Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.45 | 45.45 |
USD | 41.09 | 41.69 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
операцій Вам необхідно підтвердити номер
телефону в банкоматі, в терміналі самообслуговування
або у відділенні.»
Не маю жодної можливости скористатися власними коштами
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Система не дає вибрати варіант«Закрити обрану картку»
Тільки можеш остатись на варіанті «Закрити всі картки пов'язані до рахунку».
Мені тільки треба закрити «обрану» картку. Приват24 мобільний чи сайт не дає обрати «обрану картку». Я не хочу закрити всі картки прив'язані до рахунку.
Ошибочно відкрила кредитну універсальну карту замість Digital дебітну. У мене немає борга. Залишок і ліміт все 0.
Універсальну кредитну картку не вживала.
Тепер не можу цю закрити?
Написати коментар
Мені вдалося змінити старий номер телефона(український) на американський, я можу увійти у мій акаунт, але не можу замовити нову пластикову картку виплат з лоставкою у США.
Протягом тижня я проходила декілька разів авторизацію у чаті та за допомогою листування з командою допомоги, які, знову-таки відправляли мене до чату за інструкціями, проте моя платіжна картка не працює з повідомлення на додатку Гаманець про те, що вона заблокована ЗА РІШЕННЯМ БАНКУ.
Інструкції чату не повно відповідають моїй ситуації.
Як вирішити проблеми:
1. завершити авторизації з новим фінансовим телефоном.
2.Підтвердити мій новий фінансовий номер з ідентифікаційним номером. Мені відповідають що він пов'язаний з українським старим номером, якого у мене немає.
3. Як розблокувати мою картку виплат і отримати нову замість простроченої…
4. Як почати знову отримувати за активованою пластиковою платіжною карткою мою пенсію
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Колись видавалась до копілки. Чи можна нею расплачуватися в терміналах?
Написати коментар
я не клієнт банку і не хочу реєструватись, але гаряча лінія не дає інформацію не клієнтам.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар