Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неможливо закрити рахунок

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
mmaxaon201 18 жовтня 2023, 13:10
м.Київ, проспект Алішера Навої, 69. Жахливе обслуговування. Некомпетентні працівники установи. Мене обслуговувала менеджер Крутінь Ольга Михайлівна. Щоб просто закрити кредитну картку їй знадобилося більше години часу. На картці був борг 0.15коп. Ольга Михайлівна запропонувала погасити 0.15коп через додаток іншого банку (при цьому комісія складала б 0.75коп). Через 30хвилин менеджер Крутінь видала квитанцію на оплату 20коп у касі установи. Після сплати Ольга Михайлівна всеодно відмовлялася закрити рахунок (не оновлюючи даних) сказала, що кошти ще не зайшли, чекайте від 2х годин, до 5діб! а квитанція про сплату не аргумент. Довелося зв’язуватися з гарячою лінією де менеджеру рекомендували оновити дані, що ніякого боргу в 15коп вже немає і рахунок можна закривати. Але Ольга Михайлівна не здавалась і сказала, що тепер в мене зайві 5коп і вона не може закрити рахунок. Після ще 30хвилин з мене взяли заяву, що я передаю 5коп банку. І обіцяли закрити рахунок, про що мене повідомлять СМС. Чекаю! Можливо Крутінь Ользі Михайлівні необхідні курси підвищення кваліфікації. Чомусь така ж сама послуга в інших банках триває не більше 10хвилин, незалежно від балансу картки (все вирішується миттєво). А в Ощадбанку виходить ні з часом, ні з грошима (рекомендація сплатити кошти через інший банк, де комісія в рази більша боргу) не рахуються. Нав’язування якихось страховок, карток, додаткових послуг (.

Коментарі - 6

+
0
19036256
19036256
18 жовтня 2023, 13:48
#
Mmaxaon201, нажаль, якщо Ви раніше це не помічали, то тепер всі оберти на рахунку проходять три банківські доби, перекази, зарахування, поповнення, тому Ольга Михайлівна не могла стрибати вище своєї голови,і перекреслити банківські операції.Так, квитанція є, але в системі Ваша оплата висить«тимчасово заблокованою».ТРИ БАНКІВСЬКІ ДОБИ.
+
+4
mmaxaon201
mmaxaon201
18 жовтня 2023, 15:54
#
Шановні, вчіться культурі спілкування з клієнтами!!! Нажаль, ви навіть зараз замість вибачення намагаєтеся виправдатися і позначили б своє справжнє прізвище ім'я та по-батькові, посаду, а не ховалися за цифрами. І повторю ще раз, якщо ви неуважно читаєте. ПЛАТІЖ ПРОЙШОВ, НА ГАРЯЧІЙ ЛІНІЇ ЦЕ ПІДТВЕРДИЛИ. А Ользі Михайлівні потрібно лише було оновити дані, але вона не досвідчена, що так потрібно робити.
+
+15
alexhp
alexhp
18 жовтня 2023, 18:12
#
На сайті відгуків про ощадбанк не мае представника я бачу ви нова людина тут, вам відповів такий же клієнт нажимаете на нік і бачите кто коли зареєстрована.
+
+4
mmaxaon201
mmaxaon201
18 жовтня 2023, 19:33
#
Дякую. Думаю співробітник банку також може зареєструватися під виглядом клієнта, з метою виправдовування некомпетентності співробітників.
+
+15
19036256
19036256
18 жовтня 2023, 21:07
#
Mmaxaon201, а у Вас яке призвіще? Не таке, як в мене? Натискайте на мій нік-не соромтесь, побачите, що я пенсіонер.У 2017 році сайт мінфіна мені запропонував такий нік, я погодилася.Чого ви кидаєтесь на мене, де я Вас зачепила? Я клієнт з 2014 рок і про «тимчасово заблоковані кошти»я знаю більше Вас, обновляй, не обновляй напис «заблоковано»нікуди не дінеться, тільки через три доби.Не треба свою некомпетентність скидати на інших.Раніше робітник банку тут відповідав на кожний відгук до січня 2023 року, а після -тепер ніхто не відповідає, може нема кому-звільнився, а може робітника мобілізували,і думаєте комусь нічого робити, шифруватися?
+
+4
mmaxaon201
mmaxaon201
18 жовтня 2023, 21:59
#
Да пройшли кошти, пройшли одразу і на гарячій лінії підтвердили. І сказали про це менеджеру, і рахунок сказали можна закривати. І коли менеджер оновив, то побачив, що кошти зайшли. Але закривати рахунок ніяк не хотів… Чому я маю бути компетентна в питаннях, яких я не профі? Я звернулася в установу за послугою і хочу щоб мені надали послугу ввічливо і професійно. Закривала рахунок в Райффайзен банк, це зайняло 10хвилин. Колись в Промінвестбанк також не більше 15. ПриватБанк дуже зручно і швидко. Ощадбанк — це утопія.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися