×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Благодарность
Написати коментар
Предупреждение
Мои родители пенсионеры-переселенцы и каждые пол года им нужно проходить именную идентификацию в отделении ощадбанка, которая подразумевает под собой только отметку карты на пост-терминале(который находится у работника банка) и ввод пин-кода владельцем карты. Узнал я об этом немного погодя таких событий: сначала отец, а потом и мать пришли в банк для этой отметки и работники банка начали их уверять, что они не пройдут идентификацию, пока не оплатят одну из перечисленных услуг которая равна примерно 50 грн: билет в кино, страховка здоровья, билет на поезд или автобус… и еще много разного. Ну они поверив «добросовестным» работникам сделали покупки. Меня это насторожило и я розвонил на горячую линию ощадбанка, где мне сказали что такие действия работников банка являются не правомерными!!! Уважаемые пенсионеры-переселенцы!!! Будьте бдительны и не ведитесь на уловки аферистов!!! Идентификация проводится без единой копейки денег!!! Все остальное-нарушение закона со стороны сотрудников банка!!!
Процедура прохождения идентификации подразумевает под собой проведение любой операции с введением пин-кода через кассу. Сотрудники Банка могут предлагать дополнительные услуги (многие из них удобны и актуальны для клиентов), но не имеют права их навязывать.
Коментарі (4)
Удовлетворен обслуживанием
Специалист Катерина и менеджер Юлия
Обращался по поводу открытия депозита/выдачи кредитной карты. Был удивлен терпением сотрудников, объяснили мне детально порядок оформления депозита, разъяснили всё по ставкам, пускай даже это заняло достаточно много времени. В итоге оформил карту и завел депозит. Так же получил консультацию по переводам SWIFT на карту банка. Сам живу за границей и не часто, к сожалению случается что я удовлетворен порядком и качеством обслуживания в установах, однако здесь все было в порядке и как клиент я получил то что хотел. Спасибо!
Написати коментар
Постоянно нет денег в кассе
Написати коментар
Забытая и без ответная заявка на кредитный лимит...
Коментарі (3)
Ощадбанк «любит» своих клиентов
Коментарі (8)
Обслуживание
Коментарі (14)
Без денег!
Коментарі (8)
Я хочу есть!
Коментарі (1)
Шахраї
За пару днів до цієї ситуації, батьку чомусь на пенсійний рахунок зарахували депозитні кошти, які буквально кілька днів назад він переуклав на депозит, коли він звернувся до менеджера з питанням чому ці гроші повернулися йому на пенсійний рахунок, менеджер переконував що краще щоб ці гроші були в нього на пенсійному рахунку, хоча ситуація взагалі не зрозуміла, яким чином депозитні гроші можуть лежати на пенсійному картковому рахунку? Батько відмовився, і слава Богу, бо сьогодні б не було і цих грошей! В Інтернеті безліч таких ситуацій описаних дітьми потерпілих, де кошти депозитні повертаються на пенсійний рахунок і через кілька днів разом з пенсійними грошима зникають! Подали заяву на відкриття діла в поліцію, маємо надію, що все таки нам допоможуть, і гроші повернуть! Маємо підозри на срівробітників які маю взаємо вигідні відносини з шахраями.Мені цікаво як прокоментує Ощадбанк, і взагалі хтось збирається приймати якісь дії? Що робити таким людям? Куди звертатися?
Чекаю коментар від Ощадбанку
Коментарі (2)
Очень быстрый банк
Коментарі (1)
Отзыв
Коментарі (2)
«Сповіщення» клієнтів про зниження відсотків по депозиту
Тобто, по логіці банку, клієнт повинен не рідше ніж раз в десять днів приходити в банк і читати оголошення на стіні...(а не працювати і заробляти гроші, які знову ж таки потраплять в банк). І це в 21 сторіччі, при наявності системи веб банкінгу і СМС сповіщеннь.
І дурню зрозуміло, що така система створена для обкрадання клієнтів.
Це ж на скільки треба не поважати своїх клієнтів???
На 22.08.2017 ставка становить 12%. А 3 місяці тому була 14,5%. Не слабо знизили, правда?
Як держава може надіятися на розміщення громадянами коштів в банках, коли навіть державний банк проводить антинародну фінансову політику?
Як можна сподіватися на економічний розвиток держави, коли гроші(якщо вони взагалі є) просто лежать під матрацом?
Клієнт який дає банку СВОЇ гроші не повинен переживати за них і бігати в банк 3-4 рази на місяць щоб перевірити чи не хоче банк його «обікрасти». Кожен похід в банк це теоретична можливість, що клієнт спонтанно захоче забрати депозит. Хіба це вигідно банку??? Клієнт повинен бути впевнений, що банк надійно зберігає і примножує його гроші.
Якщо це буде читати представник ощадбанку, то знайте, наступної пролонгації не буде.
Коментарі (2)
претензия к интернет - банкингу
Коментарі (2)
Телефоны вообще не отвечают!!!
Коментарі (2)
Зачем указан номер телефона если дозвониться НЕВОЗМОЖНО!
Я на протяжении недели, слышите не-де-ли, звоню в отделение №143, будь оно не ладно, и никто не отвечает.
Я оформляла кредитный лимит (14.08.2017)на свою зарплатную карту, ме баришня сказала, что в течении 2х рабочих дней все будет -ок! На минуточку, сегодня 22.08.2017 ничего не не пришло, даже ни единого уведомления, ни по смс ни в веб банкинге, вобщем нигде!
Я могу ооочень долго описывать всю «красоту» своей ситуации, но если тут есть хоть кто-то из работников 143 отделения ощадбанка, позвоните на мой номер, я буду оооочень рада хоть кого-то из вас услышать!
093-72-77-295
Очень жду!
Приносим извинения за предоставленные Вам неудобства. Напишите, пожалуйста, личным сообщением Ваши ФИО, чтобы сотрудники могли Вам перезвонить.
Написати коментар
БАНКОМАТ.
Коментарі (1)
Страховка
Кредит может быть оформлен и без данной дополнительной услуги.
Написати коментар
мошенник
Написати коментар
внимание мошенник Боргуль Максим Павлович
Берет кредиты на себя во всех банках, подделывает документы.
Паспорт КО943138, дата рождения 01.04.86г.
Особо опасен!!!
Написати коментар