Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
TurenkoSergiy
TurenkoSergiy
24 листопада 2023, 15:24
Sergiy
Карта для виплат, закінчився термін, перевипустив через додаток, пришла по пошті пластикова карта, Visa так як і була але з металевими контактами. На неї прийшла пенсія, в додатку карта працює, перекинув кошти на іншу, бо в банкоматі після введення пінкоду, карта повертається назад, на екрані: Дякуємо за користування послугами ПриватБанку… Пробував в 2 банкоматах. Як примусити цю карту працювати з банкоматом?
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2023, 17:18
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
mirna9091
mirna9091
24 листопада 2023, 3:13
Надежда, Днепр
картка для виплат терміном до 01/2023 року, на протязі 2023 року користувались нею, згідно постанови банку, як бути далі?
Приватбанк
Відповідь банку
24 листопада 2023, 8:31
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 24 місяці.
050693Alionka
050693Alionka
23 листопада 2023, 11:31
В мене не виходить перерахувати кошти на цю картку 4246001001990369
Лопаткіна Віталіна
Приватбанк
Відповідь банку
23 листопада 2023, 11:34
Вітаємо. Вже йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити контактну інформацію та допомогти вирішити питання.
Inoldstyle777
Inoldstyle777
21 листопада 2023, 13:41
Чугуев
Была продана криптовалюта через p2p бота в телеграме, в итоге покупатель криптовалюты сделал перевод видимо грязными деньгами. В следствии заблокировали счёт. Службе поддержки были высланы все скрины сделки и квитанция от покупателя и даже переписка с службой поддержки p2p бота. Сотрудники приват банка ничего слушать не хочет и предоставленные документы их не устраивают, заблокировали карту без возможности восстановления. Владелец карты на которую принималась оплата — пенсионер, она не может нормально ходить и пенсию теперь получить не может. Говорят иди в полицию, а полиция ничего сделать не может ведь нету факта какого либо мошенничества. В общем теперь человек не может закрыть счёт в банке так как проблемы с ногами и пенсию получить не может потому, что неадекватный сотрудник банка заблокировал все счета. Сотрудники приват банка требуют вернуть деньги! И как теперь быть. Разблокировать не хотят. Никто никого не обманул, просто попался недобросовестный покупатель и выслал не чистые средства.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 14:49
Вітаємо.Необхідно врегулювати питання з відправником коштів. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можливо врегулювати питання також через правоохоронні органи.
Marteika
Marteika
21 листопада 2023, 12:15
Вітаю! Моїй мамі подзвонили шахраї з міського номеру: «Це Приватбанк, Ваша картка тимчасово заблокована, для розблокування натисніть ...», після цього трубку поклали, нічого не натискаючи.
Буквально за хвилину був дзвінок з номеру Приватбанку, з повідомленням, що «ви замовили картку, для підтвердження натисніть...», теж нічого не натискали, просто поклали трубку.
Як перевірити чи шахраї нічого не відкрили і не повісили якісь кредити? Мама на даний момент рахунків/карток в Приваті не має.
P.S. на 3700 телефонували, безрезультатно
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 13:46
Вітаємо.без маминої присутності та документів рахунки не відкриються.На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Olenka3737
Olenka3737
20 листопада 2023, 18:06
Добий день, банк відмовив мені, як ФОП, в обслуговуванні листопад 2023 року, без пояснень і попереджень. Побачила повідомлення про відмову в особистому бизнес.Я одразу поїхала до відділення для перерахування коштів на другий рахунок у банку який відкрила! Я приїджала до банку три рази, так как Менеджер банку допускала помилки в оформленні заяв.
Я чекаю коли мої кошти будуть перераховані на мої нові рахунки. Жодних кредитів, чи не сплачених зобов’язань в мене не має!
Приватбанк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 19:01
Добрий день!ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
mykatie
mykatie
19 листопада 2023, 18:42
Кейт, Київ
Доброго вечора. Чи потрібен витяг з Id картки про реєстрацію місця проживання, якщо буду оформляти карту в ПБ вперше? Чи потрібна тільки сама Id картка та ідентифікаційний код?
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2023, 19:11
Вітаємо. Так, для підтвердження фактичного місця проживання, разом з паспортом (ID картка), необхідно надати довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (реєстрації) або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру з інформацією про місце проживання або тимчасового перебування.
devix
devix
17 листопада 2023, 11:52
devix
Доброго дня, Не проходить свіфт-переказ від AdSense, робив вже кілька спроб, переказ здійснюється тиждень а далі нічого. платіжна інформація по типу iban, назва банку, свіфт код і т.д заповнена вірно.
ось таке пояснення «Не вдалось обробити платіж із картки Банківський переказ на рахунок •••• . Щоб вирішити цю проблему, зв’яжіться зі своїм банком. Транзакцію відхилено.»
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2023, 12:02
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Rozina21
Юля Чорна
16 листопада 2023, 14:36
Юля, Киев
Добрий день 19 жовтня мені заблокували всі рахунки вашого банку, після 14 днів питання не було вирішене, банк сказав чекайте 60 днів!!! Розвернуту інформацію що до блокування карточок мені так і ніхто не надав!!! Написали тільки шахраїськи дій, хотя із мої сторони не яких дій не було, написала сприводу цього питання в кібер поліції, банк мені не може дати відповідь по який саме причині мої картки в блоці, про яки надходження чи щось друге!!! На мою карту приходить пенсій її не дають вивести, на 10 років не яких проблем не було і тут на тоді!!! Максимум що було по мої карті це те що мій чоловік мені переводив кошти через термінал, який находиться на Братиславськой 11 це Епіцентрі, а ми живемо на Драйзера не далеко!!! Банк мені за 28 днів не надав відкриту відповідь чого я в блоці
Приватбанк
Відповідь банку
16 листопада 2023, 16:32
Вітаємо.Перепрошуємо за тривале очікування. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Val23
Val23
15 листопада 2023, 13:18
15 жовтня о 1:01 ночі я здійснила покупку на суму 86.50$, 3230,70 у гривні. 1 листопада картка чудом загнана в мінус. Виявляється, що сума, зазначена вище була списана ще тричі рівно о 00:00 всі три (що на годину і одну хвилину раніше реальної покупки, тобто заднім числом майже 🤷🏼‍♀️. Справжня покупка з підписом назви магазину у котрому була здійснена, всі інші просто «покупка». Подала заявку, розгляд 45−120 днів Порекомендували звернутись до магазину, але що я їм скажу)))) що в час ночі я вас щось купувала, а ви з мене гроші зняли на годину раніше??? На годину раніше ні магазин, ні я про майбутню покупку ще не знали. Це неможливо, магазин тут нідочого. Але ж висить тепер інформація по картці, що я маю сплатити більше 500 грн за користування кредитом до 25 жовтня. Картка навіть не кредитна. Мінус намалювали. Чому списали кошти зайвих три рази? Чому я маю чекати 120 днів, щоб мати змогу користуватися своєю карткою? Чому маю сплачувати мінімальний платіж за кредит, який не просила? Заявка № 2738971
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2023, 15:12
Вітаємо. Докладемо усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання. Як тільки буде інформація, з вами обов'язково зв´яжемось.
Sanyok77
Александр Агафонов
13 листопада 2023, 15:10
Александр, Николаев
Чи можна зараз в Києві отримати пластикову картку UnionPay та «Простір»?
Якщо так, то в якому відділенні?
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2023, 16:01
Вітаємо.Наразі в Приват24 можна відкрити digital-картку UnionPay для оплат в Інтернеті.
ShylinaTanya66
ShylinaTanya66
1 листопада 2023, 17:05
Я пенсіонер, щойно перевипустила свою картку онлайн на Digital картку. Зараз перебуваю закордоном, в Україні проживаю в Нікополі, котрий під постійним обстрілом зі сторони окупованої ЗАЕС.
Чи потрібно мені проходити верифікацію фізичної особи?
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2023, 17:13
Вітаємо.У разі необхідності актуалізації даних, банк заздалегідь вас повідомить.
VladislavUA1995
VladislavUA1995
30 жовтня 2023, 11:07
VladislavUA
При знятті готівкою власної валюти с валютної карти який ліміт у день?
Чи є комісія?
Чи потрібні якісь підтвердження джерела при зарахуванні та знятті великої суми?
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 12:25
Вітаємо. Комісії при знятті готівки з карток: Універсальна — 1 %, Для виплат — комісія відсутня. Загальне обмеження замовлення готівки по сумі складає 100 000 грн на добу. Джерело походження коштів може бути запрошене у разі зняття готівки на суму від 500 тис. грн або еквіваленту у валюті протягом останніх 30 днів.
VladislavUA1995
VladislavUA1995
29 жовтня 2023, 13:49
VladislavUA
Який розмір комісії при отриманні вестерн юніон у касі банку великих сум? Умовно, 50 000 доларів з Грузії
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2023, 14:33
Вітаємо. Комісія за отримання переказу Western Union в ПриватБанку відсутня, як на картку, так і готівкою у відділенні.При замовленні іноземної валюти — максимальна сума не більше 100 000 UAH/день в еквіваленті, при отриманні валюти.
VladislavUA1995
VladislavUA1995
29 жовтня 2023, 13:05
VladislavUA
Чи можливо зараз отримати переказ вестерн юніон у касі банку в валюті переказу (доллар) готівкою?
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2023, 13:22
Вітаємо. Ви можете отримати валютний переказ у відділенні (попередньо замовивши готівку для видачі).
NATALIANB
БУЛАНКИНА НАТАЛИЯ
27 жовтня 2023, 13:39
Буланкина Наталия Ивановна, беженка их Харькова
Я нахожусь в Хорватии Для входа в приложение ПРИВАТ24 меня попросили подтвердить мой телефон. Я хочу осуществить это фотоидентификацией. Помогите осуществить это. С уважением, Н.И.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 14:30
Вітаємо.Це можна зробити через чат на сайті банку:pb.ua/chat
Netelli78
Netelli78
26 жовтня 2023, 21:23
Здравствуйте. Была 3 недели назад в Украине, сделала всю идентификацию, обновила информацию всех документов в приват банке, поехала в Германию и у меня заблокировали карту, не могу ни рассчитыватьтся ни войти в приват24, звоню на горячую линию, отвечает автоответчик, что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 8:33
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
ViktorZhm
ViktorZhm
26 жовтня 2023, 11:24
Віктор, Київ
Створив заявку і Представник привату поставив мені термінал від іншого ФОП і всі фіскальні чеки друкуються на цього іншого ФОП. Гаряча лінія не вирішує проблему, тільки перекидаються з одного відділу на інший. На кого написати скаргу, щоб вирішили проблему яку самі зробили, та компенсували послідовні витрати з втратою коштів через дану проблему?
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 13:29
Вітаємо.Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.
Onradi
Ирина Савченко
24 жовтня 2023, 8:59
Ирина, Mariupol
Как открыть диджитал карту находясь на окупированной территории где нет доступа к киевстару? Все карты просрочились.
Как пройти актуализацию если год назад исполнилось 45 лет и нет фото в паспорте? Паспорт поменять нет возможности на окупированной территории
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 10:13
Вітаємо!Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.Дозволено обслуговування клієнтів, які звертаються з паспортом громадянина України (у формі книжечки або ID — картки), до якого своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився тільки після 24.02.2022р.
Karin77
Karin77
23 жовтня 2023, 15:29
Можно ли при получении дрлларовых купюр в кассе одновременно получить справку с указанием серий и номеров купюр, что они платежны и должны приниматься к обмену в других банках и обменных пунктах?
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2023, 15:56
Вітаємо.Така довідка не надається.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41 42
USD 38.05 38.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41 42
USD 38.05 38.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку