Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
kristi1902
kristi1902
27 січня 2024, 19:52
Іванна , Стрий,Львівська область
Доброго вечора! Позавчора я зробила переказ на рахунок Вашого банку. Отримувач кошти не отримав. Виявилось, що замість 10 цифр коду ЄДРПОУ, було 9.Гроші зависли.Як повернути кошти або виправити помилку?
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2024, 19:58
Вітаємо. Радимо звернутися до банку відправника для корегування платежу або створення запиту на повернення коштів.
Vadym098
Vadym098
25 січня 2024, 18:08
Vadym, Kyiv
Пройшло рівно два місяці як банк мені заблокував картки, та ні як це не аргументували, ні яких матеріалів не надали, як вони спочатку сказали за «шахрайство», залишав купу запитів на дзвінок, с банку не телефонують. Ходив до відділення, написати заяву на закриття рахунку та вивід грошей, і тут нова проблема, заяви на мене нема ( а вона була раніше на 50к грн, повністю дурна скарга, повністю сфабрикована, та без доказів ) и тут мені вчора кажуть що, не можна нічого підкріпити, у вас карта заблокована, через «виконавче провадження», зрозуміло, що, номера впровадження нема, також перевірив через стороні сервіси ( Дія, OpenData ), нічого нема, і от цікаво, банк навмисно це робить? Просто утримувати гроші, без наявної причини. 2 місяці я бігав до поліції, два місяці бігав до банку, жодних результатів.
Я хочу закрити свої рахунки!
Та вивести свої гроші, банк не надає ЖОДНОЇ інформації!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 19:52
Вітаємо.За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Stavskiy77
Stavskiy77
25 січня 2024, 8:34
Михаил
Вітаю! На сегодняшний день в Приват банке находятся мои депозиты. Активных карт нет, есть только электронная сберегательная книжка но срок действия 04/20 действительна ли она? Смогу ли я воспользовавшись ей проверить состояние моих депозитов и подтвердить финансовый номер?
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 10:00
Вітаємо. Для ідентифікації та вирішення вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chatДля підтвердження фінансового номера телефону потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть все зробити!
SerhiiKhukhrov
SerhiiKhukhrov
22 січня 2024, 22:37
Сергій , Запоріжжя
Вітаю! Зі мною Приват банк припинив співпрацю. І хочу сказати що це помилка. Я користуюся вашим банком багато років, через ваш банк робив донати. Я не купував криптовалюту, всі мої перекази, це перекази від знайомих. З кожним можемо звʼязатися і вони це підтвердять.
Я хоче оскаржити це рішення, у мене ж всі докази, як мені це зробити?? Я можу представити любі документи, я можу зʼявитися в любе відділення, відповісти на любе питання. В мене все прозоро і чисто!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 9:18
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.Якщо ви не згодні з рішенням банку, ви можете сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
maximus9
maximus9
22 січня 2024, 20:40
Марта
Вітаю! Чи може третя особа (родич) погашати за мене кредит? Які документи необхідно надати банку?
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 9:13
Вітаємо. Так, 3-тя особа може вносити платежі на погашення кредиту маючи повні реквізити договору.
maximus9
maximus9
22 січня 2024, 20:39
Марта
Вітаю! За яких умов мій кредит може погашати третя особа (родич)? Які документи необхідно надати банку?
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 9:11
Вітаємо. Платежі на погашення кредиту може вносити 3-тя особа маючи повні реквізити договору.
noja
noja
22 січня 2024, 19:51
Тетяна
Карку Приватбанку заблоковано через шахрайське списання коштів. Активної картки немає, тому вхід до Приват24 також заблоковано. Оператор банку не повідомила про те, що, якщо немає активної картки, я не зможу увійти в Приват24. Усі спроби авторизуватися неуспішні — ні через ідентифікаційний код, ні через адресу, ні через фото. Добитися зустрічі з оператором, що провести авторизацію онлайн — нереально, пропонують звернутися у відділення банку. Я за кордоном. Як розблокувати вхід у мій кабінет в Приват 24?
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2024, 20:14
Вітаємо. Якщо при вході до Приват24 у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту.Для підключення співробітника у діалог — необхідно описати в чаті Ваше питання вручну короткими фразами, слідувати підказкам помічника та очікувати з'єднання з профільним спеціалістом.
Dmitrij03
Дмитро Попов
20 січня 2024, 1:05
Дмитро, с.Озерна, Тернопільська обл.
Я не клієнт приват банку, але скористався послугою поповнити карту іншого банку, поповнив рахунок 19.01.2024 на 3100 грн в терміналі самообслуговування на вул. Шевченко 17, термінал заглючив і кошти так і не прийшли на рахунок, мені подзвонив з банку бот сказав, що суму не зараховано сталася помилка потім зі мною зв'язався співробітник банку сказав, що повернути гроші можуть тільки на карту приват банку якої в мене немає і для повернення мені потрібно стати клієнтом банку, скажіть будь ласка який термін повернення коштів на рахунок і чи повернуть взагалі?
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2024, 8:33
Вітаємо.Термін повернення коштів 1-3 дні.
user5
user5
19 січня 2024, 19:01
Здравствуйте ещё раз,

Пару сообщений назад был мой вопрос от сегодняшнего числа 19 января в 5:08.
Вы написали, что недостаточно информации для идентификации меня как собственника счета, чтобы решить вопрос. Я послала в ответ личное сообщение, где указала ФИО и город. Жду Ваш ответ здесь. (В чате, куда вы меня отправили, отвечал чат-бот, и ответы стандартные, о них я уже писала.)
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2024, 19:51
Вітаємо. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.Наші оператори поруч 24/7!
Val23
Val23
19 січня 2024, 15:37
Валерія, Харків
1 лютого з картки списали тричі кошти попереднім числом, а саме 15 жовтня 2022 року о 00.00
3239.70 тричі
Вже виявлено, що це шахраї, але у мене питання до банку. На картці не було грошей, нема чого красти. Викрали в мінус. В мінус 9719 грн. Чому я маю погашати цей мінус, якщо у мене був нуль. Як сталося що викрали неіснуючі кошти. Заявка на шахрайство закрита вами через добу UU_6a27a31edfb247b08cfdeaf180e6f698
Ніяких доказів та пояснень де гроші. І чому я повинна платити, якщо, ще раз, у мене їх і не було.
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2024, 16:57
Добрий день!На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом. В такій ситуації овердрафт є вимушеною мірою та необхідним механізмом, що дозволяє коректно працювати картковому рахунку та обслуговувати його згідно вимог платіжної системи.Інформація по овердрафту зазначена в умовах і правилах надання банківських послуг: https://privatbank.ua/terms
user5
user5
19 січня 2024, 5:08
Здравствуйте,

Мне необходимо расплатиться за ремонт вещи, которая мной была послана в США, — $154.87

В Украине не получилось найти ремонтников, все куда-то исчезли или не было нужных деталей для ремонта.

Оплата у них по карточке через сервис: http://checkout.square.site/ Однако этот сайт блокирует Украину или же Украина блокирует этот сервис.
Второй вариант был оплата через Swift. Но мой платеж от 9 января не прошёл. Служба поддержки Привата сказала, что это из-за ограничений.

Без оплаты мастерская не вышлет вещь обратно.
Неужели из-за ограничений у меня нет права на ремонт и я не могу вернуть свою вещь обратно? Каким образом мне перевести деньги для мастерской в США?

Кроме того, хотелось бы узнать в принципе, сколько цифр должно быть в номере счета получателя?
Помимо правильного Swift code, мне дали Routing number, состоящий из 9 цифр, и Account number, состоящий тоже из 9 цифр.
Я набирала в поле Привата для Swift переводов Account number, т.е. 9 цифр, и только в одном случае не было сообщения, что номер неверный, и то этот перевод заблокировали. Но, вообще, похоже, что 9 цифр счета получателя недостаточно.

Так вот, как перевести оплату $154.87 через заблокированный http://checkout.square.site/ или же через Swift, и сколько цифр или, может, и букв и цифр должно быть в номере счета получателя при Swift платежах заграницу?

В общем, помогите, пожалуйста, с этими вопросами!
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2024, 8:21
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
semuray
semuray
18 січня 2024, 14:25
Сергей, Харьков
Добрый день! При оформлении пенсии мне предлагается выбор отделений из 50046/6328 и 50046/6333.
Нигде не могу узнать их адреса — прошу помощи
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2024, 14:41
Вітаємо. Можна обрати будь-який варіант.
YasiaLy
YasiaLy
17 січня 2024, 21:24
Добрий день! Я за кордоном, поміняла номер телефону, але забула змінити свій фінансовий номер у вашому банку, тому зараз не можу увійти в Прива24. Старої SIM-карти вже немає, іншого способу входу в Приват24 не бачу ані в додатку, ані на сайті, в чаті є тільки бот, який ніяк не допомагає з моїм питанням, що робити? Як відновити доступ до Приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2024, 9:04
Вітаємо. Змінити фінансовий номер, ви можете через чат на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
Val23
Val23
17 січня 2024, 19:13
Валерія, Харків
1 лютого з картки списали тричі кошти попереднім числом, а саме 15 жовтня 2022 року о 00.00
Після звернення в банк вони сказали що це списав магазин, котрий був куплений по факту на годину пізніше. Списання з магазину має назву цього магазину. Три фантастичних списання мають назву «покупка, універмаги». Я написала в магазин, звісно, що я їм покажу, що за годину до моєї покупки вони списали у мене кошти під іншою назвою??? Магазин відповів, що немає до цього відношення, переписку я переслала приват банку.
Подано було три заявки по кожній сумі. Картка загнана в -12 тис. Й кожного місяця з іншої картки тягне по 500 грн. Сьогодні в заявках відмовлено, типу магазин відмовив. Звичайно. Я ж один раз у них купила. В той період часу у багатьох клієнтів банку зникали гроші по незрозумілим операціям. Я вимагаю повернути мені гроші, які ви зняли раніше покупки, та відсотки за кредит
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2024, 20:00
Вітаємо. Нам дуже шкода, що за заявками отримана відмова. Наші фахівці готові надати Вам всі документи, щоб Ви змогли особисто ознайомитися з інформацією. Для цього, напишіть нам, будь ласка, на пошту chargeback@privatbank.ua, в темі листа вкажіть номер заявки.
nataliia1950
nataliia1950
16 січня 2024, 9:52
Доброго дня. Не можу сплатити в євро з картки в онлайн магазині. Картка має євро в достотній кілкості, ліміт також дозволяє зробити оплату, на додаток приходить запит для підтвердження, підтверждую, але на сайті магазину отримую «помилка платежу -німецькою мовою звичайно»
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2024, 11:07
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Qwertya1230
Qwertya1230
14 січня 2024, 16:35
Здравствуйте. Я за границей, украинский номер утерян, как мне посмотреть остаток средств на карте…
Приватбанк
Відповідь банку
14 січня 2024, 17:26
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання, ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat.При наявності закордонного номера, ви можете змінити фінансовий номер телефону. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
wasaneher2712
wasaneher2712
13 січня 2024, 15:34
Не можу зайти в додаток приват 24, вибиває повідомлення: Запит відхилено. Задля безпеки фінансових
операцій Вам необхідно підтвердити номер
телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування
або у відділенні.» Чи можна якось вирішити питання вдома?
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2024, 15:45
Вітаємо. Підтвердити фінансовий номер, ви можете через чат на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори поруч 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
Anpilogova
Anpilogova
12 січня 2024, 18:55
Я змінила карту юніора на нову, але тепер не можу оплатити покупки нею в магазині. Що мені для цього потрібно зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2024, 19:34
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Veroniks
Veroniks
12 січня 2024, 3:38
Вероника, Одеса
Моя мама пенсіонер, 78 років, перебуває в США. Приват банк списав усі гроші з її рахунку в Україні під приводом, що вони не можуть підтвердити, що вона жива. Мама багато разів намагалася зробити це через чат підтримки, надсилала фото та усі документи. Але так і не змогла зв'язатися із живою людиною. Наразі фінансовий номер телефону вже деактивовано, але є всі входи до привату 24 та карта з пін тощо. Це просто злодійство.
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2024, 10:36
Вітаємо.Згідно вимоги законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Якщо з клієнтом проводилися комунікації про необхідність провести актуалізацію даних в банку, але актуалізація даних у встановлені терміни не була проведена — клієнт інформується, що його рахунки будуть заблоковані до моменту проходження ним ідентифікації в банку.Провести актуалізацію даних можна звернувшись в будь-яке відділення банку або віддалено — через Приват24. Якщо фінансовий номер телефону вже деактивовано — процедура підтвердження нового номеру з-за кордону передбачена через чат на сайті банку. pb.ua/chatДля цього потрібна наявність:- веб-камери;- українського або закордонного паспорта.Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.Наші оператори поруч 24/7!
Beautiful
Beautiful
11 січня 2024, 23:52
Вітаю! Скажіть, будь ласка як мені вирішити таку ситуацію: 10 січня 2024 року, о 15:35, в м. Олевськ, Житомирська область, вул. Богдана Хмельницького 1, терміналом самообслуговування не було зараховано гроші на карту Монобанк у сумі 1700 грн. Після того, як я набрала номер гарячої лінії, мені повідомили, що є певні складнощі із зарахуванням коштів на рахунки інших банків, тому я можу повернути гроші на карту Приватбанку. Я не є клієнтом Приватбанку, оформлювати безкоштовну картку не планую, так як я не отримую жодних виплат. Чи можу я отримати свої кошти у відділенні банку, за паспортом громадянина України? Повторю, що я не планую оформлювати картку Приватбанку.

Дякую за відповідь!
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2024, 8:54
Вітаємо.Для повернення коштів необхідно відкрити картку. Після повернення зможете закрити.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 40.95 41.95
USD 38.2 38.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 40.95 41.95
USD 38.2 38.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку