Мінфін - Курси валют України

Встановити

не обслуговування ,а знущання над клієнтами ощадбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
aaaabbbbb 17 жовтня 2023, 0:00
5 жовтня, мала необережність подзвонити 0800210800 до ощадбанку і все тому, що, на жаль, я маю картку Киянина в ощадбанку, як і мільйони киян, о 10,04, і 10,21- відповів спочатку № 4793 олексій, який випитав все !, забрав час і не відповів нічого. Передзвонила і знову № 4736 Анастасія, яка не захотіла приймати скаргу і перевела мене на! № 3748 поліна, яка прийме скаргу- розмову закінчилась далеко після 11-ї години. О, це знущання було витончене, спокійне, виважене гаяння часу мого і банку, аби я кинула трубку і не завершила розмову! Як вони знущались витончено! і № 4793, і 3748. Мені не грубіянили, і не відповідали, а просто мовчали і тримали на трубці № 3748 поліна, якщо не збрехала свого номеру. Бо не здивуюсь, якщо збрехала, зі словами «зачекайте», «загружається» і знову те саме, і так нескінченна кількість разів. А я хотіла подати скаргу і очікувала на номер скарги, а поліна № 3748, її вона так і не зареєструвала., хотіла щоб я просто кинула трубку і не чекала, тому так. Якби ми могли перейти в другий, а може ми не знаємо, що можемо !? Закликаю всіх Киян, і не тільки, давайте організовуватись і протидіяти ощадбанку, бо всі знають, яке обслуговування в ощадбанку, щоб картку Киянина можна було брати тільки в тих банках, яким довіряєм. А головне, що мені треба було дізнатись- яку заборгованність мені потрібно заплатити, щоб не йшли проценти і не треба було обслуговувати картку. І все. У мене заборгованність приблизно 25 грн. Набридло мовчати, звалюєте все на війну, і робите все, для того, щоб люди були не задоволені! І виникає впевненність, що це не просто знущання над клієнтами, вимушеними співпрацювати з ощадбанком, а це така внутрішня домовленність в ощадбанку для службового задоволення. І не смішіть: які «сильні» сторони є в ощадбанку! нема! Може і є порядні люди в ощадбанку, але думаю, що там їх всіх потроху видавлюють! Моє прізвище Рогова Світлана Дмитрівна. Шкода, що я інвалід на візку і не можу прийти в ощадбанк і все це сказати вам. Але думаю, не допомогло б, бо ощадбанк — це діагноз!

Коментарі - 3

+
+19
Djus
Djus
17 жовтня 2023, 6:41
#
Підтримка в Ощадбанку завжди була нижчою за плінтус. Скільки разів не дзвонив, жодного разу не допомогли вирішити питання. Тільки дарма втрачений час.
+
0
Іван Петренко
Іван Петренко
25 жовтня 2023, 14:42
#
Посилання на коментар про те, як подавати скаргу на Ощадбанк: https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/341267/#com4542700
+
0
McDonalds
McDonalds
28 жовтня 2023, 6:43
#
Aaaabbbbb, жалоба фиксируется по номеру телефона, поэтому номер жалобы вы и не получите.

Отключите все платные услуги (такие как смс-банкинг например) и будет вам счастье.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / не обслуговування ,а знущання над клієнтами ощадбанку