Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
VladyslavB 19 січня 2022, 15:54
Відділення за адресою: Тернопіль, майд. Волі, 2
Схоже, ребрендінг, місячні зарплати у мільйон гривень у голови «Ощадбанку» та діджиталізація не змінили єство найстарішого держбанку країни.

У самий початок карантину — у березні 2020 помер мій родич-переселенець на непідконтрольній території. До того він отримував пенсію в Ощадбанку, і через хворобу фізично не зміг знімати гроші, а накопичилася сума під 20 тисяч гривень.

Я отримав свідоцтво про смерть і 25 серпня 2020 подався до українського нотаріусу, який повідомив Ощадбанк у серпні 2020, що мій

РОДИЧ ПОМЕР і що є його спадкоємці. Ніби то немає людини і відповідно мертві не можуть користуватися карткою (хіба у фільмах про

зомбі). Але для Ощадбанку це немає значення і для його системи людина жива (попри запит від нотаріусу).

У серпні 2020 я відвідав тернопільську філію ТВБВ№ 10019/03 і показав свідоцтво про смерть родича українського зразка та заповіт.

— Ми можемо щось робити з рахунком лише на підставі свідоцтва про спадщину від нотаріусу. Коли його отримаєте — приходьте, —

безапеляційно сказали мені тоді.

І ось, сьогодні, 19 січня 2022 року, попри закриття КПП на Донбасі, карантині обмеження я прийшов до відділення ТВБВ№ 10019/03 у Тернополі і побачив … що з рахунку ПОМЕРЛОГО щомісяця знімалися по 100 гривень за її обслуговування (!) неактивного рахунку!
Назбиралася чимала сума — 1000 гривень. Шановний «Ощадбанк» ЯКИМ ЧИНОМ РАХУНОК може бути АКТИВНИМ якщо а) його власник помер 20

місяців тому і про це вас проінформував нотаріус б) сам рахунок заблокований /бо належить переселенцю/ і ним не можна було

користуватися, бо померлий не пройшов ідентифікацію наприкінці 2019 року?

Ще фішка — за день в Ощадбанку можна зняти з успадкованих коштів не більше 10 000 гривень (!) і доведеться йти двічі і витрачати свій час. Виходить, що його голова теж отримує мільйон гривень зарплати протягом 100 днів?

«Дякую», Ощадбанку за те що воскресив мого родича і клієнтоорієнтованість. Я хоч і не був твоїм клієнтом, але сервіс пізнав.
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2022, 17:30
Доброго дня! Рахунок обслуговується відповідно до діючих умов та тарифів до його закриття власником рахунку або спадкоємцем.
Закрыла валютный депозит 06.01.2022 Заказала валюту на кассу. Мне менеджер говорит, что два раза уже есть отказ от банка. Причина — нет валюты. Больше никаких объяснений не дают, что с этим делать не понятно

Денег я своих получить не могу никак
В контакт центре отказываются помогать
Менеджер ничего сделать не может, мне не говорят контакты руководства и как повлиять на эту ситуацию.

Получается что отказ банка «нет валюты» достаточный что бы держать у себя мои деньги

Это какое-то воровство
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2022, 10:09
Доброго дня! Наступного дня після завершення депозиту сума коштів перераховується на ваш картковий рахунок. Фактично ви вже можете ними розпоряджатися.

Стосовно зняття готівкою валюти у значній сумі — така можливість справді може бути не завжди у зв'язку із відсутністю потрібної суми. Рекомендуємо уточнити в працівників орієнтовну дату, на коли вам зможуть організувати виплату.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vvvvvvvvrr 18 січня 2022, 18:45
Очередная попытка зайти в приложение Ощад24. Это просто невозможно. Карту ввела. Срок действия ввела. Cvv код тоже ввела… смс с отп паролем. смс приходит, но пароля там нет. карта образно 4566* прошла проверку… все, дата и время… где этот Чертов пароль отп??? Который мне надо ввести ??? Сил нет, часа 2 убила. И через сайт пыталась… безрезультатно… почему с другими банками нет такой проблемы?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2022, 9:48
Доброго дня! При реєстрації або відновленні паролю в додатку, після введення даних картки — номеру, терміну дії та CVV-коду, на ваш фінансовий номер телефону надходить дзвінок, в якому система озвучує одноразовий пароль. Якщо дзвінок не надходить, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації.

В новому додатку для реєстрації потрібно лише номер телефону та пароль із смс-повідомлення. Завантажити можна за посиланням.

Play Market: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.oschadbank.flumo&fbclid=IwAR1VFbjsWdwOC-uUzjShTVnPGx7vYAYSbrgd_nsWt22KhmKFiQPgXOvLfSM

Apple Store: https://apps.apple.com/ua/app/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4/id1571479928?l=uk&fbclid=IwAR0U-DX3qHkXvuto-mvOnHKWU5j2bCOrnONi9qN5bDMR6XHLZJe_YGV6hF8
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 січня 2022, 18:06
Отзыв не засчитан (на 20.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Alex Semyonov 18 січня 2022, 17:36
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Цю історію можна назвати епопеєю, яка ще не закінчилась.
В жовтні 2021 р. в мене закінчилась валютна карта. А по паспорту валюту в них зняти не можна.
Відважний ощадний банк взявся її переоформляти.
Та не пройшло навіть півроку як мені прийшла смс, що карта приїхала, це сталося 14 січня 2022 р.
І ось я їду до банку отримати карту та зняти гроші.
Але Ощадбанк знову відмовив. Чому? Бо треба замовляти ці гроші (що-ж це за банк???)
Але замовляти не просто, а після 25 січня, А чому так. Касирка сказала, що є така вказівка банку.
Питаюся в неї, а скільки можна зняти не замовляючи? Вона — а яку суму Ви хочте? Я-одну тис.
Ні каже не можна, а яку можна, питаю я? Каже тільки після замовлення
До слова буде сказано, що поки я стояв в черзі, то якась жіночка у сусідній касі купила 1000 дол.
Тобто мною зафіксовано:
1. Ощадний банк не видає гроші клієнтам.
2. Брехня касирки клієнту.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 17:46
Доброго дня! Працівники можуть видати суму готівки в межах залишку в касі. Тому якщо потрібна велика сума, просимо повідомити заздалегідь.
katerina2711 18 січня 2022, 16:40
Являюсь пенсионным клиентом Ощадбанка. В связи с переездом в другой город, а также ситуацией с Ковид появилась необходимость в переводе пенсии и пенсионного счета в другой регион. Вопросов с переводом пенсии в ПФУ не возникло, и я уже вздохнула, НО не тут то было… Обратилась на отделение № 10026/0152 в г. Киев с просьбой предоставить реквизиты этого отделения для дальнейшего начисления пенсии. Как оказалось позже, сотрудник этого отделения вместо открытия нового счета и карты в Киеве, просто скопировал реквизиты другого региона и в названии указал, что счет находится в Киеве (но по факту счет в Черкасской обл.). Тут и началось…в день зачисления пенсии смс о начислении почему-то перестала приходить. Звоню в ПФУ, они говорят, что деньги перевели вопрос к Ощадбанку. Звоню в Ощадбанк, мне говорят, что информацию по счету предоставить не могут — нужно идти на отделение. Иду на отделение 10026/0145, где мне говорят, что информацию по счету мне смогут предоставить только после заказа карты. Заказываю карту и тут выясняется, что заказать могут только карту в Черкасской обл и еще снимут 70 грн комиссии за пересылку. Но и даже после этого они все равно не смогут сказать мне информации по счету. Серьезно? Я являюсь инвалидом, нахожусь в положении, бегаю уже 2 месяца по отделениям и спустя все это время мне в итоге говорят, чтоб я все равно ехала в Черкасскую область и решала проблему там! Ну просто руки опускаются… В итоге получается, что я не знаю начисляет ли мне Ощадбанк пенсию, проверить это не могу и снять её тоже не могу. И как прикажете жить? Или как ехать в другую область если даже деньги на эту поездку снять не могу?
Ощадбанк
Відповідь банку
19 січня 2022, 10:17
Доброго дня! При переїзді до іншого міста ми рекомендуємо закрити рахунок в тому місті, звідки переїжджаєте, і відкрити новий у новому місті.

Якщо у вас є на руках картка до рахунку в Черкаській області, дізнатися інформацію по рахунку можна через контакт-центр за номером телефону 0800210800 або Ощад 24/7 (тут можна також переказати кошти на інший ваш рахунок, відкритий в Києві).

Для подальшого зарахування пенсійної виплати на рахунок, відкритий в Києві, рекомендуємо надати реквізити цього рахунку до ПФУ.
96819742 18 січня 2022, 14:00
В г. Кременчуге Полтавской обл. существует два района — Кременчугский (левобережная сторона р. Днепр) и Крюковский (правобережная сторона р. Днепр). В Кременчугском районе восемь отделений Ощадбанка, в Крюковском — ни одного. Кроме этого — ни одного терминала и банкомата. Говорят — оптимизация. Оптимизировать бы руководителей Ощадбанка не мешало.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 15:58
Доброго дня! Закриття окремих установ банку здійснюється у виключних випадках, коли після вжиття всіх можливих заходів, подолати неприбутковість таких підрозділів не вдається. На даний момент фактично всі операції можливо виконати без відвідування відділення, через дистанційні канали обслуговування — контакт-центр, чат-бот, Ощад 24/7. Стосовно зняття готівки — за більшістю тарифних пакетів передбачено зняття готівки без комісії в мережі інших українських банків в межах ліміту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
EvgeniaTantsura 18 січня 2022, 8:46
Здравствуйте, помогите разобраться, я имея две прививки от короны вируса, подала заявление в приложении, Дія, 19 декабря 2021 года.Все сделано по инструкции, зачисления нет до сих пор, звонила на горячую линию в Ощадбанк, сказали разбирайтесь с сотрудниками приложения, Дія, Сотрудники в чат боте дія, дали номер телефона Мінекономіки,(Кошти зараховуються протягом 10 робочих днів із моменту подачі заяви.
Водночас Дія є технічним адміністратором послуги, а за нарахування коштів відповідає Міністерство економіки України.
Тож щодо термінів та умов зарахування радимо звернутися до Мінекономіки — 044 253−61−36. Вони працюють із понеділка до п’ятниці з 09:00 до 18:00.)
Дозвониться не возможно.
Читала на некоторых форумах, что выплаты зависят от банка в котором открыт виртуальный счёт.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 10:04
Доброго дня! Банк не формує виплати, а саме створює умови для перерахунку коштів — забезпечує можливість відкриття картки для зарахування та використати кошти за призначенням. Тож стосовно перерахунку виплати слід звернутись до організації, що її проводить. В даному випадку — Мінекономіки.
Рая Совва 17 січня 2022, 22:50
Дякую Ощадбанку за послугу оплата частинами, завдяки ній можна купити техніку без переплат🤗
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 9:59
Дякуємо вам, що обрали наш продукт 💛
Happy2022 17 січня 2022, 21:49
На сайті банку чітко зазначено, що при оплаті через Ощад24/7 операції клієнта на суму менше 400 тис!!! грн. НЕ підлягають додатковій ідентификації. І що існує в реальному житті?
Я — клієнт банку, маю карту і хочу сплатити послугу доступу до мережі Інтернет на суму 840 грн. (згідно мого тарифного плану, це оплата за півроку) і банк блокує мою карту. В колл — центрі мені повідомляють, що я тепер маю йти до відділення і пояснювати, що я НЕ шахрайка, нести карту, паспорт і код.
Скажіть, будь-ласка, чи це нормальна ситуація, коли в період пандемії людина має йти до відділення саме тоді, коли там БАГАТО людей, які сплачують комунальні послуги, наражати на небезпеку себе і свою родину?
Навіть, якщо хтось в банку вирішив, що це підозріла операція, чому немає можливості ідентификувати людину в телефонному режимі і розблокувати рахунок?
Скаргу я залишила. Через 30 днів мені можливо нададуть відповідь. Дізнатись раніше, чому саме банк вирішив, що я шахрайка можлвості немає. Банк таку інформацію не надає.
Кожен сам вирішує чи потрібно йому мати справу з таким банком чи може обходити його десятою дорогою.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 9:58
Доброго дня! Можливо необхідно підтвердити, що платіж проводили саме ви. Це не займе багато часу. Запевняємо, у відділенні банку дотримано всіх вимог для безпечного відвідування. Крім того, регулярно проводиться санітарне прибирання, а засоби для дезінфекції рук допоможуть вберегти себе та ваших рідних.
TanyaVolochuk 17 січня 2022, 19:29
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
Никому не рекомендую обращаться в данный банк! Закрыть карту просто не возможно. У меня на соц карте был минус — 24.65. Я обратилась в отделение чтобы закрыть счет мне сказали нужно внести 24,65 и + 7 грн за текущий месяц за смс информирование. И придти после 29 числа и её закрыть её. Я пришла сказали у вас на счету 7 грн что с положительным остатком закрыть нельзя. Перевести средства тоже нельзя так как карта заблокирована. И что закрыть карту можно только на том отделении где её открывали изначально. Просто клиентов «ганяют» с отделения на отделение. На гарячей линии говорят что закрыть карту можно в любом отделении, а в отделении что только на том где карта открывалась. Просто БАРДАК. Никому не рекомендую этот банк. Лучше обращаться в другие банки. Нервы целее будут.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 січня 2022, 9:49
Доброго дня! Для закриття рахунку справді необхідно звернутись до відділення банку, де його було відкрито, та написати заяву. Працівник перевірить ситуацію із блокуванням картки та списанням комісії і зорієнтує в подальших діях.

Також для уточнення пишемо в приватні повідомлення.
feinna571 15 січня 2022, 18:49
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Кам'янецька, 46
Жалоба на работника ощадбанка, г.Хмельницкий, ул Каменецкая 46, Гниздовська Олена Викторовна, в полной некомпетенции и несоответствии занимаемой должности, работник, который абсолютно не знает что делать в случае, когда банкомат заглотил карту, не дает никаких обьяснений, хамит и говорит что ничем помочь не может.Не обьясняет алгоритм действий в таких случаях, не сообщает, что карту необходимо заблокировать вообще ничего.Для чего нужен такой работник, который полный ноль не знает элементарных вещей, еще и позволяет себе вести себя по хамски по отношению к клиентам.Примите, пожалуйста, меры в отношении данного сотрудника.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 10:53
Доброго дня! Пишемо в приватні повідомлення, щоб розібратись в ситуації.
Navegantes 15 січня 2022, 15:39
Нещодавно Ощадбанк оновив мобільний додаток. Додали Ощадика, який підморгує тобі, коли заходиш у додаток. Робиш переказ — гномик катає монету іншому Ощадику. Мультик, тай годі. Але де функціонал для клієнта? В меню «Мої продукти» прямо під картою бачу іконку «Мої можливості» безмежний світ послуг від Ощаду". Натискаю, отримую лише два варіанти — «Відкрити мобільні заощадження» та «Відкрити онлайн-депозит». Цікаве у вас бачення моїх можливостей.
Добре, що дали можливість редагувати платіжки в шаблонах.
Заходиш в «Історію», бачиш UA9032***, UA6132**… Чому не показати отримувача платежу?
Висновок — додаток надто сирий.Змінили обкладинку, але зміст так і залишився нікчемним.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 11:51
Доброго дня! Пункт «Мої можливості» будемо розширювати з часом, це лише початок. Якщо в «Історії операцій» обрати ту, яка вас цікавить — буде відображено ПІБ отримувача.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Startrekong 15 січня 2022, 3:49
Администратор обманул в условиях кредитования, а именно до подписания договора были одни условия, а после подписания рассказывает по существу. Будьте окуратны Администраторы мошейники! Не советую с ними иметь дела обманут без одобрения совести. Им плевать на законы.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 10:44
Доброго дня! Прикро, якщо не вдалось порозумітись з консультантом. При цьому вся інформація щодо кредитування є доступною. Умови співпраці чітко зазначено в договорі, а також на офіційному сайті Ощадбанку. Додаткову консультацію можливо отримати в телефонному режимі через контакт-центр, який працює цілодобово.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 січня 2022, 18:30
Отзыв не засчитан (на 17.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
TimAlex4 14 січня 2022, 22:53
Все висить, тормозить та лагає не тільки в роботі електротехніки але нажаль в роботі персоналу теж.Робота банку нагадує тьотку в, чепчіку, з привокзального буфету яка рахує на счьотах.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 10:41
Доброго дня. Підкажіть, яка проблема виникла? Будемо вдячні за зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vatt62 14 січня 2022, 20:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Закревського, 47
Ужасное отделение, парят пенсионерам страховки, кредити, за киянина взяли деньги, дома увидел, что страховка. Заведующая отделения женщина 60 лет, не компетентная, хамка.
Ощадбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 10:29
Доброго дня! Страхові продукти оформлюються лише за бажанням клієнта. Перепрошуємо за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо та зробимо все необхідне, щоб її виправити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana1pppp 14 січня 2022, 13:37
Открываю дверь, чтобы зайти в отделение на Ак. Королёва, 76 — в дверь царственно выплывает девушка сотрудник банка (так думаю, потому что без верхней одежды, а на улице мороз) — ведь я же для неё дверь открыла; при этом умудрившись споткнуться об мою ногу, она ещё и громко расхамилась. Такое отношение к клиентам, которые к тому же пожилого востраста — вполне довершает картину нынешнего состояния данного банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 15:58
Доброго дня! Якщо це справді був працівник банку — просимо вибачення. Подібна поведінка не має ніякого відношення до стандартів обслуговування та спілкування, які встановлено. Дякуємо вам за опис інциденту, візьмемо до уваги.
sgkurochkin 14 січня 2022, 11:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Академіка Янгеля, 4
Відповідно до постанови КМУ від 15.04. 2020 № 278 е-РНОКПП офіційно є цифр. аналогом РНОКПП. У моб. застосунку Дія він відображається як окремий документ — е-РНОКПП (якщо у користувача немає е-паспорта). Банки та сервіси офіційно повинні приймати цифрові документи з державного застосунку Дія.
в.о. керуючого Гаява І.С. та менеджер Цетлішвілі А.Р. відділення № 86 Ощадбанку за адресою: м. Київ, вул. Академіка Янгеля,4, категорично відмовилися оформлювати банківську картку «Киянина» при наявності оригіналу паспорту (паперова книжка), паперової копії РНОККПП та представленої е-форми РНОКПП у мобільному застосунку Дія, за аргументацією відсутності паперового оригіналу РНОККПП. Запис на оформлення була зроблена 12.01.2022 на 10.00 годину 14.01.2022 через гарячу лінію АТ «ОЩАДБАНК» та там надали інформацію, що документів, які Я перелічив вище, цілком достатньо для оформлення картки.
Прошу керівництво банку зробити висновки щодо працівників цього відділення, як таких, що не мають бажання змінюватись, формують представлення о державному АТ «ОЩАДБАНК» — як застарілої «совкової» установи до якої, після таких зустрічей, не має бажання, в подальшому, мати справу.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 15:53
Доброго дня! Дякуємо за детальний опис ситуації, її вже перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
kaktus17 14 січня 2022, 11:51
Добрый день! Я так понимаю, что работники ощадбанка, за счет пенсии переселенцев оформляют себе премии, а именно снимая деньги с карты через банкомат.
А теперь по сути.
В октябре 2021 пришло сообщение, что карта перевыпущена и ждет в отделении г. Мариуполя, но при этом действие текущей карты продлено до марта. Ну ок, решили, что после нового года будем получать карту. 05.01.2022 на карту пришли пенсионные выплаты и уже через пару дней была получена перевыпущенная карта (неизвестно кто и как получил карту) и 11.01.2022 в отделении ощадбанка г. Мариуполя через банкомат были сняты деньги. Смс о снятии не приходило. Обнаружили когда зашли в ощад 24.
И вот теперь куда бежать и к кому обращаться? Как могли снять деньги через банкомат, если владелец карты ее не получал, в этот день в городе на находился, старая карта на руках. Я так понимаю, что в этой всей схеме участвуют непосредственно работники ощадбанка. Обращение в банк не принесло успеха (это и понятно, они никогда ни в чем не виноваты). Хотя «успех» таки есть: теперь невозможно зайти в ощад 24 (пароль не подходит) и финансовый номер тоже база не находит.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 15:22
Доброго дня! Ситуацію перевіряємо. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
Rose2021 13 січня 2022, 20:17
Я бывший сотрудник этого, с позволения сказать, банка. После увольнения, я стала в Славянский Центр занятости. Для того, чтобы они мне выплачивали пособие по безработице, мне нужно было предоставить приказ, что я находилась в декретном отпуске, для расчета среднедневной выплаты. Заявление было написано в 20-х числах сентября 2021 года и отдано в ТВБВ 0578 для передачи в РУ г. Краматорска и до сих пор НИЧЕГО!!! Я много раз пыталась связаться с сотрудниками РУ г Краматорска, и решить данный вопрос мирно, но трубку с моего номера так никто и не взял. ПОЧЕМУ Я ДОЛЖНА ОСТАВАТЬСЯ ИЗ-ЗА НИХ БЕЗ ПОСОБИЯ??? РУ г Краматорска показало своё истинное лицо!!! Слава богу.я нашла высокооплачиваемую работу! очень жаль, что руководство Р У Краматорска, так нагло и хамски относится к своим бывшим сотрудникам…(((Просьба связаться со мной в ближайшее время для решения данного вопроса, в противном случае я буду вынуждена подавать иск в суд!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 10:20
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!
Проблема вирішена
Dezzby 13 січня 2022, 19:16
Работодатель перешёл на ощад, сделат карту, нужно было забрать. При заборе, мне сказали, что нужна кридитка, иначе нельзя будет пользоваться картой для зп. Коллега позже через скандал только получил карту без кредитки. Бог с ним, установил ошад24. Выбираю коммунальные услуги. А там только Интернет можно оплатить, телефон и домофон. 21 век…
Ощадбанк
Відповідь банку
14 січня 2022, 10:19
Доброго дня!

Оформлення кредитної картки справді не є обов'язковим. Перепрошуємо, якщо працівники проінформували щодо даного моменту некоректно. За бажанням ви можете звернутись до відділення банку та закрити картку, або мати певну суму коштів про запас на випадок непередбачуваної ситуації. Обслуговування картки не тарифікується.

Перелік комунальних організацій, які відображаються в Ощад 24/7, формується відповідно до заключених договорів з банком. Працюємо над розширенням цього переліку. На даний момент, якщо необхідна послуга відсутня, можна здійснити оплату за номером рахунку організації на довільні реквізити, а потім зберегти цей платіж як шаблон і щомісяця лише корегувати суму платежу.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝