Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ViktorVoln 15 грудня 2022, 8:28
11 грудня я намагався зняти з картки Ощадбанку власні кошти в сумі 3000 грн. в банкоматі Приватбанку (САК29213), спроба виявилася невдалою, кошти банкомат мені не видав, на екрані банкомату було написано — «операцію не проведено, кошти з картки не списано» та ще купа технічної інформації. Я, впевнений, що гроші з картки не списано, підійшов до банкомату поруч (САК29212) та зняв ці 3000 грн.
Повернувшись додому, перевірив залишок по картці в додатку Ощад24 і виявилось що, кошти списано з рахунку двічі.
Я одразу, ще не пройшло й години з моменту здійснення операції, зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку, мені заспокоїли, сказали, що кошти з картки ще не списані, операції на розгляді та протягом доби (максимум три дні) кошти будуть поновлені. Через добу коштів немає, я знову звернувся на гарячу лінію Ощадбанку. Оператор Ліна мені повідомила, що обидві операції банком проведені, що це мною знято кошти обидва рази, а якщо я з чимось незгоден «пишіть заяву у відділення, яку буде розглянуто впродовж 30 днів» ї що я сам винен, оскільки користувався банкоматом іншого банку.
13.12 я звернувся до ТВБВ № 10026/020, але менеджер поставив мені вимогу, що прийме від мене заяву, тільки після того, як я підпишу згоду на списання з моєї картки 500 грн. комісії, тоді вони займуться моїм питанням. Якщо я не згоден заплатити 500 грн. «чекайте 30 днів, на 31 приходьте, приймемо заяву і якщо Приватбанк сам повідомить про те, що кошти за операцією не видано, тоді ми вам їх повернемо».
Розуміючи з яким банком я маю справу, я відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» все ж направив відповідні претензії до центрального офісу та відділення, але реакції нуль.
Я не буду зараз виносити на загал прізвища та посади осіб з якими мені довелось спілкуватися, але загальне враження — некомпетентність, байдужість, фрази на кшталт «не треба мені зайвої роботи», це просто жах.
Через помилки банку (сподіваюсь, що це збій в роботі, а не щось інше) я втратив значну частину своєї пенсії, а відповідальності з боку банку ніякої.
Якщо Ощадбак не може забезпечити надійної, відповідальної роботи навіть з такою вразливою категорією людей, як пенсіонери — інваліди, навіщо такий банк береться за таке обслуговування.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:14
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Якщо банкомат іншого банку не видав Вам кошти по карті Ощадбанку, то для їх повернення потрібно написати заяву у відділенні. Комісія 500 гривень про яку повідомили працівники, стягується тільки в разі безпідставного оскарження операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TemaW12 15 грудня 2022, 8:01
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 75/2
Які б не були проблеми з Ощадом, в цьому відділенні їх намагаються вирішити швидко і так, щоб клієнту було зручно. Навіть якщо немає світла. Окрема подяка Катерині М. та старшому касиру. Буквально всі проблеми у їх компетенції вирішуються миттево. А було їх багато за весь час. Починая з повернення коштів та відновлення карток, отримання переказів ітд.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 9:59
Дякуємо за відгук. Раді що допомогли у вирішенні Вашого питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
oksi16041983 14 грудня 2022, 21:22
Сьогодні 14.12.2022 року моя мама пенсіонер поїхала отримати фінансову допомогу від ООН у банк, у черзі була п’ята (люди займають чергу з 7годин) вимкнули світло в нормальних магазинах працюють генератори люди не стоять у чергах, а тут сказали що генератор поламався!!! Одна жінка так і не дочекавшись світла поїхала додому тому що маршрутка на село остання в12 годин іншій жінці стало погано, і всі люди, що стояли в черзі мерзли просто неба! Отримати послуги банку, а може і не отримати бо робочий день закінчиця! питання хіба не можна якось організувати роботу банку для зручності людей, а не банківських працівників (день іде зарплата платиця)які сидять у теплі а люди мерзнуть на вулиці
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 9:57
Добрий день. На жаль, техніка теж може зламатися, через що не працював генератор у відділенні. Перепрошуємо за незручності. Якщо у Вас є можливість, рекомендуємо звернутися у відділення банку коли не буде відключення електроенергії. Також хочемо звернути увагу, що отримати грошовий переказ можна в Ощад 24/7, якщо у вас є така можливість.
Lesia 14 грудня 2022, 19:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Петра Григоренка, 40
Сегодня меня отказались обслуживать в Ощадбанке г. Киева (отд.10026/0864): не приняли «Довідку про місце проживання особи» которую мне выдали вместе с ID-картой в г. Харькове по месту прописки полтора года назад, на данный момент я нахожусь в статусе ВПО в Киеве, причина «немає мокрої печатки!» Что такое «Дія» и QR-код они не знают и ответ Державної міграційної служби України: «Наразі витяг про місце проживання можна сформувати в Дії, він містить qr-код і ні підпису, ні печатки не потребує» — для них не аргумент, более того сбежались 3 крупных специалиста и начали меня уговаривать сходить в ЦНАП в Киеве и получить там «Довідку.» с печаткою, на что мне ЦНАП ответил: Питання не належить до компетенції ЦНАП м. Києва. Керуйтесь вимогами постанови від 07.02.2022 № 265 щодо Витягу з реєстру територіальної громади (пп. 41−46)
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 9:45
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, номер телефону та по якому питанню Ви зверталися у відділення банку.
Pasha Chernihiv 14 грудня 2022, 15:14
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 89
В жовтні 2016 року у відділенні Ощадбанку розмістила депозит на 9 місяців з пролонгацією. (Номер депозитного договору 35783625) З моменту відкриття вкладу відсоткова ставка при автоматичному продовженні договору постійно зменшувалася. З лютого 2022 по жовтень 2022 банк за договором депозиту банк сплачував 5,5%. Через бойові дії я змушена була виїхати з міста в сільську місцевість де і проживаю до цих пір. В думках весь час було: 31 жовтня в день закінчення договору депозиту зателефонувати на гарячу лінію банку і розірвати договір. Через відсутність світла і зв’язку подзвонила в банк на наступний день вже 01.11.22. При цьому депозит автоматично продовжився ще на 9 місяців, але вже під 3,5%. Прохання на гарячій лінії розірвати договір депозиту результату не дали, оператори постійно плуталися в свідченнях і не розуміли, як так можна було, що при дійсній процентній ставці в 14%, мені продовжили лише під 3,5% на 9 місяців до 31.07.2023 р. Просила змінити відсоткову ставку на реальну, ринкову. Мені обіцяли дати відповідь протягом місяця, але до цих пір чекаю на листа чи дзвінок від банку.
Скажіть, шановні, вам не соромно знущатися над пенсіонером 1951 року народження?
Я віддала вам свої 12000 грн з надією зберегти кошти і отримувати дохід з якого купуватиму ліки. Скажіть мені, отримуючи 27,79 грн доходу, що за такі гроші, що можна придбати?
В чергове прошу вас змініть відсоткову ставку до 14%, або поверніть мені кошти.
В разі нульової реакції на моє звернення, телефонуватиму зі скаргою в Нацбанк.
Світлана Б.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 15:50
Добрий день. Оскільки у Вас відкритий депозитний вклад, який більше не відкривається, то по таких депозитах діють базові ставки для пролонгації. Згідно договору комплексного банківського обслуговування пункт 3.1 (ст. 107):
«Якщо в останній день строку розміщення Депозиту, з врахуванням кожного автоматичного продовження строку розміщення Депозиту, Банк має технічну можливість надавати цю послугу і в Банку діють умови залучення обраного Вкладником Депозиту. Вкладник самостійно відслідковує на Сайті Банку інформацію щодо наявності/відсутності в Банку умов залучення обраного ним Депозиту».
Інформацію по відсотковим ставкам можна переглянути на сайті за посиланням https://www.oschadbank.ua/deposit/my-deposit. Внизу сторінки знаходиться інформація з документами. В даному випадку Ви можете відключити автопролонгацію депозиту в додатку Ощад 24/7 або написавши заяву у відділенні банку, та на наступний робочий день після закінчення терміну депозиту, він автоматично зарахується на картковий рахунок.
Igor2as2Igor 14 грудня 2022, 11:15
З вересня цього року я, у тому числі за допомогою працівників відділення банку та працівників його «Гарячої лінії», тощо намагався згенерувати ЕЦП. Але досі, м’яко кажучи, не успішно, хоча я виконував і надсилав банку усе необхідне й усі скріншони.
28 жовтня я надіслав офіційного електронного листа щодо цього з проханням відповіді.
08.11.ц.р. мною отримано чергового листа — тепер вже від п. М.І.Шульги, заступника начальника Житомирського управління банку, який дослівно написав: «Ваше питання вирішено».
Порте мої нові спроби згенерувати ЕЦП знов призвели до повторення помилок техніки, які я вже надсилав банку.
Тож чи реально отримати електронний цифровий підпис?

З повагою і побажанням рясних Божих благословень!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:45
Добрий день. Перевірили інформацію, в чат-боті банку генерацію ЕЦП працює коректно. Якщо у Вас повторно виникає помилка, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0-800-210-800. Також хочемо звернути увагу, що Ви можете відкрити у відділенні банку додаткову картку з можливістю запису на неї кваліфікованого електронного підпису.
anatol222 14 грудня 2022, 9:52
Когда в вашем недоприлоении можно будет нормально получить перевод western union от ВПП ООН? Открывается анкета с частично заполненными полями, что нужно вводить в остальные — неизвестно. Нет никаких вразумительных подсказок или выпадающих форм для выбора.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 11:14
Добрий день. При отриманні грошового переказу в додатку Ощад 24/7 потрібно вказати свої ПІБ латиницею, паспортні дані, та рід занять (наприклад — ІТ), та здійснити зарахування переказу. Також Ви можете спробувати отримати переказ у Веб-банкінгу Ощад 24/7, або ж при необхідності звернутися у відділення Ощадбанку.
Mmiroslav 13 грудня 2022, 17:00
Майте на увазі, якщо щось трапиться з банкоматом, ваші гроші вам ніхто не поверне, тому не раджу користуватися банкоматами Ощадбанк.

Два роки тому, моя мама підійшла найближчого банкомату Ощадбанку зняти кошти, після вибору суми із списку, а через те що карта Приватбанку, вибір був лише 50,100,200 грн, обравши 200 грн, банкомат видав помилку, про відсутність грошей. Забрала карту та й пішла собі. Повернувшись додому виявила, що у неї було знято 500 гривень готівки в тому банкоматі, саме в той момент, коли вона хотіла зняти 200, але банкомат не видав.
Вона звернулася до підтримки Ощадбанку, але ті сказали, що це не їх проблема, нехай звернеться до Приват Банку, у підтримці якого сказали, що направлять якийсь запит на повернення. Через кілька тижнів отримала повдіомлення, що Ощадбанк не виявив ніяких проблем, з їх сторони все добре. Тоді ПриватБанк подав заявку до платіжної системи на оскарження транзакції, і сказав чекати, до 90 днів, здається.
Через певний час отримав відповідь, що платіжна система відхилила оскарження, оскільки транзакція була успішною.
Підтримка Приватбанку порадила звернутися в поліцію.

Звичайно, заради 500 грн ніхто не буде стільки клопоту собі робити, але я написав ще раз в Ощад, а ті сказали, що відео з камер банкомату так довго не зберігаються, тому вони не можуть перевірити чи дійсно моя мама забрала ті гроші.
Чому ж не можна було зробити це одразу?

Ну ладно, буває.

Але ось, 28 листопада це трапилося уже зі мною.
Через вимкнення світла, банкомат Ощадбанку був єдиний який працював довкола. Ну, мені необхідно було зняти 10000 грн, і я пішов до банкомату, ввів суму, але її не можна було зняти, тоді спробував меншу, думав можливо це ліміт Черкаси, і ввів 8000, і …банкомат видав гроші, я видихнув, але виявляється через те, що 8000 по 200 грн це 40 банкнот, вони всі не пролізли у отвір для видачі готівки. Я звичайно спробував просунути туди палець, але дістати не зміг. Весь цей час на екрані висів напис «Отримайте готівку». Після кількох невдалих спроб банкомат закрив цей отвір, і було чути як гроші забрав назад. І у підсумку на руках у мене було лише 6400 грн.
Я відразу написав у підтримку Ощадбанку, а там знову не в курсі, що їх банкомат це їх банкомат, і в не дуже хорошому тоді порадили звернутися до свого банку, який видав карту, у моєму випадку це Монобанк, де мені сказали, що відправили необхідні запити в Ощадбанк.
І ось сьогодні, Монобанк повідомив, що не отримали повернення від Ощадбанку, і передадуть скаргу в платіжку систему.

Власне думаю на цьому можна забути про ці 1600 грн.

Тому раджу оминати будь які сервіси Ощадбанку десятою дорогою.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 17:22
Добрий день. Якщо Ви знімали кошти з картки іншого банку в банкоматі Ощадбанку і банкомат не видав всю суму коштів, тоді дійсно за більш детальною інформацію стосовно повернення коштів потрібно звернутися до Вашого банку. Строки повернення коштів також потрібно уточнювати у Вашому банку. Якщо після перевірки буде виявлено що Ви дійсно не отримали всю суму, кошти обов'язково будуть повернені. Перепрошуємо за незручності.
Tiganova 13 грудня 2022, 16:29
Добрий день. Отримала переказ 2200 грн Вестерн Юніон від ООН як ВПО. За станом здоров’я не можу звернутися у відділення, мені 72 роки. Маю пенсійну карту від Ощаду, яку мені нав’язали примусово, бо я переселенець ще з 2014 року. І от мені підказали, що в додатку ощад 24/7 я можу отримати переказ на свою пенсійну карту. Але, не так сталося, як гадалося! Ощад має два додатки (старий, новий) і веб сторінку. В жодному з цих застосунків не виходить отримати переказ. Програма пише, що переказ є, але присутні помилки в імені. Які помилки, не може ніхто сказати, я тричі телефонувала на гарячу лінію. Ім'я отримувача в переказі стоїть таке саме, як написано на моїй пенсійній карті латиницею. Номер фінансовий правильний також. Але спеціалісти коллцентра нічого не розуміють і відповіді ніякої не дають, кажуть ідіть в банк. Я написала на лінію підтримки Вестерн Юніон в Ощадбанку. Спочатку двічі мені відповідали те саме, що є помилка в імені, і коли я написала: то скажіть конкретно, в чому помилка? Все ж співпадає, то може у вас старі програми просто? Я отримала відповідь: в додатку ощад можно отримати переказ Вестерн тільки від фізичної особи, а від юридичної тільки у відділенні! Ви серйозно? Вони нічим не відрізняються при виплаті! Величезний державний банк, гігантська клієнтська база, пенсіонери, неходячі інваліди, ВПО. Ви обслуговуєте два додатка і веб сторінку! Зробіть краще щось одне, але щоб воно працювало! Сором! Через недоробки вашого додатку не можуть отримати допомогу від міжнародних організацій самі незахищені шари населення: інваліди, лежачі, ВПО, що живуть у віддалених селах, або просто старі, що без сторонньої допомоги нікуди не можуть вийти. Це просто ганьба! Величезний державний банк не може забезпечити гідне обслуговування своїх клієнтів. Всі мої сусіди, які є клієнтами Привату, отримали дуже швидко у своїх додатках, яким було все одно, від фізичної чи юридичної особи той переказ прийшов. Дякую, що не зможу отримати допомогу, яку я чекала 6 місяців, маючи пенсію 3000 грн.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 16:41
Добрий день. Виплату міжнародного переказу від ООН можна отримати в додатку Ощад або у Веб-банкінгу Ощад 24/7, але якщо при отриманні переказу дані не співпадають, тоді це означає що відправник допустив помилку при відправленні. В даному випадку для отримання переказу потрібно звернутися тільки у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
Lana1234 13 грудня 2022, 16:24
Як я мала депозит в Ощадбанку. Моя історія шестирічної давності з цього сайту:

Отделение по адресу: Киев, пр-т Науки, 4
Оформила депозит в 2−016 году.По окончанию срока переоформяла, и так несколько раз.В 2017 году, сентябрь, забрала свои деньги, не без проблем, пришлось побегать раз пять.И тут, в ноябре 2017 года, Ощад стал названивать с просьбой вернуть ДОЛГ! Пошла в отделение разобраться.Выяснилось, что при очередном переоформлении, еще в 2016 году, что-то пошло не так, и «программа насчитала пеню и штраф», со слов сотрудников отделенияюСказали, спишут мнимый долг.Прошел месяц.Звонки поступали по прежнему.Пришла в отделение, написала заявление на имя начальницы отделения Вареник О. А. Сказали, спишут «долг».Но прошел месяц.Звонки не прекращались.Снова иду в отделение, как всегда, простаиваю очередь в 2−3 часа, отпрашиваюсь с работы, сесть особо негде.Пишу заявление на имя начальника отделения Вареник О. А., пытаюсь с ней лично обсудить вопрос, но это оказываеться не ее компетенция, отправляет к операционисту.Оставляю заявление.Проходит месяц.Уже февраль.Звонки поступают,«во избежание проблем, просьба срочно оплатить долг".О, Карл, у меня нет задолженности перед Ощадом!!! Сегодня готовлю новое заявление, копия в Нацбанк, Общество защиты прав потребителя и Антимонопольный комитет.Если не хотите повторить мои хождения, не несите свои кровные в Ощад!
Ощадбанк
Ответ банка
6 февраля 2018, 12:42
Добрый день. Приносим извинения за неудобства!

Пожалуйста, напишите мне в личные сообщения детали по ситуации — мы оперативно проанализируем и свяжемся с Вами.

Так, написала, так, проблему вирішили. Принаймні, мене заварили в цьому. До сьогоднішнього дня. Раптом дзвінок колекторської організації, що я таки винна ощаду ті помилково по їх вині нараховані гроші. Тепер мене знову чекають поїздки до відділення, стояння в чергах, плюс відімкнення електроенергії, спілкування із працівниками банку, щоб доказати їхню ж помилку. У мене відчай…я тримала депозит в банку, банк користувався моїми грошима, а я ще й винна залишилась…і це після владнання помилки, як мене тоді завірили…не робіть моїх помилок, не оформляйте НІКОЛИ депозит у Ощаді!!! А я розумію, що мене попереду чекають місяці доказів, що я не верблюд, тобто, що нічого не винна Ощадбанку
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 16:31
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону.
jack jack 13 грудня 2022, 0:04
заблокировал по ошибке карту. Прошу восстановить карту.Отвечают-только личный визит в отделение. Личный визит совершить не могу поскольку нахожусь не в Украине. Как быть???
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 9:25
Добрий день. Якщо оператор повідомив Вам, що немає можливості дистанційно розблокувати картку, тоді, на жаль, для розблокування потрібно звернутися тільки у відділення Ощадбанку коли буде така можливість. Перепрошуємо за незручності.
Vladderk 12 грудня 2022, 17:56
Не видав готівку по карті «Укрексімбанк».
Банкомат в м.Калини.
Закарпатська обл.
Карта не обслуговується у нашому банку.
Це співпраці, у банків такій сфері.
Це з картами банка-компаньйона.
Фу.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 9:22
Добрий день. Якщо банкомат Ощадбанку не видав кошти по карті іншого банку, тоді рекомендуємо зателефонувати в службу підтримки Вашого банку і уточнити порядок повернення коштів. Строки повернення коштів також потрібно уточнювати у Вашому банку.
Проблема вирішена
Володимир Сінельников 12 грудня 2022, 17:09
У меня такая ситуация, снимал деньги в банкомате другого банка, т.к.отделения банка не работали, операция по снятию денег прошла успешно, но деньги мне банкомат не выдал.Я позвонил на горячую линию банка, мне сказали что в течении 2х дней мне деньги вернуться на карту.Не через 2 дня не через неделю деньги так и не вернулись.Написал заявление в отделении банка, мне сказали что нужно ждать от месяца и больше пока деньги не спишуться.Все операции прошли успешно, а эта операция до сих пор обрабатывается.Звонки в банк результата не принесли, отвечают ждите месяц, а то и больше.Почему я должен свои деньги ждать месяц, почему банк не может решить данную проблему, я являюсь клиентом банка.У меня был похожий случай в другом банке, там решили проблему за 3 дня, почему Ощадбанк не решает проблемы клиентов? Не по моей вине произошел данный инцидент.Кто то вообще контролирует работу банков?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 9:19
Добрий день. Якщо банкомат іншого банку не видав кошти по карті Ощадбанку, та ви вже написали заяву на повернення коштів, тоді потрібно лише очікувати повернення. Заява-претензія розглядається банком протягом 30 днів. Перепрошуємо за незручності.
Maslivbrid29 12 грудня 2022, 15:39
До відділення неможливо дозвонитись, гаряча лінія відповідь на це питання не знає. У мене проблеми зі здоров’ям і не можу бігати туди сюди і стояти в черзі. Невже жалко відповісти?
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 15:56
Добрий день. Якщо у відділенні банку є вільний працівник, то Він зможе взяти слухавку та відповісти, але на жаль, телефони також можуть не працювати через відключення електроенергії. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення Ваше запитання, та за можливості допоможемо його вирішити.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleg1908 11 грудня 2022, 3:39
Працює КРАДІЙ СКРИННИК ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ входить в довіру тоді краде телефони, гаманці. Соромно повинно бути керівництву брати таких крадіїв як СКРИННИК ЄВГЕНІЙ МИХАЙЛОВИЧ. Ще видаляють мої відгуки. Ганьба
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 10:21
Добрий день. Надали Вам відповідь в попередньому аналогічному запитанні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0980052802 10 грудня 2022, 17:52
Звернулись ми із моєю бабусею до відділення банку, щоб відкрити карту звичайну, нам почали стверджувати що ми не можемо просто так безкоштовно її відкрити, потрібно щоб бабуся писала заяву на те щоб її пенсія приходила на цю карту, тільки так і неяк по іншому, добре що я була поряд і зателефонува на гарячу лінію бо я уже стикалась неодноразово із тим як впарюють карти які їм потрібно і так як вигідно працівникам. Хочу сказати про те що, зараз такий час бабуся живе у селі транспорту немає щоб їздити до міста, пенсію вона отримує на укр почті, тому просто хочу щоб оціх працівників якось наказували, щоб вони навіть і недумали щось втирати людям, бо люди звичайні незнають що так може бути, що можно карту відкрити і без додаткових заяв і тд.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 10:18
Добрий день. Працівники банку можуть запропонувати відкрити пенсійний рахунок в банку, та чи відкривати такий рахунок дійсно вирішує клієнт. Дозвольте перепросити за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення до якого Ви зверталися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій.
0980052802 10 грудня 2022, 17:31
Відділення за адресою: Суми, вул. Петропавлівська, 53
Звернулась у місто Суми за додатковою картою, строк щоб її зробили 2 неділі, карта потрібна була терміново, після двох неділь зверталась у відділення і звертались на гарячу лінію і у самому додатку світиться що карта ще невиготовлена, відповіли що технічні причини, чекайте смс, пройшов місяць я знову тефоную і якимось чином дізнаюсь що карта готова уже і майже дві неділі лежить у відділенні, у мене питання чому ніхто і неяк неповідомив і чому оператори цього небачіли що карта уже є і давно, я б можливо так і нереагувала на звичайну карту але блін що це таке чому карта так довго виготовляється і ще і немає адекватного пояснення від працівників, у цій ситуації карта потрібна була чім раніше то краще, чекаю пояснень нормальних.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 10:14
Добрий день. Стандартні терміни виготовлення картки до 14 календарних днів, але на жаль, в період воєнного стану ці терміни можуть бути трохи більші. На момент дзвінка до контакт-центру, оператори повідомляють ту інформацію яка відображається на поточний момент. Про доставку картки у відділення банку завжди надходить смс повідомлення, але можливо через технічні проблеми зі зв'язком, Ви не змогли отримати повідомлення. Перепрошуємо за незручності.
LarDo 10 грудня 2022, 1:14
Чи може банк змінювати термін надання кредиту, не попередивши про це позичальника? Брали два кредити, термін погашення одного з них 23 рік, другого- 24-й.
З’ясувалось, що кредит передано колекторам, бо сплатити і один, і другий потрібно було у 2022р.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 10:05
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону, та адресу обслуговуючого відділення.
Yurij201033 9 грудня 2022, 10:13
1. Термінали (будь яких закладів) перестали приймати картку ощадбанку. По звернення на т.зв. гарячу лінію маю відповідь «за тарифами банку маєте оплатити випуск пластику», тільки за умов оплати можливий випуск карти на заміну. Що на мій погляд не правильно.
2. При оплаті цифровою карткою (фізична ж не працює) платіж не проходить, гроші знялися та очікують обробки вже добу. Гаряча лінія відхрестилася, пообіцявши прийняти звернення через 3 робочих дні. Клас. Порада — не зв’язуватися з сирими недопродуктами недобанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 15:38
Добрий день. Якщо Ваша карта була пошкоджена та термінали її не приймають, тоді дісно потрібно перевипустити картку, вартість якої коштує згідно тарифів банку. Коли ж Ви розраховуєтеся картою, то платіж обробляється від 2-ох годин до 3-ох робочих днів, після чого консультант зможе більш детально повідомити, чи операція пройшла успішна, чи була відхилна та кошти повернулися.
adkud 8 грудня 2022, 9:35
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Космонавтів, 55
Итак, время 15−10, отделение должно работать до 17−00, но фактически до 16−00, тк в это время по графику локальный блеэкаут; банкоматы не работают (тоже интеренсный вопрос, тк электричество есть), естественно, в кассу людей много, касса работает одна, обслуживает очень долго (вопрос компетентности кассира); и тут экономист банка сообщает, что единственная касса работать будет до 15−30, тк потом она будет закрывать день; сотрудники этого недобанка не делают абсолютно ничего для обеспечения минимального комфорта клиентов, отношение как к скоту! обеспечьте работу банкоматов при наличии питания! обеспечьте работу касс! закрывайте банковский день после возобновления питания! но зачем? мы в 15−30 свернем лавочку и пойдем домой, солдат спит — служба идет! никому не рекомендую этот пережиток совдепии!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
8 грудня 2022, 10:09
Добрий день. Дозвольте перепросити за завдані незручності. На жаль, якщо у відділенні банку вимикають світло, то працівнику відділення потрібно внести всю необхідну інформацію в програмне забезпечення, про що працівник повідомив завчасно. В касі банку може бути тривале обслуговування оскільки деякі питання клієнтів потребують часу для їх вирішення. Також хочемо звернути увагу, що більшість платежів можна зробити онлайн не виходячи з дому. Тому ми рекомендуємо, при можливості, здійснювати оплати в додатку Ощад 24/7 або ж у Веб-банкінгу, що є дуже зручно та швидко.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 41.15 41.65
EUR 42.9 43.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝