Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
DENz1 26 серпня 2022, 0:39
Не смотря на постановку НБУ, что граждане могут перечислять деньги заграницу в эквиваленте 30000 грн мес с гривневых карт и 100 000 с валютных в банке этой услуги нет, хоть банк и государственный. В итоге государственный банк не выполняет то, что гарантирует это государство.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 26 серпня 2022, 8:16
Доброго дня.
Банк дотримується чинного законодавства України а також рішень та постанов НБУ. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПіБ, номер телефону та опишіть детальніше про ситуацію, яка склалась.
Роман Улітко 24 серпня 2022, 23:42
Ми мобілізовані, чому Ощадбанк затримує виплати заробітної плати військовим? Ті хто оформив виплати через ПриватБанк, отримали зарплату два дні тому, а хто оформив через Ощадбанк досі не отримали коштів?
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 25 серпня 2022, 7:19
Доброго дня.
Банк жодним чином не затримує виплату заробітної плати. Як тільки кошти та списки надходять до банку, кошти автоматично зараховуються на рахунки клієнтів.
dicomp 24 серпня 2022, 10:52
Отделение № 10026/0533
КИЇВ вул. Володимирська, 27, в котором у меня есть ячейка, самостоятельно, без моей просьбы, без предупреждения открыли текущий счёт и карту, подделав документы. Уведомление я получил по мс, что карта готова. В колл центре, мне сообщили, что я лично 18.08 открыл этот счёт. В отделении ссылаются на внутреннюю (закрытую) инструкцию, что всем держателя ячеек открывается счёт и карта. Дать фамилию сотрудника оформивший договор, увидеть копию договора со «своей подписью» никак нельзя, все секрет.
Что ещё оформили на меня, или чего я возможно лишился, не говорят.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 25 серпня 2022, 7:03
Доброго дня.
Ситуацію перевіряємо. Як тільки буде інформація, зв'яжемося з вами для надання зворотного зв'язку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Popi7890 23 серпня 2022, 20:35
Відділення за адресою: Херсон, пр-т 200-річчя Херсону, 16
Якщо на соціальній картці ввів 3 рази неправильно пін код, вона блокуються на добу? Чи повністю блокується???
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 24 серпня 2022, 7:41
Карта блокується повністю. Для розблокування карти рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру 0800-210-800
Уляна Танакова 23 серпня 2022, 18:46
Доброго дня зробила переказ з Польщі на ощадбанківську карточку 200злотих гроші з польської карточки зняло більше місяця гроші не з’явилися на ощад карточці в ітозі з 200зл повернулися на мій польський рахунок 70 зл з поясненням що ощад не приймає перекази з Польщі об’ясніть будь-ласка де ще моїх 130зл і ви банк чи лохотрон якщо ви не приймайте перекази з за кордону та так і напишіть, а не місяць користуватися моїми коштами, а потім ще й вернути менше половини
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 24 серпня 2022, 7:40
Доброго дня.
Дане питання ви маєте уточнити в банку відправнику через який виконували операцію.
Проблема вирішена
Ogurka 22 серпня 2022, 22:00
21получила перевод, и так же 22 числа, естественно деньги снимались и были платежи в магазине ,21зная что был перевод на карту, хотела снять, в итоге не смогла так как банк забрал сумму, в банкинге по кредитам, хоть у меня их нет, в итоге дозвонилась к консультанту и мне сказали что я потратила деньги которые не были зачислены на мой счёт, хоть смс с переводом имеется и на счету сумма была, странно, и у меня поэтому заблокировали 1900с копейками, и сказали вернут до 3деей, сейчас зашла в банк уже 1700 заморожены вместо 1900, но на основной счёт не положены.Извините, но я не имею высшего образования, но хотелось знать почему я не смогла сегодня снять свои деньги и оплатить очень важный для меня в то время платеж ???
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 23 серпня 2022, 7:56
Доброго дня.
Коли вам виконується переказ, то кошти проходять повне фінансове списання з одного рахунку та зараховуються на інший. Процедура зарахування може тривати від 2-годин до 3 робочих днів. Статус зарахування ви при цьому можете перевіряти в мобільному Ощад. Якщо ви вже почали використовувати кошти, що ще не зараховані, а лише в процесі цього, то по факту ви користуєтеся коштами банку, а не власними. Після повного зарахування суми на які ви розрахувалися/зняли банківськими коштами погашаються автоматично. Для уникнення таки випадків рекомендуємо дочекатися поки ваші кошти пройдуть повне зарахування, а вже потім виконувати операції
makedon73 22 серпня 2022, 19:35
22.08.2022 звернувся в центральне відділення банку в м.Ніжин Чернігівська обл. для зняття доларів зі свого рахунку на що отримав відповідь касира, що у зв’язку з військовим станом зняти кошти можливо лише в національній валюті по курсу купівлі Банком, який діє на даний момент. На гарячій лінії ніякої конкретної інформації також не надано.На скільки це взагалі правомірно? Чим керується Банк мені не зрозуміло.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 23 серпня 2022, 7:49
Доброго дня.
Просимо повідомити в особисті повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу установи банку за якою ви зверталися. Перевіримо інформацію.
zhakhalov 22 серпня 2022, 18:15
У нас бабуся знаходиться на окупованій території в Запорізькій області. Хочемо оформити їй допомогу від міжнародних організацій, для виплати потрібен IBAN рахунок.
Додаток на телефоні у неї не працює, а авторизуватися на сайті або в чат-ботах через її номер телефону не можемо, бо до неї не приходять SMS-повідомлення з кодом.
Хотіли якось дізнатися її номер IBAN. Написали на пошту, прийшов лист, що потрібно зв’язатися з контакт центром. Дзвонимо по номеру телефону 0 800 210 800, там відповідає бот. Замовили дзвінок через телеграм-бота і описали в ньому суть питання.
Передзвонила дівчина, я їй пояснив, яка у нас проблема. Вона розпочала відповідати і її постійно перебивало, я не почув жодного її слова. Після мого прохання повторити, бо я нічого не зрозумів, через перебої зв’язку, слухавку просто кинули. На цьому історія закінчилася. IBAN ми так і не дізналися.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 23 серпня 2022, 7:47
Доброго дня.
Отримати інформацію щодо IBAN клієнт може в Ощад 24/7(якщо така можливість є), по дзвінку до контакт-центру або самостійно на сайті банку https://www.oschadbank.ua/kalkulator-rahunku-u-formati-iban
Якщо з усіх перелічених варіантів вам підходить лише отримання інформації через оператора, тоді необхідно повторно залишити заявку на зворотний зв'язок або зателефонувати 0800-210-800 та повідомити голосовому помічнику про необхідність з'єднання з оператором.
xtcck 22 серпня 2022, 16:08
Собственно зашел в банк чтобы поменять купюры на более крупные, чтобы удобней было в терминале на карту перевести.
Тариф в 30% (минимум 75грн) мягко говоря ошарашил.
У вас там ничего не лопнет от таких аппетитов? Я бы еще понял чтобы это была какая-то шарага, а не гос. банк.
А потом названивают и спрашивают почему не пользуетесь Ощад24, да с таким подходом и тарифами нафиг вы кому сдались.
Разве что пенсию и соцвыплаты люди будут получать. Любой кто считает свои деньги обойдет стороной.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 23 серпня 2022, 7:39
Доброго дня.
Тарифи банку ж середньо зваженими та встановлюються після детального аналізу ринку. Якщо почувши озвучену співробітником установи банку комісію, тариф вам здається завеликим, ви можете відмовитись від проведення операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Elennag 22 серпня 2022, 12:33
Сергій Стельмащук робота с преміум клієнтами та ФОП. Це *** треба звільнити, це вже не перший випадок.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 22 серпня 2022, 13:56
Доброго дня.
Опишіть, будь ласка, нам особисті повідомлення детальніше ситуацію чи інцидент який трапився.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 серпня 2022, 15:22
Відгук не зарахований (на 24.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Alliba 22 серпня 2022, 11:28
Доброго дня. Не має мобільного зв’язку, на сайті просто неможливо додзвонитися. Зробіть що-небудь.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 22 серпня 2022, 21:16
Доброго дня.
Сервіс працює коректно. Рекомендуємо спробувати виконати дзвінок через інший браузер та трохи пізніше
dydnikovalili 19 серпня 2022, 23:17
Доброго вечора! Я обслуговуюся у м. Лозова, Харківської області, на вул. Богданівська,22А. Хочу сказати, що банк та сервіс, мене цілком задовільняє. Маю одне питання. Чи можливо Ощадбанку, ще більше розширити свої можливості? А саме, пропускати осіб з інвалідністю та хворих пенсіонерів 70+ на візочках, поза чергою?.. Не всі питання, можна вирішити онлайн, інколи доводиться приходити у відділення особисто.
Я сама, маю довічну групу інвалідності.Дуже великі черги (але це зрозуміло, в умовах теперішнього часу, багато переселенців) Охоронець у цьому відділенні, пропускає в банк по одному. Звичайно, люди в черзі, через довге очікування, починають нервувати і вести себе, м’яко кажучи, неприйнятно один до одного. Я не прошу жалості, я дуже прошу, покращити умови обслуговування. Будьте першим банком в нашій країні, кому до людей с особливими потребами ,є хоч якесь діло.
С повагою!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 22 серпня 2022, 8:58
Доброго дня.
Надали вам відповідь на аналогічний коментар в «питання банку»
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Reliablewin 19 серпня 2022, 16:33
Мошенник на олх, хотел купить массажный стол, отправил предоплату, человек пропал со связи, товар не отправил, меня везде заблокировал, номер карты 5167 8020 0151 1176
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 22 серпня 2022, 12:52
Доброго дня.
В даній ситуації рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Reliablewin 19 серпня 2022, 16:05
Мошенник на олх, хотел купить электроскутер, отправил предоплату, человек пропал со связи, товар не отправил, меня везде заблокировал, номер карты 5167 8030 9097 6460
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 22 серпня 2022, 12:51
Доброго дня.
В даній ситуації рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BankCleint 19 серпня 2022, 13:18
І в чергове Ощадбанк під час війни в державі «покращив» життя своїм клієнтам. Звісно! Якщо ви не можете забрати свою картку з відділення, ми її знищимо. Не тільки фізично знищимо, але й взагалі її закриємо, щоб ви навіть у додатку не змогли скористатися грошима, які держава виділяє на утримання дітей. Яким чином я можу забрати гроші? Як мені їх перерахувати на рахунки інших банків? В додатку доступу до рахунку немає. Як відкрити соціальну картку онлайн, я не можу прийти у відділення? Ви навмисно це все робите??? Це вже не вперше, коли банк так недолуго обмежує доступ клієнтів до рахунків!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 22 серпня 2022, 12:54
В даній ситуації рекомендуємо звернутися до відділення банку, як тільки у вас така можливість буде та замовити нову карту. Поки карта буде на перевипуску ви зможете отримати кошти по заяві
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlenaRoz 18 серпня 2022, 21:13
Шахрай на олх, номер карти ощаду 4790 7299 3610 2417. Продавав ротангові меблі і холодильник. Назвався Денисом Хірішом. Писав на вайбер. Скинули кошти за доставку, після чого всі смс повидаляв з вайберу. Телефон +38096 272 97 18
Ощадбанк
Відповідь банку
19 серпня 2022, 12:25
Добрий день. Рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ByblikD 17 серпня 2022, 21:24
Спасибо девушке Анастасии с голубыми глазами, что корректно, доступно помогла со всеми моими сложностями со снятием наличных и прочих вопросов.
Ощадбанк
Відповідь банку
18 серпня 2022, 9:49
Дякуємо вам за чудовий відгук!
BillyBones 15 серпня 2022, 21:26
От всі тут пишуть негатив, а я хочу «ПОДЯКУВАТИ» ОЩАДБАНКУ (Слава Богу три роки тому перестав користуватись їх «послугами»), за те, що залишили пенсіонерів на окупованих територіях без грошей. Якщо ви володієте пенсійною карткою ощаду, якщо ви пенсіонер з кнопочним телефоно і в окупації де немає українського зв’язку-вітаю! Ви ризикуєте померти з голоду маючи гроші на картці! Бо ні зняти, ні перевезти їх іншій людині ви не зможете! А ні, є ще один варіант померти, намагаючись через лінію фронту прорватись, щоб ОСОБИСТО!!! звернутись до консультанта, щоб купити смартфон, щоб встановити вайбер, щоб хоч щось вдалося!
P. S. Шкода, що в опроснику «погано» лише три пункти вибираються, могло б бути набагато більше.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 14:07
Добрий день. Без коштів пенсіонерів залишили не банки, а окупанти, не даючи змоги надавати фінансові послуги на цих територіях.
Проблема вирішена
grafa198020 15 серпня 2022, 18:41
Просто нет слов. Оставили без средств к существованию. На зарплатной карте установили лимит на операции до 1 грн в день. Ни снять в банкомате ни перевести на другую карту нет возможности. Обращалась в отделение и на гарячую линию.никто не хочет помочь.говорят какойто финансовий моніторинг. так, а жить как???
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 14:09
Добрий день. В такому випадку для вирішення питання вам потрібно звернутися до ообслуговуючого відділення.
04.08.22р ми оплатили картою ощадбанку через пром товар. Через два дні, з нами зв’язався продавець, та повідомив, що товар бракований, і те що від відмовився від коштів. Кошти мали надійти нам напротязі 3-ох робочих днів на карту.Пройшло 9 днів, цих коштів немає. Ми зателефонували на гарячу лінію Ощадбанку де сидять взагалі некомпетентні співробітники, які нам нахамили та повідомили що кошти розблокуються банком не раніше ніж через 31 календарний день, (через місяць) після проплати, при цьому відповісти на питання чому так довго, і якими законами чи нормативно правовими актами керується даний банк відмовились, ссилаючись на свою некомпетентність.Чесно кажучи після такого взагалі пропадає бажання бути клієнтом цього банка. ПрошуВас розібратися в даній ситуаціі.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 15:12
Добрий день. В цій ситуації повернення коштів відбувається автоматично і вплинути на нього, якщо продавець справді здійснив повернення, неможливо. В даному випадку мова йже про міжбанківські розрахунки. Тобто, при проведенні операції, кошти списуються з рахунку в Ощадбанку і відправляються на рахунок продавця в його банку. Якщо ж він, як сам повідомив, здійснив відмову, то кошти буде повернено після того як його обслуговуючий банк це повернення проведе. Якщо ж кошти ще не було списано з вашого рахунку (заблоковані кошти), ми в будь-якому випадку маємо отримати підтвердження відхилення переказу від іншого банку. Максимальний термін, який на це відведено — 31 день, що вам і повідомили наші спіробітники.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.7 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.7 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝