Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Я є клієнтом вашого банку. Маю електронну картку та наразі перебуваю на території ЄС.
Учора я намагався увійти в мобільний застосунок з нового пристрою. Після цього отримав дзвінок, під час якого мене попросили підтвердити, що мій акаунт заблоковано та його потрібно розблокувати. Я натиснув «1».
Далі система запропонувала змінити пароль для входу в застосунок. Під час підтвердження нового пароля з’явився запит підтвердити цю операцію через банкомат або термінал. Після цього фінансовий номер телефону був відв’язаний від мого акаунту.
Наразі:
* при спробі звернутися до оператора в чаті система повідомляє, що не може знайти мене як клієнта;
* при спробі змінити номер телефону також неможливо з’єднатися з оператором;
* система пропонує підтвердження виключно через банкомат або термінал, до яких я не маю доступу, перебуваючи за кордоном.
У зв’язку з цим я повністю втратив доступ до свого рахунку та не можу скористатися власними коштами.
Прошу підказати:
1. Яким чином я можу зв’язатися з вашим банком дистанційно;
2. Як відновити доступ до акаунту та фінансового номера телефону;
3. Як я можу скористатися коштами на рахунку, перебуваючи за межами України.
Буду вдячний за термінову допомогу.
З повагою,
Борис
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Після 45 днів і незважаючи на регулярні нагадування (десять!), скарга не розглянута.
Заявник постійно проживає за кордоном.
Вказівка відділення банку умовно.
Повний правовий свавілля.
Питання: коли буде відповідь на скаргу?
Коментар до скарги
1.Сьогодні Приватбанк дозволяє віддалено (ОНЛАЙН) відкрити рахунок, шляхом проведення відео/фото ідентифікація клієнта.
2.Сьогодні клієнт ПриватБанку може відновити онлайн доступ в аккаунт ПР 24, повідомивши особисті дані і пройшовши відео/фото ідентифікацію.
Однак, якщо в минулому, при відкритті рахунку Клієнту у відділенні банку, не проводилася його відео/фото ідентифікація, то відновити онлайн доступ в аккаунт ПР 24 програма банку не дозволяє (ні з чим порівнювати фото).
Клієнту, який постійно проживає за кордоном, люб'язно пропонується таке вирішення питання: з'явитися у відділення банку… Всього лише…
Тобто новий клієнт може онлайн відкрити рахунок у банку, а існуючий клієнт банку, якщо він за кордоном-ПРАКТИЧЕКИ не може. Такі «правила банку» (щоб клієнти переходили в інші банки).
Ось про це подана скарга, на яку 45 днів банк просто не відповідає.
Треба звертатися до суду?
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Як я можу прив'язати нову сім карту?
Дякую
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Як мені відкрити карту онлайн??
Написати коментар