Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MikolaChupakov 5 червня 2025, 19:03
Приходе час кожного 5 числа отримувати військову пенсію. І *** починаються затримки. На гарячу дзвонити нема сенсу, трубку не беруть. Таймінг дзвонку 8 хвилин і знову все по новому. Самий *** банк який я знаю!!! Переведу пенсію в приват банк і горіть *** у вогні!!!
Нема переваг. Що ти просиш!!!
рrofessor _ка 4 червня 2025, 17:53
Відділення за адресою: Київ, бул. Шевченка Тараса, 58
Банк не рекомендую! Звернулась до відділення для оплати рахунку по реквізитам. Потрібна квитанція з мокрою печаткою, тому звернулась для оплати на відділення, а не через інтернет-банкінг. Я спитала у касира скільки буде платіж+комісія разом. Касир відповіла і я по інтернет банкінгу зробила переказ з картки іншого банку на ощад. Після касир спитала як буду сплачувати? Я відповіла, що карткою через Pay Pass. На що отримала відповідь, що це неможливо зробити, потрібно лише готівкою або мати при собі пластикову карту. Я спитала, нащо пластикова картка, відповідь — для ідентифікації. Я кажу: «Ось паспорт для ідентифікації». Касиру не підходить. Оплатити Pay Pass не можна. Зі слів співробітника — служба безпеки заборонила використовувати Pay Pass. Серйозно? Pay Pass використовується з 2003 року, тобто 22 роки тому! Я подзвонила, знаходячись на відділенні, до колцентру, відповів Олександр, код оператора 5718. Уточнював постійно якусь інформацію і в ітоге не вирішив питання. Спілкування з КЦ зайняло 24 хвилини. Була також спроба нав’язати миттєву картку! Уявляєте, замість практичного вирішення питання, мені пропонують відкрити ще одну картку, щоб здійснити платіж по реквізитам. Нонсенс!
Результати: замість сплати платежу за 5 хвилин, рахунок не було сплачено по реквізитам в касі, витрачено часу 24 хвилини + спілкування з касиром + дійти до відділення і назад, витрачені нерви.
Питання до представника банку: Як ви думаєте, чи впливає якість надання послуг на кількість клієнтів баку?
Lesya67 4 червня 2025, 13:20
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 63-А
Злочин проти людини!
Вимагає термінового розгдляду!
05.04.2025 (субота 2 місяці тому назад!!) при спробі зняття пенсії з карти ощадбанку з банкомату Приватбанку сталася відмова: «банкомат не пряцює». (трапляється таке часом), але кошти були списані з рахунку! ошадбанк виявляється фокусник (… про що прийшло повідомлення 06.04…
06,04 нас розважав робот Софійка.окремий витвір мистецтва (і хто таке зробило?
08.04.25 після остаточного переконання, що Софійка разом з консультантами попросту бреше і виявляється проблему неможливо вирішити в телефонному режимі. (про що 2 дні переконливо обіцяли) довелося йти в банк і була написана особисто заява до центр. від-ня ощаду (економіст ЖАННА),
…доречі банк не має пандусу для інвалідв, де б людина в колясці могла б самотужки піднятися до банку! втрьох штовхали візок по якимсь чудернацьким гранітним сходам (проте красиво))) і мабуть купа пенсіонерських грошей витрачено)
Чекати повернення своїх коштів 80-річній пенсіонерці запропонували 45 РОБОЧИХ ДНІВ = 60 календарних… (в ощад операції здійснюються через Аляску? і туди треба дійти пішки., щоб розібратися в порушенні? І чому причина? Зто дозволяє «Державному» банку так знузатись з людей? чи просто банк готує нову вивіску «ЦИРК»?)) і тренується, щоб відповідати вимогам? чи це така спец операція по знищенню українців? Дивно. банк претендує на звання ДЕРЖАВНОГО? Коли у нас змінилася політика держави? Де це зафіксовано?
Добре. Чекаємо 60 днів…
02.06 після нескінченного хамства з боку операторів гарячої лінії … нарешті зясувалося. що заява від 08.04 (електронічна… рівень банку!) десь загубилася…і навіть не розлядалаля, відправлена, але «не дійшла» і звісно ніхто нічого не збирається повертати. тут вам вже не просто цирк, а з фокусами! Внутрішня мережа банку між відділами має чорні дири.ну звісно стільки поверхів. А телефон лише 1 на всіх. і той непрацює. бідненький банк. не може закупити собі хоча б 3 телефони.
А для тоді чого писалась паперова заява? І де вона зберігається? Наскільки пам’ятаю має бути спеціальний сейф, де зберігаються всі заяви і срави клієнтів. чи у ощад свої унікальгни правила безпеки?
Як можна іти у відпустку не перевіривши всі свої незавершені справи?.. Або не передавши їх комусь? (а ви почекайте, плоки Жанна вийде з відпустки, може заява знайдеться." де цікаво? В компьюері? Так немає ж програмістів, нікому увімкнути комп’ютер і пошукати заяву… який безлад…
Відверто на всих клієнтів начхати? А потім приходить смс «чи порадите ви наш банк знайомим?» — та, Нікои в житті!!(((. Навпакти напишу на всіх сайтах: «тікате людоньки…бо тут грабують пенсіонерів, та щей не кажуть „спасибі“, а лише хамлять»
(Гаряча лінія — це особлива пісня… як цих особей взагалі можна допускати до спілкування з людьми? Абсолютно некомпетентні, кричать, дратуються, погрожують, кидають слухавку, коли не знають, що відповісти — просто вимикають звук — може бабці надоїть слухати тишу? І най пристає до сусіда. Для чого взагалі робити видимість гарячої лінії? Наприклад, пропонують телефонувати на один однісінький номер полтавського відділення ощаду — який чомусь стабільно не відповідає. стоїть споруда в 15 поверхів і в ній лише один телефон? Так буває? банк став філіалом Білорусії і ховається від клієнтів? Як це так, що не можна додзвонитися до банку? в жодному банку світу такого хамства і ухилянства немає!!!
Або пропонують спуститися лежачому інваліду з 2-го поверха з балкону на мотузці одразу в візок, раз не має змоги ходити ногами сходами — «це ваші проблеми»…, поясніть мені, буд-ласочка…як таких гнилих раклів можна наймати на роботу? Для чого? По яким критеріям їде відбір на посаду балакуна в кол центрі? Тупість і античуйність? Але я не прошу благодійної допомоги)), чужого мені не потрібно, але не сміти чипаьти моє!!! Я тиждень намагаюся почути елементарну відповідь на елементарне питання.
Для чого брехати, що не приймаються скарги? Коли це прямий обов’язок коллцентру і прописано на кожному сайті ощадбанку… працівники не знають своєї посадової інструкції? Так, якийсь прохідний двір для балагану набрали? А. ну так. забули, що готуємось активно стити цирком.
В решті решт з величезним скрипом скарга була прийнята, подивимось чи буде від повідь. («а, так вам ще й відповідь потрібна» — так! А для чого я подаю скаргу? Мені потрібна відповідь і моя пенсія!!) це так важко зрозуміти? З яким рівнем розумового розвитку набира.ть на цю посаду?
Особливого виховання потребують Руслан 3838, Віта 4644, Аліна 4402…звання «хама року» можно сміливо вручати…

Припустимо на паперовій заяві можна випити каву., а що можна зробити з електронічною заявою? яку спеціально навчений робітник банку набирає в системі і відправляє до наступного відділу в межах банку? — немає в ощад програмістів? таку мізеру зарплату платили, що всі виїхали до Канади?
«Назвіть номер картки, ми перевіремо інформацію.» — «а що ви перервіряє?» — «ну, може коштти приходили.» — «ну. не приходили» — так я цю інформацію бачу і сама. тому і питаю у вас «ДЕ МОЇ ГРОШІ». знову відверта тупість? чи це ганебний натяк, що я забуваю,. обдурюю банк? Гроші прийшли, я їх зняла і хочу ще раз…

Як «один з виходів із цітуації» (цікаво, які ж є ще??) 80-річній пенсіонерці запропоновано написати заяву повторно! (чого, до речі, не зазначили в заяві) і почекати ще 45 РОБОЧИХ (=60 календарних днів)…не має слів… це так банк «примножує свій капітал»? — відверто знущаючись з пенсіонерів?

Отже, я вражаю це страшенним злочином проти людини! І вимагаю термінових пояснень:
— Як можна так нескінченно по-хамські та зневажливо ставитися до клієнта?
— Як літня людина, котра вже фізично не може працювати-підробляти, має жити 4 місяці без пенсії?
-Хто вигадав і на підстаіві чого затвердив регламент розгляду заяв та скарг в терміні 45 РОБОЧИХ днів?
— Яке покарання передбачене регламентов банку за загублення заяви клієнта та не розгляд скарги. (а що цікаво збиралися повідомити пенсіонерці в останній 45-й день розгляду заяви? Чи папери взагалі не реєструються? Канцелярія теж втікла з такого банку?
— чому працівники гарячої ліні відверто брешуть, що не можуть приймати скаргу?
— яке покарання для працівників каллцентру передбачене за брехню? Та хамське ставлення до клієнта?
І ГОЛОВЕ: ВИМАГАЮ НЕГАЙНОГО ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ!

Косиченко Галина Вікторівна, 01.04.1945 р.н.
м. Полтава. вул. Соборності 62, кв. 26
клієнт центрального відділення ощадбанку у м.Полтава
Соборності 63А
Полезный комментарий
SergeyNina 8 червня 2025, 20:45
Снимайте деньги только в банкоматах банка которого выпущена карта.
Если карта другого банка то это по регламенту 45−120 дней.
Сейчас все делается только через международную платежную систему и это очень долго.
Банк который выпустил карту делает запрос в банк чей банкомат на возврат (чарджбек).
Главное чтобы не было ошибок в заявлении.
ПриватБанк может сказать что с сбоев не выявлено и отказаться вернуть вам деньги
Це просто знущання! Ще 21 квітня мені заблокували рахунок в Ощадбанку. Я одразу звернувся до свого менеджера з вимогою закрити рахунок і вивести кошти на мій інший рахунок в іншому банку. Але замість швидкого реагування я отримав абсолютну бюрократичну тяганину.

Моя заява на закриття рахунку була подана лише 12 травня, через три тижні після звернення! І що ви думаєте? Після цього — повна тиша! Жодної відповіді, жодного прогресу. Просто ігнор.

19 травня я був змушений подати офіційну скаргу у відділенні. Я телефоную щодня на гарячу лінію — і що? Ніхто нічого не знає, ніхто не може сказати ні термінів, ні хто відповідальний. Просто розводять руками!

Минув вже більше місяця, а мої власні гроші досі не повернули! Це взагалі законно? Це сервіс? Це якась фінансова установа чи знущання над клієнтами?

Ощадбанк — це дно! Якщо ви цінуєте свої гроші, нерви і час — ніколи не зв’язуйтесь із цим банком!
OLEKSII KOZACHENKO 2 червня 2025, 15:50
Это супер не компетентный банк которому **** на законы. Люди вообще такое (уродствокак) не должно существовать в Украине. Ещо и счёт при предоставлении всех справок не могут разблокировать в сом прикол и заблокировать тоже. Короче банк ***!!! Кто там работает тоже не квалифицированные работники.
OlenaF1976 2 червня 2025, 13:55
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Космонавтів, 55
Мій чоловік військовослужбовець, я маю на своє ім'я довіреність, в якій прописано, що я маю можливість отримувати цитую (отримувати довідки та документи), але немає слова Ощадбанк, коли ми оформлювали довіреність навіть в думках не було, що банк треба прописувати окремо. В відділенні банку відмовили в наданні довідки, бо немає окремо прописаних рядків про «ощадбанк», ви нормальні???
Вважаю, що ви зробили «максимально все» щоб облегшити перебування військового майже на нулі, бо тепер треба знайти змогу і приїхати, для оформлення нової довіреності, бо довідка робиться 10!!! днів, і відпустки може не вистачити щоб її отримати., та його близьким котрі маючи довіреність не можуть отримати необхідну інформацію (бо це, як сказали БАНКІВСЬКА ТАЄМНИЦЯ)
Ірина Камінська 2 червня 2025, 11:39
Я б хотіла залишити велику подяку працівникам операційної каси Ощадного банку м.Вишгород по вулиці Набережна 8а, за компетентне та швидке вирішення усіх моїх питань, повʼязаних з обслуговуванням як фізична особа.
Я отримала консультацію швидко, якісно та чітко. Дякую за чемне відношення та відмінну увагу до своїх клієнтів, та професійність.
Задоволена обслуговуванням на всі 1000 відсотків!!!
hypo 31 травня 2025, 19:47
Сьогодні потрібно було увійти у застосунок, але мобільний зв’язок був відсутній, проте було WiFi-з'єднання і я намагався скористатися функцією веб-дзвінка «Немає можливості отримувати дзвінки та SMS». Дзвонив разів 5, всі оператори після мого питання, як мені увійти у застосунок у моїх умовах зухвало зкидували дзвінки, після фрази «Залишайтесь на лінії…». На п’ятий раз мені операторка Вікторія відповіла, що ніяк без СМС-коду не вийде. Для чого та функція на сайті, і як мені може допомогти така «інструкція»? У минулому році була така ж ситуація, але допомогли, а зараз зкидують нагло дзвінки. Коли почули, що я з Запорізької області, то зкинули. Отака дискримінація…
FILATOV13 29 травня 2025, 13:48
Я проходжу військову службу у бойовому підрозділі. Грошова винагорода надходить на картку Ощадбанку. Постійно при виплаті, банк затримує нарахування на кілька діб. Мої побратими, у яких картки Приватбанку нарахування отримають в один день і в один час однаково. Питання: чому Ощадбанк затримує нарахування? Чат-бот банку відповіді надати не може. Відповідь одна-не було надходження. Таким чином у всіх моїх побратимів було нарахування, і тільки у мене не було.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Королёв 23 травня 2025, 16:27
Прошу Вас обратить внимание на номер карты 4790 7299 8192 4400. На эту карту я отправил 3000 гривен мошенникам, которые деньги получили, после чего пропали и товар не передали. Посмотрите пожалуйста, и выясните, откуда эта гражданка получает деньги и за что. Обращаться в полицию времени нет.
Olena2025 23 травня 2025, 6:47
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 1/23
Під час звернення до банку неодноразово мала справу з тим, що їм досить отого бота їхнього Софії. Спеціалістів там нема. Тобто, людей, які обізнані в банківській справі, законодавстві, орієнтовності на клієнта, там просто не існує. На написану мною заяву в банку на їх шаблоні, з переліком питань, я отримала у відповідь лише телефонний дзвінок з поясненням, що банк не має технічної можливості перевірити інформацію та надати пояснення по виписці, що то за «рух» коштів на моєму рахунку і списання 12 грн, 39 грн, 6 грн і т.д. Карткою користувалася, лише коли знімала зарплату в банкоматі, а решта (незначні суми, але…) пожиралася банком. Це окрім сплати 25 грн в місяць за обслуговування. Нічого більше до карти не підвязано. Ще банк не реагує на постанови виконавців, без кінця «губить» листи, заяви, звернення. На всі питання шаблонна відписка «не отримували, не маємо технічної можливості, наші спеціалісти звяжуться з вами (щоб сказати, що банк не має технічної можливості перевірити інформацію), приносимо вибачення і сподіваємось що ви надалі будете нашим клієнтом (та мені не вибачення треба, а відповідь на скаргу чи заяву по суті питань!!!)!!!
Банк може місяцями залишати людей без грошей через перевірку?!!! Питання: який відсоток банк отримує з прокручених через систему грошей за той час?! Адже гроші залишаються в банку! Це такий спосіб наваритися?! І чому на це не реагує ні СБУ, ні НБУ, ні НКРЕП?! Тобто, банки заробляють, поки люди сидять без своїх навіть мінімальних зарплат?! І це факт, що кожна затримка платежу йде на користь лише банку!
Mortimer1 19 травня 2025, 15:45
Відділення за адресою: Харків, пр-т Аерокосмічний, 176
Сьогодні під час телефонної розмови з оператором ощадбанку, телефонувала на один з їх офіційних номерів, були зняті всі кошти з рахунку. Коли звернулася у відділення банку, сказали, що це шахрайстві дії і нічим не можуть допомогти. Просто жах! Якби не зарплата, я б назавжди відмовила від послуг цих недофахівців
Vova0 12 травня 2025, 19:29
Виникло потреба зняти обмеження на використання коштів поза лімітом, бо я почав отримувати на картку зарплатню військового. Дякую уважним співробітницям за чуйну і швидку допомогу.
Дуже дякую 🫡🫡🫡
Dimas2007 12 травня 2025, 16:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Малишка Андрія, 15/1
Открыл в этом отделении карту. Пополнил на нее 10 тыс 3-мя платежами, пытался оплатить услуги. Пишет у Вы превысили лимит, обратитесь на горячую линию, обратился, на горячей линии сказали идти в банк так как на карте обмеження. Пришел в банк, написал объяснение по движению средств. Сотрудники дали 2 номера для связи что бы уточнять информацию по проверке моего заявление по разблокировки карты. Звоню целый день в отделение, из 40 звонков один раз взяли трубку, какой-то сонный сотрудник, спросил ФИО и сказал ожидать, в итоге связь прервалась и больше не смог я к ним дозвониться.
QAZWSX123123 12 травня 2025, 5:46
Ощадбанк безпідставно, в порушення свого договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб N 694 а саме п. 1.7.1 не аналізуючи фінансовий стан клієнта, його платіжоспроможність збільшив кредитний ліміт (у мене закрита кредитна історія в УБКІ).Банк зняв самостійно ліміт на зняття коштів з рахунку (ліміт складав 2000грн) і дав шахраям можливість зняти кошти з мого рахунку трьома сумами. За 3 хвилини було знято 36000грн.
А тепер банк вимагає з мене погашення цих коштів.
Зверталась з цим питанням до НБУ.Але НБУ ухиляється від контрольних функцій за роботою Ощадбанку.Всю відповідальність НБУ покладає на клієнта, а також радить клієнту у випадку порушення його прав звертатися до суду.А де контроль НБУ? Де захист коштів клієнта з боку Ощадбанку?
Банки ідуть на порушення для того щоб виконувати планові показники та отримувати премії знаючи що відповідальності вони нести не будуть.
А НБУ повністю знімає з себе відповідальність та контроль за роботою Ощадбанку.
lga565 10 травня 2025, 22:38
Добрий день! Я пенсіонерка і мені заблокували додаток. Я не можу користуватися додатком, щоб перевести гроші дітям. Зняти у банкоматі у мене не має можливості.
01Aprel 10 травня 2025, 18:03
Відділення за адресою: Київ, бул. Приймаченко Марії, 6-А
Я инвалид 2группи имею картку киянина на которую приходят соц выплаты и бесплатно транспорт (метро, автобус, тролейбус, трамвай…), вы мне три года назад заблокировали картку киянина тем самым лешили меня бесплатного проезда и получения льгот…Вопрос какое вы имеете право лишать меня льгот инвалида 2группи (пожизненно), сейчас пришла мне помощь от государства 4000 на лекарство, получить я их немогу тобиш вы лишаете меня и ликарства? Ви что вообще границ своих полномочий невидете?
Віктор Ситий 9 травня 2025, 19:39
Одного чудового дня, а саме 21.03 прийшла смс від банку що у зв’язку з фінмоніторингом встановлено обмеження по карті, будучи в лавах ЗСУ дійсно проводжу багато платежів через переводи на інші картки.Я не міг одразу з’явитися в банк,02.04 я з’явився в банк надав роз’яснення, пройшов опитування, на сьогоднішній день карта досі заблокована, по телефону кажуть ідти у відділення, у відділенні чекайте.На моє питання скільки ще чекати нічого не кажуть, на данний час на карті більше 70тис. а саме головне що на цей рахунок можна переказати кошти, це як!!!
FlySelf 8 травня 2025, 17:12
Доброго дня. Хочу поділитися своїм досвідом користування цим банком.
Ощадбанк — самий жахливий банк, з яким я тільки мав справу. Таке відчуття, що банківська система, по якій він працює створена спеціально аби знущатися з людей. Я являюсь учасником бойових дій і дійсним військовим. Мені треба отримати виплату від військової адміністрації, але вони виплачують гроші тільки на державні банки. Приват одразу відпав, тому вирішив зробити все через ощадбанк. І це була моя помилка. В перший день мені видали реквізити рахунку, але не змогли нічого іншого зробити, оскільки зависала система. Сказали приходьте в понеділок. Я прийшов, зміг зробити собі карту (все робили і обробляли близько двох годин!!!). Я дізнався що в мене на рахунку є кошти, які я не витратив. Вони збиралися як кешбек від сплати за комунальні послуги на підставі убд у минулому, але я про це забув. Ми написали заяву на перерахування цих коштів на основний рахунок, оскільки вони знаходяться на рахунку іншої області 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ Добре, написав, пофоткався, відправив, очікую. Пройшло пару днів — на вашому луганському рахунку є обмеження. Треба написати заяву на зняття обмежень… Добре, прийшов, написали, заразом написали на переказ грошей на основний рахунок. Очікуємо. Пройшов день. Треба написати заяву на зміну паспорту, бо тоді в мене був бумажний паспорт, а зараз пластиковий… Ну серйозно? Підтягнута дія — це нічого? Документи які я подавав при відкритті рахунку знову — теж нічого не значать? Окей. Прийшов, написали заяву про зміну паспорту. Тепер очікую коли цю заяву приймуть, але іншим днем мені тепер треба йти щоб знову заново подавати заявку на перерахування коштів на основний рахунок…
Я все розумію, але в мене немає фізично такої можливості кожен день туди ходити? Що це взагалі за приколи такі??? Є банки, в яких все можна вирішити в електроні, в яких можна все нормально одним або двома днями вирішити. Але ж тут на всілякі дрібниці треба витратити купу часу та емоцій. Я не маю такої можливості та бажання. Дуже дякую. Мій банк, моя країна 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
Ні в якому разі не раджу нікому звʼязуватися з ощадбанком, для себе ж дорожче. Не витрачайте свій час та сили. Будь-який інший банк, абсолютно будь-який буде краще ніж це! Всім добра.
polynull 7 травня 2025, 16:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 8
Вже більше тижня намагаюсь забрати євро з рахунку. Спершу в касі не було готівки. Замовив. Потім привезли лише частину, але і їх не дали зняти, бо для цього необхідно мати фізичну картку… Попросив подзвонити коли буде повна сума, щоб я прийшов оформив картку і одразу зняв. Подзвонили. Приїжджаю, а НІКОГО на робочому місці немає. Потім зʼявилась єдина співробітниця і повідомила, що в неї черга по запису і вона мене зможе прийняти лише через годину… Замовив фізичну картку через додаток. Строк — 14 днів… Сьогодні дзвонять і кажуть що відміняють моє замовлення на валюту поки не буде картки. Ще додам, що виписки по рахунку немає, GPay не працює. НІКОЛИ НІ КОПІЙКИ НЕ ТРИМАЙТЕ В ЦЬОМУ БАНКУ!

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝