Мінфін - Курси валют України

Встановити

Отказ в обслуживании

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Nataliia22 7 лютого 2022, 16:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Маршала Тимошенка, 12
Здравствуйте. Обратилась в отделение Ощадбанк на ул. Тимошенко. 12 с просьбой закрыть кредитную карту, которая даже не активировалась. В очереди просидела больше часа, когда в порядке очереди подошла к менеджеру, она сказала, что меня не может обслужить, мне нужно перейти в соседний кабинет к другому менеджеру, в соседнем кабинете я провела ещё около 30 минут в ожидании. Наконец Биндюженко Богдан Юрьевич неспеша соизволил меня принять и выдал: «Вы возмущаетесь, что долго происходит обслуживание, поэтому я сказал, чтоб вас там не принимали, чтоб вы ещё посидели». Это вообще как? За гранью. При этом Биндюженко спокойно ходит по банку без маски, ведёт приём без маски и надел её только после нескольких моих замечаний. Дальше какой-то цирк абсурда. Он все делал, чтоб не обслужить меня, показывая свое превосходство. За то, что у меня в наличии не оказалось пластика, требовал заплатить 30грн. Я отказалась т. к впервые слышу о таком, на горячей линии Ощадбанка про оплату в 30 грн. тоже не слышали. Я отказалась платить, он отказался что-либо делать. Я потратила около двух часов времени на непонятно что. Такого издевательства не было ни в одном банке. После этого ужаса, я зашла в другое отделение и девочка за 10 минут, без проблем решила мой вопрос, за что я ей очень благодарна. Прошу обратить внимание на поведение, компетентность, отношение к клиентам банка Биндюженко Б. Ю. После моего ухода, он продолжает обслуживать людей без маски. Законы для него не писаны.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 лютого 2022, 9:19
Доброго дня! Перевіряємо всі деталі ситуації. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.

Коментарі - 1

+
+14
Nataliia22
Nataliia22
10 лютого 2022, 23:03
#
Проблема не вирішена. Вітаю, але попередження про те, щоб мене не обслуговували в іншому залі і щоб я довше чекала Біндюженко мені сказав прямо у вічі. Якщо б ви дійсно перевірили камери спостереження це можна було почути, також і конфлікт з приводу невдягненої маски, сперечання тривало не одну хвилину. Можливо треба передивитись камери за більш тривалий проміжок часу, а не коли я сіла до нього і змусила надягти маску. Картка у мене не була заблокована, перевипускати її мені не треба було, я прийшла її закрити. За що треба було заплатити? Біндюженко наполягав, що мені взагалі її треба здати в касу банку, хоча я йому казала, що завжди картки знищують. Це схоже на якісь шахрайські маніпуляції. Прикро, що банк так реагує на конфліктні ситуації і не несе відповідальності за дії своїх працівникіа. Якщо дійсно є камери, все ж можна побачити, але… Легше дати відписку. Сподіваюсь, всеж на порозуміння.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися