Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
derteway 14 листопада 2022, 17:23
Заблокували карту за те що я через ОК намагалася зробити переклад на карту нібито яка знаходиться у вас в чорному списку, так само заблокували сам ОК і картою тепер можна скористатися тільки в банкоматі або в торговельній мережі. Політика у вас дивна звичайно — все для клієнтів у цей нелегкий час. Приїхати в банк можливості немає, в особистому кабінеті був відкритий депозит, але виплата по закінченню вказана на віртуальну карту, змінити це ніяк не можна без особистого кабінету.
У банк дзвонили, на гарячу лінію писали, відповідь одна Ви переводили на карту яка у нас в чорному списку — приходьте в банк, нічого не знаємо.
Бот при перевірці статусу пише наступне: Дані картки скомпроментровано.
Заборонено проведення інтернет-операцій та заблоковано доступ до Ощад 24/7.

Вам необхідно замовити перевипуск картки. При отриманні картки у відділенні повідомте працівника Банку про необхідність розблокування доступу до Ощад 24/7. Ви хоч раз можете як то допомогти? Ким скомпрометовані? Мною? Які чорні списки? Не давайте переводити тоді, навіщо блокуєте доступи?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 17:37
Добрий день. Якщо дані карти були скомпрометовані, тоді дійсно операції в інтернеті не буть доступними. Для можливості подальшого користування картою в інтернеті та Ощад 24/7, потрібно звернутися у відділення Ощадбанку для перевипуску. Також ви можете зателефонувати до контакт центру за номером 0800-210-800 та уточнити чи можуть вони дистанційно перевипустити карту у зручне відділення, щоб потім Ви тільки звернутися у відділення для її отримання. Перепрошуємо за незручності.
86953894 14 листопада 2022, 11:49
Началась война.Конкретно про дон.обл.так же и в др.У людей были кредиты.Люди потеряли свои дома и работу.Каникулы кредитные закончились когда русские ушли от Киева за др областях им все равно.На Донбассе досих пор война.Ощадбанк с людей автоматом снимает все деньги за кредит под 0.А теперь ещё и коллекторам передали выбивать долги.Вот так к людям относятся Ощадбанк
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 12:04
Добрий день. Справді на початку війни банк ввів ряд змін в тарифах для зменшення фінансового навантаження. Також зараз банк надає можливість реструктурувати заборгованість по кредиту. Для детальної інформації стосовно умов реструктуризації, рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку або ж зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800. Також, на сайті банку є можливість зателефонувати через веб-дзвінок https://www.oschadbank.ua/ua/chat.
Ursair 14 листопада 2022, 10:07
Сосед 07−11−2022г. позвонил в колл центр ощадбанка со своего мобильного номера и заявил, что его соседи Сапач Константин и Сапач Анна умерли. Сотрудник колл центра, не имея никаких документальных подтверждений о смерти пенсионеров, заблокировал им личные кабинеты ощад-24 и заблокировал все банковские карты. Пенсионеры 09−11−2022г. обнаружили, что их карты заблокированы, позвонил в колл центр со своих финансовых номеров и предоставили свои паспортные данные, включая слова пароли, но услышали от сотрудника, что разблокировать карты он не может. На предложения пообщаться по видео связи или переключить на службу безопасности банка, сотрудники колл центра отказали, только предложили пенсионерам посетить отделение ощадбанка. Но в данный момент пенсионеры находятся на оккупированной территории и не могут посетить отделение ощадбанка, их лишили доступа к личным денежным средствам (пенсиям и депозитам). Просим разобраться и оказать помощь пострадавшим пенсионерам, а также навести порядок в работе колл центра. Не должны сотрудники банка на основании звонков с посторонних номеров блокировать счета и карты живым пенсионерам и заносить их в списки умерших.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 11:33
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення повні ПІБ клієнтів та їх мобільні номери телефонів.
TkachevaOlga59 13 листопада 2022, 10:01
Я пенсионер, живу в Луганской области и получаю пенсию на карту Ощадбанка, но мою карту закрыли без объяснения причин.
Карта срок действия до 2026 года. На каком основании закрыли карту, если срок действия не истёк.
Связаться с оператором не могу, так как нет связи.
Если я нахожусь сейчас на территории неподконтрольной Украине и не могу посетить отделение банка, это что означает что можно творить беспредел и оставлять людей без честно заработанных (за всю жизнь)денег на существование.
Тоже самое сделали с картой мужа
В такое тяжёлое время оставлять людей на произвол судьбы, позор банку
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:42
Добрий день. Якщо у Вас не працює мобільний зв'язок та є доступ до мережі інтернет, тоді для детальної перевірки картки рекомендуємо спробувати зателефонувати до контакт-центру здійснивши веб-дзвінок через сайт нашого банку. Щоб здійснити дзвінок з сайту, Вам необхідно перейшовши за посиланням: https://www.oschadbank.ua/chat та обрати функцію веб-дзвінок. Перепрошуємо за незручності.
requiming 13 листопада 2022, 4:50
Розрахувався на сайті alibaba через applе pay, сумма на сайті 601,47 доллар США, списало 22765,79 ГРН, а по факту повинно було бути 22549,83 ГРН = 601,47 + 1% комісія 6,01 * 37,12 грн. Чогось не вистачає, банк пояснити таке шахрайство не може.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:30
Добрий день. При проведенні операції в валюті, сума яка надійшла, блокується по курсу міжнародної платіжної системи та списується по курсу для банківських платіжних карток на день проведення операції, а також списується 1% за конвертацію валюти. День проведення операції та день списання може відрізнятися. Якщо ви бажаєте детально перевірити коли сума була заблокована та списана, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
dsa321 12 листопада 2022, 13:58
Дві неділі неможливо попасти в суботу та неділю до банкоматів і терміналів. Неможливо зняти гроші з банкоматів, неможливо розрахуватися за послуги з терміналів. Дуже незручне меню в терміналах. Не зрозуміло, чому зачинено.
В умовах війни потрібно працювати більше, щоб людям було зручно.Раніше до банкоматів і терміналів можна було потрапити цілодобово
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:23
Добрий день. Цілодобові зони доступу у відділенні дійсно зараз працюють з обмеженим графіком. Це був вимушений крок в поточних умовах. Перепрошуємо за незручності. При необхідності Ви також можете знімати готівку в банкомат інших банків. Також більшість платежів можна сплачувати онлайн через сервіс Ощад 24/7, що є дуже швидко та зручно.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TemaW12 12 листопада 2022, 10:01
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 75/2
01.11.22 банкомат Приватбанка не видав кошти, а з картки списались. (Світло виключили в самий момент видачі). Заяву написав в Ощаді в той же день. Сьогодні в телеграмі Ощад повідомляє, що Приват кошти повернув 07.11., але вони недоступні. Даруйте, 1000 грн з 7 по 12 число недоступна, хоча повернута. Це що за маразм
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:05
Добрий день. Для детальної перевірки інформації щодо повернення коштів та можливості їх використання, рекомендуємо зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Проблема вирішена
NatalyaI 11 листопада 2022, 21:49
Добрий день. Сьогодні відвідала відділення Ощадбанку в місті Добропілля, вулиця Банкова, буд.43. Відкривала рахунок для виплат заробітної плати. В мене (утім, як і у всіх інших клієнтів) співробітники ВИМАГАЛИ сплатити 150,00 грн. за відкриття рахунку. Що це ОБОВ’ЯЗКОВЕ страхування при відкритті рахунку і, що інших умов чи інших варіантів непередбачено. Я сказала, що немаю коштів, щоб сплатити 150,00 грн., на що отримала грубу та агресивну відповідь, від співробітниці банку (віконечко 6), що в такому разі я не можу відкрити рахунок в Ощадбанку. Я не стала сперечатись, та зателефонувала в колл-центр, де ввічливий оператор надав вичерпну, кваліфіковану консультацію, та повідомив, що страхування та сплата 150,00 грн. є добровільним бажанням клієнта. Я повернулась до відділення і знову звернулась до спеціаліста (вікно 6) і повідомила про інформацію, що отримала в колл-центрі. На що співробітниця почала нервово та голосливо, з неповагою та зухвалістю, вигукувати, що в такому разі вона може лише відкрити рахунок і не більше. Після довгих сперечань мені все ж таки відкрили рахунок та видали картку (у вікні 7). На весь цей нервовий захід я витратила близько 5 годин. Більше того, таке некваліфіковане ставлення до всіх клієнтів банку. Людям похилого віку грубіянять та не надають відповідей на питання. Спілкуються з клієнтами виключно російською мовою. Я вперше звернулась до Ощадбанку і враження жахливі від ставлення та обслуговування. Співробітниці некваліфіковані, невиховані, зухвалі грубіянки, які зовсім не вміють взаємодіяти з клієнтами. Сподіваюсь, що Вами обов’язково будуть вжиті заходи, щодо співробітників відділення Ощадбанку у місті Добропілля, вулиця Банкова, будинок 43.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:01
Добрий день. При відкритті рахунку Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення до якого Ви зверталися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій. Для нас важливий кожен клієнт, і ми намагатимемось докладати всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу.
2.10 со счета в Приватбанке арендатор перечислил мне деньги за аренду пая на карту Ощадбанка, но Ощадбанк получив деньги не зачисляет платеж на карту незаконно удерживая денежные средства уже 10 дней
Ощадбанк
Відповідь банку
11 листопада 2022, 11:43
Добрий день. Стандартні терміни зарахування коштів від 2-ох годин до 3-ох робочих днів. Для детальної перевірки інформації чому кошти не зарахувалися на карту, рекомендуємо зателефонувати з Вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800.
Т К 10 листопада 2022, 14:22
Доброго дня, дуже хотілося б отримати вичерпну відповідь на моє звернення. Маю діючий кеш кредит в Ощадбанку, в додатку звiсно ощад чітко написано що в період з 01.03.2022 по 31.05.2022 відсотки за кредитним договором не нараховуються. А що ми маємо насправді, я ввесь цей період сплачувала кредит в повному обсязі, але списували лише тіло кредиту (тіло й насправді спочатку зменшувалося), а по закінченні цього періоду ощадбанк перерахував кредит і було списано відсотки за користування за ввесь цей період, а тіло кредиту знову збільшилось. На гарячій лінії мені не можуть надати жодних відповідей на мої запитання, хочу отримати вичерпну відповідь на моє запитання, чому так різниця інформація надана вашим банком?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2022, 14:48
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваші ПІБ, номер телефону та адресу вашого обслуговуючого відділення Ощадбанку.
AlenaShramchenk 10 листопада 2022, 11:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Серафимовича, 13-А
Вчора треба було відкрити картковий рахунок, щоб на нього перерахували залишок пільки на комуналку (яку я отримую як багатодітна мати). Менеджер Віта сказала, що обов’язково!!! треба сплатити 70 грн якоїсь страховки, яка начебто йде у пакеті, і відмовитись від неї не можна. Запропонувала тільки 70 грн або 150 грн і жодних інших варіантів. Я сплатила 70.
Прийшовши додому, побачила на сайті, що це неправда, а відкриття картки мало бути безкоштовним. У відділення, де вікривала (Київ, Миколайчука 13а) не дозвонилася. Зателефонувала на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відкриття мало бути безкоштовним.
Сума невелика, але враження від банку — жахливі! Заробляти обманом на пільговиках? хіба це гідна поведінка для державного українського банку?

— Це я вже не акцентую, що зустріч мені призначили на той час, коли за розкладом було вимкнене світло, хоч я записалась напередодні і розклад цей був відомий.
— А ще я просто від щирого серця пішла на зустріч меденджеру і поповнила та активувала картку одразу у відділенні та відкрила віртуальну — хоча мені це взагалі не було потрібно, просто розуміла, що від цього залежить заробіток менеджера, просто вирішила допомогти.

Будь ласка, проясніть ситуацію зі страхуванням і чи можна його скасувати та повернути гроші?
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2022, 11:48
Добрий день. При відкритті карти Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення в яке Ви зверталися, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій. Стосовно повернення коштів за страховку, рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку та уточнити детальну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir2022V 10 листопада 2022, 9:16
Прошу розібратися в ситуації. Робив замовленням шин на сайті ОЛХ. Домовились що буде вислано через нову пошту, сума 3700 загальна. Продавець попросив оплатили частину, скинув на карту 1500 грн,. І на цьому діалог і покупка скінчилася. Зв’язатися с продавцем немає можливості. Є номер картки 5167803271290798, операція була 08.11.2022. заяву в поліцію. Сума не велика, але все одно шахраїв потрібно наказувати.
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2022, 9:48
Добрий день. В даній ситуації рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexSAE 10 листопада 2022, 7:32
Знімав я з картки у банкоматі п’ять тисяч, банкомат пожужав та з отвору для видачі грошей з’являється угловий край стопки грошей по 100 грн, щось їх там перекосило, я терміново вставляю два пальця лівої руки у отвір, А правою рукою починаю витягувати банкноти наружу. Шторка питається зачинитись, А я їй не даю, другою рукою виймаю гроші та рахую їх, поки всю суму не витяг, не витягав пальці з купюро видатчика. Воно і не больно прижимає цією шторкою. Може кому ї пригодиться мій досвід. Бориться та поборете!
Ощадбанк
Відповідь банку
10 листопада 2022, 9:45
Добрий день. На жаль банкомати теж інколи можуть давати збій та всі ці помилки завжди можливо полагодити. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу банкомату в якому ви знімали готівку та ми передамо інформацію для перевірки справності банкомату. Перепрошуємо за незручності.
igor41 9 листопада 2022, 16:46
С середины сентября этого года требует ввода номера телефона в банкомете «Ощадбанка». И в платежных терминалах, что стоят в помещении банка тоже. При вводе номера телефона, банкомат, терминал отказывает в обслуживании. Хотя этот номер зафиксирован в договоре на открытие карты. Дозвониться с этого номера в банк тоже невозможно — оператор говорит, что клиент звонит с неправильного номера. И жалобу не принимает. Отказаться от ввода номера тоже невозможно. Что происходит? Ведь раньше спокойно можно было делать платежные операции на терминальном оборудовании без ввода номера телефона. Сейчас такое время, что телефон может разрядиться, или из-за отсутствия электричества оператор связи может не обслуживать номер. «Ощадбанк»! Выполняйте свою работу по обслуживанию клиентов согласно Закону Украины «Про платіжні послуги». Там нет требований про обязательный ввод телефонного номера при инициализации платежной услуги.
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 17:14
Добрий день. Дійсно, при проведенні платежу в інформаційно-платіжному терміналі у Вас може бути запит на введення мобільного номеру телефону. Мобільний телефон є ідентифікатором пошуку платежів і за ним створюється персональний кабінет для швидкого здійснення наступних платежів. Якщо при дзвінку в контакт-центр голосовий помічник говорить що телефон не розпізнає, тоді рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку для актуалізації даних по мобільному номеру телефону. Перепрошуємо за незручності. Також хочемо повідомити, що більшість платежів можна оплачувати онлайн через додаток Ощад, що є дуже зручно та швидко.
Проблема вирішена
Malinka123 8 листопада 2022, 19:27
Наш город Торецк (Дзержинск) Донецкая обл. находится в зоне Боевых Активных Действий! Люди там не живут. а выживают как могут Без воды, света и газа! А в единственном отделении Ощадбанка в городе НАВЯЗЫВАЮТ ВСЕВОЗМОЖНЫЕ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ УСЛУГИ — а в частности ТРЕБУЮТ ОФОРМИТЬ СТРАХОВКУ при получении пенсионерами (возраст 80 +) карты. В моём случае с моих родителей — пенсионеров, при получении карты ИХ ЗАСТАВИЛИ ЗАПЛАТИТЬ НЕ НУЖНУЮ ДЛЯ НИХ СТРАХОВКУ — в размере 150грн с каждого!
В данном случае, я считаю — это Наглым Вымогательством со стороны сотрудников отделения государственного банка!
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 9:29
Добрий день. При отриманні карти Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками в яке Ви зверталися, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій.
Проблема вирішена
Elena2602 8 листопада 2022, 17:42
Вчера, 07.11.2022 я в банкомате Пумба
на проспекте Победы 100/1 пыталась снять деньги с карты ощадбанка. Одну тысячу я получила, а вот вторую банкомат не выдал, но деньги со счёта списались. Позвонив в ощадбанк, бот сказал что нужно подойти в любое отделение ощадбанка и написать заявление на розыск денег. И тут понеслось. обошла половину района 2 отделения не работают- света нет, наконец нашла работающее. И вот здесь началось самое интересное, оказывается что за розыск средсв с меня могут списать 500 гривен!!! и возвращать могут полгода!!! Сказать что я офигела — это ничего не сказать. Девушка на компьютере сразу увидела, что деньги не выданы, я вообще не понимаю почему сразу не вернуть, ведь видно же, что деньги не выданы. Почему я должна ждать до полугода и ещё возможно заплатить за это 500 гривен??? А если мне эти деньги нужны сейчас? а если это последние? Это не банк, а капец какой- то ((
Ощадбанк
Відповідь банку
9 листопада 2022, 9:25
Добрий день. Комісія 500 списується тільки в разі безпідставного оскарження операції. Ощадбанк подає заяву на розгляд в банк який не видав Вам кошти, і якщо дійсно вони не були видані, Вам буде здійснено повернення. Заява-претензія розглядається банком протягом 30 днів. Перепрошуємо за незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergei380 8 листопада 2022, 13:23
Відділення за адресою: Київ, бул. Шевченка Тараса, 58
Свяжите меня хоть с кем, кто занимается данной услугой, так как совершить заказ через кц нельзя, на сайте тоже информации нет.
Надо заказать примерку на отднление
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 14:00
Добрий день. Для замовлення NFC-кільця, рекомендуємо перейти за посиланням https://www.oschadbank.ua/cards?category=premialni, натиснути — Замовити біля продукту «Кільце-NFC», та ввести свої дані.
LSE 8 листопада 2022, 9:44
В банке, как переселенцы оформляли карту киянина. При оформлении карты работник банка заставил оформить страховку, аргументы об отказе оформить страховку не действовали. Заплатила 150 грн. Потом узнала, что такая участь постигла не только меня, а и других переселенцев.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 листопада 2022, 9:49
Добрий день. При оформлені карти Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Напишіть нам, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення в яке Ви зверталися, та ми проведемо роботу із працівниками, для того щоб в майбутньому не виникало таких ситуацій.
Olga19581958 7 листопада 2022, 10:59
В період з 04.11.2022 по 07.11.2022 не маю змоги здійснити оплату. Причини не це різні: 1. Повітряна тривога; 2. Відключення світла; Окей, погоджуюсь живемо в період військового стану, тому відношусь до вказаної ситуації з розумінням. Третя причина: банк працює до 16:00, натомість зайшовши до відділення о 15:45 в робочий день в період коли не було повітряних тривог та було світло отримала відповідь: платежі приймаємо до 15:45. Досить дивно, оголошень ніяких ніде немає. Наш квест на цьому не закінчився: 05.11.2022 прийшовши до відділення банку о 8:20 та зайнявши чергу з таких бажаючих як і ми здійснити певні платежі, знову змарнували час, так як о 8:30 ДТЕК було відключено електроенергію. При цьому відділення працює до 14:00, а світло дали о 12:00, після чого програма запускалась приблизно хвилин 20, якщо не більше. І як наслідок до другої години ми звісно не встигли. Чергова спроба здійснити платіж — 07.11.2022, знову не вдало. Світло є, тривоги немає, дочекались нарешті своєї черги, отримали квитанцію, підходимо до каси для здійснення оплати і знову невдача — на терміналі біля касира не можливо розрахуватись через відповідний додаток з телефону. При зверненні на гарячу лінію Ощадбанку спеціалістом було вказано на те, що Ощадбанк не забезпечений відповідним програмним забезпечення, тому приймають лише готівкові кошти або ж лише карта.
З огляду на викладене та з метою надання належних послуг громадянам вщент зруйнованого населеного пункту (Бородянка), прошу розглянути питання щодо виділення генератора для без перебійної роботи банку, а також розглянути питання щодо виділення коштів на встановлення програмного забезпечення, яке в подальшому надасть змогу здійснювати безконтактну оплату через відповідні додатки з телефонів. Ми живемо в ХХІ сторіччі, і досить багатогромадян в своєму повсякденному житті користуються безконтактною оплатою, але чомусь Ощадбанк в даному випадку гальмує процес свого розвитку.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 листопада 2022, 11:24
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Дійсно при оплаті послуг в касі немає змоги здійснити оплату за допомогою мобільного додатку та ми приймемо до уваги вашу пропозицію. Також хочемо повідомити, що більшість послуг ви можете оплачувати одразу в мобільному додатку Ощад 24/7 не виходячи з дому, що є дуже зручно.
270881sv 7 листопада 2022, 9:43
Ощад — найгірший банк…коли мама лежала в лікарні і я разом з нею, то дійшли мої руки до смс повідомлень (батьки живуть в селі, на двох один кнопковий телефон, але смс самі не відкривали — вік, зір, дрібний шрифт, купа операцій…): натрапила на повідомлення, що за обслуговування картк.рахунку знято 100 грн… Тоді мама померла, купа всяких питань, забула про цей нюанс… Знаю, що тато мав пенсійну картку ощаду, але знову ж вік і знімати пенсію треба їхати в місто (раз був натиснув не ті цифри, картку заблоковано було і т. Д.), тому уже більше аніж рік-два як отримував у селі на пошті. Нещодавно дав мені його картку, щоб я перевірила залишок (було 500 грн) і щоб по можливості ми потім туди якісь кошти поклали для збереження. Як результат — коштів на картці не було. Позавчора телефоную з телефону (куди надходило смс), пояснюю, що тато погано чує, що він сидить поряд (ні операторка торочить, дайте слухавку ПВ, татові) і питаю, чому спиралися кошти, які 100 грн і за що…
Ві'дповідь: мол карткою не користуються більше ніж рік-рік, тому щомісяця знімаються кошти — по 100 грн… Питаю, ви серйозно??? З пенсійної картки? З пенсії у 2000 тис. грн? У людини, якій 79 років???
І судячи з смс — почали знімати, на хвилиночку, з березня 2022 року…
К Питаю, так там може вже пенсіонера загнали в мінуса??? Відповідає операторка: мол раз грошей на картці вже нема, то не знімають…
Ну не дибілізм???
Тобто якщо б в тата там була, н-д, пенсія чи більше, то вони б мовчки знімали б і все, відправляюючи по-тихому смс… Мама покійна інсулін отримувала через коди на телефон і то бігала просити молодь в місцевий магазин… Я, на жаль, живу за 150 км від них і щотижня їздити не могла перевіряти смс від ощада та і подумати не могла, що з картки, якою не користуються, щомісяця!!! знімають по 100 грн!!! З пенсійної картки!!! Найгірший банк, картку закриємо…
Ощадбанк
Відповідь банку
7 листопада 2022, 10:40
Добрий день. Якщо картою не користуватися протягом 12 місяців, тобто не було жодних зарахувань та списань, то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, якщо на рахунку менше 100 гривень то списується доступний залишок. Якщо на карті немає коштів то в мінус комісія за обслуговування карти не буде списуватися. З тарифами ви завжди можете ознайомитися на сайті нашого банку. Рекомендуємо здійснювати операції по карті, щоб в подальшому не відбувалося списань комісії. Перепрошуємо за незручності.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝