Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ctyc7620 22 грудня 2024, 17:33
Прийшло повідомлення що потрібно актуалізувати анкетні дані згідно чинного законодавства. Наче в цьому нема нічого страшного, це не проблема.
Оновив додаток, авторизувався і почав проходити процедуру актуалізації даних. Верифікувався за допомогою закордонного паспорту через ДІЮ. Заповнив всі анкетні дані котрі від мене вимагали та наче все добре. Але щоб цю анкету відправити на перевірку треба підписати 2 документи:
«Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи» та «Договір про використання простого електронного підпису».
Якщо по договору використання електронного підпису питань не виникло, то ось стосовно анкети належної перевіри клієнта є ряд питань.
На початку цієї анкети чітко сказано про банківську таємницю і так далі (приклад: «Вся інформація, надана Вами в Анкеті, набуває статусу банківської
таємниці та не підлягає розголошенню третім особам.»). Але після списку анкетних даних іде «ДОЗВІЛ НА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КЛІЄНТА» в якому чітко сказано про те, що я підписуючи цей документ надаю дозвіл на розкриття банківської таємниці:
«Клієнт надає Банку дозвіл на підставі запитів Отримувачів, здійснювати розкриття
Отримувачам інформації, яка становить собою банківську таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, (далі
„Інформація“), яку отримав Банк в процесі обслуговування та надання послуг Клієнту».
Весь текст можно прочитати в документі банку «Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи».
Мені ось цікаво, чому я як клієнт повинен надавати такий дозвіл банку?
Я звернувся до оператора з вимогою змінити текст документу або прийняти його без додаткового підпису (нащо він потрібний якщо це анкетні дані та була пройдена верифікація через ДІЮ?) на що була спочатку надана шаблона відповідь кілька разів (до оператора претензій нуль, він не може все знати). Але потім були вже інші відповіді, котрі надавались профільними співробітниками про кориспондентські рахунки та інше, але остання відповідь просто вбила (далі цитата): «Це не можна відмінити або змінити. Для всіх клієнтів договір один». Який до біса договір? Це АНКЕТА, а не договір! Чому в анкеті я повинен підписувати якісь додаткові вимоги?
Ну і на кінець я запитав чому ця вимога не знаходиться в основному договорі та чому я повинен підписувати анкету з додатковими вимогами окремо від договору? Відповідь була така: «рішення дане приймається банком».
Можливо так і є, я не юрист, але мені здається що тут є порушення моїх прав як належного клієнта банку? Чому я повинен підписувати в АНКЕТІ дозвіл на розкриття банківської таємниці?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 грудня 2024, 18:34
Вітаємо.
Необхідність підписання анкети викликана тим, що анкета — це невід'ємна частина актуалізації даних про вас у Банку. Банк, згідно Закону України забов'язаний регулярно оновлювати ваші дані. Стосовно пункту дозволу на розкриття інформації клієнтів — такий дозвіл отримується від клієнтів, незалежно від податкового резидентства, для забезпечення безперешкодної роботи Банку з банками з місцем реєстрації в США, в яких ПриватБанк має кореспондентські рахунки.
Дозвіл на розкриття інформації про клієнта може бути застосований лише у разі отримання офіційного запиту від таких банків в межах вимог Закону США про боротьбу з відмиванням грошей.
Аліса Боєвець 22 грудня 2024, 2:25
Вчора я зіткнулася з серйозною проблемою, коли шахраї через підроблений сайт отримали доступ до моїх карткових даних і відкрили кредит на моє ім'я на суму 15 000 грн. Вони попросили мене перевести ці кошти на картку іншого банку, нібито для «ідентифікації картки для зарахування коштів». На той момент я не усвідомлювала, що це кредитні кошти, тому здійснила переказ.

Одразу після цього я звернулася на гарячу лінію ПриватБанку з проханням скасувати операцію та заблокувати картку. Оператор наполягав на блокуванні картки, і я погодилася на це, однак я не була детально проінформована про наслідки цього рішення. Оператор не пояснив, що внаслідок блокування всіх моїх карток я втрачу доступ до частини своїх коштів. Я не надавала дозвіл на блокування всіх карток, але це було зроблено поспішно, без уточнення з моєї сторони, які картки потрібно блокувати.

У результаті я залишилася без доступу до своїх коштів на деяких картках, і відновити їх було неможливо. Я втратила кошти, що знаходилися на цих картках, і не отримала належної консультації, щоб правильно оцінити наслідки цього рішення. Якщо б мені надали детальнішу інформацію, я могла б обрати більш обґрунтовані дії, наприклад, змінити пароль або пінкод, що дозволило б заблокувати доступ до шахрайських дій, не блокуючи мої картки, і зберегти доступ до своїх коштів.

Змушена підкреслити, що це сталося через поспішне і недостатньо обґрунтоване рішення оператора, яке призвело до втрати моїх коштів та завдало мені значних незручностей.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 22 грудня 2024, 10:52
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
PetroX 21 грудня 2024, 14:08
Мій досвід з ПриватБанком закінчився катастрофою, якої я не побажаю нікому. Банк без будь-якого попередження заблокував доступ до всіх моїх рахунків! Тільки на наступний день я отримав повідомлення, де вони звинуватили мене у відмиванні коштів та фінансуванні тероризму, посилаючись на статтю 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом…».
Це не лише абсурдний і безпідставний наклеп, але й грубе порушення моїх прав. Окрім того, банк заблокував будь-які транзакції, де відображається мій ідентифікаційний код. Це означає, що:
— Жоден інший користувач банку, не може здійснити транзакцію навіть в інші банки по реквізитах, де фігурує мій ідентифікаційний код!

—  Це не лише створило хаос і порушило мої фінансові зобов’язання, але й завдало моїм партнерам незручностей і додаткових проблем, спричинивши серйозні репутаційні втрати.

Блокування рахунків без попереднього інформування клієнта — це не лише неприпустимо, але й порушує законодавство України, зокрема Закон «Про банки і банківську діяльність».

ПриватБанк своїми діями поставив під загрозу мою фінансову стабільність і репутацію, і своїм свавіллям унеможливив навіть звичайні банківські операції. Раджу всім дуже уважно подумати, перш ніж довірити цьому банку свої кошти, адже завтра ви можете опинитися в такій же ситуації!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 грудня 2024, 15:38
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
AlphaBabushka 21 грудня 2024, 3:05
Мій досвід з ПриватБанком залишив змішані враження. З позитивного: проблем у спілкуванні з банком загалом не було, послуги працюють стабільно. У мене є депозит у цьому банку в розмірі 84 тисяч гривень, що мало б свідчити про мою фінансову спроможність.

Однак ситуація з кредитним лімітом розчарувала. Спочатку мені встановили кредитний ліміт у розмірі 1 000 грн, а згодом знизили його до 940 грн. Це виглядає дивно, враховуючи мою фінансову історію та наявність депозиту.

Також відзначу, що депозитна ставка в ПриватБанку нижча, ніж у багатьох інших банках. Це зменшує привабливість їхніх депозитних продуктів.

Якщо вам потрібен кредит чи вигідний депозит, раджу звернути увагу на інші банки, які можуть запропонувати більш лояльні умови.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 грудня 2024, 9:03
Вітаємо.
Приносимо вибачення за такі незручності. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання індивідуально для кожного на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
banda777 20 грудня 2024, 21:08
Бандюки. Гроші з картки знялись, а ваш банкомат їх не видав. Написав заявку на повернення коштів, на неї 0 реакції. В підтримці теж футболять. Сума не видачі ~500$ і при тому нуль дій зі сторони банку в такій ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 21 грудня 2024, 9:16
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Oleksandr24 18 грудня 2024, 10:49
Відкрив картку національного кешбеку для отримання зимової підтримки, банк заблокував її,
Як і інші картки на підставі виконавчого провадження відкритого за безпідставним написом нотаріуса.на контакт банк не йде
Скоріше за все банк поділить державні кошти разом з аферистами, так званими приватними виконавцями
Чужі кошти, а також державної підтримки кошти
Банк вважає своїми і, може контролюючі органи їм підкажуть правила цивілізованої поведінки
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 18 грудня 2024, 11:50
Вітаємо.
Банк керується затвердженою Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
Oksi Oksi 17 грудня 2024, 18:39
Хочу поділитися досвідом спілкування із співробітником ПриватБанку через чат з питання отримання 1000 гривень за програмою «Зимова єПідтримка» особами 80+, а саме моїй мамі, яка пенсіонерка, 81 рік, застосунку Дія не має, так як не має смартфона, найближче відділення Привату в іншому місті за 40 км. Я хотіла зрозуміти, чому саме таке отримання передбачає спілкування з клієнтом офлайн, а не онлайн.
Мене вислухали, зрозуміли сенс мого питання і відповіли шанобливо, відчувалося, що мені намагаються допомогти, а не відфутболити. В ході нашого спілкування я отримала рекомендації від ПриватБанку саме у тому ключі, який мені дуже зручний і я можу його використати з користю. Упевнена, що ця розмова дасть можливість отримати моїй мамі цю 1000 гривень за програмою «Зимова єПідтримка».
Дякую цій співробітниці, була б вдячна, якби її якось відмітили, бо саме така форма спілкування клієнт/банк має бути.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 19:09
Вітаємо.
Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів. Працюємо для вас 24/7.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
innKhr 17 грудня 2024, 12:05
Получает оплату за товар, который потом не отправляет и на связь не выходит.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 13:09
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
REM2 17 грудня 2024, 9:50
У мене виникла проблема з відсутністю реакції управління банку на неякісне обслуговування фахівців колл-центру, а саме: в грудні 2024 року по моєму вкладу «Слава Героям» почалось безпідставне утримання військового збору у розмірі 5%, замість 1.5%. Згідно внесених змін Законом України 4015 від 10.10.2024 року ПП.4 п. 1.3 для військовослужбовців передбачена ставка військового збору на рівні 1.5%, тоді як згідно консультації фахівця колл-центру ПриватБанку ставка військового збору з грудня 2024 року становить 5% це підтверджується і данними про нараховані відсотки в меню мого депозиту. Вищезазначений депозит відкривається для військовослужбовців які отримують грошове забезпечення у банку. Після отримання консультації у працівника колл-центру, залишеного відгуку, та листа у службу підтримки, стосовно надання роз’яснень та виправлення помилки реакції банку так і не надійшло.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 10:26
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Oks123ff 17 грудня 2024, 1:21
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Мазепи, 7
Банкомат, що знаходиться поруч на вулиці(не в приміщенні!!) на вул. Гетьмана Мазепи 7(це відділенні приватбанку поруч) банкомат знаходиться ліворуч, я його сфоторгафувала и зняла відео!!)термінал в м. Тернопіль, на вул. Гетьмана Мазепи 7 (що на вулиці, не в приміщенні банку) з якого я намагалась зняти готівку вимкнувся разом зі світлом не видавши мені готівку! вся сума була списана з моєї картки, картка привату! я зразу зайшла в відділення приватбанку де мені сказали дзвонити на гарячу лінію и нічого не зробили и не допомогли, я була у шоці!!! Я тричі дзвонила на 3700 мені обіцяли вирішити цю проблему за день, в заявці (номер заявки 29503310 пишуть «регламент опрацювання 1 день!!) До сих пір ніхто не повернув! Я дзвонила вже ввечері знову на гарячу лінію (дуже тяжко додзвонитись! повний ігнор!!) ніхто не вирішує це питання, просто вкрали гроші!!! Зразу говорили повернуть за день, потім за три, потім вигадують ще щось! це типове шахрайство и знущання над людиною! я тричі дзвонила, тільки типові слова, що моя заявка» в роботі", потім перестали брати слухавку з мого телефону. це жахливо, бо це були гроші для допомоги інваліду! Ганьба! звернення зареестрували, но ніяких дій! просто повний ігнор мого питання! Чому не можна повернути нормально гроші?? Чому таке відношення? Це типовий грабіж людей, банк використовуе цю проблему зі світлом, щоб забирати гроші!!! Ніколи більше не буду користуватися послугами цюго шахрайського банку! Поверніть гроші інваліду!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 8:53
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Yaroslav09 16 грудня 2024, 23:04
Ау… Контакт центр працює взагалі чи як? Ви вважаєте, що дозвон до контакт центру має перевищувати 40 хвилин? Це просто ЖАХ, найбільший банк країни, а сервіс такий собі, щоб увійти у веб версію, треба 5 разів пройти верифікацію, бо тупо зависає на екрані дзвінка від банку і все, в чаті прорватись через робота неможливо, щоб ти не робив. Можливо ПриватБанк підкажете чарівне слово? Бо Ваша Яна окрім стандартної відповіді нічого не надає. Повертаюсь до дозвону до контакт центру, у Вас у вечірній час один чи два оператора працюють? Чи може у Вас щось зламалось і всі намагаються додзвонитися? Чи напевно все-таки треба почати покращувати якість дозвону. Цікаво аби мені потрібно було заблокувати карту, при цьому не маючи застосунку і можливості в нього увійти, я б теж чекав більше 40 хвилин? Комісії брати вмієте, а зробити щось для покращення ні. Надіслав би скриншот з часом очікування, на жаль в коментарях цього не можна зробити.
Жахливий банк, жахливий сервіс

Питання не вирішено, осадочок залишився,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 грудня 2024, 9:08
Вітаємо…
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
У випадку необхідності блокування голосовий помічник пропонує натиснути 3, без підключення оператора.

Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Багато років користуюсь послугами Приватбанку. І ось після початку війни банк спортився. Понавидумляв якісь вітуальні, мені не відомі картки, на які стягує сам собі гроші. Багато разів зверталася до чат-боту, він водить по кругу та чіткої відповіді не дає. Згідно законодавства банк не має права без рішення суду самовільно забирати кошти, бо це вже схоже на крадіжку. Допоможіть, будь ласка, розібратися та повернути незаконно вилучені кошти.
04.12.2022 с карты 51…92 сумма 3318 грн
Днепрод.ТЭЦ UA90305290000029090050423443
код отримувача 2872003248

30.01.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01

28.02.2024 с карты 51…92 сумма 1243,75 на карту 88**01

28.03.2024 с карты 51…92 сумма 199,00 на карту 88**01

29.10.2024 с карты 41…80 сумма 504,35 на карту 88**01

29.10.2024 с карты 41…80 сумма 249,70 на карту 35**88
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 грудня 2024, 19:54
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
V81 15 грудня 2024, 11:56
Термінал САКІ1775, в Н.Петрівцях по вул Героїв майдану при відключенні світла під час здійснення операції зняття готівки вимкнувся разом зі світлом не видавши готівку, а сума при цьому була списана.Коли ввімкнули альтернативне освітлення, хвилин через 10 термінал перезавантажився і ввімкнувся та почав працювати, але суму так і не видав, на картці вона теж не з’явилась.
На гарячу лінію додзвонитись дуже не легко, постійно автовідповідач, натисніть те та йдіть туди…дочекавшись при багатьох дзвінках різних операторів та повідомивши про ситуацію, жоден з них не надав ніякої допомоги, навіть не запитали який термінал …і про повернення коротко повідомили чекати на розслідування до 180 днів.Це шахрайство! У вашому терміналі буде надлишок суми після інкасації, чому ви відмовляєтесь її повернути відразу? У вас же ці всі операції фіксуються!!!
Чому ви відмовляєтесь приймати будь які скарги щодо роботи цього терміналу і відправляєте з усіма питаннями в свій банк?
Чому з боку вашого банку та гарячої лінії ніхто не хоче навіть слухати нічого, не те що зафіксувати чи прийняти дану інформацію в вигляді скарги, чи звернення, чи претензії щодо повернення?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 грудня 2024, 12:37
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
PRI21 14 грудня 2024, 23:17
Проблема виникла при погашенні заборгованості по кредитній картці .4729 ПриватБанку. 25 листопада2024р я вніс у термінал самообслуговування о 17.14 гроші в сумі 26800грн. При внесенні грошей на екрані після цифри 17800 перестали змінюватися цифри, але оскільки за мною створилася черга я продовжив подавати гривні у монетоприймач поки не вніс всю заготовану суму боргу, а саме 26800грн. Після натискання на зелену кнопку прилад написав, що я вніс тільки 17800грн.
Я терміново звернувся на гарячу лінію банку, але мені запропонували чекати 5 діб.
Оскільки це був останній кредитний день я змушений був о 18.20 внести додатково 9000грн.

Всі мої заявки на повернення коштів були відхилені.
Цей термінал самообслуговування знаходиться за адресою Хрещатик 26.
29.11.24 об 11.40 була проведена інкасація цього терміналу номер TS207170. Операція проводилась дуже швидко, однією людиною за 2 хвилини.Гроші складались інкасатором в карман.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 грудня 2024, 11:15
Вітаємо. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації. Вибачте за створені незручності.
NataLYat 14 грудня 2024, 21:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Білоруська, 10/18
У моєї мами, пишу від її імені, так як вона не знає як це робити.
У моєї мами, яка є клієнтом приват банку, були списані кошти з картки на якій був встановлено кредитний ліміт, списані кошти були 3-ми особами.
У неї в банкоматі зажувало картку. Вона після цього звернулась до відділення банку неподалік, та перевипустила картку. Після чого менеджер приват банку попередила, що мамі буде телефонувати придставник банку, та треба буде пройти оцінювання обслуговування. І дійсно після цього протягом години- півтори, подзвонили з гарячої лінії приват банку +380730250023, та менеджер на лінії провела опитування стосовно оцінювання обслуговування в відділенні, потім пропоновула безвідсоткове зняття з карти та кеш бек, та ще деякі продукти, такі як підвищення ліміту, то збільшення оплати частинами, на що отримала відмову. Але пропозиція кеш беку та безвідсоткове зняття грошей пропозиція стала цікава. Менеджер поцікавилась чи є кредити в інших банках, на що їй відповіли що немає, вона сказала що зараз їй зателефонують із служби безпеки приват банку для підтвердження цієї інформації. Протягом декількох хвилин, передзвонили з цієї служби, був жіночий голос. Та підтвердила що дійсно немає більше кредитів в інших банках. Після цього поцікавилась яка сума була потрачена з кредитки, назвавши номер нової карти, на що мама назвала не вірну суму. Представник виправила та сказала коректно суму яка була відсутня на картці до копійки. Після цього, знов передзвонила менеджер яка дзвонила перший раз з того ж номеру, та сказала що для підтвердження відсоткового зняття та кеш беку треба зайти в приват 24, та підтвердити ці дії. Наголошую, що не перейти за посилання, не натиснути в телефоні чи банкоматі, а саме підтвердити в приват 24. Після чого почались зняття коштів в розмірі приблизно 150 тис.грн + комісія.
Перерахунок коштів відбувався третіми особами в Пріреус банк, де видно номер рахунку і-бант та іпн отримувача, також була засвічена картка в цьому банку на яку намагалися перевести кошти. Смс повідомлення про зняття коштів не надходили, лише на 3й день, коли і було виявлення цих дій.
Звернувшись на гарячу лінію приват банку 3700 та сповістивши їх про несанкціоноване зняття, співробітник навіть не заблокував ні рахунок ні картку з якою відбувалось списання. Хочу наголосити, що в поліцію було написано заяву, та поліція признала шахрайські дії саме з приват банком, та базою даних. Всі смс повідомлення, всі дзвінки були з ліній приват банку.
Заяву в приват банк намагаємся подати, але за місцем де це сталося, вони не змогли зареєструвати, бо банк виявився в момент відключення світла без генератора та допоміжних акумуляторів. Цікаво як у вас тоді охороняється дипозитарій, та каса? Виявляється, що кошти клієнтів не в безпеці.
Тому обурена діями приват банку фразою «такого бути не може» та не сприяють розслідуванню в середені банку стосовно цих дій, а пристижують мою маму фразою «якщо це все ви самі, то вам буде соромно, коли почнеться рослідування».
Я обуренна, та засмучена такими віднощенням і діями. Мені власноруч треба було при мамі, заходити до додатку, змінювати їй паролі, а це одразу не виходили, бо видавало помилку при зміні паролю, але згореп попалам змогли це зробити. Та самостійно заблокувати карту.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 грудня 2024, 11:27
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Tetianakhar 14 грудня 2024, 4:06
В вересні 2024р я отримала право на спадщину мого дідуся, який мав вклад в ПриватБанку. Нотаріус відправила запит в банк в вересні і через місяць відповідь від банку так і не надійшла. Нотаріус повторно подала запит в Приват, але знову не має ніякої відповіді. Як можна забрати грошові кошти, чому банк ігнорує запити нотаріуса?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 грудня 2024, 10:28
Вітаємо.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
irinashelexan 13 грудня 2024, 20:43
Майже рік намагаюся відкрити рахунок у банку доньці з вадами зору. id карту донька отримала без підпису, так як фізично цього зробити не може. Прийшли у відділення і почалося. Співробітники кажуть одне, служба підтримки інше. Виявляється паспорт виданий ДМСУ без підпису, для банка не дійсний. Зійшлися на тому, що потрібно доручення. Я заплатила тисячу гривень за доручення, і сьогодні черговий раз прийшла у відділення. Але, виявилося, що рахунок вони їй відкрити не можуть. Видали карту, яку я могла замовити через пошту безкоштовно і не платити нотаріусу. Но справа в іншому. Якщо мене не стане, донька не зможе отримувати ті копійки, які платить держава людям з інвалідністю. У неї не буде доступна до Дії, до електронного підпису. Кажуть треба опікун. Де їй брати того опікуна, якщо мене не стане? Це якийсь жах. Виходить id карта з відбитком пальця — туалетний папірець.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 грудня 2024, 9:34
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Тетяна Минзу 13 грудня 2024, 19:54
Сьогодні вранці пополняла карту, внесла в терміна ПриватБанку долари, потім екран вимкнувся і коли включився вже був на головній.Гроші взяв, а на рахунок не прийшли, сума не маленька дуже переживаю, зробила заявку, очищує інкасації. Той термінал досі працює, чи можливо якось прискорити бо я вже не знаю що думати, на таблетках
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 14 грудня 2024, 10:05
Вітаємо.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої вам буде відправлено сповіщення. Вибачте за створені незручності.
Shevebo 12 грудня 2024, 21:31
Хамское отношение к клиентам,
Дозвониться и решить проблему нереально только музыка в ответ, чат отмороженный.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 грудня 2024, 9:53
Вітаємо.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, рекомендуємо обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу зможете отримати відповідь. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам голосового помічника або бота у чаті.
Shurik Linnik 12 грудня 2024, 20:26
На цій неділі я заблокував картку, банк не може її розблокувати! Уявіть собі, як ця установа відносится до людей у такий складний час!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 грудня 2024, 9:49
Вітаємо.
До Банку надійшов лист про накладення арешту. Це означає, що у вас є заборгованість перед виконавчою службою. Зв'яжіться з виконавцем для вирішення цього питання.
Обмеження можливо зняти після зняття арешту. Користуватись коштами зможете, коли обмеження буде знято, це 3-10 днів після того, як ми отримаємо лист про зняття.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝