Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, пр-т Берестейський, 67
Адреса:
Київ, пр-т Берестейський, 67
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб: 10:00-16:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Nnaattaaliiaa
14 листопада 2023, 14:13
Найгірший досвід. Мої картки було заблоковано, я звернулась до служби підтримки та за їх рекомендаціями відкрила нову картку, на яку гроші із заблокованих рахунків мали зарахуватись на протязі 48 годин. Далі — жах. З боєм та чисельними телефонуваннями до служби підтримки банк таки визнав, що мої кошти — мої, але випадково відправив більше 200 000 грн на благодійність. З тих пір я подала скаргу, ще заявку, ще кожно дня поспілкувалась з підтримкою. Результат нульовий. І найгірше, що підтримка повідомляє кожного разу різну інформацію. від не можемо допомогти — подайте скаргу — почекайте 1 день — почекайте 5 днів — подайте ще одну заявку. І знову таки, з нульовим результатом. В банку відсутня альтернатива, вони просто не перемикають на компетентних співробітників, здатних вирішити проблему, яку вони самі створили. В такі моменти, коли довго працюєш, щоб заробити ці гроші, сплачуєш податки, готуєш гроші для операції родича і вони зникають, без розуміння як повернути, відчуваєш себе насправді незахищеною.
Коментарі (5)
Ответ банка
17 листопада 2023, 10:42
Вітаємо.
Вашу заявку на повернення коштів опрацьовано. Перевірити стан рахунку ви можете в Приват24.
Вашу заявку на повернення коштів опрацьовано. Перевірити стан рахунку ви можете в Приват24.
В мене на днях, вночі, зникла велика сума грошей, за одну хвилину зробили сім платежів.На телефон не прийшов не один код підтвердження, не було дзвінка з банку.Зато в Приватбанку написали що заяву на повернення коштів вони не можуть розглянути, так як, дані за транзакцію суперечать коментарям до поданої заявки.Якась маячня.Буду подавати заяву в суд.В поліції відразу чомусь спитали картка Приват? Не назвали інший банк.Цим все сказано.
Коментарі (6)
Ответ банка
3 березня 2023, 18:31
Добрий вечір!
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки.
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи.
На жаль, за правилами платіжної системи банк не має змоги оскаржити, як шахрайські, ті операції, які були підтверджені за технологією 3D-secure, тобто, введенням одноразового коду з смс відправленого на фінансовий номер чи у мобільному додатку клієнта.
Здійснити подібні оплати можливо лише ввівши дані картки, що відомі лише її власнику. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Дані картки могли бути отримані, наприклад, при оплаті в закладах або магазинах, коли картка була на час передана третім особам або ж хтось мав доступ до картки.
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи.
На жаль, за правилами платіжної системи банк не має змоги оскаржити, як шахрайські, ті операції, які були підтверджені за технологією 3D-secure, тобто, введенням одноразового коду з смс відправленого на фінансовий номер чи у мобільному додатку клієнта.
29 грудня 2022 року, в 19.49 надійшло повідомлення про зняття коштів на суму 16333.71 грн з кредитної карти gold через сайт dhgate.com. Оригінальна сума в сповіщенні була на 2078694.00 COP (колумбійське песо). Карта знаходилась у мене, передавання даних третім особам виключено і ні на якому сайті (ні на dhgate.com ні на будь-якому іншому) ніколи не реєструвалась і дані не надавала. Приблизно в цей же час через декілька хвилин отримала на електронну пошту повідомлення про неправильне введення СVV2 і про інструкцію як правильно його ввести. Тобто спочатку зняли гроші, а потім тільки надійшов лист від банку про помилку вводу. Картку терміново заблокувала і відразу звернулася до банку за номером 3700 з приводу шахрайства.
Наступного дня вирішила сходити до відділення банку та запитати:
1) Чому банк не відправив запит ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив’язаний до Приватбанку?
2) Чому якщо неодноразово вводили неправильний код СVV2 — банк не зв’язався зі мною через додаток або за номером, або не заблокував картку і платіж?
Тут почалось саме цікаве, починаючи від абсолютно хамського відношення у відділенні банку (Київ, відділення пр-кт Перемоги, 27а), де співробітниця банку Наталя наполягала, що можливо це ми там реєструвались і зараз займаємо її час і заявку ніяку на перевірку реєструвати не буде, що саме сайт вирішує чи відправляти підтвердження і банк тут до чого (але ж за зберігання моїх коштів відповідає банк, а не якийсь сайт!!!). А щодо неправильного вводу СVV2, то було направлено імейл і цього достатньо. Згодом, все-таки співробітниця сказала, що заявку прийняла і на прохання уточнити, яку саме заявку та які подальші дії банку — почала підвищувати тон, що відповідати на це не зобов’язана і розмова закінчена. Далі підійшов начальник відділу по роботі з клієнтами і абсолютно в хамській манері махав руками на вихід та наполягав, що я займаю їх час і я маю негайно покинути відділення, бо тут заважаю йому працювати.
Після ще одного дзвінка на гарячу лінію сповістили, що вони розглянуть тільки заявку на повернення коштів (від 45 до 120 і за цей час я маю виплатити суму або будуть нараховані відсотки), а відділ безпеки банку займатися розслідуванням шахрайства не буде. Мною подані заяви до кіберполіціїї та національної поліції і отримано витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження.
При цьому, відділ по роботі з клієнтами виганяє клієнтів з відділення у разі незручних питань, а банк допускає шахрайські дії з кредитними коштами. В даному випадку служба безпеки банку проігнорувала шахрайські дії, але банк вважає, що відповідальність за це має нести клієнт, який є потерпілою стороною.
Коментарі (3)
Наступного дня вирішила сходити до відділення банку та запитати:
1) Чому банк не відправив запит ні в Приват24, ні на фінансовий номер, який прив’язаний до Приватбанку?
2) Чому якщо неодноразово вводили неправильний код СVV2 — банк не зв’язався зі мною через додаток або за номером, або не заблокував картку і платіж?
Тут почалось саме цікаве, починаючи від абсолютно хамського відношення у відділенні банку (Київ, відділення пр-кт Перемоги, 27а), де співробітниця банку Наталя наполягала, що можливо це ми там реєструвались і зараз займаємо її час і заявку ніяку на перевірку реєструвати не буде, що саме сайт вирішує чи відправляти підтвердження і банк тут до чого (але ж за зберігання моїх коштів відповідає банк, а не якийсь сайт!!!). А щодо неправильного вводу СVV2, то було направлено імейл і цього достатньо. Згодом, все-таки співробітниця сказала, що заявку прийняла і на прохання уточнити, яку саме заявку та які подальші дії банку — почала підвищувати тон, що відповідати на це не зобов’язана і розмова закінчена. Далі підійшов начальник відділу по роботі з клієнтами і абсолютно в хамській манері махав руками на вихід та наполягав, що я займаю їх час і я маю негайно покинути відділення, бо тут заважаю йому працювати.
Після ще одного дзвінка на гарячу лінію сповістили, що вони розглянуть тільки заявку на повернення коштів (від 45 до 120 і за цей час я маю виплатити суму або будуть нараховані відсотки), а відділ безпеки банку займатися розслідуванням шахрайства не буде. Мною подані заяви до кіберполіціїї та національної поліції і отримано витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань про відкриття кримінального провадження.
При цьому, відділ по роботі з клієнтами виганяє клієнтів з відділення у разі незручних питань, а банк допускає шахрайські дії з кредитними коштами. В даному випадку служба безпеки банку проігнорувала шахрайські дії, але банк вважає, що відповідальність за це має нести клієнт, який є потерпілою стороною.
Ответ банка
4 січня 2023, 10:20
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
2 года назад взяла авто в лизинг на 3 года, была сотрудником Банка… Вносила ежемесячные платежи во время, делала фото и т. д. 4 июня 2021 года стала бывшим сотрудником, 7−8 июня 2021 года подала заявку на перерасчет процентной ставки (как для клиента) и вот уже 2 месяца не могу дождаться ответа. Первую заявку долго рассматривали, то ответственный сотрудник в отпуске, то передали заявку на более высокий уровень рассмотрения… А потом мою заявку закрыли, с комментарием что связались с клиентом. Со мной никто не связывался, договор не переделали. 07.07.21 подала ещё одну заявку и вот уже 11.08 со мной никто так и не связался, сроки выполнения предоставить никто не может, опять ссылаются на то что сотрудник был в отпуске, заявка требует более длительного решения и т. д…Интересно сколько я потом буду ждать документы после полной выплаты лизинга…
Коментарі (1)
Ответ банка
11 серпня 2021, 12:34
Банк перерахує процентну ставку від дня розірвання трудового договору, додаткових узгоджень не потрібно. Ви будете повідомлені додатково.
Був продаж квартири і переказ коштів закордон. Гроші деякий час не надходили на рахунок. Менеджер Катерина завжди допомогала, знаходила потрібні контакти і повідомляла мені про поточне місце знаходження грошових коштів. Не зважаючи на мої претензії і тиск, завжди заспокоювала, надавала повну і достовірну інформацію, яку не могли надати на 3700. Також допомогла з Swift переказом. Дуже вдячний Катерині за допомогу.
Написати коментар
Ответ банка
16 квітня 2021, 9:15
Добрий ранок!
Вдячні вам за відгук. Катерина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Вдячні вам за відгук. Катерина, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Заканчивается именная карта, обратилась в отделение, за 2 недели. Мне сказали, мол отказ в выдаче. Банк разрывает с Вами сотрудничество. Карта рабочая, сейчас пользуюсь. Проблемы не возникали, никакой активной деятельности не веду. Прям аж интересно стало.
Коментарі (1)
Ответ банка
15 березня 2021, 11:38
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
08.02.2021 г. на парковке возле «VIP» отделения по адресу пр-т Победы 27А, в мой автомобиль въехали и успешно скрылись с места ДТП (повреждено две двери и крыло). Данное происшествие было официально зафиксировано патрульной полицией, составлен протокол. Так как автомобиль стоял прямо, напротив отделения Приват Банка, ДТП было зафиксировано наружными камерами наблюдения.
15.02.2021 г. следователем управления патрульной полиции был направлен официальный запрос исх.№ 5271/41/11/5−21 на предоставление видеозаписи с камер данного отделения. Обратилась с данным письмом в отдел службы безопасности, которые находятся по тому же адресу, на что все сотрудники дружно ответили «Вам мы не имеем права ничего показывать, приезжаете со следователем и флешкой, тогда видео предоставим.» На следующий день я приехала к ним, вместе со следователем, нас ожидал новый ответ: «мы ничего не имеем права предоставлять без запроса с центрального офиса или Вам надо ехать в ГО, которое находится в г. Днепр».
Ну как так, зачем было говорить одно, а на следующий день уже совершенно другое? Как будто сотрудники специально издевались! (культурным текстом тяжело описать всю эту ситуацию.) Я не могу понять в чем такая конфиденциальность видео на улице, в чем была сложность показать видеозапись представителю правоохранительных органов?
На сегодняшний день видео от банка в управление патрульной полиции так и не поступило. Такое впечатление что предоставление видео специально затягивается, чтобы его по истечению срока хранения просто удалить. В данном случае можно рассматривать как препятствие следствию.
Исходя из всех ситуаций описанных выше, все больше подозрений что в мой автомобиль въехал именно кто-то из сотрудников данного отделения.
Я уверенна, что если бы на моем месте оказался кто-то из сотрудников Приват Банка, или важный «VIP» клиент, вопрос бы решили намного быстрее и без официальных переписок.
Оставайтесь пожалуйста людьми, вне зависимо от должности и социального статуса, помните, что в такую ситуацию может попасть каждый!
Коментарі (4)
15.02.2021 г. следователем управления патрульной полиции был направлен официальный запрос исх.№ 5271/41/11/5−21 на предоставление видеозаписи с камер данного отделения. Обратилась с данным письмом в отдел службы безопасности, которые находятся по тому же адресу, на что все сотрудники дружно ответили «Вам мы не имеем права ничего показывать, приезжаете со следователем и флешкой, тогда видео предоставим.» На следующий день я приехала к ним, вместе со следователем, нас ожидал новый ответ: «мы ничего не имеем права предоставлять без запроса с центрального офиса или Вам надо ехать в ГО, которое находится в г. Днепр».
Ну как так, зачем было говорить одно, а на следующий день уже совершенно другое? Как будто сотрудники специально издевались! (культурным текстом тяжело описать всю эту ситуацию.) Я не могу понять в чем такая конфиденциальность видео на улице, в чем была сложность показать видеозапись представителю правоохранительных органов?
На сегодняшний день видео от банка в управление патрульной полиции так и не поступило. Такое впечатление что предоставление видео специально затягивается, чтобы его по истечению срока хранения просто удалить. В данном случае можно рассматривать как препятствие следствию.
Исходя из всех ситуаций описанных выше, все больше подозрений что в мой автомобиль въехал именно кто-то из сотрудников данного отделения.
Я уверенна, что если бы на моем месте оказался кто-то из сотрудников Приват Банка, или важный «VIP» клиент, вопрос бы решили намного быстрее и без официальных переписок.
Оставайтесь пожалуйста людьми, вне зависимо от должности и социального статуса, помните, что в такую ситуацию может попасть каждый!
Ответ банка
3 березня 2021, 18:17
Добрий вечір!
Ваше питання вже на розгляді. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Ваше питання вже на розгляді. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його в найкоротші терміни. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Ми є громадська організація, яка працює в сфері інфекційного контролю. З нами уклав угоду госпіталь із м. Базель Швейцарія. Ми маємо надати їм ряд послуг. Про це складено контракт.
27.10.20 в межах контракту в Приватбанк надійшли кошти, але на рахунку не з«явились.Причиною називають відсутність номера рахунку в платежі, що робить не можливою ідентифікацію нашої установи.На мій запит про причини незарахування коштів відповіли, що зробили запит в Швейцарію, проте станом на 05.11.20 кошти не зараховані. Співробітники Приватбанку пропонують нам звернутись в Швейцарський банк, але така можливість відсутня. Прошу допомогти в вирішенні цього питання.
Написати коментар
27.10.20 в межах контракту в Приватбанк надійшли кошти, але на рахунку не з«явились.Причиною називають відсутність номера рахунку в платежі, що робить не можливою ідентифікацію нашої установи.На мій запит про причини незарахування коштів відповіли, що зробили запит в Швейцарію, проте станом на 05.11.20 кошти не зараховані. Співробітники Приватбанку пропонують нам звернутись в Швейцарський банк, але така можливість відсутня. Прошу допомогти в вирішенні цього питання.
Ответ банка
5 листопада 2020, 11:31
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Я думаю не секрет, что основной переход клиентов был в 2014 году. Мы айтишники, или даже просто сервис компании, давно ушли от ПриватБанка.
НО видимо Приватбанк продолжает преследовать своих клиентов и издеваться.
Более 15 лет использования банка., оставило след в жизни многих людей.
но по факту на сейчас жалоба такова, что банк на мой ФОП наложил арест, что отменен самой ДВС, по ВП нет права требования и нет получателя. Письма адвоката были про игнорированы отделом в Днепропетровске. При подаче в Киевский отдел, Юристы тихо сказали, что по факту основ нет для задержание средств.
Также у меня есть ПП сиерра груп, данные открыты. ПриватБанк в один прекрасный день перехватил деньги от клиентов за сервера в пользу кредита, лимита я точно не помню. По факту я списал с себя 100.000 не понятных гривен штрафа и заплатил лето кредита плюс штраф 4100 грн. 5 лет ругатся с банком.
И как физ лицо, я перестал пользоваться, сперва не хотели карту делать. Потом говорят ВОТ ВАМ ГОЛД И лимит в 75 тыс. Я говорю, так там нет лимиты. Ну вы пойдите возьмите, и лимит поднимем.
По факту у меня по всем реестрам УБКИ и ДВС все отлично. А банк все равно говорит я должен бабки банку. Какому банку банк сам не знает. ПриватБанк напоминает Вымагателя а не банк для бизнеса.
Коментарі (1)
НО видимо Приватбанк продолжает преследовать своих клиентов и издеваться.
Более 15 лет использования банка., оставило след в жизни многих людей.
но по факту на сейчас жалоба такова, что банк на мой ФОП наложил арест, что отменен самой ДВС, по ВП нет права требования и нет получателя. Письма адвоката были про игнорированы отделом в Днепропетровске. При подаче в Киевский отдел, Юристы тихо сказали, что по факту основ нет для задержание средств.
Также у меня есть ПП сиерра груп, данные открыты. ПриватБанк в один прекрасный день перехватил деньги от клиентов за сервера в пользу кредита, лимита я точно не помню. По факту я списал с себя 100.000 не понятных гривен штрафа и заплатил лето кредита плюс штраф 4100 грн. 5 лет ругатся с банком.
И как физ лицо, я перестал пользоваться, сперва не хотели карту делать. Потом говорят ВОТ ВАМ ГОЛД И лимит в 75 тыс. Я говорю, так там нет лимиты. Ну вы пойдите возьмите, и лимит поднимем.
По факту у меня по всем реестрам УБКИ и ДВС все отлично. А банк все равно говорит я должен бабки банку. Какому банку банк сам не знает. ПриватБанк напоминает Вымагателя а не банк для бизнеса.
Ответ банка
22 жовтня 2020, 14:27
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
Заключил договор обслуживания ЧП. Сказал что нужен гривневый и валютный счет. На следующий день зашел в электронный кабинет, валютного счета нет. Как оказалось для его создания нужно сделать заявку из электронного кабинета. В банке об этом ничего не уведомили. Попытался сделать заявку и цифровую подпись. СМС с привата не приходят. Пробовал два дня, от всех смс приходит, от привата нет. Написал в поддержку, сделали чтобы от них смс приходило. Пробую дальше, по кнопке сделать заявку ничего не происходит. Пробую в трех разных браузерах, и ничего. Опять переписываюсь с поддержкой. Проверяют, и уже создано 2 заявки на валютный счет, хотя программа вообще ничего не информирует. Обещали что счет будет в течении пару дней. Захожу в электронный кабинет через 4 дня, валютного счета так и нет. Пишу опять в поддержку. Отвечают, да нету, для создания валютного счета нужно сделать заявку из кабинета. Так я ее делал 5 дней назад. И было по факту 2 заявки. Куда они пропали. Ничего сказать не могут. Работа программы и обслуживание совсем не для людей. Буду расторгать договор и искать более адекватный банк.
Коментарі (1)
Ответ банка
13 березня 2020, 9:26
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.