×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.75 | 44.95 |
USD | 40.55 | 41.25 |
Всі курси банку |
безалаберное отношение в случае мошенничества
8 апреля 2024 года мошенники методом подбора суммы в долларах по курсу пытались удаленно расплатиться моей картой. Попытки оказались неудачными, потому как после третьей карта заблокировалась и они не смогли подобрать сумму. Я обратилась на горячую линию банка. Работник банка посоветовал мне заблокировать карту и переиздать с новым номером. Я так и сделала.
25 апреля 2024 года с моей новой карты были сняты деньги мошенниками без моего участия. То есть никаких паролей, данных карты я никому не предоставляла. И новую карту я даже не вводила ни на одном сайте для покупок товаров через интернет. В приложении видно, что списано 24,74$ по курсу на услуги такси Uber. На это работник банка мне ответил, что я сама в этом виновата, потому что возможно оставляла данные карты в интернете и закрепляла ее для оплаты товаров при покупке на разных сайтах. И в этом случае нужно было закрывать расчетный счет, а не карту. Банк совсем не несет ответственности и не защищает предоставленные ему данные, а работник банка является некомпетентным в решении таких задач и предоставлении помощи в таких случаях.
Итогом разговора было написание мною заявления о спорной транзакции, которое они должны были рассмотреть в течении 45 банковских дней. На сегодняшний день никакого фидбэка от банка нет.
Не рекомендую доверять свои средства этому банку.
Написати коментар
Без причинно відмовлено у відкриті картки
Обслуговувала мене менеджер Тетяна.
Після цього я прийшов в відділення через пару годин, і мене покликала головна відділення. Після чого запитала мене для чого вам потрібна карта, я відповідаю для особистого користування, а саме: оплата в магазинах, переказ коштів, знаття готівки, розрахунки в інтернет магазинах, оплата підписок, оплата комунальних послуг і т.д. Головна відділення каже, щоб ми вам відкрили картку надайте документи про походження коштів (перший раз таке при відкритті картки), після чого я кажу без питаннь я готов надати документи про походження коштів. Я надаю документи про походження коштів батьків і надаю свідоцтво про народження де видно, що ця людина якої я надав документи про походження це моя мама.
Після чого мені кажуть, що вам нічого давати не будемо прийшло рішення з головного управління.
Я запитав ще чи це зі всіма клієнтами така процедура, мені сказали, що так, але перед цим за пару днів моєму знайомому якому 18 відкрили картку, без питань про походження.
А і ще уточнення мені головна відділення сказала що по зовнішньому вигляду не дали мені картку) Хотя я просто виглядаю як звичайна людина.
Ні кому не рекомендую звертатись в цей банк, так як абсолютно без відповідально ставляться до своєї роботи, і нічого не перевіривши не дають картку.
Перший раз таке бачу, щоб відмовляли в відкритті картки, у мене є багато банків, але таке, перший раз бачу.
Коли прийшов у другий раз, у відділення із клієнтів було 0 людей, і мене заставили очікувати десь 1 годину, щоб вийшла менеджер і взяла мої документи на перевірку. Визвали на мене охорону, яка просто весь цей час сиділа) Цікаво для чого була охорона ?)🤣🤣🤣
Цирк, а не відділення, не рекомендую ніколи звертатись в цей відділення, так як в другому місті мені відкрили картку без питань, а тут просто так не захотіли і потратили мій час.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ, НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ В ЦЕ ВІДДІЛЕННЯ
Написати коментар
Снимают комиссию при онлайн оплате в интернете
Коментарі (2)
Ленивые и некомпетентные
Коментарі (1)
Висновок банку ОТП — eSim це шахрайська дія.
Коментарі (5)
Хамовиті працівники
Написати коментар
Черновцы ОТП
В банке 0 людей, сотрудников нет, двери открыты, а сами шкерятся в туалете, хамят, орут, замешивают в каком то мошенничестве и т. д. отказываются обслуживать и открыть счета. ЕСЛИ ВЫ ДУМАЕТЕ ЧТО ВАМ КТО-ТО СМОЖЕТ ПОМОЧЬ В ОФФЛАЙНЕ в этом банке если вдруг что-либо случится с вашим счетом, даже не думайте))) такого не будет) Для этого банка ты мошенник
Коментарі (1)
Нельзя зарегистрироваться через приложение
Написати коментар
Умови розстрочки жахливі!
Написати коментар
Банк шахрай
Написати коментар
Шахрайський банк! не раджу нікому!
Тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України:
• фізичні особи можуть здійснювати видаткові операції з рахунків, на кошти на яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує сто тисяч гривень;
• юридичні особи — боржники можуть здійснювати видаткові операції з рахунків, на кошти на яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, виключно для виплати заробітної плати в розмірі не більше п’яти мінімальних розмірів заробітної плати в місяць на одного працівника такої юридичної особи, а також сплати податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
• припиняється звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника (крім рішень про стягнення аліментів та рішень, боржниками за якими є громадяни російської федерації);
• визначені цим Законом строки перериваються та встановлюються з дня припинення або скасування воєнного стану! З МОГО РАХУНКУ БЕЗ МОГО ВІДОМА БЕЗ ПОВІДИМЛЕНЬ БЕЗ СМС Було знято остаток коштів держави -субсидії на оплату комунальних платежів в рахунок по листу виконавчої служби! Не з моєї пенсії по інвалідності в розмірі не більше 20% як передбачено законом, а знімають навіть субсидію! На них закони України не діють! При звернині кажуть- нам всеодно які то кошти у вас на рахунку! Не раджу банк нікому -тут плюють на всі закони держави!
Коментарі (1)
Нікому не рекомендую
Користування було вимушене через вимоги роботодавця. Не знаю, які умови були запропоновані саме роботодавцю, але у відношенні безпосередньо до клієнтів банк залишає лише негативне враження своїми послугами. Не кажу про працівників, кажу саме про політику.
Комісія, коміся і ще раз комісія. За все є комісія і найгірше тут те, що більшість з них прихована. Банк навмиснр ускладнює можливість побачити за що буде стагнута комісія. В Америці була б можливість відсутидити значну суму за таку недобросовісну політику банку. Наразі в додатку вже пишуть комісію при переказі коштів, але таке враження, що ця інформація з’явилась лише після того як я написав офіційну скаргу у компанію. Якщо я не помиляюсь пройшов місяць після того як мене м’яко послали зі своєю скаргою і ця інформація з’явилась у додатку.
Сам додаток, що старий, що новий — безтолкова річ. Старий мав більше функціоналу. Новий хіба що для перевірки балансу. Раніше ліміти в додатку нічого взагалі не вирішували, змінюєш і толку нуль, всеодно потрібно було дзвонити, щоб тобі встановили потрібний ліміт на зняття, переказ і т.п. Зараз — не знаю, не користуюсь через наявність комісії. В інших застосунках банків можна зробити переказ з картки ОТП без комісії.
Маю преміум пакет, яким перестав користуватись через те що вигоди з цього преміуму ніякого немає. Тобто вся пропозиція заключається в тому, що я маю змогу отримати вищий кредитний ліміт, начебто зняття коштів умовно без комісії в будь-якому з банкоматів України (так заявлено) і це за умови оберу коштів або наявності депозиту. Тобто по факту, клієнт мнгі ставить умови, замість того щоб надати пропозицію. Я даю їм свої кошти в користування, а вони мені ставлять умови, коли і за що вони будуть з мене брати за це гроші… Відчуваєте любов до клієнтів?
Коротше, суть банка в тому, щоб обіднити Вас, дрібницями, надокучливо, неприємно, просто використовувати Вас, а не дати можливість збагатитись. Жодної клієнтоорієнтованості. Якщо бажаєте щоб ви не були головним у тому як розпоряджатися своїми коштами — велкам в ОТП.
Ну і на останок. СПОНСОР ВІЙНИ!!! Закликаю усіма способами припинити користування цим банком.
Коментарі (9)
Банк обманом присваивает себе право распоряжаться деньгами клиента
Я выяснила, что в Законе про Банки и про Платежные услуги — 45 дней это срок выдачи справки про закрытие счета, счет закрывается моментально после проведения последних операций по счету после выдачи остатка по счету. У меня нет никаких обязательств перед банком либо по счету, то есть банк обязан сразу выдать или перечислить остаток по счету после получения заявления на перечисление средств.
Больше 10дней назад я написала заявление на имя директора отделения что прошу перечислить остаток по счету на мой счет в Приватбанке, но до сих пор деньги не перечислены. То есть банк заставляет вас написать заявление на закрытие счета, а потом прикрываясь своим регламентом, который противоречит законам Украины самовольно пользуется вашими деньгами, а руководство банка игнорирует инструкции своих клиентов относительно их денег. Вообщем банк полностью соответствует стране к которой он относится и наживается на украинцах во время войны.
Написати коментар
Подали в суд за неуплату кредита на клиента из Харькова в условиях войны и активных боевых действиях, а также экологической катастрофы
Коментарі (1)
Самі загубили картку, за перевипуск взяли гроші
Коментарі (1)
Банк OTP Bank жулик
Написати коментар
Банк сильно ускладнює поповнення картки
Зв’язок через месенджери не працює, бо вони поставили всюди кнопку Надати номер, але із зрозумілих причин мій фінансовий номер відрізняється від публічного.
Лише через сайт зміг додзвонитися, дуже поганий зв’язок з банком, і лише після декількох спроб менеджер сказав, що поповнити через додаток неможливо, бо була прострочена попередня оплата. Чули десь про такий нонсенс в інших банках? 🤦
Також прийшла якась дивна смс, де місцем оплати вказано Сергій Плісков. А це як зрозуміти?
Погане обслуговування, банк добре постарався, щоб ускладнити життя своїм клієнтам
Написати коментар
Війна? Ні, не чули
Тепер, коли закінчився термін дії моєї картки OTP Platinum, перейшов на Моно, бо там і довірена особа може отримати, і за кордон вони відправляють.
Написати коментар
Невозможно открыть карту
Написати коментар
Просто жах, а не банк
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)