Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
2x01MORE4 16 листопада 2021, 10:25
ДД. Працюю моряком, выдкрив рахунок у вашому банку. Підкупили гарні умови обслуговування. Вирішили взяти будинок у іпотеку на 240 місяців.Виплатили все за 14 місяців, заплатив малу процентну ставку при досрочному погашенні, тепер я довольний і власний будинок завдяки вам і небагато переплатив у порівняні з Ощадом чи Приватом.
Південний
Відповідь банку
16 листопада 2021, 11:11
Доброго дня! Дякуємо, що знайшли час та оцінили роботу Банку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marinavo 9 листопада 2021, 16:51
Добрый день, сотрудники банка Пивденный.

Сегодня мой муж решил воспользоваться картой, чтобы снять деньги в банкомате, но забыл пароль и его карту заблокировали.
Он позвонил на горячую линию в Киевский офис банка Пивденный для того, чтобы разблокировать карту и ему оператор задавала вопросы, чтобы идентифицировать личность. Муж правильно указал кодовое слово и ответил на все вопросы, кроме последнего — дата последней операции. Т.к. это было около месяца назад, то точной даты он не помнит и ему отказали в разблокировке карты.
Так вот хотелось бы узнать, зачем создавать такие препятствия, человек правильно назвал кодовое слово и правильно дал свои данные. Почему он должен помнить даты своих валютных операций. Почему банк усложняет человеку доступ до его личных средств, все данные для идентификации были предоставлены. Банк — это обслуживающая сфера и сотрудники должны стараться на пользу клиента и нужно учитывать, что не у всех карта привязана к телефону и это право человека.
Південний
Відповідь банку
16 листопада 2021, 8:21
Доброго дня!
Акціонерний Банк «Південний» піклується про безпеку коштів Клієнтів. При зверненні клієнтів в Центр клієнтської підтримки Акціонерного Банку «ІВДЕННИЙ» з метою зміни даних по платіжній картці обов’язковою умовою є проведення поглибленої ідентифікації, яка включає ряд питань, один З яких сума – дата однієї з останніх операцій. При отриманні відповідей на питання поглибленої ідентифікації, Клієнт отримує сервіс.
Дякуємо за звернення!
ivanliker05 9 листопада 2021, 9:57
Здраствуйте. Оформил своей дочке детскую карточку. Очень доволен. Она привьязана к моей карте, не два отдельных счета, а один и это очень удобно. Теперь я могу с легкостью контролировать ее рассходы. Спасибо за такой продукт. Из минусом могу отметить, что долго дозваниваешся на колл-центр, надеюсь вы исправите это.
Південний
Відповідь банку
9 листопада 2021, 11:30
Доброго дня! Дякуємо за оцінку роботи Банку
Лев Богданович 26 жовтня 2021, 9:49
Нужен был кредит на машину, решил брать именно в этом банке. Отделение ул. Саксаганского, 74, Киев. Быстрое оформление и адекватный процент, плюс работники банка, которые дали всю информацию и не пытались продать не нужные услуги. В итоги только положительные эмоции.
Південний
Відповідь банку
26 жовтня 2021, 11:35
Доброго дня! Дякуємо, що знайшли час та оцінили роботу Банку!
angelinahappy3 12 жовтня 2021, 14:59
Несколько недель назад оформляла дебетовую карточку в банке «Південний». Решила провести операцию удаленно, чтобы сэкономить время. Для оформления мне понадобилось несколько минут, а свою банковскую карту я получила в течение 5 дней. Неплохой банк, выпуск карты всего 50 грн.
Vitaliaaaaaaa 7 жовтня 2021, 21:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 74
Истратили много денег на лечение матери, был вынужден забрать вклад. Все сделали за несколько минут, доброжелательно, сочувственно. Рад что был их клиентом. Идите в этот банк, он хороший.
Південний
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 12:50
Доброго дня!

Дякуємо, що Ви оцінили роботу Банку. Для нас дуже важлива Ваш думка.

З повагою,
Банк Південний
yariiu058 28 вересня 2021, 12:12
Довольна обслуживанием в банке и выбором монет, сегодня приобрела себе еще одну монету: Фортуна и Тихе. Долго не могла найти эту монету, а у вас нашла.
Mariya94 27 вересня 2021, 23:13
Відділення за адресою: Одеса, вул. Академіка Філатова, 13
Предварительно-никогда не было проблем с обслуживанием и персоналом, до сих пор.
Зашла как обычно в банк, спросила кто последний в очереди к менеджеру. Заняла очередь. В это время у 2х менеджеров, есстественно сидели клиенты, а 3-й был занят бумажной работой. У одного менеджера-стажера сидела какая то «дама», которая потом пошла в кассу, решив свой вопрос. По очереди прошли еще двое клиентов и наступила потом моя очередь как осовободился один из менеджеров. Между ними та «дама», что была в кассе, решила, что она может снова обратиться к любому из менеджеров и просто нагло, не взирая на то что у девочки стажера сидит клиент и то, что вообще то очередь-это наглое существо влезло прямо перед головой клиента к стажеру просить решить ее вопросы. Девочка стажер ее отправила занимать очередь. На что это чудовище:«я что еще ждать буду пока вы клиента отпустите?!« И пошла ко 2му менеджеру, к которой у меня и как раз подошла очередь. Этот же менеджер сращу подскачила бежать к директору подписывать какие то бумаги. В это время, с 2летним ребенком на руках я пытаюсь культорно объяснить этой неадекватной клиентке, что сейчас моя очередь и я ее дождалась будучи с ребенком и это мое право сейчас обслуживаться. На что мне это чудовище:»я что ждать буду?! ты за мной будешь я здесь раньше тебя пришла!» В это время пришел менеджер (которая наверное специально убегала почуяв конфликт потому что я уже при ней начала возмущаться, что это моя очередь) эта наглая бабка уселась и менеджер начала ее мило обслуживать! а я стою на это все смотрю с маленьким ребенком на руках! я уже думаю ладно, может спросит быстро и уйдет. Но не тут то было. Бабка та собиралась сидеть долго, переоформлять что-то. И все это время я возмущаюсь баба эта огрызается мне в ответ, т. е мы ругаемся на все отделение, а всем сотрудникам плевать, особеннт охраннику который мило сидел на диване нога на ногу. Спасибо тому менеджеру, которая занималась бумагами и предложила меня обслужить! У меня вопрос-кто то вообще отвечает за порядок в банке пивденный?! для чего там эта охрана?? девушка, которая села спокойно обслуживать эту мерзкую бабку-видела и слышала, что моя очередь, и я стою с ребенком на руках-этот сотрудник адекватный? что за беспредел?? потом та же мерзкая бабка кричала, что она вообще с температурой пришла. Что за непрофессионализм? это что привоз?
Вадим Петрович 21 вересня 2021, 15:36
Пару років тому отримував через Південний по фонду свій депозит, що відкривав ще у Міхайлівському. Хоча і записували на певний час, але народу у відділенні все одно було море, тиснява, гамір, черги. Коротше, залишилось не дуже приємне враження від відвідин банку. А ось днями знов завітав до відділення, то ж зовсім інша картина — і привітний персонал, і особлива увага до кожного клієнта. Бачу, що банк розвивається. Так тримати!
Marysol 10 вересня 2021, 23:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Університетська, 18
Абсолютно наплевательское отношение к клиенту. Тупо выставили за дверь, мотивируя тем что у них санитарный перерыв. Пришла я в банк ДО начала за пару минут их «перерыва» и дверь была открыта. Почему дверь открыта, а обслуживать отказывают ?((Зашла и меня просто заставляли покинуть помещение. Это жутко не приятно. Закрывайте двери заранее в конце-концов!

Все понимаю, но где же лояльное отношение, слова «извините», «сожалею», «приносим свои извинения». Была клиентом достаточно долго, но больше не хочу из-за такой мелочи. хотя в целом услугами всегда была довольна

Это максимально не приятно!
Південний
Відповідь банку
15 вересня 2021, 11:16
Доброго дня!

Доброго дня! Дякуємо за зверненя! Приносимо вибачення за тимчасові незручності!
У відділеннях Банку «Південний» впроваджені санітарні години на обробку відділення, а саме:
Санітарний час:
11:00-11:15
13:00-14:00
15:45-16:00
Клієнти, які вже знаходяться у відділенні продовжують обслуговуватися. Клієнти, які очікують в черзі, співробітники попереджають про час перерви. Додатково час санітарних перерв розміщено на двері відділення та на офіційному сайті https://bank.com.ua/map/odesa.
Зі співробітниками відділення ще раз доведена інформація по Стандартам якості обслуговування з клієнтами.
mats 17 серпня 2021, 10:15
Вчера поздно вечером я решил обменять в своем кабинете в Пивденный MyBank небольшую сумму в долларах на гривни, с долларового текущего счета для выплат на гривневый текущий счет для покупки-продажи ОВГЗ (единственный гривневый у меня), и банк списал комиссию 500 грн. за пополнение последнего, не проинформировав меня об этом ни при формировании заявки на продажу валюты, ни в СМС с кодом подтверждения. Да, в тарифах для текущего счета для покупки-продажи ОВГЗ сказано, что за безналичное зачисление средств берется комиссия от 500 грн., но вместе с тем, в тарифах для Пивденный MyBank сказано, что безналичные платежи в пределах банка на собственные счета не тарифицируются, а это и был безналичный платеж на собственный счет. Если бы банк проинформировал меня при совершении данной операции, что с моего гривневого текущего счета будет списана комиссия, я бы, конечно, не стал ее совершать.
Сразу же после этого я позвонил в контакт-центр, попросил отменить эту операцию, на что оператор мне сказал, что он не владеет всей информацией по этому вопросу, а отдел, который занимается текущими счетами для покупки-продажи ОВГЗ, будет работать завтра с 9 утра. Позвонил сегодня утром, описал ситуацию — девушка спустя некоторое время (вероятно, после консультации с этим отделом) перезвонила и сказала, что операция проведена, комиссия за пополнение текущего счета списана согласно тарифам для него и отменить эту операцию уже нельзя.
Клиентом банка являюсь с февраля этого года, сотрудничеством в целом доволен, но… Приличные банки всегда информируют клиентов о комиссиях при обмене валют онлайн.
Південний
Відповідь банку
26 серпня 2021, 16:52
Доброго дня!

Комісія за безготівкове зарахування коштів згідно Тарифів Банку за Вашим тарифним планом складає 500 грн.
Комісія Банка за конвертацію валюти не тарифікується.
Для здійснення операції конвертація валюти рекомендуємо відкрити поточний рахунок за тарифним планом «Для виплат» в національній валюті подати заяву в особистому кабінеті або звернутися у будь-якому виділенні Акціонерного Банку «Південний».
Зарахування коштів, які надійшли на поточний рахунок за тарифним планом «Для виплат» після конвертації – не тарифікується.

Дякуємо за звернення!
Проблема вирішена
dextract 2 серпня 2021, 20:15
Ситуация следующая. Имею ВНЖ постоянное. В ВНЖ пишется только ФИ, отчество не пишется. Имею также ИНН. На ИНН написано полностью ФИО. Получил отказ в оформлении карты из-за того, что в ИНН написано полностью ФИО, а им нужно, чтобы там было только ФИ. Являюсь клиентом более 10 банков, но такое требование услышал первый раз)) По мнению банка мне нужно пойти в налоговую и требовать, чтобы мне выдали ИНН без отчества. В общем ситуация довольно странная.
Південний
Відповідь банку
10 серпня 2021, 15:11
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Приносимо вибачення за тимчасові незручності при обслуговуванні.
Акціонерним Банком «Південний» ситуація прийнята до уваги та здійснені заходи реагування
Fabz 2 серпня 2021, 10:24
Отделение на АО «ЗФЗ». Работник банка Шевченко Дмитрий.
Південний
Відповідь банку
9 серпня 2021, 8:21
Доброго дня!

Приносимо вибачення за незручності при обслуговуванні.
Для здійснення операції по перевипуску карти у відділеннях Акціонерного Банку «Південний» тільки з оригіналом паспорту та ідентифікаційного коду.
Зазначимо, що фахівці Акціонерного Банку «Південний» активно працюють над впровадженням додатку «Дія» для обслуговування клієнтів у відділеннях Банку.
Дякуємо за звернення!
xell 23 липня 2021, 16:01
На сайт Минфина банк предоставляет курс только центрального отделения, но не регионов, даже на поддержке не знают курс в Кропивницком сказали что для этого надо приехать на отделение))). На момент обращения курс usd на сайте 27.12/27.20 в Кропивницком 27.00/27.15. также на поддержке сказали что каждое отделение устанавливает свой курс и это абсолютно законно.
Південний
Відповідь банку
26 липня 2021, 11:46
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!

Повідомляємо, що згідно діючого законодавства, Акціонерний Банк «Південний», як фінансова установа має право змінювати значення курсу купівлі та продажу валют протягом робочого дня відповідним наказом, в якому вказується час зміни курсів.
Відділення Банку у м. Кропивницький не встановлює курси валютообмінних операцій самостійно. У всіх відділеннях Банку встановлюються однакові курси купівлі та продажу валют. Описана Вами ситуація можлива у випадку звернення до відділення в момент заміни курсів.
Приносимо вибачення за незручності.
Ulia1978 29 червня 2021, 11:56
Снимала деньги на операцию ни денег ни карточки, а со счёта сняли теперь нужно ждать 60дней это нормально на весь город 3 банкомата. Операция по-вашему мнению может подождать.
Південний
Відповідь банку
29 червня 2021, 14:56
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Будемо вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію або Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua та наші фахівці зателефонують Вам для уточнення деталей
Mvd 28 червня 2021, 19:01
Компания отправляет всем одинаково зарплату все кто не является клиентом банка Пивденный получают на 5 дней раньше зарплату чем мы клиенты банка. Отвратительный банк будем менять
Південний
Відповідь банку
2 липня 2021, 10:14
Доброго дня! Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що зарахування коштів Банком здійснюється своєчасно у разі вірно вказаних реквізитів рахунків.

Для індивідуального розгліду Вашого питання будемо вдячні, якщо Ви залишите більш детальну інформацію або Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua та наші фахівці зателефонують Вам для уточнення деталей
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mihail Ivanaev 17 червня 2021, 13:41
для моей больной пенсионерки матери поездка к дочери на 2 мес в Испанию из-за ковид растянулась на более чем год. Просто опасно для жизни возвращаться. Пенсионной карточкой от пивденного она не пользовалась, т.к. жила у дочери. Сейчас понадобились средства на возвращение, лекарства, но карточку банк заблокировал изза неиспользования. На вопрос на какие средства теперь вернуться в Украину банк «логично» отвечает — прийдите в любое отделение и оформите новую карточку. И пофиг им на обстоятельства. Зачем блокировать карточку и ставить жизнь клиента в опасность? Почему раз уж так подло поступили не преложить удаленного решения, разрешенного вот уже скоро 2 года как законодательством? Нет, не слышали.
Південний
Відповідь банку
17 червня 2021, 17:40
Доброго дня!
Дякуємо за звернення!
Для врегулювання питання та отримання консультації щодо ситувції рекомендуємо безпосередньо клієнтові Банку звернутися до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні) або надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Nikolenko1975 2 червня 2021, 11:53
В августе 2020 на предприятии где я работал навязали зарплатную карту банка Пивденный. Когда я попросил ознакомить с условиями их представитель сказал, что это обычная зарплатная карта на которую я буду получать зарплату. Теперь когда я расчитался с предприятия банк Пивденный оказывается теперь будет насчитывать 25 грн. Звонил на горячую линию банка Пивденый там сказали, что я должен приехать в Днепр и закрыть счёт, хотя я живу в другом городе где нет отделений этого банка. Либо сказали надо создавать на их сайте личный кабинет и там закрывать счёт. На моё предложение закрыть счёт в приложении банка Пивденный ответили, что это не возможно и деньги будут начисляться в минус даже если я заблокирую карту. Приложение банка Пивденный, также работает не корректно. В настройках выставил push-уведомления которые не приходят всё надо делать вручную. Отсюда выводы, что банк намеренно скрывает, то что каждый месяц они снимают комиссию за пользование зарплатой картой, либо меняют условия договора в одностороннем порядке, что по сути является мошенничеством, также нарушаются мои права как потребителя, так как я не обязан регистрировать личный кабинет или ехать в другой город чтобы закрыть счёт. Изначально банк со мной об этом не обговаривал. Карта банка 5353 0500 2308 1745. Также я оставлял обращение на горячую линию банка о мошенничестве вх. 1346680523. Не советую банк Пивденный!
Південний
Відповідь банку
3 червня 2021, 12:55
Доброго дня!

Введення нових тарифів відбувалось в рамках умов Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, а саме, відповідно до п. 8.1, зміни до Договору комплексного банківського обслуговування вносяться Банком шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Банку (www.bank.com.ua) та/або на інформаційних стендах в Банку із зазначенням дати набрання чинності такими змінами, при цьому Клієнт надає повну та безумовну згоду на таку форму внесення змін до Договору. Розміщення інформації про зміни до Договору на сайті Банку (www.bank.com.ua) та/або на інформаційних стендах в Банку, а також інформування Клієнтів шляхом здійснення відповідної розсилки через Систему «ПІВДЕННИЙ MYBANK», відправлення SMS-повідомлень, повідомлень електронною поштою та/або в інший спосіб, на вибір Банку, у відповідності до умов Договору комплексного банківського обслуговування, здійснюється Банком, за винятком випадків зміни розміру наданого кредиту (кредитного ліміту), не менше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до запровадження в дію таких змін. У разі незгоди зі змінами до ДКБОФО в тому числі з Тарифами Банку, Клієнт має право до дати набрання чинності такими змінами звернутися до Банку для розірвання ДКБОФО, попередньо погасивши всю заборгованість за Договором, що виникла перед Банком, у тому числі й заборгованість, що виникла протягом 30 днів з моменту повернення ПК, виданих Клієнту і його довіреним особам. При укладенні ДКБОФО Клієнт розуміє і погоджується, що якщо до дати набрання чинності змінами до Договору Банк не одержав звернення від Клієнта про розірвання ДКБОФО, то вважається, що Клієнт приймає нові умови Договору та зобов’язується їх дотримуватися з дати набрання чинності відповідними змінами до Договору.
Зазначимо, що на виконання вищезазначеної норми ДКБОФО, Банком було здійснено інформування Клієнтів про зміни у тарифах через офіційний сайт Банку, відділення та систему дистанційного обслуговування «Південний MyBank» за 30 днів до введення в дію нових тарифів Банку.
Також зазначимо, що відповідно до п. 3.1.2. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб, Клієнт зобов’язаний самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами до ДКБОФО комплексного банківського обслуговування, в тому числі до Тарифів. Для чого, Клієнт приймає на себе зобов’язання не рідше одного разу на місяць відвідувати офіційний сайт Банку, перевіряти поштову та/або електронну кореспонденцію, переглядати інформацію, отриману в SMS-повідомленні та в системі «ПІВДЕННИЙ MYBANK». У випадку недотримання Клієнтом цього обов’язку, Клієнт не може посилатися на свою необізнаність із змінами до ДКБОФО, в тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком, як підставу для звільнення від грошових та не грошових зобов’язань перед Банком.
У разі відсутності необхідності користуватись карткою або рахунком, пропонуємо оформити дистанційну заявку в інтернет-банкінгу «Південний MyBank» або звернутись у відділення Банку для закриття рахунку або анулювання картки.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 червня 2021, 10:28
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 03.06.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Hnatuv 18 травня 2021, 19:39
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 8
Без попередження нараховували по 25 грн щомісяця, карточкою не користувалася, побачила коли вже прийшло на вайбер повідомлення що заборгованість, іду завтра робити скандал!!!
Південний
Відповідь банку
19 травня 2021, 8:43
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Для отримання детальної інформації стосовно нарахувань комісій та подальших дій з рахунком рекомендуємо звернутися до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні) або надіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
romchikmusik 17 травня 2021, 22:27
Почему у меня на зарплатой карте появился минусовой счёт?! Почему я должен платить за некомпетентность сотрудников, которые неудосужились сообщить о взимании платы? Картой не пользуюсь с 17го года!!! Заведение перешло в другой банк! Это что, за вымогательства? Когда-то был хороший банк теперь д***мо!
Південний
Відповідь банку
18 травня 2021, 8:49
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

Інформування клієнтів стосовно змін Тарифів Банку здійснюється згідно Договору комплексного банківського обслуговування за допомогою розміщення інформації на офіційному сайті Банку, що було зроблено 01.12.2020 року та 31.12.2020 року. Для збільшення загального рівня інформованості клієнтів новина про зміни в Тарифах додатково публікується в інтернет-банкінгу «Південний MYBANK» до моменту вступу Тарифів в силу.
Додатково зазначимо, що комісія не нараховується (не списується), якщо в минулому місяці Ви здійснили покупки в торгівельно-сервісній мережі та мережі інтернет зі сплатою карткою на суму від 1500 грн
Для отримання детальної інформації стосовно нарахувань комісій та подальших дій з рахунком рекомендуємо звернутися до Центру клієнтської підтримки за номером телефону 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні) абонадіслати електронний лист на пошту 307030@pivdenny.ua.
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝