Крадіжки коштів з карток
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 10.85 | 11.75 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Я вирішив скористатися сервісом ОЩАД 24/7, ось до чого це призвело. 24 жовтня 2022 після 20 години вечора зареєструвався через інтернет на сайті ощадбанку (https://www.oschadbank.ua) в ОЩАД 24/7 та одразу спробував переказати кошти за автострахування, але система повідомила, що операція не може бути виконана раніше, ніж через три доби. Я спробував виконати переказ з іншої своєї картки, але результат був такий же. Тоді я подзвонив на «гарячу ліню», щоб вияснити, в чому справа? Після короткого спілкування «робот» мене переключив на одного з менеджерів, який вислухав мене та повідомив, що перевірить мої картки та стан рахунків і мені передзвонить (судячи з голосу, молодий чоловік). Через декілька хвилин він мені подзвонив, сказав, що з картками все гаразд і через ТРИ ДОБИ можна буде виконувати перекази, а також він повідомив, що передасть мені СМС з новим «логіном» для входу в ОЩАД 24/7. Ця інформація мене дуже здивувала — які три доби, що за новий «логін», чи я дійсно зайшов на сайт ощадбанку, а не на якийсь шахрайський?
25 жовтня приблизно в 12:50 мені подзвонив з міського номера молодий чоловік, привітався, назвав мене по імені та побатькові, а сам назвався менеджером ОЩАДБАНКУ (його голос був дуже схожим на голос чоловіка, з яким я спілкувався напередодні) та попросив побути на зв`язку, поки він ще раз перевірить стан моїх карток. Наступного дня, 26 жовтня, практично через добу після цього, мені прийшли 5 СМС від ОЩАДБАНКУ, в яких повідомлялось, що з однієї моєї картки на іншу переводилися відповідні суми, а потім ці суми переводися на сторонні картки. А власне під час цих операцій переводу (крадіжки) коштів, тобто 25 жовтня, на мій телефон ніяких СМС для підтведження операцій від ощадбанку не надходило. Через деякий час після отримання цих СМС я через банкомат перевірив стан рахунків — вони були практично порожні, кошти з них зникли. Через «гарячу лінію» я заблокував картки та вирішив звернутися до поліції. У мене виникла дуже стійка підозра, що деякі менеджери, що мають якесь відношення до «гарячої лінії», мають відношення і до шахрайства.
Перш ніж звертатися до поліції я 27 жовтня звернувся з відповідною заявою про крадіжку коштів з моїх карток до центрального офісу ощадбанку (м. Київ, вул. Госпітальна 12Г), але там співробітниця обслуговування відвідувачів дивилася на мене як на ідіота, який відволікає її від важливої роботи, та заяву без надання виписки про стан рахунків прийняти відмовилася. На моє зауваження, що вони в головному офісі можуть отримати всю інформацію по любій картці ощадбанку в тому числі і отримати виписку про рух коштів за відповідний період, відповіла, що вони можуть отримувати інформацію тільки по картках, які видавалися клієнтам безпосередньо в центральному офісі ощадбанку. Моєму здивуванню не було меж! Це така корпоративна політика, що сприяє всілякого роду шахрайству чи це примхи окремих співробітників ощадбанку, які також сприяють шахрайству?
Я дуже підозрюю, що в шахрайських операціях списання (крадіжки) коштів з банківських карток можуть бути задіяні і співробітники самого банку!