Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lov05 4 грудня 2025, 22:19
Хочу сообщить о клиентах мошенниках в вашем банке. Их номер карты в вашем банке 4149497511111561 а также номер телефона 0972926482. Берут предоплату по услугам которые потом не предоставляют аргументируя это потрачеными средствами на поиск информации и всякой другой чуши. По факту берут деньги и затягивают время.
kozacokv 3 грудня 2025, 14:05
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
Закажу десятому не користуватись *** банком (можливо відділеням).
Не можливо зняти свій вклад з валютної картки. Буду радий змінити банк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анастасия К 2 грудня 2025, 20:54
Дуже приємний колектив співробітників, всі зацікавлені у допомозі клієнтам, ввічливі, компетентні та чемні
CostaIII 29 листопада 2025, 22:39
Был заблокирован вход в «мой банк» и заблокированные все карты как выяснилось по причине того что была попытка установить Apple Pay карту ПриватБанка на другое устройство. Сколько потерянного времени и нервов, хождение по кругу общения с чат ботами — фото идентификация и голосовая идентификация и это все в поздняя время суток и не один вечер. Да и вообще если этого защита от мошенничества или от угона аккаунта или того подобного то смысла в этом нет, если нет механизма быстрого подтверждения своей личности, а в моём случае это просто стучание в закрытую дверь попытка доказать что я есть я, время и нервы.
Итог такой защиты это моя ненависть к этому банку может быть это звучит эмоционально, но так оно и есть. Вообще мой совет тем у кого нет счёта в этом банке проходить мимо есть намного более технологичные и современные банки в Украине. Итог ПриватБанк отстой.
yuriy954 28 листопада 2025, 9:17
Нахожусь на работе в ООН, за границей, официально, от украинской компании. К сожалению есть в мире места, где не поддерживается работа украинских операторов связи. И из-за этого, оператор кол центра банка, прекраснейшая девушка Юлия заблокировала любой доступ к картам и к приват 24. При этом я прошёл фото контроль.
Обращения банк не читает. Отвечают роботизированными отписками, вообще не имеющими отношения к решению вопроса. Поставил в оценке одну звёздочку — это очень много!!!
scorpu 21 листопада 2025, 21:56
Сьогодні вранці десь в 9:00 подав заявку на достроковий продаж ОВДП
По регламенту, якщо подав заявку до 13: 00 вона виконується протягом поточного робочого дня. Але кошти так і не зарахували. Звернувся в чат ввечері створили заявку, але фахівець по ОВДП подзвонить лише в понеділок, в веб версії не знайшов де можна подивитися статус поданої заявки. Незрозуміло чому в чаті не можуть допомогти по ОВДП, а відправляють до окремого спеціаліста.
Olgu Shka 21 листопада 2025, 12:25
Вже вкотре не проходить оплата з картки «Пакунок малюка». Гроші зарахували 2 місяці тому, купити щось неможливо, помилка з метою безпеки послуга недоступна. Зателефонуйте 3700.
Якої безпеки? Підгузки купити це небезпечно?!
Звертаєшся і в чат і на 3700, толку мало… постійно годують сніданками, що ось-ось «іт-спеціалісти» щось вирішать… а чи вирішують вони щось? Нова відповідь спробуйте в грудні. потім скажуть спробуйте ще колись, дочекаюсь, що і кошти заберуть. Чи то така схема банку? Чому тільки в ПБ цей пакунок? Щоб не давати змоги витратити кошти людям???
mishoq 20 листопада 2025, 16:39
Відключили функцію оплати частинами без будь-яких явних пояснень, в банку і в підтримці і звичайно ніхто нічого не знає, або не можуть повідомити цю інформацію!!! Ніяких подробиць! Клієнт сам повинен гадати, маючи хорошу кредитну історію, про причини таких дій з боку банку, який спочатку говорить одне, а наступного дня причина вже інша: бачите, «в країні надзвичайна ситуація»!!! До 19 числа цього місяця і всі минулі роки вона не була «надзвичайною», а тут раптово, як грім серед ясного неба, коли ти хочеш скористатися — вона стала «надзвичайною». І це при відсутності заборгованостей. Проблема просто «стоїть» і не вирішується.
DmytroR 19 листопада 2025, 12:48
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 29/1
Я прийшов у відділення, щоб отримати готівку в касі, як заздалегідь замовляв. Але коли я зайшов, в приміщенні була повна темрява — світла немає, каса не працює, обслуговування неможливе. Про це мені повідомили вже на місці.

Питання: чому клієнтів ніхто не попереджає про такі ситуації? Чому я мав витрачати свій час, щоб просто дізнатися, що банк не працює? Невже складно надіслати повідомлення або хоча б оновити інформацію?

Також вражає те, що у відділенні навіть немає генератора, хоча подібні проблеми трапляються не вперше. Працівники просто сидять у темряві, ніби це нормальна ситуація. Це виглядає як повна відсутність організації та повна байдужість до клієнтів.

Я дуже розчарований таким рівнем сервісу. Подібне ставлення є неприпустимим для банку такого масштабу.
NaraSol 17 листопада 2025, 16:36
Рік назад померла мама. На її карточці було дві пенсії. Чесно кажучи, я була в такому горі і жаху, що навіть не думала за ті кошти. Потім через місяць коли зайшла то побачила що карту заблоковано. Не стала нервувати і вирішила, що коли тато стане спадкоємцем, ми повернемо ці кошти. Нотаріус надіслала запит, відповідь прийшла аж через 2 місяці, виявилось що тих коштів немає, якісь копійки. Приватбанк відмовляється зізнаватись куди були списані кошти, оскільки вся історія транзакцій магічним чином зникла. Тому НІКОЛИ не залишайте кошти на картках. А тим паче депозити. Приватбанк все списує собі на кошти. Я лише можу уявити скільки таких ситуацій як у мене. Скільки коштів вони списали з карточок померлих.
dele del 14 листопада 2025, 21:52
по арешту списали 70 тыс вместо 37 тыс воры
Ольга Г 14 листопада 2025, 17:20
Сегодня 14.11.2025 около 14:00 в банкомате в городе Одесса, ул. люстдорфская дорога 140/1, банкомат ПриватБанка не выдал деньги, 10 тысяч. Просто на экране в процессе выдачи появилась надпись «Ваши деньги остались в банкомате«на 3700 звонила, сказали обращаться в отделение, в одном отделении отказались помогать, в другом еле-еле приняли заявление. И сказали ждать. почему ждать, если это мои личные деньги??? осталась просто без копейки в кармане
efim69 14 листопада 2025, 15:23
Знову піднімаю питання про порушення банком закону України. У нас в країні війна панове з привату, а ві сучі діти дескримінуєте людей. Людей мобілізують і вони не можуть вибирати ставати їм військовими чи ні, ви ж паскуди одразу знімаєте кридитний ліміт хочаб як старанно людина не вибудовувала свою кредитну історію. Розумію ви чикаєте на русьню і хочете видавати кредити в рублях. Але така зневага до військових вилізе вам боком, а може і спалиними відділеннями, побачимо. Не рокомендую побратимам відкривати зарплатну карту в цьому кацапському осередку.
Nakima 12 листопада 2025, 13:09
При пополнении личной карты в терминале, терминал просто отключился, ни нажать кнопку пополнить ни какие либо другие действия невозможно. В терминале без подтверждения оказалась огромная сумма (для меня) вся моя ЗП. При обращении в банк только принимают заявки, никакой конкретики от банка нет, когда вернут деньги. В приложении одна информация по срокам, операторы озвучивают вообще 14 дней. На вопрос, почему банк должен пользоваться моими деньгами весь этот период без начисления процентов, ответа не получила. На вопрос о компенсации просроченных задолженностей из-за некачественной работы банка и его техники банк тоже не даёт ответ. Но при этом списывает в этот же день комиссию за услуги голд клуба. Обратилась опять в банк отменить списание данной суммы на основании предоставления некачественных услуг, опять тишина. Итог что имею на сегодня, вся моя ЗП находится у Приват банка, никаких чеков и подтверждений у меня нет, сроков по возврату МОИХ личных денег тоже нет. Получается приват банк просто украл мою ЗП и пользуется моими деньгами.
Дмитро Остапенко 10 листопада 2025, 21:02
Вітаю.
1. Регулярно проводжу платежі кожного місяця на один й той самий рахунок в іншому банку який належить мені там вказано мій ПІБ та ІПН, вже другий раз в підряд за 2−3 тижні при переведенні операція фіксується як ризикова і потрібно проводити відеопідтвердження, це не є логічним тим паче скриптові питання чи хтось просив мене зробити платіж і тд, коли я кажу на пряму що рахунок належить мені і це регулярний платіж.

2. Звернувся до чату щоб залишити скаргу, описав ситуацію і отримати зворотній зв’язок на скаргу
Мені видав чат бот ось це «Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження.»
Пишу на співробітникіа Дмитра
Друже чи хотів би уточнити чи буде зворотній зв’язок по моєму питанню?
Очікую 8 хвилин і пан Дмитро мені скидає тей самий текст що і бот…
Пишу оператору Дмитру що друже в мене пряме питання чи буде в мене зворотній зв’язок по скарзі, пишу що ви мені скопіювали відповідь з скріншоту який я надав і на це витратили 8 хвилин?
У відповідь отрмую текст «по скарзі зворотній зв’язок у вигляді відповіді на скаргу яку додали в чат» знову через 8 хвилин…
Пишу йому «Через скільки буде розглянуто скаргу і в якому форматі очікувати відповідь
Я хочу отримати нормальний зворотній зв’язок, а не повідомлення від чат боту»

У відповідь отрмую" скаргу розглянуто
відповідь по скарзі:
Дякую, що знайшли час і залишили ваш відгук по ситуації, з якою зіткнулися. Кожне звернення аналізується банком для покращення якості наших послуг. Ми докладемо максимум зусиль, щоб в подальшому співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження."

Це що за обслуговування? Навіщо ви тоді тримаєте контакт центр банк якщо у вас немає різниці між чат ботом і співробітником, грубо кажучи я витратив пів години часу і питання не вирішив.
Ніякого нормального відношення до клієнта немає, ні проміжної відповідь ні «Дякую за очікування» ні «Приношу вибачення за затримку» просто банальний скрипт який може писати і чат бот
Сервісу у вас 0
Вирішення питання теж 0
deepperr 9 листопада 2025, 10:04
Постійно блокують при перейменуванні картки. Здавалось би чому така дрібниця викликає проблеми? На звернення про те що потрібно винести проблему і зробити щось зі сторони тех. відділу саппорт просто не реагує. Тому краще не перейменовуйте картки якщо не хочете лишнього геморою на найближчі години.
lemki 8 листопада 2025, 13:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Антоновича, 164
Зазвичай пишу про погане, але тут неочікувано добре

Звернувся у відділення на Антоновича 164 в п’ятницю ввечері для обміну валюти, бо усі фінустанови на районі не мали синіх доларів. Не сподівався, що в приваті вони будуть, але був приємно вражений

Останнім часом приват дає додаткові пропозиції та покращує обслуговування, мої родичі перевипустили карти та отримали їх за 3 дні закордоном абсолютно безкоштовно.
Svirydenkoav 7 листопада 2025, 18:51
Після багатьох років користування монобанком, я повернувся до ПриватБанк. Найбільша відмінність порівняно з монобанком — наявність великої кількості відділень (порівняно з маленькою кількістю відділень банків партнерів у моно), можливість зняття готівки з банкоматів без карти, термінали з можливістю прийому до 200 банкнот за 1 раз, переказ коштів по реквізитам з комісією в 5 грн порівняно з 1% у моно, термінали приймають валюту. Приват24 став працювати швидше, думаю зараз дуже схожий по швидкості з моно.

Можливо комбінація Приват + Моно це найкращий вибір. Через часті операції з готівкою і валютою, обираю ПриватБанк як основний.
47Irina47 6 листопада 2025, 16:08
Намагалась в магазині розрахуватись карточкою. Двічі отримала відмову. В той же час кошти з рахунку списались. Сума для мене велика. Це останні мої кошти. Працівники банку тільки вибачаються. А що мені з їх вибачень? Обіцяють опрацювати заявку протягом декількох днів. А в інших повідомленнях пишуть, що 10 днів очікувати якщо магазин не забере ці кошти.

Це нормально? Збій в системі ПриватБанку. А очікувати мені свої кошти 10 днів? За що мені жити? З чого сплатити комунальні?

От чесно. Я дуже рада, що не відкрила ще рахунок ФОП в цій установі. Ніколи більше їм не довірю свої кошти!
SVIT1974 5 листопада 2025, 14:06
Відгук про роботу Одеського відділення № 97 та директора відділення Вікторію Гонтарек

Хочу висловити щиру подяку директору відділення Вікторії Гонтарек. Вікторія — дуже відповідальний і компетентний фахівець.
Мені, як підприємцю, керівнику товариства і просто фізичній особі, часто потрібна професійна консультація та допомога банку. Вікторія завжди оперативно й доброзичливо реагує на мої звернення, надає точну та корисну інформацію, допомагає вирішувати питання будь-якого рівня складності.

Упродовж тривалого часу я отримую від неї підтримку, що позитивно впливає не лише на результати моєї роботи та бізнесу, але й на якість і комфорт життя моєї родини.

Бажаю банку більше таких спеціалістів, як Вікторія — компетентних, уважних і по-справжньому відданих своїй справі.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.55 49.55
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝