Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Андрій Клєвцов 2 червня 2023, 21:20
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 20
При конвертації валюти (долари США) в гривню в відділені в м. Хмельницькому вулиця Кам’янецька, 20 касир відмовився обмінювати 300дол. США рік випуску 1996р. Візуально, та на дотик купюри були якісні та нові. На прохання надати письмове пояснення причини відмови конвертації касир повідомив, що не зобов’язаний цього робити. При дзвінку на гарячу лінію, оператор повідомив, що касир має право відмовляти в проведені операції. ГАНЬБА ТАКИМ БАНКАМ, ЯКІ НЕ СПРИЯЮТЬ ІНВЕСТИЦІЯМ В ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ під час повно маштабної війни!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cheng 24 травня 2023, 17:20
Жена откріла карточный счет-престижный, менеджер не правильно проинормировал о тарифах на услуги банка, в результате впоследствии выплыла дополнительная комиссия 0,5% от суммы обналичивания, менеджер сообщил что средства по обслуживанию карты не взимаются, — по факту 100 грвн/месяц. В пртложениии приходили сообщения, которые запутывали клиента, проверить баланс по карте проблематично. Обратились в отделение банка -аенеджер ничего не прояснил, предложил обратиться на горячую линию поддержки банка через полдня тесного общения все прояснилось. Вообщем не рекомендую работать ч этим банком. счет закрыли и забыли о нем как о страшном сне
Андрій Миколайович В. 26 квітня 2023, 16:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 74
Сегодня открывал себе мгновенную карту в отделении на Саксаганского, Киев. Сначала не работала программа. Ждал. Потом по Дии затянули загранпаспорт. Программа сообщает, что ошибка в ИНН. Затянули ИНН. Программа ругается. Менеджер звонит, консультируется. Все видят мой ИНН, он вводится в программу верно, но банковская программа не принимает этот ИНН (ни в ручном вводе, ни по Дии). Короче, минут 40 продолбались, так ничего и не вышло, отделение закрылось на обед, менеджер предложил прийти в другой раз с бумажным паспортом и ИНН.
Axels 15 квітня 2023, 8:55
Открыл именную карту, по условиям договора обслуживание карты бесплатно. В прошлом году, без уведомления начали с карты снимать 25 грн. В марте месяце, по беспределу заблокировали карту на которой был остаток денег, но при этом, мои деньги, банк присваивал себе. Т.е я своими личными денежными средствами не могу пользоваться, а банк высчитывает как услуги банка. Действия банка подпадает под статью о мошенничестве. Будет направлено заявление в дбр, потому что это возможно не единый случай.
tavrygan 6 квітня 2023, 17:32
Закінчується «конвертаційний» депозит, телефоную на «горячу лінію» замовити валюту.
Не зовсім чемний оператор повідомляє, що замовлення готівки на відділення вони не роблять. Отримати валюту можна при наявності в касі, не більше 1000$ на відділення (можна більше, якщо захоче касир)! Тоб-то, забрати 2670$ можна гіпотетично за один день, в трьох різних відділеннях, якщо пощастить (буде валюта в касах і бажання касира). Якщо ні, то може розтягнутися на місяці — «в касі немає валюти «або «є 200
$». Я так розумію, що в банка проблеми чи «наплювати» на репутацію. Або все разом.
Андрей Татра 1 квітня 2023, 17:58
До этого времени был доволен в целом работой банка. Но заметил что списываются деньги с пластиковой карты. Позвонил узнал, что да есть такое не первый месяц, чтобы предъявить притензию на возвращению денег стоит 300 грн. если оно не решиться положительно то заплатит клиент. Итог общение с банком ничему положительному решению не произвело только убидило меня в том, что банк не ценит клиентов улучшать сервисы не намерен работает как получиться. Спомнилось сравнение о Дельте и Надрах. Списывать деньги самостоятельно со счета у клиентов без согласия клиентов в автоматическом режиме нельзя за какие-то сомнительные услуги третим лицам. Клиенты доверяют Вам свои средства как финансовому партнёру, а не подельнику с большой дороги.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0687399004 14 лютого 2023, 13:02
Хочу відмітити Зіньків Анну за професійний підхід, якісно, коректно, доступно надану консультацію
mikchik 28 січня 2023, 2:38
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Воскресенська, 36
Зателефонують. Запросять. Порахують чітко, видадуть кошти. Слухають, на будь яке питання надають вичерпну відповідь. Каса працює добре, як забажаєш так готівку і видають, хоч дрібними, хоч крупними купюрами. Дякую за гарне обслуговування! А ось аваль і прокредит з сенсбанком пасуться у хвості з їх виїданням мозку клієнтам і гидомерним обслуговуванням. Усе пізнається лиш у порівнянні.
tanakherson72 18 січня 2023, 17:29
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 32
Здравствуйте! Я из Херсона. Пенсию получала в Пивденном через кассу, кредитной карты не имею. Обслуживанием довольна, отличное. С 24.02.22 накопилась пенсия. Как перевести эту пенсию с моего банковского счета на мою кредитную карту в другом банке? Предложите решение вопроса. Дякую.
Oleg291257 14 січня 2023, 7:39
С Ноября 2022 банк ввел оплату при снятии наличных в других банкоматах для пенсионных и соц.карт
Новость об этом можно было прочесть только на сайте банка.
Я снял за 3 операции пенсию в банкомате приват банка и только через несколько дней пришло СМС что за каждую операцию удержали по 8 грн.
Надеюсь эти хапуги теперь разбогатели
citol3 13 січня 2023, 9:53
Давно хотел попробовать положить деньги на депозит. Выбрал банк Пивденный. Положил на полгода не очень большую сумму Вклад «Прибыльный плюс». Пока всем доволен.
argumentexpert 12 січня 2023, 16:58
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 16
Очень понравилось обслуживание при оформлении и переоформлении депозитов, снятии наличных в отделении на площади Конституции г. Харьков. Происходили операции летом в августе, и вот недавно в январе дня три назад.
Очень понравился специалист Наталья Чигринова (фамилия по памяти, заранее извиняюсь, вдруг неправильно). Спасибо большое.
Всегда готов со своей стороны оказать услуги банку по любого оценке имущества.
repl86 27 грудня 2022, 10:28
Вже 2 роки користуюся послугами банку Південний. Трохи смутило те, що менеджери під час видачі картки взяли з мене не всі документи. Потім прийшлось бігати та доносити. В іншому — відмінні умови обслуговування картки, мінімальні комісії, відсутність лімітів на нормальні суми. Карткою задоволена дуже.
Felix Gotman 20 грудня 2022, 14:02
Одесса, центральное отделение на Королева. Операционистки работают прекрасно, никаких нареканий. Но кассы! Что в зале юр лиц, что физиков — постоянно очередь! Почему? Потому что у юрлиц работает только одна касса — у физиков две, редко три. И если техперерыв — то у трёх касс сразу. Именно поэтому стараюсь в Пивденном минимизировать кассовые операции, проводя их в другом банке.
Kitsya 6 грудня 2022, 13:16
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 8
Хотіла поміняти валюту, курс на сайті мінфіну був вказаний один, на гарячій лінії банку підтвердили що він дійсно вірний. Приїхала в банк через 10 хв. мені сказали що курс інший, і він такий з самого ранку (початку роботи відділення). В результаті, даремно витратила час! Інформація не відповідає дійсності, несерйозно
Bilash85 17 листопада 2022, 15:44
Взяли деньги под депозит, депозит открыли на словах, продержали деньги в банке, а для возврата ещё и комиссию взяли. А на выходе даже конечную цифру посчитать не смогли.
bennydorm 3 листопада 2022, 12:48
Відділення за адресою: Одеса, вул. Краснова, 6/1 (1 поверх)
Негативний досвід співпраці з АБ Південний отримала в жовтні 2022 року. 06.10
відправила SWIFT-переказ USD з рахунку словацького Tatra. на р/р клієнта Південного. Регламент зарахування такого платежу в АБ Південний — до 10 р. д., на гарячій лінії попередили про можливу затримку банком-посередником до 14 р. д., але 17 днів це занадто. Отримувач неодноразово зверталась в кол-центр і бот — ефекту «0». Довелося спеціально виїзжати до Словаччини, щоб вирішити питання у відділенні банка Tatra. Відповіді операторів ботизовані, жодного варіанту пошуку платежа не пропонували. Результат — фінансові втрати та жодного бажання співпрацювати з АБ Південний
Lol1234 2 листопада 2022, 7:51
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 21/3
Мені приходила смс повідомлення про заборгованість, коли я звернулась на гарячу лінію то мені сказали що компютер помилково відправив це смс, що все добре, а коли я поповнила свою картку то мені ці кошти просто зняли під приводом неіснуючої заборгованості, оператори тупі що навіть виписку не бачать. Жалливий банк шахрай!!!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Igor404 25 жовтня 2022, 9:28
При вході до інтернет-банкінгу викидає на головну. В пятницю було все ок. А вчора та позавчора взагалі не працювало! До операторів додзвонитися неможливо! В онлайн чаті відповідають, що проблеми з пристроєм клієнта.
Слава_ Україні 24 жовтня 2022, 16:44
Відділення за адресою: Черкаси, вул. О. Дашковича, 34
Маю картку з тарифним планом «„Стартовий“ для отримання виплат». Сьогодні переглянув виписку та помітив, що кожного разу, коли я отримував готівковку в банкоматах Приватбанку, з мене стягували комісію 5 грн, при чому не відразу, а через декілька днів, чому і не помітив цього. В день підписання договору ця комісія становила 0%. Зателефонувавши до гарячої лінії мені повідомили, що в червні сталися зміни в тарифі і відтепер комісія становить 1.5 %, мінімум 5 грн і що це є на сайті в розділі «Документи» документ «Тарифи банку з обслуговування поточних рахунків…». Мене не повідомили про ці зміни, взагалі ні як!!! Ходити на сайт щодня і перечитувати все я не можу, я не божевільний. Національний банк України на своєму сайті зазначив: «Мало хто з клієнтів має звичку щодня моніторити новини свого банку на його вебсайті. Тому ми рекомендуємо банкам повідомляти про зміну тарифів не лише на вебсайті, а й у месенджерах, мобільних додатках чи по телефону. Таким чином фінансова установа продемонструє свою орієнтованість на клієнта і відповідно отримає навзаєм його лояльність.»
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝