×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Всі курси банку |
Скарга
Коментарі (3)
Про мобильные сбережения.
Нарахування відсотків здійснюється за фактичну кількість днів в періоді, з урахуванням вихідних днів, щомісячно в день здійснення білінгу. Не враховується день зарахування коштів на рахунок «Мобільні заощадження» і день переказу коштів з «Мобільних заощаджень».
Коментарі (7)
Втихую снимают деньги с карточки
Это вторая неприятность, связанная с Ощадбанком. Первый раз из-за неправильно оформленной карты брали проценты при снятии средств.
Комісія списується за умови, що протягом року по рахунку не проводилось жодного списання та/або зарахування коштів (не враховуються списання комісій, а також перекази з/на віртуальну картку та мобільні заощадження).
Комісія становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку клієнта становить менше 100 грн., комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується)
Для уникнення непорозумінь рекомендуємо рекомендуємо ознайомитись з діючими тарифами.
Коментарі (10)
работа банка
Коментарі (7)
Картка киянина
Завжди намагаємось випустити картку максимально швидко, наскільки це можливо. Перевипуск, як правило, не триває довше 14 календарних днів.
Написати коментар
Не гос. банк, а частная лавочка
За время ходьбы позвонил на горячую линию и попросил зафиксировать ЖАЛОБУ на работу отделения. Сегодня получил письменный ответ, на ОБРАЩЕНИЕ, которое подписано тем отделением, на которое я жаловался. И в ответе было только доны адреса ближайших банкоматов. На остальные вопросы ответ не получил.
Вот такое отношение к клиентам в Ощадбанка.
Отримати картку у відділенні вже можна за допомогою додатку «Дія» за умови, документи, за якими клієнт раніше був ідентифікований банком відповідає документам, що завантажені в мобільний додаток «Дія».
Коментарі (11)
Оплата комуналки
Оплачивал воду и электричество по адресу г. Одесса ул.Решильевская 27 — оплату за воду приняли, а за электричество отказались принимать сославшись на то, что я отказался давать свой номер телефона. Если передача телефона была условной, то номер то я передал своего старого телефона которым давно не пользуюсь. Я где-то слышал что передача телефона требуется самому банку для создания некоего профиля внутри банка, который мне не к чему. Сотрудник банка же защищает свои запросы тем, что есть люди которые проверяют и контролируют свои оплаты, а так же возможны ситуации когда оплата не прошла.
Я не совсем понимаю каким образом лично мне поможет передача своего телефона третьим лицам контролировать свои оплаты. Я же не клиент банка и по сути зашёл с «улицы» — передав номер телефона я максимум удовлетворю непонятные запросы сотрудников банка. Мне же при этом никаких плюсов.
А что касается ошибок при оплате/проведении оплаты — у меня же на руках будет квитанция об оплате и именно квитанцией я буду что-то доказывать.
Вопросы следующие — может ли гражданин оплачивать коммуналку без передачи/указания своего номера телефона? (на который после оплаты моментально приходит рекламное сообщение — последний раз мне пришло смс об «акция, курсы английского языка»)
И второй вопрос — являются ли требования сотрудников банка законными согласно праву защиты личной информации? (к слову, месяца три назад я проводил оплату с передачей своего номера телефона, но видимо тогда мой номер банк не зафиксировал)
К самому отделению вопросов нет — сотрудники порядочные, все в масках, всегда чисто и почти полное отсутствие очередей, а так же помощь при использовании терминала
Уточнення мобільного номеру допомагає спрощувати проведення платежів. Так, це обов'язкова частина процедури.
Банк гарантує збереження даних, таємницю банківського рахунку, операцій по ньому та відомостей про клієнта. Працівники несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність за збереження банківської таємниці. Саме тому будь-яку передачу даних виключено.
Коментарі (20)
..
Зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0-800-210-800. Оператор перевірить, чи надходить дзвінок та зорієнтує в подальших діях. Можливо потрібно закрити в системі попередню реєстрацію, щоб ви змогли створити нову.
Написати коментар
Ощадбанк — самое ужасное, что со мной случалось в сфере услуг
Я пошла, разумеется, в ближайшее отделение — пр. Мира 89 (Чернигов), где мне сказали, что моя карта находится в другом отделении, а на вопрос, могу ли я получить деньги без карты со счета, мне ответили отрицательно. Мне назвали несколько отделений, куда мне нужно идти, чтобы получить карту — Кирпоноса 26 и пр. Мира 19, что довольно далеко от места, куда я пришла изначально (не стоит забывать, что я пришла за соц выплатой на ребёнка, соответственно, этот самый ребёнок должен либо «ползти» со мной в эти отделения, либо передан кому-то, кто может посидеть).
Пришла я в отделение, которое по маршруту ближе, на ул. Кирпоноса, меня там так же отправили на пр. Мира 19. Пришла я на пр. Мира 19 и после озвучивания цели — получения денег, первое что я услышала «сейчас проверю работает ли программа». Разумеется, я уже была «очень счастлива» тому, что мне пришлось бегать по разным отделением, так там ещё программа может не работать. Программа, к счастью, работала, я предъявила паспорт (ID карту), но у меня не было листочка A4 с пропиской. Я без проблем предложила показать ее через приложения «Дія», на что получила отказ. Если не вдаваться во все детали, то только после того как вышла управляющая, мне выдали карту с условием, что фото прописки я пришлю на личный Вайбер оператора. Но самое интересное я выяснила, как получила карту! Оказывается, я могла снять свои деньги со счета ещё в первом отделении, написав заявление и не бегать по всему городу. А я то об этом спрашивала и мне отказали. Разумеется, настроение мое было ужасное.
Администратор в этом отделении тоже тот ещё, вместо того, чтобы пытаться как-то уладить ситуацию, она постоянно говорила, что я пришла уже не в настроении к ним и что они не при чем, к тому что оператор с первого отделения погонял меня по трём отделениям. Я пыталась аргументировать тем, что они все сотрудники Ощадбанка и это общая проблема, в ответ слышала «мы не при чем».
Вообщем получила я эту карту с горем пополам и ушла. Но разумеется меня разозлило то, что я оказывается могла ещё в первом отделении получить деньги и не бегать по всему городу. По пути домой я еще раз зашла в отделение по пр. Мира 89. Оператор свою вину не признала, а только говорила что это я не так что-то услышала, разумеется. Ко мне вышла заведующая, провела, а свой кабинет, где я рассказала всю ситуацию. Потом звонила кому-то уточнить, могла ли я все-таки получить деньги по заявлению со счета и не бегать за картой. Из телефона я успела услышать «не желательно», а потом она убавила звук. В конечном итоге она сказала, что без карты нельзя и операторы в этом отделении все сделали правильно. На этом мы разошлись. Конечно, ответ по телефону, который я случайным образом услышала, меня ввёл в замешательство и я решила позвонить на горячую линию и узнать. Оператор Игорь мне ответил, что я могла получить деньги без карты по заявлению со счета в любом отделении в пределах области.
Получается, что ни в одном отделении из трёх, что я посетила, нет компетентных сотрудников. Меня погоняли по всему городу, вместо 5 минут, что я рассчитывала потратить, я потратила кучу времени и ещё осталась с ужаснейшим настроением. Я много лет клиент другого банка и ни разу у меня не было ни одной стрессовой ситуации. К такому ужасному обслуживанию я не была готова и закрою этот счёт при первой же возможности, только есть опасение, что снова погоняют по всему городу!
Для уточнення також написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
З повагою, команда Ощадбанку.
Написати коментар
картка киянина — як тиждень можна знущатися над пенсіонером
з 09.09 до 22.09 картка була не активна — в ощадбанку не було відмічено її отримання.
на звертання в ощад банк (Бальзака, 66 — де і отримали картку) отримував відповідь — раз видали, значить активна. по іншому бути не може. нічого дивитись не будемо. (тобто ідіть про напрямку…)
22.09.2021 дякуючи підтримці працівнику з кол центру (КП) «Головний інформаційно — обчислювальний центр» тел. 3668123, під її диктовку нарешті в ощадбанку зробили «відмітку про отримання».
картка видана 09.09, відмітка від 22.09.
не майте нічого з ощадбанком. взагалі. то приходять невідомі борги на картку. то не можливо її закрити — потрібно іздити по 4 рази. бажаю щоб і картки киянина видавав інший банк. щоб ви взагалі не контактували з людьми. щоб вони вас не дратували своїми потребами
Написати коментар
Працюють у невідповідності чинному законодавству України
Після цього здійснив запит на дзвінок, та вирішив отримати інформацію на гарячій лінії, але меня було сказано, що наразі не має нормативної бази для цього, а на мої доводи було сказано, що ми більше нічого Вам не відповімо. Жахливе обслуговування, та банк, нікому не рекомендую.
Коментарі (2)
Карточка Киевлянина — безнаказанность и беспредел сотрудников!
Коментарі (1)
Блокування рахунків
Рахунок, що відкрито в тарифному пакеті «Зарплатний» є поточним і допускає зарахування як цільові, так і особисті. Це не рахунок спеціального призначення. Банк дотримується чинного законодавства України і має право на блокування доступу до рахунку за рішенням виконавчої служби. Стосовно зняття арешту рекомендуємо звернутися до виконавця.
Написати коментар
невиконання Закону № 1368-ІХ про Е-паспорти
Ощадбанк — Луцьке відділення на вул. Чевоного Хреста, 8, каса N 2, сьогодні, 18.09.2021 року ігнорує Закон України № 1368-ІХ про Е-паспорти, відмовляється обслуговувати за Е-паспортом у «ДІЇ», касир вимагає паперовий документ. Прийшлось вертатись, тратити час, гроші.
Чи буде покаране керівництво відділення за грубе порушення Закону?
Чи вплине Міністерство Цифрової Трансформації та Мінфін на керівництво відділення?
НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАТИ СПРАВИ з цією установою!!!
Коментарі (1)
Кредитний ліміт погоджений, не відповідає при отриманні карти в банку
Все почалося з того що замовляв в Чат боті,і надсилав всі необхідні скан-копії, внутрішнього паспорта ,ідентифікаційного кода, а також для підвищеного кредитного ліміту банк запросив додатково скан-копії сторінок закордонного паспорту з поїздками за останні 6 місяців, а також копії техпаспорта на авто. Після того як все надіслав просили почекати (не більше 24год) для погодження ліміту.Ввечері повідомлення-🥁 Вітаємо!
💰 Ваш кредитний ліміт 20 000.00 грн.
Ми повідомимо коли Ви зможете отримати картку.
Чекаю 9(!) днів, передзвонюю вияснити коли?
В відповідь ще одне повідомлення: Ваша картка ще не доставлена. Орієнтовний термін доставки — 8 днів.
Дочекався терміну доставки, приїжджаю в банк, підписую купу паперів, в двох екземплярах, на кожній сторінці: копія вірна, прізвище,ініціали, підпис.
Дякую; Вам погоджено 5000грн. каже працівниця банку!
Що це було: погодив, а потім передумав?
Чи банк рахує що ці 5 тисяч, це такі величезні гроші як було раніше.
Дякую Ощад, но мабуть витрачати з карти не планую, а тр як потім віддавати таку сумму, навчіться правильно інформувати! А то напевно більше часу потрачено, коли їх можно було вже зааробити…))))))
І доречі як відповіла працівниця банку: подібний випадок не тільки зі мною,і така невідповіднісь також!!!
Написати коментар
Навязывают платные услуги!
oschadbank.ua/chat»… Обращаюсь к оператору чтобы отключили, в ответ: «Если отключим — у Вас не будет доступа к Ощад24… (бла бла бла)». Говорю: «Отключайте, я не буду пользоваться картой этого банка…», после чего мне говорят: «В конце месяца вам будет начислена абонплата за смс-информирование…». *Серьезно, Карл?! Не прошло и суток, я отказался от этого «сервиса», и мне за это платить!!! Ощадбанку, по-хорошему, нужно поменять девиз «Мій банк. Моя Країна» на что-то другое и не впутывать туда страну, ибо банк ***!!!
Рекомендуємо подати заяву на відкриття картки «Моя кредитка». Ця картка — з безкоштовним смс-інформуванням, її оформлення також не тарифікується.
Коментарі (3)
Снятия ареста с социального счета.
Если кто попал в такую же ситуацию, пишите, я подробнее расскажу, как у меня было, может чем-то и помогу. Когда человек оказывается в такой ситуации, он не знает что делать и с чего начать. Но, слава Богу есть на свете люди, которые делают свою работу профессионально.
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (1)
Навязуют страховку
З повагою, команда Ощадбанку.
Коментарі (3)
втрата коштів через помилку касира відповідь на заявку № 38958
Ощадбанк через, який був проведений даний платіж, немає квитанції з підписом клієнта-платника, який би був засвідчений підписом клієнта та підтверджував те, що інформація у даній квитанції є вірною. Взагалі Ощадбанк видає квитанції клієнтам лише в одному екземплярі і лише для клієнта, але для себе не залишає жодних квитанцій з підписом клієнта. В даній квитанції, яку отримав клієнт є лише підпис касира та печатка банку. Тому, те що ви вказали у вашій відповіді не відповідає дійсності. Не має такої квитанції у банку про яку ви говорите з підписом платника, який би підтверджував згоду пла
Коментарі (1)
втрата коштів через помилку касира
замкнуте коло, кошти зависли з вини банку і крайній у всьому є клієнт. Тепер, потрібно ще раз сплатити цю суму, щоб закрити суму боргу. Крім матеріальних втрат, ще було витрачено час та нерви. Тепер буду минати 10-дорогою цю контору. Також, хочу застерегти інших, щоб вони не попали в жорна цієї бюрократичної контори і користувалсь послугами банку, які є гнучкими цінують та ідуть на зустріч своїм клієнтам.
Приносимо вибачення за незручності. Банк наголошує на перевірці даних клієнтом при проведенні платежу, правильність яких клієнт засвідчує підписом. В даному випадку повернути кошти можна саме особі, що проводила платіж.
Дії по поверненню коштів можливі також за довіреністю, якщо клієнт не має можливості звернутися особисто.
Коментарі (1)