги.
Видимо привату нравиться обслуживать пенсионеров с «цільовим призначенням» пенсии в 2 тыс грн. Удачи!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 листопада 2024, 10:04
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитних лімітів індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Moskovych 16 листопада 2024, 21:28
Щиро вдячна за допомогу співробітникам приватбанку.
Вдячна онлайн підтримці, завжди готові допомогти 🫂
Швидко відповідають та вирішують моє питання. Все оперативно✌️ рекомендую
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 листопада 2024, 9:42
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
reznichenkoi 16 листопада 2024, 15:31
Просто чорти! приймають платежі на карту. Без особливих складнощів авторизують продовжують термін карток при переході за посиланням яку надіслали на емеїл, також авторизують по пін карті. Як тільки спробував перевести з картки гроші на іншу картку українського банку — самі вийшли з додатку приват24, відключили авторизацію по пін. Без номера не пускають, не допомагає ні фото з паспортом ні скартами, надіслане в https://pb.ua/photo, відмовляють у проходженні.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 листопада 2024, 16:57
Вітаємо.
Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти розібратись в ситуації.
80001738 15 листопада 2024, 11:42
Мала складну ситуацію з отриманням виписки за досить давній період. самостійно не змогла справитися. звернулася в чат-бот за допомогою. оператор Сергій вник у проблему і зміг запропонувати мені потрібне рішення.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 листопада 2024, 13:15
Вітаємо.
Вдячні вам за такі теплі слова. Сергій, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
ELD1 14 листопада 2024, 16:28
Вітаю, ПриватБанк!
Знайшов напрямок, який бажано вам якнайшвидше покращити бо це якесь дніще!
Розповідаю: маю магазин і в ньому термінал a930rtx який перестав реагувати на картки і телефони для безготівкової оплати хоча звʼязок є і все начебто окей. Телефоную на 3700, відповідаю на запитання голосового асистента який перемикає мене на автовідповідач, це там де натисніть один, натисніть два… На біса тоді той асистент? Ну добре, прослухав всі пункти з купою інформації, бо ж там у вас не просто назви пунктів меню, а до кожного ще і текстова підводка як в якомусь рекламному буклеті, вибрав необхідний пункт і… дзвінок просто розʼєднався!
Роблю другу спробу, але вже на 0800500030, одразу потрапляю на автовідповідач вже без асистента (дякую!), обираю потрібний пункт меню і здогадайтесь що? Він починає проговорювати все з початку!
Агов! Це що? Це жарт типу як було колись у ФайнаЮкрайна — залишайтесь на лінії, ваш дзвінок дуже важливий для нас?
Зараз допишу відгук і знову буду пробувати дозвонитись куди-небудь, але з цим точно потрібно щось робити.
Був період, коли ви зменшували кількість касирів на відділенях на користь терміналів самообслуговування і в цьому є логіка. Але замінити операторів на голосового асистента для вирішення термінових технічних питань — це якась дурня.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 листопада 2024, 17:23
Вітаємо.
Номер 3700 гаряча лінія загальна, тому в боті більше варіантів для спрямування клієнта до відповідних фахівців. Цілодобовий телефон підтримки обслуговування POS-терміналів за номером: 0800500030.
Також є можливість звертатись до чату за посиланням: pb.ua/chat, для отримання профільної консультації зі свого питання.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані.
Юлия Гладкова 13 листопада 2024, 20:51
Мала дуже складну ситуацію, коли під час активації картки при введенні пароля блокувався Приват 24 і всі картки. Так було тричі, я мала розмови з різними операторами. Звісно, вони давали поради, але це було механічно. А ось оператор Оксана, таб.номер 294771, не тільки повністю прониклася моєю проблемою, але щиро намагалася допомогти, супроводжувала мене і радила, як зробити і потім передзвонила, після розблокування, щоб допомогти далі. Це було настільки приємно і круто. Саме такі співробітники банку роблять йому гарну репутацію і допомагають людям в складні для них моменти. Нам так не вистачає такої щирості. Тому я дуже вдячна Оксані, зичу їй легкої комфортної роботи і вдячних клієнтів і керівництва
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 листопада 2024, 9:34
Вітаємо.
Ми обов’язково передамо співробітниці Оксані ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
ITCompany 13 листопада 2024, 16:37
Не рекомендую для ведення бізнесу. Вам доведеться по 10050 разів підтверджувати свої особисті дані, при чому вказувати розміри зарплатні чи доходів які взагалі не повязані з цією фінустановою. Оновити дані у застосунку, та надати всі документи що є у Дії недостатньо, потрібно мати власне фотоательє. про що вам повідомлять десь через тиждень, бо потрібно буде надіслати фотозвіт, а працівники банку, яким це необхідно звісно дуже зайняті. При чому з таким скоупом підтверджень за фото власного акаунту незалежно — чи є там рух коштів чи ні, ви у жодному іншому державному банку не знайдете. ТП безтолкова, понабирали аутсорсерів, які взагалі не в справі. Й саме цікаве — банк за всі роки не зміг купити влсаний домен для дзвінків Клієнтам, отже ви будете бачити невідомий номер й не знати — шахрай це чи хось помилився номером. При цьому ваш рахунок можуть блокувати без попередження та вимагати додаткові якісь документи підтвердження навіть якшо це звичайна операція, йде за договором та вона не перевищує ліміти чи частоту. Лінь, нудота та небажання працювати у всьому. Нажаль колись класний банк лідер став совком
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 листопада 2024, 17:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Наталя Олексюк 13 листопада 2024, 2:56
Такого нахабства ще не зустрічала. Заблокували карту (мало того що без рішення суду) так ще й причину не вказують. Спочатку пишуть що скарга від людини яка скинула мені кошти, потім що по заявці, на хвилинку!!! Служби безпеки іншого банку!!! Пишу щоб дали посилання на статтю закону, згідно якого мені заблоковано доступ до моїх коштів — відповідь банку вбила)))) — згідно внутрішніх правил))) приват банк чхати хотів на Конституцію і закони, адже у них є внутрішні правила)))
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 листопада 2024, 10:32
Вітаємо. За результатами аналізу у вас не фіксуємо жодних обмежень за картками, ви можете й надалі користуватись продуктами ПриватБанку. Якщо ваше питання з приводу іншого клієнта — він має звернутись до банку самостійно.
ArtNik 12 листопада 2024, 10:26
Я є клієнтом банку більше 10 років.
06.11.24 продав власну квартиру по програмі єОселя.
За рахунок кредитних коштів з боку покупця Укргазбанк сплатив на мій рахунок у Приваті вартість квартири. Я сплатив податки та всі збори.
07.11.24 після перевірки банком — джерела доходів, за які я купив квартиру, перевірки попереднього договору з забудовником, правовстановлюючих документів до продажу, оцінки квартири, договору продажу кінцевого, надання ПОЯСНЕНЬ причин продажу і 100500 інших документів — гроші зайшли на рахунок у Приватбанку.

Приватбанк повідомив мене, що ці кошти пройшли НАЙВИЩУ перевірку і до них на майбутнє не буде НІ У КОГО питань щодо походження і чистоти.

10.11.24 користуючись можливістю повернути борг знайомій (15 років дружимо), яка має офіційну заробітну плату та є керівником середньої ланки я сплатив їй на два рахунки частину з ПЕРЕВІРЕНИХ коштів.
11.11.24 банк розірвав зі мной БЕЗПОВОРОТНО ділові відносини не пояснюючи причину та заблокував акаунт у приват24.
Прийшовши до відділення і поспілкувавшись з менеджером з метою переведення коштів з рахунку Приватбанку на інший рахунок в іншому банку я дізнався, що ділові відносини банк розірвав зі мною чере дроп.
До цього дня я не знав що це, але довелося вивчити.

Дроп чи дроппер (on англ. to drop — скидати) — різноманітне шахрайство з допомогою банківських рахунків — на підставну особу зараховуються викрадені кошти. В англійській мові такі люди називаються money mule (грошовий мул).
Після отримання викрадених коштів на свій банківський рахунок «дроп» знімає їх готівкою в банкоматі та передає іншому співучаснику шахрайства або переказує їх на інший вказаний йому рахунок.
«Дропами» зазвичай стають люди, які перебувають у скрутному фінансовому становищі, часто це іммігранти, студенти тощо.

Отже, щоб це був дроп для цього необхдно наявність ДВОХ обов’язкових факторів — ШАКХРАЙСЬКИМ способом отримані кошти і КАРТКА (не рахунок) особи, яка виводить кошти.

В моєму випадку це НЕ могло бути ніяким дропом через:
— перевіреність коштів,
— легальність продажу з безготівковим розрахунком,
— походження грошей з кредиту покупця від Укргазбанку,
— особи отримувача з офіційною високою зарплатою

На питання — чи можу я відновити ділові відносини з Приватбанком, пояснити ситуацію, надати документи — мені повідомили, що рішення прийнто, воно безповоротне і банк НІКОЛИ з вами не буде взаємодіяти.

Залишились вкрай негативні відчуття через несправедливість, безпідставність і байдужість банку до свого невинного клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 листопада 2024, 12:25
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝