Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
OlgaDrabik 3 серпня 2021, 9:17
Хочу рассказать свой неудачный опыт, который сложился с ощадбанком.
Решили взять ипотеку на вторжилье. Обратились в банк, предоставили документы, справки о доходах.
Сотрудник банка, а конкретней-начальник отделения, приняла все документы. Проверив все документы, справки нам было сказано, что мы проходим по их просчётам, можем искать жилье.
Жилье было найдено, заплатили аванс, после чего начальник отделения выехала на объект, сделала фото квартиры, взяла документы на проверку (как пояснила), от нас потребовали сумму на оценщика.
Так как мы были уверены, что квартиру нам получится купить, оплатили оценщика.
Итак, квартира оценена, все жду 10 дней.
И тут сюрприз, Вам отказано в сумме, которую было оговорено (
Отказал рисковый отдел.
Как так? До этого все было в порядке, мы же все документы ранее предоставили для проверки, чтоб не получилось таких ньюансов, сама же руководитель говорила найти жилье, так как все хорошо.
Мы потеряли деньги на оценщике (который был от банка), мы потеряли на риелторе, который помог найти жилье, также потеряли доверие к банку в компетентности сотрудников, а самое главное Мы лишились мечте.
Вы не думаете о своих клиентах.
Возможно, кому-то пригодится наш опыт.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 3 серпня 2021, 9:57
Доброго дня.
Шкода, що сталася така ситуація. Зазначимо, що рішення про видачу кредиту приймається кредитним комітетом банку після проведення комплексного аналізу позичальника та оцінки його кредитоспроможності. Якщо ж рішення вже було прийняте з негативним результатом то змінити його неможливо.
KailoAlena 3 серпня 2021, 0:17
02.08.2021 оформляла карточку по субсидии, карточку оформили, но на горячей линии сказали что мой номер не зарегистрирован как платёжный, вернулась в банк на что девушка мне сказала что должно было прийти СМС, я ей несколько раз показывала на телефоне что СМС не было, она сказала что я не адекватная и чтоб я пришла завтра, когда я решила записать ее ответ на видео она выбила телефон у меня из рук. В итоге экран весь разбит, кто за это будет отвечать?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 3 серпня 2021, 9:41
Доброго дня.
Дякуємо за сигнал. Зі свого боку хочемо детальніше розібратися в ситуації яка склалася і тому просимо написати нам в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.
Юлиана Левченко 2 серпня 2021, 23:04
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Кирпоноса, 26
Закончился у меня депозит. Валюта. Ставки, предлагаемые банком не то, что низкие, просто никакие. Естественно, я выбираю деньги. Прихожу с картой и приложением Дия в отделение Ощадбанка. И тут начинается треш.
Дия у них не действует, нужен паспорт. Ок. Дала id карту. И карту банка. И тут, о ужас, выяснилось, что не помню пароль. Я, конечно, как продвинутый пользователь мобильного банкинга, решаю, что это совсем не проблема и дело одной минуты в приложении, но нет. Оказывается нужно перевыпустить карту. И бесплатно это можно сделать только в том отделение, где эта карта открывалась. А длится это по времени дней 10. Но сначала позвоните на горячую линию и закажите перевыпуск. Ок. Звоню, трачу своё время, чтобы услышать, что сейчас по телефону они перевыпускают карты Премиум класса за 200 грн. На х… она мне нужна??? Ребята, вы что издеваетесь? Заработок на выпусках и доставках карт??? Это просто днище. Может ещё нужно за неделю записываться и очередь с 6 утра занимать под отделением, как в лихие совковые времена? У меня просто шок.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 3 серпня 2021, 11:05
Доброго дня.
Згідно тарифів банку перевипуск карти по причині втрати ПІН-коду тарифікується, в залежності від типу карти та тарифного пакету. З тарифами можна ознайомитися на офіційній сторінці банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
В даному випадку ви можете здійнити перевипуск карти через відділення банку або дистанційно, по дзвінку до контакт-центру і після її отримання зняти кошти. Також, ви можете отримати кошти при закритті рахунку у відділення, де було розміщено депозит.
vlasiichuk 2 серпня 2021, 21:51
Доброго дня!
Можливо відгук буде корисний іншим
Сам ще розбираюсь з питанням, але вже є прекрасна історія спілкування з support банку
Коротка історія — в віділленні банку замовляв оформлення картки «Моя картка»
В банкінгу світиться тариф «Мій комфорт»
Результат спілкування з support — просто «кинули трубку»
Деталі на скриншоті — https://ibb.co/3MXVbn5
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 3 серпня 2021, 9:25
Доброго дня!
Зауважимо, що раніше відкриття карти «Моя карта» відбувалося в рамках тарифного пакету «Мій комфорт». На разі, починаючи з 01.08.21 банком були внесені зміни до тарифів і дана карта є окремим тарифним пакетом «Моя карта». Це означає, що клієнти, які відкрити рахунок та карту до 01.08.21 обслуговуються в рамках ТП «Мій Комфорт», нові ж клієнти по ТП «Моя карта». З інформацією можна ознайомитися на сторінці банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nadiya123 2 серпня 2021, 10:13
Банк не разблокировывает мой з/платный счет даже после предоставления Постановы про снятие ареста на счет. Основание нашли в том, что на этот счет я могу получать не только з/плату, но и переводы и т. д. Функций якобы у банка отслеживать виды поступлений нет и по понятной только им причине Банк решил не выполнять уведомление исполнителя. По какому праву Банк не выполняет разблокировку з/платы? Кто дал право Банку оставить без существования мою семью? Странным также является списание моей з/платы, ссылаясь на номер и дату Постановы о снятии ареста со счета. И это государственный банк, который должен защищать интересы своих клиентов. Отдельно хочу отметить деловодство Банка. 28.07. было списание моей з/платы со счета, ссылаясь на Постанову от 19.07. При выяснении вопроса почему не снят арест 30.07. была надана информация, что Постанова не надийшла до Банку. Просто абсурд, значит списать она есть в наличии, а снять арест её нет. Пришлось доказывать, что трекинг отправлений подтверждает доставку рекомендованного письма. После этого удалось добиться, что письмо было получено Банком 27.07.2021. Ужасное отношение к людям.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 10:39
Доброго дня! 30.07.2021 р. вам було надано інформацію про те, що постанова надійшла до Банку, але була залишена без виконання, оскільки у резолютивній частині постанови прописане часткове зняття арешту з рахунку — це вимога, яку банк задовільнити не може. Зняти арешт з рахунку можливо виключно повністю.

В таких випадках виконавцю надається відповідь, відповідно до якої він має можливість змінити постанову та надіслати її до банку повторно.

Зазначимо також, що банк не зацікавлений в арешті коштів на рахунку і завжди виконує вимоги документів, що надходять від виконавчих служб, за наявності такої можливості.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikas18 1 серпня 2021, 2:00
Шановні представники Ощадбанку, прошу Вас роз’яснити, чи дійсно у відділеннях Ощадбанку існує внутрішня інструкція чи наказ, який забороняє видачу пенсії в сільській місцевості по довіреності виданій та посвідченій в сільській раді згідно всіх вимог чинного законодавства, а натомість існує вимога виключно нотаріального посвідчення такого доручення для вказаних цілей.Дякую за відповідь
Ощадбанк
Відповідь банку
2 серпня 2021, 10:03
Доброго дня! Довіреність на одержання заробітної плати, стипендії, пенсії, аліментів, інших платежів та поштової кореспонденції (поштових переказів, посилок тощо) може бути посвідчена посадовою особою організації, в якій довіритель працює, навчається, перебуває на стаціонарному лікуванні, або за місцем його проживання.

Стосовно ж довіреності на розпорядження банкіським рахунком, вона має бути засвідчена нотаріально.
Nadiya123 30 липня 2021, 11:42
Відділення за адресою: Одеса, вул. Базарна, 17
05.07.2021 был наложен арест на все счета по исполнительному листу, 19.07.2021 исполнителем была выписана Постанова про снятие ареста с з/платного счета. 28.07.2021 не то, что снят арест, а списаны все средства с зарплатного счета, ссылаясь на эту же Постанову. Возникает вопрос: Специалисты банка читают документ, когда его исполняют? При обращении в Областное управление г. Одессы с просьбой помочь разобраться в ситуации специалисты банка вообще не вникают в ситуацию. Поразил ответ одного сотрудника: «Всё сделалось автоматически. Канцелярия на первом этаже, жалуйтесь…» Решить вопрос невозможно. Просто ужасное отношение.
Ощадбанк
Відповідь банку
30 липня 2021, 11:50
Доброго дня! Списання з рахунку можливе у випадку надходження до банку платіжних вимог. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та ідентифікаційного коду. Перевіримо ситуацію та надамо зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olena Fedenko 28 липня 2021, 16:42
Мой отец переводил деньги с одного банка на карту ощадбанка. Переводы были частями, так как перевести всю сумму с карты на карты не позволяла комиссия другого банка. Прошло чуть больше месяца и сегодня отделение в Беляевке стало просить объяснение поступлению средств. Отец пообещал отправить данные с другого банка, а теперь сообщают, что нужно написать объяснительную от руки как и на что все эти средства потрачены/будут потрачены. На каком основании эта объяснительная должна писаться? Общая сумма всех средств около 160к грн, а финмониторинг стартует с 400к грн.

При этом сотрудники отделения не могут четко всё, что нужно предоставить, чтобы не было блокировки средств. Может это может сделать представитель банка здесь?
Ощадбанк
Відповідь банку
28 липня 2021, 17:46
Доброго дня! Потрібно перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону власника рахунку, а також адресу відділення, де відкрито рахунок. Будемо вам дуже вдячні.
dianats 28 липня 2021, 15:26
У меня есть карта для социальных начислений в Ощадбанке. Счет был открыт специально для начислений со службы занятости, а также для детского пособия в апреле 2017 года. Мне пришли зачисления по выплате со службы занятости после того, как я выехала за границу, то есть в сентябре 2017 получила СМС, что деньги уже на счету. Но соответсвенно снимать я их не могла, так как было не в Украине, с других банкоматов не хотела выводить деньги, чтобы не платить комиссию. Предполагалось, что деньги таким образом сохраняться и по приезду в Украину я буду располагать уже денежными средствами. Прилетела в Украину в июле 2021, пошла в банк, чтобы перевыпустить карту и снять деньги со счета. И тут выясняется, что с декабря 2017 по январю 2020 с меня взымалась комиссия! Мне никаких уведомлений не приходило! СМС банкинг тоже был подключен! Но СМС не приходили. А почему? Потому что был в январе 2018 в системе каким-то образом был поменян номер! На совершенно не знакомый мне. Как это понимать? То есть, первое, плата за СМС оповещение снимались регулярно на протяжении 3х лет, но кому прислали сообщения? Второе, карта была специально открыта для социальных выплат, работник меня заверил, что это специальная карта, льготная, с нее не взымаются никакие «экстра» комиссии. В договоре не было указано, что комиссия будет взыматься за отсутствием движения денежных средств. Работники Ощадбанка никак не отреагировали на мою жалобу.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 липня 2021, 16:32
Доброго дня! Комісію за обслуговування неактивного рахунку передбачено тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Для того, аби уникнути списання комісії за осблуговування неактивного рахунку, достатньо хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати чи поповнення.

Стосовно зміни мобільного номеру телефону написали вам в приватні повідомлення для уточнення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
111hhhccc 28 липня 2021, 12:25
Мой папа Пачев Иван получает пенсию около 4×5ти лет. И теряли карту, и возобновляли, и буквально месяц назад оформил новую карту в связи с окончанием срока, всё ему объясняли и срок изготовления, и цена за перевыпуск карты. Я волновалась, что ему навяжут какие либо услуги или кредитные карты, а нет. Последний раз его консультировал парень экономист, отлично все объяснил.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 липня 2021, 14:40
Доброго дня!
Дякуємо за ваш відгук та довіру.
З повагою, команда Ощадбанку.
NINA1941 27 липня 2021, 16:54
Підкажить будь ласка, куду можна звернутися для того щоб узнати де знаходиться картка та коли її віддадуть. 28.05.2021 року подала документи для оформлення картки, станом нав сьогодні 27.07.2021 картку не видано, тому що банк не може її роздрукувати це зі слів співробітників. На мій погляд виготовлення картки 2 місяці це не дуже гарна робота, на жаль не можу відмовитись від цього клятого ощадбанку. Відділення 124 м. Київ
Ощадбанк
Відповідь банку
28 липня 2021, 8:34
Доброго дня. Будь ласка, напишіть нам в особисті повідомлення ваше ПІБ, номером телефону та адресу відділення, в якому замовляли картку. Наперед вдячні!
05.06.2021 мені потрібно було зняти 1000 грн. В терміналі ОщадБанку в цей час була інкасація, тому я вирішила зняти кошти через термінал партнера ПриватБанк. Термінал працював коректно, тому я вставила картку і запросила потрібну мені суму. В цей час до мене підбігає охоронець і говорить, що в банкоматі зараз якісь сбій, щоб я нічого не знімала. Нажаль вже було запізно, гроші почали нараховуватись ((в результаті замість 1000 грн, мені видало лише 1 купюру на 500 грн. Я розгублена, відмінила отримання чеку, але смс прийшла що 1000 грн знято успішно. Я зателефонувала на гарячу лінію Привата, там сказали нічим домогти не можуть, телефонуйте в Ощад. Набрала туди, там теж нічим допомогти не змогли, сказали зверніться на відділення. Так як це була суботу, прийшлось очікувати до понеділка, щоб був робочий день. 07.07.2021 я прийшла на відділення і все пояснила. Далі спеціаліст банку надала мені зразок заяви і сказала, щоб писала так. З її слів така ситуація буває, все добре, кошти повернуться через 45 днів. Я заспокоїлась і пішла собі по своїм справам. Пройшло достатньо часу, але мені ніхто так і не набрав (Звернувшись на відділення, мені повідомили, що результатів ще не має. Я обурена від даної процедури. Це що дійсно потрібно стільки часу, що б в маленькому містечку знайти аж цілих 500 грн???) В обід того ж дня, мені подзвонили з відділення і сказали що готова відповідь. Результати мене честно кажучи здивували!!! Провели перевірку і в мене з рахунку дійсно знято 1000 грн. Супер, але ці інформацію я теж знаю! Суть в тому що знято повну суму, але видано на руки половину. А що саме обурююче, що я ще повинна заплатити банку за неправдиві свідчення 500 грн! Це взагалі як??? Я ніколи не думала, що живучи в 21 столітті, Ощадбанк залишився на рівні совка (Прошу розібратися в даній.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 10:53
Доброго дня! Тривалий термін проведення розслідування пов'язаний з тим, що операція проходила в банкоматі іншого банку. Коли така ситуація виникає в банкоматі Ощадбанку, кошти повертаються одразу після інкасації. Якщо ж це інший банк, то проходить оскарження операції через міжнародну платіжну систему Visa або Mastercard. В таких випадках зі свого боку стараємось провести всі процедури максимально оперативно.

Ситуацію з поверненням коштів перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.
agentprv 25 липня 2021, 12:25
При оформленні карти киянина банк стверджував що нею можна користуватись як Kyiv Smart Card. Виявилось що поповнити її неможливо всіма відомими способами. Через каси метрополітену відмовляються її поповнити. На гарячій лінії банку як папуги повторюють що можна поповнити через каси метрополітену. Як можна продавати послугу якої немає?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 10:46
Доброго дня! Картка Киянина являється носієм електронного квитка та надає її держателю право проїзду в муніципальному наземному та підземному транспорті м. Києва:

— безкоштовний проїзд (для пільговиків);
— діє як класичний транспортний квиток з можливістю придбання поїздок (чим більша кількість придбаних поїздок, тим нижча вартість однієї поїздки).

Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити, який саме вид поїздок ви плануєте використовувати, та інші деталі.
Anatoliy272001 23 липня 2021, 22:41
Відділення за адресою: Одеса, вул. Сегедська, 16
Про этот банк я могу писать очень долго, но напишу только о главном…
Это самый ужасный банк которым я пользовался:
1. После утери банковской карты и её восстановления не могу никак зайти в ощад24/7, пришёл в отделение сказали обратиться в тех поддержку, позвонил туда, сказали приезжать в место в котором я получал карту, а я в Ужгороде, мне нужно ехать аж в Одессу чтобы только зайти в приложение. Ну я думаю Вы понимаете весь маразм ситуации…
2. Вечные комиссии, причем за всё даже за то чтобы просто снять деньги в Банкомате!!! Не хочу даже говорить о том что с меня сняли около 300 грн за то что скинул деньги с ощада на ПриватБанк😡. Да извините меня могли бы хотя б деньги не брать за смс-ку что зарплата пришла.
3. Такое ощущение что это банк для стариков которые тупо там сидят в очереди… Стоял в отделение банка на Сегецкой в Одессе 2.5 часа и что самое интересное абсолютно не помогли в решении проблемы🤬. Хотел спросить помогут ли мне в решении вопроса на что получил ответ: «Уважаемый если Вы стоите в очереди, стойте, Вы у нас не один такой» А я всё-таки участник боевых действий!
4. Абсолютно не квалифицированные работники банка которые сами не знают как решить ту или иную проблему…
5. Проще говоря я всё не могу написать потому что сейчас в голову приходят только одни некрасивые слова🤬🤬🤬 Спросите меня почему я не поменяю данный банк на другой всё очень просто, наша академия очень хорошо сотрудничает с этим банком и начальство не даёт нам поменять этот банк на другой!
Проще говоря Всем абсолютно всем желаю обходить данный банк стороной!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 10:23
Доброго дня! Дякуємо вам за детальний відгук.

На даний момент у зв'язку із особливістю побудови банку існують операції, виконати які можливо лише у відділенні банку в межах області, де відкрито рахунок. Ми вже працюємо над тим, аби виправити цей момент і зробити можливим виконання всіх операцій в будь-якому відділенні. Оскільки завдання масштабне, нам потрібен час. Сподіваємось на розуміння та приносимо вибачення за незручності.
Ми перевіримо детальніше ситуацію по саме вашому рахунку та надамо зворотний зв'язок в приватні повідомлення.

Стосовно тарифів на зняття готівки, вони в банку є максимально оптимальними. Для отримувачів пенсії або соціальної допомоги існують умови зняття готівки без комісії, для отримувачів заробітної плати — також, відповідно до умов договору між організацією та банком. Існує комісія на зняття готівки для карток, що призначені для особистого користування. Проте навіть за цих умов картку можна використовувати вигідно, проводячи за її допомогою будь-які операції оплати.
При переказі коштів на картку іншого банку тарифікується в розмірі 1% + 5 грн. Якщо сума переказу становила 30 000 грн., тоді комісія справді буде складати 305 грн, відповідно до діючих тарифів.

Ми стараємось усувати черги у відділеннях, саме тому розвиваємо дистанційні канали обслуговування — Ощад 24/7, контакт-центр та чат-боти. На сьогодні майже всі операції можна виконати дистанційно без звернення до відділення.

Очікуйте, будь ласка, на зворотний зв'язок по вашій ситуації в приватних повідомленнях.

З повагою, команда Ощадбанку.
prris28 23 липня 2021, 22:22
очень высокие комиссии, причём с пенсионеров за снятие наличных по субсидии. тормознутые банкоматы.бежать отсюда без оглядки.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 9:49
Доброго дня! В банкоматах та відділеннях Ощадбанку зняття готівки з картки, що призначена для отримання соціальних або пенсійних виплат, не тарифікується. В банкоматах інших українських банків в місяць можна зняти 10 тис. грн також без комісії.

Перевірити, яку суму вже знято в поточному місяці можна:

— через чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat

— через оператора контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800.
Ольга Гылка 23 липня 2021, 18:28
Обратилась в отделение банка, чтобы воспользоваться своей ячейкой и заодно забрать пкревыпущенную карту.
В ячейки прошла без проблем, сделала все, что нужно и пошла за картой. Сотрудник отказалась мне ее выдавать, т.к. у меня не было с собой оригинала справки переселенца. Получается, что в ячейки можно зайти без неё, а карту уже нельзя получить. Объяснение мне дать не смогли. Директор отделения Бойченко Ю. В. сказала, что я должна им доказать, что имею право проживать на территории Украины! Это что за новые правила? Я гражданин Украины! Я имею право тут жить! В итоге карту я так и не получила. Мне отказали, в открытии депозита, и оформлении новой карты.
Очень жалею, что воспользовалась ячейкой, но рада, что не продлила срок использования заранее. После окончания срока договора, буду арендовать ячейку в другом банке.
Так же хочу обратить внимание, что сотрудник Фесенко (если я правильно услышала фамилию) Анастасия, покинула рабочее место и не заблокировала компьютер, не вышла из программы. Любой человек мог воспользоваться таким моментом и украсть личные данные клиентов банка.

Подала жалобу на горячей линии, но ошиблась в дате. При оформлении договора на аренду ячейки, я видела, что сотрудники отмечали праздник какой-то, в подсобном помещении был накрыт стол и стоял начатый алкоголь, что даёт все основания думать, что сотрудники были не в трезвом состоянии. Это было 17 мая, а не 13, как я сказала в жалобе
Ощадбанк
Відповідь банку
26 липня 2021, 9:42
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотний зв'язок та приносимо вибачення за ситуацію. Обов'язково перевіримо всі деталі, описані у зверненні.
Aneet 23 липня 2021, 13:03
Сьогодні близько 12:00 прийшла, щоб заплатити за доставку газу і поміняти 200$. Чекала 40 хв, працівники банку не зробили інкасацію до приїзду інкасаторів. Мало того, коли я захотіла уточнити курс, мені нахамив старший касир. Була величезна черга. Працівники живуть своїм життям. Дівчина, яка повинна допомагати розібратись з терміналом не реагує на прохання і займається своїми справами. Прочекавши купу часу мене змогли прийняти і касир стягнув замість 57 грн 60. Я погодилась, так як вона не мала здачі. Але коли мені не додали гроші, я згоріла …
ОШАДБАНК, я бажаю Вам ЩИРИХ, УСМІХНЕНИХ, ДОБРИЙ ТА ВІДКРИТИХ ПРАЦІВНИКІВ. А цим тільки пенсія світить … бо рейтинги так і будуть не одні з кращих (((
Ощадбанк
Відповідь банку
23 липня 2021, 14:46
Доброго дня! Написали вам в приватні повідомлення для уточнення ситуації. Будемо дуже вдячні за відповідь.
Skovaleva 23 липня 2021, 12:19
Умер муж, на счету 3900 гривен… все документы собраны, наследник ребёнок 13 лет, получить не могу… три месяца ждала ответ для нотариуса, дали, получено все, в смысле документ на спадщину, в отделение банка предоставлены все документы, мои, ребенка, и от нотариуса… видишь ли проверяют информацию… какую бл? У меня кроме старшего ещё 2е детей, их всех притащу в филиал, также телевидение. Я сыну обещала планшет с денег отца покойного, неужели для ощада это неподьемная сумма?
Ощадбанк
Відповідь банку
23 липня 2021, 14:31
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ померлого. Ситуацію з відправкою відповіді нотаріусу перевіримо.
380684959717 23 липня 2021, 10:35
Обслуговування просто… стояла в черзі 40 мін що зробити оплату. Працівники вирішують свої особисті проблеми по телефону, то пропускають когось без черги. Зробіть щось, бо це ненормально
Ощадбанк
Відповідь банку
23 липня 2021, 14:10
Доброго дня! Дякуємо вам за зворотний зв'язок та приносимо вибачення. Ситуацію з обслуговуванням у цьому відділенні обов'язково перевіримо.

Ми постійно акцентуємо увагу наших клієнтів на можливості проведення операцій без відвідування установ банку, через альтернативні канали обслуговування такі як: Ощад 24/7, чат-бот або контакт-центр банку. Варто також зазначити, що проводячи операції дистанційно, клієнт не тільки економить свій час на проведення операцій, а й суттєво виграє на комісії, адже проведення операцій через описані вище канали відбувається з нижчою комісією ніж в касі, а по деяких операціях взагалі комісія відсутня.
NSDMK 22 липня 2021, 17:52
Это уже не первый отзыв о данном банке, но, к сожалению, снова ничего хорошего сказать не могу, увы.
Отсутствие комиссии за коммунальные платежи было единственной причиной использования пенсионной карты именно в этом банке. Но чем дальше, тем больше идет постепенное навязывание ненужных услуг и смена условий пользования картой.
В какой-то момент, конечно же без уведомления об этом, появилась комиссия за квитанции. А теперь оказалось, что комиссия возможна даже без квитанции!
Сегодня при оплате коммунальных счетов был отменен платеж. Я позвонила в банк, чтобы узнать причину отмены, в ответ было — ничего не знаем, оно само, это не к нам вопросы, разбирайтесь сами.
Ну раз «оно само» и оплата не проведена, то прошу вернуть комиссию, т.к. комиссия берется за проведенную платежную операцию, на что снова получаю ответ, что это мои проблемы, а не проблемы банка, банк вообще не знает что произошло и почему.
На вопрос куда можно обратиться чтобы узнать почему так произошло и решить вопрос, отправили писать жалобу в виде бумажного письма в центральный офис — Привет, современный мир высоких технологий!
Кстати, кое-какие технологии они таки внедряют. Теперь при дозвоне на горячую линию, сразу после гудков вас встречает голосовой помощник София, которая совершенно не распознает человеческую речь и в итоге все-таки переключает на оператора.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 липня 2021, 9:59
Доброго дня! Будемо вдячні вам за можливість розібратись в ситуації детальніше. Для уточнення деталей написали вам в особисті повідомлення.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝