×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Обман ПРИВАТ БАНКА
«Зачем тогда мне следить и создавать хорошую кредитную историю если банк в секунду обнуляет лимит к 0? Никогда не позволял себе просрочить платеж, с удовольствием пользовался сервисом. В знак благодарности приват обнуляет всё к 0 без объяснений, операторы скрипт пересылают про „цільові надходження“ и лепят что „мы ничего не знаем, банк забрал — ждите банк возобновит“ …а то что через терминал поступают ежемесячно суммы в 10-ки тысяч — для привата это не деньги.
Видимо привату нравиться обслуживать пенсионеров с „цільовим призначенням“ пенсии в 2 тыс грн. Удачи!!!»
Приват указывает «Проблема вирішена»
Это в каком месте, и у кого? У меня ничего не «вирішено».
Написати коментар
Допомога онлайн
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Написати коментар
5168 7574 2811 6786 шахрай
5168757428116786
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Приватбанк — це шахраї
стався збій, — після заявок очікувань понад 30 днів було повернуто 30 тис грн, а потім повідомлено що «… залишків коштів не вивлено»… Це банальні крадії, логи і відео не надають, будемо звертатися в поліцію, — а вссім СУВОРО НЕ РЕКОМЕНДУЮ — цю зграю наперсточників
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
ПриватБанк
Звертаюсь до інших користувачів ПБ. Прошу всіх перевіряйте свої карткові рахунки, особливо при зарахуванні коштів (можливо не співпадіння суми зарахування з сумою на балансі картки ПБ) Як так вийшло «фахівці» 3700 пояснити не хочуть. Дійшло до того що менеджер відділення ПБ сам не зміг розібратися і був шокований зухвалістю «фахівців» 3700.
Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Контакт центр
Мало того що робот тобі повторює одну і ту саму інформацію, до оператора додзвонитись неможливо.
Тільки що чекав на лінії 45! хвилин
Це знущання над клієнтами
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Також зазначимо що в банку є додатковий канал дистанційної консультації — чат Допомога онлайн, в який можливо звернутись в Приват24 або напряму за посиланням: pb.ua/chat
Написати коментар
Некомпетентні фахівці колл-центру 3700. Вводять клієнта в оману тим самим порушуючи його права.
Стільки згаяного часу і все із-за некомпетентності співробітників банку. Я вже не говорю про те що в саме відділення попасти не реально через постійні та дуже затяжні тривоги в моєму регіоні.
Наші фахівці вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
ПриватБанк не виконує зобовʼязання по договору фінансового лізингу
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Коментарі (3)
Як я втратив 0.5 процента з свого «конверта» в Приват24.
Дрібне шахрайство!
Конверти — новий продукт Банку, який призначено для збору, накопичення коштів та керування власними фінансами.
Яка комісія за переказ коштів з Конверта на картку для виплат:
Переказ на картку для виплат власника Конверта в межах власних коштів — не тарифікується.
Переказ коштів на картку для виплат власника Конверта, які надійшли на Конверт понад суму власних коштів — 0,5%(комісія знімається з Конверта).
Переказ на картку для виплат третьої особи – 0,5% від суми(комісія знімається з Конверта).
*Власні кошти — ті кошти, що були переказані лише з картки для виплат власника Конверта(кошти переказані з інших карток власника не враховуються).
Ви можете побачити суму доступних коштів для переказу на свою КДВ в лічильнику, який знаходиться в Конверт — «Кошти без комісії».
Також усі умови та тарифи зазначені на сайті банку та доступні для ознайомлення за посиланням: https://privatbank.ua/envelopes-p24
Коментарі (2)
Банкомат не видав кошти
Ваші заявки в роботі. Необхідно очікувати рішення платіжної системи. Регламент обробки заявки до 45-120 днів з моменту реєстрації. На жаль, ми не можемо прискорити обробку, терміни виставлені платіжними системами, не Банком. І разом з тим, ми зробимо все можливе для повернення ваших коштів. Як тільки Банк отримує інформацію від платіжної системи з вашого питання — ми відразу ж відправимо вам смс з результатами. Результат обробки заявки можна перевірити на сайті https://privatbank.ua/refund, вказавши номер заявки із смс.
Коментарі (2)
Онлайн підтримка
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Обнуления кредита по оплате частями с 90 000 грн к 0 грн
Видимо привату нравиться обслуживать пенсионеров с «цільовим призначенням» пенсии в 2 тыс грн. Удачи!!!
Коментарі (2)
Вдячність
Вдячна онлайн підтримці, завжди готові допомогти 🫂
Швидко відповідають та вирішують моє питання. Все оперативно✌️ рекомендую
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написати коментар
РМЕ
Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення для уточнення деталей, щоб допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (3)
приватбанк — допомога онлайн
Вдячні вам за такі теплі слова. Сергій, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Коментарі (1)
Відсутність техпідтримки
Знайшов напрямок, який бажано вам якнайшвидше покращити бо це якесь дніще!
Розповідаю: маю магазин і в ньому термінал a930rtx який перестав реагувати на картки і телефони для безготівкової оплати хоча звʼязок є і все начебто окей. Телефоную на 3700, відповідаю на запитання голосового асистента який перемикає мене на автовідповідач, це там де натисніть один, натисніть два… На біса тоді той асистент? Ну добре, прослухав всі пункти з купою інформації, бо ж там у вас не просто назви пунктів меню, а до кожного ще і текстова підводка як в якомусь рекламному буклеті, вибрав необхідний пункт і… дзвінок просто розʼєднався!
Роблю другу спробу, але вже на 0800500030, одразу потрапляю на автовідповідач вже без асистента (дякую!), обираю потрібний пункт меню і здогадайтесь що? Він починає проговорювати все з початку!
Агов! Це що? Це жарт типу як було колись у ФайнаЮкрайна — залишайтесь на лінії, ваш дзвінок дуже важливий для нас?
Зараз допишу відгук і знову буду пробувати дозвонитись куди-небудь, але з цим точно потрібно щось робити.
Був період, коли ви зменшували кількість касирів на відділенях на користь терміналів самообслуговування і в цьому є логіка. Але замінити операторів на голосового асистента для вирішення термінових технічних питань — це якась дурня.
Номер 3700 гаряча лінія загальна, тому в боті більше варіантів для спрямування клієнта до відповідних фахівців. Цілодобовий телефон підтримки обслуговування POS-терміналів за номером: 0800500030.
Також є можливість звертатись до чату за посиланням: pb.ua/chat, для отримання профільної консультації зі свого питання.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас в особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані.
Коментарі (3)
вирішення питань
Ми обов’язково передамо співробітниці Оксані ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Коментарі (1)
Найгірший банк для бізнесу
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Шахраї, закрили доступ до коштів
Коментарі (6)
Притча во язицех. Банк несправедливо та безпідставно розірвав ділові відносини в односторонньому порядку
06.11.24 продав власну квартиру по програмі єОселя.
За рахунок кредитних коштів з боку покупця Укргазбанк сплатив на мій рахунок у Приваті вартість квартири. Я сплатив податки та всі збори.
07.11.24 після перевірки банком — джерела доходів, за які я купив квартиру, перевірки попереднього договору з забудовником, правовстановлюючих документів до продажу, оцінки квартири, договору продажу кінцевого, надання ПОЯСНЕНЬ причин продажу і 100500 інших документів — гроші зайшли на рахунок у Приватбанку.
Приватбанк повідомив мене, що ці кошти пройшли НАЙВИЩУ перевірку і до них на майбутнє не буде НІ У КОГО питань щодо походження і чистоти.
10.11.24 користуючись можливістю повернути борг знайомій (15 років дружимо), яка має офіційну заробітну плату та є керівником середньої ланки я сплатив їй на два рахунки частину з ПЕРЕВІРЕНИХ коштів.
11.11.24 банк розірвав зі мной БЕЗПОВОРОТНО ділові відносини не пояснюючи причину та заблокував акаунт у приват24.
Прийшовши до відділення і поспілкувавшись з менеджером з метою переведення коштів з рахунку Приватбанку на інший рахунок в іншому банку я дізнався, що ділові відносини банк розірвав зі мною чере дроп.
До цього дня я не знав що це, але довелося вивчити.
Дроп чи дроппер (on англ. to drop — скидати) — різноманітне шахрайство з допомогою банківських рахунків — на підставну особу зараховуються викрадені кошти. В англійській мові такі люди називаються money mule (грошовий мул).
Після отримання викрадених коштів на свій банківський рахунок «дроп» знімає їх готівкою в банкоматі та передає іншому співучаснику шахрайства або переказує їх на інший вказаний йому рахунок.
«Дропами» зазвичай стають люди, які перебувають у скрутному фінансовому становищі, часто це іммігранти, студенти тощо.
Отже, щоб це був дроп для цього необхдно наявність ДВОХ обов’язкових факторів — ШАКХРАЙСЬКИМ способом отримані кошти і КАРТКА (не рахунок) особи, яка виводить кошти.
В моєму випадку це НЕ могло бути ніяким дропом через:
— перевіреність коштів,
— легальність продажу з безготівковим розрахунком,
— походження грошей з кредиту покупця від Укргазбанку,
— особи отримувача з офіційною високою зарплатою
На питання — чи можу я відновити ділові відносини з Приватбанком, пояснити ситуацію, надати документи — мені повідомили, що рішення прийнто, воно безповоротне і банк НІКОЛИ з вами не буде взаємодіяти.
Залишились вкрай негативні відчуття через несправедливість, безпідставність і байдужість банку до свого невинного клієнта.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (7)