Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
svpiperkul 24 червня 2024, 13:29
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 66
Добрый день. Хочу оставить отзыв о помощи ОТП банка в случае, если со счета сняты деньги мошенниками.
8 апреля 2024 года мошенники методом подбора суммы в долларах по курсу пытались удаленно расплатиться моей картой. Попытки оказались неудачными, потому как после третьей карта заблокировалась и они не смогли подобрать сумму. Я обратилась на горячую линию банка. Работник банка посоветовал мне заблокировать карту и переиздать с новым номером. Я так и сделала.
25 апреля 2024 года с моей новой карты были сняты деньги мошенниками без моего участия. То есть никаких паролей, данных карты я никому не предоставляла. И новую карту я даже не вводила ни на одном сайте для покупок товаров через интернет. В приложении видно, что списано 24,74$ по курсу на услуги такси Uber. На это работник банка мне ответил, что я сама в этом виновата, потому что возможно оставляла данные карты в интернете и закрепляла ее для оплаты товаров при покупке на разных сайтах. И в этом случае нужно было закрывать расчетный счет, а не карту. Банк совсем не несет ответственности и не защищает предоставленные ему данные, а работник банка является некомпетентным в решении таких задач и предоставлении помощи в таких случаях.
Итогом разговора было написание мною заявления о спорной транзакции, которое они должны были рассмотреть в течении 45 банковских дней. На сегодняшний день никакого фидбэка от банка нет.
Не рекомендую доверять свои средства этому банку.
Bankkiller 29 травня 2024, 11:59
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Гоголя, 1
Доброго дня! Прийшов в відділення щоб відкрити картку, після чого не подивившись ні на що, ні документи, нічого абсолютно, мені сказали вам відмовлено в обслуговувані. Я питаю чому мені відмовлено в обслуговуванні? Людина каже ну не будемо відкривати вам картку, я питаю через що саме мені відмовлено в обслуговувані, людина каже ну ми просто не хочемо і не будемо робити вам карту. Уточнення до цього у мене не було отп банка ніколи, щоб була у мене там відмова в обслуговуванні, так як мені виповнилося 18 не давно і я ще ніяк не встиг би отримати цю відмову)
Обслуговувала мене менеджер Тетяна.
Після цього я прийшов в відділення через пару годин, і мене покликала головна відділення. Після чого запитала мене для чого вам потрібна карта, я відповідаю для особистого користування, а саме: оплата в магазинах, переказ коштів, знаття готівки, розрахунки в інтернет магазинах, оплата підписок, оплата комунальних послуг і т.д. Головна відділення каже, щоб ми вам відкрили картку надайте документи про походження коштів (перший раз таке при відкритті картки), після чого я кажу без питаннь я готов надати документи про походження коштів. Я надаю документи про походження коштів батьків і надаю свідоцтво про народження де видно, що ця людина якої я надав документи про походження це моя мама.
Після чого мені кажуть, що вам нічого давати не будемо прийшло рішення з головного управління.
Я запитав ще чи це зі всіма клієнтами така процедура, мені сказали, що так, але перед цим за пару днів моєму знайомому якому 18 відкрили картку, без питань про походження.
А і ще уточнення мені головна відділення сказала що по зовнішньому вигляду не дали мені картку) Хотя я просто виглядаю як звичайна людина.
Ні кому не рекомендую звертатись в цей банк, так як абсолютно без відповідально ставляться до своєї роботи, і нічого не перевіривши не дають картку.
Перший раз таке бачу, щоб відмовляли в відкритті картки, у мене є багато банків, але таке, перший раз бачу.
Коли прийшов у другий раз, у відділення із клієнтів було 0 людей, і мене заставили очікувати десь 1 годину, щоб вийшла менеджер і взяла мої документи на перевірку. Визвали на мене охорону, яка просто весь цей час сиділа) Цікаво для чого була охорона ?)🤣🤣🤣
Цирк, а не відділення, не рекомендую ніколи звертатись в цей відділення, так як в другому місті мені відкрили картку без питань, а тут просто так не захотіли і потратили мій час.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ, НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ В ЦЕ ВІДДІЛЕННЯ
35355024 28 травня 2024, 13:47
Відділення за адресою: Запоріжжя, бул. Шевченка, 18
Оплачиваешь себе услугу через платежную систему портмоне, без комиссии, на расчетный счёт фирмы … И потом, оп! А банк это видит как перевод с карты на карту, и на следующий день, у тебя отрицательный баланс по карте, за который ты платишь процент как по кредиту) Ну гениальная схема! Не так ли?
Антон Ткач 22 травня 2024, 20:50
В январе 2023 года открыл з/п карту ОТР Банка. В мае 2024 года заблокировали, так как потеряли мою анкету фин мониторинга. Требовали прийти в отделение банка и заполнить новую. Позвонил на горячую линию. На манеже одни и те же)) Вариант только один, идти в банк, что противоречит внутреннему регламенту и законодательству. Так как мониторинг делается раз в 3-и года.
Antique 4 травня 2024, 15:59
Кліент банку 20 років. Подарили новий телефон, встановив eSim (номер залишився той, що прив’язан до банку). Заблокували додаток на 72 години. Пройшло 4 доби, спробував ще раз зарееструватися, знову пише про 72 години. Звязався з банком, щоб спитати чьому, заблокували щей й картку (також до речі віртуальну)). Кажуть приїджайте до відділення, але справа в тому, що в моєму місті не має відділення, і треба їхати в Київ. Оператор 410 пояснила, що отримання eSim, на думку служби безпеки банку, це шахрайська дія. Де я помилився? 21 сторіччя можно ж ідентіфікувати клієнта онлайн? Багатодітна родина. Дякую.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 12:03
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kirira 1 травня 2024, 9:43
Телефонував працівник з приводу боржника (третьої особи, до якої я не маю відношення). Такого хамства я давно не чула! Назад у 90ті? В кінці взагалі кинув трубку! Бажання мати справу з цим банком пропало взагалі.
metofthematch 22 квітня 2024, 21:27
Відділення за адресою: Чернівці, вул. О. Доброго, 7
Пришел открыть счет в отп, нахамили, сказали что знают что я хочу использовать отп в целях отмытия черных денег, назвали мошеником и отказались в обслуживании и открытии счета по причине того что я не предоставлял женщине бумажки о подтверждении доходов, при этом даже не посмотрела ни документы ничего, все что хотела узнать, от куда и какие у меня доходы. При этом счет я открыть так и не смог
В банке 0 людей, сотрудников нет, двери открыты, а сами шкерятся в туалете, хамят, орут, замешивают в каком то мошенничестве и т. д. отказываются обслуживать и открыть счета. ЕСЛИ ВЫ ДУМАЕТЕ ЧТО ВАМ КТО-ТО СМОЖЕТ ПОМОЧЬ В ОФФЛАЙНЕ в этом банке если вдруг что-либо случится с вашим счетом, даже не думайте))) такого не будет) Для этого банка ты мошенник
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 17 квітня 2024, 17:06
Скачал приложение Говорит, идите пешком в банк.
Тетяна Ноур 10 квітня 2024, 14:48
Зателефонував 29.03.2024 оператор банку, запропонував оформити розстрочку на витрачені кошти з карти. Пояснив, що процент за користування буде значно менший та погасити можна достроково без проблем. 10.04.2024 погасили, але банк списав 2800 грн відсотків (за 12 днів користування)! На гарячій лінії пояснили, що навіть при достроковому погашенні буде списаний процент за весь період, на який була оформлена розстрочка, тобто за всі 12 місяців. Про що при оформлені оператори мабуть соромляться сказати. Отже будь те уважні, бо банк обманює
Кристина Петрова 10 квітня 2024, 13:12
У 2019 році брала телефон у розстрочку, банківським працівником була нав’язана карта Маніна Кармані. Погодилась і ось вже мій косяк пішла прострочена заборгованість, виконавче провадження і почалось. У 2024 році нарешті розгреблась з провадженням борг погасили, провадження закрили. Все думаю клас не винна банку, а тут фігвам називається, останні декілька платежів від виконавця банк вирішив зарезервувати (бо є ще діюче провадження, але борг у іншій установі), і вишенька на торті, на оцю зарезервовану сумму увага банк нараховує відсотки! Тобто такий собі кругообіг грошей, мало їм напевно виплатили, треба ще! Найгірший банк з яким мала справи! Якщо можна було б поставити мінус в оцінці було б напевно -мільйон!
Oleksavm 4 березня 2024, 23:20
Банк порушує закони України, а саме :26 березня 2022 року набрав чинності Закон від 15.03.2022 № 2129-IX «Про внесення зміни до розділу XIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про виконавче провадження».
Тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України:
• фізичні особи можуть здійснювати видаткові операції з рахунків, на кошти на яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, без урахування такого арешту за умови, якщо сума стягнення за виконавчим документом щодо такої особи не перевищує сто тисяч гривень;
• юридичні особи — боржники можуть здійснювати видаткові операції з рахунків, на кошти на яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, виключно для виплати заробітної плати в розмірі не більше п’яти мінімальних розмірів заробітної плати в місяць на одного працівника такої юридичної особи, а також сплати податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
• припиняється звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника (крім рішень про стягнення аліментів та рішень, боржниками за якими є громадяни російської федерації);
• визначені цим Законом строки перериваються та встановлюються з дня припинення або скасування воєнного стану! З МОГО РАХУНКУ БЕЗ МОГО ВІДОМА БЕЗ ПОВІДИМЛЕНЬ БЕЗ СМС Було знято остаток коштів держави -субсидії на оплату комунальних платежів в рахунок по листу виконавчої служби! Не з моєї пенсії по інвалідності в розмірі не більше 20% як передбачено законом, а знімають навіть субсидію! На них закони України не діють! При звернині кажуть- нам всеодно які то кошти у вас на рахунку! Не раджу банк нікому -тут плюють на всі закони держави!
DHappiness 25 лютого 2024, 16:35
Найгірший банк з усіх точок зору, яким я коли-небудь користувався.

Користування було вимушене через вимоги роботодавця. Не знаю, які умови були запропоновані саме роботодавцю, але у відношенні безпосередньо до клієнтів банк залишає лише негативне враження своїми послугами. Не кажу про працівників, кажу саме про політику.

Комісія, коміся і ще раз комісія. За все є комісія і найгірше тут те, що більшість з них прихована. Банк навмиснр ускладнює можливість побачити за що буде стагнута комісія. В Америці була б можливість відсутидити значну суму за таку недобросовісну політику банку. Наразі в додатку вже пишуть комісію при переказі коштів, але таке враження, що ця інформація з’явилась лише після того як я написав офіційну скаргу у компанію. Якщо я не помиляюсь пройшов місяць після того як мене м’яко послали зі своєю скаргою і ця інформація з’явилась у додатку.

Сам додаток, що старий, що новий — безтолкова річ. Старий мав більше функціоналу. Новий хіба що для перевірки балансу. Раніше ліміти в додатку нічого взагалі не вирішували, змінюєш і толку нуль, всеодно потрібно було дзвонити, щоб тобі встановили потрібний ліміт на зняття, переказ і т.п. Зараз — не знаю, не користуюсь через наявність комісії. В інших застосунках банків можна зробити переказ з картки ОТП без комісії.

Маю преміум пакет, яким перестав користуватись через те що вигоди з цього преміуму ніякого немає. Тобто вся пропозиція заключається в тому, що я маю змогу отримати вищий кредитний ліміт, начебто зняття коштів умовно без комісії в будь-якому з банкоматів України (так заявлено) і це за умови оберу коштів або наявності депозиту. Тобто по факту, клієнт мнгі ставить умови, замість того щоб надати пропозицію. Я даю їм свої кошти в користування, а вони мені ставлять умови, коли і за що вони будуть з мене брати за це гроші… Відчуваєте любов до клієнтів?

Коротше, суть банка в тому, щоб обіднити Вас, дрібницями, надокучливо, неприємно, просто використовувати Вас, а не дати можливість збагатитись. Жодної клієнтоорієнтованості. Якщо бажаєте щоб ви не були головним у тому як розпоряджатися своїми коштами — велкам в ОТП.

Ну і на останок. СПОНСОР ВІЙНИ!!! Закликаю усіма способами припинити користування цим банком.
AlexeyBeley 19 лютого 2024, 20:13
Відділення за адресою: Львів, вул. І. Франка, 20
После того как я предоставила банку документы по своим источникам дохода, мне позвонили из банка и рекомендовали САМОСТОЯТЕЛЬНО, ПО СВОЕЙ ВОЛЕ, написать заявление на закрытие счета. Приехав в отделение, я ничего не подозревая плохого, так как уже делала так в других банках написала заявление на закрытие счета, думая что деньги мне сейчас выдатут в кассе, та как операционистка мгновенно закрыла мою карту, но операционистка сказала, что деньги по регламенту банка я получу только через 45 дней.
Я выяснила, что в Законе про Банки и про Платежные услуги — 45 дней это срок выдачи справки про закрытие счета, счет закрывается моментально после проведения последних операций по счету после выдачи остатка по счету. У меня нет никаких обязательств перед банком либо по счету, то есть банк обязан сразу выдать или перечислить остаток по счету после получения заявления на перечисление средств.
Больше 10дней назад я написала заявление на имя директора отделения что прошу перечислить остаток по счету на мой счет в Приватбанке, но до сих пор деньги не перечислены. То есть банк заставляет вас написать заявление на закрытие счета, а потом прикрываясь своим регламентом, который противоречит законам Украины самовольно пользуется вашими деньгами, а руководство банка игнорирует инструкции своих клиентов относительно их денег. Вообщем банк полностью соответствует стране к которой он относится и наживается на украинцах во время войны.
Михаил Лейбук-Галин 16 лютого 2024, 8:28
Відділення за адресою: Харків, провул. Банний, 1
Это настоящие сволочи, которые в пердиод активных боевых действий и экологической катасрофы бегают по судам и оформляют свои бумажки. Несколько раз оповещал о том что мои родители у меня на обеспечении, у них в г. Торецк разрушили 9-ти этажный дом, обчистили все квартиры в доме, у дедушки также дом разрушен. Я объяснил что платить не смогу кредит в период войны, т.к. я лично потерял работу, потерял Заказчиков у которых сгорели склады, бизнес и т. п. Мы переехали в другой город, снимаю 2 квартиры (родителям и себе). В общем я сообщил также что после окончания войны — в течении года я смогу начинать оплату кредита. Но как видите никто не хочет даже слушать, бесконечно звонили из Call-центра и одно и то же: я уже устал пояснять одни и те же причины, каждый день по 6−8 раз. Это капец.
bob3008 13 лютого 2024, 13:21
Мала неприємний досвід співробітництва з банком. Заберу свої кошти і більше ніколи сюди не звернусь. Мені випустили фізичну карту в Берегово, я попросили переадресувати її в Мукачево. Зранку отримала дзвінок, що карта на відділенні, заберіть її. Прийшла в Мукачево, там карту знайти не змогли. Писала на гарячі лінії, вони також не змогли сказати, де фізично знаходиться карта. Ну я вже готова була забити, просто перевести кошти в інший банк, але співробітниця вмовила перевипустити карту, аргументувавши, що вона безкоштовна. Я погодилась, а зранку з мене списали 35 гривень за перевипуск. Самі загубили, а я ще маю платити. Я розумію, що це дрібниці, але про них також треба розказувати клієнту, а не казати, що це безкоштовно. Плюс, банк не вважає документи з дії офіційними, хоча там фото є. Розчарована.
Игорь О. 11 лютого 2024, 23:50
Банк занимается постоянным воровством денег с зарплатных карт клиентов. Три года назад обнаружил списание по 10грн со всех зарплатных карт наших сотрудников, предлог — СТРАХОВАНИЕ ОТ МОШЕННИЧЕСТВА по банковским картам (зарплатный проект) при разбирательстве сотрудники банка лгали о доп.соглашении с руководством нашей компании, и пр. пришлось писать отказ от услуги — которую никто не просил и не соглашался. И ВОТ СНОВА 09/02/2024 — списано 15грн за внимание «СТРАХОВКА доставки банковской карты» срок действия старой карты истекает 7.2024. завтра в понедельник зайду в отделение на разговор
Сергій Кузнєцов 9 лютого 2024, 16:24
Є прострочена заборгованість 270 грн. Я хотів поповнити картку через їхній додаток, але банк відмовився прийняти кошти. Без жодного пояснення причини.

Зв’язок через месенджери не працює, бо вони поставили всюди кнопку Надати номер, але із зрозумілих причин мій фінансовий номер відрізняється від публічного.

Лише через сайт зміг додзвонитися, дуже поганий зв’язок з банком, і лише після декількох спроб менеджер сказав, що поповнити через додаток неможливо, бо була прострочена попередня оплата. Чули десь про такий нонсенс в інших банках? 🤦

Також прийшла якась дивна смс, де місцем оплати вказано Сергій Плісков. А це як зрозуміти?

Погане обслуговування, банк добре постарався, щоб ускладнити життя своїм клієнтам
megajinn 2 лютого 2024, 13:40
Отримати пластик можливо тільки у відділенні в Україні. Довірена особа може отримати тільки по довіреності, складеної в банку або у нотаріуса.
Тепер, коли закінчився термін дії моєї картки OTP Platinum, перейшов на Моно, бо там і довірена особа може отримати, і за кордон вони відправляють.
alexiassoa 23 січня 2024, 8:20
Обслуживание ужасное! Пришли открывать дебетовую карту в отделении, на нас посмотрели будто мы пришли ее открыть чтоб не платить за обслуживание. Она нам сразу решила отказать в открытии счета ибо мы официально не трудоустроены, видимо подумала что мы мошенники или же что-то другое. В итоге причина отказала «вы не работаете официально» и сказала что открыть карту нам не могут. После чего мы позвонили на горячую линию банка и нам сказали что открыть могут оказывается, просто видимо из-за личной неприязни персонала нам не открыли.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ldldodmdk 16 січня 2024, 11:20
Вже доволі довго являюся користувачем отп банку, брав кредит вже у час воєнного стану незважаючи на те що був прийнятий закон що банки не мають права взимать пеню за неуплату кредитів, це робилося и проценти знімалися великі. Буквально недавно узяв *кредит* у розмірі 300 гривень, почали телефонувати кожен день, дівчина погрожувала та хамила. Ніколи не звертайтесь до цього банку!!!
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 січня 2024, 12:51
Відгук не зарахований (на 22.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.95
USD 40.55 41.25
Всі курси банку

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.75 44.95
USD 40.55 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / OTP Bank 💰 / Відгуки про ОТП Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ОТП Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.