Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
SOLGRAF 24 листопада 2025, 16:01
В мене були проблеми з оплатою на Prom.ua (не можливо було завершити Checkout). Я намагався оформити замовлення декілька разів, але безуспішно. Мені перетелефонував продавець і повідомив, що в мене вже три замовлення однакових, вони сплачені банком, чи вони всі мені потрібні?.. Я відповів, що потрібна тільки одна одиниця товару, інші треба видалити і повернути кошти. Продавець відповів, що це він зробити не може, це потрібно робити мені особисто в кабінеті Prom.ua. Доступ до функціоналу кабінету в мене був обмежений, тому я вирішив звернутися до банку з проханням повернути кредитні кошти. Потелефонував на телефон підтримки. Оператор вислухав все те, що я тут описав і сказав, що в нього рекомендація: «зверніться до продавця». Це мене просто ошалешило. Я його питаю: тобто Ваша відповідь: «пішов нах???» Він кидає слуховку… Ось таке спілкування з підтримкою OTP Bank. Дуже прикро.
Sabur 17 листопада 2025, 11:05
Банк я не могу его назвать банком (контора) Служба поддержки, никакая абсолютно. Воруют деньги, не советую работать с этой конторой!
Taras852 14 жовтня 2025, 12:51
OTP Bank остаточно втратив мою довіру. За прострочку в 60 гривень мені подзвонила консультантка, яка дозволила собі розмовляти у хамській манері й наприкінці просто кинула слухавку. Така поведінка є не лише грубим порушенням етичних норм, а й суперечить чинному законодавству, яке забороняє психологічний тиск та нав’язливі дзвінки клієнтам.

Ця ситуація повністю дискредитувала банк у моїх очах. Я більше ніколи не користуватимусь їхніми послугами і категорично не рекомендую OTP Bank нікому. Замість того щоб поважати своїх клієнтів, банк демонструє зневагу та агресію — і це красномовніше за будь-яку рекламу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Asdfgh2006 10 жовтня 2025, 11:32
Банк ОТП ничего не предпринимает по поводу мошенников.Перевела деньги на счет из банка мошеннику из Инстаграм магазина, при чем людей очень много эта мошенница обманула в течении нескольких лет и банк не блокирует карты и деньги не возвращает
viktoriia97 25 вересня 2025, 14:51
Два роки тому я отримала зарплатну картку цього банку, видали її разом із кредиткою, яка мені взагалі не потрібна була і яку вони самі ж згодом закрили.
З часом потреба у кредитній картці все ж з’явилася, відкрила віртуальну картку «Ладна». Декілька разів УВАЖНО вивчала умови договору, ніби все чітко, високих комісій не повинно було бути. Але з часом побачила, що комісія знімається значно більша, ніж вказано. Коли виставляють мінімальний платіж 1-го числа, то це майже вся сума, яку я використала. До прикладу, усього витратила 5 тис. грн — мінімальний виставлять приблизно 4500 :) Маю кредитку в іншому банку + розстрочку ще в одному, то там чомусь все роблять чітко, як написали, ні копійки зайвої з мене не зняли. А тут суцільний обман і шахрайство! Як таке може бути: в договорі чітко і ясно пишуть, що мінімальний платіж 4%, а насправді для пільгової ставки ти мусиш чи не повністю погасити борг! У додатку ніде не вказується, до якого числа ти у пільговому періоді, не запам’ятаєш — це твої проблеми)
Коли відкривали ту НЕ«ладну", обіцяли кешбек за покупку в інтернеті на суму від 1000 грн, типу одразу його зарахують після оплати, покупку я зробила, минуло два тижні, кешбек і не збирався приходити, якби я не зателефонувала в підтримку і не нагадала їм))) Я є клієнтом трьох банків і з двома іншими таких проблем та «сюрпризів» ніколи не виникало. Моє щастя, що я не робила дорогих покупок цією карткою!!! Закрила її без вагань. Використовувала 2−3 тис. грн. на місяць, здійснювала невеликі перекази в межах банку і сплатила більше 100 грн ПРИХОВАНИХ комісій
Жахливий банк, найгірший з усіх, з якими доводилося мати справу, нікому не порекомендую зв’язуватися з ним.
Александр Наумченков 4 вересня 2025, 12:07
Банк вирішив, що мій паспорт «нечинний» (це прямий текст відповіді), бо немає фото, хоча фото є. Як вирішити питання — «зверніться у відділення». Мені не зручно «у відділення», перший раз з таким стикаюся, в інших банках не виникало таких вимог. Напевно клієнти банку не дуже і потрібні.
MaksBakss 3 вересня 2025, 19:09
Відділення за адресою: Дніпро, узвіз Крутогірний, 33
Я уже давно владею картой банка. И тут вижу что мне пишет менеджер банка «Пожалуйста погасите долг». Я не понимаю от куда долг, так как во первіх кредитный лимит 0. На карте был остаток 7 грн. Если мне что-то нужно купить я закидываю на эту карту средства и покупаю. И тут вижу что на карте -419 грн. и не понимаю от куда. За обслуживание 0, ниже 0 уйти не могу, от куда долг не ясно. Звоню в банк и мне говорят что где-то, когда-то я платил подписку за сервис и сейчас им не пользуюсь, но сервис пытался стянуть деньги и в обход банка через МастерКард затребовали. И вопрос зачем тогда нужен ОТП БАНК, если с Вас могут в любой момент стянуть деньги и потом будет банк их требовать обратно. Самый *** банк который есть в Украине это ОТП. Карточки этого банка никак не защищены, по этому если не хотите каждый раз платить долги которые они же Вам и создают, то не открывайте там счет!
namik 7 серпня 2025, 19:05
Шановні представники ОТП Банку!

Звертаюся до вас із глибоким занепокоєнням щодо ситуації, яка виникла з моїм зарплатним рахунком, відкритим у вашому банку.

Незважаючи на те, що на рахунок надійшла моя офіційна заробітна плата, банк помилково класифікував надходження як перевищення лімітів або незрозумілі транзакції, у зв’язку з чим рахунок було заблоковано. Станом на сьогодні рахунок залишається недоступним вже третій день, і я не маю можливості скористатися власними чесно заробленими коштами.

Я вже тричі звертався до служби підтримки та виконав усі необхідні дії, включно з наданням підтверджуючих документів про джерело коштів. Проте ситуація досі не вирішена, а роз’яснення або офіційної відповіді не отримано.

Прошу:

1. Негайно розблокувати рахунок та надати можливість розпоряджатися моїми коштами.
2. Надати письмове роз’яснення щодо підстав блокування.
3. Уникати подібних ситуацій у майбутньому щодо зарплатних рахунків без належної перевірки.

Звертаю вашу увагу, що внаслідок блокування я не можу виконувати життєво необхідні платежі, зокрема за житло, харчування, транспорт тощо.

Сподіваюся на термінове вирішення питання та адекватне реагування з вашого боку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valera260509 18 липня 2025, 13:09
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Садова, 10
Дуже велика ПОДЯКА усім працівникам відділення за якісне та ввічлеве обслуговування, компетентність та професіоналізм, а також за постійне бажання допомогти клієнтам!!!
Сергій Фомський 14 липня 2025, 19:24
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Лазарєва, 6
Почалась історія з дзвінка менеджера Черкаського відділення з пропозицією співпраці.
Обіцяла трохи кращі умови ніж в інших банках для юр. осіб по деяким продуктам, надіслала на пошту комерційну пропозицію з тими ж умовами.
Також була обіцяна умова безкоштовного обслуговування рахунку на протязі трьох місяців.
Після відкриття рахунку та перерерахунку туди грошей, на слідуючий день приходить сповіщення, що умови змінені, звичайно ж не в кращу сторону.
Також з першого місяця знімають плату за користування рахунком (де мало бути 3 міс. без оплати).

Будь-які дзвінки до менеджера не принесли жодних результатів — спочатку розказувала що відбулись якісь збої, все вияснить і гроші повернуть, потім на тиждень взагалі пропала і не відповідала ні на дзвінки ні на смс.
В цей період я звертався на гарячу лінію (більше 10 раз. Але вони тільки «начебто» фіксують звернення і передають відповідальному менеджеру щоб той зв’язався з клієнтом), але і це призвело лиш до того, що через тиждень зі мною звязалась менеджер і знову пообіцяла все вирішити. Після останніх обіцянок пройшов ще 1 місяць — нічого не змінилось.

Взагалі не розумію куди дивиться керівництво цієї «шарашкіної контори» — по іншому назвати їх не можу, коли:

1. Менеджер Черкаського відділення — Лукашенко Ніна (з її слів вона ж Керівник напрямку обслуговування юр. осіб) дозволяє собі цілеспрямовано брехати, розповідаючи про неїснуючі умови та надсилати документи від імені «банку» з неіснуючими умовами, після чого просто пропадає, не відповідає на дзвінки та смс.

2. Керівник Черкаського відділення — Гібало Інна Ігорівна жодного разу не відповіла на телефонний дзвінок (номер її телефону дав менеджер гарячої лінії) — дзвонив більше десяти раз в різні дні напротязі тижня.

Також на гарячій лінії мені дали номер телефону відділення (сказали, це загальний номер відділення — дзвоніть), і там теж жодного разу не відповіли.

Ця «контора» знаходиться на 5-му місці рейтингу Мінфіна!!! — ЯК?
Такого відношення до роботи, співпраці, клієнтів, не тещо в інших банках, взагалі ніде не зустрічав!

Категорично не рекомендую ОТП Банк до будь-якої співпраці!

Мінфін, чим ви керуєтесь, коли визначаєте місця в ваших рейтингах? — тут мають місце або корупція, або така ж некомпетентність, як і в Черкаському відділенні ОТП у вищеперерахованих осіб, або цілеспрямоване *** під вашим прикриттям.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
USO 13 червня 2025, 10:20
Відділення за адресою: Полтава, вул. Ю. Матвійчука, 28
Дуже ввічливе та доступне обслуговування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Garrett 27 травня 2025, 17:57
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. П. Орлика, 8
Дуже приємне враження залишила консультація в ОТП Банку. Сніжана — ввічлива, доброзичлива та уважна. Спілкування було комфортним і зрозумілим. Дякую за професіоналізм!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сніжана Петрюк 27 травня 2025, 17:30
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. П. Орлика, 8
Дуже задоволена обслуговуванням в ОТП Банку! Працівники завжди ввічливі, компетентні та готові допомогти. Відкриття картки, оформлення депозиту чи консультація — усе проходить швидко й без зайвого клопоту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NastyaAvramchuk 8 травня 2025, 17:38
Відділення за адресою: Житомир, вул. Леха Качинського, 8
Гарний банк та якісне, доброзичливе обслуговування
Всі дівчата привітні
Окремо дякую менеджеру Аліні
Допомогла вирішити всі проблеми, ефективно та якісно робить свою роботу
Рекомендую саме цей банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sisoeva21 8 травня 2025, 14:55
Відділення за адресою: Житомир, вул. Леха Качинського, 8
Була в касі, касир Світлана. Робила платіж. Обслуговування чудове, працівник чемна і привітна. Обслуговування на найвищому рівні. Дуже сподобалося. Звертатимуся й надалі.
Щиро дякую!!!
Nadin67 6 травня 2025, 17:01
У 2008 році мною було відкрито депозитний вклад.Також на мій депозитний вклад були розміщенні кошти іншої особи.
Мій депозитний вклад викрали! Мене звинуватили у викрадені коштів іншої особи, хоча в подальшому за рішенням суду доступу до рахунку даної особи, усі кошти знаходились на її рахунку. Мене арештовували, тримали в СІЗО і на цілодобових домашніх арештах і все це за мій власний депозитний вклад. На сьогоднішній день уже 13 років ідуть суди де я є обвинувачена, представники банку переховуються від суду, а ОТП банк знищив усі мої первинні документи по моєму депозитному вкладу.Національний банк, як і ОТП банк приховують даний факт.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlgaAleks 29 квітня 2025, 14:19
Всі питання вирішуються швидко і якісно. Професіонали, які уважні до своїх клієнтів.
Мінфін
Відповідь адміністратора
2 травня 2025, 8:52
Відгук не зарахований (на 02.05.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Viktor2369 28 квітня 2025, 18:05
Третий год выплачиваю кредит, осталось четыре платежа захожу в приложение и вижу что сумма долга увеличилась на 600 гривен. Звоню в банк говорят вы наверное не туда смотрели делают из людей идиотов. Ни кому не советую связываться деньги воруют и говорят что так должно быть.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana30081980 6 квітня 2025, 14:49
На рахунку лежать мої кошти. Я втратила телефон, відновити номер не змогла, так як знаходжуся в окупації. Писала в банк щоб увійшли в положення, робила фото себе, документів, себе з документами, описувала які і звідки були надходження на карту, все марно, відповідь банка одна, не можуть мені надати доступ до МОЇХ ЖЕ ГРОШЕЙ. Доберуся до банку, переведений всі кошти в інший банк, а з цим більше звязуватися не буду, а якщо взнаю що грошей на рахунку більше не має, подав в суд.
alexeypenzin 24 березня 2025, 10:45
Списують непомітно кошти (КРАДУТЬ). Комісії за користування послугою переказу між картками за допомогою G-Pay, НЕ відображають ні при здійсненні операції ні після, зазначивши це лише в договорі.

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.6
EUR 48.9 49.75
Всі курси банку

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
USD 42 42.6
EUR 48.9 49.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / OTP Bank 💰 / Відгуки про ОТП Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ОТП Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.